Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 12:47:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4660777 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13450 Dátum: 2019.03.17 vasárnap, 20:03:12 »

Sziasztok!

Kínomban már nem tudok hova fordulni az autóm problémájával. 2011-es 2.2L 147KW (200LE)
Kb. eddig 500eft-ot költöttem el arra, hogy mindenféle himi-humi önjeloölt autószerelő megnézze azt amit én is meg tudok magamnak nézni az autón ház előtt.
A tünet a következő:
Korábban csak 6. sebességben autópályán 1800-2300 fordulat közt egy ugyan arra a ritmusra való rángatás lépett fel hibaként. csak abban az esetben, ha éppen hogy nyomtam a gázt sebességtartás céljából. Kezdtem gyanakodni magasnyomású pumpára+befecskendezőre, mivel azt gondoltam, nem kap elég üzemanyagot. Erre, semmiféle hibakódot nem hoz a rendszer.
A következő volt egy kipufogó nyomáskülönbség érzékelő csere, mert nem hozott értéket. Utána kb 1000km-e keresztül jó volt az autó. De újabban megint rángat és már mindegy milyen fokozatban van az autó 1800-2300 fordulat közt.
Arészecskeszűrő telítettsége 21%-os. Ezt is latba vetettem, mint hibaforrást. Ha túlzottan tele van,okozhat ilyet.
Most a legújabb méréseim eredményeképpen EGR szelepre gondolok. rángatásnál össze vissza értékeket mutat az EGR szelep pozíció szenzor és a fojtó-szelep is. Azt nem tudom mennyire normális jelenség, hogy az ECU tápfeszültsége időnként 0-ra esik.
Az erre vonatkozó méréseket mellékelem egy képen:
img width=800 height=292]http://i68.tinypic.com/nwlyzn.jpg[/img]

Tudna nekem ajánlani valaki egy specialistát, akivel össze tudnánk tenni a tapasztalatot és a tudást és végre megoldást tudnánk találni erre a problémára?
Köszönök minden nemű segítséget! Wink

Turbonyomasod rendben?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Rocco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13451 Dátum: 2019.03.17 vasárnap, 21:02:55 »

Turbonyomasod rendben?

Az rendben van. Egyébként úgy megy az autó, mint az állat!
De, mint ha hallanék valami érdekes mély morgó hangot a motor felől, mikor meghülyül. De, lehet, már csak kínomba flashelem be és ez tök normális ennél a motornál...
Egyébként a hiba akkor jött elő gyakran, mikor is kicseréltem az intercooler csöveket. Úgy vettem az autót, hogy repedt volt a cső. Emiatt nyomta az olajos trutyit a klímakompresszorra, ami meg is adta magát... Meg, hintázott is néha az autó, mint ha hajón ülnék.. A cső, ill csövek ki lettek cserélve. A hintázás megszűnt. Rendesen fel van rakva, nem szökik el sehol sem a nyomás. Volt szerelőnél is, valami habos akármivel is megnézték, hogy nem megy-e el a csőben lévő nyomás valahol. Nem megy el...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13452 Dátum: 2019.03.17 vasárnap, 21:49:37 »

Az rendben van. Egyébként úgy megy az autó, mint az állat!
De, mint ha hallanék valami érdekes mély morgó hangot a motor felől, mikor meghülyül. De, lehet, már csak kínomba flashelem be és ez tök normális ennél a motornál...
Egyébként a hiba akkor jött elő gyakran, mikor is kicseréltem az intercooler csöveket. Úgy vettem az autót, hogy repedt volt a cső. Emiatt nyomta az olajos trutyit a klímakompresszorra, ami meg is adta magát... Meg, hintázott is néha az autó, mint ha hajón ülnék.. A cső, ill csövek ki lettek cserélve. A hintázás megszűnt. Rendesen fel van rakva, nem szökik el sehol sem a nyomás. Volt szerelőnél is, valami habos akármivel is megnézték, hogy nem megy-e el a csőben lévő nyomás valahol. Nem megy el...
keresd fel Vik-et(Németh Viktor) az AutoFort-ban a Lurdyval szemben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rocco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13453 Dátum: 2019.03.17 vasárnap, 23:53:54 »

keresd fel Vik-et(Németh Viktor) az AutoFort-ban a Lurdyval szemben.

Köszönöm! Megpróbálom megkeresni Smiley
Esetleg közvetlenebb kontaktot kaphatnék hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.17 vasárnap, 23:55:45 írta Rocco » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13454 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 08:20:29 »

Köszönöm! Megpróbálom megkeresni Smiley
Esetleg közvetlenebb kontaktot kaphatnék hozzá?
20/384-5188
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13455 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 07:49:46 »

Sziasztok!

Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül  áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere..... 
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!

Szép napot mindenkinek!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13456 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 08:40:41 »

Sziasztok!

Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül  áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere..... 
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!

Szép napot mindenkinek!
bevizsgáltatni tudod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #13457 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 08:53:35 »

Sziasztok!

Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül  áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere..... 
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!

Szép napot mindenkinek!
Ha már cserélted a vaporizert ki kellett volna tisztítani a dpf-et.Már nem tudja hatékonyan tisztítani magát,annyi a lerakódás benne.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13458 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 09:01:28 »

Ha már cserélted a vaporizert ki kellett volna tisztítani a dpf-et.Már nem tudja hatékonyan tisztítani magát,annyi a lerakódás benne.

Bocs ezt nem írtam kitisztítattam a DPF-et!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13459 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 09:23:22 »

Sziasztok!

Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül  áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere..... 
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!

Szép napot mindenkinek!


Valakinek élö forscann hátha kilát belöle valamit....
Regenerálás
elötte: http://kepkezelo.com/images/l7f6enbmqg0g7gw1mbdw.jpg
közben: http://kepkezelo.com/images/cpnyv7fgmrd4fjdlu2go.jpg
utána: http://kepkezelo.com/images/6e20dq4f4anxfgsoyovs.jpg

Ötletek jöhetnek....

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13460 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 10:56:26 »



Ötletek jöhetnek....

Köszönöm
Szerintem használj laptopot a teljes értékű forscan-nel, mert egy csomó értéket szerintem ez a mobilos verzió nem kezel helyesen.
Addig nem is igen lehet ebből bármire következtetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13461 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 09:48:58 »

Sziasztok.

èrdeklödnék tudja e valaki milyen gyártmányú befecskendezö van az autómban?
20012-es 2.0 TDCI 143PS Alvsz.:WF0GXXGBBGCC16364. Motorkod: UFBA

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13462 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 09:49:49 »

Sziasztok.

èrdeklödnék tudja e valaki milyen gyártmányú befecskendezö van az autómban?
20012-es 2.0 TDCI 143PS Alvsz.:WF0GXXGBBGCC16364. Motorkod: UFBA

Köszönöm
delphi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13463 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 09:52:16 »

delphi

Köszönöm! worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13464 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 08:22:34 »

Porlasztó bevizsgálás előtt állok, mit érdemes beszerezni, higy ne álljon az autó napokig tömités.... hiánya miatt?
Van valami gumitömités és rézalátét ( tűz....) a neve, ezeken kívül mit érdemes venni?
Köszönöm!
2012-es 2.0 tdci 140 ps.
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13465 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 08:27:16 »

Porlasztó bevizsgálás előtt állok, mit érdemes beszerezni, higy ne álljon az autó napokig tömités.... hiánya miatt?
Van valami gumitömités és rézalátét ( tűz....) a neve, ezeken kívül mit érdemes venni?
Köszönöm!
2012-es 2.0 tdci 140 ps.

tűz...: tűzkarika
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13466 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 09:17:47 »

tűz...: tűzkarika

Köszi, akkor elvileg más nem kell, persze tudom lehet bármi.....
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #13467 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 09:32:59 »

Porlasztó bevizsgálás előtt állok, mit érdemes beszerezni, higy ne álljon az autó napokig tömités.... hiánya miatt?
Van valami gumitömités és rézalátét ( tűz....) a neve, ezeken kívül mit érdemes venni?
Köszönöm!
2012-es 2.0 tdci 140 ps.

Ahol bevizsgálják ott nincsenek ezek?

Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13468 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 09:51:56 »

Ahol bevizsgálják ott nincsenek ezek?



Nem tudom, csütörtökön viszem és szombat reggel kellene mennem külföldre az autóval, ezért nem szeretném a véletlenre bízni...

Tudom lehet még bármi " nemvárt dolog"
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13469 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 22:30:57 »

Nem tudom, csütörtökön viszem és szombat reggel kellene mennem külföldre az autóval, ezért nem szeretném a véletlenre bízni...

Tudom lehet még bármi " nemvárt dolog"

résolajvezeték csatija sérülhet még levéltelnél, de sok mindent bekene szerezni ha mindenre fel akarsz keszulni
Naplózva

szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13470 Dátum: 2019.04.29 hétfő, 11:10:21 »

Sziasztok!

Euro5-ös 2.0TDCI- ben ( UFBA) egy termosztát van vagy van külön olajköri és vízköri?

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13471 Dátum: 2019.05.01 szerda, 19:45:39 »

Sziasztok!

Euro5-ös 2.0TDCI- ben ( UFBA) egy termosztát van vagy van külön olajköri és vízköri?

Köszönöm

Ez MK4, nem MK3!  Cool

Egész más motor, egy termosztát van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13472 Dátum: 2019.05.01 szerda, 20:20:32 »

Ez MK4, nem MK3!  Cool

Egész más motor, egy termosztát van.


Köszönöm!!!!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13473 Dátum: 2019.05.01 szerda, 20:34:38 »


Köszönöm!!!!


Pontosabban termosztát+termosztátház van. Csak egyben lehet kapni, nincs külön termosztát.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13474 Dátum: 2019.05.01 szerda, 20:44:19 »


Pontosabban termosztát+termosztátház van. Csak egyben lehet kapni, nincs külön termosztát.

img]https://cromax.hu/img/P0463100.JPG[/img]


Igen ilyet néztem én is. Valami márka nekem valami gates ajánlottak az jó, vagy csak a gyári fird?
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.01 szerda, 20:46:45 írta Zsolteey » Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13475 Dátum: 2019.05.01 szerda, 21:18:04 »

Igen ilyet néztem én is. Valami márka nekem valami gates ajánlottak az jó, vagy csak a gyári fird?

Én...azaz én, a nyugalom érdekében gyárit választanám. Hiszen évekre vásárol ilyenkor az ember.
Meg lett állapítva, hogy a termosztát a hibás?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13476 Dátum: 2019.05.01 szerda, 21:21:28 »

Én...azaz én, a nyugalom érdekében gyárit választanám. Hiszen évekre vásárol ilyenkor az ember.
Meg lett állapítva, hogy a termosztát a hibás?

Sajnos 74 fok környékén nyit és ebbe a tartományba üzenel, ha bekerülök egy dugóba akkor megy fel a víz 84 fokra, de ha elkezdek vele haladni azonnal visszamegy a 74 fokra! 
Azt mondta a szerelő, hogy termosztát hibája van!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13477 Dátum: 2019.05.02 csütörtök, 05:20:29 »

Igen ilyet néztem én is. Valami márka nekem valami gates ajánlottak az jó, vagy csak a gyári fird?
Nekem az van. Semmi baj vele
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13478 Dátum: 2019.05.02 csütörtök, 07:29:56 »

Sajnos 74 fok környékén nyit és ebbe a tartományba üzenel, ha bekerülök egy dugóba akkor megy fel a víz 84 fokra, de ha elkezdek vele haladni azonnal visszamegy a 74 fokra!  
Azt mondta a szerelő, hogy termosztát hibája van!

Ha 60°C körül marad, akkor mondanám a termosztátot gyanúsnak. De már lehet nem tökéletes. Egy új nyilván jobb.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.02 csütörtök, 07:31:44 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bayliner
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #13479 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 22:48:36 »

Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben, mi szokta leghamarabb megadni magát a szijfeszitő, vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, légkondi kompresszor közül 250ezer km-nél?A szíjfeszítő és a vezetőgörgő felújítható, milyen csapágy kell bele?Milyen trükkel lehet ezeket leszedni, néztem még nem jöttem rá.
Másik:sebváltóba milyen időközönként kell olajat cserélni, illetve hol van a töltönyílása, vagy a szintellenörzője?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13480 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 23:03:32 »

Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben, mi szokta leghamarabb megadni magát a szijfeszitő, vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, légkondi kompresszor közül 250ezer km-nél?A szíjfeszítő és a vezetőgörgő felújítható, milyen csapágy kell bele?Milyen trükkel lehet ezeket leszedni, néztem még nem jöttem rá.
Másik:sebváltóba milyen időközönként kell olajat cserélni, illetve hol van a töltönyílása, vagy a szintellenörzője?



Neked is szia!
 

A "Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben" leírásból aligha hallom/halljuk a zajt, így maradnak az általánosságok. Generátor szabadonfutó----automata feszítő, A görgő együtt van a feszítővel. Javítása csere. Ajánlott ilyenkor az új ékszíj is. Szabadonfutó gyárilag nincs külön, csak komplett generátor.....de utángyártottban beszerezhető csak a szabadonfutó. Minta alapján érdemes.

Sajnos nem vagyok (és itt más sem) Gyúrcsók, hogy kitaláljuk az autód adatait és milyen sebességváltó van benne. Vagyis mi alapján lenne adható válasz a kérdésedre?

....amit a köszönés után illett volna úgy kezdeni, hogy "Lenne pár kérdésem, tudnátok segíteni?"  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13481 Dátum: 2019.05.10 péntek, 07:22:56 »

Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben, mi szokta leghamarabb megadni magát a szijfeszitő, vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, légkondi kompresszor közül 250ezer km-nél?A szíjfeszítő és a vezetőgörgő felújítható, milyen csapágy kell bele?Milyen trükkel lehet ezeket leszedni, néztem még nem jöttem rá.
Másik:sebváltóba milyen időközönként kell olajat cserélni, illetve hol van a töltönyílása, vagy a szintellenörzője?

gyakorlatilag 200e km-enként mindent cserélni kell a generátor szíj rendszerben.Nincs ami a leghamarabb, abban mindben annyi van, és ha egy alkatrészt cserélsz a többi rossz, azt is tönkreteszi idő előtt.Kb 100e ft alatt mindent kitudsz cserélni.
Gyárilag Lifetime olaj van benne, nincs csere előírás. A többi rajtad múlik csak.6-os váltón oldalt van a betötlő és alul a leengedő nyílás, de van cikk is róla. http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=V%C3%A1lt%C3%B3olajcsere_manu%C3%A1lis_v%C3%A1lt%C3%B3ban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzabiNNG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #13482 Dátum: 2019.05.14 kedd, 17:26:31 »

Helló mindenkinek! Az autó egy Mondeo 2.0 TDCI ,140 lovas, 2008-ban gyártott model. Nemtudom mi az oka de nulla fok alatt nem tudom beinditani ha még is sikerűl akkor az első pár másodpercben erösen rángat ,remeg az egész autó.  -3 alatt eselyém nincs azzal menni meloba! Cseréltettem izzokat ,az aksi új volt , én porlasztokra tippelek talán azokkal lehet gond mivel mar 224.xxx  km ben van. Ha valaki lenne olyan kedves es megirná még mi lehet az okozoja vagy hogy, hogy lehetne megtudni mi baja lehet mivel meg a tél előtt megszeretném javitatni! Most ha szervizbe viszem beindul! Egy hetet volt szerelőnél de ő minden reggel fűtött műhelyben inditozta pfff  Előre is koszönőm a tippeket
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13483 Dátum: 2019.05.18 szombat, 09:38:02 »

Sziasztok
Volt vmikor egy P0135 hibàm, de nem àll fennt màr. Mitől lehet?
Lambda szonda csere lesz hamarosan?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13484 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 16:42:45 »

Sziasztok!

Mivel nem szünik a remegés az autómba 1500-200 fordulat között, ezért kaptam a haveromtól kölcsön 4 db porlasztót amik jók, be vannak vizsgálva.  ( kuplung lendkerék, motortartó  cserélve, alapjáraton is remeg, kiolvasva nincs benne hiba, viszont megnött a fogyi 0,7 literrel ) Szertném ideiglenesen belarakni az autómba, hogy azokkal mit müvel. Delphy porlasztók, olyan mint az enyémbe vannak 2012-esek az autók 140 lovasak! UFBA motorkóddal!
Ha kicserélem öket és a forscannal átírom a kódokat ( amik ugye a porlasztókon találhatóak) a vezérlöbe, majd törlöm a tanult értéket akkor elvileg fog müködni, vagy mindenképpen szerelöre kellene bízni?
Persze a tüzkarikát tömitéseket cserélném.....
Ha ez müködne akkor bevizsgáltatnám az enyémeket és ha rosszak akkor csere.

Köszönöm a válaszokat!

Szép napot!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13485 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 19:15:32 »

Sziasztok
Volt vmikor egy P0135 hibàm, de nem àll fennt màr. Mitől lehet?
Lambda szonda csere lesz hamarosan?


Mitől lehet?
Hiba miatt. A Lambda szonda fűtőkörében.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13486 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 19:30:30 »


Mitől lehet?
Hiba miatt. A Lambda szonda fűtőkörében.

Ok.
De valamikor megszakadt a fűtőkör, most meg jó?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13487 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 20:22:34 »

Ok.
De valamikor megszakadt a fűtőkör, most meg jó?

Tőlem kérdezed? Honnan tudnám, hogy valamikor megszakadt-e?  nemtudom

Ha lambda szonda csere előtt vagy, akkor mindegy is.
Amúgy miért ne lehetne olyan, hogy megszakad és utána jó?  Pl. magas hőmérsékleten szakadásba kerül és sem alatta és felette nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13488 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 20:40:23 »

Tőlem kérdezed? Honnan tudnám, hogy valamikor megszakadt-e?  nemtudom

Ha lambda szonda csere előtt vagy, akkor mindegy is.
Amúgy miért ne lehetne olyan, hogy megszakad és utána jó?  Pl. magas hőmérsékleten szakadásba kerül és sem alatta és felette nem.
Akkor egy utolsó kérdés.
Ez a hibakód a katalizátor és a turbó között lévő lamda szondára vonatkozik? Ha van másik is.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13489 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 03:22:08 »

Akkor egy utolsó kérdés.
Ez a hibakód a katalizátor és a turbó között lévő lamda szondára vonatkozik? Ha van másik is.
Csak ott van, az az egy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13490 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 20:53:19 »

Csak ott van, az az egy.
worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13491 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:42:36 »

Sziasztok,

Az alany 2012-es 2.0 TDCI 140 lovas! (UFBA)

Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm öblösebb hagot ad, picit olyan mintha direktszürö lenne rajta csak picit hallkabb. Regeneráció során szoktam ezt hallani, de ez állandósult! Menet közben is ha kigyorsítok és nyomok egy kövérebbet akkor mély öblös hangja van, nem értem miért, ha bárkinek megmutatom beindulás után is hallják, hogy olyan mély hangja van. A kipufogót is végignéztük sehol nem fúj ki és egyébként is a motortérböl jön a hang.
Gázadásra a frekije nem változik. Turbócsövek vákumcsövek végigellenörizve sehol semmi hiba.

Köszönöm az ötleteket!

Üdv mindenkinek
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13492 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:53:58 »

Sziasztok,

Az alany 2012-es 2.0 TDCI 140 lovas! (UFBA)

Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm öblösebb hagot ad, picit olyan mintha direktszürö lenne rajta csak picit hallkabb. Regeneráció során szoktam ezt hallani, de ez állandósult! Menet közben is ha kigyorsítok és nyomok egy kövérebbet akkor mély öblös hangja van, nem értem miért, ha bárkinek megmutatom beindulás után is hallják, hogy olyan mély hangja van. A kipufogót is végignéztük sehol nem fúj ki és egyébként is a motortérböl jön a hang.
Gázadásra a frekije nem változik. Turbócsövek vákumcsövek végigellenörizve sehol semmi hiba.

Köszönöm az ötleteket!

Üdv mindenkinek

EGR (is) tud ilyet, működés ellenőrzés.....
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 21:25:12 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13493 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:08:46 »

Sziasztok,

Az alany 2012-es 2.0 TDCI 140 lovas! (UFBA)

Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm öblösebb hagot ad, picit olyan mintha direktszürö lenne rajta csak picit hallkabb. Regeneráció során szoktam ezt hallani, de ez állandósult! Menet közben is ha kigyorsítok és nyomok egy kövérebbet akkor mély öblös hangja van, nem értem miért, ha bárkinek megmutatom beindulás után is hallják, hogy olyan mély hangja van. A kipufogót is végignéztük sehol nem fúj ki és egyébként is a motortérböl jön a hang.
Gázadásra a frekije nem változik. Turbócsövek vákumcsövek végigellenörizve sehol semmi hiba.

Köszönöm az ötleteket!

Üdv mindenkinek

Enyém akkor volt AMG, ha ment a klíma... Nem foglalkoztam vele, nem volt hiba és határozottan tetszett... Ha klímázol már, ez lehet egy eshetőség a másik 250 mellett...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13494 Dátum: 2019.05.31 péntek, 15:17:18 »


Köszönöm mindenkinek!

Enyém akkor volt AMG, ha ment a klíma... Nem foglalkoztam vele, nem volt hiba és határozottan tetszett... Ha klímázol már, ez lehet egy eshetőség a másik 250 mellett...
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13495 Dátum: 2019.06.02 vasárnap, 19:53:58 »

Sziasztok!

Lehet ez a problêma jobban ide vág mint az általános kérdésekben.
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a  Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik  cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.02 vasárnap, 19:58:16 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13496 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 09:43:05 »

Szia,  ami a két vízcsöhöz ( termostáttól ) van hozzáfogatva az valami túlfolyó az simán lóg lefelé a földfelé!  A másik csövet még keresem....




Sziasztok!

Lehet ez a problêma jobban ide vág mint az általános kérdésekben.
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a  Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik  cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13497 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 11:20:12 »

Sziasztok!

Lehet ez a problêma jobban ide vág mint az általános kérdésekben.
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a  Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik  cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!

Ha eljössz valamikor, megnézem mi és hova való.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13498 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 18:26:23 »

Szia !
Köszönöm a lehetőséget,de külföldön élek,majd agusztus 15-30 között leszek otthon.
Abonytól menyire vagy?
Naplózva

Frey Márton
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13499 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 18:43:30 »

Hol vqgy külföldön? Mert én München ha erre vagy összehasonlíthatjuk a gépeke!


Szia !
Köszönöm a lehetőséget,de külföldön élek,majd agusztus 15-30 között leszek otthon.
Abonytól menyire vagy?
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.