Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:19:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
278
279
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254215 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
Csaba8164
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13550 Dátum:
2019.06.18 kedd, 08:25:57 »
Kedves Forum tagok!
2012-es MK4-es mondeom van, 1.6 Tdci-vel. Sajnos a kettőstömegű elkezdett kopogni, és sok helyről azt hallottam, hogy a kuplungszettel együtt kell cserélni. Ez emnynire valós információ? Mert ha ez igaz, akkor nem 100.000 hanem 250.000 HUF lesz a csere.
Kinek mi a tapasztalata? Tudtok-e javasolni megbízható szerelőt, aki csak azt cseréli ki ami tényleg szükséges?
Üdv: Csaba
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13551 Dátum:
2019.06.18 kedd, 08:30:38 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2019.06.18 kedd, 08:25:57
Kedves Forum tagok!
2012-es MK4-es mondeom van, 1.6 Tdci-vel. Sajnos a kettőstömegű elkezdett kopogni, és sok helyről azt hallottam, hogy a kuplungszettel együtt kell cserélni. Ez emnynire valós információ? Mert ha ez igaz, akkor nem 100.000 hanem 250.000 HUF lesz a csere.
Kinek mi a tapasztalata? Tudtok-e javasolni megbízható szerelőt, aki csak azt cseréli ki ami tényleg szükséges?
Üdv: Csaba
Kettőstömegű, kuplung (tárcsa, szerkezet), kinyomó. Ezeket érdemes egyben cserélni. Esetleg még szimering és váltóolaj.
Ha nem egyben cseréled, akkor
- mivel hamarosan a többi is cserés lesz, fizetheted újra a szerelési ktg-et (nem kevés pénz)
- a bent maradt nem 100%-os alkatrész rövidíti az újonnan bekerült alkatrészek élettartamát.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13552 Dátum:
2019.06.18 kedd, 08:40:20 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2019.06.18 kedd, 08:25:57
Kedves Forum tagok!
2012-es MK4-es mondeom van, 1.6 Tdci-vel. Sajnos a kettőstömegű elkezdett kopogni, és sok helyről azt hallottam, hogy a kuplungszettel együtt kell cserélni. Ez emnynire valós információ? Mert ha ez igaz, akkor nem 100.000 hanem 250.000 HUF lesz a csere.
Kinek mi a tapasztalata? Tudtok-e javasolni megbízható szerelőt, aki csak azt cseréli ki ami tényleg szükséges?
Üdv: Csaba
Én is most cseréltem mindent. Lendkerék, kinyomócsapágy, kuplung tárcsa, nyomólap, főtengely szimmering (gyárit bele!), váltó olaj. Ja és csavar készlet a lendkerék főtengelyre rakásához.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Csaba8164
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13553 Dátum:
2019.06.18 kedd, 08:56:59 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.18 kedd, 08:40:20
Én is most cseréltem mindent. Lendkerék, kinyomócsapágy, kuplung tárcsa, nyomólap, főtengely szimmering (gyárit bele!), váltó olaj. Ja és csavar készlet a lendkerék főtengelyre rakásához.
És mennyibe került neked?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13554 Dátum:
2019.06.18 kedd, 09:06:57 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2019.06.18 kedd, 08:56:59
És mennyibe került neked?
Szerelő ismerőssel csináltam és bárdiból 50% kedvezménnyel. Szimmering meg cromax gyári.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13555 Dátum:
2019.06.18 kedd, 09:14:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.18 kedd, 09:06:57
Szerelő ismerőssel csináltam és bárdiból 50% kedvezménnyel. Szimmering meg cromax gyári.
De mennyi az annyi?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13556 Dátum:
2019.06.18 kedd, 09:25:34 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2019.06.18 kedd, 08:56:59
És mennyibe került neked?
Lendkerék : 90e Ft
Kuplung készlet: kb 78eFt volt (nyomólap, kinyomócsapágy, tárcsa)
Csavar készlet: 1200Ft
Olaj: 8eFt
Szimmering: 5e Ft
TXBA 163LE-höz
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Csaba8164
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13557 Dátum:
2019.06.18 kedd, 13:40:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.18 kedd, 09:25:34
Lendkerék : 90e Ft
Kuplung készlet: kb 78eFt volt (nyomólap, kinyomócsapágy, tárcsa)
Csavar készlet: 1200Ft
Olaj: 8eFt
Szimmering: 5e Ft
TXBA 163LE-höz
Köszönöm az infókat, úgy néz ki én a dupláját kaptam meg árajánlatként...esetleg valaki tud egy megbízható szerelőt?
Naplózva
Csaba8164
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13558 Dátum:
2019.06.18 kedd, 14:03:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.18 kedd, 14:01:57
Mert az a kiskereskedelmi ára. Nem a duplája, hanem a listaár.
Ehhez képest olvashattál kevesebbet, ami viszonteladói nagyker ár. Akik vállaltak több millió forint értékben vásárlást és ezért viszotneladói kedvezményt kapnak.
Így van ez minden mással is.....csak máshol nem téma és nem felkapott dolog.
A boltban, étteremben is ki van írva a fogyasztói ár.
Ok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13559 Dátum:
2019.06.18 kedd, 15:19:05 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2019.06.18 kedd, 14:03:23
Ok.
Ha nem akarsz pancser lenni és iszonyat hasznot tolni egyes szereplők zsebébe, akkor itt nézz körbe...
https://alkatreszek.hu/
https://alkatreszfordpetranyi.hu/#mondeo+2007-2014
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.18 kedd, 15:22:26 írta Mikorka Kálmán
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13560 Dátum:
2019.06.19 szerda, 07:56:30 »
Úgy nézem, hogy a kuplung pedál kapcsolómnál lesz valami. Így már lehet van köze a kuplungozásomhoz...
A képen az utolsó 2 esetben nem nyomtam kuplungot és a gázt se engedtem vissza. Ez a BCM élőadata:
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13561 Dátum:
2019.06.19 szerda, 09:27:42 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.19 szerda, 07:56:30
Úgy nézem, hogy a kuplung pedál kapcsolómnál lesz valami. Így már lehet van köze a kuplungozásomhoz...
A képen az utolsó 2 esetben nem nyomtam kuplungot és a gázt se engedtem vissza. Ez a BCM élőadata:
[img]https://kepkuldes.com/images/21f18c19908baf6fcfb967b795e7a7fb.jpg
Szerintem meg csúszik a kuplungot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13562 Dátum:
2019.06.19 szerda, 09:36:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.19 szerda, 09:27:42
Szerintem meg csúszik a kuplungot...
Akkor a fordulatszámnak fel kellene ugrani. Nem megtorpannia. Az utolsó képen a piros a kuplungpedál kapcsoló értékei vannak. Miért kapcsol be ha megcsúszna?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13563 Dátum:
2019.06.19 szerda, 09:59:57 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.19 szerda, 09:36:33
Akkor a fordulatszámnak fel kellene ugrani. Nem megtorpannia. Az utolsó képen a piros a kuplungpedál kapcsoló értékei vannak. Miért kapcsol be ha megcsúszna?
Megcsúszik, autó nem érti, hogy mi a thök van és leszabályoz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13564 Dátum:
2019.06.19 szerda, 10:10:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.19 szerda, 09:59:57
Megcsúszik, autó nem érti, hogy mi a thök van és leszabályoz...
De a kuplungpedál kapcsolójának az értéke akkor nem menne át 1-be.
Nekem amúgy csúszik a kuplungom, nem szabályoz le, hanem felpörög, aztán én elveszem a gázt ha akarom.
Igaz, hogy az enyém QXBA.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13565 Dátum:
2019.06.20 csütörtök, 14:15:57 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.20 csütörtök, 14:05:26
nekem van egy autószerelő barátom, család szintem barát. Minden munkáját úgy vállalja,ahogy ő a Bárditól kedvezményesen megkapja az alkatrészt.Sőt,ő a saját kódjával belépve a rendszerbe a teli árat nem is látja,csak az övét.Na ezt az árat adja minden kuncsaftjának.És mennyire korrekt.Az ő munkája nem az alkatrészen jön be, hanem a beépítésén,javításán,cseréjén. Egy forintjába sem kerül a beszerzés sem, mert helybe viszi neki a Bárdis autó.
Jön a kuncsaft, mondja neki az árat, nyomja a rendelést, és mondja, hogy holnap ha itt a cucc, jöhet az autóval.Nem pihenteti még egy napot az autókat feleslegesen.Nem dolgozik olcsón, de korrekt munkát végez,határidőre.
De hát nem mindenki egyforma.Sajnos igazad van.
Korrekt!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13566 Dátum:
2019.06.20 csütörtök, 14:18:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.06.20 csütörtök, 14:15:57
Korrekt!
áttettem az érdekesbe...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13567 Dátum:
2019.06.23 vasárnap, 18:35:08 »
Sziasztok,
MKIV, 2.0 TDCi, 100kw, részecskeszűrővel.
Érdemes / szabad-e / javasolt-e a gázolajba bármiféle adalékot tenni, vagy akár a prémium adalékolt üzemanyagot tankolni?
Köszi
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13568 Dátum:
2019.06.23 vasárnap, 19:00:06 »
Idézetet írta: Doby - 2019.06.23 vasárnap, 18:35:08
Sziasztok,
MKIV, 2.0 TDCi, 100kw, részecskeszűrővel.
Érdemes / szabad-e / javasolt-e a gázolajba bármiféle adalékot tenni, vagy akár a prémium adalékolt üzemanyagot tankolni?
Köszi
Doby
Felesleges.
Bár nyilván ezt az adalék gyártók másképp látják, hiszen nekik az eladás a céljuk.
Szerintem....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13569 Dátum:
2019.06.25 kedd, 11:52:16 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.16 vasárnap, 09:07:22
Szerintem a magasnyomású szimeringje engedi a motorolajat ki. 2 szimmering van, ha a blokk felöli rossz akkor engedi a motorolajat egy kis lyukon, és pont a kipufogó felé csöpög, nekem így volt.
Szerintem is a magasnyomasunal, legalabbis en jartam mar igy, ott csereltek egy tomitest. Csak azt vettem eszre leallitas utan, hogy füst száll fel a motorházteto alól, nem voltam tul nyugodt akkor
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.25 kedd, 11:54:22 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13570 Dátum:
2019.06.25 kedd, 13:43:29 »
Idézetet írta: ReFi - 2019.06.25 kedd, 11:52:16
Szerintem is a magasnyomasunal, legalabbis en jartam mar igy, ott csereltek egy tomitest. Csak azt vettem eszre leallitas utan, hogy füst száll fel a motorházteto alól, nem voltam tul nyugodt akkor
Ugyanez volt, felnyitottam a motor háztetőt és felszállt a füst. Jó amúgy mert pont a kipufogó leömlőre csöpög az olaj.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13571 Dátum:
2019.06.28 péntek, 15:28:07 »
Sziasztok!
Új tag vagyok az oldalon, és nem is hozzáértő, ezért kérlek nézzétek el nekem, ha hülyeséget kérdeznék
Regisztráció előtt használtam a keresőt is chiptuning, EGR dugózás és Pierburg ügyben, de sajnos ebből csak a Pierburg problémámat sikerült orvosolnom, köszönet érte!
Ebből kifolyólag lenne pár kérdésem, ugyanis nagyon vegyes volt a felhozatal ill. nem volt számomra egyértelmű 13 ill. 23 oldal végigolvasása után, h mi tévő legyek.
Az autóm egy 2008-as Mondeo Turnier QXBA kóddal, 140LE, 260k km-el.
Jó ötletnek tűnik ledugózni az EGR-t, mert nem szeretném cserélni se, ill. jó lenne a DPF-nek is (na ezt még kevésbé szeretném bolygatni). Tényleg jó ötlet-e? Nem lesz gond télen azáltal, h nem melegíti a kipufogógáz a motort? Nem nő meg a veszélye ilynkor annak, h hengerfejes lesz? Ez a motor nem fog hibakódot dobni?
Milyen tapasztalatok vannak ennek a modellnek a chiptuningolásával? Megéri-e? Tudtok-e vkit, aki minőségi munkát végez?
Válaszokat előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.28 péntek, 16:30:59 írta Krisztián85
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13572 Dátum:
2019.06.28 péntek, 15:50:57 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 15:28:07
Sziasztok!
Új tag vagyok az oldalon, és nem is hozzáértő, ezért kérlek nézzétek el nekem, ha hülyeséget kérdeznék
Regisztráció előtt használtam a keresőt is chiptuning, EGR dugózás és Pierburg ügyben, de sajnos ebből csak a Pierburg problémámat sikerült orvosolnom, köszönet érte!
Ebből kifolyólag lenne pár kérdésem, ugyanis nagyon vegyes volt a felhozatal ill. nem volt számomra egyértelmű 13 ill. 23 oldal végigolvasása után, h mi tévő legyek.
Az autóm egy 2008-as Mondeo Turnier QXBA kóddal, 140LE, 260k km-el.
Jó ötletnek tűnik ledugózni az EGR-t, mert nem szeretném cserélni se, ill. jó lenne a DPF-nek is (na ezt még kevésbé szeretném bolygatni). Tényleg jó ötlet-e? Nem lesz gond télen azáltal, h nem melegíti a kipufogógáz a motort? Nem nő meg a veszélye ilynkor annak, h hengerfejes lesz?
Milyen tapasztalatok vannak ennek a modellnek a tuningolásával? Megéri-e? Tudtok-e vkit, aki minőségi munkát végez?
Válaszokat előre is köszönöm!
Az egr szelep lezárása technikailag nem okoz gondot a motornak.Más kérdés, hogy törvénybe ütközik...Ezt mindenki eldönt saját maga.
Tunning: Szabó Róbert Sásd.
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13573 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:31:51 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.28 péntek, 15:50:57
Az egr szelep lezárása
technikailag nem okoz gondot a motornak
.Más kérdés, hogy törvénybe ütközik...Ezt mindenki eldönt saját maga.
Tunning: Szabó Róbert Sásd.
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
De.
Jelentősen növeli a sikertelen regeneráció előfordulását..... is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13574 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:34:00 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.28 péntek, 15:50:57
Az egr szelep lezárása technikailag nem okoz gondot a motornak.Más kérdés, hogy törvénybe ütközik...Ezt mindenki eldönt saját maga.
Tunning: Szabó Róbert Sásd.
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Köszönöm a gyors választ! Ez az autó dob hibakódot, kell-e keresnem vkit, aki "kiírja" a szoftverből?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13575 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:35:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.28 péntek, 16:31:51
De.
Jelentősen növeli a sikertelen regeneráció előfordulását..... is.
egy lezárt egr szelep után nemgond a dpf kiütése sem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13576 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:35:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.28 péntek, 16:31:51
De.
Jelentősen növeli a sikertelen regeneráció előfordulását..... is.
Hmm. Nem úgy volt, h kevesebb lesz a korom és nem vátozik, lesz hűvösebb(?) a kipuffogógáz hőmérséklete?
Akarom mondani, miért?
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13577 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:37:53 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 16:34:00
Köszönöm a gyors választ! Ez az autó dob hibakódot, kell-e keresnem vkit, aki "kiírja" a szoftverből?
nem tudom.Is-is.Találkoztam olyannal ami hibát jelzett,de pl a 2,2-es smaxom nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13578 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:37:58 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.28 péntek, 16:35:36
egy lezárt egr szelep után nemgond a dpf kiütése sem...
Nem szeretném kiütni, de azt igen, h tovább bírja és ne telítődjön annyira korommal, tehát kevesebbszer regeneráljon. Sajnos az utóbbi időben sokat megyek vele városban, de szeretem az autóm, nem akarom eladni
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.28 péntek, 16:39:53 írta Krisztián85
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13579 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:39:15 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 16:37:58
Nem szeretném kiütni, de azt igen, h tovább bírja és ne telítődjön annyira korommal, tehát kevesebbszer regeneráljon. Sajnos az utóbbi időben sokat megyek vele városban, de szaratem az autóm, nem akarom eladni
Jól működő rendszerben a dpf a motor élettartamával egyező ideig bírja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13580 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:40:55 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 16:35:59
Hmm. Nem úgy volt, h kevesebb lesz a korom és nem vátozik, lesz hűvösebb(?) a kipuffogógáz hőmérséklete?
Akarom mondani, miért?
Köszönöm.
Biztos forrásból tájékozódj az EGR szelep működéséről, funkciójáról és a szerepéről.
Sokáig tartana leírni .... Ha megfelelően használod az autót nem kell törődni vele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13581 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:43:12 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.28 péntek, 15:50:57
Tunning: Szabó Róbert Sásd.
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Van tapasztalatod a sráccal kapcsolatban? Mert laikusként és hozzá nem értőként azért nem túl bíztató az a sok helyesírási hiba a weboldalon
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13582 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:44:33 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 16:37:58
Nem szeretném kiütni, de azt igen, h tovább bírja és ne telítődjön annyira korommal, tehát kevesebbszer regeneráljon. Sajnos az utóbbi időben sokat megyek vele városban, de szeretem az autóm, nem akarom eladni
Ehhez az EGR-nek nem sok köze van.
Tovább bírja, ne telítődjön?
Ez egy dízel motor és a korom a motorból jön.
Nem csak városban, rövid távokon kell az ilyen autót használni...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13583 Dátum:
2019.06.28 péntek, 16:49:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.28 péntek, 16:44:33
Ehhez az EGR-nek nem sok köze van.
Tovább bírja, ne telítődjön?
Ez egy dízel motor és a korom a motorból jön.
Nem csak városban, rövid távokon kell az ilyen autót használni...
Napi bő 60km-t megyek vele, rövid távon gyakorlatilag soha, de ebből sok a város. Hetente egyszer pedig 65km 120-al 5.-ben M0-áson hazáig. Amúgy csak Maxxmotion-t tankolok, úgy érzem azt jobban szereti, kevesebbszer is regenerál tőle.
Amikor átolvastam 23 oldalt "dugó" szóra kereséskor többen is írták, h ledugózva kevesebbet kormol, elnyúlnak a regenerációs ciklusok is - ebből arra következtettem, h ledugózva kevésbé fájdalmas neki a városi üzem. Az pedig hab a tortán, h nem jut korom a motorba, nem kopik úgy tisztább minden. Ezért is érdekelne annyira.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13584 Dátum:
2019.06.28 péntek, 17:01:23 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 16:49:15
Napi bő 60km-t megyek vele, rövid távon gyakorlatilag soha, de ebből sok a város. Hetente egyszer pedig 65km 120-al 5.-ben M0-áson hazáig. Amúgy csak Maxxmotion-t tankolok, úgy érzem azt jobban szereti, kevesebbszer is regenerál tőle.
Amikor átolvastam 23 oldalt "dugó" szóra kereséskor többen is írták, h ledugózva kevesebbet kormol, elnyúlnak a regenerációs ciklusok is - ebből arra következtettem, h ledugózva kevésbé fájdalmas neki a városi üzem. Az pedig hab a tortán, h nem jut korom a motorba, nem kopik úgy tisztább minden. Ezért is érdekelne annyira.
A motor önmaga állítja elő a kormot , nem belejut.
Az EGR szelep igen csekély kipufogógáz áramlik, nem utolsósorban a motor szívó oldalára, így a DPF-et biztosan nem tömíti.
Kevesebbszer regenerál?
Persze, mert nem mindig tud. Amúgy a regeneráció üzemszerű körülmény, nem kell félni tőle... Ha szükséges, elvégzi. Ha a feltételek megfelelőek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13585 Dátum:
2019.06.28 péntek, 17:15:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.28 péntek, 17:01:23
A motor önmaga állítja elő a kormot , nem belejut.
Az EGR szelep igen csekély kipufogógáz áramlik, nem utolsósorban a motor szívó oldalára, így a DPF-et biztosan nem tömíti.
Kevesebbszer regenerál?
Persze, mert nem mindig tud. Amúgy a regeneráció üzemszerű körülmény, nem kell félni tőle... Ha szükséges, elvégzi. Ha a feltételek megfelelőek.
Ha alacsonyabb az égés hőmérséklete, akkor tökéletlenebb az égés, tehát több korom keletkezik - ha jól tudom. Az EGR ezt a szmötyit vezeti vissza a motorba, nem? Ha kiiktatom, nem vezetek vissza dzsuvát a szívó oldalra, tisztább lesz a szívóoldal, az égés is, tehát kevesebb korom keletkezik, ugye? Ha kevesebb a korom, kevesebbszer is fog majd regenerálni, kevésbé kopik a motor a szilárd kosztól, tehát ez is a win oldalra dönti a mérleget eddigi ismereteim alapján.
A másik oldalon ezzel szemben a NO és NO2 áll. Nekem megérné, ha kevesebb korom keletkezne és tisztább lenne a motor, az pedig, h "konzerválhatom" az EGR-szelepet egy pucolás után és minimális az esélyem arra, h a "semmitől" tönkremegy, csak hab a tortán.
Nem félek attól, h regenerál, ez a dolga. De, ha kevesebbszer teszi (kevesebbszer szükséges) az sztem jót jelent és nem rosszat. Mellesleg látni a megemelkedett alapjárati fordulatszámon és egyúttal hallani is, amikor tisztítja a DPF-et, ilyenkor hagyom, h tegye a dolgát.
Egyéb:
Alapjáraton nemrég elkezdett "huhogós" vagy öblösebb hangot adni. Ez mitől lehet? Ma cserélem ki a Pierburgokat, lehet azok hibájából fakadó?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.28 péntek, 17:27:39 írta Krisztián85
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13586 Dátum:
2019.06.28 péntek, 17:55:54 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 17:15:07
Ha alacsonyabb az égés hőmérséklete, akkor tökéletlenebb az égés, tehát több korom keletkezik - ha jól tudom. Az EGR ezt a szmötyit vezeti vissza a motorba, nem? Ha kiiktatom, nem vezetek vissza dzsuvát a szívó oldalra, tisztább lesz a szívóoldal, az égés is, tehát kevesebb korom keletkezik, ugye? Ha kevesebb a korom, kevesebbszer is fog majd regenerálni, kevésbé kopik a motor a szilárd kosztól, tehát ez is a win oldalra dönti a mérleget eddigi ismereteim alapján.
A másik oldalon ezzel szemben a NO és NO2 áll. Nekem megérné, ha kevesebb korom keletkezne és tisztább lenne a motor, az pedig, h "konzerválhatom" az EGR-szelepet egy pucolás után és minimális az esélyem arra, h a "semmitől" tönkremegy, csak hab a tortán.
Nem félek attól, h regenerál, ez a dolga. De, ha kevesebbszer teszi (kevesebbszer szükséges) az sztem jót jelent és nem rosszat. Mellesleg látni a megemelkedett alapjárati fordulatszámon és egyúttal hallani is, amikor tisztítja a DPF-et, ilyenkor hagyom, h tegye a dolgát.
Egyéb:
Alapjáraton nemrég elkezdett "huhogós" vagy öblösebb hangot adni. Ez mitől lehet? Ma cserélem ki a Pierburgokat, lehet azok hibájából fakadó?
Ez nem ilyen egyszerű ám, hogy majd okosabb leszel a mérnököknél.
Ahogyan korábban is említettem, nem az EGR miatt kormol egy dízel motor!
Az új motorokban már előfordul 2 EGR is, micsoda pancserek a mérnökök... Így majd kétannyira kormol!
Ha nem is szerelnénk be EGR-t, akkor meg DPF se kellene.....
A továbbiakban nem látom értelmét ezzel kapcsolatban írni neked.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.29 szombat, 22:28:47 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13587 Dátum:
2019.06.28 péntek, 20:00:12 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 16:43:12
Van tapasztalatod a sráccal kapcsolatban? Mert laikusként és hozzá nem értőként azért nem túl bíztató az a sok helyesírási hiba a weboldalon
Gondolod, hogy mindenki maga készíti a weboldalakat?
Ne menj hozzá,nemcsak nyelvtanból kettes...
Tornából meg is bukott,de énekzenéből kiváló.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13588 Dátum:
2019.06.29 szombat, 15:54:17 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.06.28 péntek, 17:15:07
Ha alacsonyabb az égés hőmérséklete, akkor tökéletlenebb az égés, tehát több korom keletkezik - ha jól tudom. Az EGR ezt a szmötyit vezeti vissza a motorba, nem? Ha kiiktatom, nem vezetek vissza dzsuvát a szívó oldalra, tisztább lesz a szívóoldal, az égés is, tehát kevesebb korom keletkezik, ugye? Ha kevesebb a korom, kevesebbszer is fog majd regenerálni, kevésbé kopik a motor a szilárd kosztól, tehát ez is a win oldalra dönti a mérleget eddigi ismereteim alapján.
A másik oldalon ezzel szemben a NO és NO2 áll. Nekem megérné, ha kevesebb korom keletkezne és tisztább lenne a motor, az pedig, h "konzerválhatom" az EGR-szelepet egy pucolás után és minimális az esélyem arra, h a "semmitől" tönkremegy, csak hab a tortán.
Nem félek attól, h regenerál, ez a dolga. De, ha kevesebbszer teszi (kevesebbszer szükséges) az sztem jót jelent és nem rosszat. Mellesleg látni a megemelkedett alapjárati fordulatszámon és egyúttal hallani is, amikor tisztítja a DPF-et, ilyenkor hagyom, h tegye a dolgát.
Egyéb:
Alapjáraton nemrég elkezdett "huhogós" vagy öblösebb hangot adni. Ez mitől lehet? Ma cserélem ki a Pierburgokat, lehet azok hibájából fakadó?
"alacsonyabb az égés hőmérséklete, akkor tökéletlenebb az égés, tehát több korom keletkezik" eddig jol irtad, az EGR szelep a kipufogogaz visszavezetesevel segiti a motor bemelegiteset is, ergo kevesebb korom fog kepzodni emiatt.
Illetve azzal hogy visszavezetik az egestermek X %-at novelik az eges homersekletet is ezaltal is tokeletesebb lesz az eges. Ez igy nem logikus? Nem az EGR miatt kormol egy auto, ha tul sok korom kepzodik akkor ott mas baj lesz, pl nem megfelelo porlasztas, uzemanyag, stb.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13589 Dátum:
2019.06.29 szombat, 20:30:28 »
Idézetet írta: ReFi - 2019.06.29 szombat, 15:54:17
"alacsonyabb az égés hőmérséklete, akkor tökéletlenebb az égés, tehát több korom keletkezik" eddig jol irtad, az EGR szelep a kipufogogaz visszavezetesevel segiti a motor bemelegiteset is, ergo kevesebb korom fog kepzodni emiatt.
Illetve azzal hogy visszavezetik az egestermek X %-at novelik az eges homersekletet is ezaltal is tokeletesebb lesz az eges. Ez igy nem logikus? Nem az EGR miatt kormol egy auto, ha tul sok korom kepzodik akkor ott mas baj lesz, pl nem megfelelo porlasztas, uzemanyag, stb.
Az égés hőmérsékletét pont hogy csökkenti az EGR, azáltal hogy inert gázt nyom az égéstérbe. Az visszavezetett gázt még hűtik is, hogy ne legyen túl meleg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13590 Dátum:
2019.06.29 szombat, 22:09:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.06.29 szombat, 20:30:28
Az égés hőmérsékletét pont hogy csökkenti az EGR, azáltal hogy inert gázt nyom az égéstérbe. Az visszavezetett gázt még hűtik is, hogy ne legyen túl meleg.
ígyvan.egész pontosan az oxigén mennyiségét csökkentik a visszavezetett kipufogógázzal, ami miatt alacsonyabb égéshő alakul ki a hengerben,stb,stb,stb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13591 Dátum:
2019.06.29 szombat, 22:11:59 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.29 szombat, 22:09:00
ígyvan.egész pontosan az oxigén mennyiségét csökkentik a visszavezetett kipufogógázzal, ami miatt alacsonyabb égéshő alakul ki a hengerben,stb,stb,stb.
És a kevesebb oxigénnel tökéletlenebb az égés. Szóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13592 Dátum:
2019.06.29 szombat, 22:24:28 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.29 szombat, 22:09:00
ígyvan.egész pontosan az oxigén mennyiségét csökkentik a visszavezetett kipufogógázzal, ami miatt alacsonyabb égéshő alakul ki a hengerben,stb,stb,stb.
Csakhogy nem ez a valós oka az EGR szelepnek és a sorrend sem így van.
Elsődleges feladata az égéstérben a nitrogén oxid-képződés és ennek révén a kibocsátás csökkentése. A kipufogógáz visszavezetése az égési hőmérséklet csökkenését eredményezi, ezáltal a nitrogénnel reakcióba lépő oxigén koncentrációja, és az így keletkező nitrogén-oxid mennyisége is csökken.
Tehát a hőmérséklet csökkenés eredményez kisebb nitrogén oxigén koncentrációt és így kibocsátás csökkenést is, nem a kevesebb oxigén (koncentráció) okoz alacsonyabb égési hőmérsékletet.
Dízel motor esetén mérsékli az égési zajt is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13593 Dátum:
2019.07.02 kedd, 10:50:58 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.28 péntek, 20:00:12
Gondolod, hogy mindenki maga készíti a weboldalakat?
Ne menj hozzá,nemcsak nyelvtanból kettes...
Tornából meg is bukott,de énekzenéből kiváló.
Tagadhatatlanul poénos, amit írtál... talán még jogos is... de, ha ismered az illetőt, esetleg jófejségből szólj neki, h javíttasa ki azért a kb. 5k-ért, mert az oldala egy laikusnak nem azt sugallja, h tutira vele kell elvégeztetnie a munkát.
Remélem nem értetted félre, nem volt célom megbántani senkit sem, csak leírtam, amit gondolok.
Naplózva
Krisztián85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13594 Dátum:
2019.07.02 kedd, 10:53:01 »
Sziasztok!
Mi lehet az oka annak, ha huhogós/öblös(?) hangot hallok, miközben alapjáraton jár a motor? Ha szemben állok vele, úgy tűnik (persze nem 100%), mintha a motor bal oldala felől jönne.
Válasz(oka)t előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.02 kedd, 11:12:01 írta Krisztián85
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13595 Dátum:
2019.07.02 kedd, 11:05:15 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2019.07.02 kedd, 10:50:58
Tagadhatatlanul poénos, amit írtál... talán még jogos is... de, ha ismered az illetőt, esetleg jófejségből szólj neki, h javíttasa ki azért a kb. 5k-ért, mert az oldala egy laikusnak nem azt sugallja, h tutira vele kell elvégeztetnie a munkát.
Remélem nem értetted félre, nem volt célom megbántani senkit sem, csak leírtam, amit gondolok.
mindenki a maga szerencséjének a kovácsa.A legkevésbé sem jófejségből dolgozik ő sem.Ha neki az úgy rendben van, nekem tökéletes.
Én 4vagy 5 autót irattam vele,három sajátot. Profi szakember,profi munka, tesztpad nélkül.Az első munkája után mindenkinek mind1 lesz mi van a honlapjára írva...
Azt is lehet mondani, hogy aki eljut hozzá azt nem érdekli.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dpontg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13596 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 09:53:18 »
Üdv!
Mondeom (
2010.163LE)gyanúsan sűrűn regenerál, 100-200km-ként.
Mi lehet az oka?
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13597 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 10:00:17 »
Idézetet írta: Dpontg - 2019.07.15 hétfő, 09:53:18
Üdv!
Mondeom (
2010.163LE)gyanúsan sűrűn regenerál, 100-200km-ként.
Mi lehet az oka?
Köszönöm
sok felhasználási körülmény befolyásolja.Pl a városban gyakrabban regenerálhat.Amúgy hibatároló kiolvasása mindenképpen érdemes.De nem biztos, hogy hiba okozza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13598 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 10:21:01 »
Idézetet írta: Dpontg - 2019.07.15 hétfő, 09:53:18
Üdv!
Mondeom (
2010.163LE)gyanúsan sűrűn regenerál, 100-200km-ként.
Mi lehet az oka?
Köszönöm
Gyanúsan? Most igen vagy nem?
Sűrű regeneráció okai :
Felhasználási körülmény nem kedvező.
Nagy a DPF hamu tartalma.
Egyéb motor hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13599 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 10:21:49 »
2012-es szintén ezt csinálja kb 1 éve, folyamatos Németország Magyarország közötti használat csak OMV maxx olaj, szigorúan 10ezrenként olajcsere, mindent megnéztek már rajta, bevizsgálva a porlasztók, nincs lyukas csövem, DPF tisztítva, Waporizer szelep cserélve....... hibakód semmi...
Ha neked lesz valami megoldás légyszi írd meg.
Köszi
Idézetet írta: Dpontg - 2019.07.15 hétfő, 09:53:18
Üdv!
Mondeom (
2010.163LE)gyanúsan sűrűn regenerál, 100-200km-ként.
Mi lehet az oka?
Köszönöm
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
278
279
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ