Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:38:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 635425 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #850 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:52:28 »

Vettem két tengelyanyát, és nem egyformák.



http://kepfeltoltes.hu/view/120727/fot__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a baloldali a jó, ha gyári féltengelycsukló van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2012.07.27 péntek, 21:15:38 »

a baloldali a jó, ha gyári féltengelycsukló van
Na és a jobb oldali, az miért olyan amilyen, és miért olyat tesznek a csapágykészletbe? fejvakaras
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #852 Dátum: 2012.07.28 szombat, 06:16:33 »

Na és a jobb oldali, az miért olyan amilyen, és miért olyat tesznek a csapágykészletbe? fejvakaras
a jobb oldali az azért olyan, mert az gagyi, és rendes csapágykészletbe nem raknak olyat. kicsit kúpsan befelé hajlanak a lapok rajta, ezért van bevágva, így lenne önzárós
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.28 szombat, 07:21:52 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2012.07.28 szombat, 12:01:16 »

a jobb oldali az azért olyan, mert az gagyi, és rendes csapágykészletbe nem raknak olyat. kicsit kúpsan befelé hajlanak a lapok rajta, ezért van bevágva, így lenne önzárós

Köszi.
A csapágyon "metzger" felirat van, gondolom az a márkája.
 wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2012.07.28 szombat, 19:53:50 »

Ma addig nézegettem az autó alját, míg észrevettem, hogy a bal első keréknél a féltengely gumiharang ki van szakadva. A kerületének a fele hosszúságú a repedés. A kerékhez közelebb lévő, gondolom ez lehet a külső gumiharang.
Egyszerűen csak ki kell cserélni, vagy van más teendő is?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #855 Dátum: 2012.07.28 szombat, 20:01:35 »

Ma addig nézegettem az autó alját, míg észrevettem, hogy a bal első keréknél a féltengely gumiharang ki van szakadva. A kerületének a fele hosszúságú a repedés. A kerékhez közelebb lévő, gondolom ez lehet a külső gumiharang.
Egyszerűen csak ki kell cserélni, vagy van más teendő is?
igen ki kell csak cserélni, de nem túl "egyszerűen"
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2012.07.28 szombat, 20:27:12 »

igen ki kell csak cserélni, de nem túl "egyszerűen"
A cserén kívül kell tisztogatni is ott valamit?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #857 Dátum: 2012.07.28 szombat, 20:34:37 »

A cserén kívül kell tisztogatni is ott valamit?
azt látod rajta, ha szükséges, inkább a szétszedés macerás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2012.07.28 szombat, 21:33:34 »

azt látod rajta, ha szükséges, inkább a szétszedés macerás
Azt olvastam valahol, hogy érdemes kimosni a csapágyat. De milyen csapágy van ott a gumiharangnál?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2012.07.28 szombat, 22:38:56 »

Azt olvastam valahol, hogy érdemes kimosni a csapágyat. De milyen csapágy van ott a gumiharangnál?
3 db kis pici golyóscsapágy.
A kerék felőli, külső rúdra keresztben egy Y alakú vég van kimunkálva, ezeken van 1-1 csapágy, és ez így egyben megy be a belső rúd végén levő tokba. - És persze, fel van töltve zsírral. Ha kimosod a csapágyakat, vigyázz, széthúzásnál le ne essen a földre az egyik csapágy (hamar lecsúszik a rúdról - volt már hozzá sajnos szerencsém egy elrontott művelet miatt (gólyalábat kibuktattuk, és a tengelyvéganya lesedése elmaradt - így szétugrott a féltengely), aztán ha kimostad, új zsírral töltsd el amennyire csak tudod (Lítium alapú zsírt szoktunk csapágyakhoz tenni, pl. MOL LZS2-EP és hasonlók, Tescoban viszonylag olcsón lehet kapni).
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2012.07.28 szombat, 23:07:13 »

3 db kis pici golyóscsapágy.


Köszi.
Szerelő fogja cserélni, de azért nekem is kell tudni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2012.07.28 szombat, 23:12:10 »

inkább a szétszedés macerás

Látom, hogy majdnem annyi munka, mint a féltengely csere.
Külső gumiharang cserénél nem érdemes cserélni a belsőt is? Vagy az kétszer annyi munka?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 08:04:23 »

3 db kis pici golyóscsapágy.
A kerék felőli, külső rúdra keresztben egy Y alakú vég van kimunkálva, ezeken van 1-1 csapágy, és ez így egyben megy be a belső rúd végén levő tokba. - És persze, fel van töltve zsírral. Ha kimosod a csapágyakat, vigyázz, széthúzásnál le ne essen a földre az egyik csapágy (hamar lecsúszik a rúdról - volt már hozzá sajnos szerencsém egy elrontott művelet miatt (gólyalábat kibuktattuk, és a tengelyvéganya lesedése elmaradt - így szétugrott a féltengely), aztán ha kimostad, új zsírral töltsd el amennyire csak tudod (Lítium alapú zsírt szoktunk csapágyakhoz tenni, pl. MOL LZS2-EP és hasonlók, Tescoban viszonylag olcsón lehet kapni).

Lehet kapni kifejezetten féltengelyhez zsírt.
Pl Bárdiautónál.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 09:08:31 »

Lehet kapni kifejezetten féltengelyhez zsírt.
Pl Bárdiautónál.
Az hagyján, de a gumiharang szettben is van egy féltengelyre elegendő zsír.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 09:30:27 »

Az hagyján, de a gumiharang szettben is van egy féltengelyre elegendő zsír.

 eljen
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:14:37 »


Külső gumiharang cserénél nem érdemes cserélni a belsőt is? Vagy az kétszer annyi munka?
Arra jutottam, hogy a belső gumiharang nincs olyan nagy igénybevételnek kitéve, mint a külső, ezért az marad.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:06:19 »

Azt mondta ma egy szerelő, ki kell cserélni az egyik első lengőkar gömbfejet is, mert lötyög.
Nem tudom miért az a neve, hogy gömbfej, amikor nem is gömb alakú. Úgy néz ki mint egy szilent.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #867 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:11:27 »

Azt mondta ma egy szerelő, ki kell cserélni az egyik első lengőkar gömbfejet is, mert lötyög.
Nem tudom miért az a neve, hogy gömbfej, amikor nem is gömb alakú. Úgy néz ki mint egy szilent.
nem a talpas gömbfejre gondolt?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:17:09 »

nem a talpas gömbfejre gondolt?
Gondolom az lehet, igy néz ki:

http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80200130&flypage=shop.flypage&product_id=3830&option=com_virtuemart&Itemid=26

http://www.max-car.hu/kepek/big/647619491.jpg
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #869 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:21:22 »

igen, erre gondoltam. eennek semmi köze a szilenthez. azért gömbfej, mert gömb alakú.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:31:14 »

igen, erre gondoltam. eennek semmi köze a szilenthez. azért gömbfej, mert gömb alakú.

Hol a gömb? Benne a gumiban?
Úgy látom olyan a működési elve, mint a szilentnek, két fém között a gumi. Nincsennek benne egymáson mozgó surlódó felületek, csak a gumi rugalmassága miatt tud mozogni. Ránézésre így látom.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #871 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:37:00 »

Hol a gömb? Benne a gumiban?
Úgy látom olyan a működési elve, mint a szilentnek, két fém között a gumi. Nincsennek benne egymáson mozgó surlódó felületek, csak a gumi rugalmassága miatt tud mozogni. Ránézésre így látom.

az a gumi csak egy porvédő. a kiálló csonk másik vége egy acélgömb, ami bele van préselve egy umva kemény műanyag házba egy kis kenőanyaggal. a műanyag van a külső acél öntvényben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:46:29 »

az a gumi csak egy porvédő. a kiálló csonk másik vége egy acélgömb, ami bele van préselve egy umva kemény műanyag házba egy kis kenőanyaggal. a műanyag van a külső acél öntvényben
Értem, csúszkál egymáson az acél és a műanyag.
Akkor ennek sokat ki kell bírnia.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:49:22 »

Értem, csúszkál egymáson az acél és a műanyag.
Akkor ennek sokat ki kell bírnia.

Kivéve ha megsérül a porvédő és belemegy a kosz. Akkor 1-2 hónap és vége is van.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #874 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:51:28 »

Értem, csúszkál egymáson az acél és a műanyag.
Akkor ennek sokat ki kell bírnia.
ha jó minőségűt veszel. pl gyári, trw, febi, lemförder
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
xkwenos14
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:15:32 »

Sziasztok.A segítségeteket szeretném a következőben kérni.Van egy mk1 mondeo kombim,melyben a hátsó lengéscsillapítókat szeretném lecserélni.Én már egy csomó mindent cseréltem az autómon beleértve a dugattyúkat,hengerfejet stb.Nézegettem ezt a részét is aknáról , a hátsó lengéscsillapító alsó csavarja még simán oldható,de a felső csavarhoz semmivel nem férek hozzá.Tudtok valami megoldást rá a hátsó híd leszedése nélkűl.Köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:37:45 »

Sziasztok.A segítségeteket szeretném a következőben kérni.Van egy mk1 mondeo kombim,melyben a hátsó lengéscsillapítókat szeretném lecserélni.Én már egy csomó mindent cseréltem az autómon beleértve a dugattyúkat,hengerfejet stb.Nézegettem ezt a részét is aknáról , a hátsó lengéscsillapító alsó csavarja még simán oldható,de a felső csavarhoz semmivel nem férek hozzá.Tudtok valami megoldást rá a hátsó híd leszedése nélkűl.Köszi.
szívathatod magad, de szerintem egyszerűbb 10 csavart kicsavarni és leengedni a bölcsőt
Naplózva
xkwenos14
Vendég
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:46:14 »

szívathatod magad, de szerintem egyszerűbb 10 csavart kicsavarni és leengedni a bölcsőt
Köszi szépen a gyors választ,én is erre gondoltam.Elég idióta módon oldotta meg a ford.Nem hogy csináltak vólna valahol a hátsó üléseknél egy legumidugóztott szerelőnyílást.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #878 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 20:55:00 »

Köszi szépen a gyors választ,én is erre gondoltam.Elég idióta módon oldotta meg a ford.Nem hogy csináltak vólna valahol a hátsó üléseknél egy legumidugóztott szerelőnyílást.
15-ös dugófej utána egy csulkó, aztán hosszabbítószár, és a hajtószár. így ki lehet csavarni az aknából. szemből nem kell szerelőnyílás, mert nem kell ellentfogni. ha elforog a préselt anya, akkor mindenképp szopóka van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
xkwenos14
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:03:38 »

15-ös dugófej utána egy csulkó, aztán hosszabbítószár, és a hajtószár. így ki lehet csavarni az aknából. szemből nem kell szerelőnyílás, mert nem kell ellentfogni. ha elforog a préselt anya, akkor mindenképp ***óka van
Már így is próbáltam vólna,de nagyon macerás,és nem igazán fértem el a szerszámokkal.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #880 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:08:42 »

Már így is próbáltam vólna,de nagyon macerás,és nem igazán fértem el a szerszámokkal.
így bőven el lehet férni. én is leszedtem 3 perc alatt. rendes szerszám kell hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
xkwenos14
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:12:07 »

így bőven el lehet férni. én is leszedtem 3 perc alatt. rendes szerszám kell hozzá
Hát lehet hogy igazadvan,pedig nekem is van egy rahedli szerszámom beleértve a colos készleteket is.Lehet hogy túl türelmetlen vóltam.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:34:03 »

így bőven el lehet férni. én is leszedtem 3 perc alatt. rendes szerszám kell hozzá

Én is úgy csináltam kb két hete.
Nem nagy ördöngősség.
Inkább mint, hogy levegyem az egész hátsó futóművet.
Nem is a levétellel van a gond, hanem utána visszaszenvedni.

Jó szerszámok és egy akna kell hozzá.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 23:12:13 »

Én is úgy csináltam kb két hete.
Nem nagy ördöngősség.
Inkább mint, hogy levegyem az egész hátsó futóművet.
Nem is a levétellel van a gond, hanem utána visszaszenvedni.

Jó szerszámok és egy akna kell hozzá.
Én is cseréltem gátlókat a futómű leengedése nélkül. Az egyik oldal lejött, visszament, a másik lejött volna, ha nem forog el az anya Angry. Futó leenged, anya kicserél normálisra, szerszámmal ellentart, mehet a meghúzás. Futó vissza a helyére.
Én csak a fékcsőtől féltem, nehogy megszakadjon a menet, vagy elnyalódjon a hatlap.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 23:17:24 »

Én is úgy csináltam kb két hete.
Nem nagy ördöngősség.
Inkább mint, hogy levegyem az egész hátsó futóművet.
Nem is a levétellel van a gond, hanem utána visszaszenvedni.

Jó szerszámok és egy akna kell hozzá.
én megcsináltam akna nélkül ezt is, igaz, nálam a tárcsásítás miatt volt
a kinn lévő hidat korongoztam, alapoztam, festettem
szilenteket cseréltem
utána meg egy-az-egyben ment fel a helyére
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2012.08.10 péntek, 17:32:39 »

igen ki kell csak cserélni, de nem túl "egyszerűen"
Tényleg nem volt egyszerű a féltengely gumiharang cseréje. Vettem a cromax-ban hozzávaló gumiharangot, nem is volt drága, 900ft, megnéztem a neten melyik való hozzá, cromaxban eladó is megnézte, ő is azt találta.
Aztán szerelő szétszedte a féltengelyt, rá akarta tenni a gumiharangot, de kb 10 mm-el nagyobb volt az átmérője. Futárral kellett hozatni másik boltból, ami már nem 900ft volt, hanem 5ezer, de az is nagy volt rá. Aztán már úgy ment a keresés, melyiknek 83mm az átmérője. Végül egy Passat gumiharangja passzolt rá, így az került rá.

Nagy hibát követtem el, mert nem nyomoztam ki mekkora a mérete, és nem mértem meg a boltban, mert nem volt időm. Ide vezet a sietség.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2012.08.10 péntek, 20:01:00 »

A lötyögő keréknek tényleg nincs hangja? Huh?
Ezt én nem értem. Ha csapágy, akkor azért valami hangjának - szerintem - lennie kéne, pláne kanyarban megterhelve. Ha mégse csapágy, akkor nem tudom, mi az, amitől még lötyöghet a kerék.
Kiderült a turpisság. Igaza lett az első szerelőnek, aki szétszedés nélkül a csapágy mellett a kerékagyat gyanúsította.
Most amikor a másik szerelő levette a féktárcsát, a kerékagy magától kiesett a csapágyból.  wow1 Így már nem kellett kipréselni belőle. smile
Lehet, hogy az előző csapágycserénél az akkori ezermester szerelők leesztergáltak egy kicsit az agyból, vagy azért hogy beférjen a csapágyba, vagy a felülete nem volt elég sima. E miatt a csapágyon is buherálhattak, mintha egy közbülső cső lett volna beleszerkesztve a csapágy belsejébe. Lehet, hogy nem is mondeoba való volt a csapágy. Szóval nem tudom mi miért volt, de nem volt bizodalmunk, ezért kicseréltük a csapágyat is és a kerékagyat is. eljen

Köszönöm a jótanácsokat mindenkinek. integet2
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2012.08.11 szombat, 01:00:21 »

Kiderült a turpisság. Igaza lett az első szerelőnek, aki szétszedés nélkül a csapágy mellett a kerékagyat gyanúsította.
Most amikor a másik szerelő levette a féktárcsát, a kerékagy magától kiesett a csapágyból.  wow1 Így már nem kellett kipréselni belőle. smile
Lehet, hogy az előző csapágycserénél az akkori ezermester szerelők leesztergáltak egy kicsit az agyból, vagy azért hogy beférjen a csapágyba, vagy a felülete nem volt elég sima. E miatt a csapágyon is buherálhattak, mintha egy közbülső cső lett volna beleszerkesztve a csapágy belsejébe. Lehet, hogy nem is mondeoba való volt a csapágy. Szóval nem tudom mi miért volt, de nem volt bizodalmunk, ezért kicseréltük a csapágyat is és a kerékagyat is. eljen

Köszönöm a jótanácsokat mindenkinek. integet2
falbav falbav gun gun gun gun gun gun gun gun gun exploserderage
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 19:28:38 »

Most ha nyomkodom az autó jobb hátulját, nyiszogó hangot ad, a többi oldal nem. Közben már Ausztriában vagyok, indulás előtt a futóműves húzogatta-nyomogatta mind a négy sarkát, akkor csendben volt. Szerintetek mi nyiszoghat ott?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 20:07:50 »

Most ha nyomkodom az autó jobb hátulját, nyiszogó hangot ad, a többi oldal nem. Közben már Ausztriában vagyok, indulás előtt a futóműves húzogatta-nyomogatta mind a négy sarkát, akkor csendben volt. Szerintetek mi nyiszoghat ott?
beszorult egy nyest a kerékjáratba és nem szereti, ha odapaszírozzák a buksiját a kerékhez. egyébként több dolog is lehet...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 13:43:19 »

beszorult egy nyest a kerékjáratba és nem szereti, ha odapaszírozzák a buksiját a kerékhez. egyébként több dolog is lehet...
Ez nem nyest hang, fémes. Wink
Például lengéscsillapító tud ilyet, hogy "nyisz-nyisz"?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 13:46:52 »

Ez nem nyest hang, fémes. Wink
Például lengéscsillapító tud ilyet, hogy "nyisz-nyisz"?

Milyen hanglejtéssel hallható? Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 14:32:52 »

Milyen hanglejtéssel hallható? Cheesy

Nem lehet, hogy inkább olyan nyüssz-nyüssz? Mert akkor biztos vagyok benne, hogy fogalmam sincsen, mi lehet az. taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 15:10:06 »

Ez nem nyest hang, fémes. Wink
Például lengéscsillapító tud ilyet, hogy "nyisz-nyisz"?
nem. valszeg a legutóbbi emelésnél valami "szaki" a hosszlengőkarnál fogva emelte meg a kocsidat. az ennek következtében elgörbült és beleér valamibe.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 18:02:28 »

nem. valszeg a legutóbbi emelésnél valami "szaki" a hosszlengőkarnál fogva emelte meg a kocsidat. az ennek következtében elgörbült és beleér valamibe.
akkor elmegy a kerékösszetartás is és rövid időn belül annyira kihajlik, hogy beleér a kerékbe vagy el is törik ...

lengéscsillapító is lehet, de akkor az már több éve cserés ... Cheesy
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2012.08.22 szerda, 18:08:37 »

Nem lehet, hogy inkább olyan nyüssz-nyüssz? Mert akkor biztos vagyok benne, hogy fogalmam sincsen, mi lehet az. taps
Határozott í-vel!
A múltkor fél órát zúgott valami a szélvédő és a belső műanyag között, de arról kiderült, hogy egy légyhez hasonló állat, mert kiszabadulhatott, mivel csend lett. Wink
Nem láttam mi az, mert sötét volt.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2012.08.22 szerda, 18:11:43 »

nem. valszeg a legutóbbi emelésnél valami "szaki" a hosszlengőkarnál fogva emelte meg a kocsidat. az ennek következtében elgörbült és beleér valamibe.
Arról jön a hang, viszont direkt figyeltem a futóművest, nem ott emelte meg.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2012.08.22 szerda, 18:16:02 »


lengéscsillapító is lehet, de akkor az már több éve cserés ... Cheesy
Abba mi tud hangoskodni?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2012.08.22 szerda, 18:43:44 »

Arról jön a hang, viszont direkt figyeltem a futóművest, nem ott emelte meg.
ha nem a futóművest figyelted volna, hanem a lengőkarodat, megláttad volna eplus2 egyébként még a kutyacsontod szilentje is lehet szakadt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2012.08.22 szerda, 18:47:48 »

ha nem a futóművest figyelted volna, hanem a lengőkarodat, megláttad volna eplus2 egyébként még a kutyacsontod szilentje is lehet szakadt...
Néztem én mindent, meg a futóműves is, és nem láttunk semmit.
Valami olyasmi adhatja a hangot, ami nem látszik, hogy rossz.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.