Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:56:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1944791 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:24:00 »

Nos, megnéztem. A felső kerek csatiban (vezető oldalon) meg kell lennie a 2 (sárga/kék), 5 (fehér/kék), 11 (fehér), 14 (sárga) lábaknak (a színeket '93-'94-es autóhoz néztem).
Azt is nézd meg, hogy a 2 kapcsoló mögött van-e még egy 4 lábú csatlakozó (lifeg-e a kárpit mögött).
Még annyi, hogy a fenti lábak a kapcsoló csatlakozójának (10 lábú) adott lábaiba mennek: 2-9, 5-8, 11-3, 14-4.
Ha a fentiek mind megegyeznek, akkor valami szakadás avagy rövidzár áll fent a rendzserben. Ja, és kéne 4-es kapcsolótömböt beszerezni próbához.
már beszéltük, nincs mégegy csatlakozó, nem olyan a kábelköteg benne. nekem van 4-es kapcsolóm, de addig ki is veri, míg nem a saját kábele van alatta. nem egyforma a bekötése. a kezdetek kezdetén egy rahedli mk1 volt, ami 4 el. ablakos, de nem lehetett mindet vezérelni előről
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:25:11 »

Nos, megnéztem. A felső kerek csatiban (vezető oldalon) meg kell lennie a 2 (sárga/kék), 5 (fehér/kék), 11 (fehér), 14 (sárga) lábaknak (a színeket '93-'94-es autóhoz néztem).
Azt is nézd meg, hogy a 2 kapcsoló mögött van-e még egy 4 lábú csatlakozó (lifeg-e a kárpit mögött).
Még annyi, hogy a fenti lábak a kapcsoló csatlakozójának (10 lábú) adott lábaiba mennek: 2-9, 5-8, 11-3, 14-4.
Ha a fentiek mind megegyeznek, akkor valami szakadás avagy rövidzár áll fent a rendzserben. Ja, és kéne 4-es kapcsolótömböt beszerezni próbához.

Ginjoy-nál már próbáltunk egyszerűen rádugni 4-es tömböt, de amikor megnyomtam a gombot, levágta a biztit azonnal. Lógó csatlakozó sincs, ez egészen biztos. Nem egyszer bontottam már le a burkolatot.

Joy! Holnap délután rámérsz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:27:53 »

Ginjoy-nál már próbáltunk egyszerűen rádugni 4-es tömböt, de amikor megnyomtam a gombot, levágta a biztit azonnal. Lógó csatlakozó sincs, ez egészen biztos. Nem egyszer bontottam már le a burkolatot.

Joy! Holnap délután rámérsz?
ha hazaérek, akkor igen. inkább estefele, mint délután
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:33:53 »

ha hazaérek, akkor igen. inkább estefele, mint délután

Viszek neked egy kis melót! Smiley Szilenteket is viszek, a boldogságodért! Tongue (tudod, a 2 perces szilentek.. Csak nincs olyan szerszámom.. Sad )
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 22:47:42 »

köszi de suzukibol ültem átt a fordba és nem kivánkozok többet suzukit venni. nyes Söt ha lehet inkább maradok a FORD-nál mert ez bevált és jóóóóóó. Akkor ezek szerint ezzel a problémával nem tudok mit kezdeni,  eplus2
A hiba amit említettél az mekkora mértékben csal? Pl. ha félig van a tank és oda-vissza kb. 1-1 mutató vastagságnyit néha kitér az normális, mert a tankban ide-oda folydogál a nafta. Tehát ha mondjuk egy 5%-os lejtőn állsz akkor mást mutat, majd szépen visszaáll.
Ha ide-oda ugrál, 10 litereket csal, akkor az már gond. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2012.08.28 kedd, 11:34:24 »

A hiba amit említettél az mekkora mértékben csal? Pl. ha félig van a tank és oda-vissza kb. 1-1 mutató vastagságnyit néha kitér az normális, mert a tankban ide-oda folydogál a nafta. Tehát ha mondjuk egy 5%-os lejtőn állsz akkor mást mutat, majd szépen visszaáll.
Ha ide-oda ugrál, 10 litereket csal, akkor az már gond. Smiley

mondjuk olyan negyedeket csal a mutató szerintem. Félig van a tank (a mutató szerint amugy olyan 15 liter lehet benne) amikor nem jár a motor, beinditom lemegy negyedik a mutató,utána vissza fél és háromnegyed közé. Utána vissza áll félre megyek 10 km-ert sik uton. lemegy negyedre megálok leállitom a motort vissza áll félre, beinditom lemegy negyedre és ottmarad negyeden végleg, ilyen problámám van. Mondjuk felet mutat a müszer és kanyarodok le a m0-rol az m5-ösre pest irányába élesen jobbra félröl lemegy negyedre és ottmarad.  rinya
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:29:11 »

mondjuk olyan negyedeket csal a mutató szerintem. Félig van a tank (a mutató szerint amugy olyan 15 liter lehet benne) amikor nem jár a motor, beinditom lemegy negyedik a mutató,utána vissza fél és háromnegyed közé. Utána vissza áll félre megyek 10 km-ert sik uton. lemegy negyedre megálok leállitom a motort vissza áll félre, beinditom lemegy negyedre és ottmarad negyeden végleg, ilyen problámám van. Mondjuk felet mutat a müszer és kanyarodok le a m0-rol az m5-ösre pest irányába élesen jobbra félröl lemegy negyedre és ottmarad.  rinya

Akkor olyan mint nekem.. Én is számolásos módszerrel tudom mennyi benya van benne.. Cheesy De én már ki tapasztaltam, hogy ha félig van a tank akkor ugrál a mutató, ha fél és tele között van akkor jó, negyed alatt már rá sem nézek..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2012.08.28 kedd, 17:37:43 »

Helló!

Én is most gondoltam rá, hogy FBS-sel próbálom rögzíteni az említett műszerfal részt. Így megvárom, hogy Neked hogy sikerül. Remélem nem fog bekövetkezni a "Majd elválik" szomoru1
Megtörtént a ragasztás. Úgy tűnik, hogy jól tartja a fúvóka fölötti részt. Kétszer ragasztottam, mert az előző (nem F.BS-sel) nem volt sikeres. Két okból. Az első, hogy gyengének tűnt a tapadás és ezt igazolandó, könnyen el is vállt a két felület. A második és fontosabb az, hogy a szivacsos rész ragasztott állapotban is ugyanúgy kibújt a fúvóka pereme alól, mint ragasztatlan állapotban. Ezért kikapartam a szivacsot és a ragasztót a műanyag borítás alól. Ez látszódik is a képen, de még így is jobb, mint ahogy volt. A második képet felülről csináltam, itt látható, hogy van egy rész ahol van rés. Ez az ülésből nem vehető észre. http://kepfeltoltes.hu/120828/leveg__f_voka-jobb_1_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120828/leveg__f_v_ka-jobb_2_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2012.08.28 kedd, 18:45:49 »

Megtörtént a ragasztás. Úgy tűnik, hogy jól tartja a fúvóka fölötti részt. Kétszer ragasztottam, mert az előző (nem F.BS-sel) nem volt sikeres. Két okból. Az első, hogy gyengének tűnt a tapadás és ezt igazolandó, könnyen el is vállt a két felület. A második és fontosabb az, hogy a szivacsos rész ragasztott állapotban is ugyanúgy kibújt a fúvóka pereme alól, mint ragasztatlan állapotban. Ezért kikapartam a szivacsot és a ragasztót a műanyag borítás alól. Ez látszódik is a képen, de még így is jobb, mint ahogy volt. A második képet felülről csináltam, itt látható, hogy van egy rész ahol van rés. Ez az ülésből nem vehető észre. http://kepfeltoltes.hu/120828/leveg__f_voka-jobb_1_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120828/leveg__f_v_ka-jobb_2_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Jó ez! Smiley Nekem is meg kellene csinálni.. Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:04:57 »

mondjuk olyan negyedeket csal a mutató szerintem. Félig van a tank (a mutató szerint amugy olyan 15 liter lehet benne) amikor nem jár a motor, beinditom lemegy negyedik a mutató,utána vissza fél és háromnegyed közé. Utána vissza áll félre megyek 10 km-ert sik uton. lemegy negyedre megálok leállitom a motort vissza áll félre, beinditom lemegy negyedre és ottmarad negyeden végleg, ilyen problámám van. Mondjuk felet mutat a müszer és kanyarodok le a m0-rol az m5-ösre pest irányába élesen jobbra félröl lemegy negyedre és ottmarad.  rinya

Akkor érdemes lenne megnézned a szintgombát a tankban, a hátsó ülés alatt, illetve annak vezetékeit, továbbá a műszercsoportot is. Ellenállás alapú a szintjelző gomba, ha jól tudom, lehet, hogy letestel a padlón lévő kábele. Vagy az óracsoportot kellene szétszedned és kitakarítanod, az érintkezőket kontakt spray-vel átfújnod/kenned. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:29:35 »

Akkor érdemes lenne megnézned a szintgombát a tankban, a hátsó ülés alatt, illetve annak vezetékeit, továbbá a műszercsoportot is. Ellenállás alapú a szintjelző gomba, ha jól tudom, lehet, hogy letestel a padlón lévő kábele. Vagy az óracsoportot kellene szétszedned és kitakarítanod, az érintkezőket kontakt spray-vel átfújnod/kenned. Smiley
ebben van valami...
azt hittem, hogy a tipikus pontatlanságról van szó, de ez így ebben a formában más.mivel csak áram alatt mér a műszer, így elgondolkodtató ez a mutató mászkálás. az az óracsopot, amit évekkel ez előtt szedtem ki egy kocsiból, az még most is azt a szintet mutatja.
csatlakozom én is a bogarászásra biztatók sorához.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2012.09.01 szombat, 12:54:13 »

Sziasztok MKI.-es kombimban a bal hátsó lámpától előre szeretnék hozni vezetéket a rádióhoz. Milyen útvonalat javasoltok, ami minél kisebb bontással, bütyköléssel  jár? Légvezeték kizárva  nyes
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2012.09.01 szombat, 14:47:17 »

Sziasztok MKI.-es kombimban a bal hátsó lámpától előre szeretnék hozni vezetéket a rádióhoz. Milyen útvonalat javasoltok, ami minél kisebb bontással, bütyköléssel  jár? Légvezeték kizárva  nyes

A legegyszerűbb, ha odakötöd és áthúzod az üléseken, szőnyegen, könyöklőn.  eplus2

Egyébként ha szépet akarsz : bal hátsó teljes oldal műanyag elemeit eltávolítod és eljutsz a hátsó ülésig, majd leveszed a balos műanyag küszöböt (teljesen egyben van az első és a hátsó "rész") ott végig, aztán már az lábrésznél is vagy, onnan már egyszerű. Viheted a tetőkárpit alatt is, de az sem egyszerűbb, sőt. Smiley Egyébként mi lesz a madzag, ha szabad kérdeznem? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 14:49:35 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2012.09.01 szombat, 15:06:56 »

Sziasztok MKI.-es kombimban a bal hátsó lámpától előre szeretnék hozni vezetéket a rádióhoz. Milyen útvonalat javasoltok, ami minél kisebb bontással, bütyköléssel  jár? Légvezeték kizárva  nyes

Vagy veszel egy ilyen rádiót, és akkor nem kell bekábelezni az autót!
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2012.09.01 szombat, 18:23:22 »

A legegyszerűbb, ha odakötöd és áthúzod az üléseken, szőnyegen, könyöklőn.  eplus2 

Írtam: légvezeték kizárva  taps


Egyébként ha szépet akarsz : bal hátsó teljes oldal műanyag elemeit eltávolítod és eljutsz a hátsó ülésig, majd leveszed a balos műanyag küszöböt (teljesen egyben van az első és a hátsó "rész") ott végig, aztán már az lábrésznél is vagy, onnan már egyszerű. Viheted a tetőkárpit alatt is, de az sem egyszerűbb, sőt. Smiley Egyébként mi lesz a madzag, ha szabad kérdeznem? Smiley 

Köszönöm a tanácsod, én is a bal küszöbnél gondoltam előrehozni, ott már volt kábel ügyben dolgom, csak hátrébb nem. A tetőkárpitot nem merem megbolygatni, teljesen hibátlan. A madzag a tolatókamera vezetéke és a rádió alatt lesz a monitora. wave

Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2012.09.01 szombat, 18:30:48 »

Vagy veszel egy ilyen rádiót, és akkor nem kell bekábelezni az autót!

Ja, mert meg sem szólal. Amúgy ismerős, ilyenből csináltam anno kaputelefont ifjú ezermester koromban. Egyébként a 70-es években -gondolom akkor Te még gondolat sem voltál smile - a hasonló méretű és küllemű Camping táskarádióhoz árultak autós keretet az autóba beszereléséhez. Édesapám trabantjában az lett beépítve. A trabi már a boldog vadászmezőkön, de a rádió kiszerelve még meg van valahol a padláson  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 18:36:21 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:57:32 »

Írtam: légvezeték kizárva  taps

Köszönöm a tanácsod, én is a bal küszöbnél gondoltam előrehozni, ott már volt kábel ügyben dolgom, csak hátrébb nem. A tetőkárpitot nem merem megbolygatni, teljesen hibátlan. A madzag a tolatókamera vezetéke és a rádió alatt lesz a monitora. wave



Akkor mindenképpen érdemes a csomagtér oldalát lebontani a roló tartó műanyag+légelvezető rács műanyaggal együtt, mert gondolom az ajtóban lesz a kamera és a kábelt ott a C oszlopnál tudod elvezetni csak. Plusz ugye az ajtó kábel-átvezetői is ott vannak fent. Smiley (ott elég a tetőkárpit/ajtó gumikéderét kicsit lehúzni, majd a kárpitot szintén picit lenyomni és elférsz a madzaggal)
Amit javasolok, hogy az ottani műanyagokkal óvatosan (ez inkább az ajtóra és a környékére vonatkozik), mert elég törékenyek, de inkább a patentok/farkasfogak azok, amik szeretnek "nem kijönni" és visszarakásnál beesni a kasztniba, ezért azokat a műanyag leszedése után fogóval húzd ki és tedd vissza a műanyagra. Wink
Jah a legérzékenyebb pont, legalábbis nálam/nekem a C oszlop műanyagja, amin a rács van, mert közvetlenül a rácsos rész felett van egy farkasfog és ha nem merőlegesen, vagy rendesen alányúlva húzod le, akkor beszakad/betörik a műanyag... Mondjuk ez sem az én kezemben tört meg, hanem "szakiéban" (gun), de másik oldalon magam is szedtem le és vigyázós feladat. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
EXIT
Vendég
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 22:12:59 »

Sziasztok!
Bal oldali tompitott világitásom nem müködik, izzó, bizti, relé, csatlakozók ellenőrizve. 1,8td ghia-rol van szó. müszerfal közepén vannak a visszajelzők, ha esetleg van lényege.
Valaki tud valami megoldást? Fontos és sürgős lenne.
Előre is köszönöm!!!
Naplózva
EXIT
Vendég
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 22:16:44 »

Sziasztok!
Naplózva
EXIT
Vendég
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 22:27:26 »

Sziasztok!
MK1 1,8 td ghia bal oldali tompított lámpám nem működik, izzó, bizti, relé, csatlakozók ellenőrizve , minden jó de mégsem világit.
Mi lehet gond? Tud valaki segíteni, fontos lenne? Müszerfal közepén vannak a világítás az ajtók.... stb. visszajelzői, ha ez segit valamit.
Előre is köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2012.09.04 kedd, 09:26:09 »

Sziasztok!
MK1 1,8 td ghia bal oldali tompított lámpám nem működik, izzó, bizti, relé, csatlakozók ellenőrizve , minden jó de mégsem világit.
Mi lehet gond? Tud valaki segíteni, fontos lenne? Müszerfal közepén vannak a világítás az ajtók.... stb. visszajelzői, ha ez segit valamit.
Előre is köszönöm!
Szerintem ha minden jó, akkor marad a kábelszakadás. Mérd meg multival, hogy eljut-e az izzóig a delej.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:19:34 »

Sziasztok!
MK1 1,8 td ghia bal oldali tompított lámpám nem működik, izzó, bizti, relé, csatlakozók ellenőrizve , minden jó de mégsem világit.
Mi lehet gond? Tud valaki segíteni, fontos lenne? Müszerfal közepén vannak a világítás az ajtók.... stb. visszajelzői, ha ez segit valamit.
Előre is köszönöm!

Hali,

En a H1-es izzoval szivtam valami kontakt hiba miatt az izzo csatlakozojanal, ahol felul a lampatestre. Nekem a megoldas a vesett uvegesre torteno komplett lampacsere lett.

Udv
Csocso
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2012.09.04 kedd, 23:16:23 »

Sziasztok!
MK1 1,8 td ghia bal oldali tompított lámpám nem működik, izzó, bizti, relé, csatlakozók ellenőrizve , minden jó de mégsem világit.
Mi lehet gond? Tud valaki segíteni, fontos lenne? Müszerfal közepén vannak a világítás az ajtók.... stb. visszajelzői, ha ez segit valamit.
Előre is köszönöm!

Azt hívják AWS-nek. (egérmozi, Auxiliary Warning System - kiegészítő figyelmeztető rendszer)
Nekem pont ilyen hibám volt, csak a jobb oldalon. Szétszedtem a lámpát 50x-er, méregettem, cserélgettem, mindent csináltam. Majd jött egy gondolat, hátha az AWS lámpa ellenőrző modulja kötözködik. Hát az lett a bűnös. Lecsatlakoztattam, belenéztem, nem láttam hibát. Földhöz vágtam finoman (mert, made in france Grin ) és visszatettem. Működik is minden tökéletesen. Smiley
(szürke doboz, kb. 10x10x3 cm, lent találod a lábrésznél, a biztitábla körül)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2012.09.04 kedd, 23:18:49 »

Szerintem ha minden jó, akkor marad a kábelszakadás. Mérd meg multival, hogy eljut-e az izzóig a delej.

Igen, ha 0 volt, akkor szakadás, ha kb. 3-5V, akkor az előbb említett módszert próbáld ki. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2012.09.05 szerda, 06:51:44 »

A tolatókamera beszereléssel kiderült: sajnos a tolatólámpám (amiről a kamera is müxik) nem mindig kap áramot, előfordul, hogy csak akkor ha jó erősen nyomom a váltókart rükvercbe. Mi a tapasztalatotok, mi okozza? Egyelőre még azt sem tudom, hol és hogyan van megoldva a kapcsolója? Illetve sejtem, hogy a sebváltó(ba)n valahol...  Javítható ez a kapcsoló, vagy csak a csere segít? miaz   Feri
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.05 szerda, 07:40:52 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2012.09.05 szerda, 10:55:58 »

A tolatókamera beszereléssel kiderült: sajnos a tolatólámpám (amiről a kamera is müxik) nem mindig kap áramot, előfordul, hogy csak akkor ha jó erősen nyomom a váltókart rükvercbe. Mi a tapasztalatotok, mi okozza? Egyelőre még azt sem tudom, hol és hogyan van megoldva a kapcsolója? Illetve sejtem, hogy a sebváltó(ba)n valahol...  Javítható ez a kapcsoló, vagy csak a csere segít? miaz   Feri
Olvass utána / keress rá, tudtommal sokaknak volt már ilyen problémája, és valószínűleg a megoldás is le van írva valahol itt a fórumon.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2012.09.05 szerda, 11:06:15 »

Olvass utána / keress rá, tudtommal sokaknak volt már ilyen problémája, és valószínűleg a megoldás is le van írva valahol itt a fórumon.
tolatólámpa kapcsoló a becsületes neve
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2012.09.05 szerda, 11:54:29 »

Sziasztok!

Sajnos csillagszórónak képzelik magukat a gyújtókábeleim szomoru1
Milyen kábelt vegyek bele szerintetek?
Egyúttal kap a motor új gyertyákat is, de az tuti, hogy Motorcraft lesz.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2012.09.05 szerda, 12:06:04 »

Sziasztok!

Sajnos csillagszórónak képzelik magukat a gyújtókábeleim szomoru1
Milyen kábelt vegyek bele szerintetek?
Egyúttal kap a motor új gyertyákat is, de az tuti, hogy Motorcraft lesz.

Üdv: Petya!
én csináltattam
http://www.gyujtokabel.hu/mondeo.html
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2012.09.05 szerda, 13:47:26 »


És milyennek tálálod a kábelt?
Melyik színűt csináltattad?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2012.09.05 szerda, 13:51:47 »

És milyennek tálálod a kábelt?
Melyik színűt csináltattad?
amilyet adtak ...
nem a színe számít, hanem hogy jó minőségű alkatrészekből készül
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:02:24 »

amilyet adtak ...
nem a színe számít, hanem hogy jó minőségű alkatrészekből készül

A leírás szerint nem egyforma a fekete és a piros kábel (más az átmérő és az átütési feszültség).
Ezért kérdeztem a színét.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:09:33 »

A leírás szerint nem egyforma a fekete és a piros kábel (más az átmérő és az átütési feszültség).
Ezért kérdeztem a színét.

Nagy átmérő, nagy feszkó. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:30:05 »

A leírás szerint nem egyforma a fekete és a piros kábel (más az átmérő és az átütési feszültség).
Ezért kérdeztem a színét.
tökmindegy ...
megadod, hogy milyen autóhoz, milyen motorhoz kell és a megfelelő kábelt adja neked
de egyébként ahogy a képen is van, neked piros lesz, ha tőle kéred
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2012.09.05 szerda, 15:02:11 »

ebben van valami...
azt hittem, hogy a tipikus pontatlanságról van szó, de ez így ebben a formában más.mivel csak áram alatt mér a műszer, így elgondolkodtató ez a mutató mászkálás. az az óracsopot, amit évekkel ez előtt szedtem ki egy kocsiból, az még most is azt a szintet mutatja.
csatlakozom én is a bogarászásra biztatók sorához.

szia, akkor ezek szerint ha lekapcsolom a motort és kiveszem a kulcsot akkor az üzemanyagszintjelzönek lekéne mennie 0-ra?  nekem ugyan ugy marad a müszer meg se mozdul,  wow1
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:26:17 »

Olvass utána / keress rá, tudtommal sokaknak volt már ilyen problémája, és valószínűleg a megoldás is le van írva valahol itt a fórumon.

Rákerestem, -még mielőtt kérdeztem- nem sok sikerrel  falbav  rinya
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2012.09.05 szerda, 18:04:29 »

szia, akkor ezek szerint ha lekapcsolom a motort és kiveszem a kulcsot akkor az üzemanyagszintjelzönek lekéne mennie 0-ra?  nekem ugyan ugy marad a müszer meg se mozdul,  wow1
Nekem is. Gyújtás levétele után is marad ott, ahol előtte volt. Ezt én problémának tekintem, mert bárki láthatja kívülről, hogy mennyi üza. van a kocsiban. Régi autóban jobb volt, abban leesett kilendült oldalra a mutató - teljesen üres tankot mutatott -, ha nem volt gyújtás. Az a megoldás jobban tetszett.

Olvass utána / keress rá, tudtommal sokaknak volt már ilyen problémája, és valószínűleg a megoldás is le van írva valahol itt a fórumon.
Rákerestem, -még mielőtt kérdeztem- nem sok sikerrel  falbav  rinya
Valami olyasmi volt, hogy az érintkezési felület elkopott, és már nem nyomja annyira a váltókar a kapcsolót, hogy kapcsoljon, és emiatt vagy arráb kell csavarozni, vagy hozzáforrasztani/ragasztani valami anyagot.
De ez csak kósza emlék, nem ragadt meg bennem annyira, mert nem érint - egyelőre Smiley.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:21:18 »

A tolatókamera beszereléssel kiderült: sajnos a tolatólámpám (amiről a kamera is müxik) nem mindig kap áramot, előfordul, hogy csak akkor ha jó erősen nyomom a váltókart rükvercbe. Mi a tapasztalatotok, mi okozza? Egyelőre még azt sem tudom, hol és hogyan van megoldva a kapcsolója? Illetve sejtem, hogy a sebváltó(ba)n valahol...  Javítható ez a kapcsoló, vagy csak a csere segít? miaz   Feri

Elkopás, vagy hasonló. Én kiszereltem a sajátomat, mármint a kapcsolót, a légszűrőház/akku/egyebek alatt van a váltó tetején. (pontosan nem emlékszem, hogy mit is kell kiszedni, mert az egész motorteret ürítettem, hogy mehessen a MÉH-be, csak ami jó volt, azokat szereltem ki... sajnos nem mindent Sad )
Tehát nekem van egy fölös, 95-ös TD-é, ha érdekel, 1500 ft-ért postázom ha gondolod. Smiley
(jah igen, az jó volt ! Grin meg a rudazat is... de az már nincs meg, sőt, szinte alig maradt cuccos...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2012.09.05 szerda, 23:50:15 »

szia, akkor ezek szerint ha lekapcsolom a motort és kiveszem a kulcsot akkor az üzemanyagszintjelzönek lekéne mennie 0-ra?  nekem ugyan ugy marad a müszer meg se mozdul,  wow1
ezt írtam? szerintem nem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 00:14:25 »

tökmindegy ...
megadod, hogy milyen autóhoz, milyen motorhoz kell és a megfelelő kábelt adja neked
de egyébként ahogy a képen is van, neked piros lesz, ha tőle kéred

Nekem is kell ilyen piros kábel!! Köszi a linket!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 06:32:35 »

ezt írtam? szerintem nem.

Smiley nem, nem kell a mutatónak lemennie, az enyém is ott marad a helyén... Wink
(memóriás Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 09:39:04 »

Smiley nem, nem kell a mutatónak lemennie, az enyém is ott marad a helyén... Wink
(memóriás Grin )

Érdekes ez a dolog, mert nekem lemegy, de csak negyedig. Akár mennyi benzin van benne, lemegy a mutató a negyedéig. Ha ráadom a gyújtást, akkor pedig mutatja mennyi van benne rendesen.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2012.09.08 szombat, 08:33:13 »

szia, akkor ezek szerint ha lekapcsolom a motort és kiveszem a kulcsot akkor az üzemanyagszintjelzönek lekéne mennie 0-ra?  nekem ugyan ugy marad a müszer meg se mozdul,  wow1

Az én MKI.-em ilyen: tankolok > mutató meg sem mozdul > utána motort beindítom és indulok a dolgomra > szép lassan beáll  a szintjelző -olyan mondeosan  a mostani új benzinszint cca. értékére > mikor a gépet leállítom ott is marad. Nekem lehet, hogy ez előny, mert legalább látják a rossz emberek, hogy alig van benne benzin nyes Soha nem tankolok sokat a mondimba, mert ha fiam beleszabadul, így is-úgy is kongó tankkal adja vissza  wave
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2012.09.08 szombat, 08:43:28 »

Elkopás, vagy hasonló. Én kiszereltem a sajátomat, mármint a kapcsolót, a légszűrőház/akku/egyebek alatt van a váltó tetején. (pontosan nem emlékszem, hogy mit is kell kiszedni, mert az egész motorteret ürítettem, hogy mehessen a MÉH-be, csak ami jó volt, azokat szereltem ki... sajnos nem mindent Sad )
Tehát nekem van egy fölös, 95-ös TD-é, ha érdekel, 1500 ft-ért postázom ha gondolod. Smiley
(jah igen, az jó volt ! Grin meg a rudazat is... de az már nincs meg, sőt, szinte alig maradt cuccos...)


Valami olyasmi volt, hogy az érintkezési felület elkopott, és már nem nyomja annyira a váltókar a kapcsolót, hogy kapcsoljon, és emiatt vagy arráb kell csavarozni, vagy hozzáforrasztani/ragasztani valami anyagot.
De ez csak kósza emlék, nem ragadt meg bennem annyira, mert nem érint - egyelőre Smiley.

Köszönöm a válaszokat, most hét végén jövök haza, megnézem és referálok  wave
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2012.09.08 szombat, 14:04:54 »

Az én MKI.-em ilyen: tankolok > mutató meg sem mozdul > utána motort beindítom és indulok a dolgomra > szép lassan beáll  a szintjelző -olyan mondeosan  a mostani új benzinszint cca. értékére > mikor a gépet leállítom ott is marad. Nekem lehet, hogy ez előny, mert legalább látják a rossz emberek, hogy alig van benne benzin nyes Soha nem tankolok sokat a mondimba, mert ha fiam beleszabadul, így is-úgy is kongó tankkal adja vissza  wave

Nálam is ugyanez, szerintem-, sőt biztos is, hogy ez a normális az MK1-MK2-nél. (a donor kettesé is ilyen volt)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cruiser
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208



« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 14:27:50 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy az MK1 TD és az MK2 TD műszercsoportja megegyezik-e.
Az MK1-esemből vennék meg egy MK2-be.
Az MK1-em 96-os évjárat, már elektromos kilométerórája van, nem spirálos.

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 19:08:34 »

Ma hallottam, hogy a jogszabály úgy írja elő, hogy a ködlámpa és a reflektor nem mehet együtt, bünteti a rendőr. Elvileg úgy is kellene bekötni, hogy a ködlámpa lekapcsol amikor felkapcsolom a refit. Kipróbáltam, hát nekem nem kapcsol ki. Az érdekelne, hogy nálatok kikapcsol?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 22:08:38 »

Ma hallottam, hogy a jogszabály úgy írja elő, hogy a ködlámpa és a reflektor nem mehet együtt, bünteti a rendőr. Elvileg úgy is kellene bekötni, hogy a ködlámpa lekapcsol amikor felkapcsolom a refit. Kipróbáltam, hát nekem nem kapcsol ki. Az érdekelne, hogy nálatok kikapcsol?
nem.
külön körön van és nincs közük egymáshoz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2012.09.11 kedd, 02:47:05 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy az MK1 TD és az MK2 TD műszercsoportja megegyezik-e.
Az MK1-esemből vennék meg egy MK2-be.
Az MK1-em 96-os évjárat, már elektromos kilométerórája van, nem spirálos.

Előre is köszönöm a segítséget!

Sajnos nem egyezik. A jobb alsó piktogram sor más. (MK2-esnél már ott jelzi vissza a ködlámpát, üzemanyaghiányt, stb.)

Ma hallottam, hogy a jogszabály úgy írja elő, hogy a ködlámpa és a reflektor nem mehet együtt, bünteti a rendőr. Elvileg úgy is kellene bekötni, hogy a ködlámpa lekapcsol amikor felkapcsolom a refit. Kipróbáltam, hát nekem nem kapcsol ki. Az érdekelne, hogy nálatok kikapcsol?

Természetesen nem. Megmondom őszintén, ilyet nem hallottam még. Jelenleg van itt egy GL-Klasse (círka 15-17 millás jószág), kipróbálom rajta, ha azon nem kapcsol le refinél a ködös, akkor ez egy baromság amit hallottál. Smiley
Nem lehet, hogy arra gondolt akitől hallottad, hogy fénykürtnél nem villoghat egyszerre a kettő?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2012.09.11 kedd, 09:17:23 »

Sajnos nem egyezik. A jobb alsó piktogram sor más. (MK2-esnél már ott jelzi vissza a ködlámpát, üzemanyaghiányt, stb.)

Természetesen nem. Megmondom őszintén, ilyet nem hallottam még. Jelenleg van itt egy GL-Klasse (círka 15-17 millás jószág), kipróbálom rajta, ha azon nem kapcsol le refinél a ködös, akkor ez egy baromság amit hallottál. Smiley
Nem lehet, hogy arra gondolt akitől hallottad, hogy fénykürtnél nem villoghat egyszerre a kettő?

Az biztos, hogy nem villoghat egyszerre a kettő.
A másik szerintem is hülyeség. Ködben amúgy sem kapcsolod fel a refit.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.