Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:01:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303912 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3350 Dátum:
2017.06.20 kedd, 21:01:15 »
Idézetet írta: halbandi - 2017.06.20 kedd, 11:51:39
Sziasztok,
MkIII 2.5 V6, automata, a következő jelenséget produkálja: 10-15km megtétele után a motor "varrógép" hangot ad (ezt úgy kell elképzelni, hogy a motor ütemének hangja kiegészül egy zakatoló hanggal 2000es fordulat fölött és leginkább 1-2-3 fokozatban). Komolyabb emelkedőn hamarabb is jelentkezik a hang - és eddig egyszer csinálta, hogy instenhegyin felfele elfogyott az ereje és nem volt hajlandó 40km/h fölé menni, pedig erölködött rendesen.
+ bent, a lábtérben nagyobb hő érezhető és a fenti kilométerek megtétele után ha megállok és beszimatolok a motortérbe enyhe égett bakelit szag is jelentkezik.
Mi lehet ez a jelenség (zakatoló hang) és vajon mire számíthatok szervíz költségben?!
Ugye nem gondolod, hogy ez alapján bárki megmondja itt neked hogy mitől zakatol a motorod és hogy mennyibe fog kerülni a javítása?
Ha én ilyen jelenséget tapasztalnék, sürgősen felkeresném a szerelőmet. Ha ennyire erőtlen, ez komoly mechanikai meghibásodás is lehet a motorban vagy a váltóban, egy métert nem mennék vele tovább.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
halbandi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3351 Dátum:
2017.06.20 kedd, 21:08:43 »
Idézetet írta: Dávid - 2017.06.20 kedd, 21:01:15
Ugye nem gondolod, hogy ez alapján bárki megmondja itt neked hogy mitől zakatol a motorod és hogy mennyibe fog kerülni a javítása?
Ha én ilyen jelenséget tapasztalnék, sürgősen felkeresném a szerelőmet. Ha ennyire erőtlen, ez komoly mechanikai meghibásodás is lehet a motorban vagy a váltóban, egy métert nem mennék vele tovább.
Nem gondoltam. Azt gondolom ez egy fórum ahol tapasztalatokat, megoldásokat cserélnek az emberek, gondoltam hátha valakinek volt már ilyen vagy ehhez hasonló nyűgje és esetleg megoldást is talált rá. Nem értek az autókhoz, ezért írtam ide. De persze mindenképpen elviszem szervízbe.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3352 Dátum:
2017.06.21 szerda, 08:49:28 »
Idézetet írta: halbandi - 2017.06.20 kedd, 21:08:43
Nem gondoltam. Azt gondolom ez egy fórum ahol tapasztalatokat, megoldásokat cserélnek az emberek, gondoltam hátha valakinek volt már ilyen vagy ehhez hasonló nyűgje és esetleg megoldást is talált rá. Nem értek az autókhoz, ezért írtam ide. De persze mindenképpen elviszem szervízbe.
Vidd el egy jó szakihoz mielőtt túl mélyen kellene a zsebbe nyúlni!
-a motor erőlködése során "látványosan" füstöl-e?
- az egr szelep jól működik?
-a kuplungtárcsa nem kopott, vagy a benne lévő rugó nincs-e eltörve?
- Hűtővíz nem fogy? -melegedés
stb, stb, stb
ui: anno volt egy 1.6-os Ford Sierrám, ami hasonló dolgokat produkált. Mentem vele x km-t elfogyott az erő, megálltam vártam egy kicsit újra elindultam megint x távolság az erő "felhagyott". Természetesen enyhe "csattogás" hallatszott a motor tér felől. Irány a szakihoz, szétbontva a motort kiderült, hogy a hengerfej tömítés megnyúlt és a dugattyú hozzá ért. Ja ehhez hozzá tartozik, hogy a hűtővizet pótoltam előtte, de a károsodást már nem tudtam megakadályozni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 08:57:44 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
halbandi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3353 Dátum:
2017.06.21 szerda, 12:54:20 »
Idézetet írta: brughom - 2017.06.21 szerda, 08:49:28
Vidd el egy jó szakihoz mielőtt túl mélyen kellene a zsebbe nyúlni!
-a motor erőlködése során "látványosan" füstöl-e?
- az egr szelep jól működik?
-a kuplungtárcsa nem kopott, vagy a benne lévő rugó nincs-e eltörve?
- Hűtővíz nem fogy? -melegedés
stb, stb, stb
ui: anno volt egy 1.6-os Ford Sierrám, ami hasonló dolgokat produkált. Mentem vele x km-t elfogyott az erő, megálltam vártam egy kicsit újra elindultam megint x távolság az erő "felhagyott". Természetesen enyhe "csattogás" hallatszott a motor tér felől. Irány a szakihoz, szétbontva a motort kiderült, hogy a hengerfej tömítés megnyúlt és a dugattyú hozzá ért. Ja ehhez hozzá tartozik, hogy a hűtővizet pótoltam előtte, de a károsodást már nem tudtam megakadályozni.
Semmi füst, az egr szelepről fogalmam sincs (bár ezt a "varrógép", enyhe zakatoló hangot még egy szelep hangjához is hasonlíthatnám).
A váltó 3000km el ezelőtt lett felújítva, szóval (remélem) nem azzal lesz a gond.
Hűtővíz rendben van, nem melegszik.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3354 Dátum:
2017.06.21 szerda, 19:28:24 »
Idézetet írta: halbandi - 2017.06.21 szerda, 12:54:20
Semmi füst, az egr szelepről fogalmam sincs (bár ezt a "varrógép", enyhe zakatoló hangot még egy szelep hangjához is hasonlíthatnám).
A váltó 3000km el ezelőtt lett felújítva, szóval (remélem) nem azzal lesz a gond.
Hűtővíz rendben van, nem melegszik.
Tisztítsd meg az egr szelepet, csökkented a lehetséges hibákat
.
Miért is lett felújítva a váltó?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
halbandi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3355 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 11:19:30 »
Idézetet írta: brughom - 2017.06.21 szerda, 19:28:24
Miért is lett felújítva a váltó?
Mert nem váltott fel, rángatott, elment a hátramenet és a szerelő előtt 10 méterrel lehelte ki a lelkét - nem mozdult semerre
Naplózva
tjanek1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3356 Dátum:
2017.06.28 szerda, 16:34:03 »
Sziasztok!
Pár napja regisztráltam a fórumon és segítségért fordulok hozzátok.Nekem egy 2002-es V6-osom van immár 5. éve és hasonló problémám van,mint Dávidnak. Elindulás után 5 km-rel elkezdett a motor környékéről kelepelő varrógép jellegű hang hallatszani. Gázadásra gyorsult és erősödött.Emellett a fordulatszám mérő ingadozott és az olajvisszajelző lámpa bevibrált,de eltűnt. 1-2 km-rel odébbés le is állt az autó a dugó közepén. A száraz kelepelő hang miatt azt gondoltam én laikus,hogy nincs benne elég olaj (bár pár napja a maximumon volt) és rátöltöttem a nálam lévő 3 litert. Próbáltam beindítani,de csak bikázva sikerült elgurultam a nem messze lévő szervízbe,ameddig is nagy füst jött a kocsiból. Ott azt mondták,hogy nem tudnak vele foglalkozni vele és vigyem máshová. (olaj nem hiányzott belőle,sőt a 3 literrel amit beleöntöttem tökig volt a motor olajjal,azért füstölt az autó szerintük. Másnap elvittem egy ismerős szervízbe kb. 6km és az odaúton csak az utolsó pár száz métern kezdett el előjönni a hiba,az első km-eken hideg motorral semmi hiba,illetve észrevettem,hogy a hűtővíz hőfok mérője nem nagyon akart elindulni felfelé és hirtelen ugrásszerűen ugrott fell az üzemi hőre.Jelenleg szerelőnél van az autó és sajnos nem tud rájönni,mi lehet a hiba. Dávid,esetleg sikerült valami konkrétumot kideríteni a te autódról?-amennyiben igen megosztanád ezt velem kérlek,hátha segít ez nekem? Németh Viktor számát el tudná nekem valaki küldeni privátban?
köszi a segítséget.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3357 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 10:54:45 »
Idézetet írta: tjanek1 - 2017.06.28 szerda, 16:34:03
Sziasztok!
Pár napja regisztráltam a fórumon és segítségért fordulok hozzátok.Nekem egy 2002-es V6-osom van immár 5. éve és hasonló problémám van,mint Dávidnak. Elindulás után 5 km-rel elkezdett a motor környékéről kelepelő varrógép jellegű hang hallatszani. Gázadásra gyorsult és erősödött.Emellett a fordulatszám mérő ingadozott és az olajvisszajelző lámpa bevibrált,de eltűnt. 1-2 km-rel odébbés le is állt az autó a dugó közepén. A száraz kelepelő hang miatt azt gondoltam én laikus,hogy nincs benne elég olaj (bár pár napja a maximumon volt) és rátöltöttem a nálam lévő 3 litert. Próbáltam beindítani,de csak bikázva sikerült elgurultam a nem messze lévő szervízbe,ameddig is nagy füst jött a kocsiból. Ott azt mondták,hogy nem tudnak vele foglalkozni vele és vigyem máshová. (olaj nem hiányzott belőle,sőt a 3 literrel amit beleöntöttem tökig volt a motor olajjal,azért füstölt az autó szerintük. Másnap elvittem egy ismerős szervízbe kb. 6km és az odaúton csak az utolsó pár száz métern kezdett el előjönni a hiba,az első km-eken hideg motorral semmi hiba,illetve észrevettem,hogy a hűtővíz hőfok mérője nem nagyon akart elindulni felfelé és hirtelen ugrásszerűen ugrott fell az üzemi hőre.Jelenleg szerelőnél van az autó és sajnos nem tud rájönni,mi lehet a hiba. Dávid,esetleg sikerült valami konkrétumot kideríteni a te autódról?-amennyiben igen megosztanád ezt velem kérlek,hátha segít ez nekem? Németh Viktor számát el tudná nekem valaki küldeni privátban?
köszi a segítséget.
A kelepelő hang lehet akár a hengerfej tömítés is ha megnyúlt, és a dugattyú "hozzá ér". Annó nekem a Ford Siera-ban történt ilyen jellegű hiba, mint amit már írtam.- ez csak egy hiba ok, de szerintem ott a hengerfejet le kellene venni, és a hibát így feltárni, mert azt, hogy hallgatóztok sokba is kerülhet.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3358 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 10:56:13 »
Idézetet írta: tjanek1 - 2017.06.28 szerda, 16:34:03
Sziasztok!
Pár napja regisztráltam a fórumon és segítségért fordulok hozzátok.Nekem egy 2002-es V6-osom van immár 5. éve és hasonló problémám van,mint Dávidnak. Elindulás után 5 km-rel elkezdett a motor környékéről kelepelő varrógép jellegű hang hallatszani. Gázadásra gyorsult és erősödött.Emellett a fordulatszám mérő ingadozott és az olajvisszajelző lámpa bevibrált,de eltűnt. 1-2 km-rel odébbés le is állt az autó a dugó közepén. A száraz kelepelő hang miatt azt gondoltam én laikus,hogy nincs benne elég olaj (bár pár napja a maximumon volt) és rátöltöttem a nálam lévő 3 litert. Próbáltam beindítani,de csak bikázva sikerült elgurultam a nem messze lévő szervízbe,ameddig is nagy füst jött a kocsiból. Ott azt mondták,hogy nem tudnak vele foglalkozni vele és vigyem máshová. (olaj nem hiányzott belőle,sőt a 3 literrel amit beleöntöttem tökig volt a motor olajjal,azért füstölt az autó szerintük. Másnap elvittem egy ismerős szervízbe kb. 6km és az odaúton csak az utolsó pár száz métern kezdett el előjönni a hiba,az első km-eken hideg motorral semmi hiba,illetve észrevettem,hogy a hűtővíz hőfok mérője nem nagyon akart elindulni felfelé és hirtelen ugrásszerűen ugrott fell az üzemi hőre.Jelenleg szerelőnél van az autó és sajnos nem tud rájönni,mi lehet a hiba. Dávid,esetleg sikerült valami konkrétumot kideríteni a te autódról?-amennyiben igen megosztanád ezt velem kérlek,hátha segít ez nekem? Németh Viktor számát el tudná nekem valaki küldeni privátban?
köszi a segítséget.
hajtókarcsapágy? olajszivattyú?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tjanek1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3359 Dátum:
2017.06.30 péntek, 00:09:30 »
Kössz a tippet srácok!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3360 Dátum:
2017.06.30 péntek, 16:38:45 »
Idézetet írta: tjanek1 - 2017.06.30 péntek, 00:09:30
Kössz a tippet srácok!
Nem nekem, hanem halbandi-nak van hasonló problémája.
Így, hogy szóba került az elégtelen olajnyomás visszajelzése, én gyanakodnék az olajszivattyú meghibásodására. Ha nincs megfelelő olajnyomás, akkor bizony elkezdenek kelepelni és megszorulni az alkatrészek, a motor pedig nagyon rövid idő alatt károsodik (van ami azonnal). A dugattyúk szorulnak, a motor erőtlen, a fordulatszám ingadozik, lefullad, kicsit súlyosabb esetben teljesen megszorul és a hajtókar kiüti a blokk oldalát, erre ilyen hiba mellett nem kell sokat várni..
Milyen olaj van az autótokban? Gyári előírás? Időben volt cserélve? Ha nem rég volt, akkor biztosan jó forrásból származik? Ez is lehet oka a nem megfelelő kenésnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 16:46:50 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
oszkar76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3361 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:00:40 »
Sziasztok!
A motorfék hiányával kapcsolatos anomáliában szeretném segítségeteket kérni, a gép 2001 2.5 V6.
A jelenség nem állandó, de amikor produkálja a hibát akkor az menet közben nem változik, valamint ha induláskor nem jelentkezik a hiba az menet közben nem jön elő.
Olvasgatva a fórumot többen írták azt a bizonyos IMRC problémát, hogy nem nyitja a második szelepsort.
A hibakód alapján nekem is ezt dobta a gép viszont az ilyenkor tapasztalt jelenség alapján ami azt jelenti, hogy teljesen eltűnik a motorfék, az feltételezem hogy nyitva marad a szelepsor.
Az IMRC doboz már ellenőrizve lett, elektronikusan működik, a bowden könnyedén mozog, a vákumcsővek cserélve, az alapjárati motor cserélve, kuplungkapcsoló cserélve.
További érdekesség, hogy amikor a hibajelenség tapasztalható gurulás közben a kuplungot felső fogáspontig lenyomom a motorfék visszatér, de amint teljesen felengedem megszűnik.
A tanácsokat és tapasztalatokat előre is köszönöm.
Naplózva
2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3362 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:27:57 »
Idézetet írta: oszkar76 - 2017.06.30 péntek, 17:00:40
Sziasztok!
A motorfék hiányával kapcsolatos anomáliában szeretném segítségeteket kérni, a gép 2001 2.5 V6.
A jelenség nem állandó, de amikor produkálja a hibát akkor az menet közben nem változik, valamint ha induláskor nem jelentkezik a hiba az menet közben nem jön elő.
Olvasgatva a fórumot többen írták azt a bizonyos IMRC problémát, hogy nem nyitja a második szelepsort.
A hibakód alapján nekem is ezt dobta a gép viszont az ilyenkor tapasztalt jelenség alapján ami azt jelenti, hogy teljesen eltűnik a motorfék, az feltételezem hogy nyitva marad a szelepsor.
Az IMRC doboz már ellenőrizve lett, elektronikusan működik, a bowden könnyedén mozog, a vákumcsővek cserélve, az alapjárati motor cserélve, kuplungkapcsoló cserélve.
További érdekesség, hogy amikor a hibajelenség tapasztalható gurulás közben a kuplungot felső fogáspontig lenyomom a motorfék visszatér, de amint teljesen felengedem megszűnik.
A tanácsokat és tapasztalatokat előre is köszönöm.
Melyik vákuumcsöveket cserélted és milyen alapjárati tolattyút vettél?
IMRC hiba nem okoz ilyet. Inkább kinyílni nem szokott, és akkor nincs meg a teljesítmény. Ha nyitva maradna az nem számít, attól még a gázpedál felengedésével zárod a fojtószelepet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
oszkar76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3363 Dátum:
2017.06.30 péntek, 20:01:35 »
Idézetet írta: Dávid - 2017.06.30 péntek, 17:27:57
Melyik vákuumcsöveket cserélted és milyen alapjárati tolattyút vettél?
IMRC hiba nem okoz ilyet. Inkább kinyílni nem szokott, és akkor nincs meg a teljesítmény. Ha nyitva maradna az nem számít, attól még a gázpedál felengedésével zárod a fojtószelepet.
A vákuumcsövekből a Cromaxnál az összes fellelhetőt cseréltem (illetve a szakember), de nem biztos hogy az összeset, de ha vákuum probléma lenne akkor nem kéne állandónak lennie?
Az alapjárati gyári Ford, de ezek még egy korábbi huhogás probléma megoldásához járultak hozzá, ami meg is javult.
Naplózva
2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3364 Dátum:
2017.06.30 péntek, 22:09:24 »
Idézetet írta: oszkar76 - 2017.06.30 péntek, 20:01:35
A vákuumcsövekből a Cromaxnál az összes fellelhetőt cseréltem (illetve a szakember), de nem biztos hogy az összeset, de ha vákuum probléma lenne akkor nem kéne állandónak lennie?
Az alapjárati gyári Ford, de ezek még egy korábbi huhogás probléma megoldásához járultak hozzá, ami meg is javult.
Lehet még szívósor tömítés is (továbbá vannak o gyűrűk az injektoroknál, és van tömítés még az alapjáratinál meg a fojtószelepháznál). Elképzelhető, hogy nagyobb vákuum hatására mozdul el úgy egy sérült tömítésszakasz, hogy elkezd ott falsot szívni. Így előfordulhat hogy állásközben, lehűlés után visszamegy, és csak erősebb vákuum hatására (magasabb fordulat, teljesen zárt fojtószelep) fog ismét rosszul tömíteni. Rángatni/megtorpanni nem szokott a motor kis fordulaton?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
oszkar76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3365 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 02:09:45 »
Idézetet írta: Dávid - 2017.06.30 péntek, 22:09:24
Lehet még szívósor tömítés is (továbbá vannak o gyűrűk az injektoroknál, és van tömítés még az alapjáratinál meg a fojtószelepháznál). Elképzelhető, hogy nagyobb vákuum hatására mozdul el úgy egy sérült tömítésszakasz, hogy elkezd ott falsot szívni. Így előfordulhat hogy állásközben, lehűlés után visszamegy, és csak erősebb vákuum hatására (magasabb fordulat, teljesen zárt fojtószelep) fog ismét rosszul tömíteni. Rángatni/megtorpanni nem szokott a motor kis fordulaton?
Rángatni nem szokott, viszont a megtorpanást már sajnos tapasztaltam, és az alacsonyabb fordulaton néha gyengélkedik gondolom a többlet levegő hatására.
Naplózva
2001. Ford Mondeo 2.5 V6
oszkar76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3366 Dátum:
2017.07.07 péntek, 14:58:05 »
Idézetet írta: Dávid - 2017.06.30 péntek, 17:27:57
Melyik vákuumcsöveket cserélted és milyen alapjárati tolattyút vettél?
IMRC hiba nem okoz ilyet. Inkább kinyílni nem szokott, és akkor nincs meg a teljesítmény. Ha nyitva maradna az nem számít, attól még a gázpedál felengedésével zárod a fojtószelepet.
Köszi az eddigi válaszokat.
A hibakód amiről írtam: P1519
Naplózva
2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3367 Dátum:
2017.07.07 péntek, 20:01:34 »
tjanek1, helbandi
Ha kiderült, írjátok meg mi volt a baj.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3368 Dátum:
2017.07.09 vasárnap, 11:31:47 »
Idézetet írta: brughom - 2017.07.09 vasárnap, 11:13:57
Üdv!
Kiment a jobb hátsó kerék csapágy /morog mint állat
/ A mérete megegyezik a többi MK III-al? Külföldről rendelném ezért is kérdezem
A választ köszönöm előre is
Én nem rendelném külföldről. Elég drága itthon, de biztonságosabb. Nekem a Bárdiból amit a futár kihozott repedt volt a műanyag hosszanti irányban (6-8cm). 50e tételnél ez azért elég dühítő. Visszavittem, és szó nélkül cserélték. Sajnos az ABS jeladós rész burkolata műanyagból van. Csak ha nem korrektek, akkor mondhatják azt, hogy miért nem néztem meg átvétel előtt, és akár én is leejthettem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3369 Dátum:
2017.07.09 vasárnap, 11:42:18 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.07.09 vasárnap, 11:31:47
Én nem rendelném külföldről. Elég drága itthon, de biztonságosabb. Nekem a Bárdiból amit a futár kihozott repedt volt a műanyag hosszanti irányban (6-8cm). 50e tételnél ez azért elég dühítő. Visszavittem, és szó nélkül cserélték. Sajnos az ABS jeladós rész burkolata műanyagból van. Csak ha nem korrektek, akkor mondhatják azt, hogy miért nem néztem meg átvétel előtt, és akár én is leejthettem.
Bevállalom, ezért is kérdeztem a méretét
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3370 Dátum:
2017.07.11 kedd, 09:54:33 »
Idézetet írta: oszkar76 - 2017.06.30 péntek, 20:01:35
A vákuumcsövekből a Cromaxnál az összes fellelhetőt cseréltem (illetve a szakember), de nem biztos hogy az összeset, de ha vákuum probléma lenne akkor nem kéne állandónak lennie?
Az alapjárati gyári Ford, de ezek még egy korábbi huhogás probléma megoldásához járultak hozzá, ami meg is javult.
nézzétek meg, hogy a fojtószelep helyzetérzékelő rendes pozíciókat ad e. nem egy esetben találkoztam már azzal, hogy a poti elkopott és emiatt olyan értékeket adott a ecu-nak, mintha a gázpedál ne volna alaphelyzetben
Naplózva
Pityuka0324
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3371 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 14:18:00 »
Sziasztok mondeo hoz kellene rádió code 6000 serial number M008285 ha tudvalaki segítsen léci
Naplózva
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3372 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 20:21:15 »
Idézetet írta: Pityuka0324 - 2017.07.16 vasárnap, 14:18:00
Sziasztok mondeo hoz kellene rádió code 6000 serial number M008285 ha tudvalaki segítsen léci
E oldal szerint:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
6364
Szerk. alf
Küld el neki privátba a linket-kódot,de a nyíltba ne tedd be a linket.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.16 vasárnap, 20:22:58 írta alf®
»
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
sum1elz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3373 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 16:28:34 »
tegnap olyat csinált az autó, mint amit fater fiestája régen:
üresben gurulva felpörgött a motor, érdekes módon viszont kuplungot benyomva visszatért a normál alapjáratra. nem minden üresben gurulásban történt, és gyakrabban pörgött fel, ha ment a klíma.
mi lehet ez, alapjárati motor hiba, a GEM/motorvezérlő elektronika kukult meg, vagy valami egészen más?
Naplózva
MK3 2.5 V6 2001 Ghia B4Y sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3374 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 18:04:29 »
Idézetet írta: sum1elz - 2017.07.20 csütörtök, 16:28:34
tegnap olyat csinált az autó, mint amit fater fiestája régen:
üresben gurulva felpörgött a motor, érdekes módon viszont kuplungot benyomva visszatért a normál alapjáratra. nem minden üresben gurulásban történt, és gyakrabban pörgött fel, ha ment a klíma.
mi lehet ez, alapjárati motor hiba, a GEM/motorvezérlő elektronika kukult meg, vagy valami egészen más?
generátort kellene ellenőrizni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oszkar76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3375 Dátum:
2017.07.21 péntek, 00:38:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.07.11 kedd, 09:54:33
nézzétek meg, hogy a fojtószelep helyzetérzékelő rendes pozíciókat ad e. nem egy esetben találkoztam már azzal, hogy a poti elkopott és emiatt olyan értékeket adott a ecu-nak, mintha a gázpedál ne volna alaphelyzetben
Köszi az hozzászólást.
Legközelebb, amikor komputer közelben lesz a jármű, akkor nézünk egy valós idejű diagnosztikát erre vonatkozóan.
Naplózva
2001. Ford Mondeo 2.5 V6
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3376 Dátum:
2017.08.09 szerda, 09:41:19 »
Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2.5mk3 mondeot.
Valaki világositson fel kérem, hogy ezekhez a motorokhoz raktak manuális 6 váltót?
Vagy valami buhera van? Ha igen mettöl meddig szerelték így?
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3377 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:08:26 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.09 szerda, 09:41:19
Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2.5mk3 mondeot.
Valaki világositson fel kérem, hogy ezekhez a motorokhoz raktak manuális 6 váltót?
Vagy valami buhera van? Ha igen mettöl meddig szerelték így?
Köszi
Igen.
A FL utániakon gyárilag 6-os van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3378 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:11:58 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 12:08:26
Igen.
A FL utániakon gyárilag 6-os van.
és 2tömegűek
csak hogy legyen min filózni, melyik legyen: 5gang 2tömegű nélkül, vagy 6gang 2tömegűvel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3379 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:23:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 12:11:58
és 2tömegűek
csak hogy legyen min filózni, melyik legyen: 5gang 2tömegű nélkül, vagy 6gang 2tömegűvel
Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3380 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:42:29 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.09 szerda, 12:23:30
Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?
Nem felcserélhetőek az alkatrészek!
FL előtt 5 sebességes, SMF
FL után 6 sebességes, DMF
Mindegyikhez a megfelelő alkatrész kell!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3381 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:44:24 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 12:42:29
Nem felcserélhetőek az alkatrészek!
FL előtt 5 sebességes, SMF
FL után 6 sebességes, DMF
Mindegyikhez a megfelelő alkatrész kell!
Köszi!
Gondoltam, hogy nem kompatibilisek egymással!
Összehasonlítás képp írtam volna?!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3382 Dátum:
2017.08.09 szerda, 14:18:10 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.09 szerda, 12:23:30
Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?
5gangnál a kuplungozás általában tárcsa+szerkezet+kinyomó
6gangnál tárcsa+szerkezet+kinyomó+lendkerék. itt kb 100-150e-rel hosszabb forintben kifejezve
más a 2 váltó áttétele, utazótempóban jobb a 6gang
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3383 Dátum:
2017.08.09 szerda, 22:14:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 14:18:10
5gangnál a kuplungozás általában tárcsa+szerkezet+kinyomó
6gangnál tárcsa+szerkezet+kinyomó+lendkerék. itt kb 100-150e-rel hosszabb forintben kifejezve
más a 2 váltó áttétele, utazótempóban jobb a 6gang
Köszönöm, pont erre voltam kíváncsi!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3384 Dátum:
2017.08.09 szerda, 22:25:36 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.09 szerda, 12:44:24
Köszi!
Gondoltam, hogy nem kompatibilisek egymással!
Összehasonlítás képp írtam volna?!
Nem, úgy hangzott...mintha egyiket tennéd a másik helyett, ha az olcsóbb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3385 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 08:38:21 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 22:25:36
Nem, úgy hangzott...mintha egyiket tennéd a másik helyett, ha az olcsóbb.
Akkor rosszul fogalmaztam!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3386 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 12:21:47 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.10 csütörtök, 08:38:21
Akkor rosszul fogalmaztam!
Semmi baj, megoldódott!
Amúgy jobban jársz a FL utáni V6-al, sok dolgot javítottak a pre FL-hez képest!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3387 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:32:11 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.09 szerda, 12:23:30
Köszönöm!
gondolom anyagilag az 5 gangos kuplungja éri meg!
De a 6sebesség másabb kiosztással van?!
árban nagy különbség van a lendkerék között?
Jellemzően sűrűbben tönkre mennek vagy nem gyenge pontja a két tömegű?
Az enyémnél -
5-ös váltó
- elérte a 220.000 km-t és cserélni kellett a kuplungszerkezetet, mely 150 ezerben fájt. Természetesen az enyémben nincs kettős tömegű.
Azért még hozzá teszem, hogy a dieseles mondimon is 200 ezer km-nél adta be a derekát a kuplung
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3388 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:33:53 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.08.09 szerda, 09:41:19
Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2.5mk3 mondeot.
Valaki világositson fel kérem, hogy ezekhez a motorokhoz raktak manuális 6 váltót?
Vagy valami buhera van? Ha igen mettöl meddig szerelték így?
Köszi
Milyen évjáratú volt, és mennyiért?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3389 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:38:00 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.10 csütörtök, 12:21:47
Semmi baj, megoldódott!
Amúgy jobban jársz a FL utáni V6-al, sok dolgot javítottak a pre FL-hez képest!
legjobban fl2-vel járna, de nem sok fl2 v6-ot láttam eddig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3390 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:43:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.10 csütörtök, 21:38:00
legjobban fl2-vel járna, de nem sok fl2 v6-ot láttam eddig
Főleg eladót....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3391 Dátum:
2017.08.11 péntek, 07:53:48 »
Idézetet írta: brughom - 2017.08.10 csütörtök, 21:33:53
Milyen évjáratú volt, és mennyiért?
2005/8 ,130ekm
, 1 Milla!
Hu-n fent van a csonti car árulja, csak arra jártam gondoltam megsasolom, nem gondolkodtam el rajta, hogy megveszem, pedig csak kívűlről néztem meg!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3392 Dátum:
2017.08.11 péntek, 07:54:50 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.10 csütörtök, 21:43:03
Főleg eladót....
Vagy mindenki dieselt vett, vagy inkább nem akarja eladni!
Vagy irreális áron!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HerrFriedrich
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3393 Dátum:
2017.08.12 szombat, 12:00:33 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.10 csütörtök, 12:21:47
Amúgy jobban jársz a FL utáni V6-al, sok dolgot javítottak a pre FL-hez képest!
Szia.
Miket javítottak rajta, ez érdekelne részletesebben, ha nem gond.
Naplózva
Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3394 Dátum:
2017.08.12 szombat, 12:51:31 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2017.08.12 szombat, 12:00:33
Szia.
Miket javítottak rajta, ez érdekelne részletesebben, ha nem gond.
Nem gond ha érdekel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3395 Dátum:
2017.08.12 szombat, 13:33:38 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.12 szombat, 12:51:31
Nem gond ha érdekel.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HerrFriedrich
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3396 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 12:48:57 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.12 szombat, 12:51:31
Nem gond ha érdekel.
Milyen kis "vicces" vagy.. Ne haragudj hogy nem Magyarországban születtem, sajnálom.
Naplózva
Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3397 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 13:18:18 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2017.08.13 vasárnap, 12:48:57
Milyen kis "vicces" vagy.. Ne haragudj hogy nem Magyarországban születtem, sajnálom.
Miért kéne haragudnom?
Te meg azért ne haragudj, hogy most nincs kedvem utánanézni és kigyűjteni, majd sorba rendezni a változtatásokat (amiket megtalálnék)...... mert neked nincs kedved utánajárni, pedig mintha téged érdekelne!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3398 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 15:34:10 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2017.08.12 szombat, 12:00:33
Szia.
Miket javítottak rajta, ez érdekelne részletesebben, ha nem gond.
ha jól emlékszem 1500ponton változott az autó fl előttihez képest
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3399 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 20:02:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.13 vasárnap, 15:34:10
ha jól emlékszem 1500ponton változott az autó fl előttihez képest
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ