Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:30:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 731 732 733 734 735 736 737 [738] 739 740 741 742 743 744 745 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14649846 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36850 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:27:17 »

Miért?
Gyorsításnál úgy tudom zárva kell lennie a szelepnek, máskor meg a légfelesleg miatt nincs látható mennyiségű füst.
mert az oxigénszegény keverék miatt több a füst.az egr szelep nem a koromképződés miatt van,hanem,hogy a NOX-ot csökkentse.a füst ettől viszont több.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36851 Dátum: 2015.03.28 szombat, 10:16:26 »

Miért?
Gyorsításnál úgy tudom zárva kell lennie a szelepnek, máskor meg a légfelesleg miatt nincs látható mennyiségű füst.

Nekem pl látványosan jobban füstölt a dugó nélkül (műszaki miatt vettem ki). Főleg erős gázadásra. Amióta visszakerült, kevésbé füstöl.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36852 Dátum: 2015.03.28 szombat, 15:34:10 »

mert az oxigénszegény keverék miatt több a füst.az egr szelep nem a koromképződés miatt van,hanem,hogy a NOX-ot csökkentse.a füst ettől viszont több.

Ezt értem, de (láthatóan) füstöni akkor szokott az autó, amikor intenzív gyorsítás van. Ilyenkor nincs EGR nyitva, tehát a le nem dugózás miatt nem lesz oxigénszegényebb a keverék.

Nekem pl látványosan jobban füstölt a dugó nélkül (műszaki miatt vettem ki). Főleg erős gázadásra. Amióta visszakerült, kevésbé füstöl.

Én is ezt tapasztalom, de szerintem azért, mert *** a szelep a kocsiban. Egyéb kínja is volt, pl állandó sebességnél kis rángatás, ami megszűnt a dugózással.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 15:36:43 írta tpmportal » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36853 Dátum: 2015.03.28 szombat, 15:45:28 »

Ezt értem, de (láthatóan) füstöni akkor szokott az autó, amikor intenzív gyorsítás van. Ilyenkor nincs EGR nyitva, tehát a le nem dugózás miatt nem lesz oxigénszegényebb a keverék.

Én is ezt tapasztalom, de szerintem azért, mert *** a szelep a kocsiban. Egyéb kínja is volt, pl állandó sebességnél kis rángatás, ami megszűnt a dugózással.
nem csak akkor füstöl.egy lámpától való induláskor is kormol rendesen egr-el.lezárt egr-el meg nem.nem lehet 100-ból 100 egr rossz... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36854 Dátum: 2015.03.28 szombat, 15:53:03 »

nem csak akkor füstöl.egy lámpától való induláskor is kormol rendesen egr-el.lezárt egr-el meg nem.nem lehet 100-ból 100 egr rossz... nyes

Dehogynem, már az egész ötlet rossz, hogy kipufgázt etessünk a motorral  vigyor3

Ezt a lámpás elindulást annyira nem láttam, de nem is szoktam annyira követni mondjuk a kocsinkat. De majd valahogy kipróbálom.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36855 Dátum: 2015.03.28 szombat, 16:16:54 »

Köszönöm a válaszod. Akitől vettem az mondta hogy ezt csináljam Smiley

Amikor le állítom az autót a motortérben hallok valami kicsi csipogó hangot. Ez mi lehet? 

ha csörgés/zörgés jellegű a hang, akkor a lendkerék szólhat, ha valóban csipogás, arra nincs ötletem.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36856 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 12:04:38 »

Köszönöm. Igen kint dolgozom. 1000 km háztól házig. Kint meg néha el megyek boltba vele majd. Még valamire oda figyeln?  Magyar kezelési útmutató vagy minek hívjá,  tudna valaki linket küldeni. Mert az nincs a kocsihoz

Akkor teszel a legjobbat az autóval, ha elkerülöd az otthoni kutakat. Hazafelé Linz-St.Pölten környékén vannak az autópályához közel kutak, ahol nem autópályás áron tudsz tankolni. Itt telelököd, és ha szerencséd van visszafelé is tudsz itt tankolni. De leürülni ne hagyd teljesen ahogy korábban a többiek is írták. Fél alatt, negyed fölött ha áll a mutató akkor már tankolj rá.  wave
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #36857 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 17:43:13 »

Sziasztok,

egy kis segítséget kérnék egy off C-max 1.6TDCi motorral kapcsolatban.

Nagybátyám nemrég vásárolta, eddig minden ok volt vele. Most viszont elkezdte azt, hogy hideg motor indításkor beröffen, de utána nem soká le is fullad. És aztán csak nagy nehezen indul be újra.. 1x-2x eljátsza, aztán megy normálisan.

Volt vele a debreceni Ford Vagépnél, és ott kicserélték az izzító gyertyákat, mert kettő nem volt jó. Bár azok rosszak voltak, de ha a gond ez lett volna, akkor be sem nagyon indul vagy füstöl (legalábbis nekem így volt)... és valóban, mert a csere után is ugyanaz a helyzet mint előtte.
A hibatárolóban volt egy hibaüzi, hogy a nagynyomású rendszerben nyomásesés volt. Ezt a gyertya cserekor törölték, azt mondták rá, hogy valszeg a üzemanyagszűrő csere miatt került be (Huh?Huh?) - fura...
Jövőhéten megy vissza kiolvastatni, hogy visszajött-e...

Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Ötletek?

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36858 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:01:44 »

Sziasztok,

egy kis segítséget kérnék egy off C-max 1.6TDCi motorral kapcsolatban.

Nagybátyám nemrég vásárolta, eddig minden ok volt vele. Most viszont elkezdte azt, hogy hideg motor indításkor beröffen, de utána nem soká le is fullad. És aztán csak nagy nehezen indul be újra.. 1x-2x eljátsza, aztán megy normálisan.

Volt vele a debreceni Ford Vagépnél, és ott kicserélték az izzító gyertyákat, mert kettő nem volt jó. Bár azok rosszak voltak, de ha a gond ez lett volna, akkor be sem nagyon indul vagy füstöl (legalábbis nekem így volt)... és valóban, mert a csere után is ugyanaz a helyzet mint előtte.
A hibatárolóban volt egy hibaüzi, hogy a nagynyomású rendszerben nyomásesés volt. Ezt a gyertya cserekor törölték, azt mondták rá, hogy valszeg a üzemanyagszűrő csere miatt került be (Huh?Huh?) - fura...
Jövőhéten megy vissza kiolvastatni, hogy visszajött-e...

Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Ötletek?

köszi,
Levis
levegősödés.a csúcsok vagy a szűrő körül.keress olajfoltot-szivárgást.a szivárgás megszűnésével a hiba is megszűnik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36859 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:42:40 »

Akkor teszel a legjobbat az autóval, ha elkerülöd az otthoni kutakat. Hazafelé Linz-St.Pölten környékén vannak az autópályához közel kutak, ahol nem autópályás áron tudsz tankolni. Itt telelököd, és ha szerencséd van visszafelé is tudsz itt tankolni. De leürülni ne hagyd teljesen ahogy korábban a többiek is írták. Fél alatt, negyed fölött ha áll a mutató akkor már tankolj rá.  wave
Linz?? Az jo 300km a Magyar hatartol...
Parndorfnal a JET kut teljesen normalis arban kinalja a naftat...
De az oeamtc.at oldalon lehet tajekozodni az arakrol..
http://www.oeamtc.at/portal/tanken+2500++1004854
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36860 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 22:42:56 »

Akkor teszel a legjobbat az autóval, ha elkerülöd az otthoni kutakat. Hazafelé Linz-St.Pölten környékén vannak az autópályához közel kutak, ahol nem autópályás áron tudsz tankolni. Itt telelököd, és ha szerencséd van visszafelé is tudsz itt tankolni. De leürülni ne hagyd teljesen ahogy korábban a többiek is írták. Fél alatt, negyed fölött ha áll a mutató akkor már tankolj rá.  wave
Ha kérdezhetem mért?Huh?
Sosem volt még baja ,hogy szinte alig van benne és úgy tankolok bele immár 5 éve.Ez teljes üres tankot jelent úgy mond.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #36861 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 23:22:51 »

levegősödés.a csúcsok vagy a szűrő körül.keress olajfoltot-szivárgást.a szivárgás megszűnésével a hiba is megszűnik.

Köszi, megnézzük Smiley
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36862 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 08:42:55 »

Linz?? Az jo 300km a Magyar hatartol...
Parndorfnal a JET kut teljesen normalis arban kinalja a naftat...
De az oeamtc.at oldalon lehet tajekozodni az arakrol..
http://www.oeamtc.at/portal/tanken+2500++1004854

Mivel kb 1000km-re dolgozik otthonról, neki ott még jól is esik megállni egy picit.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36863 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 08:43:41 »

Ha kérdezhetem mért?Huh?
Sosem volt még baja ,hogy szinte alig van benne és úgy tankolok bele immár 5 éve.Ez teljes üres tankot jelent úgy mond.

Szubjektív véleményem, nem kell vele egyetérteni.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36864 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 08:45:08 »

Linz?? Az jo 300km a Magyar hatartol...
Parndorfnal a JET kut teljesen normalis arban kinalja a naftat...
De az oeamtc.at oldalon lehet tajekozodni az arakrol..
http://www.oeamtc.at/portal/tanken+2500++1004854

http://www.oeamtc.at/portal/sprit-applikation+2500+++11156

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36865 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 11:57:34 »

Az EGR dugózástól?
Ha az EGR hibátlanul működött, akkor nem lesz változás.
Ha az EGR nem tud rendesen lezárni, és akkor is van átjárás, amikor padlózod, akkor csökkenni fog a füst a dugózástól.


Köszönöm!!!!!!
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #36866 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 20:59:12 »

Üdv!

Milyen motorolajt javasoltok? 5w30 Castrol Magnetic vagy Edge? Esetleg a Ford gyári olaj?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36867 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 21:07:49 »

Mivel kb 1000km-re dolgozik otthonról, neki ott még jól is esik megállni egy picit.
De ha hazafele megy, akkor jobb, ha a hatarhoz legkozelebb nyomja tele, igy otthon akar nem is kell tankolnia...
Aztan, hogy visszafele az osztrakoknal, vagy a nemeteknel tankol-e, az mar mindegy...
De ha Linz magassagaban teletankolja, akkor nem biztos, hogy azzal a mennyiseggel el lesz Magyarorszagon...
En igy ertelmeztem...
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36868 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 21:08:22 »

Az Smiley
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36869 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 21:08:46 »

Üdv!

Milyen motorolajt javasoltok? 5w30 Castrol Magnetic vagy Edge? Esetleg a Ford gyári olaj?

Ford gyári tökéletesen megfelel 5w-30-ban. Ford motorokhoz tervezve. Wink
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36870 Dátum: 2015.03.31 kedd, 11:38:19 »

De ha hazafele megy, akkor jobb, ha a hatarhoz legkozelebb nyomja tele, igy otthon akar nem is kell tankolnia...
Aztan, hogy visszafele az osztrakoknal, vagy a nemeteknel tankol-e, az mar mindegy...
De ha Linz magassagaban teletankolja, akkor nem biztos, hogy azzal a mennyiseggel el lesz Magyarorszagon...
En igy ertelmeztem...

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #36871 Dátum: 2015.03.31 kedd, 16:15:11 »

Üdv.

Lassan jön az idei olajcsere ideje. Mivel ugy is szervizbe lesz, gondoltam megcsináltathatok mást is.
Amit kérdeznék ehhez az az, hogy minek a jele az, ha hideg motornál és leginkább 10fok alatti időben, inditáskor egy fehér pamacsot köhög fel a motor? Alapjárat egyet ugrik kb 1100og, aztán azonnal beáll széoen, utána nincs semmi ingás. Füst sincs utána, padlón se, huz, erő megvan és 3as, 4esben nahy fordulatu padlózáskor sincs semmi hiba.
Köszi előre is a segitséget.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #36872 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:46:08 »

Sziasztok

Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
pityuka
Vendég
« Új hozzászólás #36873 Dátum: 2015.03.31 kedd, 21:31:36 »

Hello! Mi okozza azt a ,,problémát" ,hogy az uzemi homérsékletu motor pár perc újra indításakor kb 5-6 másodpercig kell (hajtatni) a kicsikét? Volt esetleg valakinek hasonlo tapasztalata? Hidegen semmi gond (-18 foknál) vele  Smiley amit lehetet megprobáltam pl 2x ráadtam a gyújtást stb. az eredmény mindig ugyan az! motorkod: N7BA
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36874 Dátum: 2015.03.31 kedd, 22:09:19 »

Sziasztok

Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
Melyik oldalon villog amit írtál???Mert az üzemanyag kijelző ha kell folyamatossan világít.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36875 Dátum: 2015.04.01 szerda, 16:26:29 »

Sziasztok

Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?


Véletlenül nem a malacfarok villog?  Üzemanyag jelző nem nagyon szokott.....   Roll Eyes
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #36876 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 19:39:21 »

Üdv.

Lassan jön az idei olajcsere ideje. Mivel ugy is szervizbe lesz, gondoltam megcsináltathatok mást is.
Amit kérdeznék ehhez az az, hogy minek a jele az, ha hideg motornál és leginkább 10fok alatti időben, inditáskor egy fehér pamacsot köhög fel a motor? Alapjárat egyet ugrik kb 1100og, aztán azonnal beáll széoen, utána nincs semmi ingás. Füst sincs utána, padlón se, huz, erő megvan és 3as, 4esben nahy fordulatu padlózáskor sincs semmi hiba.
Köszi előre is a segitséget.  worship

Esetleg ötlet a fehér füstre? Kerestem, de nem nagyon találtam erre irást.   szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ZBE
Vendég
« Új hozzászólás #36877 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 19:44:23 »

Sziasztok

Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
 worship
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36878 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 19:58:39 »

Sziasztok

Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
 worship

Én OMV-t ajánlom de mindenkinek más vállt be. Szerintem próbáld ki mindet.
Fogyi, motor hang, hidegindulás stb...
Saját tapasztalatod a legtutibb  wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36879 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:06:10 »

Sziasztok

Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
 worship

már miért tisztítaná már az egr-t, meg a r.szűrőt?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36880 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:06:58 »

Holnap termosztát csere. mindkettő.
Naplózva
ZBE
Vendég
« Új hozzászólás #36881 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:23:58 »

már miért tisztítaná már az egr-t, meg a r.szűrőt?

Mert a kipufogógázban is kifejti hatását(egy autószervizes mondta)és ő is ajánlotta. Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36882 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:38:58 »

Mert a kipufogógázban is kifejti hatását(egy autószervizes mondta)és ő is ajánlotta. Huh?


És véletlenül forgalmazza is?   vigyor3
Hülyeség....az EGR-t biztos nem tisztítja.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36883 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:49:34 »

Mert a kipufogógázban is kifejti hatását(egy autószervizes mondta)és ő is ajánlotta. Huh?
Na ja.... a végén meg majd a szúnyog ad vért... falbav
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #36884 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:20:18 »

Sziasztok

Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
 worship Én piros spurit használok,de én németbe tankolok utána Nickerdorfnál a shell kuton az elég arra 3 napra amig itthol vok vissza ugyancsak osztrák oldal shell és go 890km,de hallottam,hogy szentmartinnál lemegyünk a pályárol ott jó árba van a go.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #36885 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 23:15:33 »


Véletlenül nem a malacfarok villog?  Üzemanyag jelző nem nagyon szokott.....   Roll Eyes

A feleségem adta az infót de azóta minden oké fullra tankolta és megszünt a gond
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #36886 Dátum: 2015.04.03 péntek, 07:28:04 »

Holnap termosztát csere. mindkettő.
tudok olcsó forrást gyárira Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #36887 Dátum: 2015.04.03 péntek, 07:28:29 »



És véletlenül forgalmazza is?   vigyor3
Hülyeség....az EGR-t biztos nem tisztítja.
ahogy a dpf-et sem  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36888 Dátum: 2015.04.03 péntek, 09:04:24 »



És véletlenül forgalmazza is?   vigyor3
Hülyeség....az EGR-t biztos nem tisztítja.

azt a féktisztító tisztítja  eplus2
vagy ki kell szedni az egészet a 'csába.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36889 Dátum: 2015.04.03 péntek, 13:05:49 »

tudok olcsó forrást gyárira Smiley
Na, mesélj még Cheesy

15 öt fizettem a 2 gyári termosztátér plusz 1 liter gyári fagyállóér. Valaki olcsóbban?
A hőfokjelző elég hamar beállt középre, majd ott is maradt. Fene enné meg, ez ilyen volt amióta megvettem. Halkabb is lett a motor.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36890 Dátum: 2015.04.03 péntek, 16:45:11 »

tudok olcsó forrást gyárira Smiley

Engem érdekelne   wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36891 Dátum: 2015.04.03 péntek, 19:39:23 »

Engem érdekelne   wave
Van egy olyan érzésem, hogy rám gondolt Wink
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #36892 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:25:38 »

Sziasztok,

A problémám a következő:
2L Tdci  ha visszaengedem a gázpedált akkor olyan 1200-1500 -as fordulatnál az üzemanyag elosztó csövem olyan hangot hallat mintha kalapáccsal ütögetnék középtájon.
Tudja esetleg valaki mi lehet a gond és , hogy mi lenne a megoldás arra , hogy a probléma megszűnjön?
Az elosztó cseréje megoldaná a problémát?


Köszi a segítséget.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36893 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:27:17 »

Sziasztok,

A problémám a következő:
2L Tdci  ha visszaengedem a gázpedált akkor olyan 1200-1500 -as fordulatnál az üzemanyag elosztó csövem olyan hangot hallat mintha kalapáccsal ütögetnék középtájon.
Tudja esetleg valaki mi lehet a gond és , hogy mi lenne a megoldás arra , hogy a probléma megszűnjön?
Az elosztó cseréje megoldaná a problémát?


Köszi a segítséget.
nyilván nem egy likas cső fog kopogni......a csúcsok lesznek azok,illetve a rendszernyomás okozza.megkellene mérni olyankor a nyomást diaggal....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36894 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:45:04 »

Sziasztok. Ma vettem észre mikor elforditom a kulcsot izzitas, akkor pár másodpercig valami berrego, vagy nem tudom milyen hangot hallok. Ventilátor ki van kapcsolva.  Ez mi lehet?  Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #36895 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:59:08 »

Van egy olyan érzésem, hogy rám gondolt Wink
eljen hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36896 Dátum: 2015.04.03 péntek, 21:31:12 »

Sziasztok. Ma vettem észre mikor elforditom a kulcsot izzitas, akkor pár másodpercig valami berrego, vagy nem tudom milyen hangot hallok. Ventilátor ki van kapcsolva.  Ez mi lehet?  Válaszotokat előre is köszönöm.
a klima zsaluk állnak a helyükre....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36897 Dátum: 2015.04.03 péntek, 21:32:49 »

Van egy olyan érzésem, hogy rám gondolt Wink
remélem ezt cáfolja.különben bhuzinak fogják nézni.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36898 Dátum: 2015.04.03 péntek, 21:50:35 »

remélem ezt cáfolja.különben bhuzinak fogják nézni.... eplus2
Már megint csak a számodra kívánatos részinfókat veszed figyelembe hehe
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36899 Dátum: 2015.04.04 szombat, 06:53:41 »

a klima zsaluk állnak a helyükre....

Köszönöm a válaszod. Nincs valaki dunaújvároshoz közel? Jó lenne beszélni valakivel nagyon fura nekem ez a dízel dolog Smiley adhatna jó pár tanácsot Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Oldalak: 1 ... 731 732 733 734 735 736 737 [738] 739 740 741 742 743 744 745 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.