Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217233 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #200 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 10:39:14 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.11 vasárnap, 09:45:08
Az igaz, hogy nem kell másikat venni, de télire így is úgy is visszatenném a gyári szívórészt, hogy meleg levegőt kapjon a motor. Vagy hogy oldjátok ezt meg? Én csak kb évi 5-6ezer km-t megyek, és abból is jórészt a melóhelyre ingázok, meg "helyben" közlekedek, szóval ritkán hajtom a gépet (na jó, mostanában muszáj volt
), így nem hiszem, hogy nekem megérné a beruházás. De nem tudom. Az az igazság, hogy tényleg nem volt még egyik autómon se direkt szűrő.
Ha meleg levegőt akarsz neki adni télen, pláne jó a direkt szűrő, mivel a motortérből kapja a levegőt és nem a kerékív alól...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #201 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 11:29:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.11 vasárnap, 10:39:14
Ha meleg levegőt akarsz neki adni télen, pláne jó a direkt szűrő, mivel a motortérből kapja a levegőt és nem a kerékív alól...
Azért ez nem ugyanaz, mintha a leömlőtől szívna. (az Off autómon volt úgy, ezen még nem néztem) Viszont nyáron a kinti "hideg" levegő helyett bent szaunázik a motortérben.
Naplózva
keresze
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #202 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 12:15:47 »
Sziasztok!
MKI-es '95-ös évjáratú benzin + gáz üzemű mondeom van. Azért ide írok, mert az I-es V6 topicban mindenki erre a helyre hivatkozik.
A problémám az, hogy az alapjárat hidegen és üzemmeleg állapotban is ingadozik, olykor le is fullad a gép. Az alapjárati motort már kitisztították, de a probléma továbbra is fennáll. Azt javasolta a szerelő, hogy cseréljük ki az alapjárati motort. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban megoldaná-e a problémát, és ha igen akkor hogyan tudnék megbízható, de viszonylag olcsó alapjárati motort beszerezni?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #203 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 12:18:23 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.11 vasárnap, 10:10:34
Na, nekem pont ez a mély duruzsolás hiányzik! Hogy érted el???
A 2 batár gyári hátsó dob helyett van 1 db kis átömlős (a középdob meghagyva). 23.000 Forint volt szereléssel együtt (dob: 15.000, szerelés: 8000). (Viszont a gyárihoz képest a másik oldalon van most, mint a nem V6oknál).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #204 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 12:22:49 »
Idézetet írta: keresze - 2009.10.11 vasárnap, 12:15:47
Sziasztok!
MKI-es '95-ös évjáratú benzin + gáz üzemű mondeom van. Azért ide írok, mert az I-es V6 topicban mindenki erre a helyre hivatkozik.
A problémám az, hogy az alapjárat hidegen és üzemmeleg állapotban is ingadozik, olykor le is fullad a gép. Az alapjárati motort már kitisztították, de a probléma továbbra is fennáll. Azt javasolta a szerelő, hogy cseréljük ki az alapjárati motort. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban megoldaná-e a problémát, és ha igen akkor hogyan tudnék megbízható, de viszonylag olcsó alapjárati motort beszerezni?
Köszönöm a segítséget!
Elég gyakori jelenség ez
Nálam is kezd rosszalkodni. Utánajárok (Unixos haver segítségével), hogy hol van a legjobb áron.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
keresze
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #205 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 12:39:02 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.11 vasárnap, 12:22:49
Elég gyakori jelenség ez
Nálam is kezd rosszalkodni. Utánajárok (Unixos haver segítségével), hogy hol van a legjobb áron.
Előre is köszi!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #206 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 14:37:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.11 vasárnap, 12:18:23
A 2 batár gyári hátsó dob helyett van 1 db kis átömlős (a középdob meghagyva). 23.000 Forint volt szereléssel együtt (dob: 15.000, szerelés: 8000). (Viszont a gyárihoz képest a másik oldalon van most, mint a nem V6oknál).
Tudtam én, hogy nem kell 150ezerért megvennem a Supersprint rendszert!
Ezt a megoldást is ajánlották már, csak nem nagyon találtam elég rövid dobot. Úgy vettem észre, hogy a legtöbb átlagos "sportdob" nekünk túl hosszú, a "kocka" dob helyére nem stimmel, plusz a csőnek is egyből nagyot kell kanyarodnia. Ha találok rövid dobot, akkor ez a megoldás jó lesz nekem is, bár szerintem nem fogok megelégedni egyel, mindkét oldalra kerül.
Kösz az infót!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #207 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 15:12:41 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.11 vasárnap, 14:37:29
Tudtam én, hogy nem kell 150ezerért megvennem a Supersprint rendszert!
Ezt a megoldást is ajánlották már, csak nem nagyon találtam elég rövid dobot. Úgy vettem észre, hogy a legtöbb átlagos "sportdob" nekünk túl hosszú, a "kocka" dob helyére nem stimmel, plusz a csőnek is egyből nagyot kell kanyarodnia. Ha találok rövid dobot, akkor ez a megoldás jó lesz nekem is, bár szerintem nem fogok megelégedni egyel, mindkét oldalra kerül.
Kösz az infót!
Korábban is belinkeltem már ezt a dobot ami van nekem. HD Racing, rozsdamentes, polírozott dobtest, igényes, minőségi kivitelezés. A KO-CSI kft-nél kicsit olcsóbban hozzá is lehet jutni bármelyik HD dobhoz:
A webáruházuk kipufogós oldala:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&id=1&start=4
Innen a HJ-A086-os van nekem. Ez rövidségre, átmérőre, mindenhogyan ideális.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #208 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 15:16:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.11 vasárnap, 15:12:41
Korábban is belinkeltem már ezt a dobot ami van nekem. HD Racing, rozsdamentes, polírozott dobtest, igényes, minőségi kivitelezés. A KO-CSI kft-nél kicsit olcsóbban hozzá is lehet jutni bármelyik HD dobhoz:
A webáruházuk kipufogós oldala:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&id=1&start=4
Innen a HJ-A086-os van nekem. Ez rövidségre, átmérőre, mindenhogyan ideális.
Igen, emlékszem erre az oldalra. Mégegyszer kösz!
Naplózva
mercury
Vendég
Kérdés
«
Új hozzászólás #209 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 17:56:31 »
sziasztok nekem egy 2.5 v6 Ies mondeom van. nem ment az egyik henger megnéztem az injektort és a gumitömítés beszorult az injektor alá ez volt a probléma. a baj az h nem lehet sehol kapni az injektor alá ilyen gumitömítést(kúp alakú), mivel kedves fordék külön nem árulnak csak injektorral együtt ami kb 60.000FT. nem tud valaki valami megoldást h honnan lehet ilyen tömítést szerválni? 1db kéne előre is köszi
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Kérdés
«
Új hozzászólás #210 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 18:00:37 »
Idézetet írta: mercury - 2009.10.11 vasárnap, 17:56:31
sziasztok nekem egy 2.5 v6 Ies mondeom van. nem ment az egyik henger megnéztem az injektort és a gumitömítés beszorult az injektor alá ez volt a probléma. a baj az h nem lehet sehol kapni az injektor alá ilyen gumitömítést(kúp alakú), mivel kedves fordék külön nem árulnak csak injektorral együtt ami kb 60.000FT. nem tud valaki valami megoldást h honnan lehet ilyen tömítést szerválni? 1db kéne előre is köszi
www.ebay.co.uk
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: Kérdés
«
Új hozzászólás #211 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 18:11:57 »
Idézetet írta: mercury - 2009.10.11 vasárnap, 17:56:31
sziasztok nekem egy 2.5 v6 Ies mondeom van. nem ment az egyik henger megnéztem az injektort és a gumitömítés beszorult az injektor alá ez volt a probléma. a baj az h nem lehet sehol kapni az injektor alá ilyen gumitömítést(kúp alakú), mivel kedves fordék külön nem árulnak csak injektorral együtt ami kb 60.000FT. nem tud valaki valami megoldást h honnan lehet ilyen tömítést szerválni? 1db kéne előre is köszi
Nekem van bontva motorom,szétnézek h megvan-e még amire szükséged van.
Naplózva
mercury
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #212 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 20:50:28 »
az szuper lenne előre is kösz!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Kérdés
«
Új hozzászólás #213 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:12:50 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.10.11 vasárnap, 18:11:57
Nekem van bontva motorom,szétnézek h megvan-e még amire szükséged van.
Nekem generátorszíj spanoló görgő kellene. Az is van? (Olyan ami nem kattog.....
)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #214 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:29:10 »
Nekem is van szerintem mind2 keresett alkatrészből.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #215 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:33:30 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.10 szombat, 19:37:08
Szia!
Nekem pont a minap mesélte a Sógorom, hogy nagy hajtás után ne állítsam le rögtön az autót, pl pályán tankolás, hanem érdemes alapjáraton meneszteni kicsit, amíg kicsit visszahül a rendszer, és ismét beáll az egyensúlyi állapotra. Állítolag nagy gépesek, munkagépesek világában ez teljesen természetes. Pontosabbat sajna én sem tudok, annyit viszot igen, hogy a rokon gépészmérnök közlekkaron végzett, és jópárévig szerelt is autót.
Valamint én is amikor hazafele jövet fölhajkurászom a hegyre az autót, nem nagy hegy, de azért nyomni kell, és a pill fogyi olykor 20-30 között mozog, pedig nem döngetek, és leállítom csak úgy, no akkor kuruttyol a rendszer rendesen, és szintén ki-ki nyomja a vizet.
Remélem segítettetem.
Üdv
Szia!
A probléma valószinüleg a tágulási tartályod kupakja miatt van, ha jó a kupak akkor nyomás van a rendszerben,
ilyenkor 105c fokor for csak a viz, ha elengedsi a kupak a nyomást akkor 95c fokon for, lektöbb esetben ez az ok!
vagy hengerfejes, de akkor nagyon felkeményednek a vizcsövek is.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: Kérdés
«
Új hozzászólás #216 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:22:34 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.11 vasárnap, 21:12:50
Nekem generátorszíj spanoló görgő kellene. Az is van? (Olyan ami nem kattog.....
)
Holnap este meg tudom nézni h meg van-e.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Kérdés
«
Új hozzászólás #217 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:40:12 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.10.12 hétfő, 13:22:34
Holnap este meg tudom nézni h meg van-e.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #218 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 15:40:31 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.10.11 vasárnap, 21:33:30
Szia!
A probléma valószinüleg a tágulási tartályod kupakja miatt van, ha jó a kupak akkor nyomás van a rendszerben,
ilyenkor 105c fokor for csak a viz, ha elengedsi a kupak a nyomást akkor 95c fokon for, lektöbb esetben ez az ok!
vagy hengerfejes, de akkor nagyon felkeményednek a vizcsövek is.
Értem, elképzelhető. A hengerfejességet nem hiszem, akkor fogyna a víz, és fehér lenne a kipuff a gőztől, vagy tévedek?
A hűtőfolyadék tolja el forráspontot 95c-ra? a 100 helyett?
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #219 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 16:06:23 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.12 hétfő, 15:40:31
A hűtőfolyadék tolja el forráspontot 95c-ra? a 100 helyett?
Üdv
A rendszer nyomása tolja el 100ról 110re...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #220 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 19:31:29 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.12 hétfő, 16:06:23
A rendszer nyomása tolja el 100ról 110re...
Köszönöm Tádé! De én a 95 fokot kérdeztem
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #221 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 19:41:31 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.12 hétfő, 19:31:29
Köszönöm Tádé! De én a 95 fokot kérdeztem
A forráspontot emelik, hogy a hőmérséklet-tűrést magasabbra vigyék, hogy később kezdjen el forrni. Nemhiszem, hogy bárkinek célja lenne levinni a forráspontot bármivel. Kócvágenék már kaptak büntit is, vannak olyan szekerek, amik 120°C körül dolgoznak...
Nem értem pontosan, minek kellene 95°C-nak lenni. Nem arra gondolsz, hogy a termosz ott nyit?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #222 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 19:51:48 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.12 hétfő, 19:31:29
Köszönöm Tádé! De én a 95 fokot kérdeztem
ott kezd el forrni a víz. a hivatalos az 100 fok, de 95-nél már bizsereg. egyébként vigyázz, mert egy ismerősnek pont egy v6 a rossz kupak miatt lett hengerfejes. kezdetben nem látni a fehér füstöt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #223 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:03:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.12 hétfő, 19:51:48
ott kezd el forrni a víz. a hivatalos az 100 fok, de 95-nél már bizsereg. egyébként vigyázz, mert egy ismerősnek pont egy v6 a rossz kupak miatt lett hengerfejes. kezdetben nem látni a fehér füstöt
Oké a 95 fokos bizsergés, azt hittem valamiről nem tudok.
Tádé: nem termosztátról beszéltünk, pusztán nem értettem a 95 fokot, az vili, hogy nagyobb nyomáson később kezd el forrni a víz, mint a kuktában, de hogy alacsonyabban forrjon, ahhoz a légkörinél alacsonyabb nyomás kellene.
A kupakkal kapcsolatban most egy kicsit berottyantottam, lehet azt vhogy dignosztizálni? vagy csere oszt kész? Ha nem nyitna, akkor azért magasabb lenne a vízhőfok, mármint a műszerfalon a mutató feljebb kúszna?
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #224 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:10:03 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.12 hétfő, 21:03:02
A kupakkal kapcsolatban most egy kicsit berottyantottam, lehet azt vhogy dignosztizálni? vagy csere oszt kész? Ha nem nyitna, akkor azért magasabb lenne a vízhőfok, mármint a műszerfalon a mutató feljebb kúszna?
Üdv
ha nem nyit, akkor egy darabig csak annyit veszel észre, hogy nagyon kemények a vízcsövek. de a tied inkább sziszeg. ez is kicsit magasabb nyomást jelent a normálnál. viszont, ha nincs x nyomás, akkor meg könnyebben felforr, levegőbuborék keletkezik, és megéghet a tömítés a buborékos részen a kellő hűtés hiányában
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #225 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:10:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.12 hétfő, 19:51:48
ott kezd el forrni a víz. a hivatalos az 100 fok, de 95-nél már bizsereg. egyébként vigyázz, mert egy ismerősnek pont egy v6 a rossz kupak miatt lett hengerfejes. kezdetben nem látni a fehér füstöt
És mi a helyzet a szivárgással? Nekem a héten elkezdett szivárogni a kiegyenlítő tartály egyik kis csövén a folyadék egy hajszálrepedés mentén. Az is okozhat nyomáscsökkenést és alacsonyabb forráspontot? Attól is lehet hengerfejes? Tudom, hülén hangzik a kérdés, de most kicsit bexarattál.....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #226 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:15:31 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.12 hétfő, 21:10:40
És mi a helyzet a szivárgással? Nekem a héten elkezdett szivárogni a kiegyenlítő tartály egyik kis csövén a folyadék egy hajszálrepedés mentén. Az is okozhat nyomáscsökkenést és alacsonyabb forráspontot? Attól is lehet hengerfejes? Tudom, hülén hangzik a kérdés, de most kicsit bexarattál.....
kezdetben egy repedésnél is x nyomásra kezd el kimenni a víz. neki rossz volt a kupak, ergo nyitott volt a rendszer. mindenesetre ha nőni kezd a rés, akkor sürgős csere, mielőtt nagyobb a baj. ha konkrétan érdekel leíratok a sráccal egy ár sort, hogy is történt az egész
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #227 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:23:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.12 hétfő, 21:15:31
kezdetben egy repedésnél is x nyomásra kezd el kimenni a víz. neki rossz volt a kupak, ergo nyitott volt a rendszer. mindenesetre ha nőni kezd a rés, akkor sürgős csere, mielőtt nagyobb a baj. ha konkrétan érdekel leíratok a sráccal egy ár sort, hogy is történt az egész
Persze érdekel, okulhatunk belőle.
Ezen most elgondolkodtam kicsit. Pl. ha szivárog valahol a rendszer (hűtő, csőillesztések, vagy tartály, mint nálam), akkor az hosszú távon hengerfejhez vezethet? Jujj.
Nem orvosolható egy ilyen szivárgás hűtőtömítő adalékkal pl.?
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #228 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:26:30 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.12 hétfő, 21:23:04
Persze érdekel, okulhatunk belőle.
Ezen most elgondolkodtam kicsit. Pl. ha szivárog valahol a rendszer (hűtő, csőillesztések, vagy tartály, mint nálam), akkor az hosszú távon hengerfejhez vezethet? Jujj.
Nem orvosolható egy ilyen szivárgás hűtőtömítő adalékkal pl.?
Szerintem, ha tudod, hol szivárog mert látod, akkor inkább javítás vagy csere, mint a tömítő folyadék. Sok esetben hasznos dolog, de lehet belőle bajod is...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #229 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:27:19 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.12 hétfő, 21:23:04
Persze érdekel, okulhatunk belőle.
Ezen most elgondolkodtam kicsit. Pl. ha szivárog valahol a rendszer (hűtő, csőillesztések, vagy tartály, mint nálam), akkor az hosszú távon hengerfejhez vezethet? Jujj.
Nem orvosolható egy ilyen szivárgás hűtőtömítő adalékkal pl.?
azért ahhoz elég erősen kéne szivárogni sztem.
Én nem akarok nyilatkozni a hűtőtömítőkről, mert sokan lehurrognak, a
saját véleményem
, hogy olyan helyen is megmaradhat, ahol nem kéne. Nekem pl kétszer sem mondom, hogy az dugította el a vékony csőben a szűkítő szemet, ami ha minden igaz(és tényleg ez lesz a baj) elég nagy galibát okozott
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #230 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:32:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.12 hétfő, 21:27:19
azért ahhoz elég erősen kéne szivárogni sztem.
Én nem akarok nyilatkozni a hűtőtömítőkről, mert sokan lehurrognak, a
saját véleményem
, hogy olyan helyen is megmaradhat, ahol nem kéne. Nekem pl kétszer sem mondom, hogy az dugította el a vékony csőben a szűkítő szemet, ami ha minden igaz(és tényleg ez lesz a baj) elég nagy galibát okozott
Nem is erre kerestem én konkrétan a választ, hanem arra, hogy egy ilyen szivárgástól még nem lesz nyitott a rendszer. De ezek szerint nem.
Köszi a felvilágosítást.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #231 Dátum:
2009.10.13 kedd, 19:51:30 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.12 hétfő, 21:03:02
Oké a 95 fokos bizsergés, azt hittem valamiről nem tudok.
Tádé: nem termosztátról beszéltünk, pusztán nem értettem a 95 fokot, az vili, hogy nagyobb nyomáson később kezd el forrni a víz, mint a kuktában, de hogy alacsonyabban forrjon, ahhoz a légkörinél alacsonyabb nyomás kellene.
A kupakkal kapcsolatban most egy kicsit berottyantottam, lehet azt vhogy dignosztizálni? vagy csere oszt kész? Ha nem nyitna, akkor azért magasabb lenne a vízhőfok, mármint a műszerfalon a mutató feljebb kúszna?
Üdv
A műszerfalon nem veszed észre a kupak hibát, a szerelöm aki több v6 javított, monta hogy a kupak az veszélyes játék
ha nimcs cserélve időben hamar hengerfejes lesz, 1700Ft az új nem érdemes javitgatni, és szerinte is a tömítő folyadékot a lusta embernek találták ki, utólag sok problémát okozhat.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #232 Dátum:
2009.10.16 péntek, 10:06:04 »
Valami fejlemény tali ügyben?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #233 Dátum:
2009.10.16 péntek, 10:20:00 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.16 péntek, 10:06:04
Valami fejlemény tali ügyben?
Hirdessétek ki, hogy helyhiány miatt elmarad, hirdessetek egy pótlót, az rögtön klafa lesz.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #234 Dátum:
2009.10.16 péntek, 12:20:42 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.16 péntek, 10:20:00
Hirdessétek ki, hogy helyhiány miatt elmarad, hirdessetek egy pótlót, az rögtön klafa lesz.
Jujj de gonosz....
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #235 Dátum:
2009.10.16 péntek, 12:22:17 »
Új negatív rekord:
Tegnap 1 órás araszolás 1-esben a pösti dugóban időnként klímázgatva (páramentesítés gyanánt): 13.5l/100 km
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #236 Dátum:
2009.10.16 péntek, 15:21:12 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.16 péntek, 12:22:17
Új negatív rekord:
Tegnap 1 órás araszolás 1-esben a pösti dugóban időnként klímázgatva (páramentesítés gyanánt): 13.5l/100 km
hm az szép
! Nekem egyebként télen nemigen szokott 12 liter alá menni téligumival városban
Nyáron sokkal barátibb a fogyasztás, persze nagyrészt használat függő ,de állatkodással sem tudtam eddig a 14 L megközelíteni
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
flyfish
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #237 Dátum:
2009.10.17 szombat, 12:33:38 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.16 péntek, 15:21:12
hm az szép
! Nekem egyebként télen nemigen szokott 12 liter alá menni téligumival városban
Nyáron sokkal barátibb a fogyasztás, persze nagyrészt használat függő ,de állatkodással sem tudtam eddig a 14 L megközelíteni
Örüljetek! Az enyém most alsó hangon 12 de közelített már a 13-hoz is. De legalább megfelelően lusta is a gép. Most hozzák a lambda-szondát. Remélem lejjebb megy. (olyan 3,5-re gondoltam
)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #238 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 00:41:01 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.16 péntek, 10:06:04
Valami fejlemény tali ügyben?
Abrosz úr-féle lehetőségre kíváncsi lennék mire jutott. Majdcsak jelentkezik.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
nc
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #239 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 20:07:28 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.17 szombat, 12:33:38
Örüljetek! Az enyém most alsó hangon 12 de közelített már a 13-hoz is. De legalább megfelelően lusta is a gép. Most hozzák a lambda-szondát. Remélem lejjebb megy. (olyan 3,5-re gondoltam
)
Nyertem a 19literrel?
nyáron még ennyit fogyasztottam. Állatkodva *** lambdaszondával. Most már 9-10 között eszik tükörradiállal. lambdaszonda csere megvolt.
Naplózva
nc
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #240 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 20:09:48 »
Még egy kérdés mesterek.
Redvás kulcs ott van nekem, hogy tarsak karban, mindent, meg társai, megtörtént, nyomkodtam azt a kis reset gombot, hosszan röviden, gyujtás le, fel, össze vissza, mindenhogyan, mégse tűnik el. Valami ötlet? csak van itt valami nagygépész elvtárs.
Köszi előre is.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #241 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 20:10:49 »
Idézetet írta: nc - 2009.10.19 hétfő, 20:09:48
Még egy kérdés mesterek.
Redvás kulcs ott van nekem, hogy tarsak karban, mindent, meg társai, megtörtént, nyomkodtam azt a kis reset gombot, hosszan röviden, gyujtás le, fel, össze vissza, mindenhogyan, mégse tűnik el. Valami ötlet? csak van itt valami nagygépész elvtárs.
Köszi előre is.
Felkapcsolt gyújtással jó hosszan kell. Ha jól rémlik, valami 10mp...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #242 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 20:26:00 »
A hétvégén átalakitottuk a kipufogó rendszert, katalizátor belseje kiszedve 60-as rendszer a katalizátortól a hátsó dobig, de hátsó dobtól maradt a dupla vég, középdob helyére 60-as gázgyorsító került, és sport betétszűrőt kapott, kellemes morgos hagja lett, de a kocsi utasterében csak felső fordulat tartományba lehet észrevenni a külömbséget.
És alsó fotrdulat tartományba jobban pörög mint idáig, de ez is volt a cél.
Végre találtam olyan mestert aki tudta, hogy lehet szép hangot adni a V6-nak, ha valaki váltroztatni szeretne
az eredeti rendszere annak ezt ajánlom.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #243 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 21:25:56 »
Idézetet írta: nc - 2009.10.19 hétfő, 20:07:28
Nyertem a 19literrel?
nyáron még ennyit fogyasztottam. Állatkodva *** lambdaszondával. Most már 9-10 között eszik tükörradiállal. lambdaszonda csere megvolt.
Majdnem nyertél. Mk I V6 Passau- Lyon között 240 km/h padlógázon végig, 5 tankolással 30.87 liter/100 km.
Na ki a legnagyobb állat?
Hát én,ki más
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #244 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 21:30:50 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.19 hétfő, 21:25:56
30.87 liter/100 km.
Én meg vakargatom az államat, amikor 6l fölöttit számolok.
Igaz, nemis 240nel...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #245 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 22:01:04 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.19 hétfő, 21:25:56
240 km/h padlógázon végig, 5 tankolással 30.87 liter/100 km.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #246 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 22:12:52 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.10.19 hétfő, 20:26:00
A hétvégén átalakitottuk a kipufogó rendszert, katalizátor belseje kiszedve 60-as rendszer a katalizátortól a hátsó dobig, de hátsó dobtól maradt a dupla vég, középdob helyére 60-as gázgyorsító került, és sport betétszűrőt kapott, kellemes morgos hagja lett, de a kocsi utasterében csak felső fordulat tartományba lehet észrevenni a külömbséget.
És alsó fotrdulat tartományba jobban pörög mint idáig, de ez is volt a cél.
Végre találtam olyan mestert aki tudta, hogy lehet szép hangot adni a V6-nak, ha valaki váltroztatni szeretne
az eredeti rendszere annak ezt ajánlom.
Tehát ha jól értem a változtatások: nagykatalizátor kiütve, középdob helyett gázgyorsító, sport betétszűrő? Kíváncsi lennék milyen hangja lett a gyári hátsódobok meghagyásával így. Nem lett kicsit érces magas fordulaton? Gyere majd, ha lesz V6 tali.
Hol csináltattad?
Én most azon rágódom kapjon-e leömlőkkel együtt ful sportrendszert a gép, vagy inkább fényezzem át feketére. Ugynais végre vége az autó rendberakásának és még maradt keret valami nagyobb műveletre. (Kopp-kopp) Elmegyek majd dinamit dobhoz, ill janóhoz, aztán aszonták alámegyünk és megbeszéljük lehetőségeket. Aztán emellé még párosítanék valami módosítást (csipsz?), hogy igazán érezhető legyen.
Van az a Nautilus Performance amcsi cég, ahol kapható spagettileömlő ehhez a mocihoz. A 2 leömlőt 50valahány ezerért árulják kinnt. Mi lenne a menete és a költségei, ha iderendelnék belőle maganak?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #247 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 23:13:39 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.19 hétfő, 21:25:56
Majdnem nyertél. Mk I V6 Passau- Lyon között 240 km/h padlógázon végig, 5 tankolással 30.87 liter/100 km.
Na ki a legnagyobb állat?
Hát én,ki más
Hello!
Jesszus! 240 km/h durván 1000 km-en keresztül?
30 literes fogyasztás? 200 km-enként tankolás?
Hát mit ártott neked az a szegény MKI?
Takee, te mit hoznál ki egy combosabb V8-ból?
Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #248 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 23:42:17 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.10.19 hétfő, 23:13:39
Hello!
Jesszus! 240 km/h durván 1000 km-en keresztül?
30 literes fogyasztás? 200 km-enként tankolás?
Hát mit ártott neked az a szegény MKI?
Takee, te mit hoznál ki egy combosabb V8-ból?
Üdv!
trombonist
Lejtőnél néha belenyalt a 250-be is
Hát igen, aznap este nagyon siettem Bordeaux-ba, mert reggel 8-kor kellett védeni a diplomát és nem szerettünk volna elkésni........
Meg is hálálta a V6 a törődést: a 2 kipuff környékén levő fekete koromtengert egy szarráchippelt TDI is megirigyelhette volna, olajból pedig bepuszilt 3.5 litert 2100km alatt, tempomatbovden elpattant a folyamatos feszítéstől. Nem ezt nevezik kikormolásnak?
Nem maradt ez büntetlenül. Hazafelé elkezdtek szólni a kerékcsapágyak elől, másnap pedig Hűvösvölgybe menet elkezdte durrogtatni a vízcsöveket. De azért szerettem, mert utána halt meg, nem terhelés közben....
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #249 Dátum:
2009.10.20 kedd, 08:49:13 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.19 hétfő, 23:42:17
Lejtőnél néha belenyalt a 250-be is
Hát igen, aznap este nagyon siettem Bordeaux-ba, mert reggel 8-kor kellett védeni a diplomát és nem szerettünk volna elkésni........
Meg is hálálta a V6 a törődést: a 2 kipuff környékén levő fekete koromtengert egy szarráchippelt TDI is megirigyelhette volna, olajból pedig bepuszilt 3.5 litert 2100km alatt, tempomatbovden elpattant a folyamatos feszítéstől. Nem ezt nevezik kikormolásnak?
Nem maradt ez büntetlenül. Hazafelé elkezdtek szólni a kerékcsapágyak elől, másnap pedig Hűvösvölgybe menet elkezdte durrogtatni a vízcsöveket. De azért szerettem, mert utána halt meg, nem terhelés közben....
aztarohadt... állat vagy hallod
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ