Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 15:43:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4660964 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #12950 Dátum: 2018.05.22 kedd, 06:49:21 »

Sziasztok! Mitől lehet az hogy ha "üzem meleg" az autó akkor nem indul el. Ha le van hűlve akkor jó. De ha megyek vele és utána akarom indítani, akkor csak indítózik de nem indul be. Semmi hiba lámpa vagy jelzés nincs. :/ Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12951 Dátum: 2018.05.22 kedd, 23:02:15 »

A szívó oldala nincs eltömőve? A bal lámpa mellett szívja a levegőt a légszűrő házba, a múltkor kitámasztottam  cső végét valami összetekert cuccal, ami hiba volt. KB egyből félig berántotta a szívócsőbe a cuccot (keresztmetszet csökkenés), olyan lusta lett, mint a dög.
MAF tisztítás volt már? EGR nyitva esetleg?

Ezt a szivo oldal dolgot megnezem jo az otlet! Egr gyönyörűen lezar MAF mar az elso alkalommal MAP-vel meg az ilyen könnyen hozzáférhető dolgokkal egyutt cserélve. Közbe lejött rola mar a turbo is kb mint az uj kívül belül. Ez is kapufa. Plusz mentünk vele egy kort le akasztott dpf el mondom kitudja... minden ugyanaz
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12952 Dátum: 2018.05.22 kedd, 23:13:34 »

Ezt hogy mérted?
Mert ez annyi mindentől függ.
Én is csak tapogatózom, kicsit hasonló érzéseim vannak néha.
Az elektronika nagyon sokat játszik, attól függően milyen sebességben vagy, milyen terhelést viszel a motorra, DPF, ....
Csak egy érdekesség, 100km/h állandósult sebesség vízszintes úton, 5. sebesség. A feltöltés +~0,15 bár normál levegőnyomás értékhez képest.
Igen meglepő, vagyis nem, ha jobban belegondolunk, hiszen nem kell a teljesítmény. Alig tölt + nyomás. Vagyis ezek a nagyobb űrtartalmú motorok, ilyen kicsi, állandósult terhelés esetén alig használják ki a turbó adta pluszt, hatásfokjavítást.
És hogy mérted a másik gépet?  beka3

Ez tok természetes h tempotartasnal kb nulla a töltő nyomás. Ugyanúgy diagoltam a másik kocsit is annyi h az automata volt de az mind1. Tökéletesen látható volt hogy ahogy le nyomtam a gázpedált szinte egyből megkapta a max toltőnyomast míg az enyém épp hogy el vánszorgott a max értek kb 80% ig.  De akkor mar 3000 körül járt a fordulat. Szóval ahogy írtam most ott tart a dolog h Üzemanyagrendszer, turbó, dpf minden hibátlan, sőt le lett szedve a Softwer a motorvezerlorol( hogy mem e belenyúlt valaki) na az is tök gyari tartalmú. Szóval minden jó de mégse jo egyelőre.


Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12953 Dátum: 2018.05.23 szerda, 21:58:20 »

Ez tok természetes h tempotartasnal kb nulla a töltő nyomás. Ugyanúgy diagoltam a másik kocsit is annyi h az automata volt de az mind1. Tökéletesen látható volt hogy ahogy le nyomtam a gázpedált szinte egyből megkapta a max toltőnyomast míg az enyém épp hogy el vánszorgott a max értek kb 80% ig.  De akkor mar 3000 körül járt a fordulat. Szóval ahogy írtam most ott tart a dolog h Üzemanyagrendszer, turbó, dpf minden hibátlan, sőt le lett szedve a Softwer a motorvezerlorol( hogy mem e belenyúlt valaki) na az is tök gyari tartalmú. Szóval minden jó de mégse jo egyelőre.

+katalizátor, kipufogó?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12954 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 23:00:48 »

+katalizátor, kipufogó?

le lett rola akasztva a komplett rensdszer(a rezonátor rész utántól) egy kör erejéig nincs változás...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #12955 Dátum: 2018.05.25 péntek, 09:37:56 »

Sziasztok!
Hideg motornál fütyül a turbó, ezt az első felpörgésig csinálja utána nincs gond. Szeretném megelőzni a nagyobb bajt.
Tudtok Győr környékén szerelőt akire rábízhatom a gépet?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12956 Dátum: 2018.05.26 szombat, 07:43:52 »

Sziasztok,

2.0 TDCi motoroknál vásárlás előtt mire érdemes figyelni? Ami szemmel látható, füllel hallható. vigyor3 Az a baj, nem tudom hogy ezeknek a traktoroknak milyen mértékű kelepelés a normális. vigyor3 Természetesen szervizben is át lenne nézetve, ott mit és hogyan lehet kiszűrni?
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.26 szombat, 07:46:40 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12957 Dátum: 2018.05.26 szombat, 13:50:47 »

 wave
Ha kiderül valami, érdekel a fejlemény! Drukkolok, hogy mihamarább rájöjjetek a turpisságra! beka3
Ez tok természetes h tempotartasnal kb nulla a töltő nyomás. Ugyanúgy diagoltam a másik kocsit is ....
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #12958 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 16:22:26 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a jelenlegi 2006os 2.0 TDCI-t egy 4év körülire, Jó lenne egy 2,2-es 200lóérős motor mennyire megbízható? vagy esetleg a 2.0-es 163lóérős?
Gondolom azért jobban mennek ezek mint az én 130lóerős autóm.
Egy Titanium S felszereltség lenne a vágyam.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #12959 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 21:26:11 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a jelenlegi 2006os 2.0 TDCI-t egy 4év körülire, Jó lenne egy 2,2-es 200lóérős motor mennyire megbízható? vagy esetleg a 2.0-es 163lóérős?
Gondolom azért jobban mennek ezek mint az én 130lóerős autóm.
Egy Titanium S felszereltség lenne a vágyam.
Jajaj!! Ismét egy lusta klubtárs, aki nem olvas vissza. 2,2 es nem sok van. A 2.0 esetén meg a sw mondja meg, hogy 116, 140 vagy 163.
Amúgy megbízható, viszont a tit-s ritka és/vagy drága kategória. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12960 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 21:30:40 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a jelenlegi 2006os 2.0 TDCI-t egy 4év körülire, Jó lenne egy 2,2-es 200lóérős motor mennyire megbízható? vagy esetleg a 2.0-es 163lóérős?
Gondolom azért jobban mennek ezek mint az én 130lóerős autóm.
Egy Titanium S felszereltség lenne a vágyam.

Tit-S-nél is nézd végig, hogy megvan-e minden extra benne, amit szeretnél. Maga a Tit-S nem adott sok plusz extrát rendeléskor. Illetve vigyázz, mert sokat Tit-S-nek hirdetnek, ám a valóságban köze nincs hozzá.

2.2 jól felszerelt Tit-S-t nehéz lesz találni, főleg ha Mo-n keresel csak.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.27 vasárnap, 21:32:21 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12961 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 23:19:46 »

Sziasztok,

2.0 TDCi motoroknál vásárlás előtt mire érdemes figyelni? Ami szemmel látható, füllel hallható. vigyor3 Az a baj, nem tudom hogy ezeknek a traktoroknak milyen mértékű kelepelés a normális. vigyor3 Természetesen szervizben is át lenne nézetve, ott mit és hogyan lehet kiszűrni?

Erre senki? help
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12962 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 07:41:15 »

Erre senki? help
diag cuccal rácsekkolék a korrekciós értékekre.Ne legyen go szivárgás a motortérben sehol, a burkolat alatt sem-ha van.
Ha túl tiszta, gyanús lehet.A motor legyen egészségesen poros. Mielőtt beindítod ellenőrizd, hogy valóban hideg motort indítasz. Bár nyáron ez kevéssé  mérvadó.Dadogás lenegyen picit sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12963 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 14:42:31 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a jelenlegi 2006os 2.0 TDCI-t egy 4év körülire, Jó lenne egy 2,2-es 200lóérős motor mennyire megbízható? vagy esetleg a 2.0-es 163lóérős?
Gondolom azért jobban mennek ezek mint az én 130lóerős autóm.
Egy Titanium S felszereltség lenne a vágyam.

A Tit - s ben minden motor fhasza!

Javaslom, hogy próbálj meg kipróbálni egyet vásárlás előtt! A futóműve kiván némi kompromisszumot a júzerektől, de facto kemény és qla úton ráz. Cserébe stabil, mint a szaúdi riál! (De nekem pl. 206 ezernél kifektette a jobbos toronycsapágyat!)

Napi használatra magyar utakra igen-igen meggondolandó!

 wave wave wave

Ui: Én imádom nagyon az enyémet, mindezektől függetlenül!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12964 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 14:59:31 »

diag cuccal rácsekkolék a korrekciós értékekre.Ne legyen go szivárgás a motortérben sehol, a burkolat alatt sem-ha van.
Ha túl tiszta, gyanús lehet.A motor legyen egészségesen poros. Mielőtt beindítod ellenőrizd, hogy valóban hideg motort indítasz. Bár nyáron ez kevéssé  mérvadó.Dadogás lenegyen picit sem.

Faceliftes UFBA-ban nem találtam ilyet, milyen néven futnak ezek pl Forscanben?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12965 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:00:06 »

Főnöködnek nem egy cabrio porséja és mergája van?

Troll bácsi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12966 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:00:40 »

A Tit - s ben minden motor fhasza!

Javaslom, hogy próbálj meg kipróbálni egyet vásárlás előtt! A futóműve kiván némi kompromisszumot a júzerektől, de facto kemény és qla úton ráz. Cserébe stabil, mint a szaúdi riál! (De nekem pl. 206 ezernél kifektette a jobbos toronycsapágyat!)

Napi használatra magyar utakra igen-igen meggondolandó!

 wave wave wave

Ui: Én imádom nagyon az enyémet, mindezektől függetlenül!

Mert nincs IVDC-d!  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12967 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:01:31 »

Mert nincs IVDC-d!  nyes

Az nagyon hasznos, főleg ha sok a pénzed és mélyen alszol akkor is, ha tudod, egyszer xarban leszel...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12968 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:20:39 »

Troll bácsi?

Nemnem! Csak vw termékekben utazik... Bogár + porsék... Merga niccs!  wave wave

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12969 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:21:59 »

Nemnem! Csak vw termékekben utazik... Bogár + porsék... Merga niccs!  wave wave



Akkor nem az EuroLognál melózol...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12970 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:24:52 »

Akkor nem az EuroLognál melózol...

Nemnem! Ott nem is fogok, oda én underqualified vagyok...  szomoru1 szomoru1 sajnálom!

Mi dolgod Dunai úrral? Beperelt?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12971 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:27:58 »

Nemnem! Ott nem is fogok, oda én underqualified vagyok...  szomoru1 szomoru1 sajnálom!

Mi dolgod Dunai úrral? Beperelt?

Engemet?  nyes Dehogy. De ez akkora nagy cég a szakmában tényleg? Mert a faxi nekem elég érdekes...
Jópár éve ismerem, mehetnék oda melózni, csak nem tudom mihez értenék én ottan...  nyes
Az ő mergáját hajtottam meg egyik hétvégén.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12972 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 20:37:21 »

diag cuccal rácsekkolék a korrekciós értékekre.Ne legyen go szivárgás a motortérben sehol, a burkolat alatt sem-ha van.
Ha túl tiszta, gyanús lehet.A motor legyen egészségesen poros. Mielőtt beindítod ellenőrizd, hogy valóban hideg motort indítasz. Bár nyáron ez kevéssé  mérvadó.Dadogás lenegyen picit sem.

Diag cuccal hogy lehet ránézni a korrekciós értékekre? Azt járó motornál/menet közben kell? Rendesen szervizelve a 200ezer km mennyire vállalható?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12973 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 20:40:04 »

Diag cuccal hogy lehet ránézni a korrekciós értékekre? Azt járó motornál/menet közben kell? Rendesen szervizelve a 200ezer km mennyire vállalható?
ha az autó közöl korrekciós értékeket a csúcsokról akkor forscan-ben a pcm élő adtaiban találod.Alapjáraton.
A 200e km abszolute nem sok.Egy igazi nepper azonnal 80e-t csinál belőle,úgy hogy senki nem mondja meg, hogy az nem annyi. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12974 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 20:54:22 »

ha az autó közöl korrekciós értékeket a csúcsokról akkor forscan-ben a pcm élő adtaiban találod.Alapjáraton.
A 200e km abszolute nem sok.Egy igazi nepper azonnal 80e-t csinál belőle,úgy hogy senki nem mondja meg, hogy az nem annyi. vigyor3

Jó, mondjuk úgyse tudom mit kellene nézni, mi a jó érték. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12975 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 20:58:30 »

Jó, mondjuk úgyse tudom mit kellene nézni, mi a jó érték. nyes

....meg mikor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12976 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:00:58 »

....meg mikor.

Ugye! Főleg! vigyor3

Egr meg ilyesmi? Gondolom úgyse látni semmit, csak ha van hibakód.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12977 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:01:48 »

Jó, mondjuk úgyse tudom mit kellene nézni, mi a jó érték. nyes
najó.én a lehetőséget írtam, nem azt, hogy meg is tudod majd csinálni... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12978 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:04:40 »

Ugye! Főleg! vigyor3

Egr meg ilyesmi? Gondolom úgyse látni semmit, csak ha van hibakód.

Indítás előtt olvass hibatárlókat. Tárold és utána töröld ha volt mit. Ha valami van és nem törölhető, az baj.
Indítsd el, figyeld hogyan jár a motor (már ahogy egy dízel szépen jár).
Menj lassan melegítsd be, menj vele normál módon és tempósabban is. Próbálgasd. Majd újra hibatárolók olvasása, tárold ha van mit és nézd meg mi jött vissza, ha volt korábban is.
Ha eleve nem volt hiba és utána sem lett, akkor fél siker.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.28 hétfő, 21:08:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12979 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:06:42 »

Indítás előtt olvass hibatárlókat. Tárold és utána töröld ha volt mit.
Indítsd el, figyeld hogyan jár a motor (már ahogy egy dízel szépen jár).
Menj lassan melegítsd be, menj vele. Próbálgasd. Majd újra hibatárolók olvasása, tárold ha van mit és nézd meg mi jött vissza ha volt korábban is.
Ha eleve nem volt hiba és utána sem lett, akkor fél siker.

 worship worship

Sima Elm+forscannel ez nem megoldható, ugye? Oda kell a kapcsolós változata?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12980 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:07:49 »

worship worship

Sima Elm+forscannel ez nem megoldható, ugye? Oda kell a kapcsolós változata?
igen,érdemes.A kapcsoló nélkül nincsenek komfort modulok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12981 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:08:44 »

igen,érdemes.A kapcsoló nélkül nincsenek komfort modulok.

Nekem csak "sima" van.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12982 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:09:29 »

worship worship

Sima Elm+forscannel ez nem megoldható, ugye? Oda kell a kapcsolós változata?

Motorvezérlőhöz csak a High Speed Can-re van szükség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12983 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:34:45 »

Nekem csak "sima" van.
fél siker.Nem látod a parkoló segéd modult pl, vagy az ülésmodulokat,az ajtómodulokat,a klímát,és a hifit sem vagy navit.Ott is lehetnek ám hibakódok jócskán. A PCM-hez elég a sima elm.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12984 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:52:40 »

Nekem csak "sima" van.
Át tudod alakítani kapcsolósra,ha minden igaz. eplus2
Vezetékek,kapcsoló,forrasztás,kis faragás,idő,nagyjából ennyi.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12985 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:54:18 »

Át tudod alakítani kapcsolósra,ha minden igaz. eplus2
Vezetékek,kapcsoló,forrasztás,kis faragás,idő,nagyjából ennyi.Küldök segédanyagot,ha van rá késztetésed.

A Forscan weboldalán id fent van.  wave


http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=4
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12986 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:57:22 »

A Forscan weboldalán id fent van.  wave


http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=4
worship megelőztél,ez teljesen tökéletes,csak én a saját verziómat dobtam volna fel.(amiben a lényeg u.a) eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #12987 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 18:26:01 »

Ezt hogy mérted?
Mert ez annyi mindentől függ.
Én is csak tapogatózom, kicsit hasonló érzéseim vannak néha.
Az elektronika nagyon sokat játszik, attól függően milyen sebességben vagy, milyen terhelést viszel a motorra, DPF, ....
Csak egy érdekesség, 100km/h állandósult sebesség vízszintes úton, 5. sebesség. A feltöltés +~0,15 bár normál levegőnyomás értékhez képest.
Igen meglepő, vagyis nem, ha jobban belegondolunk, hiszen nem kell a teljesítmény. Alig tölt + nyomás. Vagyis ezek a nagyobb űrtartalmú motorok, ilyen kicsi, állandósult terhelés esetén alig használják ki a turbó adta pluszt, hatásfokjavítást.
És hogy mérted a másik gépet?  beka3



Hello.

Ez a probléma nem úgy kezdődött véletlenül, hogy gyorsítás közben 4.-ben 80-100 körülig húzott és ott megtorpant? Aztán később már csak ezzel csökkent teljesítménnyel üzemel. Nekem is valami ilyesmi gondom van vele. MOndjuk az enyémnek most már  van egy kis turbóhangja is, azonban a csövek rendben vannak. Nem lehet ez a hiba visszavezethető a magas résolajmennyiségre? Tudom, korábban ez más fajta jelenséget okozott, de ki tudja mit fejlesztettek azóta az elektronikákon.

Wizard turbósékat ismeri valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.04 hétfő, 18:33:21 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12988 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 19:34:40 »

Nekem nincs turbó hang. Amikor elveszem a gázt, akkor késve hallani egész halkan, hogy belassul a turbó hallható magas hangfrekvenciás tartományba, majd elhallgat. Közepes, mély hangot nem ad. Megtorpanás 1. fokozatban van ~2500f/p nél. Az elektronika beleszabályoz. Magasabb fokozatban nincs megtorpanásom. 3. ban nagy gázadásnál van néha kicsit hosszabb reakció idő ~1600f/p - indulva. De többnyire nem zavaró. Utána már megy golyóként, referenciám nincs. Mondeon, Galaxyn szerintem más-más a vezérlés beállítás. Ezek csak saját tapasztalataim.

Hello.

Ez a probléma nem úgy kezdődött véletlenül, hogy gyorsítás közben 4.-ben 80-100 körülig húzott és ott megtorpant? Aztán később már csak ezzel csökkent teljesítménnyel üzemel. Nekem is valami ilyesmi gondom van vele. MOndjuk az enyémnek most már  van egy kis turbóhangja is, azonban a csövek rendben vannak. Nem lehet ez a hiba visszavezethető a magas résolajmennyiségre? Tudom, korábban ez más fajta jelenséget okozott, de ki tudja mit fejlesztettek azóta az elektronikákon.

Wizard turbósékat ismeri valaki?
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #12989 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 20:14:21 »

sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam Cheesy
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D

Hello.

Ez a probléma nem úgy kezdődött véletlenül, hogy gyorsítás közben 4.-ben 80-100 körülig húzott és ott megtorpant? Aztán később már csak ezzel csökkent teljesítménnyel üzemel. Nekem is valami ilyesmi gondom van vele. MOndjuk az enyémnek most már  van egy kis turbóhangja is, azonban a csövek rendben vannak. Nem lehet ez a hiba visszavezethető a magas résolajmennyiségre? Tudom, korábban ez más fajta jelenséget okozott, de ki tudja mit fejlesztettek azóta az elektronikákon.

Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #12990 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 20:15:36 »

Nekem nincs turbó hang. Amikor elveszem a gázt, akkor késve hallani egész halkan, hogy belassul a turbó hallható magas hangfrekvenciás tartományba, majd elhallgat. Közepes, mély hangot nem ad. Megtorpanás 1. fokozatban van ~2500f/p nél. Az elektronika beleszabályoz. Magasabb fokozatban nincs megtorpanásom. 3. ban nagy gázadásnál van néha kicsit hosszabb reakció idő ~1600f/p - indulva. De többnyire nem zavaró. Utána már megy golyóként, referenciám nincs. Mondeon, Galaxyn szerintem más-más a vezérlés beállítás. Ezek csak saját tapasztalataim.

Lehet, hogy ezt nem is neked kellett volna írnom, hanem Henki kollégának. Na majd most.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12991 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 20:29:48 »

 Cheesy
A részecske  szűrő előtti kifujas hangja is hasonló mint a turbó hiba. Cső tömítés hiba, rezgés  csillapító cső repedés.  Ha nem  bírsz ala menni,  teszt egy tál  száraz homok, gáz. 
Lehet, hogy ezt nem is neked kellett volna írnom, hanem Henki kollégának. Na majd most.

« Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 07:20:29 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12992 Dátum: 2018.06.05 kedd, 14:32:48 »

a pierburg szelep hiba az mindenféle gyorsításnál előjön vagy csak kis/nagy gázadásnál?
nagy gáznál nincs semmi, de óvatos gyorsításnál van egy torpanás/rángatás... az lehet a hiba?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12993 Dátum: 2018.06.05 kedd, 18:58:30 »

Üdv skacok nekem is egy idő után vissza vesz a teljesítményből és hibaként a P0168-at adta ki ez eddig ok lenne de a gond ott van hogy csak résolaj csővel adják az üzemanyag hőmérséklet jeladót ami kb. 22e. ft A jeladónak külön nincs cikkszáma! csak a csőnek.
Vajon hol lehetne beszerezni ezt a kütyüt ? Mert ahogy melegszik a visszatérő gázolaj úgy veszi vissza a teljesítményt is.
Köszi a tanácsokat http://kepkuldes.com/images/323e7d51001b6e460b1d9ab1404e593f.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 20:05:01 írta Bigzotya » Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12994 Dátum: 2018.06.05 kedd, 19:40:35 »

Üdv skacok nekem is egy idő után vissza vesz a teljesítményből és hibaként a P0168-at adta ki ez eddig ok lenne de a gond ott van hogy csak résolaj csővel adják az üzemanyag hőmérséklet jeladót ami kb. 22e. ft A jeladónak külön nincs cikkszáma! csak a csőnek.
Vajon hol lehetne beszerezni ezt a kütyüt ? Mert ahogy melegszik a visszatérő gázolaj úgy veszi vissza a teljesítményt is.
Köszi a tanácsokat http://www.***/view.php?filename=32834512503_1732041736831.jpg
válassz másik képmegosztót,mert ezt tiltja a fórum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12995 Dátum: 2018.06.05 kedd, 19:42:18 »

Üdv skacok nekem is egy idő után vissza vesz a teljesítményből és hibaként a P0168-at adta ki ez eddig ok lenne de a gond ott van hogy csak résolaj csővel adják az üzemanyag hőmérséklet jeladót ami kb. 22e. ft A jeladónak külön nincs cikkszáma! csak a csőnek.
Vajon hol lehetne beszerezni ezt a kütyüt ? Mert ahogy melegszik a visszatérő gázolaj úgy veszi vissza a teljesítményt is.
Köszi a tanácsokat http://www.***/view.php?filename=32834512503_1732041736831.jpg
forscannel nem nézted amúgy a valós értéket? nem lehet, hogy valóban magas az üza hőmérséklete,és a szondának semmi baja?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12996 Dátum: 2018.06.05 kedd, 19:54:54 »

forscannel nem nézted amúgy a valós értéket? nem lehet, hogy valóban magas az üza hőmérséklete,és a szondának semmi baja?
Nem néztem az értéket a Delphi adta ki hogy magas és szakadt.  ....Mitől lesz magas?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12997 Dátum: 2018.06.05 kedd, 20:10:45 »

Nem néztem az értéket a Delphi adta ki hogy magas és szakadt.  ....Mitől lesz magas?
okozhatja a szivattyú hibája,és vagy a PCM is lehet rossz.
Mikori évjárat? Nem találom ezt a hőmérséklet jeladót sehol...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12998 Dátum: 2018.06.06 szerda, 18:59:55 »

okozhatja a szivattyú hibája,és vagy a PCM is lehet rossz.
Mikori évjárat? Nem találom ezt a hőmérséklet jeladót sehol...
2012 évi 2.2 200Le. 9D350A és a baloldali végén van a csőnek. http://defender.org.ua/?cat=7&path=303ACX2
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12999 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:36:32 »

2012 évi 2.2 200Le. 9D350A és a baloldali végén van a csőnek. http://defender.org.ua/?cat=7&path=303ACX2
jah,így már megvan a fordéknál is.  https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.42049/31/1567/15699/68642/#9D350

és még kapható is egy húszasé... http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/cikkszam-kereso/?query=1697508&filter=1

Nekem is van ilyen,belevan fröccsöntve a csőbe az érzékelő.Nem lehet külön cserézni.

Kéne a jeladón ellenállást mérni,nem e csak a kábele szakadt vagy kontakthibás.
Ha lesz időm a 7végén megnézem az élő adatok közt, hogy van-e konkrét értéke,ami olvasható is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.