Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 13:10:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2308239 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6950 Dátum: 2017.03.15 szerda, 16:36:41 »

Akkor errefelé keresgélj.Erre nem tudok most mit mondani,nekem a 98-as motor helyére 99-es került,ugyanúgy mint Nálad motor+váltó egyben,ráadásul nem is típusazonos...a műszer pont ugyanúgy mutat mint eddig,nincs eltérés.Azt nem próbáltad,hogy kicseréled a jeladókat?
Esetleg egy újat tudnék belerakni de az előző autóba ahogy össze volt rakva, úgy rendesen mutatott és ha azt a kilóméter órát rakom át akkor ugyanúgy mutat(szarul)!
A cserével az a gond hogy a két jeladó rögzítése más. A mechanikus jeladót öbetekered egy menetes likba, a mágnesest egy külön csavarral külön likba rögzíted. Ha váltót cserélek akkor megtudnám ezt a cserét tenni de szeretném ezt elkerülni.
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6951 Dátum: 2017.03.17 péntek, 10:36:35 »

Sziasztok!

A sebességmérő műszer külön cserélhető,vagy csak komplett az egész műszerfal? A dieselé és a benzinesé egyezik(ha cserélhető külön)?Nekem dieselbe kellene, a sebességet méri,de a km-t nem,a napi számláló se:Sad(
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6952 Dátum: 2017.03.17 péntek, 10:38:45 »

Erre gondoltam én is,de húzásra se indul,emiatt sztem nem ott van a bibi..ma kiderül,ha minden igaz,jön egy hozzáértő,és megnézi.

Hálisenek profi szakértő jött szerdán, kikötötte az immót, és megy a kocsi.Mindenkinek köszi a segitséget immo ügyben!
2 márkaszervizzel is beszéltem, lehangoló a véleményem róluk(Ivanics,és Szabó Érd).
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6953 Dátum: 2017.03.17 péntek, 10:54:35 »

Sziasztok!

A sebességmérő műszer külön cserélhető,vagy csak komplett az egész műszerfal? A dieselé és a benzinesé egyezik(ha cserélhető külön)?Nekem dieselbe kellene, a sebességet méri,de a km-t nem,a napi számláló se:Sad(
Ha jól tudom a diesel és a benzines órát nem tudom megcserélni mert nem ugyanazt mutatja! A diesel nyomatékosabb mint a benzines és más a váltó fogaskerekeinek áttétele!épp ezért mutatna mást.
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6954 Dátum: 2017.03.17 péntek, 11:46:58 »

Hálisenek profi szakértő jött szerdán, kikötötte az immót, és megy a kocsi.Mindenkinek köszi a segitséget immo ügyben!
2 márkaszervizzel is beszéltem, lehangoló a véleményem róluk(Ivanics,és Szabó Érd).

Ivanicsékkal nem szokott gond lenni, de szerintem pont miattam nem vállalnak már régebbi járgányokat. (tavaly egy hónapig szívtak az ST motorikus felújításával xD)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6955 Dátum: 2017.03.17 péntek, 23:56:48 »

Sziasztok!

GLX felszereltség mellett mennyire macerás beszerelni egy Trip Computert milyen plusz cuccokra lesz szükségem, ha a későbbiekben minden funkcióját ki szeretném használni?

Előre is kösz a válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6956 Dátum: 2017.03.18 szombat, 01:39:35 »

Ha jól tudom a diesel és a benzines órát nem tudom megcserélni mert nem ugyanazt mutatja! A diesel nyomatékosabb mint a benzines és más a váltó fogaskerekeinek áttétele!épp ezért mutatna mást.

Értem..de a sebességmérő cserélhető külön,vagy csak egyben az egész műszer a fordszámmérővel egyben?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6957 Dátum: 2017.03.18 szombat, 09:18:16 »

Értem..de a sebességmérő cserélhető külön,vagy csak egyben az egész műszer a fordszámmérővel egyben?

Külön cserélhető a sebességmérő egység, pont most cseréltem én is, mert nekem is az volt a problémám mint neked, és igen benzinest dízel helyett nem tudsz berakni. Csak azt a 3 torksz csavart kell kicsavarnod és ki tudod húzni az egységet, persze mind ezt óvatosan.



Nagyobb kép:

http://www.***/view.php?filename=295IMG_1991.jpg



Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.18 szombat, 09:25:39 írta puflee » Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6958 Dátum: 2017.03.18 szombat, 09:36:23 »

Külön cserélhető a sebességmérő egység, pont most cseréltem én is, mert nekem is az volt a problémám mint neked, és igen benzinest dízel helyett nem tudsz berakni. Csak azt a 3 torksz csavart kell kicsavarnod és ki tudod húzni az egységet, persze mind ezt óvatosan.



Nagyobb kép:

http://www.***/view.php?filename=295IMG_1991.jpg



Üdv.

Köszi! Akkor már csak egy órát kell szereznem..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6959 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 08:32:55 »

Sziasztok!

GLX felszereltség mellett mennyire macerás beszerelni egy Trip Computert milyen plusz cuccokra lesz szükségem, ha a későbbiekben minden funkcióját ki szeretném használni?

Előre is kösz a válaszokat.

Ha erre gondolsz, nem lehet egyszerű, de egy marék lelkesedéssel meg lehet csinálni.  Wink
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Ut%C3%B3lagos_AWS_ellen%C5%91rz%C5%91modul_be%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9se
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6960 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 10:53:07 »

Ha erre gondolsz, nem lehet egyszerű, de egy marék lelkesedéssel meg lehet csinálni.  Wink
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Ut%C3%B3lagos_AWS_ellen%C5%91rz%C5%91modul_be%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9se

Inkább itt az okosabb fajta óráról lesz szó. Valahol volt arról is leírás, de wikin nem találom, úgyhogy csak itt a fórumon lehetett. Sry, de lusta vagyok most megkeresni Cheesy Ööö... az biztos, hogy kell hozzá megfelelő kábelezés, sebesség, meg mittoménmicsodának a jeleit kell odajuttatni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6961 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 11:18:42 »

Inkább itt az okosabb fajta óráról lesz szó. Valahol volt arról is leírás, de wikin nem találom, úgyhogy csak itt a fórumon lehetett. Sry, de lusta vagyok most megkeresni Cheesy Ööö... az biztos, hogy kell hozzá megfelelő kábelezés, sebesség, meg mittoménmicsodának a jeleit kell odajuttatni.

Olyan is volt?  wow1
Hú, az engem is érdekelne.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6962 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 14:17:26 »




Olyan is volt?  wow1
Hú, az engem is érdekelne.

Igen volt egy ilyen, arra gondoltam, AWS be kötése kicsit nagyobb szívás, de elvileg nem lehetetlen azt tudom, igaz az pont nem izgatja annyira a fantáziám mint ez:



A héten elvileg megjön a cucc és elvileg mindenem be van kábelezve szóval csak órát cserélek, de nagyon sok angol nyelvű leírást olvastam róla, plusz van youtube-on videó is róla, egy kis minimális angollal megoldható a bekötése.


Videó a bekötésről:
Első rész a többi meg jön utána
https://www.youtube.com/watch?v=dMx3UPb0Vvg

Angol leírás:

http://www.mirez.co.uk/Trips.htm
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6963 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 15:15:23 »



Igen volt egy ilyen, arra gondoltam, AWS be kötése kicsit nagyobb szívás, de elvileg nem lehetetlen azt tudom, igaz az pont nem izgatja annyira a fantáziám mint ez:



A héten elvileg megjön a cucc és elvileg mindenem be van kábelezve szóval csak órát cserélek, de nagyon sok angol nyelvű leírást olvastam róla, plusz van youtube-on videó is róla, egy kis minimális angollal megoldható a bekötése.


Videó a bekötésről:
Első rész a többi meg jön utána
https://www.youtube.com/watch?v=dMx3UPb0Vvg

Angol leírás:

http://www.mirez.co.uk/Trips.htm

Köszönöm.
Rávetem magam.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6964 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 17:47:34 »

Köszönöm.
Rávetem magam.

Hmm. Túl sok infót hirtelen nem találtam, de pl. itt van egy apró információmorzsa. Ennek alapján ha 5-nél több vezeték megy oda, akkor csak ki kell cserélni a kütyüt (feltéve, hogy a csatlakozó ugyanolyan).
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6965 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 21:29:54 »

Hmm. Túl sok infót hirtelen nem találtam, de pl. itt van egy apró információmorzsa. Ennek alapján ha 5-nél több vezeték megy oda, akkor csak ki kell cserélni a kütyüt (feltéve, hogy a csatlakozó ugyanolyan).
Hála az égnek, nekem több kábel fut mint 5, így megúsztam ezt a részét, aztán majd kiderül, hogy mi fog menni.

http://www.mirez.co.uk/Trips.htm

Itt ugye megtalálható a kábelezés, a színek is tényleg ez a legjobb leírás szerintem az egészről, de ha vizuális vagy akkor itt a kép.



http://www.talkford.com/community/topic/213374-trip-computer-st24/-ról lopott kép
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6966 Dátum: 2017.03.21 kedd, 10:00:44 »

Dieselnél az OBD2 stekker mire használható?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6967 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 11:14:46 »

Tudnátok tanácsot adni, ha az MK2-esembe,(ami manuális klimavezérlős) MK1-es digitális(ovális) klimavezérlőt akarok tenni,mik kellenek hozzá,illetve a csatlakozók mennyire csereszabatosak?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #6968 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:13:00 »

Dieselnél az OBD2 stekker mire használható?

Néhány élő adatot és hibakódokat is lehet olvasni.

https://youtu.be/TtQ5Nxt9nfc
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6969 Dátum: 2017.03.24 péntek, 12:42:41 »

Néhány élő adatot és hibakódokat is lehet olvasni.

https://youtu.be/TtQ5Nxt9nfc

Tehát szerinted van értelme beruházni egy hibakódolvasóra hozzá?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #6970 Dátum: 2017.03.24 péntek, 15:56:27 »

Tehát szerinted van értelme beruházni egy hibakódolvasóra hozzá?

Ezt én kaptam. Be nem ruháztam volna rá.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6971 Dátum: 2017.03.25 szombat, 19:10:00 »

Tudnátok tanácsot adni, ha az MK2-esembe,(ami manuális klimavezérlős) MK1-es digitális(ovális) klimavezérlőt akarok tenni,mik kellenek hozzá,illetve a csatlakozók mennyire csereszabatosak?

MK1-t nem ismerem, de MK2-ben a manuális klímát digitálisra átalakítani szívás. Korábban valaki leírta miért nem éri meg, sajnos nem emlékszem a részletekre, csak annyi maradt meg, hogy ha véletlen ilyen jutna eszembe, beszéljem le magam róla.  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6972 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 19:20:40 »

MK1-t nem ismerem, de MK2-ben a manuális klímát digitálisra átalakítani szívás. Korábban valaki leírta miért nem éri meg, sajnos nem emlékszem a részletekre, csak annyi maradt meg, hogy ha véletlen ilyen jutna eszembe, beszéljem le magam róla.  vigyor3

Sok kedvem nekem sincs átalakitani, ha találok olyan mk1-es középkonzolt,ami famintás,és a 3tekerős fajta,eszembe se jut..De eddig vagy nem találtam, vagy aranyáron..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6973 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 19:22:34 »

Ezt én kaptam. Be nem ruháztam volna rá.


Oké,köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6974 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 21:33:38 »

Sok kedvem nekem sincs átalakitani, ha találok olyan mk1-es középkonzolt,ami famintás,és a 3tekerős fajta,eszembe se jut..De eddig vagy nem találtam, vagy aranyáron..
Ne felejtsd el a hamutartót is kérni hozzá,mert az más mint az mk2.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6975 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 23:43:02 »

Ne felejtsd el a hamutartót is kérni hozzá,mert az más mint az mk2.

Igen, azt márkiszúrtam:Smiley)
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6976 Dátum: 2017.03.29 szerda, 19:15:36 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék hogy mi lehet az autóval.

KB 1 hónapja megvolt a vezérműszíj csere, plusz benézett egy adagoló felújítás is. Nagyon meglepődtem mennyire szépen ment az autó ezek után, pöcc-re indult a mínuszokban is.

Most viszont egyik pillanatról a másikra nem akar indulni. A probléma az hogy munkahelyről indultam volna de alig akart betekerni, olyan volt mintha lemerült volna. Sajnos mielőtt haza mentem megkellet állnom. Ott viszont már nem indult és nem is nagyon akart tekerni. Elhívtam egy ismerőst hogy húzzon haza, de azért rápróbáltunk hogy behúzva elinul-e. És láss csodát elindult minden gond nélkül, haza tudtam vele jönni és mielőtt le állítottam volna ránéztem a töltésre. Alapjáraton 14V a töltés kb rendben is van. Motor leállít vártam egy kicsit és az akksira is rámértem ami 1 éves. Az akksi 12,8 V-on. Szerintem ez is rendben van. Felraktam azért tölteni, és 3 óra után a töltő azt jelzi hogy majdnem jó. Lekaptam és gondoltam rá is próbálok, viszont itt jött a hidegzuhany, mert az önindító továbbra is csak alig párat fordít és olyan mintha erőlködne. Reggel még pöccre indult most meg semmi, berántva meg indul.

Szerintettek mi lehet a baj? kipurcant az önindítóm?

Előre is köszönöm az ötleteket.
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6977 Dátum: 2017.03.29 szerda, 20:31:34 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék hogy mi lehet az autóval.

KB 1 hónapja megvolt a vezérműszíj csere, plusz benézett egy adagoló felújítás is. Nagyon meglepődtem mennyire szépen ment az autó ezek után, pöcc-re indult a mínuszokban is.

Most viszont egyik pillanatról a másikra nem akar indulni. A probléma az hogy munkahelyről indultam volna de alig akart betekerni, olyan volt mintha lemerült volna. Sajnos mielőtt haza mentem megkellet állnom. Ott viszont már nem indult és nem is nagyon akart tekerni. Elhívtam egy ismerőst hogy húzzon haza, de azért rápróbáltunk hogy behúzva elinul-e. És láss csodát elindult minden gond nélkül, haza tudtam vele jönni és mielőtt le állítottam volna ránéztem a töltésre. Alapjáraton 14V a töltés kb rendben is van. Motor leállít vártam egy kicsit és az akksira is rámértem ami 1 éves. Az akksi 12,8 V-on. Szerintem ez is rendben van. Felraktam azért tölteni, és 3 óra után a töltő azt jelzi hogy majdnem jó. Lekaptam és gondoltam rá is próbálok, viszont itt jött a hidegzuhany, mert az önindító továbbra is csak alig párat fordít és olyan mintha erőlködne. Reggel még pöccre indult most meg semmi, berántva meg indul.

Szerintettek mi lehet a baj? kipurcant az önindítóm?

Előre is köszönöm az ötleteket.

Bár dízelekben nem vagyok járatos de a tünetek alapján egy önindító felújítás vár rád.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6978 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 10:42:48 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék hogy mi lehet az autóval.

KB 1 hónapja megvolt a vezérműszíj csere, plusz benézett egy adagoló felújítás is. Nagyon meglepődtem mennyire szépen ment az autó ezek után, pöcc-re indult a mínuszokban is.

Most viszont egyik pillanatról a másikra nem akar indulni. A probléma az hogy munkahelyről indultam volna de alig akart betekerni, olyan volt mintha lemerült volna. Sajnos mielőtt haza mentem megkellet állnom. Ott viszont már nem indult és nem is nagyon akart tekerni. Elhívtam egy ismerőst hogy húzzon haza, de azért rápróbáltunk hogy behúzva elinul-e. És láss csodát elindult minden gond nélkül, haza tudtam vele jönni és mielőtt le állítottam volna ránéztem a töltésre. Alapjáraton 14V a töltés kb rendben is van. Motor leállít vártam egy kicsit és az akksira is rámértem ami 1 éves. Az akksi 12,8 V-on. Szerintem ez is rendben van. Felraktam azért tölteni, és 3 óra után a töltő azt jelzi hogy majdnem jó. Lekaptam és gondoltam rá is próbálok, viszont itt jött a hidegzuhany, mert az önindító továbbra is csak alig párat fordít és olyan mintha erőlködne. Reggel még pöccre indult most meg semmi, berántva meg indul.

Szerintettek mi lehet a baj? kipurcant az önindítóm?

Előre is köszönöm az ötleteket.


Először rámérnék,hogy az önindító is megkapjae a teljes áramot,és megpróbálnám direkt árammal az indítást.A sarukat is ellenőrizd. Ha minden oé, akkor sajnos az önindító lesz a ludas..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6979 Dátum: 2017.03.31 péntek, 07:59:32 »

Mi mindenre jó a napfénytető alatti burkolat?Lőn,hogy az autóba telepített kamera egy rossz szivargyújtós adapter miatt elhalálozott (szétégett a chipje és kiégette a kamera usb csatiját.Működött csak épp már nem lehetett tölteni R.I.P.) és egyébként is szúrta a szemem a lógó vezeték.Egy ideig ment powerbankról a kamera töltése de a max. felbontás mellett+ha ment a hátsó kamera felvétel is még a 20emAh-s kapacitás is kevés volt,nameg az asszony nem tudta használni a napellenzőt.Az ötletek sorában ez volt az utolsó.Most már megy az állandó töltés,a telónak marad a szivargyújtó.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #6980 Dátum: 2017.03.31 péntek, 08:58:22 »

 taps  taps  taps
 eljen

Mi mindenre jó a napfénytető alatti burkolat?Lőn,hogy az autóba telepített kamera egy rossz szivargyújtós adapter miatt elhalálozott (szétégett a chipje és kiégette a kamera usb csatiját.Működött csak épp már nem lehetett tölteni R.I.P.) és egyébként is szúrta a szemem a lógó vezeték.Egy ideig ment powerbankról a kamera töltése de a max. felbontás mellett+ha ment a hátsó kamera felvétel is még a 20emAh-s kapacitás is kevés volt,nameg az asszony nem tudta használni a napellenzőt.Az ötletek sorában ez volt az utolsó.Most már megy az állandó töltés,a telónak marad a szivargyújtó.

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6981 Dátum: 2017.03.31 péntek, 12:50:15 »

Mi mindenre jó a napfénytető alatti burkolat?Lőn,hogy az autóba telepített kamera egy rossz szivargyújtós adapter miatt elhalálozott (szétégett a chipje és kiégette a kamera usb csatiját.Működött csak épp már nem lehetett tölteni R.I.P.) és egyébként is szúrta a szemem a lógó vezeték.Egy ideig ment powerbankról a kamera töltése de a max. felbontás mellett+ha ment a hátsó kamera felvétel is még a 20emAh-s kapacitás is kevés volt,nameg az asszony nem tudta használni a napellenzőt.Az ötletek sorában ez volt az utolsó.Most már megy az állandó töltés,a telónak marad a szivargyújtó.


Gratula!
Tetszenek az ilyen kreatív megoldások :O)
A vezeték csak lóg ha bedugod a töltőbe? Vagy hogy?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #6982 Dátum: 2017.03.31 péntek, 13:55:33 »

Gratula!
Tetszenek az ilyen kreatív megoldások :O)
A vezeték csak lóg ha bedugod a töltőbe? Vagy hogy?

Az ötlet onnan jött,hogy utálom a szemem előtt lógó vezetékeket és nem függőlegesen,hanem vízszintesen kellene elvezetni mert az engem kevésbé zavar a fejem felett mint a szemem előtt.A kamera gyári papírján az van,hogy vezesse körbe a szivargyújtótól a vezetéket a kesztyűtartó-A oszlop-tető útvonalon.Na,ez egy marhaság,bár szoktam szétszedni az autó belsejét,de nem fogok 2-2.5m usb kábelt körbevezetni.Szétnéztem a külföldi piacos oldalakon és akkor találtam erre.Mindenféle variációban lehet kapni,nekem elég volt ez is.Mégiscsak egyszerűbb 4*10 cm vezetéket krimpelni mint a 2 métert dugdosni...Amíg nincs az asszony mellettem,addig a napellenző felett van elvezetve ott,ahol a hátsó kamera vezetékének egy része látható és a szélvédő felöli részen jön vissza a kamerába.Ilyenkor a kamera is a napellenzőre ragasztott tartón van (kicsi és könnyű,úgyhogy nem húzza le) Ha mellettem van az asszony akkor a szélvédős tartóra teszem a kamerát,a vezeték pont ugyanarra megy de kevésbé zavar és rövidebb rész lóg le hozzá,mintha a szivargyújtóból kapná a feszt és lóg előttem a kábel.A telónak meg vettem olyan tartót (szó szerint olyan mint egy egér),hogy ha kell a navigáció akkor nem a szélvédőre teszem,hanem a műszerfal párnára és az továbbra is a gyújtóról kapja a feszt,de sehová nem lóg be (a töltő adapter csatija oldalt van kivezetve így nem ver bele és nem akad bele a kezem váltáskor mint a normál adapterekbe...) csak addig ér ameddig kell.Vagy simán csak beteszem a kiengedett kézifék-kar mellé és a hang után megyek...ha mázlim van nem fagy le a here wego...
Sajnos (hahaha) a szellőzőrácsba csíptethető tartók és egyéb szélvédőre rakható cuccok nem játszanak egész egyszerűen azért,mert túl nehéz a telefonom és nem bírják el.....(majd 30 deka...mondjuk 25 és 30 között...)
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.31 péntek, 14:07:31 írta puffin__lekvar » Naplózva
gyula63
Vendég
« Új hozzászólás #6983 Dátum: 2017.03.31 péntek, 15:12:48 »

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy mivan akkor, ha nincs töltés,pedig most lett generátor cserélve. A müszerfalon sem világit a töltés visszajelzö lámpa. Elvbe töltés van, csak nemmegy el az akuig.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6984 Dátum: 2017.04.04 kedd, 08:59:51 »

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy mivan akkor, ha nincs töltés,pedig most lett generátor cserélve. A müszerfalon sem világit a töltés visszajelzö lámpa. Elvbe töltés van, csak nemmegy el az akuig.


A generátor csatlakozójáról lejön a feszültség?
Ha igen, akkor én a vezetékezésnél kutakodnék
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
soul
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #6985 Dátum: 2017.04.04 kedd, 21:24:07 »

Esetleg egy újat tudnék belerakni de az előző autóba ahogy össze volt rakva, úgy rendesen mutatott és ha azt a kilóméter órát rakom át akkor ugyanúgy mutat(szarul)!
A cserével az a gond hogy a két jeladó rögzítése más. A mechanikus jeladót öbetekered egy menetes likba, a mágnesest egy külön csavarral külön likba rögzíted. Ha váltót cserélek akkor megtudnám ezt a cserét tenni de szeretném ezt elkerülni.

Hello, erre került megoldás?
1998-as MK2-be 2000-res váltó került, a kilométerórám és a számlálók is 3x-os értéket számolnak
81 km/óránál (a kilométerórán 240) a motor kihagy 2 mp-ekre.

Ha valakinek van ötlete, megköszönöm Smiley 
Naplózva

Dallaszkorben, világjegy Smiley

Mondeo MK2 2000 Turnier Kombi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #6986 Dátum: 2017.04.05 szerda, 13:00:31 »

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy mivan akkor, ha nincs töltés,pedig most lett generátor cserélve. A müszerfalon sem világit a töltés visszajelzö lámpa. Elvbe töltés van, csak nemmegy el az akuig.


A visszajelző lámpa a műszerfalon nincs kiégve? Vannak tipusok, amikben azon keresztül záródik az áramkör, és ha kiég,nincs meg a kör..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6987 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 13:44:01 »

Ha minden ok, akkor nagyon gyanús az ECU hiba, ha az ECU -ban van az immo is akkor sajnos ott is lehet a hiba. Nálam az ECU-ban az automata sebváltó vezérlése ment ki és cserélni kellett, javítani nem tudták.Valamiért nem ismeri fel a kulcsban levő csip kódot.  Talán egy hozzáértő szaki  tudna segíteni, vagy talán egy szofter frissités is.

Üdv: László

ECU volt a ludas.  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6988 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 19:30:41 »

ECU volt a ludas.  eljen

Örülünk, hogy a probléma megoldódott.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6989 Dátum: 2017.04.11 kedd, 08:02:07 »

Uraim!
Ha az oldalindexet ledesre cserélem számítsak valami változásra?
Úgy értem, változik a terhelés, ezért gyorsabban villog. Pl.
köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6990 Dátum: 2017.04.12 szerda, 19:18:53 »

Sziasztok,

Úgy nézz ki van egy elektromos mumusom. Fel újítattam az önindítót, pöcc és indul, de most meg ahogy visszahoztam a villamoságistól elment a töltésem. Ahogy a fordulat közelít szép lassan a 2500-hoz úgy halványúl a töltés visszajelző, vagyis mintha lenne töltés magas fordulaton. A generátorom tavaly kapott új szénkefét és fesz.szabályzót. Annyit felfedeztem még hogy lóg egy vezeték ami olyan mintha előtte az önindítóra lett volna kötve.


Ötlettek?

Előre is köszi a tippeket.
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6991 Dátum: 2017.04.12 szerda, 21:54:56 »

Sziasztok,

Úgy nézz ki van egy elektromos mumusom. Fel újítattam az önindítót, pöcc és indul, de most meg ahogy visszahoztam a villamoságistól elment a töltésem. Ahogy a fordulat közelít szép lassan a 2500-hoz úgy halványúl a töltés visszajelző, vagyis mintha lenne töltés magas fordulaton. A generátorom tavaly kapott új szénkefét és fesz.szabályzót. Annyit felfedeztem még hogy lóg egy vezeték ami olyan mintha előtte az önindítóra lett volna kötve.


Ötlettek?

Előre is köszi a tippeket.

Például tedd vissza azt a főkábelt az önindítóra. Véleményem szerint az pont a generátor kábele... Wink
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6992 Dátum: 2017.04.12 szerda, 21:58:15 »

Uraim!
Ha az oldalindexet ledesre cserélem számítsak valami változásra?
Úgy értem, változik a terhelés, ezért gyorsabban villog. Pl.
köszönöm
Gyorsabban kell villognia, mert úgy érzi, kiégett egy izzó. Ha meg leterheled, akkor elveszíted a LED kisebb fogyasztásból fakadó előnyét.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6993 Dátum: 2017.04.12 szerda, 22:00:20 »

Gyorsabban kell villognia, mert úgy érzi, kiégett egy izzó. Ha meg leterheled, akkor elveszíted a LED kisebb fogyasztásból fakadó előnyét.
oldalindex 5w, az nem szokott bekavarni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6994 Dátum: 2017.04.12 szerda, 22:39:12 »

oldalindex 5w, az nem szokott bekavarni
Hát, ha már fáradtabbak a csatlakozások, lehet, hogy nem veszi észre. De pont az 5w miatt túl sokat nem lehet nyerni vele. Fényerőben kissebb amit oda be lehet zsúfolni. Stabil feszültséget is nehéz adni neki. Talán annyi, hogy szinte örökös. Bár még ez is kétséges.
Én sokat nem görcsölnék rajta, de ez csak az én véleményem.
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6995 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 07:00:36 »

Például tedd vissza azt a főkábelt az önindítóra. Véleményem szerint az pont a generátor kábele... Wink

Visszaraktam és tényleg szépen mükődik. Köszönöm a segítséget.
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6996 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 08:35:32 »

Köszönöm az infókat.
Inkább a fényerő miatt kerül cserére.
A 7végén kiderül.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
gaborkluven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #6997 Dátum: 2017.04.19 szerda, 08:48:05 »

Sziasztok,

Egy eladó, bontott 97BW-19E616-AB (ATC) típusjelű fűtésállító motort keresek.
Olyat, mint az alábbi képen:



Köszi! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.19 szerda, 10:25:48 írta gaborkluven » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6998 Dátum: 2017.04.19 szerda, 11:07:19 »

Köszönöm az infókat.
Inkább a fényerő miatt kerül cserére.
A 7végén kiderül.

Csak infónak.
Cserére kerültek. Normál tempóban villog. A fénye pedig kolosszális.  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6999 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 08:06:02 »

Informális kérdésem lenne a szakértő urakhoz.
Garázs pakolás közben találtam egy termosztát házat termosztáttal, hő jeladóval éééés egy másik hőgomba szerűséggel, ami a ház aljába van tekerve. Előre, lefelé néz. Két saruja is van.
Nem is néztem meg, hogy nekem van-e ilyenem. Ez mire való?
1. Ablak lehúzási magasság jeladó?
2. Pótkerék légnyomás jeladó?
3. Sörmennyiség ellenőrző jeladó?
 nyes
köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.