Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 17:44:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2304715 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2017.02.15 szerda, 20:55:21 »

St200-ad van?Nézd meg,hogy a trafón tényleg az adott henger kábele legyen csatlakoztatva.Volt már,amikor én  is felcseréltem de szerelő is tette vissza rosszul.A többire nem tudok mit mondani.Főtengely jeladó nem lehetetlen,hogy tönkrement,bár csak egy darab mágnes.Az első v6-ban pl. egy mk3. jeladó volt berakva ami például akkora,olyan a csatija csak épp a jel nem volt jó.Rázkódott a motor de a tulajt nem zavarta.Betettem egy mk2-es jeladót erre jó lett minden.Bár én is utálom kiszedni a gyertyákat,de megéri megnézni,hátha tényleg meg van valamelyik égve.Én se szeretem miatta lebontani a szívósort de kényelmesebb mint kínlódni.

Ha van otthon szétszedhető gyertyakulcs (gumis belű, ami megtartja a gyertyát), egy viszonylag erős falú 15-20 mm átmérőjű fém cső, meg hegesztő, akkor lehet pont jó hosszúságúra vágva gyártani gyertyakulcsot, amivel ki lehet szedni a gyertyákat szívósor lebontás nélkül is. Nem lesz túl sok hely úgyse, főleg a hátsó pipák leszedésére, de megoldható.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:02:40 »

St200-ad van?Nézd meg,hogy a trafón tényleg az adott henger kábele legyen csatlakoztatva.Volt már,amikor én  is felcseréltem de szerelő is tette vissza rosszul.A többire nem tudok mit mondani.Főtengely jeladó nem lehetetlen,hogy tönkrement,bár csak egy darab mágnes.Az első v6-ban pl. egy mk3. jeladó volt berakva ami például akkora,olyan a csatija csak épp a jel nem volt jó.Rázkódott a motor de a tulajt nem zavarta.Betettem egy mk2-es jeladót erre jó lett minden.Bár én is utálom kiszedni a gyertyákat,de megéri megnézni,hátha tényleg meg van valamelyik égve.Én se szeretem miatta lebontani a szívósort de kényelmesebb mint kínlódni.

Köszi. már ideje lenne amúgy is egy gyertya csere, akkor majd szólok a szerelőnek, hogy nézzen át mindent, amit tud
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2017.02.21 kedd, 17:03:41 »

Egy nagy elektronyos szaki segítsen legyenszíves!
Van két generátorom, az egyik (bal oldali) egy 1998 Mondeo MK2 Ferdehátúból lett kiszedve. A másik (jobb oldali) egy 1999 Mondeo MK2 kombiból:

Viszont amint látható, nem ugyanaz a kettő! Én szeretném a bal oldalit vagyis a stekker nélküli generátort berakni viszont nekem most ilyen csatlakozóim vannak:

Színkód:

Az előző kocsiba meg csak ez az egy szál van(ez megy az Instrument Cluster Charge-ba):

A színkódok ezen a képen láthatóak és hogy mi hova megyen:

Nekem csak egy szál kéne a három közül, az pedig a ZöldFekete.
Kérdésem pedig az lenne hogy ebből a 3-mas stekkerből ha én csak ezt a ZöldFekete kábelt használom fel és elkülönítem a többi kettőt(temészetesen leszigetelném) az játszik e vagy ha nem akkor mi a teendő a többi két szállal? Van e megoldás?
Előre is köszönöm!
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
Flyfish
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:01:37 »

Egy nagy elektronyos szaki segítsen legyenszíves!

Úgy néz ki, megoldottuk. Nélkületek!!!  beka3 action Wink
Naplózva

Nissan Patrol GR (Y60)
2.8 TD sor 6, 116LE
Összekrék, felező, difizár és élmény
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2017.02.24 péntek, 09:30:55 »

Uraim!
Fiam 2-es mondeójában elment a beltéri világítás.
Namost.
Ugye 3 állása van a lámpának.
1. Ajtó becsukáskor lekapcsol
2. Nem világít 1általán
3. Ajtó becsukást követően, 12 sec múlva lekapcsol
Ez nem hajlandó világítani ajtó nyitásra.
Ha az 1-es vagy 3-as állásba teszem, világít, de nem kapcsol ki. (csak ha lemerült az akksi)
Próbáltam kilogikázni a dolgot, de ez nekem egy logikai laokoon lett.
Kérhetnék hozzáértőtől iránymutatást, merre induljak el? Hol a késleltető relé? Az a beteg?
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2017.02.24 péntek, 15:38:32 »

Uraim!
Fiam 2-es mondeójában elment a beltéri világítás.
Namost.
Ugye 3 állása van a lámpának.
1. Ajtó becsukáskor lekapcsol
2. Nem világít 1általán
3. Ajtó becsukást követően, 12 sec múlva lekapcsol
Ez nem hajlandó világítani ajtó nyitásra.
Ha az 1-es vagy 3-as állásba teszem, világít, de nem kapcsol ki. (csak ha lemerült az akksi)
Próbáltam kilogikázni a dolgot, de ez nekem egy logikai laokoon lett.
Kérhetnék hozzáértőtől iránymutatást, merre induljak el? Hol a késleltető relé? Az a beteg?
Köszönöm

Az összes ajtó kapcsolójánál kipróbáltátok?
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2017.02.24 péntek, 15:49:55 »

Uraim!
Fiam 2-es mondeójában elment a beltéri világítás.
Namost.
Ugye 3 állása van a lámpának.
1. Ajtó becsukáskor lekapcsol
2. Nem világít 1általán
3. Ajtó becsukást követően, 12 sec múlva lekapcsol
Ez nem hajlandó világítani ajtó nyitásra.
Ha az 1-es vagy 3-as állásba teszem, világít, de nem kapcsol ki. (csak ha lemerült az akksi)
Próbáltam kilogikázni a dolgot, de ez nekem egy logikai laokoon lett.
Kérhetnék hozzáértőtől iránymutatást, merre induljak el? Hol a késleltető relé? Az a beteg?
Köszönöm



Keresd meg a fórumon FAQ-Általános leírások-MKX/Kezelési könyvek-1997-2001. A kezelési könyvet letöltöd és a elektromos részében a központi biztositék dobozban (kormányoszlop alatt) megtalálod a relét, R12.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 10:11:10 »

Az összes ajtó kapcsolójánál kipróbáltátok?

Csak az első kettőnél.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 10:11:47 »


Keresd meg a fórumon FAQ-Általános leírások-MKX/Kezelési könyvek-1997-2001. A kezelési könyvet letöltöd és a elektromos részében a központi biztositék dobozban (kormányoszlop alatt) megtalálod a relét, R12.

Üdv: László

Oké, utánajárok.
Köszönöm szépen.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2017.03.08 szerda, 20:22:47 »

Sziasztok!

Remélem jóhelyen próbálkozok.A gyári immótszeretném kikötni az mk2-es diesel mondenomból,ehez kérnék segítséget.Sajnos csak egy kulcs van hozzá,és ezt hétfő óta nem ismeri fel, így azóta áll a kicsike..Izzít,de nem indít,és húzásra sincs életjel.A ledsűrűn villog közben.Kell másoltatnom hozzá kulcsot mindenképpen, de az immót nem bánom ha nincs,csak menjen.Ebben kérnék segítséget szakavatottaktól,privátban.

Előre is köszi:Laci
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2017.03.08 szerda, 20:38:13 »

Sziasztok!

Remélem jóhelyen próbálkozok.A gyári immótszeretném kikötni az mk2-es diesel mondenomból,ehez kérnék segítséget.Sajnos csak egy kulcs van hozzá,és ezt hétfő óta nem ismeri fel, így azóta áll a kicsike..Izzít,de nem indít,és húzásra sincs életjel.A ledsűrűn villog közben.Kell másoltatnom hozzá kulcsot mindenképpen, de az immót nem bánom ha nincs,csak menjen.Ebben kérnék segítséget szakavatottaktól,privátban.

Előre is köszi:Laci


A kulcsmásolás szerintem nem fogja megoldani az immo problémát, a kulcsban levő immo csip is lehet hibás lett, annak a jelét vagyis magát a kódot ezek szerint az ECU nem ismeri fel, vagyis vagy nem jut el a kód vagy hibás kódot kap. Előfordul, hogy akku saru le,kb. 15-20 perc múlva vissza és hátha újra inditani fog (rádió kód jó ha megvan.). Az immot házilag úgy tudom nem fogod tudni kiiktatni, talán egy hozzáértő emberrel.


Üdv.: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2017.03.08 szerda, 22:04:59 »


A kulcsmásolás szerintem nem fogja megoldani az immo problémát, a kulcsban levő immo csip is lehet hibás lett, annak a jelét vagyis magát a kódot ezek szerint az ECU nem ismeri fel, vagyis vagy nem jut el a kód vagy hibás kódot kap. Előfordul, hogy akku saru le,kb. 15-20 perc múlva vissza és hátha újra inditani fog (rádió kód jó ha megvan.). Az immot házilag úgy tudom nem fogod tudni kiiktatni, talán egy hozzáértő emberrel.


Üdv.: László

Természetesen egy új kulcs nem oldja meg, de egyáltalán nem ragaszkodom az immóhoz, csak tudjak vele közlekedni. Akksit cseréltem
már,de nem volt a saru le,illetve feltétele között még 5 perc sem..holnap ezt még megpróbálom.Sajna a ford szerviz kedden reggel tudna foglalkozni a kocsival,amihez oda kellene vontatnom...:Sad(Remélem,lesz aki tudja mit kell átkötni.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2017.03.08 szerda, 23:51:35 »

Természetesen egy új kulcs nem oldja meg, de egyáltalán nem ragaszkodom az immóhoz, csak tudjak vele közlekedni. Akksit cseréltem
már,de nem volt a saru le,illetve feltétele között még 5 perc sem..holnap ezt még megpróbálom.Sajna a ford szerviz kedden reggel tudna foglalkozni a kocsival,amihez oda kellene vontatnom...:Sad(Remélem,lesz aki tudja mit kell átkötni.
Elküldtem emailben!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2017.03.09 csütörtök, 10:19:25 »

Elküldtem emailben!

Köszi,küldtem választ!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2017.03.09 csütörtök, 19:48:07 »

Sziasztok!

Abban tudnátok segíteni, hogy az alábbi képen bekarikázott két relének mi lehet a funkciója, illetve az én bizti dobozomban melyik lehet ugyanaz a két relé?



Az enyém pedig ilyen:



Előre is köszi,

Lütyő


Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2017.03.09 csütörtök, 23:53:38 »

Sziasztok!

Abban tudnátok segíteni, hogy az alábbi képen bekarikázott két relének mi lehet a funkciója, illetve az én bizti dobozomban melyik lehet ugyanaz a két relé?
...

Az enyém pedig ilyen:
...

Előre is köszi,

Lütyő


A zöld az önindító reléje, a másik a tompított fényszóróé. Az alsó képen a nagy világoszöld középen lent az önindítóhoz tartozó, a közvetlenül mellette lévő halvány piros a fényszóróé.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.09 csütörtök, 23:57:37 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2017.03.10 péntek, 10:13:31 »

A zöld az önindító reléje, a másik a tompított fényszóróé. Az alsó képen a nagy világoszöld középen lent az önindítóhoz tartozó, a közvetlenül mellette lévő halvány piros a fényszóróé.

Köszi!

Biztosana tompitotté a felsőben? Elvileg kellene lennie közének az inditásgátláshoz...
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2017.03.10 péntek, 10:20:23 »

Köszi!

Biztosana tompitotté a felsőben? Elvileg kellene lennie közének az inditásgátláshoz...

Elvileg nincs hozzá köze. Az újnak (ami nálad a karikázott kép volt) a kiosztásáról infó itt, itt és itt; a régiről pedig itt, valamint itt található.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2017.03.10 péntek, 10:36:10 »

Elvileg nincs hozzá köze. Az újnak (ami nálad a karikázott kép volt) a kiosztásáról infó itt, itt és itt; a régiről pedig itt, valamint itt található.

Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2017.03.10 péntek, 20:32:23 »

Sziasztok!

Tudtok esetleg ajánlani olyan szakit, aki segítene kikötni az immo-t és házhoz is jön?

Köszi,

Lütyő
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2017.03.11 szombat, 11:33:46 »

Sziasztok!

Tudtok esetleg ajánlani olyan szakit, aki segítene kikötni az immo-t és házhoz is jön?

Köszi,

Lütyő

http://www.autodigit.hu/immobiliser-javitas-kikapcsolas-kiiktatas.html

Budapesti vagy? Ha igen akkor pl. ezeknél is lehet érdeklődni. A én szerény véleményem szerint ahogy az interneten olvasgattam a témáról a házilag kikötött immo bezavarhat az egész elektronikai rendszerbe, de nem is lehet szakszerüen megcsinálni. Én ezt a megoldást nem ajánlanám. A legegyszerübb megoldás, hogy szerezni kell egy bontott ECU-t inditókulccsal együtt. Kb. 15 ezerért max. már lehet venni. Ha nincs kulcs az sem nagy probléma mert el lehet viini a kettő db. ECU-t olyan szakemberhez aki át tudja kódolni a régiból az újba az immo kódját, kb. 10-15ezer Ft. Ha van kulcs akkor egyszerű a helyzet mert csak az ECU-t kell kicserélni és az immokarikát le kell venni a gyújtáskapcsolóról az új kulcsot berögziteni az immo karikába és vezetékkel együtt ameddig elér elhelyezni a kormány burkolat alá. Igy az ECU az új kulcs jelét veszi és a régi kulccsal lehet inditani. Én két éve mikor ECU-t kellet cserélnem ezt a megoldást választottam.Azt is tisztázni kell, hogy az autódban van-e külön immo modul (PATS) , mert van mikor  az immot az ECU kezeli és van mikor a jelet az ECU a modulon keresztül kapja. Akkor az ECUT a modullal és a kulccsal együtt kell beszerezni. Házilag ezt a problémát így lehetne orvosolni. Nagyjából ennyit tudok a témához hozzászólni, esetleg hátha van a fórumon olyan klubtárs aki profibb ebben a témában.
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2017.03.11 szombat, 12:44:24 »

http://www.autodigit.hu/immobiliser-javitas-kikapcsolas-kiiktatas.html

Budapesti vagy? Ha igen akkor pl. ezeknél is lehet érdeklődni. A én szerény véleményem szerint ahogy az interneten olvasgattam a témáról a házilag kikötött immo bezavarhat az egész elektronikai rendszerbe, de nem is lehet szakszerüen megcsinálni. Én ezt a megoldást nem ajánlanám. A legegyszerübb megoldás, hogy szerezni kell egy bontott ECU-t inditókulccsal együtt. Kb. 15 ezerért max. már lehet venni. Ha nincs kulcs az sem nagy probléma mert el lehet viini a kettő db. ECU-t olyan szakemberhez aki át tudja kódolni a régiból az újba az immo kódját, kb. 10-15ezer Ft. Ha van kulcs akkor egyszerű a helyzet mert csak az ECU-t kell kicserélni és az immokarikát le kell venni a gyújtáskapcsolóról az új kulcsot berögziteni az immo karikába és vezetékkel együtt ameddig elér elhelyezni a kormány burkolat alá. Igy az ECU az új kulcs jelét veszi és a régi kulccsal lehet inditani. Én két éve mikor ECU-t kellet cserélnem ezt a megoldást választottam.Azt is tisztázni kell, hogy az autódban van-e külön immo modul (PATS) , mert van mikor  az immot az ECU kezeli és van mikor a jelet az ECU a modulon keresztül kapja. Akkor az ECUT a modullal és a kulccsal együtt kell beszerezni. Házilag ezt a problémát így lehetne orvosolni. Nagyjából ennyit tudok a témához hozzászólni, esetleg hátha van a fórumon olyan klubtárs aki profibb ebben a témában.


Köszi!Minden eshetőséget meghallgatok.Sajna kicsit tartok a bontottól,lehet hogy tartós,de lehet hogy egy hét mulva megáll...Mégmindig inkább kiköttetném,de ha jó áron találok bontottat,lehet hogy belemegyek.Jólenne már használni akocsit.Tehát kellegy ecu, egy vagy két kulcsal,és az immokarikája is, vagy az maradhat?Honnan derül ki,hogy van-e PATS modulom?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2017.03.11 szombat, 15:15:15 »

Köszi!Minden eshetőséget meghallgatok.Sajna kicsit tartok a bontottól,lehet hogy tartós,de lehet hogy egy hét mulva megáll...Mégmindig inkább kiköttetném,de ha jó áron találok bontottat,lehet hogy belemegyek.Jólenne már használni akocsit.Tehát kellegy ecu, egy vagy két kulcsal,és az immokarikája is, vagy az maradhat?Honnan derül ki,hogy van-e PATS modulom?

Immo karika nem szükséges  PATS modul meg autó tipusától függően a rádió háta mögött vagy a kesztyütartó mögött az ECU környékén található. Amugy meg én csak  ha valódi  az immo hiba egy lehetséges megoldást ajánlottam. Elsősorban az immo hiba valódi okát kellene kideriteni ( kulcsban lévő csip, vezeték zárlat, ECU hiba, stb.). Igy csak találgatni lehet.Azért egy jól képzett elektromos szakember nem ártana ha rá tudna nézni az autóra és biztosan tudna megoldást mondani. Az biztos, hogy a kiiktatás a legegyszerübb, de azt a megoldást én sem ismerem és azt, hogy csak kevesen tudják nem véletlen azért immo. Amugy telefonon is felhivhatsz amit én tudok abban szivesen segitek. (06-42-254-745)

Üdv.: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2017.03.11 szombat, 15:47:56 »

Immo karika nem szükséges  PATS modul meg autó tipusától függően a rádió háta mögött vagy a kesztyütartó mögött az ECU környékén található. Amugy meg én csak  ha valódi  az immo hiba egy lehetséges megoldást ajánlottam. Elsősorban az immo hiba valódi okát kellene kideriteni ( kulcsban lévő csip, vezeték zárlat, ECU hiba, stb.). Igy csak találgatni lehet.Azért egy jól képzett elektromos szakember nem ártana ha rá tudna nézni az autóra és biztosan tudna megoldást mondani. Az biztos, hogy a kiiktatás a legegyszerübb, de azt a megoldást én sem ismerem és azt, hogy csak kevesen tudják nem véletlen azért immo. Amugy telefonon is felhivhatsz amit én tudok abban szivesen segitek. (06-42-254-745)

Üdv.: László

Jó telefonszám: 06-42-254-475
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2017.03.11 szombat, 21:47:17 »

Jó telefonszám: 06-42-254-475

Megpróbálok az itteni fordosoktól kérni diagnosztikát,hátha kiderül mi a hibás..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 01:21:41 »

Tudja valaki,mi célt szolgál a kuplungpedálon a kapcsoló? Mindegyik modellben van ilyen?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 03:20:54 »

Tudja valaki,mi célt szolgál a kuplungpedálon a kapcsoló? Mindegyik modellben van ilyen?

A motorvezérlő kompúúter kezd vele valamit, ill. ha van tempomat a járgányban, akkor a csatlakozó 2 helyett 4 érintkezős fajta, és a tempomat vezérlése is kap jelet, hogy ki tudjon kapcsolni rá.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 09:39:08 »

A motorvezérlő kompúúter kezd vele valamit, ill. ha van tempomat a járgányban, akkor a csatlakozó 2 helyett 4 érintkezős fajta, és a tempomat vezérlése is kap jelet, hogy ki tudjon kapcsolni rá.
Köszi!
Már arra is gondoltam, hogy nem-e emiatt nem indul a kocsi..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 11:06:07 »

Köszi!
Már arra is gondoltam, hogy nem-e emiatt nem indul a kocsi..

Hiányzik a kapcsoló, vagy rossz? Bár ennek még nem kéne, hogy köze legyen az indítás problémájához, lehet indítani felengedett és kinyomott kuplunggal is. Az a kapcsoló csak zárja (vagy épp bontja?) a rajta átmenő áramkört. Ha rossz, vagy hiányzik, akkor csak simán folyamatosan valamelyik állásban lévőnek érzékeli a rendszer.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 16:16:26 »

Hiányzik a kapcsoló, vagy rossz? Bár ennek még nem kéne, hogy köze legyen az indítás problémájához, lehet indítani felengedett és kinyomott kuplunggal is. Az a kapcsoló csak zárja (vagy épp bontja?) a rajta átmenő áramkört. Ha rossz, vagy hiányzik, akkor csak simán folyamatosan valamelyik állásban lévőnek érzékeli a rendszer.

Nem tudom,eddig azt se tudtam hogy van benne ilyesmi..Amióta nem indul nem lett hozzányulva,csak láttam hirdetést róla, hogy van ilyen benne, ezért gondoltam hátha az nem engedi az inditást. falbav
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 16:28:10 »

Meg tudná mondani valaki, hogy az elektromos ülésmagasság állítónak melyik a reléje, illetve a biztije? Ha adok a csatinak áramot,műxik,anélkül nem...
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:12:33 »

Meg tudná mondani valaki, hogy az elektromos ülésmagasság állítónak melyik a reléje, illetve a biztije? Ha adok a csatinak áramot,műxik,anélkül nem...
Utastéri doboz,28.számú (felső sor a jobboldalon a legszélső) világoszöld,30A.Relét nem találtam hozzá.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:13:39 »

Utastéri doboz,28.számú (felső sor a jobboldalon a legszélső) világoszöld,30A.Relét nem találtam hozzá.

Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:17:28 »

sziasztok nekem az immo karika cseréje elég volt mikor nem akart indulni és villogott a piros led
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:29:53 »

sziasztok nekem az immo karika cseréje elég volt mikor nem akart indulni és villogott a piros led

Örülnék neki, ha nekem is ennyi lene a baja..De ez sajna a diagnosztika után derül ki...Nincs még egy plusz immokarikám se:Sad(
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 18:21:00 »

Help!!!

Az ecunak van valamilyen trükkös kiszedési módja?Megtaláltam a kesztyűtartó mögött, és nem akar onnan kijönni:Sad(A két oldalán a két pöcök megvan(gondolom azok tartják)..hiába nyomtam be őket,nem engedett..

Találtam még izéket ott,mind járt teszem a képeket..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 18:31:42 »

Sziasztok!

Ezek vannak a kesztyűtartó mögött:







Tud esetleg valaki segíteni, melyik micsoda?

A kék csati alapból csak úgy lógott, nem volt semmibe bedugva.

Köszi,

Lütyő
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 18:55:10 »

A rózsaszint megfejtettem, komfort modul.A fenti fekete lehet hogy a légzsákindító? A PATS modult viszont egyelőre nem találom..Honnan derül ki, hogy külön van-e, vagy az ECU-ban van benne?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 20:02:10 »

Help!!!

Az ecunak van valamilyen trükkös kiszedési módja?Megtaláltam a kesztyűtartó mögött, és nem akar onnan kijönni:Sad(A két oldalán a két pöcök megvan(gondolom azok tartják)..hiába nyomtam be őket,nem engedett..

Találtam még izéket ott,mind járt teszem a képeket..

Az ECU így lefelé nem jön ki, ugyanis először a motortérben a rá csatlakozó kábelköteget kell leszerelni, aztán ott van még két csavar, ami az ECU-t rögziti, anyákat le és aztán felfele a motortérbe  simán kijön.Meg kell nézni, hogy az ECU nincs-e külön vezetékkel testelve, akkor azt is ki kell csavarozni a kasznitól. A PATS modul még a rádió háta mögött szokott lenni ha van. Ha ott sincs akkor az immojel egyből az ECU-ba megy.
Amúgy még pár kérdés. Mi a konkrét hibajelenség, hogy immo hibát feltételezel? A piros led miket produkál? Biztositékok  át lettek nézve? Különös tekintettel a motortérben lévő biztositék dobozban található nagy kék szinű 20A-es biztositék ha kimegy ,akkor ha a gyújtást ráadod, se kép se hang, kettő van belőle ha minden igaz akkor az autó eleje felől az első.. Egyenlőre ennyi jutott eszembe.

Üdv.: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 20:06:05 »

A rózsaszint megfejtettem, komfort modul.A fenti fekete lehet hogy a légzsákindító? A PATS modult viszont egyelőre nem találom..Honnan derül ki, hogy külön van-e, vagy az ECU-ban van benne?

Biztos nem légzsák inditó, amúgy meg pontosan milyen autód van? Benzin, dizel, köbcenti, évjárat, stb.?

Üdv.: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 20:35:26 »

Az ECU így lefelé nem jön ki, ugyanis először a motortérben a rá csatlakozó kábelköteget kell leszerelni, aztán ott van még két csavar, ami az ECU-t rögziti, anyákat le és aztán felfele a motortérbe  simán kijön.Meg kell nézni, hogy az ECU nincs-e külön vezetékkel testelve, akkor azt is ki kell csavarozni a kasznitól. A PATS modul még a rádió háta mögött szokott lenni ha van. Ha ott sincs akkor az immojel egyből az ECU-ba megy.
Amúgy még pár kérdés. Mi a konkrét hibajelenség, hogy immo hibát feltételezel? A piros led miket produkál? Biztositékok  át lettek nézve? Különös tekintettel a motortérben lévő biztositék dobozban található nagy kék szinű 20A-es biztositék ha kimegy ,akkor ha a gyújtást ráadod, se kép se hang, kettő van belőle ha minden igaz akkor az autó eleje felől az első.. Egyenlőre ennyi jutott eszembe.

Üdv.: László
Időközben rátaláltam a megoldásra, de lefelé(az utastérfelé) jön ki.
 A konkrét hiba, hogy nem indit, a gyújtást ráadva minden más működik,de az öninditó nem forgat, és húzásra se indul. A gyújtást ráadva a led világit, majd gyorsan villog.A villogásokból a 32-es hibakód jön ki,feltehetően nem ismeri fel a kulcsot,és mivel sajna csak egy van belőle,igy az újraprogramozás felejtős. Úgy néz ki, egyik kollégának lesz immo cucca hozzá, igy kivettem az ecu-t hogy megnézzem a száma alapján hogy van-e külön pats modul.Most itt tartok.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 20:38:46 »

Biztos nem légzsák inditó, amúgy meg pontosan milyen autód van? Benzin, dizel, köbcenti, évjárat, stb.?

Üdv.: László

Tipp volt csak,mert a vezetékén ugyanaz a jelzés van, mint ami az ülés alatti egyiken(Y-T).
Pontosan 1998-as 1,8-as Diesel(még nem tudom turbo-e,vagy szivó,Endura-DE) Turneo.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 20:49:02 »

A dieselben levő ECU száma: 97BB-12A650-JC
Honnan tudom meg,hogy van-e külön PATS modul a kocsiban? A rádió mögött nem láttam...
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2017.03.14 kedd, 10:53:29 »

Tipp volt csak,mert a vezetékén ugyanaz a jelzés van, mint ami az ülés alatti egyiken(Y-T).
Pontosan 1998-as 1,8-as Diesel(még nem tudom turbo-e,vagy szivó,Endura-DE) Turneo.

Szívódízel nem volt a Mondeoból, ahhoz túl gyér lenne ez a motor Smiley Kissé paraszt ötletem támadt még viszont: biztos ami biztos jelleggel én megkínálnám az önindítót direktbe küldött 12V-tal (kellően vastag vezetékkel persze!), nem ám kiderül, hogy csak az nem kap áramot... Bár a jelenségek alapján szinte kizárt, hogy amiatt lenne a baj.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2017.03.14 kedd, 18:23:06 »

Sziasztok!
A helyzet az hogy a kilóméter óra mutatóm, nem mutat helyesen. 90 km/h-nál 40km/h-t mutat.
Valószínű be kéne kalibrálni. Tud segíteni valaki?
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2017.03.15 szerda, 09:57:40 »

Szívódízel nem volt a Mondeoból, ahhoz túl gyér lenne ez a motor Smiley Kissé paraszt ötletem támadt még viszont: biztos ami biztos jelleggel én megkínálnám az önindítót direktbe küldött 12V-tal (kellően vastag vezetékkel persze!), nem ám kiderül, hogy csak az nem kap áramot... Bár a jelenségek alapján szinte kizárt, hogy amiatt lenne a baj.
Erre gondoltam én is,de húzásra se indul,emiatt sztem nem ott van a bibi..ma kiderül,ha minden igaz,jön egy hozzáértő,és megnézi.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2017.03.15 szerda, 10:06:24 »

Sziasztok!
A helyzet az hogy a kilóméter óra mutatóm, nem mutat helyesen. 90 km/h-nál 40km/h-t mutat.
Valószínű be kéne kalibrálni. Tud segíteni valaki?
Ha maga a műszeregység rossz,nincs rajta mit kalibrálni,csere.Fedcompot lehet állítani ezt nem.A sebességjeladót tudod még cserélni,a váltóba van rátekerve,fekete műanyag kütyü.
Naplózva
Razola
Vendég
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2017.03.15 szerda, 10:31:13 »

Sziasztok márkatársak !
Egy jelenséggel kapcsolatban kérnék segítséget Tőletek ! MK 2-es 1.8 benzines a kicsike és mostanában olyat csinál, hogy indításnál többször is el kell forgatni az indítókulcsot mire a benzinszivattyú feltolja az üzemanyagot, általában. Van ,hogy elsőre is megteszi,mint normál esetben! Az immo nem jelez hibát, a gyújtáskapcsolót átvizsgáltuk (hibátlan), a benzinszivattyú már cserélve lett. Ráadásul még az önindító sem kap mindig elsőre elég áramot!  Találkozott-e már valaki hasonló jelenséggel ? Vagy mégis inkább cseréljek gyújtáskapcsolót ?
Naplózva
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2017.03.15 szerda, 14:22:22 »

Ha maga a műszeregység rossz,nincs rajta mit kalibrálni,csere.Fedcompot lehet állítani ezt nem.A sebességjeladót tudod még cserélni,a váltóba van rátekerve,fekete műanyag kütyü.

A jeladót megpróbálhatom kicserélni de tudni illik hogy én motort cseréltem váltóval együtt! Az előző váltóban a jeladó, mágneses volt. Amimost bele került váltó, az meg mechanikus jeladós és én err gondolnék hogy itt a bibi!
98-as ferdehátú motor került egy 99-es kombi autóba.
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2017.03.15 szerda, 15:04:37 »

A jeladót megpróbálhatom kicserélni de tudni illik hogy én motort cseréltem váltóval együtt! Az előző váltóban a jeladó, mágneses volt. Amimost bele került váltó, az meg mechanikus jeladós és én err gondolnék hogy itt a bibi!
98-as ferdehátú motor került egy 99-es kombi autóba.
Akkor errefelé keresgélj.Erre nem tudok most mit mondani,nekem a 98-as motor helyére 99-es került,ugyanúgy mint Nálad motor+váltó egyben,ráadásul nem is típusazonos...a műszer pont ugyanúgy mutat mint eddig,nincs eltérés.Azt nem próbáltad,hogy kicseréled a jeladókat?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.