Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:20:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1303039 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2017.06.20 kedd, 21:01:15 »

Sziasztok,

MkIII 2.5 V6, automata, a következő jelenséget produkálja: 10-15km megtétele után a motor "varrógép" hangot ad (ezt úgy kell elképzelni, hogy a motor ütemének hangja kiegészül egy zakatoló hanggal 2000es fordulat fölött és leginkább 1-2-3 fokozatban). Komolyabb emelkedőn hamarabb is jelentkezik a hang - és eddig egyszer csinálta, hogy instenhegyin felfele elfogyott az ereje és nem volt hajlandó 40km/h fölé menni, pedig erölködött rendesen.
+ bent, a lábtérben nagyobb hő érezhető és a fenti kilométerek megtétele után ha megállok és beszimatolok a motortérbe enyhe égett bakelit szag is jelentkezik.
Mi lehet ez a jelenség (zakatoló hang) és vajon mire számíthatok szervíz költségben?!

Ugye nem gondolod, hogy ez alapján bárki megmondja itt neked hogy mitől zakatol a motorod és hogy mennyibe fog kerülni a javítása? Smiley Ha én ilyen jelenséget tapasztalnék, sürgősen felkeresném a szerelőmet. Ha ennyire erőtlen, ez komoly mechanikai meghibásodás is lehet a motorban vagy a váltóban, egy métert nem mennék vele tovább.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

halbandi
Vendég
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2017.06.20 kedd, 21:08:43 »

Ugye nem gondolod, hogy ez alapján bárki megmondja itt neked hogy mitől zakatol a motorod és hogy mennyibe fog kerülni a javítása? Smiley Ha én ilyen jelenséget tapasztalnék, sürgősen felkeresném a szerelőmet. Ha ennyire erőtlen, ez komoly mechanikai meghibásodás is lehet a motorban vagy a váltóban, egy métert nem mennék vele tovább.

Nem gondoltam. Azt gondolom ez egy fórum ahol tapasztalatokat, megoldásokat cserélnek az emberek, gondoltam hátha valakinek volt már ilyen vagy ehhez hasonló nyűgje és esetleg megoldást is talált rá. Nem értek az autókhoz, ezért írtam ide. De persze mindenképpen elviszem szervízbe.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2017.06.21 szerda, 08:49:28 »

Nem gondoltam. Azt gondolom ez egy fórum ahol tapasztalatokat, megoldásokat cserélnek az emberek, gondoltam hátha valakinek volt már ilyen vagy ehhez hasonló nyűgje és esetleg megoldást is talált rá. Nem értek az autókhoz, ezért írtam ide. De persze mindenképpen elviszem szervízbe.

Vidd el egy jó szakihoz mielőtt túl mélyen kellene a zsebbe nyúlni!

-a motor erőlködése során "látványosan" füstöl-e?
- az egr szelep jól működik?
-a kuplungtárcsa nem kopott, vagy a benne lévő rugó nincs-e eltörve?
- Hűtővíz nem fogy? -melegedés

stb, stb, stb

ui: anno volt egy 1.6-os Ford Sierrám, ami hasonló dolgokat produkált. Mentem vele x km-t elfogyott az erő, megálltam vártam egy kicsit újra elindultam megint x távolság az erő "felhagyott". Természetesen enyhe "csattogás" hallatszott a motor tér felől. Irány a szakihoz, szétbontva a motort kiderült, hogy a hengerfej tömítés megnyúlt és a dugattyú hozzá ért. Ja ehhez hozzá tartozik, hogy a hűtővizet pótoltam előtte, de a károsodást már nem tudtam megakadályozni.


« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 08:57:44 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
halbandi
Vendég
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2017.06.21 szerda, 12:54:20 »

Vidd el egy jó szakihoz mielőtt túl mélyen kellene a zsebbe nyúlni!

-a motor erőlködése során "látványosan" füstöl-e?
- az egr szelep jól működik?
-a kuplungtárcsa nem kopott, vagy a benne lévő rugó nincs-e eltörve?
- Hűtővíz nem fogy? -melegedés

stb, stb, stb

ui: anno volt egy 1.6-os Ford Sierrám, ami hasonló dolgokat produkált. Mentem vele x km-t elfogyott az erő, megálltam vártam egy kicsit újra elindultam megint x távolság az erő "felhagyott". Természetesen enyhe "csattogás" hallatszott a motor tér felől. Irány a szakihoz, szétbontva a motort kiderült, hogy a hengerfej tömítés megnyúlt és a dugattyú hozzá ért. Ja ehhez hozzá tartozik, hogy a hűtővizet pótoltam előtte, de a károsodást már nem tudtam megakadályozni.




Semmi füst, az egr szelepről fogalmam sincs (bár ezt a "varrógép", enyhe zakatoló hangot még egy szelep hangjához is hasonlíthatnám).
A váltó 3000km el ezelőtt lett felújítva, szóval (remélem) nem azzal lesz a gond.
Hűtővíz rendben van, nem melegszik.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2017.06.21 szerda, 19:28:24 »

Semmi füst, az egr szelepről fogalmam sincs (bár ezt a "varrógép", enyhe zakatoló hangot még egy szelep hangjához is hasonlíthatnám).
A váltó 3000km el ezelőtt lett felújítva, szóval (remélem) nem azzal lesz a gond.
Hűtővíz rendben van, nem melegszik.

Tisztítsd meg az egr szelepet, csökkented a lehetséges  hibákat wave.

Miért is lett felújítva a váltó?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
halbandi
Vendég
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 11:19:30 »


Miért is lett felújítva a váltó?

Mert nem váltott fel, rángatott, elment a hátramenet és a szerelő előtt 10 méterrel lehelte ki a lelkét - nem mozdult semerre Smiley
Naplózva
tjanek1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2017.06.28 szerda, 16:34:03 »

Sziasztok!

Pár napja regisztráltam a fórumon és  segítségért fordulok hozzátok.Nekem egy 2002-es V6-osom van immár 5. éve és hasonló problémám van,mint Dávidnak. Elindulás után 5 km-rel elkezdett a motor környékéről kelepelő varrógép jellegű hang hallatszani. Gázadásra gyorsult és erősödött.Emellett a fordulatszám mérő ingadozott és az olajvisszajelző lámpa bevibrált,de eltűnt. 1-2 km-rel odébbés le is állt az autó a dugó közepén. A száraz kelepelő hang miatt azt gondoltam én laikus,hogy nincs benne elég olaj (bár pár napja a maximumon volt) és rátöltöttem a nálam lévő 3 litert. Próbáltam beindítani,de csak bikázva sikerült elgurultam a nem messze lévő szervízbe,ameddig is nagy füst jött a kocsiból. Ott azt mondták,hogy nem tudnak vele foglalkozni vele és vigyem máshová. (olaj nem hiányzott belőle,sőt a 3 literrel amit beleöntöttem tökig volt a motor olajjal,azért füstölt az autó szerintük. Másnap elvittem egy ismerős szervízbe kb. 6km és az odaúton csak az utolsó pár száz métern kezdett el előjönni a hiba,az első km-eken hideg motorral semmi hiba,illetve észrevettem,hogy a hűtővíz hőfok mérője nem nagyon akart elindulni felfelé és hirtelen ugrásszerűen ugrott fell az üzemi hőre.Jelenleg szerelőnél van az autó és sajnos nem tud rájönni,mi lehet a hiba. Dávid,esetleg sikerült valami konkrétumot kideríteni a te autódról?-amennyiben igen megosztanád ezt velem kérlek,hátha segít ez nekem? Németh Viktor számát el tudná nekem valaki küldeni privátban?
köszi a segítséget.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 10:54:45 »

Sziasztok!

Pár napja regisztráltam a fórumon és  segítségért fordulok hozzátok.Nekem egy 2002-es V6-osom van immár 5. éve és hasonló problémám van,mint Dávidnak. Elindulás után 5 km-rel elkezdett a motor környékéről kelepelő varrógép jellegű hang hallatszani. Gázadásra gyorsult és erősödött.Emellett a fordulatszám mérő ingadozott és az olajvisszajelző lámpa bevibrált,de eltűnt. 1-2 km-rel odébbés le is állt az autó a dugó közepén. A száraz kelepelő hang miatt azt gondoltam én laikus,hogy nincs benne elég olaj (bár pár napja a maximumon volt) és rátöltöttem a nálam lévő 3 litert. Próbáltam beindítani,de csak bikázva sikerült elgurultam a nem messze lévő szervízbe,ameddig is nagy füst jött a kocsiból. Ott azt mondták,hogy nem tudnak vele foglalkozni vele és vigyem máshová. (olaj nem hiányzott belőle,sőt a 3 literrel amit beleöntöttem tökig volt a motor olajjal,azért füstölt az autó szerintük. Másnap elvittem egy ismerős szervízbe kb. 6km és az odaúton csak az utolsó pár száz métern kezdett el előjönni a hiba,az első km-eken hideg motorral semmi hiba,illetve észrevettem,hogy a hűtővíz hőfok mérője nem nagyon akart elindulni felfelé és hirtelen ugrásszerűen ugrott fell az üzemi hőre.Jelenleg szerelőnél van az autó és sajnos nem tud rájönni,mi lehet a hiba. Dávid,esetleg sikerült valami konkrétumot kideríteni a te autódról?-amennyiben igen megosztanád ezt velem kérlek,hátha segít ez nekem? Németh Viktor számát el tudná nekem valaki küldeni privátban?
köszi a segítséget.


A kelepelő hang lehet akár a hengerfej tömítés is ha megnyúlt, és a dugattyú "hozzá ér". Annó nekem a Ford Siera-ban történt ilyen jellegű hiba, mint amit már írtam.- ez csak egy hiba ok, de szerintem ott a hengerfejet le kellene venni, és a hibát így feltárni, mert azt, hogy hallgatóztok sokba is kerülhet. wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 10:56:13 »

Sziasztok!

Pár napja regisztráltam a fórumon és  segítségért fordulok hozzátok.Nekem egy 2002-es V6-osom van immár 5. éve és hasonló problémám van,mint Dávidnak. Elindulás után 5 km-rel elkezdett a motor környékéről kelepelő varrógép jellegű hang hallatszani. Gázadásra gyorsult és erősödött.Emellett a fordulatszám mérő ingadozott és az olajvisszajelző lámpa bevibrált,de eltűnt. 1-2 km-rel odébbés le is állt az autó a dugó közepén. A száraz kelepelő hang miatt azt gondoltam én laikus,hogy nincs benne elég olaj (bár pár napja a maximumon volt) és rátöltöttem a nálam lévő 3 litert. Próbáltam beindítani,de csak bikázva sikerült elgurultam a nem messze lévő szervízbe,ameddig is nagy füst jött a kocsiból. Ott azt mondták,hogy nem tudnak vele foglalkozni vele és vigyem máshová. (olaj nem hiányzott belőle,sőt a 3 literrel amit beleöntöttem tökig volt a motor olajjal,azért füstölt az autó szerintük. Másnap elvittem egy ismerős szervízbe kb. 6km és az odaúton csak az utolsó pár száz métern kezdett el előjönni a hiba,az első km-eken hideg motorral semmi hiba,illetve észrevettem,hogy a hűtővíz hőfok mérője nem nagyon akart elindulni felfelé és hirtelen ugrásszerűen ugrott fell az üzemi hőre.Jelenleg szerelőnél van az autó és sajnos nem tud rájönni,mi lehet a hiba. Dávid,esetleg sikerült valami konkrétumot kideríteni a te autódról?-amennyiben igen megosztanád ezt velem kérlek,hátha segít ez nekem? Németh Viktor számát el tudná nekem valaki küldeni privátban?
köszi a segítséget.

hajtókarcsapágy? olajszivattyú?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tjanek1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2017.06.30 péntek, 00:09:30 »

Kössz a tippet srácok!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2017.06.30 péntek, 16:38:45 »

Kössz a tippet srácok!

Nem nekem, hanem halbandi-nak van hasonló problémája.

Így, hogy szóba került az elégtelen olajnyomás visszajelzése, én gyanakodnék az olajszivattyú meghibásodására. Ha nincs megfelelő olajnyomás, akkor bizony elkezdenek kelepelni és megszorulni az alkatrészek, a motor pedig nagyon rövid idő alatt károsodik (van ami azonnal). A dugattyúk szorulnak, a motor erőtlen, a fordulatszám ingadozik, lefullad, kicsit súlyosabb esetben teljesen megszorul és a hajtókar kiüti a blokk oldalát, erre ilyen hiba mellett nem kell sokat várni..

Milyen olaj van az autótokban? Gyári előírás? Időben volt cserélve? Ha nem rég volt, akkor biztosan jó forrásból származik? Ez is lehet oka a nem megfelelő kenésnek.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 16:46:50 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

oszkar76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:00:40 »

Sziasztok!

A motorfék hiányával kapcsolatos anomáliában szeretném segítségeteket kérni, a gép 2001 2.5 V6.
A jelenség nem állandó, de amikor produkálja a hibát akkor az menet közben nem változik, valamint ha induláskor nem jelentkezik a hiba az menet közben nem jön elő.
Olvasgatva a fórumot többen írták azt a bizonyos IMRC problémát, hogy nem nyitja a második szelepsort.
A hibakód alapján nekem is ezt dobta a gép viszont az ilyenkor tapasztalt jelenség alapján ami azt jelenti, hogy teljesen eltűnik a motorfék, az feltételezem hogy nyitva marad a szelepsor.
Az IMRC doboz már ellenőrizve lett, elektronikusan működik, a bowden könnyedén mozog, a vákumcsővek cserélve, az alapjárati motor cserélve, kuplungkapcsoló cserélve.
További érdekesség, hogy amikor a hibajelenség tapasztalható gurulás közben a kuplungot felső fogáspontig lenyomom a motorfék visszatér, de amint teljesen felengedem megszűnik.

A tanácsokat és tapasztalatokat előre is köszönöm.
Naplózva

2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:27:57 »

Sziasztok!

A motorfék hiányával kapcsolatos anomáliában szeretném segítségeteket kérni, a gép 2001 2.5 V6.
A jelenség nem állandó, de amikor produkálja a hibát akkor az menet közben nem változik, valamint ha induláskor nem jelentkezik a hiba az menet közben nem jön elő.
Olvasgatva a fórumot többen írták azt a bizonyos IMRC problémát, hogy nem nyitja a második szelepsort.
A hibakód alapján nekem is ezt dobta a gép viszont az ilyenkor tapasztalt jelenség alapján ami azt jelenti, hogy teljesen eltűnik a motorfék, az feltételezem hogy nyitva marad a szelepsor.
Az IMRC doboz már ellenőrizve lett, elektronikusan működik, a bowden könnyedén mozog, a vákumcsővek cserélve, az alapjárati motor cserélve, kuplungkapcsoló cserélve.
További érdekesség, hogy amikor a hibajelenség tapasztalható gurulás közben a kuplungot felső fogáspontig lenyomom a motorfék visszatér, de amint teljesen felengedem megszűnik.

A tanácsokat és tapasztalatokat előre is köszönöm.

Melyik vákuumcsöveket cserélted és milyen alapjárati tolattyút vettél?

IMRC hiba nem okoz ilyet. Inkább kinyílni nem szokott, és akkor nincs meg a teljesítmény. Ha nyitva maradna az nem számít, attól még a gázpedál felengedésével zárod a fojtószelepet.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

oszkar76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2017.06.30 péntek, 20:01:35 »

Melyik vákuumcsöveket cserélted és milyen alapjárati tolattyút vettél?

IMRC hiba nem okoz ilyet. Inkább kinyílni nem szokott, és akkor nincs meg a teljesítmény. Ha nyitva maradna az nem számít, attól még a gázpedál felengedésével zárod a fojtószelepet.

A vákuumcsövekből a Cromaxnál az összes fellelhetőt cseréltem (illetve a szakember), de nem biztos hogy az összeset, de ha vákuum probléma lenne akkor nem kéne állandónak lennie?
Az alapjárati gyári Ford, de ezek még egy korábbi huhogás probléma megoldásához járultak hozzá, ami meg is javult.
Naplózva

2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2017.06.30 péntek, 22:09:24 »

A vákuumcsövekből a Cromaxnál az összes fellelhetőt cseréltem (illetve a szakember), de nem biztos hogy az összeset, de ha vákuum probléma lenne akkor nem kéne állandónak lennie?
Az alapjárati gyári Ford, de ezek még egy korábbi huhogás probléma megoldásához járultak hozzá, ami meg is javult.

Lehet még szívósor tömítés is (továbbá vannak o gyűrűk az injektoroknál, és van tömítés még az alapjáratinál meg a fojtószelepháznál). Elképzelhető, hogy nagyobb vákuum hatására mozdul el úgy egy sérült tömítésszakasz, hogy elkezd ott falsot szívni. Így előfordulhat hogy állásközben, lehűlés után visszamegy, és csak erősebb vákuum hatására (magasabb fordulat, teljesen zárt fojtószelep) fog ismét rosszul tömíteni. Rángatni/megtorpanni nem szokott a motor kis fordulaton?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

oszkar76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 02:09:45 »

Lehet még szívósor tömítés is (továbbá vannak o gyűrűk az injektoroknál, és van tömítés még az alapjáratinál meg a fojtószelepháznál). Elképzelhető, hogy nagyobb vákuum hatására mozdul el úgy egy sérült tömítésszakasz, hogy elkezd ott falsot szívni. Így előfordulhat hogy állásközben, lehűlés után visszamegy, és csak erősebb vákuum hatására (magasabb fordulat, teljesen zárt fojtószelep) fog ismét rosszul tömíteni. Rángatni/megtorpanni nem szokott a motor kis fordulaton?

Rángatni nem szokott, viszont a megtorpanást már sajnos tapasztaltam, és az alacsonyabb fordulaton néha gyengélkedik gondolom a többlet levegő hatására.
Naplózva

2001. Ford Mondeo 2.5 V6
oszkar76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2017.07.07 péntek, 14:58:05 »

Melyik vákuumcsöveket cserélted és milyen alapjárati tolattyút vettél?

IMRC hiba nem okoz ilyet. Inkább kinyílni nem szokott, és akkor nincs meg a teljesítmény. Ha nyitva maradna az nem számít, attól még a gázpedál felengedésével zárod a fojtószelepet.

Köszi az eddigi válaszokat.

A hibakód amiről írtam: P1519
Naplózva

2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2017.07.07 péntek, 20:01:34 »

tjanek1, helbandi

Ha kiderült, írjátok meg mi volt a baj.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 11:31:47 »

Üdv!

Kiment a jobb hátsó kerék csapágy /morog mint állat  falbav/ A mérete megegyezik a többi MK III-al? Külföldről rendelném ezért is kérdezem wave

A választ köszönöm előre is  worship

Én nem rendelném külföldről. Elég drága itthon, de biztonságosabb. Nekem a Bárdiból amit a futár kihozott repedt volt a műanyag hosszanti irányban (6-8cm). 50e tételnél ez azért elég dühítő. Visszavittem, és szó nélkül cserélték. Sajnos az ABS jeladós rész burkolata műanyagból van. Csak ha nem korrektek, akkor mondhatják azt, hogy miért nem néztem meg átvétel előtt, és akár én is leejthettem.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 11:42:18 »

Én nem rendelném külföldről. Elég drága itthon, de biztonságosabb. Nekem a Bárdiból amit a futár kihozott repedt volt a műanyag hosszanti irányban (6-8cm). 50e tételnél ez azért elég dühítő. Visszavittem, és szó nélkül cserélték. Sajnos az ABS jeladós rész burkolata műanyagból van. Csak ha nem korrektek, akkor mondhatják azt, hogy miért nem néztem meg átvétel előtt, és akár én is leejthettem.

Bevállalom, ezért is kérdeztem a méretét  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2017.07.11 kedd, 09:54:33 »

A vákuumcsövekből a Cromaxnál az összes fellelhetőt cseréltem (illetve a szakember), de nem biztos hogy az összeset, de ha vákuum probléma lenne akkor nem kéne állandónak lennie?
Az alapjárati gyári Ford, de ezek még egy korábbi huhogás probléma megoldásához járultak hozzá, ami meg is javult.

nézzétek meg, hogy a fojtószelep helyzetérzékelő rendes pozíciókat ad e. nem egy esetben találkoztam már azzal, hogy a poti elkopott és emiatt olyan értékeket adott a ecu-nak, mintha a gázpedál ne volna alaphelyzetben
Naplózva
Pityuka0324
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 14:18:00 »

Sziasztok mondeo hoz kellene rádió code 6000 serial number M008285 ha tudvalaki segítsen léci
Naplózva
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 20:21:15 »

Sziasztok mondeo hoz kellene rádió code 6000 serial number M008285 ha tudvalaki segítsen léci


E oldal szerint:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6364


Szerk. alf
Küld el neki privátba a linket-kódot,de a nyíltba ne tedd be a linket.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.16 vasárnap, 20:22:58 írta alf® » Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
sum1elz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 16:28:34 »

tegnap olyat csinált az autó, mint amit fater fiestája régen:
üresben gurulva felpörgött a motor, érdekes módon viszont kuplungot benyomva visszatért a normál alapjáratra. nem minden üresben gurulásban történt, és gyakrabban pörgött fel, ha ment a klíma.

mi lehet ez, alapjárati motor hiba, a GEM/motorvezérlő elektronika kukult meg, vagy valami egészen más?
 Huh?
Naplózva

MK3 2.5 V6 2001 Ghia B4Y sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 18:04:29 »

tegnap olyat csinált az autó, mint amit fater fiestája régen:
üresben gurulva felpörgött a motor, érdekes módon viszont kuplungot benyomva visszatért a normál alapjáratra. nem minden üresben gurulásban történt, és gyakrabban pörgött fel, ha ment a klíma.

mi lehet ez, alapjárati motor hiba, a GEM/motorvezérlő elektronika kukult meg, vagy valami egészen más?
 Huh?
generátort kellene ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
oszkar76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2017.07.21 péntek, 00:38:59 »

nézzétek meg, hogy a fojtószelep helyzetérzékelő rendes pozíciókat ad e. nem egy esetben találkoztam már azzal, hogy a poti elkopott és emiatt olyan értékeket adott a ecu-nak, mintha a gázpedál ne volna alaphelyzetben

Köszi az hozzászólást.
Legközelebb, amikor komputer közelben lesz a jármű, akkor nézünk egy valós idejű diagnosztikát erre vonatkozóan.
Naplózva

2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2017.08.09 szerda, 09:41:19 »

Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2.5mk3 mondeot.
Valaki világositson fel kérem, hogy ezekhez a motorokhoz raktak manuális 6 váltót?
Vagy valami buhera van? Ha igen mettöl meddig szerelték így?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:08:26 »

Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2.5mk3 mondeot.
Valaki világositson fel kérem, hogy ezekhez a motorokhoz raktak manuális 6 váltót?
Vagy valami buhera van? Ha igen mettöl meddig szerelték így?
Köszi

Igen.
A FL utániakon gyárilag 6-os van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:11:58 »

Igen.
A FL utániakon gyárilag 6-os van.
és 2tömegűek vigyor3 csak hogy legyen min filózni, melyik legyen: 5gang 2tömegű nélkül, vagy 6gang 2tömegűvel vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:23:30 »

és 2tömegűek vigyor3 csak hogy legyen min filózni, melyik legyen: 5gang 2tömegű nélkül, vagy 6gang 2tömegűvel vigyor3

Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:42:29 »

Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?

Nem felcserélhetőek az alkatrészek!

FL előtt 5 sebességes, SMF
FL után 6 sebességes, DMF

Mindegyikhez a megfelelő alkatrész kell!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:44:24 »

Nem felcserélhetőek az alkatrészek!

FL előtt 5 sebességes, SMF
FL után 6 sebességes, DMF

Mindegyikhez a megfelelő alkatrész kell!

Köszi!
Gondoltam, hogy nem kompatibilisek egymással!
Összehasonlítás képp írtam volna?!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2017.08.09 szerda, 14:18:10 »

Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?
5gangnál a kuplungozás általában tárcsa+szerkezet+kinyomó
6gangnál tárcsa+szerkezet+kinyomó+lendkerék. itt kb 100-150e-rel hosszabb forintben kifejezve

más a 2 váltó áttétele, utazótempóban jobb a 6gang
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2017.08.09 szerda, 22:14:49 »

5gangnál a kuplungozás általában tárcsa+szerkezet+kinyomó
6gangnál tárcsa+szerkezet+kinyomó+lendkerék. itt kb 100-150e-rel hosszabb forintben kifejezve

más a 2 váltó áttétele, utazótempóban jobb a 6gang

Köszönöm, pont erre voltam kíváncsi! worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2017.08.09 szerda, 22:25:36 »

Köszi!
Gondoltam, hogy nem kompatibilisek egymással!
Összehasonlítás képp írtam volna?!

Nem, úgy hangzott...mintha egyiket tennéd a másik helyett, ha az olcsóbb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 08:38:21 »

Nem, úgy hangzott...mintha egyiket tennéd a másik helyett, ha az olcsóbb.

Akkor rosszul fogalmaztam!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 12:21:47 »

Akkor rosszul fogalmaztam!

Semmi baj, megoldódott!  wave


Amúgy jobban jársz a FL utáni V6-al, sok dolgot javítottak a pre FL-hez képest!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:32:11 »

Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?

Az enyémnél -5-ös váltó- elérte a 220.000 km-t és cserélni kellett a kuplungszerkezetet, mely 150 ezerben fájt. Természetesen az enyémben nincs kettős tömegű.
Azért még hozzá teszem, hogy a dieseles mondimon is 200 ezer km-nél adta be a derekát a kuplung  falbav

Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:33:53 »

Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2.5mk3 mondeot.
Valaki világositson fel kérem, hogy ezekhez a motorokhoz raktak manuális 6 váltót?
Vagy valami buhera van? Ha igen mettöl meddig szerelték így?
Köszi

Milyen évjáratú volt, és mennyiért?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:38:00 »

Semmi baj, megoldódott!  wave


Amúgy jobban jársz a FL utáni V6-al, sok dolgot javítottak a pre FL-hez képest!  Cool
legjobban fl2-vel járna, de nem sok fl2 v6-ot láttam eddig Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:43:03 »

legjobban fl2-vel járna, de nem sok fl2 v6-ot láttam eddig Undecided

Főleg eladót....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2017.08.11 péntek, 07:53:48 »

Milyen évjáratú volt, és mennyiért?


2005/8 ,130ekm rinya, 1 Milla!
Hu-n fent van a csonti car árulja, csak arra jártam gondoltam megsasolom, nem gondolkodtam el rajta, hogy megveszem, pedig csak kívűlről néztem meg!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2017.08.11 péntek, 07:54:50 »

Főleg eladót....

Vagy mindenki dieselt vett, vagy inkább nem akarja eladni!
Vagy irreális áron!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2017.08.12 szombat, 12:00:33 »

  wave


Amúgy jobban jársz a FL utáni V6-al, sok dolgot javítottak a pre FL-hez képest!  Cool

Szia.
Miket javítottak rajta, ez érdekelne részletesebben, ha nem gond. Smiley
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2017.08.12 szombat, 12:51:31 »

Szia.
Miket javítottak rajta, ez érdekelne részletesebben, ha nem gond. Smiley

Nem gond ha érdekel.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2017.08.12 szombat, 13:33:38 »

Nem gond ha érdekel.  vigyor3


 vigyor3
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 12:48:57 »

Nem gond ha érdekel.  vigyor3

Milyen kis "vicces" vagy.. Ne haragudj hogy nem Magyarországban születtem, sajnálom.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 13:18:18 »

Milyen kis "vicces" vagy.. Ne haragudj hogy nem Magyarországban születtem, sajnálom.

Miért kéne haragudnom?
Te meg azért ne haragudj, hogy most nincs kedvem utánanézni és kigyűjteni, majd sorba rendezni a változtatásokat (amiket megtalálnék)...... mert neked nincs kedved utánajárni, pedig mintha téged érdekelne!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 15:34:10 »

Szia.
Miket javítottak rajta, ez érdekelne részletesebben, ha nem gond. Smiley
ha jól emlékszem 1500ponton változott az autó fl előttihez képest
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 20:02:49 »

ha jól emlékszem 1500ponton változott az autó fl előttihez képest

 worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.