Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:25:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2212824 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 11:09:19 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.04 vasárnap, 10:13:42
Van más módja, hogy megbizonyosodjak róla, hogy nyit-e, vagy nem? Ésha nem nyit,mi a teendő, milyen költségekkel számolhatok?
Ez így kicsit nehéz, bár nálam amikor ilyen probléma volt, eléggé lehetett érezni, h nem egy nagy motorral szerelt autóba ülök. Nálam rendesen érezhető, h 3500-4000 környékén, sőt néha olyan mintha kicsit hasba vágnának, de az csak olyankor ha pl 3000-ig forgatom 1-esbe pár mp-ig úgy megyek, utána padló, ha nyitnak, akkor muszály érezned.
Ha nem nyit, akkor próbálkozhatsz a szívótorok tisztításával, elég sok retket szokott bevinni, amitől állítólag nem nyit a 2. pillangósor, elvileg ez valahol itt a fórumon fenn is van, hogy hogy kell megcsinálni. Bár nemtom mi köze van hozzá, mert a pillangószelepeket egy bowden nyitja, aminek a vezérlése a műanyag borítás alatt van, amire rá van írva a Duratec 2.5L V6. Első körben sztem itt próbálkozz, hátha csak nem érintkezik rendesen a rajta lévő csati. Vagy ami még elképzelhető, bár sztem elég ritka esetben van ilyen, mondjuk nekem összejött, hogy a MAF szenzor után a fő szívócsonk alatt van a rugó meg a bowden, nézd meg egyáltalán van e bowden, mert nekem elszakadt.
Én ennyit tudok, de sztem jönnek majd még más információk is.
Üdv
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 17:38:57 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.04 vasárnap, 10:13:42
Van más módja, hogy megbizonyosodjak róla, hogy nyit-e, vagy nem? Ésha nem nyit,mi a teendő, milyen költségekkel számolhatok?
Amikor nálam is felmerült ez a gondolat, akkor én kipróbáltam, hogy a csatit lehúztam a vezérlőről, és úgy nyomattam neki. Egyből megéreztem a különbséget, és rájöttem, hogy nyit az nekem. Aztán gyertya és kábelcsere után lehetett is már érezni amikor kinyitott.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 18:44:44 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.04 vasárnap, 10:11:53
Tegnap ráértem, és kimentem egy kisforgalmú mellékútra próbálgatni. Húzattam egyesben kis fordulatról, aztán kettesben ugyanígy, aztán 3.-ban is 2000 től, de nem történik semmi 3500 fölött. Nem "szalad" gyorsabban a mutató, sőt, 6000 felé közeledve inkább lassul. Az volt Off autóm (Astra 1.8 16V 125PS) hasonló fordulatszámfelfutást produkált változó szívócsőhossz nélkül, sőt. Lehet,hogy be kéne ülnöm egy másik V6-ba viszonyításképpen, de csináltam legalább 10 kigyorsítást különböző fokozatokban, és nem tűnt fel, hogy bármi történne 3500 fölött.
Akkor ott valami nem faxa. Nekem is volt szerencsém tegnap gyorsulgatni párat és határozottan érezhető a váltás 2. és. 3.-ban, dinamikus haladás-kigyorsítás mellett. 3500-3600 környékén elkezdi gyorsabban szedni a papucsokat, az orrát jobban kiemeli és gyorsabban pörög fel a fordulat, mint addig.
Ezt kéne neked is tapasztalni.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 19:24:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.04 vasárnap, 17:38:57
Amikor nálam is felmerült ez a gondolat, akkor én kipróbáltam, hogy a csatit lehúztam a vezérlőről, és úgy nyomattam neki. Egyből megéreztem a különbséget, és rájöttem, hogy nyit az nekem. Aztán gyertya és kábelcsere után lehetett is már érezni amikor kinyitott.
A gyertyákban elvileg 20e km sincs, a kábeleket nem tudom. Melyik ez a csatlakozó, amit le kéne húznom?
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 19:27:08 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.04 vasárnap, 18:44:44
Akkor ott valami nem faxa. Nekem is volt szerencsém tegnap gyorsulgatni párat és határozottan érezhető a váltás 2. és. 3.-ban, dinamikus haladás-kigyorsítás mellett. 3500-3600 környékén elkezdi gyorsabban szedni a papucsokat, az orrát jobban kiemeli és gyorsabban pörög fel a fordulat, mint addig.
Ezt kéne neked is tapasztalni.
Többszöri próbálkozásra sem éreztem semmit se 2.ban se 3.ban, pedig kis fordulatról indultam. Volt, hogy a mutatót figyeltem, volt, hogy az autó viselkedését, de semmi nem történt. A fordulatszámmérő felfut, de nagyjából egyenletesen, inkább alul ugrik nyomatékból, 6000 felé meg lassul. Most már biztos vagyok benne, hogy nem nyit.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:16:50 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.04 vasárnap, 19:24:12
A gyertyákban elvileg 20e km sincs, a kábeleket nem tudom. Melyik ez a csatlakozó, amit le kéne húznom?
A elöl a fekete műanyag burkolat alatt van a vezérlődoboz, arról húzd le.
Van még egy módszer. A motortérből bátran huzgáld a gáz kallantyúját, és a szopócső alatt felpörgéskor látni kéne, hogy egy pillanatra mozog a szelepnyitó szerkezet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 09:24:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.04 vasárnap, 21:16:50
A elöl a fekete műanyag burkolat alatt van a vezérlődoboz, arról húzd le.
Van még egy módszer. A motortérből bátran huzgáld a gáz kallantyúját, és a ***ócső alatt felpörgéskor látni kéne, hogy egy pillanatra mozog a szelepnyitó szerkezet.
Megnézem, kösz!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 19:50:32 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.04 vasárnap, 19:27:08
Többszöri próbálkozásra sem éreztem semmit se 2.ban se 3.ban, pedig kis fordulatról indultam. Volt, hogy a mutatót figyeltem, volt, hogy az autó viselkedését, de semmi nem történt. A fordulatszámmérő felfut, de nagyjából egyenletesen, inkább alul ugrik nyomatékból, 6000 felé meg lassul. Most már biztos vagyok benne, hogy nem nyit.
Írtad egyszer hogy denagyon jól megy a kocsid. Ha most kiderül, h nem is nyit a cucc, és így is az volt az érzésed h jól megy, milyen érzésed lesz ha működni is fog?
Egyébként tényleg néha a legegyszerűbb megoldás nem jut az ember eszébe, lásd Rocco megmozdulását, 3 csavar a műanyagburkolaton, alatta dobozból csati ki, mész 1 kört és rögtön fogod tudni, hogy gáz van vagy nincs gáz.
Nekem ez pl eszembe se jutott
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 21:47:03 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.05 hétfő, 19:50:32
Írtad egyszer hogy denagyon jól megy a kocsid. Ha most kiderül, h nem is nyit a cucc, és így is az volt az érzésed h jól megy, milyen érzésed lesz ha működni is fog?
Egyébként tényleg néha a legegyszerűbb megoldás nem jut az ember eszébe, lásd Rocco megmozdulását, 3 csavar a műanyagburkolaton, alatta dobozból csati ki, mész 1 kört és rögtön fogod tudni, hogy gáz van vagy nincs gáz.
Nekem ez pl eszembe se jutott
Hát ez az! Eddig is úgy éreztem, hogy nagyon megy, ha ezek után még jobban fog menni...qrva boldog leszek!
Ezt a csatlakozót megnézem holnap, ha lesz időm. Sajna még igen kezdő vagyok a Mondeoval, sokat kell még tanulnom a fórumon.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 22:53:54 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.05 hétfő, 21:47:03
Hát ez az! Eddig is úgy éreztem, hogy nagyon megy, ha ezek után még jobban fog menni...qrva boldog leszek!
Ezt a csatlakozót megnézem holnap, ha lesz időm. Sajna még igen kezdő vagyok a Mondeoval, sokat kell még tanulnom a fórumon.
És ha már egy ilyen 100ra 10-9,5 mp alatt gyorsuló autónál azt érezzük qrvajó, milyen lenne, ha hozná legalább a gyári 8,7-et?
Az ex 2.0ámnál jó, ha 1mp-el tudok jobbat mérni (9,5). De szerintem lesz itt még kipuffrendszer, meg egyebek egyszer..
Amugy szívesen gyorsulnék párat egy másik V6-tal összevetésképpen.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.05 hétfő, 22:56:16 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2009.10.06 kedd, 08:22:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.05 hétfő, 22:53:54
És ha már egy ilyen 100ra 10-9,5 mp alatt gyorsuló autónál azt érezzük qrvajó, milyen lenne, ha hozná legalább a gyári 8,7-et?
Az ex 2.0ámnál jó, ha 1mp-el tudok jobbat mérni (9,5). De szerintem lesz itt még kipuffrendszer, meg egyebek egyszer..
Amugy szívesen gyorsulnék párat egy másik V6-tal összevetésképpen.
Nekem a legjobb 8.9 sec volt GPS szerinti százra. De ott előtte volt csapatás rendesen, motor több, mint üzemmeleg volt, gumik pedig szó szerint forrók voltak. A váltó és motorolajról nem is beszélve.
És ha nem húzatom ki 7000-ig, hanem csak 6500-ig, szerintem meglett volna a 8.7 sec is.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2009.10.06 kedd, 09:33:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.05 hétfő, 22:53:54
És ha már egy ilyen 100ra 10-9,5 mp alatt gyorsuló autónál azt érezzük qrvajó, milyen lenne, ha hozná legalább a gyári 8,7-et?
Az ex 2.0ámnál jó, ha 1mp-el tudok jobbat mérni (9,5). De szerintem lesz itt még kipuffrendszer, meg egyebek egyszer..
Amugy szívesen gyorsulnék párat egy másik V6-tal összevetésképpen.
Ilyenben szivesen benne vagyok én is
Már csak hely kell hozzá
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2009.10.06 kedd, 11:45:07 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 11:40:40
Na ez a tali már tényleg a kocsikról szólna
Hozzunk össze egy V6 talit.Nézegetnénk egymás kocsiját,meg minden.A helyen meg reggel óta gondolkodom,de nemigaz h nem találnánk ki valami okosat
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 11:46:42 írta GoFerrari
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2009.10.06 kedd, 11:46:58 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 11:40:40
Na ez a tali már tényleg a kocsikról szólna
Óvatosan fiúk.Ezt a V6 talit én is felvetettem kb. 3 éve és majdnem kibannoltak érte.
Egyébként én is benne vagyok, de szervezzük meg privátban. Valakit jelöljünk ki erre és küldjön minden V6 tulajnak egy privát üzenetet, hogy jönne-e.
Aztán találgathatjuk a helyeket....
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2009.10.06 kedd, 11:53:16 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.06 kedd, 11:46:58
Óvatosan fiúk.Ezt a V6 talit én is felvetettem kb. 3 éve és majdnem kibannoltak érte.
Egyébként én is benne vagyok, de szervezzük meg privátban. Valakit jelöljünk ki erre és küldjön minden V6 tulajnak egy privát üzenetet, hogy jönne-e.
Aztán találgathatjuk a helyeket....
Szervezzük akkor privátban,nekem mindegy.Benne vagyok.Kicsit olyan érzésem van h vigyázni kell minden szóval amit leírok(ez elég gáz),pedig nem hinném h evvel bünt követnénk el h szervezünk egy talit
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2009.10.06 kedd, 12:10:13 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 12:00:07
Nem kell ennyire parázni szerintem. Mi nem vagyunk rászistáák, aki akar jöhet.
Madaras messze, különben 10-en fejenként 10eFt-ért én benne lennék. Annyit megér.
Közelebb semmi?
Eszembejutott 1 hely,kecskemét közelében.Magán repülőtér,valamelyik nap járok arra,bemegyek és megprobálok alkudozni hátha...Persze ha van rá igény,először azt kellene felmérni...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2009.10.06 kedd, 12:30:45 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 12:00:07
Nem kell ennyire parázni szerintem. Mi nem vagyunk rászistáák, aki akar jöhet.
Pont így kezdődött a baj anno. "Akkor most V6 tali, vagy Mondeotali? Ha V6, akkor ne klikkesedjetek, ha Mondeo, akkor meg ne szervezzetek minitalit, az nem a ti dolgotok, arra van a Lurdy minitali."
Nem kell parázni, de illdomos megfontolni a "témában" tapasztalattal rendelekzők tanácsát.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2009.10.06 kedd, 12:33:52 »
Pesten is tuti van egy elhagyatott gyárterület, ahol ingyen lehet állatkodni. Nem kell feltétlenül race track, vagy reptér. (oda egyébként kell más is pl.: mentő, tűzoltó, pisi-kaki,
szóval ne csak a bérleti díjat kalkuláld.)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2009.10.06 kedd, 13:03:41 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.06 kedd, 11:46:58
de szervezzük meg privátban.
Akit esetleg érdekelne, és nem V6-ja van, annak meg ugye le lesz tépve a feje, hogy miért megy oda?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2009.10.06 kedd, 13:05:27 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 12:58:05
Pisi-kaki OK, de mentő meg tűzoltó? Taszáron sem volt egyik sem.
Helyre ötletek jöhetnek, orosz laktanyától kezdve bármi.
A lurdys beszélgetős iwiw tali, ez meg lenne autós (úgyis főleg a V6+ST-sek jönnének főleg ilyenre, meg az autók szerelmesei). Mi köze van ahhoz bárkinek, hogy mi nem trécselni megyünk, hanem autókázni?
Asszony szépen otthon marad, vagy szájzár
Amit leírsz, ez a madarasi tali.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2009.10.06 kedd, 13:58:43 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.10.06 kedd, 13:03:41
Akit esetleg érdekelne, és nem V6-ja van, annak meg ugye le lesz tépve a feje, hogy miért megy oda?
Pont erről beszéltem....
Bizony le lesz neki! Cafatokra!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 14:03:54 írta takee
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:03:09 »
Mondtam én, hogy ez lesz a vége! A vezetés politikailag korrekt akar lenni.
Ha V6 talit szervezünk, akkor kirekesztőek vagyunk. Ha Mondeo talit, akkor meg minek ugrálunk, olyan van évente többször is.
De mintha ezt már mondtam volna. Vagy elsőre nem értette meg mindenki, mit akartam közölni? (emiatt kell privátban intézni az ilyet.)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:08:47 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.06 kedd, 14:03:09
Mondtam én, hogy ez lesz a vége! A vezetés politikailag korrekt akar lenni.
Ha V6 talit szervezünk, akkor kirekesztőek vagyunk. Ha Mondeo talit, akkor meg minek ugrálunk, olyan van évente többször is.
De mintha ezt már mondtam volna. Vagy elsőre nem értette meg mindenki, mit akartam közölni? (emiatt kell privátban intézni az ilyet.)
Nem, csak az nem szép, hogy egy sima soros, vagy dízel Mondeós nem mehet el nézelődni erre a talira?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:20:24 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.10.06 kedd, 14:08:47
Nem, csak az nem szép, hogy egy sima soros, vagy dízel Mondeós nem mehet el nézelődni erre a talira?
Elöbb már válaszolt valaki erre a kérdésre.Bárki.
Tudom h igazán nem vagyok annyira aktiv forumtag,de sajnálom h egy tök jó kis ötlet ennyire nem tud müködni a forumon,sértödés és akadékoskodás nélkül.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:23:01 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.10.06 kedd, 09:33:43
Ilyenben szivesen benne vagyok én is
Már csak hely kell hozzá
Én is benne lennék!!!
igaz most van egy kis futómű bajom (szarok az útak) ami elég sokba lesz , de nagyon jó ötletnek tartom
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:30:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.10.06 kedd, 14:08:47
Nem, csak az nem szép, hogy egy sima soros, vagy dízel Mondeós nem mehet el nézelődni erre a talira?
Mondott valaki ilyet? Rajtad kívül? Hm? Szerintem ez csak a te fejedben képződött le így, de javítsatok ki, ha tévedek.
Fejezd be légyszíves a kisebbségi komlexus kompenzálást. Mi szervezünk egy V6 talit, elsősorban V6-os Mondeosoknak. Akit érdekel az eljön és megnézi. Aki meg besértődik, hogy őt konkrétan nem hívták, az béreljen egy V6-ot egy napra, ha annyira érdekli.
Pont emiatt a hozzáállás miatt figyelmeztettem a topikba írókat, mert 3 éve is ugyanígy álltál hozzá. Fel kéne nőni végre.
(Gondolom senkit sem téptetek volna szét, ha Kunmadarasra, vagy a Lurdy-hoz fórumtagásg nélkül, Skodával érkezett volna. Vagy igen? Akkor meg miről beszélgetünk?)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:34:42 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.10.06 kedd, 14:20:24
Elöbb már válaszolt valaki erre a kérdésre.Bárki.
Tudom h igazán nem vagyok annyira aktiv forumtag,de sajnálom h egy tök jó kis ötlet ennyire nem tud müködni a forumon,sértödés és akadékoskodás nélkül.
Ez nem sértődés, de legyünk már nyitotabbak. Ez kb. olyan mintha én rendeznék egy kombi talit, amire 4/5 ajtós autók nem jöhetnének, mindezt privátban.
Sokkal szebben hangozott volna pl. így: Tervezünk egy V6 talit, amire minden Mondeóst, érdeklődőt szerettel várunk.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2009.10.06 kedd, 15:19:17 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 14:46:16
Szerintem pontosan ezt írtuk, és ezzel szerintem ezt a vitát mi lezártnak tekintjük.
Ha konstruktív hozzászólást nem tudsz tenni a témához, akkor megkérünk valakit az általad kinevezett modik közül, hogy törölje offtopic hőbörgő hozzászólásaidat.
Köszönjük.
Pontosan.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2009.10.06 kedd, 15:21:20 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.06 kedd, 14:46:16
Madaras jó helyszínnek tűnik (Szolnoki lévén nekem közeli is), de legtöbbeknek messze van (170 km BP-től), és vagy az igen furi M3, vagy a halálút 4-esen megközelíthető (3+3 óra autókázás).
Szerintem mindenki kezdjen el szőrcsingolni alkalmas helyet (tulképpen egy nagy aszfaltcsík is megteszi) aztán meglátjuk. Viszont két dologra figyeljünk: ad 1: ne legyen túl költséges / kopf, mert akkor nem jön senki (pályabérlet, benzinköltség...) ad 2: ne menjünk át illegálba (pl.: elhagyatottnak hitt környék, aztán nagymami ránk küldi a yardokat gyülekezési joggal való visszaélés miatt...
)
Na go to agyalni.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 15:23:28 írta takee
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2009.10.06 kedd, 17:58:33 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.06 kedd, 15:21:20
Szerintem mindenki kezdjen el szőrcsingolni alkalmas helyet (tulképpen egy nagy aszfaltcsík is megteszi) aztán meglátjuk. Viszont két dologra figyeljünk: ad 1: ne legyen túl költséges / kopf, mert akkor nem jön senki (pályabérlet, benzinköltség...) ad 2: ne menjünk át illegálba (pl.: elhagyatottnak hitt környék, aztán nagymami ránk küldi a yardokat gyülekezési joggal való visszaélés miatt...
)
Na go to agyalni.
A tököli pályán sokszor (majd minden szombaton) tartanak gyorsulási versenyt. Időméréssel, meg minden.
Ott lehet adni az adrenalinnak, meg a gumiknak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
flyfish
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:15:59 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.06 kedd, 15:21:20
Szerintem mindenki kezdjen el szőrcsingolni alkalmas helyet (tulképpen egy nagy aszfaltcsík is megteszi) aztán meglátjuk. Viszont két dologra figyeljünk: ad 1: ne legyen túl költséges / kopf, mert akkor nem jön senki (pályabérlet, benzinköltség...) ad 2: ne menjünk át illegálba (pl.: elhagyatottnak hitt környék, aztán nagymami ránk küldi a yardokat gyülekezési joggal való visszaélés miatt...
)
Na go to agyalni.
Hungaroring-en a belépőd áráért rajthoz is állhatsz. Ennél legálisabbat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:20:08 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.06 kedd, 18:15:59
Hungaroring-en a belépőd áráért rajthoz is állhatsz. Ennél legálisabbat?
A tökölin is!Asszem 2e ft a beugró,és nyomulsz.Csókolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:32:21 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.06 kedd, 14:23:01
Én is benne lennék!!!
igaz most van egy kis futómű bajom (sz@rok az útak) ami elég sokba lesz , de nagyon jó ötletnek tartom
Engem is nagyon érdekelne a dolog. De anyagi okokból nem tudnék Bp-től vagy környékétől messzebb menni, és belépőre sem szánnék komolyabb összeget.
Angel, ha a dragrcing.hu vagy a futam.hu által szervezett komoly gyorsulási versenyekre gondolsz, az nincs olyan gyakran, sőt most szombaton lesz az utolsó, és ott rendesen nevezni kell (külön díjjal), ha akarsz gyorsulni.
Viszont, ha valahol van lehetőség bármikor menni, és mérnek is, akkor az ideális lenne kis költségért cserébe.
Hungaroring az hogy van?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
flyfish
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:49:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.06 kedd, 18:32:21
Engem is nagyon érdekelne a dolog. De anyagi okokból nem tudnék Bp-től vagy környékétől messzebb menni, és belépőre sem szánnék komolyabb összeget.
Angel, ha a dragrcing.hu vagy a futam.hu által szervezett komoly gyorsulási versenyekre gondolsz, az nincs olyan gyakran, sőt most szombaton lesz az utolsó, és ott rendesen nevezni kell (külön díjjal), ha akarsz gyorsulni.
Viszont, ha valahol van lehetőség bármikor menni, és mérnek is, akkor az ideális lenne kis költségért cserébe.
Hungaroring az hogy van?
Amikor EVO Gyorsulási verseny van, odamész, belépőt váltasz, aminek fejében a kategóriádban rajthoz is állhatsz. Addíg rajtolgathatsz, amíg Te nyersz. De a végén "CSAK EGY MARADHAT"!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:53:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.06 kedd, 18:32:21
Engem is nagyon érdekelne a dolog. De anyagi okokból nem tudnék Bp-től vagy környékétől messzebb menni, és belépőre sem szánnék komolyabb összeget.
Angel, ha a dragrcing.hu vagy a futam.hu által szervezett komoly gyorsulási versenyekre gondolsz, az nincs olyan gyakran, sőt most szombaton lesz az utolsó, és ott rendesen nevezni kell (külön díjjal), ha akarsz gyorsulni.
Viszont, ha valahol van lehetőség bármikor menni, és mérnek is, akkor az ideális lenne kis költségért cserébe.
Hungaroring az hogy van?
Valami negyedmérföld vagy mi a neve.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
flyfish
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:57:41 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.06 kedd, 18:53:21
Valami negyedmérföld vagy mi a neve.
Úgy van! Nekem egyébként azt mondta Zsigulista koromban a szerelőm, hogy nem azt kell mérni, hogy 100-ra mennyi idő alatt gyorsulsz, hanem állórajt-tal egy kilométer-t mennyi idő alatt teszel meg. Az sokkal mérvadóbb adat. Jobban meg tudod mérni, hogy a "babrálás" után javult, vagy sem a verda.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 19:01:14 írta Flyfish (Chornitzer Miklós)
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:26:34 »
Valami olyan hely kell, ahol egymással is tudunk versengeni, az idővel is, na és utána van idő, hely és mód autó mustrára, egymás autójának kipróbálására, meg egy kis bütykölésre. A pályák ennek hivatalos nyílt napon csak korlátozottan tudnak megfelelni.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:39:34 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.06 kedd, 19:26:34
Valami olyan hely kell, ahol egymással is tudunk versengeni, az idővel is, na és utána van idő, hely és mód autó mustrára, egymás autójának kipróbálására, meg egy kis bütykölésre. A pályák ennek hivatalos nyílt napon csak korlátozottan tudnak megfelelni.
Én is inkább ez mellett vagyok
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:22:20 »
Hali!
Szavatokat nefeledjétek, de én a saját problémámról írok megint!
Tegnap megvolt a "teszt". Nem spóroltam a benzinnel, és nem kíméltem a technikát. 1, 2, 3 ban gyorsulgattam, minden fokozatban kb 1,5-2ezres fordulatról indultam és 6ezer fölé mentem. Egymás után többször mentem oda-vissza az egyenesben, egyszer rádugott- egyszer lehúzott csatlakozóval felváltva, összesen legalább 5-6 kört nyomtam. Sajnos az eredmény nem hozott meglepetést. Nincs különbség, nem történik semmi 3500 körül. Persze ennek inkább örülnöm kell, mert azt jelenti, hogy nemsokára még jobban fog menni a gép
(miután megcsináltatom). Már hívtam a szerelőt, jövő héten megyek hozzá. Majd megírom, hogy mi volt a gond.
Mindenkinek köszönöm a segítséget, főleg ez a csatlakozós ötlet volt jó, így megbizonyosodhattam a problémáról!
Ha már úgyis a szerelőnél leszek, legalább megnézetem a hátsó futóművemet is, mert valami "kopog". Egyébként nemrég arra jutottam, hogy marad a gyári kipuffrendszer, de nem hagy nyugodni a gondolat, hogy kéne valami kicsivel erősebb hang. Ez tegnap is eszembe jutott, mikor egy csuklósbuszt előzve 3.ban tiltásba forgattam a motort, mert nem hallottam a hangját a menetszéltől (lehúzott ablaknál), csak azt vettem észre, hogy kicsit megtorpant a gép. Aztán húztam egy negyediket, és tovább...
Még mindig kíváncsi vagyok, mi lenne, ha a két hátsó dob helyére csak két cső kerülne.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:36:14 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 11:22:20
Ha már úgyis a szerelőnél leszek, legalább megnézetem a hátsó futóművemet is, mert valami "kopog". Egyébként nemrég arra jutottam, hogy marad a gyári kipuffrendszer, de nem hagy nyugodni a gondolat, hogy kéne valami kicsivel erősebb hang. Ez tegnap is eszembe jutott, mikor egy csuklósbuszt előzve 3.ban tiltásba forgattam a motort, mert nem hallottam a hangját a menetszéltől (lehúzott ablaknál), csak azt vettem észre, hogy kicsit megtorpant a gép. Aztán húztam egy negyediket, és tovább...
Még mindig kíváncsi vagyok, mi lenne, ha a két hátsó dob helyére csak két cső kerülne.
Ha marad a gyári rendszer akkor vedd ki a középdobot meg a 3. katalizátort. Máris lesz egy szolídan brummogós hangja hátulról is.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:48:00 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 11:36:14
Ha marad a gyári rendszer akkor vedd ki a középdobot meg a 3. katalizátort. Máris lesz egy szolídan brummogós hangja hátulról is.
Engem inkább a közepét hagynám meg, és hátul alakítanék. Nagyon zavara két nagy dob, meg a sok kanyargós cső. És két véget szeretnék hátra.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:51:51 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 11:48:00
Engem inkább a közepét hagynám meg, és hátul alakítanék. Nagyon zavara két nagy dob, meg a sok kanyargós cső. És két véget szeretnék hátra.
Erről már írtam itt párszor, keress rá. A közép meghagyásával sohasem lesz teljesértékű a V6 hang. Vagy közép kiiktatás gyári hátsóval, vagy teljes csere 2 kimenő dobbal a végén, közép nélkül.
Ezek az opciók adottak, a vég módosítása magas, visítós hangot ad, mert a középdob és a 3. kat a mély hangokat fogja meg.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2009.10.07 szerda, 12:54:07 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 11:51:51
Erről már írtam itt párszor, keress rá. A közép meghagyásával sohasem lesz teljesértékű a V6 hang. Vagy közép kiiktatás gyári hátsóval, vagy teljes csere 2 kimenő dobbal a végén, közép nélkül.
Ezek az opciók adottak, a vég módosítása magas, visítós hangot ad, mert a középdob és a 3. kat a mély hangokat fogja meg.
Igen, tudom, hogy ez a téma már lerágott csont, és azt is, hogy nem könnyű a "megfelelő" hangot eltalálni, de úgy gondoltam, hogy ha nem veszek típusspecifikus rendszert, akkor inkább maradjon a középrész. Majd meglátom. Nem szívesen bontanám le az egész rendszert.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2009.10.07 szerda, 13:30:45 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 12:54:07
Igen, tudom, hogy ez a téma már lerágott csont, és azt is, hogy nem könnyű a "megfelelő" hangot eltalálni, de úgy gondoltam, hogy ha nem veszek típusspecifikus rendszert, akkor inkább maradjon a középrész. Majd meglátom. Nem szívesen bontanám le az egész rendszert.
Úgy jársz a legjobban, ha hozzá sem nyúlsz.
Naplózva
Abrosz.
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2009.10.07 szerda, 13:39:33 »
Illegál nem játszik a V6 bulira?
Melóhelynél,M5 kivezető mellett a 2 M0 szakasz között van egy raktárbázis, a gyáli lehajtónál. Kb. 2 km bekötőút. Megkérdezzem a portást, h ugye nem küldi ránk a sünöket, ha megjelenünk ott valamelyik este?
A
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2009.10.07 szerda, 13:59:24 »
Idézetet írta: Abrosz. - 2009.10.07 szerda, 13:39:33
Illegál nem játszik a V6 bulira?
Melóhelynél,M5 kivezető mellett a 2 M0 szakasz között van egy raktárbázis, a gyáli lehajtónál. Kb. 2 km bekötőút. Megkérdezzem a portást, h ugye nem küldi ránk a sünöket, ha megjelenünk ott valamelyik este?
A
Ha a portás engedélyt ad, az már csak félig illegál, úgyhogy szóba jöhet, ha nincs forgalom azon a szakaszon.
Kérdezz rá a részletekre is: milyen forgalom van (teher, vagy személy) ott késő délután, este, vagy hétvégén;
Jár-e arra yard rendszeresen, zavarnánk-e a környék lakóit, stb.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2009.10.07 szerda, 14:50:19 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 11:22:20
Hali!
Szavatokat nefeledjétek, de én a saját problémámról írok megint!
Tegnap megvolt a "teszt". Nem spóroltam a benzinnel, és nem kíméltem a technikát. 1, 2, 3 ban gyorsulgattam, minden fokozatban kb 1,5-2ezres fordulatról indultam és 6ezer fölé mentem. Egymás után többször mentem oda-vissza az egyenesben, egyszer rádugott- egyszer lehúzott csatlakozóval felváltva, összesen legalább 5-6 kört nyomtam. Sajnos az eredmény nem hozott meglepetést. Nincs különbség, nem történik semmi 3500 körül. Persze ennek inkább örülnöm kell, mert azt jelenti, hogy nemsokára még jobban fog menni a gép
(miután megcsináltatom). Már hívtam a szerelőt, jövő héten megyek hozzá. Majd megírom, hogy mi volt a gond.
Mindenkinek köszönöm a segítséget, főleg ez a csatlakozós ötlet volt jó, így megbizonyosodhattam a problémáról!
Ha már úgyis a szerelőnél leszek, legalább megnézetem a hátsó futóművemet is, mert valami "kopog". Egyébként nemrég arra jutottam, hogy marad a gyári kipuffrendszer, de nem hagy nyugodni a gondolat, hogy kéne valami kicsivel erősebb hang. Ez tegnap is eszembe jutott, mikor egy csuklósbuszt előzve 3.ban tiltásba forgattam a motort, mert nem hallottam a hangját a menetszéltől (lehúzott ablaknál), csak azt vettem észre, hogy kicsit megtorpant a gép. Aztán húztam egy negyediket, és tovább...
Még mindig kíváncsi vagyok, mi lenne, ha a két hátsó dob helyére csak két cső kerülne.
csuklóbuszt 3. tiltásnál
amikor szerencsétlen megy vagy 80 al XD XD
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2009.10.07 szerda, 15:31:18 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 11:22:20
... nem történik semmi 3500 körül. Persze ennek inkább örülnöm kell, mert azt jelenti, hogy nemsokára még jobban fog menni a gép
(miután megcsináltatom).
Huh, akkor örülni fogsz, mert sokkal jobban megy majd, 2szeresre nő a szívókeresztmetszet...
Nekem sz@r gumikkal előfordult, hogy egyesben, kis fordulaton lepadlózva megnyikkant a gumi 3500 körül, amikor nyitott..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2009.10.07 szerda, 15:35:29 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 14:50:19
csuklóbuszt 3. tiltásnál
amikor szerencsétlen megy vagy 80 al XD XD
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2009.10.07 szerda, 15:36:09 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 13:59:24
Ha a portás engedélyt ad, az már csak félig illegál, úgyhogy szóba jöhet, ha nincs forgalom azon a szakaszon.
Kérdezz rá a részletekre is: milyen forgalom van (teher, vagy személy) ott késő délután, este, vagy hétvégén;
Jár-e arra yard rendszeresen, zavarnánk-e a környék lakóit, stb.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ