Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:50:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2203227 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:39:14 »


Az igaz, hogy nem kell másikat venni, de télire így is úgy is visszatenném a gyári szívórészt, hogy meleg levegőt kapjon a motor. Vagy hogy oldjátok ezt meg? Én csak kb évi 5-6ezer km-t megyek, és abból is jórészt a melóhelyre ingázok, meg "helyben" közlekedek, szóval ritkán hajtom a gépet (na jó, mostanában muszáj volt  nyes ), így nem hiszem, hogy nekem megérné a beruházás. De nem tudom. Az az igazság, hogy tényleg nem volt még egyik autómon se direkt szűrő.
Ha meleg levegőt akarsz neki adni télen, pláne jó a direkt szűrő, mivel a motortérből kapja a levegőt és nem a kerékív alól...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 11:29:13 »

Ha meleg levegőt akarsz neki adni télen, pláne jó a direkt szűrő, mivel a motortérből kapja a levegőt és nem a kerékív alól...


Azért ez nem ugyanaz, mintha a leömlőtől szívna. (az Off autómon volt úgy, ezen még nem néztem) Viszont nyáron a kinti "hideg" levegő helyett bent szaunázik a motortérben.
Naplózva
keresze
Vendég
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 12:15:47 »

Sziasztok!

MKI-es '95-ös évjáratú benzin + gáz üzemű mondeom van. Azért ide írok, mert az I-es V6 topicban mindenki erre a helyre hivatkozik.

A problémám az, hogy az alapjárat hidegen és üzemmeleg állapotban is ingadozik, olykor le is fullad a gép. Az alapjárati motort már kitisztították, de a probléma továbbra is fennáll. Azt javasolta a szerelő, hogy cseréljük ki az alapjárati motort. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban megoldaná-e a problémát, és ha igen akkor hogyan tudnék megbízható, de viszonylag olcsó alapjárati motort beszerezni?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 12:18:23 »

Na, nekem pont ez a mély duruzsolás hiányzik! Hogy érted el??? help
 

A 2 batár gyári hátsó dob helyett van 1 db kis átömlős (a középdob meghagyva). 23.000 Forint volt szereléssel együtt (dob: 15.000, szerelés: 8000). (Viszont a gyárihoz képest a másik oldalon van most, mint a nem V6oknál).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 12:22:49 »

Sziasztok!

MKI-es '95-ös évjáratú benzin + gáz üzemű mondeom van. Azért ide írok, mert az I-es V6 topicban mindenki erre a helyre hivatkozik.

A problémám az, hogy az alapjárat hidegen és üzemmeleg állapotban is ingadozik, olykor le is fullad a gép. Az alapjárati motort már kitisztították, de a probléma továbbra is fennáll. Azt javasolta a szerelő, hogy cseréljük ki az alapjárati motort. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban megoldaná-e a problémát, és ha igen akkor hogyan tudnék megbízható, de viszonylag olcsó alapjárati motort beszerezni?

Köszönöm a segítséget!

Elég gyakori jelenség ez Smiley Nálam is kezd rosszalkodni. Utánajárok (Unixos haver segítségével), hogy hol van a legjobb áron.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

keresze
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 12:39:02 »

Elég gyakori jelenség ez Smiley Nálam is kezd rosszalkodni. Utánajárok (Unixos haver segítségével), hogy hol van a legjobb áron.

Előre is köszi!
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 14:37:29 »

A 2 batár gyári hátsó dob helyett van 1 db kis átömlős (a középdob meghagyva). 23.000 Forint volt szereléssel együtt (dob: 15.000, szerelés: 8000). (Viszont a gyárihoz képest a másik oldalon van most, mint a nem V6oknál).


Tudtam én, hogy nem kell 150ezerért megvennem a Supersprint rendszert! nyes Ezt a megoldást is ajánlották már, csak nem nagyon találtam elég rövid dobot. Úgy vettem észre, hogy a legtöbb átlagos "sportdob" nekünk túl hosszú, a "kocka" dob helyére nem stimmel, plusz a csőnek is egyből nagyot kell kanyarodnia. Ha találok rövid dobot, akkor ez a megoldás jó lesz nekem is, bár szerintem nem fogok megelégedni egyel, mindkét oldalra kerül. vigyor3
 Kösz az infót! worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 15:12:41 »


Tudtam én, hogy nem kell 150ezerért megvennem a Supersprint rendszert! nyes Ezt a megoldást is ajánlották már, csak nem nagyon találtam elég rövid dobot. Úgy vettem észre, hogy a legtöbb átlagos "sportdob" nekünk túl hosszú, a "kocka" dob helyére nem stimmel, plusz a csőnek is egyből nagyot kell kanyarodnia. Ha találok rövid dobot, akkor ez a megoldás jó lesz nekem is, bár szerintem nem fogok megelégedni egyel, mindkét oldalra kerül. vigyor3
 Kösz az infót! worship

Korábban is belinkeltem már ezt a dobot ami van nekem. HD Racing, rozsdamentes, polírozott dobtest, igényes, minőségi kivitelezés. A KO-CSI kft-nél kicsit olcsóbban hozzá is lehet jutni bármelyik HD dobhoz:
A webáruházuk kipufogós oldala: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&id=1&start=4 Innen a HJ-A086-os van nekem. Ez rövidségre, átmérőre, mindenhogyan ideális.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 15:16:50 »

Korábban is belinkeltem már ezt a dobot ami van nekem. HD Racing, rozsdamentes, polírozott dobtest, igényes, minőségi kivitelezés. A KO-CSI kft-nél kicsit olcsóbban hozzá is lehet jutni bármelyik HD dobhoz:
A webáruházuk kipufogós oldala: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&id=1&start=4 Innen a HJ-A086-os van nekem. Ez rövidségre, átmérőre, mindenhogyan ideális.


Igen, emlékszem erre az oldalra. Mégegyszer kösz! worship wave
Naplózva
mercury
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 17:56:31 »

sziasztok nekem egy 2.5 v6 Ies mondeom van. nem ment az egyik henger megnéztem az injektort és a gumitömítés beszorult az injektor alá ez volt a probléma. a baj az h nem lehet sehol kapni az injektor alá ilyen gumitömítést(kúp alakú), mivel kedves fordék külön nem árulnak csak injektorral együtt ami kb 60.000FT. nem tud valaki valami megoldást h honnan lehet ilyen tömítést szerválni? 1db kéne előre is köszi
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 18:00:37 »

sziasztok nekem egy 2.5 v6 Ies mondeom van. nem ment az egyik henger megnéztem az injektort és a gumitömítés beszorult az injektor alá ez volt a probléma. a baj az h nem lehet sehol kapni az injektor alá ilyen gumitömítést(kúp alakú), mivel kedves fordék külön nem árulnak csak injektorral együtt ami kb 60.000FT. nem tud valaki valami megoldást h honnan lehet ilyen tömítést szerválni? 1db kéne előre is köszi

www.ebay.co.uk
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 18:11:57 »

sziasztok nekem egy 2.5 v6 Ies mondeom van. nem ment az egyik henger megnéztem az injektort és a gumitömítés beszorult az injektor alá ez volt a probléma. a baj az h nem lehet sehol kapni az injektor alá ilyen gumitömítést(kúp alakú), mivel kedves fordék külön nem árulnak csak injektorral együtt ami kb 60.000FT. nem tud valaki valami megoldást h honnan lehet ilyen tömítést szerválni? 1db kéne előre is köszi

Nekem van bontva motorom,szétnézek h megvan-e még amire szükséged van.
Naplózva
mercury
Vendég
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 20:50:28 »

az szuper lenne előre is kösz!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:12:50 »

Nekem van bontva motorom,szétnézek h megvan-e még amire szükséged van.


Nekem generátorszíj spanoló görgő kellene. Az is van? (Olyan ami nem kattog..... vigyor3)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:29:10 »

Nekem is van szerintem mind2 keresett alkatrészből.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:33:30 »

Szia!
Nekem pont a minap mesélte a Sógorom, hogy nagy hajtás után ne állítsam le rögtön az autót, pl pályán tankolás, hanem érdemes alapjáraton meneszteni kicsit, amíg kicsit visszahül a rendszer, és ismét beáll az egyensúlyi állapotra. Állítolag nagy gépesek, munkagépesek világában ez teljesen természetes. Pontosabbat sajna én sem tudok, annyit viszot igen, hogy a rokon gépészmérnök közlekkaron végzett, és jópárévig szerelt is autót.
Valamint én is amikor hazafele jövet fölhajkurászom a hegyre az autót, nem nagy hegy, de azért nyomni kell, és a pill fogyi olykor 20-30 között mozog, pedig nem döngetek, és leállítom csak úgy, no akkor kuruttyol a rendszer rendesen, és szintén ki-ki nyomja a vizet.
Remélem segítettetem.
Üdv

Szia!
A probléma valószinüleg a tágulási tartályod kupakja miatt van, ha jó a kupak akkor nyomás van a rendszerben,
ilyenkor 105c fokor for csak a viz, ha elengedsi a kupak a nyomást akkor 95c fokon for, lektöbb esetben ez az ok!
 vagy hengerfejes, de akkor nagyon felkeményednek a vizcsövek is.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 13:22:34 »

Nekem generátorszíj spanoló görgő kellene. Az is van? (Olyan ami nem kattog..... vigyor3)

Holnap este meg tudom nézni h meg van-e.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 13:40:12 »

Holnap este meg tudom nézni h meg van-e.

 nyes wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 15:40:31 »

Szia!
A probléma valószinüleg a tágulási tartályod kupakja miatt van, ha jó a kupak akkor nyomás van a rendszerben,
ilyenkor 105c fokor for csak a viz, ha elengedsi a kupak a nyomást akkor 95c fokon for, lektöbb esetben ez az ok!
 vagy hengerfejes, de akkor nagyon felkeményednek a vizcsövek is.
Értem, elképzelhető. A hengerfejességet nem hiszem, akkor fogyna a víz, és fehér lenne a kipuff a gőztől, vagy tévedek?
A hűtőfolyadék tolja el forráspontot 95c-ra? a 100 helyett?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 16:06:23 »

A hűtőfolyadék tolja el forráspontot 95c-ra? a 100 helyett?
Üdv
A rendszer nyomása tolja el 100ról 110re...  wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 19:31:29 »

A rendszer nyomása tolja el 100ról 110re...  wave
Köszönöm Tádé! De én a 95 fokot kérdeztem
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 19:41:31 »

Köszönöm Tádé! De én a 95 fokot kérdeztem
A forráspontot emelik, hogy a hőmérséklet-tűrést magasabbra vigyék, hogy később kezdjen el forrni. Nemhiszem, hogy bárkinek célja lenne levinni a forráspontot bármivel. Kócvágenék már kaptak büntit is, vannak olyan szekerek, amik 120°C körül dolgoznak...  levele
Nem értem pontosan, minek kellene 95°C-nak lenni. Nem arra gondolsz, hogy a termosz ott nyit?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #222 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 19:51:48 »

Köszönöm Tádé! De én a 95 fokot kérdeztem
ott kezd el forrni a víz. a hivatalos az 100 fok, de 95-nél már bizsereg. egyébként vigyázz, mert egy ismerősnek pont egy v6 a rossz kupak miatt lett hengerfejes. kezdetben nem látni a fehér füstöt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:03:02 »

ott kezd el forrni a víz. a hivatalos az 100 fok, de 95-nél már bizsereg. egyébként vigyázz, mert egy ismerősnek pont egy v6 a rossz kupak miatt lett hengerfejes. kezdetben nem látni a fehér füstöt
Oké a 95 fokos bizsergés, azt hittem valamiről nem tudok.
Tádé: nem termosztátról beszéltünk, pusztán nem értettem a 95 fokot, az vili, hogy nagyobb nyomáson később kezd el forrni a víz, mint a kuktában, de hogy alacsonyabban forrjon, ahhoz a légkörinél alacsonyabb nyomás kellene.
A kupakkal kapcsolatban most egy kicsit berottyantottam, lehet azt vhogy dignosztizálni? vagy csere oszt kész? Ha nem nyitna, akkor azért magasabb lenne a vízhőfok, mármint a műszerfalon a mutató feljebb kúszna?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #224 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:10:03 »

A kupakkal kapcsolatban most egy kicsit berottyantottam, lehet azt vhogy dignosztizálni? vagy csere oszt kész? Ha nem nyitna, akkor azért magasabb lenne a vízhőfok, mármint a műszerfalon a mutató feljebb kúszna?
Üdv
ha nem nyit, akkor egy darabig csak annyit veszel észre, hogy nagyon kemények a vízcsövek. de a tied inkább sziszeg. ez is kicsit magasabb nyomást jelent a normálnál. viszont, ha nincs x nyomás, akkor meg könnyebben felforr, levegőbuborék keletkezik, és megéghet a tömítés a buborékos részen a kellő hűtés hiányában
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:10:40 »

ott kezd el forrni a víz. a hivatalos az 100 fok, de 95-nél már bizsereg. egyébként vigyázz, mert egy ismerősnek pont egy v6 a rossz kupak miatt lett hengerfejes. kezdetben nem látni a fehér füstöt

És mi a helyzet a szivárgással? Nekem a héten elkezdett szivárogni a kiegyenlítő tartály egyik kis csövén a folyadék egy hajszálrepedés mentén. Az is okozhat nyomáscsökkenést és alacsonyabb forráspontot? Attól is lehet hengerfejes? Tudom, hülén hangzik a kérdés, de most kicsit bexarattál..... rinya  
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #226 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:15:31 »

És mi a helyzet a szivárgással? Nekem a héten elkezdett szivárogni a kiegyenlítő tartály egyik kis csövén a folyadék egy hajszálrepedés mentén. Az is okozhat nyomáscsökkenést és alacsonyabb forráspontot? Attól is lehet hengerfejes? Tudom, hülén hangzik a kérdés, de most kicsit bexarattál..... rinya  
kezdetben egy repedésnél is x nyomásra kezd el kimenni a víz. neki rossz volt a kupak, ergo nyitott volt a rendszer. mindenesetre ha nőni kezd a rés, akkor sürgős csere, mielőtt nagyobb a baj. ha konkrétan érdekel leíratok a sráccal egy ár sort, hogy is történt az egész
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:23:04 »

kezdetben egy repedésnél is x nyomásra kezd el kimenni a víz. neki rossz volt a kupak, ergo nyitott volt a rendszer. mindenesetre ha nőni kezd a rés, akkor sürgős csere, mielőtt nagyobb a baj. ha konkrétan érdekel leíratok a sráccal egy ár sort, hogy is történt az egész

Persze érdekel, okulhatunk belőle.
Ezen most elgondolkodtam kicsit. Pl. ha szivárog valahol a rendszer (hűtő, csőillesztések, vagy tartály, mint nálam), akkor az hosszú távon hengerfejhez vezethet? Jujj. szomoru1
Nem orvosolható egy ilyen szivárgás hűtőtömítő adalékkal pl.?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:26:30 »

Persze érdekel, okulhatunk belőle.
Ezen most elgondolkodtam kicsit. Pl. ha szivárog valahol a rendszer (hűtő, csőillesztések, vagy tartály, mint nálam), akkor az hosszú távon hengerfejhez vezethet? Jujj. szomoru1
Nem orvosolható egy ilyen szivárgás hűtőtömítő adalékkal pl.?
Szerintem, ha tudod, hol szivárog mert látod, akkor inkább javítás vagy csere, mint a tömítő folyadék. Sok esetben hasznos dolog, de lehet belőle bajod is...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #229 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:27:19 »

Persze érdekel, okulhatunk belőle.
Ezen most elgondolkodtam kicsit. Pl. ha szivárog valahol a rendszer (hűtő, csőillesztések, vagy tartály, mint nálam), akkor az hosszú távon hengerfejhez vezethet? Jujj. szomoru1
Nem orvosolható egy ilyen szivárgás hűtőtömítő adalékkal pl.?

azért ahhoz elég erősen kéne szivárogni sztem.

Én nem akarok nyilatkozni a hűtőtömítőkről, mert sokan lehurrognak, a saját véleményem, hogy olyan helyen is megmaradhat, ahol nem kéne. Nekem pl kétszer sem mondom, hogy az dugította el a vékony csőben a szűkítő szemet, ami ha minden igaz(és tényleg ez lesz a baj) elég nagy galibát okozott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:32:37 »

azért ahhoz elég erősen kéne szivárogni sztem.

Én nem akarok nyilatkozni a hűtőtömítőkről, mert sokan lehurrognak, a saját véleményem, hogy olyan helyen is megmaradhat, ahol nem kéne. Nekem pl kétszer sem mondom, hogy az dugította el a vékony csőben a szűkítő szemet, ami ha minden igaz(és tényleg ez lesz a baj) elég nagy galibát okozott

Nem is erre kerestem én konkrétan a választ, hanem arra, hogy egy ilyen szivárgástól még nem lesz nyitott a rendszer. De ezek szerint nem.
Köszi a felvilágosítást. integet2
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2009.10.13 kedd, 19:51:30 »

Oké a 95 fokos bizsergés, azt hittem valamiről nem tudok.
Tádé: nem termosztátról beszéltünk, pusztán nem értettem a 95 fokot, az vili, hogy nagyobb nyomáson később kezd el forrni a víz, mint a kuktában, de hogy alacsonyabban forrjon, ahhoz a légkörinél alacsonyabb nyomás kellene.
A kupakkal kapcsolatban most egy kicsit berottyantottam, lehet azt vhogy dignosztizálni? vagy csere oszt kész? Ha nem nyitna, akkor azért magasabb lenne a vízhőfok, mármint a műszerfalon a mutató feljebb kúszna?
Üdv
A műszerfalon nem veszed észre a kupak hibát, a szerelöm aki több v6 javított, monta hogy a kupak az veszélyes játék
ha nimcs cserélve időben hamar hengerfejes lesz, 1700Ft az új nem érdemes javitgatni, és szerinte is a tömítő folyadékot a lusta embernek találták ki, utólag sok problémát okozhat.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:06:04 »

Valami fejlemény tali ügyben?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:20:00 »

Valami fejlemény tali ügyben?
Hirdessétek ki, hogy helyhiány miatt elmarad, hirdessetek egy pótlót, az rögtön klafa lesz.  eplus2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2009.10.16 péntek, 12:20:42 »

Hirdessétek ki, hogy helyhiány miatt elmarad, hirdessetek egy pótlót, az rögtön klafa lesz.  eplus2

Jujj de gonosz.... beka3
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2009.10.16 péntek, 12:22:17 »

Új negatív rekord:

Tegnap 1 órás araszolás 1-esben a pösti dugóban időnként klímázgatva (páramentesítés gyanánt): 13.5l/100 km Cheesy
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2009.10.16 péntek, 15:21:12 »

Új negatív rekord:

Tegnap 1 órás araszolás 1-esben a pösti dugóban időnként klímázgatva (páramentesítés gyanánt): 13.5l/100 km Cheesy

hm az szép Smiley! Nekem egyebként télen nemigen szokott 12 liter alá menni téligumival városban
Nyáron sokkal barátibb a fogyasztás, persze nagyrészt használat függő ,de állatkodással sem tudtam eddig a 14 L megközelíteni  smile
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2009.10.17 szombat, 12:33:38 »

hm az szép Smiley! Nekem egyebként télen nemigen szokott 12 liter alá menni téligumival városban
Nyáron sokkal barátibb a fogyasztás, persze nagyrészt használat függő ,de állatkodással sem tudtam eddig a 14 L megközelíteni  smile
Örüljetek! Az enyém most alsó hangon 12 de közelített már a 13-hoz is.  De legalább megfelelően lusta is a gép.  Most hozzák a lambda-szondát. Remélem lejjebb megy. (olyan 3,5-re gondoltam  Wink  )
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 00:41:01 »

Valami fejlemény tali ügyben?

Abrosz úr-féle lehetőségre kíváncsi lennék mire jutott. Majdcsak jelentkezik.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

nc
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 20:07:28 »

Örüljetek! Az enyém most alsó hangon 12 de közelített már a 13-hoz is.  De legalább megfelelően lusta is a gép.  Most hozzák a lambda-szondát. Remélem lejjebb megy. (olyan 3,5-re gondoltam  Wink  )

Nyertem a 19literrel? Smiley nyáron még ennyit fogyasztottam. Állatkodva *** lambdaszondával. Most már 9-10 között eszik tükörradiállal. lambdaszonda csere megvolt.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 20:09:48 »

Még egy kérdés mesterek.

Redvás kulcs ott van nekem, hogy tarsak karban, mindent, meg társai, megtörtént, nyomkodtam azt a kis reset gombot, hosszan röviden, gyujtás le, fel, össze vissza, mindenhogyan, mégse tűnik el. Valami ötlet? csak van itt valami nagygépész elvtárs. Tongue Köszi előre is.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 20:10:49 »

Még egy kérdés mesterek.

Redvás kulcs ott van nekem, hogy tarsak karban, mindent, meg társai, megtörtént, nyomkodtam azt a kis reset gombot, hosszan röviden, gyujtás le, fel, össze vissza, mindenhogyan, mégse tűnik el. Valami ötlet? csak van itt valami nagygépész elvtárs. Tongue Köszi előre is.
Felkapcsolt gyújtással jó hosszan kell. Ha jól rémlik, valami 10mp...
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 20:26:00 »

A hétvégén átalakitottuk a kipufogó rendszert, katalizátor belseje kiszedve 60-as rendszer a katalizátortól a hátsó dobig, de hátsó dobtól maradt a dupla vég, középdob helyére 60-as gázgyorsító került, és sport betétszűrőt kapott, kellemes morgos hagja lett, de a kocsi utasterében csak felső fordulat tartományba lehet észrevenni a külömbséget.
És alsó fotrdulat tartományba jobban pörög mint idáig, de ez is volt a cél.
Végre találtam olyan mestert aki tudta, hogy lehet szép hangot adni a V6-nak, ha valaki váltroztatni szeretne
az eredeti rendszere annak ezt ajánlom.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 21:25:56 »

Nyertem a 19literrel? Smiley nyáron még ennyit fogyasztottam. Állatkodva *** lambdaszondával. Most már 9-10 között eszik tükörradiállal. lambdaszonda csere megvolt.

Majdnem nyertél. Mk I V6 Passau- Lyon között 240 km/h padlógázon végig, 5 tankolással 30.87 liter/100 km.

Na ki a legnagyobb állat? hehe Hát én,ki más Grin
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 21:30:50 »

30.87 liter/100 km.
wow1
Én meg vakargatom az államat, amikor 6l fölöttit számolok.  eplus2
Igaz, nemis 240nel...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 22:01:04 »

240 km/h padlógázon végig, 5 tankolással 30.87 liter/100 km.


 nyes eljen
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 22:12:52 »

A hétvégén átalakitottuk a kipufogó rendszert, katalizátor belseje kiszedve 60-as rendszer a katalizátortól a hátsó dobig, de hátsó dobtól maradt a dupla vég, középdob helyére 60-as gázgyorsító került, és sport betétszűrőt kapott, kellemes morgos hagja lett, de a kocsi utasterében csak felső fordulat tartományba lehet észrevenni a külömbséget.
És alsó fotrdulat tartományba jobban pörög mint idáig, de ez is volt a cél.
Végre találtam olyan mestert aki tudta, hogy lehet szép hangot adni a V6-nak, ha valaki váltroztatni szeretne
az eredeti rendszere annak ezt ajánlom.


Tehát ha jól értem a változtatások: nagykatalizátor kiütve, középdob helyett gázgyorsító, sport betétszűrő? Kíváncsi lennék milyen hangja lett a gyári hátsódobok meghagyásával így. Nem lett kicsit érces magas fordulaton? Gyere majd, ha lesz V6 tali.
Hol csináltattad?

Én most azon rágódom kapjon-e leömlőkkel együtt ful sportrendszert a gép, vagy inkább fényezzem át feketére. Ugynais végre vége az autó rendberakásának és még maradt keret valami nagyobb műveletre. (Kopp-kopp) Elmegyek majd dinamit dobhoz, ill janóhoz, aztán aszonták alámegyünk és megbeszéljük lehetőségeket. Aztán emellé még párosítanék valami módosítást (csipsz?), hogy igazán érezhető legyen.

Van az a Nautilus Performance amcsi cég, ahol kapható spagettileömlő ehhez a mocihoz. A 2 leömlőt 50valahány ezerért árulják kinnt. Mi lenne a menete és a költségei, ha iderendelnék belőle maganak?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 23:13:39 »

Majdnem nyertél. Mk I V6 Passau- Lyon között 240 km/h padlógázon végig, 5 tankolással 30.87 liter/100 km.

Na ki a legnagyobb állat? hehe Hát én,ki más Grin
Hello!

Jesszus! 240 km/h durván 1000 km-en keresztül?
30 literes fogyasztás? 200 km-enként tankolás?

Hát mit ártott neked az a szegény MKI?  vigyor3

Takee, te mit hoznál ki egy combosabb V8-ból?  eplus2 taps hehe worship Wink

Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 23:42:17 »

Hello!

Jesszus! 240 km/h durván 1000 km-en keresztül?
30 literes fogyasztás? 200 km-enként tankolás?

Hát mit ártott neked az a szegény MKI?  vigyor3

Takee, te mit hoznál ki egy combosabb V8-ból?  eplus2 taps hehe worship Wink

Üdv!
trombonist

Lejtőnél néha belenyalt a 250-be is laugh

Hát igen, aznap este nagyon siettem Bordeaux-ba, mert reggel 8-kor kellett védeni a diplomát és nem szerettünk volna elkésni........  vigyor3
Meg is hálálta a V6 a törődést: a 2 kipuff környékén levő fekete koromtengert egy szarráchippelt TDI is megirigyelhette volna, olajból pedig bepuszilt 3.5 litert 2100km alatt, tempomatbovden elpattant a folyamatos feszítéstől. Nem ezt nevezik kikormolásnak? hehe taps

Nem maradt ez büntetlenül. Hazafelé elkezdtek szólni a kerékcsapágyak elől, másnap pedig Hűvösvölgybe menet elkezdte durrogtatni a vízcsöveket. De azért szerettem, mert utána halt meg, nem terhelés közben....
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2009.10.20 kedd, 08:49:13 »

Lejtőnél néha belenyalt a 250-be is laugh

Hát igen, aznap este nagyon siettem Bordeaux-ba, mert reggel 8-kor kellett védeni a diplomát és nem szerettünk volna elkésni........  vigyor3
Meg is hálálta a V6 a törődést: a 2 kipuff környékén levő fekete koromtengert egy szarráchippelt TDI is megirigyelhette volna, olajból pedig bepuszilt 3.5 litert 2100km alatt, tempomatbovden elpattant a folyamatos feszítéstől. Nem ezt nevezik kikormolásnak? hehe taps

Nem maradt ez büntetlenül. Hazafelé elkezdtek szólni a kerékcsapágyak elől, másnap pedig Hűvösvölgybe menet elkezdte durrogtatni a vízcsöveket. De azért szerettem, mert utána halt meg, nem terhelés közben....


aztarohadt... állat vagy hallod nyes eplus2
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.