Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:41:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2203216 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2009.10.27 kedd, 06:52:16 »

akkor holnap megnézem ezt is, azt is...
Azt ma diagnosztizáltam, hogy valszeg nekem sem műxik a második szívó sor. Ezeddig nem járkáltam a vassal, mert nagyon le volt lakva és eddig tartott nagyjából használhatóvá tenni. Láttam Fekusz kolléga problémájára adott válaszaitokat, ezért ezeket is el kezdem leellenőrizni...

Sajna egyéb az autóval kapcsolatos kiadások és téligumi vásárlása miatt az én szívósorom még egy darabig nem is fog nyitni, ezzel csak később jutok el a szerelőhöz. Talán télen nem is fog annyira hiányozni. szomoru1 DEHOGYNEM!!! eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2009.10.27 kedd, 10:41:57 »

Sajna egyéb az autóval kapcsolatos kiadások és téligumi vásárlása miatt az én szívósorom még egy darabig nem is fog nyitni, ezzel csak később jutok el a szerelőhöz. Talán télen nem is fog annyira hiányozni. szomoru1 DEHOGYNEM!!! eplus2

 eplus2 Fog az nyitni ingyen is. Akaszd ki bátran, érezhetően nem több a fogyi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2009.10.28 szerda, 10:59:52 »

eplus2 Fog az nyitni ingyen is. Akaszd ki bátran, érezhetően nem több a fogyi.

Épp most néztem a papírokat, november 13-án lejár a zöldkártya, 14-én a műszaki. Hívtam a szerelőt, 6-án viszem átnézetni a gépet, 12-én megvannak a vizsgák. És ha már ott van a gép, megnézetem azt a szívósort is, hátha csak valami kis hiba van.
 Nem szeretném kiakasztani,  :vigyor3:főleg kis fordulaton járok nyomatékból. De azért már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy megy "igazából".
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2009.10.28 szerda, 11:28:50 »

Épp most néztem a papírokat, november 13-án lejár a zöldkártya, 14-én a műszaki. Hívtam a szerelőt, 6-án viszem átnézetni a gépet, 12-én megvannak a vizsgák. És ha már ott van a gép, megnézetem azt a szívósort is, hátha csak valami kis hiba van.
 Nem szeretném kiakasztani,  :vigyor3:főleg kis fordulaton járok nyomatékból. De azért már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy megy "igazából".

Egyébként azon meglepődtem, hogy nem érzek semmiféle elgyengülést kis fordulatokon a zárt állapothoz képest. Ugyan olyan. Annyi, hogy hidegen 1 percig kb problémás az alapjárat meg fulladozik is, ha elindulok, de utána már minden oké.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2009.10.28 szerda, 15:06:57 »

Na srácok!

Akkor most jött el az ideje, hogy kérdezősködjek a második szívósor nyitásáról.
Híába olvastam el több alkalommal is az itteni javaslatokat, nem sikerült beazonosítani a leírtakat.
A MAF alatt semmi bowdenes motyót nem látok, hiába rángatom a gázt, semmi nem mozdul. Akkor a konkrét kérdés:
Honnan hova kell vezessen az a bowden? Ha tudna valaki egy képet feldobni az rettenetesen sokat segítene, mert vizuális alkat vagyok nyes
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2009.10.28 szerda, 15:52:09 »

A műanyag burkolat alatt csak egy műanyag dobozt találtam, amibe egy gumicső csatlakozik a fő szívócsőből.
Nagy szemdüllesztgetésre vettem észre a szívósor alatt egy rudazattal összekötött dolgot. Burkolat vissza, motor beindít, gázkar rángat és léss csodát, mozog ottan az....
Azt nem tudtam kihámozni, hogy honnan és mi van mivel összekötve, de ezek szerint nyit a kicsike mégis...
Ezen a gondolatmeneten tovább haladva, az előzőekben olvasottak(Rocco hozzászólása) alapján arra jutottam, hogy igazán csak a gyertya és kábel csere után fog belepaszírozni az ülésbe...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:35:59 »

Na így szól a 2.5 Duratec, ha csak egy nagyobb forma ovál középdob van, semmi más (ill sztem gyári leömlők maradtak): http://www.youtube.com/watch?v=_e-Omjw7_UI
Egész szép hangja van, semmi érces, repedtfazék hang, csak ez már túl hangos utcára.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2009.10.30 péntek, 07:14:32 »

Na így szól a 2.5 Duratec, ha csak egy nagyobb forma ovál középdob van, semmi más (ill sztem gyári leömlők maradtak): http://www.youtube.com/watch?v=_e-Omjw7_UI
Egész szép hangja van, semmi érces, repedtfazék hang, csak ez már túl hangos utcára.

Hááát, ez már nekem is túl sok lenne. Ennél azért jóval szolídabb hangot szeretnék. vigyor3
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2009.10.30 péntek, 10:31:21 »

Na így szól a 2.5 Duratec, ha csak egy nagyobb forma ovál középdob van, semmi más (ill sztem gyári leömlők maradtak): http://www.youtube.com/watch?v=_e-Omjw7_UI
Egész szép hangja van, semmi érces, repedtfazék hang, csak ez már túl hangos utcára.


Hát nem tom. Így egy soros 4 hengeres is tud szólni. Van nekem egy videóm otthon amit az MK I-ben készítettem lassú (mecseki fagyott, havas-jeges) krúzolás mellett. Előkeresem (kicsit megvágom, hogy csak a lényeg legyen benne) és majd megmutatom, hogy szerintem milyen a jó V6 hang. (kib@szott mély és erőteljesen duruzsol, nem recseg, ropog). integet2

Jövőhétre tudom ígérni.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2009.10.30 péntek, 16:38:20 »

Váltót tartó bakokat keresek, ha tud valaki jó állapotút, vagy olcsó újat, kérem szóljon... help
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:53:59 »

Váltót tartó bakokat keresek, ha tud valaki jó állapotút, vagy olcsó újat, kérem szóljon... help


Felújítás még mindig 5000 Ft és annál jobbat sose kapsz Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:56:15 »


Előkeresem (kicsit megvágom, hogy csak a lényeg legyen benne) és majd megmutatom, hogy szerintem milyen a jó V6 hang. (kib@szott mély és erőteljesen duruzsol, nem recseg, ropog). integet2

Jövőhétre tudom ígérni.


Na már régóta várom, hogy előkerüljön róla valami felvétel.  Cool
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:02:47 »


Felújítás még mindig 5000 Ft és annál jobbat sose kapsz Smiley
Ez igaz, nekem viszont az a bajom, hogy a múltkor belinkelt cégtől elég messze vagyok. Az meg elég hülyén jönne ki, ha vonatra ülnék egy szatyor gumibakkal...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:17:46 »

Ez igaz, nekem viszont az a bajom, hogy a múltkor belinkelt cégtől elég messze vagyok. Az meg elég hülyén jönne ki, ha vonatra ülnék egy szatyor gumibakkal...

Lehet, hogy még úgyis az lenne a legolcsóbb megoldás Smiley Feltéve, ha nem teljesárú jegyet kell venned...
Elképzelhető, hogy másfele is vannak ilyen cégek, akik foglalkoznak ezzel, de én most ezt tudom kapásból.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:21:32 »

Lehet, hogy még úgyis az lenne a legolcsóbb megoldás Smiley Feltéve, ha nem teljesárú jegyet kell venned...
Elképzelhető, hogy másfele is vannak ilyen cégek, akik foglalkoznak ezzel, de én most ezt tudom kapásból.

Nem tudom, milyen tapasztalatod van ebben a kérdésben, de a cromax oldala szerint egyformák a hisszirányú bakok a benzinesekben. Különbséget csak a felső bak kinézetében és persze az árában találtam...
Mert 2.0-hoz van nekem otthon...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:22:55 »

Tegnap nézegettem a szívosort, és megvan a bowden, ami nyitná a másodikat. Nagy örömömre működik is, tehát a probléma ez után lehet. Más dolgom volt, így jobban nem másztam bele, az is lehet, hogy tényleg csak ki van akadva. Hétfőn lesz időm, akkor kicsit jobban belemászok, pénteken meg ígyis-úgyis megy a szerelőhöz.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2009.10.31 szombat, 13:20:20 »

Srácok!

Valami csörög a motromban!  rinya
Alapjáraton néha vmi becsörög, de ami ijesztőbb az az, hogy tegnap nem volt bekapcsolva a magnó, és sietem, megrúgtam neki 1.-be 2.-be és 2.-ba ilyen 5000ezres fordulat felett elég hangosan előjött, majd dugtam egy 3.-at utána szépen finoman kizlekedtem, de idegesít, hogy mi lehet.
Lehet, hogy eljött a vezérműlánc csere?
174000 km van a kocsiban.

+ arra valami ötlet, hogy miért csinál olyat az ótóm, hogy hidegen amikor beindítom és kicsit jár a motor, egyszercsak elkezdenek csattogni a szelepeim, de kb 1-2 perc után abba hagyja. Egyrészről idegesítő, másrészről nem utal jóra. Ja és igen van benne rendesen olaj.
 help
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.31 szombat, 16:48:10 írta Kuk3sz » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2009.10.31 szombat, 17:09:28 »

Srácok!

Valami csörög a motromban!  rinya
Alapjáraton néha vmi becsörög, de ami ijesztőbb az az, hogy tegnap nem volt bekapcsolva a magnó, és sietem, megrúgtam neki 1.-be 2.-be és 2.-ba ilyen 5000ezres fordulat felett elég hangosan előjött, majd dugtam egy 3.-at utána szépen finoman kizlekedtem, de idegesít, hogy mi lehet.
Lehet, hogy eljött a vezérműlánc csere?
174000 km van a kocsiban.

+ arra valami ötlet, hogy miért csinál olyat az ótóm, hogy hidegen amikor beindítom és kicsit jár a motor, egyszercsak elkezdenek csattogni a szelepeim, de kb 1-2 perc után abba hagyja. Egyrészről idegesítő, másrészről nem utal jóra. Ja és igen van benne rendesen olaj.
 help

Nem megfelelő olaj - mikor cseréltél? nyáron jó a 10w40 de téle 5w30 vagy jobb kell bele. Másik variáció nem jó üzemanyagot tankoltál
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2009.10.31 szombat, 17:15:16 »

Srácok!

Valami csörög a motromban!  rinya
Alapjáraton néha vmi becsörög, de ami ijesztőbb az az, hogy tegnap nem volt bekapcsolva a magnó, és sietem, megrúgtam neki 1.-be 2.-be és 2.-ba ilyen 5000ezres fordulat felett elég hangosan előjött, majd dugtam egy 3.-at utána szépen finoman kizlekedtem, de idegesít, hogy mi lehet.
Lehet, hogy eljött a vezérműlánc csere?
174000 km van a kocsiban.

+ arra valami ötlet, hogy miért csinál olyat az ótóm, hogy hidegen amikor beindítom és kicsit jár a motor, egyszercsak elkezdenek csattogni a szelepeim, de kb 1-2 perc után abba hagyja. Egyrészről idegesítő, másrészről nem utal jóra. Ja és igen van benne rendesen olaj.
 help

Az ugyebár egyértelmű, hogy csak az órád mutat 174ezret, a valós kilóméter ennél azért több lesz. Ennyi kilóméternél a lánc még elvileg nem csöröghet, de ebbe nem megyek bele, ehhez itt mások jobban értenek.
DE:
 Ahogy már írtam is, az enyémben 300ezer van, és tavaj novemberben 280ezernél megcsinálták a 300ezres nagyszervízt, megvan a számla, de láncot nem cseréltek. Felhívtam a szervízt, és azt mondta a fószer, hogy nem is szokták cserélni, mert az "örök"! Na ehhez mit szóltok?
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2009.10.31 szombat, 17:21:01 »

megvan vkinek vhol , ezek a nagyszervízek hogy miket cserélnek ,mit néznek át stb..
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2009.10.31 szombat, 20:32:33 »

Tegnap nézegettem a szívosort, és megvan a bowden, ami nyitná a másodikat. Nagy örömömre működik is, tehát a probléma ez után lehet. Más dolgom volt, így jobban nem másztam bele, az is lehet, hogy tényleg csak ki van akadva. Hétfőn lesz időm, akkor kicsit jobban belemászok, pénteken meg ígyis-úgyis megy a szerelőhöz.

Szóval működik. Egyesben, 2.ban ha nem érzel egy kis plusz meglódulást nyélgáznál amikor nyit, akkor valami más lehet a baj. Nekem gyertya és kábelcsere után éledt fel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2009.10.31 szombat, 20:34:50 »

Szóval működik. Egyesben, 2.ban ha nem érzed a váltást amikor nyit, akkor valami más lehet a baj. Nekem gyertya és kábelcsere után éledt fel.

Még csak az a biztos, hogy a bowden működik (ha tényleg az az). vigyor3 De az biztos, hogy semmi nincs 3500-nál. Gyertyacsere egy éve volt. Most már rövidesen fény derül a titokra! nyes
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2009.10.31 szombat, 23:46:17 »

Nem megfelelő olaj - mikor cseréltél? nyáron jó a 10w40 de téle 5w30 vagy jobb kell bele. Másik variáció nem jó üzemanyagot tankoltál

166ezer-nél volt olajcsere, most van benne 174ezer, 2 és fél éve van nálam kocsi, azóta 10w40 van benne, eddig semmi gondja nem volt se télen se nyáron. Üzemanyagból 95-öst szoktam beletenni, OMV, MOL, SHELL, AGIP, mikor melyik van a legközelebb. Na most kérdezek egy hülyeséget: azt néztem én is a könyvében, hogy 5w30-ast írnak leginkább, de az nem túl vékony egy "kopott" motornak? Bár halkan megjegyzem nem értek hozzá, csak hallottam.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2009.10.31 szombat, 23:59:06 »

Az ugyebár egyértelmű, hogy csak az órád mutat 174ezret, a valós kilóméter ennél azért több lesz. Ennyi kilóméternél a lánc még elvileg nem csöröghet, de ebbe nem megyek bele, ehhez itt mások jobban értenek.
DE:
 Ahogy már írtam is, az enyémben 300ezer van, és tavaj novemberben 280ezernél megcsinálták a 300ezres nagyszervízt, megvan a számla, de láncot nem cseréltek. Felhívtam a szervízt, és azt mondta a fószer, hogy nem is szokták cserélni, mert az "örök"! Na ehhez mit szóltok?

Hát elvileg tekergetve nem volt az óra, mert még anno 5 éve hozta be apu Németo.ból ezt a kocsit, és itthon nem tekergették, külföldön meg nem akkora divat ez. Bár biztosat sose tudhat az ember.
Agyalok még, hogy nem e vmi ékszíjfeszítő görgő a hibás ebben, mondjuk ha ár cserélni kell vmit inkább azt, mint láncot. vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 00:40:05 »

azt néztem én is a könyvében, hogy 5w30-ast írnak leginkább, de az nem túl vékony egy "kopott" motornak? Bár halkan megjegyzem nem értek hozzá, csak hallottam.

Ha jól gondolom, itt a V6nál a megfelelő kenés miatt elkell a hígabb olaj, a kisebb motoroknál fontosabb szempont lehet a kopottság.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 00:45:24 »

Esetleg valakinek nincs tudomása arról, hogy lehetne majd megúszni, kijátszani a kilowatt adónk megduplázását?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 09:17:34 »

Esetleg valakinek nincs tudomása arról, hogy lehetne majd megúszni, kijátszani a kilowatt adónk megduplázását?

Na ez engem is nagyon érdekelne! wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 09:33:17 »

Esetleg valakinek nincs tudomása arról, hogy lehetne majd megúszni, kijátszani a kilowatt adónk megduplázását?

Az még a kisebbik baj, de a benzint is megemelik vagy 40Ft al!  levele help
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 17:45:20 »

Sziasztok!
Előjött az autón egy olyan probléma, hogy alapjáraton kattog valami és ha mozdítom a kormányt az alapjárat 700-ról felugrik 1400-ra, valószínűnek tartom, hogy valami a szervónál nincs rendbe, ha valaki találkozott már a problémával az írjon legyen szíves.
Üdv.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 22:18:22 »

Esetleg valakinek nincs tudomása arról, hogy lehetne majd megúszni, kijátszani a kilowatt adónk megduplázását?
Szia! Van megoldás, csak kérdés hogy ez anyagilag célra vezetőbbe!?! A megoldás az hogy teljesítményt méretsz és azt belevezetteted a forgalmiba. Nem kell aggódni, az évek alatt egy-két paci úgy is kidöglött már Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 22:24:18 »

Az ugyebár egyértelmű, hogy csak az órád mutat 174ezret, a valós kilóméter ennél azért több lesz. Ennyi kilóméternél a lánc még elvileg nem csöröghet, de ebbe nem megyek bele, ehhez itt mások jobban értenek.
DE:
 Ahogy már írtam is, az enyémben 300ezer van, és tavaj novemberben 280ezernél megcsinálták a 300ezres nagyszervízt, megvan a számla, de láncot nem cseréltek. Felhívtam a szervízt, és azt mondta a fószer, hogy nem is szokták cserélni, mert az "örök"! Na ehhez mit szóltok?
Szia! Tudomásom szerint éppen 300ezernél kell cserélni a láncot. Volt valaki a klubban aki 180000 körül cseréltette, mert csörgött. Azt hogy neked nem cserélték és ezzel a maszlaggal etetnek azért van, mert ez Magyarország, és szerintem a szerelők nem is szívesen csinálnák meg, mert nem sok kocsi éri meg ezt a km mennyiséget és a tapasztalatuk nem sok.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 23:15:02 »

Szia! Van megoldás, csak kérdés hogy ez anyagilag célra vezetőbbe!?! A megoldás az hogy teljesítményt méretsz és azt belevezetteted a forgalmiba. Nem kell aggódni, az évek alatt egy-két paci úgy is kidöglött már Wink

Teljesítménymérésre szívesen elmennék Budakalászra, 10.000be kerül. Most akkor lehet már csak emiatt is elmegyek. Új forgalmihoz mennyit kell perkálni?
Szerintem megéri, mert 30ezerrel lenne több az adó minden évben a mostanihoz képst..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 03:26:21 »

Szia! Van megoldás, csak kérdés hogy ez anyagilag célra vezetőbbe!?! A megoldás az hogy teljesítményt méretsz és azt belevezetteted a forgalmiba. Nem kell aggódni, az évek alatt egy-két paci úgy is kidöglött már Wink
Úgy látom mást is foglalkoztat ez a téma.Idebent (börtön naposabb fele...igaz éjszaka mindegy...)a nagy magányunkban persze az autókról-is-beszélgetünk.És érdekes módon pont ez a megoldás a kézenfekvő illetve ezzel meg lehet támadni ezt az egész adót.Miért?Pont az autók kora és elhasználtsága miatt.Ugye a rendelet nem tesz különbséget új és használt autó között.De,mivel nekem mondjuk lesz-adja isten!-egy 13 éves véhatom,az a papír szerinti teljesítményt már nem fogja produkálni.Ergo engem hátrányosan érint az,hogy egy kalap alá vesznek mondjuk egy új vényolc audival.Kíváncsi vagyok,hogy az autóklub mikor fogja ezzel megtámadni ezt az egész faszságot.Gyakorlatilag símán el lehet vele menni Brüsszelig,mint a magyar kormány legújabb agymenése az autósok lehúzásáról.Szerintem az lesz,hogy vagy eltörlik vagy műszakin mérnek teljesítményt-persze a műszaki árába beépítve...-és a hiányzó lovakkal arányban visszatérítenek v. eltörlik és visszafizetik az addig befizetett zsét.Kötelező teljesítmény méréssel mondjuk a tuningrizsrakéták nagyot szívnak-felfúrt,hengerfej cserélt szuzukik stb...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 06:54:25 »

Szia! Tudomásom szerint éppen 300ezernél kell cserélni a láncot. Volt valaki a klubban aki 180000 körül cseréltette, mert csörgött. Azt hogy neked nem cserélték és ezzel a maszlaggal etetnek azért van, mert ez Magyarország, és szerintem a szerelők nem is szívesen csinálnák meg, mert nem sok kocsi éri meg ezt a km mennyiséget és a tapasztalatuk nem sok.

Igen, ezt mondták már itt többet, hogy 300ezernél "illik" láncot cserélni, ezért is hívtam fel a szervízt. Azt hittem, azért nem cserélték a nagyszervíznél, mert már előtte megejtették a cserét, hát tévedtem. A szerelőm azt mondta, hogy ő is utánanéz a szervízintervallumnak. Ha cserélni kell, én sem ezen fogok spórolni. Nyugodtabb vagyok, ha minden oké, kerül amibe kerül. Rövidesen ígyis-úgyis kuplungcsere, tehát bele fognak mászni rendesen a motortérbe, akkor már egyszerűbb egyben megejteni a vezérléscserét is. Aztán többször már valószinűleg nem kell. vigyor3 wave
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 18:42:42 »

Sziasztok!
SOS! Kérdés 98-as 2,5 v6 kombi szervó szivattyúja , megegyezik a 2,5 v6 I-ével, vagy valamelyik II-ével.
Üdv!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 20:24:12 »

Sziasztok!
SOS! Kérdés 98-as 2,5 v6 kombi szervó szivattyúja , megegyezik a 2,5 v6 I-ével, vagy valamelyik II-ével.
Üdv!

contour -é is jó bele
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 20:53:00 »

Igen, ezt mondták már itt többet, hogy 300ezernél "illik" láncot cserélni, ezért is hívtam fel a szervízt. Azt hittem, azért nem cserélték a nagyszervíznél, mert már előtte megejtették a cserét, hát tévedtem. A szerelőm azt mondta, hogy ő is utánanéz a szervízintervallumnak. Ha cserélni kell, én sem ezen fogok spórolni. Nyugodtabb vagyok, ha minden oké, kerül amibe kerül. Rövidesen ígyis-úgyis kuplungcsere, tehát bele fognak mászni rendesen a motortérbe, akkor már egyszerűbb egyben megejteni a vezérléscserét is. Aztán többször már valószinűleg nem kell. vigyor3 wave
Bölcs döntés!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 21:07:26 »

Úgy látom mást is foglalkoztat ez a téma.Idebent (börtön naposabb fele...igaz éjszaka mindegy...)a nagy magányunkban persze az autókról-is-beszélgetünk.És érdekes módon pont ez a megoldás a kézenfekvő illetve ezzel meg lehet támadni ezt az egész adót.Miért?Pont az autók kora és elhasználtsága miatt.Ugye a rendelet nem tesz különbséget új és használt autó között.De,mivel nekem mondjuk lesz-adja isten!-egy 13 éves véhatom,az a papír szerinti teljesítményt már nem fogja produkálni.Ergo engem hátrányosan érint az,hogy egy kalap alá vesznek mondjuk egy új vényolc audival.Kíváncsi vagyok,hogy az autóklub mikor fogja ezzel megtámadni ezt az egész ***ságot.Gyakorlatilag símán el lehet vele menni Brüsszelig,mint a magyar kormány legújabb agymenése az autósok lehúzásáról.Szerintem az lesz,hogy vagy eltörlik vagy műszakin mérnek teljesítményt-persze a műszaki árába beépítve...-és a hiányzó lovakkal arányban visszatérítenek v. eltörlik és visszafizetik az addig befizetett zsét.Kötelező teljesítmény méréssel mondjuk a tuningrizsrakéták nagyot szívnak-felfúrt,hengerfej cserélt szuzukik stb...
Szerintem ezzel az a baj, hogy a lóvét úgy is be kell fizetni, a pénzt meg sosem adják vissza. Ebben az országban ez így működik. Viktorék meg vagy eltörlik vagy nem, Brüsszel vagy elfogadja vagy nem, alkotmánybíróságot meg úgy is távirányítják.
Sok sikert kívánok minden ilyen próbálkozáshoz!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 21:12:52 »

Teljesítménymérésre szívesen elmennék Budakalászra, 10.000be kerül. Most akkor lehet már csak emiatt is elmegyek. Új forgalmihoz mennyit kell perkálni?
Szerintem megéri, mert 30ezerrel lenne több az adó minden évben a mostanihoz képst..
Szia Rocco! Hol olvastad a 30e Ft-ot? Én úgy tudom hogy a teljesítményadó duplája. Tehát az én számításom szerint: a teljesítményadó idén: 20e Ft / év, az 2010-től 23 e Ft/év, a luxusadó 46e Ft. Azaz évi 69e Ft lesz ez az őrület! Bocs a rossz hírért, ha én tudnám jól!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 22:26:56 »

Szerintem ezzel az a baj, hogy a lóvét úgy is be kell fizetni, a pénzt meg sosem adják vissza. Ebben az országban ez így működik. Viktorék meg vagy eltörlik vagy nem, Brüsszel vagy elfogadja vagy nem, alkotmánybíróságot meg úgy is távirányítják.
Sok sikert kívánok minden ilyen próbálkozáshoz!
Tudtammal a magyar kormány eléggé a bögyében van a brüsszelieknek,lásd regadó,börtönök,hátrányos megkülönböztetés stb.Szerintem megéri...ha csak a saját munkahelyem nézem,ér egy oltári nagy balhé,mert egyes intézetek eljutottak oda,hogy nem tudják fizetni a raboknak a kaját,vizet,áramot stb.Szerinted ha ez eljut a cpt/szabó a. m./bármelyik emberi jogi csoport fülébe,mi történik?Innen csak elvesznek,drazsé leépített mindent,lassan már fizetésünk se lesz.Úgy hiányzik még nekik ez is,mint kolera a lepratelepre...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 22:27:24 »

Szia Rocco! Hol olvastad a 30e Ft-ot? Én úgy tudom hogy a teljesítményadó duplája. Tehát az én számításom szerint: a teljesítményadó idén: 20e Ft / év, az 2010-től 23 e Ft/év, a luxusadó 46e Ft. Azaz évi 69e Ft lesz ez az őrület! Bocs a rossz hírért, ha én tudnám jól!


Utánanéztem most. Jövőre 13 éves lesz az autóm, így 160Ft/kW, tehát 20.000Ft lenne luxusadó nélkül. A luxusadóról szóló törvény szerint pedig nem a dupláját kell hozzáadni, hanem a dupláját kell befizetni, tehát 40.000Ft lenne az éves tejesítményadóm.
A másik, hogy állítólag a forgalmiban szereplő kW-ok után állapatják meg az adókat, vagyis nincs mialapján kivetni luxusadót, ha abban 125kW-nál kevesebb fog szerepelni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

mercury
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 23:56:49 »

Sziasztok!
Alkatrész ügyben érdeklődnék Wink
A pillangószelepen van rajta egy potméter ami rakoncátlankodik.
ha valakinek lenne meghálálnám worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2009.11.03 kedd, 08:12:47 »

Tudtammal a magyar kormány eléggé a bögyében van a brüsszelieknek,lásd regadó,börtönök,hátrányos megkülönböztetés stb.Szerintem megéri...ha csak a saját munkahelyem nézem,ér egy oltári nagy balhé,mert egyes intézetek eljutottak oda,hogy nem tudják fizetni a raboknak a kaját,vizet,áramot stb.Szerinted ha ez eljut a cpt/szabó a. m./bármelyik emberi jogi csoport fülébe,mi történik?Innen csak elvesznek,drazsé leépített mindent,lassan már fizetésünk se lesz.Úgy hiányzik még nekik ez is,mint kolera a lepratelepre...

Off topic!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:02:13 »

Off topic!
worship
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:19:38 »

Na most már tényleg várom a pénteket a szerelőnél. A bowden jó, nincs kiakadva, és be is húz. A rudazat is működik. A szívósor alá már nem látok be, és nem bütykölök, majd a szerelő megnézi, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi van. Tegnap azért kíváncsiságból megint meghúzattam harmadikban a fordulatszámmérőt nézve, de tuti semmi...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2009.11.03 kedd, 12:10:10 »

Na most már tényleg várom a pénteket a szerelőnél. A bowden jó, nincs kiakadva, és be is húz. A rudazat is működik. A szívósor alá már nem látok be, és nem bütykölök, majd a szerelő megnézi, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi van. Tegnap azért kíváncsiságból megint meghúzattam harmadikban a fordulatszámmérőt nézve, de tuti semmi...

Szerintem minden jól működik, csak nagyon rápörögtél és turbólyukat, meg hátbavágós gyorsulást akarsz már érezni.....

Semmi ilyet ne keress. Legtöbbször alig vehető észre a váltás, főként mert cspatásnál nme arra figyelnek az érzékszervek. 10 kihúzatásból/gyorsulásból én is csak 2-3x veszem észre az enyhe váltást.

Szerintem ne spirázd fel magad ezen ennyire.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2009.11.03 kedd, 12:14:20 »

@Rocco.

Megvan a video, de nem értek a vágáshoz. Ki kellene vágni belőle 2 részt...
Van valami progid ehhez? Nekem van 1 de azzal nem jutottam dűlőre. help
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2009.11.03 kedd, 12:52:19 »

Szerintem minden jól működik, csak nagyon rápörögtél és turbólyukat, meg hátbavágós gyorsulást akarsz már érezni.....

Semmi ilyet ne keress. Legtöbbször alig vehető észre a váltás, főként mert cspatásnál nme arra figyelnek az érzékszervek. 10 kihúzatásból/gyorsulásból én is csak 2-3x veszem észre az enyhe váltást.

Szerintem ne spirázd fel magad ezen ennyire.

Most már csak az érdekel igazából, hogy működik, vagy nem. Nem is a gyorsulás miatt, hanem egyébként is. Viszont ha minden rendben van, akkor tényleg csalódott leszek, mert ilyen fordulatszámfelfutást még az Astrám is produkált. Tényleg nem igazán "pörög" 3-4 ezer fölött, 6000 felé meg már kifejezetten többet várnék, eltart egy ideig (relatív), mire kiforog. Ez egy 24 szelepes motor, ami elvileg nem nyomatékra van hangolva, hanem teljesítményre, sokan írták, hogy alul gyenge. Na én a nyomatékkal nagyon meg vagyok elégedve, 1000től 3500-ig jobban megy, mint fölötte. Az az igazság, hogy ha működik, akkor előbb-utóbb tényleg meg kell néznem egy másik V6-ost, hogy van-e különbség. szomoru1
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2009.11.03 kedd, 13:22:04 »

Most már csak az érdekel igazából, hogy működik, vagy nem. Nem is a gyorsulás miatt, hanem egyébként is. Viszont ha minden rendben van, akkor tényleg csalódott leszek, mert ilyen fordulatszámfelfutást még az Astrám is produkált. Tényleg nem igazán "pörög" 3-4 ezer fölött, 6000 felé meg már kifejezetten többet várnék, eltart egy ideig (relatív), mire kiforog. Ez egy 24 szelepes motor, ami elvileg nem nyomatékra van hangolva, hanem teljesítményre, sokan írták, hogy alul gyenge. Na én a nyomatékkal nagyon meg vagyok elégedve, 1000től 3500-ig jobban megy, mint fölötte. Az az igazság, hogy ha működik, akkor előbb-utóbb tényleg meg kell néznem egy másik V6-ost, hogy van-e különbség. szomoru1

Az lenne tényleg a legjobb, ha mennél egyet egy másikkal. Azt azért leszögezném, hogy az enyém(ek) 3500-tól mennek (tek) egyre jobban.

Szóval, ha neked érzésed szerint 1000-3500 között jobban megy, mint felette, akkor ott valami tényleg nem kerek. Vagy az enyém(ek) nem jók. De az egyik biztos. integet2
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2009.11.03 kedd, 13:38:34 »

Az lenne tényleg a legjobb, ha mennél egyet egy másikkal. Azt azért leszögezném, hogy az enyém(ek) 3500-tól mennek (tek) egyre jobban.

Szóval, ha neked érzésed szerint 1000-3500 között jobban megy, mint felette, akkor ott valami tényleg nem kerek. Vagy az enyém(ek) nem jók. De az egyik biztos. integet2

Szerintem biztos, hogy az enyémmel van a gond, mert már többször éreztem, hogy kicsit többet várnék 170 lótól, és tényleg nem akarja szépen kiforogni magát. Pénteken részben választ kapunk a kérdésre. Ha a szívósor jó, akkor máshol lesz a bibi. Kíváncsi leszek, hogy a szerelő mit tud majd kiötleni.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.