Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:59:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253724 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13450 Dátum:
2019.03.17 vasárnap, 20:03:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2019.03.17 vasárnap, 19:16:03
Sziasztok!
Kínomban már nem tudok hova fordulni az autóm problémájával. 2011-es 2.2L 147KW (200LE)
Kb. eddig 500eft-ot költöttem el arra, hogy mindenféle himi-humi önjeloölt autószerelő megnézze azt amit én is meg tudok magamnak nézni az autón ház előtt.
A tünet a következő:
Korábban csak 6. sebességben autópályán 1800-2300 fordulat közt egy ugyan arra a ritmusra való rángatás lépett fel hibaként. csak abban az esetben, ha éppen hogy nyomtam a gázt sebességtartás céljából. Kezdtem gyanakodni magasnyomású pumpára+befecskendezőre, mivel azt gondoltam, nem kap elég üzemanyagot. Erre, semmiféle hibakódot nem hoz a rendszer.
A következő volt egy kipufogó nyomáskülönbség érzékelő csere, mert nem hozott értéket. Utána kb 1000km-e keresztül jó volt az autó. De újabban megint rángat és már mindegy milyen fokozatban van az autó 1800-2300 fordulat közt.
Arészecskeszűrő telítettsége 21%-os. Ezt is latba vetettem, mint hibaforrást. Ha túlzottan tele van,okozhat ilyet.
Most a legújabb méréseim eredményeképpen EGR szelepre gondolok. rángatásnál össze vissza értékeket mutat az EGR szelep pozíció szenzor és a fojtó-szelep is. Azt nem tudom mennyire normális jelenség, hogy az ECU tápfeszültsége időnként 0-ra esik.
Az erre vonatkozó méréseket mellékelem egy képen:
img width=800 height=292]http://i68.tinypic.com/nwlyzn.jpg[/img]
Tudna nekem ajánlani valaki egy specialistát, akivel össze tudnánk tenni a tapasztalatot és a tudást és végre megoldást tudnánk találni erre a problémára?
Köszönök minden nemű segítséget!
Turbonyomasod rendben?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Rocco
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13451 Dátum:
2019.03.17 vasárnap, 21:02:55 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.03.17 vasárnap, 20:03:12
Turbonyomasod rendben?
Az rendben van. Egyébként úgy megy az autó, mint az állat!
De, mint ha hallanék valami érdekes mély morgó hangot a motor felől, mikor meghülyül. De, lehet, már csak kínomba flashelem be és ez tök normális ennél a motornál...
Egyébként a hiba akkor jött elő gyakran, mikor is kicseréltem az intercooler csöveket. Úgy vettem az autót, hogy repedt volt a cső. Emiatt nyomta az olajos trutyit a klímakompresszorra, ami meg is adta magát... Meg, hintázott is néha az autó, mint ha hajón ülnék.. A cső, ill csövek ki lettek cserélve. A hintázás megszűnt. Rendesen fel van rakva, nem szökik el sehol sem a nyomás. Volt szerelőnél is, valami habos akármivel is megnézték, hogy nem megy-e el a csőben lévő nyomás valahol. Nem megy el...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13452 Dátum:
2019.03.17 vasárnap, 21:49:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2019.03.17 vasárnap, 21:02:55
Az rendben van. Egyébként úgy megy az autó, mint az állat!
De, mint ha hallanék valami érdekes mély morgó hangot a motor felől, mikor meghülyül. De, lehet, már csak kínomba flashelem be és ez tök normális ennél a motornál...
Egyébként a hiba akkor jött elő gyakran, mikor is kicseréltem az intercooler csöveket. Úgy vettem az autót, hogy repedt volt a cső. Emiatt nyomta az olajos trutyit a klímakompresszorra, ami meg is adta magát... Meg, hintázott is néha az autó, mint ha hajón ülnék.. A cső, ill csövek ki lettek cserélve. A hintázás megszűnt. Rendesen fel van rakva, nem szökik el sehol sem a nyomás. Volt szerelőnél is, valami habos akármivel is megnézték, hogy nem megy-e el a csőben lévő nyomás valahol. Nem megy el...
keresd fel Vik-et(Németh Viktor) az AutoFort-ban a Lurdyval szemben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rocco
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13453 Dátum:
2019.03.17 vasárnap, 23:53:54 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.17 vasárnap, 21:49:37
keresd fel Vik-et(Németh Viktor) az AutoFort-ban a Lurdyval szemben.
Köszönöm! Megpróbálom megkeresni
Esetleg közvetlenebb kontaktot kaphatnék hozzá?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.17 vasárnap, 23:55:45 írta Rocco
»
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13454 Dátum:
2019.03.18 hétfő, 08:20:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2019.03.17 vasárnap, 23:53:54
Köszönöm! Megpróbálom megkeresni
Esetleg közvetlenebb kontaktot kaphatnék hozzá?
20/384-5188
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13455 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 07:49:46 »
Sziasztok!
Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere.....
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13456 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 08:40:41 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.01 hétfő, 07:49:46
Sziasztok!
Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere.....
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek!
bevizsgáltatni tudod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13457 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 08:53:35 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.01 hétfő, 07:49:46
Sziasztok!
Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere.....
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek!
Ha már cserélted a vaporizert ki kellett volna tisztítani a dpf-et.Már nem tudja hatékonyan tisztítani magát,annyi a lerakódás benne.
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13458 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 09:01:28 »
Idézetet írta: Jago1 - 2019.04.01 hétfő, 08:53:35
Ha már cserélted a vaporizert ki kellett volna tisztítani a dpf-et.Már nem tudja hatékonyan tisztítani magát,annyi a lerakódás benne.
Bocs ezt nem írtam kitisztítattam a DPF-et!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13459 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 09:23:22 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.01 hétfő, 07:49:46
Sziasztok!
Az alany: 2012- es fl utáni 140 lovas 2.0tdci!
Forscannal vizsgálva a regeneráció után a dpf load nem megy le 54% alá, a dpf soot 23% körül áll meg! Sajnos így nagyon hama eléri a 74-78 % ismételten ezért 180 km ként indítja a regenerációt! Van beépítve led-em onna látom a sűrű regenerációkat. Nemrégen volt cserélve komplett waporizer ( nem tisztitva volt hanem új került bele)! A turbócsövek nem lyukasak, a vákumcső rendszer nem enged! Az autó nem füstöl sem hidegen sem melegen! Néha csak regeneráció indulásnál lök ki egy kissebb mennyiséget de ezt sem minden alkalommal! Nem fogyaszt sokat 6/100km, keveset megyek vele városban sok az autópálya és erős tempó Németországban. Csak prémium üzemanyagot kap, 10 ezrenkét olajcsere.....
Mi lehet a gond?
Hiba persze semmi nincs benne!
Van pici remegés az autóban 1700-2000 fordulat között, emiatt cseréltem motortartókat, de picit még megmaradt a remegés. Új a teljes kuplung rész is!
Forscannal valahogy megtudom nézni a porlasztókat? Van valami érték amihez viszonyítanom kell?
Vagy csak marad a porlasztók bevizsgáltatása?
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek!
Valakinek élö forscann hátha kilát belöle valamit....
Regenerálás
elötte:
http://kepkezelo.com/images/l7f6enbmqg0g7gw1mbdw.jpg
közben:
http://kepkezelo.com/images/cpnyv7fgmrd4fjdlu2go.jpg
utána:
http://kepkezelo.com/images/6e20dq4f4anxfgsoyovs.jpg
Ötletek jöhetnek....
Köszönöm
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13460 Dátum:
2019.04.01 hétfő, 10:56:26 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.01 hétfő, 09:23:22
Ötletek jöhetnek....
Köszönöm
Szerintem használj laptopot a teljes értékű forscan-nel, mert egy csomó értéket szerintem ez a mobilos verzió nem kezel helyesen.
Addig nem is igen lehet ebből bármire következtetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13461 Dátum:
2019.04.04 csütörtök, 09:48:58 »
Sziasztok.
èrdeklödnék tudja e valaki milyen gyártmányú befecskendezö van az autómban?
20012-es 2.0 TDCI 143PS Alvsz.:WF0GXXGBBGCC16364. Motorkod: UFBA
Köszönöm
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13462 Dátum:
2019.04.04 csütörtök, 09:49:49 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.04 csütörtök, 09:48:58
Sziasztok.
èrdeklödnék tudja e valaki milyen gyártmányú befecskendezö van az autómban?
20012-es 2.0 TDCI 143PS Alvsz.:WF0GXXGBBGCC16364. Motorkod: UFBA
Köszönöm
delphi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13463 Dátum:
2019.04.04 csütörtök, 09:52:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.04.04 csütörtök, 09:49:49
delphi
Köszönöm!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13464 Dátum:
2019.04.08 hétfő, 08:22:34 »
Porlasztó bevizsgálás előtt állok, mit érdemes beszerezni, higy ne álljon az autó napokig tömités.... hiánya miatt?
Van valami gumitömités és rézalátét ( tűz....) a neve, ezeken kívül mit érdemes venni?
Köszönöm!
2012-es 2.0 tdci 140 ps.
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13465 Dátum:
2019.04.08 hétfő, 08:27:16 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.08 hétfő, 08:22:34
Porlasztó bevizsgálás előtt állok, mit érdemes beszerezni, higy ne álljon az autó napokig tömités.... hiánya miatt?
Van valami gumitömités és rézalátét ( tűz....) a neve, ezeken kívül mit érdemes venni?
Köszönöm!
2012-es 2.0 tdci 140 ps.
tűz...: tűzkarika
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13466 Dátum:
2019.04.08 hétfő, 09:17:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.04.08 hétfő, 08:27:16
tűz...: tűzkarika
Köszi, akkor elvileg más nem kell, persze tudom lehet bármi.....
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13467 Dátum:
2019.04.08 hétfő, 09:32:59 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.08 hétfő, 08:22:34
Porlasztó bevizsgálás előtt állok, mit érdemes beszerezni, higy ne álljon az autó napokig tömités.... hiánya miatt?
Van valami gumitömités és rézalátét ( tűz....) a neve, ezeken kívül mit érdemes venni?
Köszönöm!
2012-es 2.0 tdci 140 ps.
Ahol bevizsgálják ott nincsenek ezek?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13468 Dátum:
2019.04.08 hétfő, 09:51:56 »
Idézetet írta: steve78 - 2019.04.08 hétfő, 09:32:59
Ahol bevizsgálják ott nincsenek ezek?
Nem tudom, csütörtökön viszem és szombat reggel kellene mennem külföldre az autóval, ezért nem szeretném a véletlenre bízni...
Tudom lehet még bármi " nemvárt dolog"
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13469 Dátum:
2019.04.08 hétfő, 22:30:57 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.08 hétfő, 09:51:56
Nem tudom, csütörtökön viszem és szombat reggel kellene mennem külföldre az autóval, ezért nem szeretném a véletlenre bízni...
Tudom lehet még bármi " nemvárt dolog"
résolajvezeték csatija sérülhet még levéltelnél, de sok mindent bekene szerezni ha mindenre fel akarsz keszulni
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13470 Dátum:
2019.04.29 hétfő, 11:10:21 »
Sziasztok!
Euro5-ös 2.0TDCI- ben ( UFBA) egy termosztát van vagy van külön olajköri és vízköri?
Köszönöm
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13471 Dátum:
2019.05.01 szerda, 19:45:39 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.04.29 hétfő, 11:10:21
Sziasztok!
Euro5-ös 2.0TDCI- ben ( UFBA) egy termosztát van vagy van külön olajköri és vízköri?
Köszönöm
Ez MK4, nem MK3!
Egész más motor, egy termosztát van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13472 Dátum:
2019.05.01 szerda, 20:20:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.01 szerda, 19:45:39
Ez MK4, nem MK3!
Egész más motor, egy termosztát van.
Köszönöm!!!!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13473 Dátum:
2019.05.01 szerda, 20:34:38 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.05.01 szerda, 20:20:32
Köszönöm!!!!
Pontosabban termosztát+termosztátház van. Csak egyben lehet kapni, nincs külön termosztát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13474 Dátum:
2019.05.01 szerda, 20:44:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.01 szerda, 20:34:38
Pontosabban termosztát+termosztátház van. Csak egyben lehet kapni, nincs külön termosztát.
img]https://cromax.hu/img/P0463100.JPG[/img]
Igen ilyet néztem én is. Valami márka nekem valami gates ajánlottak az jó, vagy csak a gyári fird?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.01 szerda, 20:46:45 írta Zsolteey
»
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13475 Dátum:
2019.05.01 szerda, 21:18:04 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.05.01 szerda, 20:44:19
Igen ilyet néztem én is. Valami márka nekem valami gates ajánlottak az jó, vagy csak a gyári fird?
Én...azaz én, a nyugalom érdekében gyárit választanám. Hiszen évekre vásárol ilyenkor az ember.
Meg lett állapítva, hogy a termosztát a hibás?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13476 Dátum:
2019.05.01 szerda, 21:21:28 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.01 szerda, 21:18:04
Én...azaz én, a nyugalom érdekében gyárit választanám. Hiszen évekre vásárol ilyenkor az ember.
Meg lett állapítva, hogy a termosztát a hibás?
Sajnos 74 fok környékén nyit és ebbe a tartományba üzenel, ha bekerülök egy dugóba akkor megy fel a víz 84 fokra, de ha elkezdek vele haladni azonnal visszamegy a 74 fokra!
Azt mondta a szerelő, hogy termosztát hibája van!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13477 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 05:20:29 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.05.01 szerda, 20:44:19
Igen ilyet néztem én is. Valami márka nekem valami gates ajánlottak az jó, vagy csak a gyári fird?
Nekem az van. Semmi baj vele
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13478 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 07:29:56 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.05.01 szerda, 21:21:28
Sajnos 74 fok környékén nyit és ebbe a tartományba üzenel, ha bekerülök egy dugóba akkor megy fel a víz 84 fokra, de ha elkezdek vele haladni azonnal visszamegy a 74 fokra!
Azt mondta a szerelő, hogy termosztát hibája van!
Ha 60°C körül marad, akkor mondanám a termosztátot gyanúsnak. De már lehet nem tökéletes. Egy új nyilván jobb.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.02 csütörtök, 07:31:44 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bayliner
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13479 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 22:48:36 »
Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben, mi szokta leghamarabb megadni magát a szijfeszitő, vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, légkondi kompresszor közül 250ezer km-nél?A szíjfeszítő és a vezetőgörgő felújítható, milyen csapágy kell bele?Milyen trükkel lehet ezeket leszedni, néztem még nem jöttem rá.
Másik:sebváltóba milyen időközönként kell olajat cserélni, illetve hol van a töltönyílása, vagy a szintellenörzője?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13480 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 23:03:32 »
Idézetet írta: bayliner - 2019.05.09 csütörtök, 22:48:36
Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben, mi szokta leghamarabb megadni magát a szijfeszitő, vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, légkondi kompresszor közül 250ezer km-nél?A szíjfeszítő és a vezetőgörgő felújítható, milyen csapágy kell bele?Milyen trükkel lehet ezeket leszedni, néztem még nem jöttem rá.
Másik:sebváltóba milyen időközönként kell olajat cserélni, illetve hol van a töltönyílása, vagy a szintellenörzője?
Neked is szia!
A "Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben" leírásból aligha hallom/halljuk a zajt, így maradnak az általánosságok. Generátor szabadonfutó----automata feszítő, A görgő együtt van a feszítővel. Javítása csere. Ajánlott ilyenkor az új ékszíj is. Szabadonfutó gyárilag nincs külön, csak komplett generátor.....de utángyártottban beszerezhető csak a szabadonfutó. Minta alapján érdemes.
Sajnos nem vagyok (és itt más sem) Gyúrcsók, hogy kitaláljuk az autód adatait és milyen sebességváltó van benne. Vagyis mi alapján lenne adható válasz a kérdésedre?
....amit a köszönés után illett volna úgy kezdeni, hogy "Lenne pár kérdésem, tudnátok segíteni?"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13481 Dátum:
2019.05.10 péntek, 07:22:56 »
Idézetet írta: bayliner - 2019.05.09 csütörtök, 22:48:36
Felhangosodott valami a bordás szijhajtás körben, mi szokta leghamarabb megadni magát a szijfeszitő, vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, légkondi kompresszor közül 250ezer km-nél?A szíjfeszítő és a vezetőgörgő felújítható, milyen csapágy kell bele?Milyen trükkel lehet ezeket leszedni, néztem még nem jöttem rá.
Másik:sebváltóba milyen időközönként kell olajat cserélni, illetve hol van a töltönyílása, vagy a szintellenörzője?
gyakorlatilag 200e km-enként mindent cserélni kell a generátor szíj rendszerben.Nincs ami a leghamarabb, abban mindben annyi van, és ha egy alkatrészt cserélsz a többi rossz, azt is tönkreteszi idő előtt.Kb 100e ft alatt mindent kitudsz cserélni.
Gyárilag Lifetime olaj van benne, nincs csere előírás. A többi rajtad múlik csak.6-os váltón oldalt van a betötlő és alul a leengedő nyílás, de van cikk is róla.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=V%C3%A1lt%C3%B3olajcsere_manu%C3%A1lis_v%C3%A1lt%C3%B3ban
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzabiNNG
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13482 Dátum:
2019.05.14 kedd, 17:26:31 »
Helló mindenkinek! Az autó egy Mondeo 2.0 TDCI ,140 lovas, 2008-ban gyártott model. Nemtudom mi az oka de nulla fok alatt nem tudom beinditani ha még is sikerűl akkor az első pár másodpercben erösen rángat ,remeg az egész autó. -3 alatt eselyém nincs azzal menni meloba! Cseréltettem izzokat ,az aksi új volt , én porlasztokra tippelek talán azokkal lehet gond mivel mar 224.xxx km ben van. Ha valaki lenne olyan kedves es megirná még mi lehet az okozoja vagy hogy, hogy lehetne megtudni mi baja lehet mivel meg a tél előtt megszeretném javitatni! Most ha szervizbe viszem beindul! Egy hetet volt szerelőnél de ő minden reggel fűtött műhelyben inditozta pfff Előre is koszönőm a tippeket
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13483 Dátum:
2019.05.18 szombat, 09:38:02 »
Sziasztok
Volt vmikor egy P0135 hibàm, de nem àll fennt màr. Mitől lehet?
Lambda szonda csere lesz hamarosan?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13484 Dátum:
2019.05.20 hétfő, 16:42:45 »
Sziasztok!
Mivel nem szünik a remegés az autómba 1500-200 fordulat között, ezért kaptam a haveromtól kölcsön 4 db porlasztót amik jók, be vannak vizsgálva. ( kuplung lendkerék, motortartó cserélve, alapjáraton is remeg, kiolvasva nincs benne hiba, viszont megnött a fogyi 0,7 literrel ) Szertném ideiglenesen belarakni az autómba, hogy azokkal mit müvel. Delphy porlasztók, olyan mint az enyémbe vannak 2012-esek az autók 140 lovasak! UFBA motorkóddal!
Ha kicserélem öket és a forscannal átírom a kódokat ( amik ugye a porlasztókon találhatóak) a vezérlöbe, majd törlöm a tanult értéket akkor elvileg fog müködni, vagy mindenképpen szerelöre kellene bízni?
Persze a tüzkarikát tömitéseket cserélném.....
Ha ez müködne akkor bevizsgáltatnám az enyémeket és ha rosszak akkor csere.
Köszönöm a válaszokat!
Szép napot!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13485 Dátum:
2019.05.20 hétfő, 19:15:32 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.05.18 szombat, 09:38:02
Sziasztok
Volt vmikor egy P0135 hibàm, de nem àll fennt màr. Mitől lehet?
Lambda szonda csere lesz hamarosan?
Mitől lehet?
Hiba miatt. A Lambda szonda fűtőkörében.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13486 Dátum:
2019.05.20 hétfő, 19:30:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.20 hétfő, 19:15:32
Mitől lehet?
Hiba miatt. A Lambda szonda fűtőkörében.
Ok.
De valamikor megszakadt a fűtőkör, most meg jó?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13487 Dátum:
2019.05.20 hétfő, 20:22:34 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.05.20 hétfő, 19:30:30
Ok.
De valamikor megszakadt a fűtőkör, most meg jó?
Tőlem kérdezed? Honnan tudnám, hogy valamikor megszakadt-e?
Ha lambda szonda csere előtt vagy, akkor mindegy is.
Amúgy miért ne lehetne olyan, hogy megszakad és utána jó? Pl. magas hőmérsékleten szakadásba kerül és sem alatta és felette nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13488 Dátum:
2019.05.20 hétfő, 20:40:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.20 hétfő, 20:22:34
Tőlem kérdezed? Honnan tudnám, hogy valamikor megszakadt-e?
Ha lambda szonda csere előtt vagy, akkor mindegy is.
Amúgy miért ne lehetne olyan, hogy megszakad és utána jó? Pl. magas hőmérsékleten szakadásba kerül és sem alatta és felette nem.
Akkor egy utolsó kérdés.
Ez a hibakód a katalizátor és a turbó között lévő lamda szondára vonatkozik? Ha van másik is.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13489 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 03:22:08 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.05.20 hétfő, 20:40:23
Akkor egy utolsó kérdés.
Ez a hibakód a katalizátor és a turbó között lévő lamda szondára vonatkozik? Ha van másik is.
Csak ott van, az az egy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13490 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 20:53:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.23 csütörtök, 03:22:08
Csak ott van, az az egy.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13491 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:42:36 »
Sziasztok,
Az alany 2012-es 2.0 TDCI 140 lovas! (UFBA)
Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm öblösebb hagot ad, picit olyan mintha direktszürö lenne rajta csak picit hallkabb. Regeneráció során szoktam ezt hallani, de ez állandósult! Menet közben is ha kigyorsítok és nyomok egy kövérebbet akkor mély öblös hangja van, nem értem miért, ha bárkinek megmutatom beindulás után is hallják, hogy olyan mély hangja van. A kipufogót is végignéztük sehol nem fúj ki és egyébként is a motortérböl jön a hang.
Gázadásra a frekije nem változik. Turbócsövek vákumcsövek végigellenörizve sehol semmi hiba.
Köszönöm az ötleteket!
Üdv mindenkinek
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13492 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:53:58 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.05.28 kedd, 10:42:36
Sziasztok,
Az alany 2012-es 2.0 TDCI 140 lovas! (UFBA)
Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm öblösebb hagot ad, picit olyan mintha direktszürö lenne rajta csak picit hallkabb. Regeneráció során szoktam ezt hallani, de ez állandósult! Menet közben is ha kigyorsítok és nyomok egy kövérebbet akkor mély öblös hangja van, nem értem miért, ha bárkinek megmutatom beindulás után is hallják, hogy olyan mély hangja van. A kipufogót is végignéztük sehol nem fúj ki és egyébként is a motortérböl jön a hang.
Gázadásra a frekije nem változik. Turbócsövek vákumcsövek végigellenörizve sehol semmi hiba.
Köszönöm az ötleteket!
Üdv mindenkinek
EGR (is) tud ilyet, működés ellenőrzés.....
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 21:25:12 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13493 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:08:46 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.05.28 kedd, 10:42:36
Sziasztok,
Az alany 2012-es 2.0 TDCI 140 lovas! (UFBA)
Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm öblösebb hagot ad, picit olyan mintha direktszürö lenne rajta csak picit hallkabb. Regeneráció során szoktam ezt hallani, de ez állandósult! Menet közben is ha kigyorsítok és nyomok egy kövérebbet akkor mély öblös hangja van, nem értem miért, ha bárkinek megmutatom beindulás után is hallják, hogy olyan mély hangja van. A kipufogót is végignéztük sehol nem fúj ki és egyébként is a motortérböl jön a hang.
Gázadásra a frekije nem változik. Turbócsövek vákumcsövek végigellenörizve sehol semmi hiba.
Köszönöm az ötleteket!
Üdv mindenkinek
Enyém akkor volt AMG, ha ment a klíma... Nem foglalkoztam vele, nem volt hiba és határozottan tetszett... Ha klímázol már, ez lehet egy eshetőség a másik 250 mellett...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13494 Dátum:
2019.05.31 péntek, 15:17:18 »
Köszönöm mindenkinek!
Idézetet írta: Llort Eht - 2019.05.28 kedd, 11:08:46
Enyém akkor volt AMG, ha ment a klíma... Nem foglalkoztam vele, nem volt hiba és határozottan tetszett... Ha klímázol már, ez lehet egy eshetőség a másik 250 mellett...
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13495 Dátum:
2019.06.02 vasárnap, 19:53:58 »
Sziasztok!
Lehet ez a problêma jobban ide vág mint az általános kérdésekben.
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.02 vasárnap, 19:58:16 írta iki77
»
Naplózva
Frey Márton
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13496 Dátum:
2019.06.03 hétfő, 09:43:05 »
Szia, ami a két vízcsöhöz ( termostáttól ) van hozzáfogatva az valami túlfolyó az simán lóg lefelé a földfelé! A másik csövet még keresem....
Idézetet írta: iki77 - 2019.06.02 vasárnap, 19:53:58
Sziasztok!
Lehet ez a problêma jobban ide vág mint az általános kérdésekben.
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13497 Dátum:
2019.06.03 hétfő, 11:20:12 »
Idézetet írta: iki77 - 2019.06.02 vasárnap, 19:53:58
Sziasztok!
Lehet ez a problêma jobban ide vág mint az általános kérdésekben.
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!
Ha eljössz valamikor, megnézem mi és hova való.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13498 Dátum:
2019.06.03 hétfő, 18:26:23 »
Szia !
Köszönöm a lehetőséget,de külföldön élek,majd agusztus 15-30 között leszek otthon.
Abonytól menyire vagy?
Naplózva
Frey Márton
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13499 Dátum:
2019.06.03 hétfő, 18:43:30 »
Hol vqgy külföldön? Mert én München ha erre vagy összehasonlíthatjuk a gépeke!
Idézetet írta: iki77 - 2019.06.03 hétfő, 18:26:23
Szia !
Köszönöm a lehetőséget,de külföldön élek,majd agusztus 15-30 között leszek otthon.
Abonytól menyire vagy?
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ