Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 13:35:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2309123 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 15:56:48 »

Igen ez engem is érdekelne.

ODB-re milyen eszközt javasolsz, ami működik az MK2-vel? Akár ebay link is jó ha van.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 19:27:27 »

Igen ez engem is érdekelne.


Jó kérdés. Egyik ismerős vett a 156-os alfájához pár éve, azzal ki tudtunk a Mondeoból is csalni pár adatot, de már meg nem mondom, hogy milyen gyártmány volt. Valami e-bayről rendelt cucc. Írok majd ha sikerül valami infót összekaparni róla!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 20:20:36 »

Sajnos, tönkre ment a három gombos távszabályzós kulcsom távszabályozója. Van rá valami mód, hogy pótolni lehessen? Bezárni lehet, meg a csomagtér ajtót is nyitja, csak az ajtónyitó funkció nem működik. Persze olyan pici nyomógomb van benne, olyan nem találok. Egy másik hasonló szabályozót nem lehet összehangolni, programozni a vevővel? Vagy valami megoldás esetleg?  vigyor3
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2016.10.25 kedd, 22:16:39 »

Sajnos, tönkre ment a három gombos távszabályzós kulcsom távszabályozója. Van rá valami mód, hogy pótolni lehessen? Bezárni lehet, meg a csomagtér ajtót is nyitja, csak az ajtónyitó funkció nem működik. Persze olyan pici nyomógomb van benne, olyan nem találok. Egy másik hasonló szabályozót nem lehet összehangolni, programozni a vevővel? Vagy valami megoldás esetleg?  vigyor3

Elvileg tudsz venni külön házat, gombokkal, elektronikával. Ebbe át tudod tenni a te kulcsod szárát és az immo chipjét.
Jaúfogáson és hasonló helyeken szoktak hirdetni ilyen utángyártott "tojás alakú" kulcsházakat.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2016.10.25 kedd, 22:29:23 »

Elvileg tudsz venni külön házat, gombokkal, elektronikával. Ebbe át tudod tenni a te kulcsod szárát és az immo chipjét.
Jaúfogáson és hasonló helyeken szoktak hirdetni ilyen utángyártott "tojás alakú" kulcsházakat.
Ha bontósoktól vennék ilyen kulcsot, hogyan lehet összehangolni az én automatikámmal? Persze, a kulcs részét ki kell cserélni, de megoldható?
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 20:06:45 »

Ha bontósoktól vennék ilyen kulcsot, hogyan lehet összehangolni az én automatikámmal? Persze, a kulcs részét ki kell cserélni, de megoldható?


Én már csináltam, ha jól emlékszem igy:

Rádió frekvenciás kulcs programozása:
A verzió:
1       Rakd be a gyujtáskapcsolóba és fordítsd II állásból O-ba és vissza négyszer (4x) 3 másodperc alatt.
2       Vedd ki a kulcsot, tanulási fázisban van az "imobilájzer" 20 másodpercig ( LED ég folyamatosan).
3       Nyomj meg egy gombot a kulcson, a LED villogással jelzi, hogy elfogadta a kódolást.
4       Várjál még, hogy lejárjon a tanulási fázis ideje (20 másodperc).

Valamiért nem engedi berakni az oldal webcimét, de ha beirod a gugliba hogy "ford mondeo kulcs tanítása" az endéesmondeo oldálan is le van irva.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.27 csütörtök, 20:14:29 írta koridor » Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 22:45:55 »

Én már csináltam, ha jól emlékszem igy:

Rádió frekvenciás kulcs programozása:
A verzió:
1       Rakd be a gyujtáskapcsolóba és fordítsd II állásból O-ba és vissza négyszer (4x) 3 másodperc alatt.
2       Vedd ki a kulcsot, tanulási fázisban van az "imobilájzer" 20 másodpercig ( LED ég folyamatosan).
3       Nyomj meg egy gombot a kulcson, a LED villogással jelzi, hogy elfogadta a kódolást.
4       Várjál még, hogy lejárjon a tanulási fázis ideje (20 másodperc).

Valamiért nem engedi berakni az oldal webcimét, de ha beirod a gugliba hogy "ford mondeo kulcs tanítása" az endéesmondeo oldálan is le van irva.

Köszi, ezen a fórumon nem fogja engedni az nds Mondeo dolgait. de értem. Megnézem. Köszi!!
Naplózva
Bazzsa
Vendég
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2016.10.28 péntek, 18:41:41 »

Tisztelt urak

97es évjáratú mk2-es td mondihoz keresek gázkar potmétert (tps szenzor) . Nem külön csatlakozós hanem a 3 szál becsatlakozik egy nagyobb csatiba . Újat , bontottat , működőképes legyen az a lényeg .Képeim is vannak , cssk nemtudom hogyan oszthatnám meg veletek . Segítségeteket előre is köszi.
Naplózva
soul
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 06:11:24 »

Sziasztok,

Mk2 1998-as kombi Turnier 2.0, valtocsere utan (2000-res gyartasu ugyanilyenbol) a kilometerora pont 3x annyit mutat, mint a gps-adat, es a kilometerszamlalo is ennek hodol Sad

A szerelo emlitette, hogy a jelado csatija mas, mint az ora fele a vezeteken levo ellendarab, uh. siman bekototte a labakat.

Van valakinek otlete, hogyan lehet ebbol epkezlab sebessegerteket varazsolni?

Koszi elore is.
Naplózva

Dallaszkorben, világjegy Smiley

Mondeo MK2 2000 Turnier Kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 20:41:30 »

Sziasztok,

Mk2 1998-as kombi Turnier 2.0, valtocsere utan (2000-res gyartasu ugyanilyenbol) a kilometerora pont 3x annyit mutat, mint a gps-adat, es a kilometerszamlalo is ennek hodol Sad

A szerelo emlitette, hogy a jelado csatija mas, mint az ora fele a vezeteken levo ellendarab, uh. siman bekototte a labakat.

Van valakinek otlete, hogyan lehet ebbol epkezlab sebessegerteket varazsolni?

Koszi elore is.

Ha jól sejtem 98 május előttiről van szó, akkor volt pár update.
Egy '97-es mondeoban egyszer cseréltünk órát, mert az eredeti tönkrement, abba elvileg egy '98-as május utáni került, de nem volt vele gond.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
soul
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 06:05:30 »

Ha jól sejtem 98 május előttiről van szó, akkor volt pár update.
Egy '97-es mondeoban egyszer cseréltünk órát, mert az eredeti tönkrement, abba elvileg egy '98-as május utáni került, de nem volt vele gond.
Szia Pumukli23,

Koszonom a gyors valaszt - a valtot csereltuk ujabbra, azon mas a sebesseg-jelado csatlakozoja, az ora igy mutat 3x-os erteket.

Van valakinek meg tippje?

Elore is koszonom.
Naplózva

Dallaszkorben, világjegy Smiley

Mondeo MK2 2000 Turnier Kombi
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 14:28:04 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan tudom megállapítani az első szélvédőről, hogy fűthető-e. Erre szolgáló gomb van a kocsiban, ha bekapcsolom világít is, de nem melegszik az üveg. Tehát arra lennék kíváncsi, hogy a szélvédőt cserélték ki vagy az elektronika a rossz? Ford Mondeo mk2 1.8 benzin 1997 szélvédő: Pilkington luminated M477 AS1 DOT49
43R-001082
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 15:26:22 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan tudom megállapítani az első szélvédőről, hogy fűthető-e. Erre szolgáló gomb van a kocsiban, ha bekapcsolom világít is, de nem melegszik az üveg. Tehát arra lennék kíváncsi, hogy a szélvédőt cserélték ki vagy az elektronika a rossz? Ford Mondeo mk2 1.8 benzin 1997 szélvédő: Pilkington luminated M477 AS1 DOT49
43R-001082

Szerintem kellene lenni "füleknek" a szélvédőn, ahol a vezeték csatlakozik.
Esetleg a kapcsolóról menő szálat, műszerrel testhez mérni, van-e zárt áramkör.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 16:17:46 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan tudom megállapítani az első szélvédőről, hogy fűthető-e. Erre szolgáló gomb van a kocsiban, ha bekapcsolom világít is, de nem melegszik az üveg. Tehát arra lennék kíváncsi, hogy a szélvédőt cserélték ki vagy az elektronika a rossz? Ford Mondeo mk2 1.8 benzin 1997 szélvédő: Pilkington luminated M477 AS1 DOT49
43R-001082
Hello.

Nézz át belülről közelről az üvegen, és látni fogod a szálakat, ha vannak. Ne olyat keress mint a hátsó üvegé, hanem vékonyka, hullámosan, függőlegesen vezetett, viszonylag sűrű szálakat az üveg belsejében. Az üveg szélén kétoldalt kb 5cm-es sávban nincs, ott jól látható a különbség.
A kábelcsatlakozója a fekete rács alatt van a légcsatornában. Az gyakran kontakthibás lesz. Két részre van osztva, asszem biztosítéka is kettő van.
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 18:45:26 »

Sziasztok!

A fűthető szélvédővel kapcsolatban kérdeznék én is. Hogy lehetséges az, hogy kb a szélvédő közepén egy 7-8 cm-es csíkot fűt, máshol nem. 
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 20:56:44 »

Sziasztok!

A fűthető szélvédővel kapcsolatban kérdeznék én is. Hogy lehetséges az, hogy kb a szélvédő közepén egy 7-8 cm-es csíkot fűt, máshol nem. 
Sajnos nem örök életű. A kábelsaruknál (és az odáig vezető úton) egy tiszta stabil kontakt néha segít valamennyit. Elég nagy az áramigénye, ha ott kevesebb vész el, még néha magára talál, de lehet, hogy csak sávokban fog fűteni. Valószínűleg megeszi a korrózió is, ahol a réz vezeték a fűtószál anyagával csatlakozik. Vagy a vékony szálak adják fel a harcot.  rinya
Pedig télen qrva jó tud lenni. smile
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 10:48:21 »

Sziasztok!

A fűthető szélvédővel kapcsolatban kérdeznék én is. Hogy lehetséges az, hogy kb a szélvédő közepén egy 7-8 cm-es csíkot fűt, máshol nem. 
Ennek javításáról a zöld oldalon van egy cikkecske.
Vagy megjavul, vagy nem.  Smiley
Naplózva
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2016.11.18 péntek, 09:17:44 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok.
a problémám a fűtés rendszerrel lenne mert csakis kizárólag szélvédőre küldi a levegőt a rendszer!
Lecsekkoltam a beltérben mindent és végülis arra jutottam hogy a motortérben van a hiba, hiszen a fő vákuum cső nincs bekötve!
Kérdés: hol van ennek a csőnek a helye? Digit klímás a verda!
Ha nagyon macerás leírni akkor örülnék egy képnek hogy lássam miről is van szó.
Köszimöszi  worship
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2016.11.18 péntek, 12:22:53 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok.
a problémám a fűtés rendszerrel lenne mert csakis kizárólag szélvédőre küldi a levegőt a rendszer!
Lecsekkoltam a beltérben mindent és végülis arra jutottam hogy a motortérben van a hiba, hiszen a fő vákuum cső nincs bekötve!
Kérdés: hol van ennek a csőnek a helye? Digit klímás a verda!
Ha nagyon macerás leírni akkor örülnék egy képnek hogy lássam miről is van szó.
Köszimöszi  worship

Nem a legjobb minőségű a kép, de katt rá azért persze. A pirossal bekarikázott cső a vákuum-rendszer kiinduló pontja. A szívócsőből áll ki, a motorblokk hátulján valahol középtájon találod. Onnan kezdve kövesd végig a vákuum útját, valahol meg kell majd találnod hol szökik el. Másik lehetőség (ha még nem nézted) a wikiben található hibakeresés/javítás leírása.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.18 péntek, 12:26:12 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2016.11.22 kedd, 22:06:35 »

Sziasztok!
1997-es autóba keresek majd elektromosan állítható fényszórót, viszont egyelőre nem tudom, hogy mire kell figyelni.
Cromax szerint két fajta van az mk2-höz 1997.12 előtti és utáni. Más lenne a rögzítésük, vagy a csatlakozó?
Köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2016.11.22 kedd, 23:25:52 »

Sziasztok! Egy olyan problámám lenne, hogy amióta fűtésprobléma miatt ki lett szedve a műszerfal meg az összes burkolat, kábelekkel együtt az utastérből, azóta a km/h mutató 50km/h- ig mér, utána leesik és úgy is marad amíg vissza nem lassítok 50 alá. A műszerfal világítás szabályzó gombja hiányzik és csak össze van kötve a hozzá tartozó kábel, mert csak így világít. Mi lehet a probléma?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2016.11.23 szerda, 08:17:15 »

Sziasztok!
1997-es autóba keresek majd elektromosan állítható fényszórót, viszont egyelőre nem tudom, hogy mire kell figyelni.
Cromax szerint két fajta van az mk2-höz 1997.12 előtti és utáni. Más lenne a rögzítésük, vagy a csatlakozó?
Köszi!

A fiamé 99-es.
Mikor az elejére tett egy harcikarcot és cserélni kellett a lámpákat (is) régebbi lámpa volt bontottan. A csatlakozója más volt, át kellett forrasztani.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2016.11.23 szerda, 08:18:41 »

Sziasztok! Egy olyan problámám lenne, hogy amióta fűtésprobléma miatt ki lett szedve a műszerfal meg az összes burkolat, kábelekkel együtt az utastérből, azóta a km/h mutató 50km/h- ig mér, utána leesik és úgy is marad amíg vissza nem lassítok 50 alá. A műszerfal világítás szabályzó gombja hiányzik és csak össze van kötve a hozzá tartozó kábel, mert csak így világít. Mi lehet a probléma?

A km órára nincs tippem.
A világítás szvsz azért lett összekötve, mert hiányzik a szabályozó gomb. Sztem ha beszerzel 1et és bekötöd, ez a probléma megoldódik.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2016.11.23 szerda, 09:09:10 »

A km órára nincs tippem.
A világítás szvsz azért lett összekötve, mert hiányzik a szabályozó gomb. Sztem ha beszerzel 1et és bekötöd, ez a probléma megoldódik.
De előtte is ugyanígy volt megoldva és működött. Ja amúgy egy Ford Mondeo MK2 1.8 benzin 1997- esről van szó, bocsi.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2016.11.23 szerda, 13:41:57 »

De előtte is ugyanígy volt megoldva és működött. Ja amúgy egy Ford Mondeo MK2 1.8 benzin 1997- esről van szó, bocsi.

Akkor bocs Roll Eyes
Összefüggést vélsz a km óra és a műszerfal világítás között?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2016.11.23 szerda, 19:25:15 »

De előtte is ugyanígy volt megoldva és működött. Ja amúgy egy Ford Mondeo MK2 1.8 benzin 1997- esről van szó, bocsi.

'98 előtti autóknál sajnos előforduló hiba, hogy a km óra haldoklik. Én vettem anno bele egy '98 utánit. Nem minden láb stimmel, pl az üzemanyagmérő fordítva mér, de az alap dolgok működnek ahogy kell.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2016.11.23 szerda, 19:25:49 »

A fiamé 99-es.
Mikor az elejére tett egy harcikarcot és cserélni kellett a lámpákat (is) régebbi lámpa volt bontottan. A csatlakozója más volt, át kellett forrasztani.

Köszi az infókat, akkor '97-eset próbálok szerezni.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 08:21:50 »

pl az üzemanyagmérő fordítva mér

Vagyis minél többet mész vele, annál több benya van a tankban? wow1
Ilyen autó nekem is kell  nyes taps
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 13:38:14 »

Vagyis minél többet mész vele, annál több benya van a tankban? wow1
Ilyen autó nekem is kell  nyes taps

Olyasmi  vigyor3 Minél többet tankolsz, annál hamarabb villan fel a "kevés a benzin" lámpa.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Deniel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 23:41:20 »

Helló, létezik gyári foglalatos led ami passzol az óraegységbe ?  Vagy csak magát az izzót lehet pótólni ledként a foglalatba ?  Miyen típusú a gyári műszerfal izzó foglalat, mert rendeltem T5 B8.5 d , sokkal kissebb volt mint ami kellett volna.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 07:49:00 »

Szia,
szerintem Ford gyári nincs, de én már láttam más cég által gyártott LED-eset. Conrad elektronika forgalmaz ilyeneket https://www.conrad.hu/hu/led-c17640.html
PZs
Helló, létezik gyári foglalatos led ami passzol az óraegységbe ?  Vagy csak magát az izzót lehet pótólni ledként a foglalatba ?  Miyen típusú a gyári műszerfal izzó foglalat, mert rendeltem T5 B8.5 d , sokkal kissebb volt mint ami kellett volna.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 10:23:14 »

A fiamé 99-es.
Mikor az elejére tett egy harcikarcot és cserélni kellett a lámpákat (is) régebbi lámpa volt bontottan. A csatlakozója más volt, át kellett forrasztani.

Na a hétvégén megnéztem, és mindkét autóban ('97 és '99) zöld csatlakozó van a lámpán, egyedül az indexre megy más csati, de az nem gond.
Lehet, hogy a két zöld különböző lábkiosztású?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 11:22:03 »

Na a hétvégén megnéztem, és mindkét autóban ('97 és '99) zöld csatlakozó van a lámpán, egyedül az indexre megy más csati, de az nem gond.
Lehet, hogy a két zöld különböző lábkiosztású?

Tudtommal olyan differencia is lehet, hogy létezik H7  - H7  és  H7 - H1  (tompított/fényszóró) kombó. És billegető motorból is kétféle rögzítésű van. Bár ez a bekötést nem befolyásolja.

« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 11:25:13 írta deerman » Naplózva
b.András
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 17:07:32 »

halli valaki tudna e segiteni van egy 97-es mondeom aminek eltört az egyetlen kulcsa ki kel cserélnem a gyujtás kapcsolot de akor a központi zárat se tudom nyitni kérdésem hogy tudom átalakitani hogy müködjön egy távirányitos kulcsal

Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:57:48 »

halli valaki tudna e segiteni van egy 97-es mondeom aminek eltört az egyetlen kulcsa ki kel cserélnem a gyujtás kapcsolot de akor a központi zárat se tudom nyitni kérdésem hogy tudom átalakitani hogy müködjön egy távirányitos kulcsal


Szerintem kell bele egy központi zár vezérlő + távirányító. 6-7ezertől kapható, 8-10ezerért be is szerelik
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2016.11.29 kedd, 17:14:43 »

Ha van immobilizátor  (inditásgátló) akkor annak a kérdését meg kellene oldani a gyújtáskapcsoló csere nem elég és a központizár vezérlőt nem biztos, hogy cserélni kellene. Érdemes először egy gépjármű elektromos szerelővel konzultálni. A konzultáció nem kerülhet pénzbe és utána lehet dönteni.

Üdv. László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2016.11.30 szerda, 23:41:05 »

Helló, létezik gyári foglalatos led ami passzol az óraegységbe ?  Vagy csak magát az izzót lehet pótólni ledként a foglalatba ?  Miyen típusú a gyári műszerfal izzó foglalat, mert rendeltem T5 B8.5 d , sokkal kissebb volt mint ami kellett volna.
Ha jók az emlékeim, akkor a műanyag foglalatban T6.5 méretű rizsszem izzók vannak.
Tudtommal a komplett világító testet is meg tudod venni led változatban pl. az Ebay-ról.
Naplózva
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2016.12.02 péntek, 14:53:50 »

Sziasztok!

Mélynyomó áramkábelt hol lehet legegyszerűbben átvezetni a tűzfalon? Vizuális típus vagyok és ha még képet is küldenétek róla azzal megkönnyítenétek a dolgom, de ha elmondja valaki annak is nagyon örülök.

Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2016.12.02 péntek, 15:13:57 »

Üdv! Ezer éve nem írtam, de most tapasztalt mondeosok véleményére, tanácsára lenne szükségem. 97-es 2.0 mondirol lenne szó, a probléma a következő: menet közben leállt az autó, aztán többszöri indítózásra sem reagált (önindító sem teker) aztán egyszer csak beindult. Haza vitt, leállítottam, és azóta se kép, se hang, egyszer sikerült beindítani, ráadtam a gyújtást és az önindítónak közvetlen az aksiról adtam áramot. Leállt kb egy perc járás után, és azóta már úgy sem engedi beindítani... kicseréltem a gyújtás kapcsolót, nem az volt a gond. Valakinek van ötlete, találkozott már hasonlóval?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2016.12.02 péntek, 16:06:44 »

Mélynyomó áramkábelt hol lehet legegyszerűbben átvezetni a tűzfalon? Vizuális típus vagyok és ha még képet is küldenétek róla azzal megkönnyítenétek a dolgom, de ha elmondja valaki annak is nagyon örülök.
Nem egyszerű a kivitelezés, de szerintem mások is azt fogják mondani, hogy azon a gumiharangon, amin a kábelköteg is átmegy a motortérből a pedálok mellé.
Nekem is pl. ott van.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2016.12.02 péntek, 16:07:58 »

Üdv! Ezer éve nem írtam, de most tapasztalt mondeosok véleményére, tanácsára lenne szükségem. 97-es 2.0 mondirol lenne szó, a probléma a következő: menet közben leállt az autó, aztán többszöri indítózásra sem reagált (önindító sem teker) aztán egyszer csak beindult. Haza vitt, leállítottam, és azóta se kép, se hang, egyszer sikerült beindítani, ráadtam a gyújtást és az önindítónak közvetlen az aksiról adtam áramot. Leállt kb egy perc járás után, és azóta már úgy sem engedi beindítani... kicseréltem a gyújtás kapcsolót, nem az volt a gond. Valakinek van ötlete, találkozott már hasonlóval?
Test kábelek érintkezése jó (motoron/váltón, önindítón)?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2016.12.02 péntek, 16:51:30 »

Test kábelek érintkezése jó (motoron/váltón, önindítón)?

Igen, még a motorvezérlőről ami megy a karószériára azt is kimértem  vigyor3 valami komolyabb gond lesz itt. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2016.12.02 péntek, 17:00:01 »

Test kábelek érintkezése jó (motoron/váltón, önindítón)?

azt vettem észre h az immo vissza jelző nem villog, ha lezárom az autót, pedig úgy rémlik h az villogott normálisan. viszont ha ráadom a gyújtást, akkor pármásodpercig világít aztán kialszik, ez a része viszont ok. Voltam egyébként már pár szakinál, de senki nem akar vele foglalkozni levele
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2016.12.02 péntek, 17:28:00 »

Az immo visszajelző lámpának ha a motor nem működik akkor folyamatosan kell villogni. Ha beinditjuk a motort akkor kell neki elaludni és nem világitani. Ha a gyújtást ráadjuk akkor folyamatosan világitani. Meg kellene nézni a PATS modul és az immo karika környékét nincs e ott valami érintkezési vagy egyéb probléma. Továbbá meg kellene nézni a motortérben lévő biztositék dobozban a kék színü nagy biztositékot amely ha jól emlékszem a gyújtás biztositéka és 20 A.  Több is van belőle, ha igaz akkor az autó elejétől az első. ( Ford M. kezelési könyv MK2 benne van. Nálam is kiment egyszer és nem indult az autó a biztositék egyik vége leolvadt, cserélni nem érdemes mert nagyon drága, meg kell forrasztani, és kész.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2016.12.02 péntek, 18:12:29 »

Az immo visszajelző lámpának ha a motor nem működik akkor folyamatosan kell villogni. Ha beinditjuk a motort akkor kell neki elaludni és nem világitani. Ha a gyújtást ráadjuk akkor folyamatosan világitani. Meg kellene nézni a PATS modul és az immo karika környékét nincs e ott valami érintkezési vagy egyéb probléma. Továbbá meg kellene nézni a motortérben lévő biztositék dobozban a kék színü nagy biztositékot amely ha jól emlékszem a gyújtás biztositéka és 20 A.  Több is van belőle, ha igaz akkor az autó elejétől az első. ( Ford M. kezelési könyv MK2 benne van. Nálam is kiment egyszer és nem indult az autó a biztositék egyik vége leolvadt, cserélni nem érdemes mert nagyon drága, meg kell forrasztani, és kész.

Üdv: László

Köszi a tippeket, biztosítékok rendben, imokarikát néztem ki is mértem a vezérlőig a 4bol három kábel szépen kicsipog (fehér-zöld, szürke-narancs, sárga-zöld) viszont a fekete-zöld az nem, csak testel sipol ki, lehet csak test is, passzolom. hol találom a pats modult?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2016.12.02 péntek, 19:54:30 »

A PATS modul amennyiben van a rádió háta mögött szokott lenni, van olyan is, hogy az immovezérlést maga az ECU ( motorvezérlő) tudja. Külön modul nincs. Az enyém is ilyen. Talán még egy felvetés, nem sérült-e meg az inditó kulcsban lévő csip, esetleg ha van pótkulcs akkor meg  kellene próbálni ha még nem volt azzal is. Az aksi állapota esetleg az is hiba lehet.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2016.12.02 péntek, 20:14:57 »

A PATS modul amennyiben van a rádió háta mögött szokott lenni, van olyan is, hogy az immovezérlést maga az ECU ( motorvezérlő) tudja. Külön modul nincs. Az enyém is ilyen. Talán még egy felvetés, nem sérült-e meg az inditó kulcsban lévő csip, esetleg ha van pótkulcs akkor meg  kellene próbálni ha még nem volt azzal is. Az aksi állapota esetleg az is hiba lehet.

Üdv: László

rádió mögött nincs,valszeg az utóbbi van nekem is. pótkulccsal sem működik sajnos. aksi optima red top 12,7et fixen tart. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2016.12.02 péntek, 20:21:20 »

Hát igen ilyenkor már tanácstalan az ember fia igy látatlanban, a találgatások helyett mégis megérné egy diagnosztikát csináltatni, nem nagy pénz,és ha van hibakód akkor azon el lehetne indulni. igaz ehhez a motornak járni kellene. Az öninditó direkt árammal forog? Ha nem akkor le kel ellenőrizni az öninditót, ha igen akkor más irányba kell elindulni . Legvégső esetben az ECU is meghibásodhatot,  én is ECU-t cseréltem és minden jó lett, végig kell ellenőrizni a kábeleket, ez olyan elektromos hibának tűnik alahol zárlat is lehet.

Üdv László
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.03 szombat, 19:20:22 írta Vagol » Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2016.12.03 szombat, 09:05:27 »

Sziasztok! Ford mondeo mk2 1.8 benzin 1997-ben az ülésfűtés gombok mögött volt még egy csatlakozó és gondoltam, hogy az a kipörgésgátló cstlakozója, úgyhogy beszereztem egy olyan gombsort, amin van asr gomb, de nem tudom vele bekapcsolni. Nyomkodom, de nem világít a gomb, a műszerfalon sem jelenik meg a kipörgésgátló ábrája. Van egyáltalán a kocsimban, vagy a gomb rossz?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2016.12.03 szombat, 19:12:03 »

Sziasztok! Ford mondeo mk2 1.8 benzin 1997-ben az ülésfűtés gombok mögött volt még egy csatlakozó és gondoltam, hogy az a kipörgésgátló cstlakozója, úgyhogy beszereztem egy olyan gombsort, amin van asr gomb, de nem tudom vele bekapcsolni. Nyomkodom, de nem világít a gomb, a műszerfalon sem jelenik meg a kipörgésgátló ábrája. Van egyáltalán a kocsimban, vagy a gomb rossz?

Motortérben ha a gázbovden közvetlenül a pillangószelepre megy, akkor nincs kipörgésgátó. Ha egy külön dobozba megy, majd onnan a pillangószelephez, akkor van.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.