Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:06:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569950 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6150 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 23:04:59 »

Sziasztok!

MK2es v6 autómata mondeómnak olyan problémája van hogy alapjáraton és mikor tartom vele a sebességet pulzál (villog) a világítás!
De mikor a sebességet tartom vele akkor a pulzálással együtt rángat kicsit a kocsi!mikor megvettem az autót rá 1 hétre töltés gondok voltak és fel lett újítva a generátor de előtte nem voltak ilyen problémák!!töltés rendben van és minden uj a generátorba!!!!a pulzálás akkor szünik meg ha világítást,első és hátsó ködlámpát,2 ülésfűtést és a cd-t bekapcsolom!!!ha valaki tudna mondani valami okosságot nagyon örülnék mert a villamossági szerelők itt megbuktak!!!!
ha tudsz nekem segíteni a 0620/926-22-88 as számon csörgess meg és visszahívlak mert telefonba jobban ellehet mondani!!

várom a választ!
 Köszönöm
Generátor gyanús pedig. Töltőfeszültség mennyi terheléssel ill nélkül?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bumbi
Vendég
« Új hozzászólás #6151 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 00:04:23 »

Generátor gyanús pedig. Töltőfeszültség mennyi terheléssel ill nélkül?

13,8 és 14,2 körül mozog
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6152 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 00:35:24 »

13,8 és 14,2 körül mozog
Mikor volt a generátor felújítás (hány km-el ezelőtt)? És mit kell értsünk felújítás alatt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6153 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 05:58:17 »

Sziasztok!

MK2es v6 autómata mondeómnak olyan problémája van hogy alapjáraton és mikor tartom vele a sebességet pulzál (villog) a világítás!
De mikor a sebességet tartom vele akkor a pulzálással együtt rángat kicsit a kocsi!mikor megvettem az autót rá 1 hétre töltés gondok voltak és fel lett újítva a generátor de előtte nem voltak ilyen problémák!!töltés rendben van és minden uj a generátorba!!!!a pulzálás akkor szünik meg ha világítást,első és hátsó ködlámpát,2 ülésfűtést és a cd-t bekapcsolom!!!ha valaki tudna mondani valami okosságot nagyon örülnék mert a villamossági szerelők itt megbuktak!!!!
ha tudsz nekem segíteni a 0620/926-22-88 as számon csörgess meg és visszahívlak mert telefonba jobban ellehet mondani!!

várom a választ!
 Köszönöm
Ugyan ez a hiba jelenség nekem is megvan, mióta megvettem az autót, írtam is róla. Nem jött igazán olyan tanács, ami segített volna. Ami az érdekesség, álló motornál, helyzetjelző lámpa villog, mint egy villogó automata. Elöl-hátul. Ha több terhelést rakok rá, halványul a vibrálás, beindított motornál alapjáraton még érzékelhető, kicsit nagyobb fordulaton eltűnik. Senki nem tudott erre magyarázatot adni, megtanultam vele együtt élni. Nincs jelentősége, generátor csere után is megmaradt a jelenség. Egyéb okból ugyanis cseréltem.  szomoru1
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6154 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 07:34:06 »

Ugyan ez a hiba jelenség nekem is megvan, mióta megvettem az autót, írtam is róla. Nem jött igazán olyan tanács, ami segített volna. Ami az érdekesség, álló motornál, helyzetjelző lámpa villog, mint egy villogó automata. Elöl-hátul. Ha több terhelést rakok rá, halványul a vibrálás, beindított motornál alapjáraton még érzékelhető, kicsit nagyobb fordulaton eltűnik. Senki nem tudott erre magyarázatot adni, megtanultam vele együtt élni. Nincs jelentősége, generátor csere után is megmaradt a jelenség. Egyéb okból ugyanis cseréltem.  szomoru1

Kezdem azt érezni, hogy ez is tipikus "ilyenaMondeoaztánkész" dolog. A dízellel is megvolt a jelenség, hogy alapjáraton erősen érezhetően halványabban világított minden, ez megvan a V6-nál is. Sőt, annál most a legújabb hogy még viszonylag finoman nekiáll stroboszkópozni minden kb. 1500-1750-es fordulat közt. Töltés frissen indítva 14V felett, aztán pár perc után már csak 13-13,5V környékén van, alapjáraton meg van hogy 12V alá is megy a rendszer. Kell egy keveset méricskélnem még, akksi meg generátor is okozhatja a problémát. Majd szólok ha megvan a megoldás Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6155 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 08:32:28 »

Kezdem azt érezni, hogy ez is tipikus "ilyenaMondeoaztánkész" dolog. A dízellel is megvolt a jelenség, hogy alapjáraton erősen érezhetően halványabban világított minden, ez megvan a V6-nál is. Sőt, annál most a legújabb hogy még viszonylag finoman nekiáll stroboszkópozni minden kb. 1500-1750-es fordulat közt. Töltés frissen indítva 14V felett, aztán pár perc után már csak 13-13,5V környékén van, alapjáraton meg van hogy 12V alá is megy a rendszer. Kell egy keveset méricskélnem még, akksi meg generátor is okozhatja a problémát. Majd szólok ha megvan a megoldás Cheesy
Szerintem egyikőtöknek sem jó a generátora.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6156 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 11:28:45 »

Szerintem egyikőtöknek sem jó a generátora.

Erősen lehetséges  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #6157 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 12:24:08 »

Nekem egy óra lámpázgatás után derült ki,hogy az AWS doboznál a kormány alatt-feltéve ha van Neked ilyen- nem volt érintkezés.

Pontosan hol is? Mi is lámpázgattunk tegnap rendesen. A fékpedál kapcsolót ellenőriztük, de ott semmi probléma. Én kábelkötegre gyanakszom.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6158 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 16:09:00 »

Szerintem egyikőtöknek sem jó a generátora.
A motor áll, gyújtás nincs ráadva, máris villog. Gyújtás ráadva, megint villog. Indítózva, (innentől lép be a generátor, szerintem), még mindig villog. Járó motornál kis gázon villog, nagyobb gázon nem villog. Tehát egyáltalán nem biztos, hogy generátor hiba. Ráadásul én most cseréltem generátort egy másikra, azzal is ugyan az a helyzet. Szerinted? szomoru1 nemtudom
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #6159 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:07:14 »

Hehe, voltmérő Smiley



... és vízhőfokmérő ...  Smiley

Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6160 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:13:24 »

... és vízhőfokmérő ...  Smiley



Bakker, és tényleg ott a gyári gáz/bönzin átkapcsoló gomb! :O Állllllat  nyes
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6161 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:32:33 »

A motor áll, gyújtás nincs ráadva, máris villog. Gyújtás ráadva, megint villog. Indítózva, (innentől lép be a generátor, szerintem), még mindig villog. Járó motornál kis gázon villog, nagyobb gázon nem villog. Tehát egyáltalán nem biztos, hogy generátor hiba. Ráadásul én most cseréltem generátort egy másikra, azzal is ugyan az a helyzet. Szerinted? szomoru1 nemtudom
Csak logikám alapján: Ha nem jó a generátor és nem tölti fel/vissza megfelelő szintre az aksit, akkor lehet alacsony fesz miatt a villódzás, indítás nélkül is.
Milyen generátorra cserélted? Újra? Ha igen, akkor honnan tudod, hogy a bizonytalan előéletű/üzemidejű generátor jó?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #6162 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:35:42 »

Csak logikám alapján: Ha nem jó a generátor és nem tölti fel/vissza megfelelő szintre az aksit, akkor lehet alacsony fesz miatt a villódzás, indítás nélkül is.
Milyen generátorra cserélted? Újra? Ha igen, akkor honnan tudod, hogy a bizonytalan előéletű/üzemidejű generátor jó?

Ejnye, ezt a kekeckedést ... !  nyes Szia Gabi ... !
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6163 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:37:13 »

Ejnye, ezt a kekeckedést ... !  nyes Szia Gabi ... !
Szia Tibi!  wave
Nem kekeckedem, csak próbálok segíteni a magam módján.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6164 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:24:05 »

Pontosan hol is? Mi is lámpázgattunk tegnap rendesen. A fékpedál kapcsolót ellenőriztük, de ott semmi probléma. Én kábelkötegre gyanakszom.
Műszerfal alatt balra a biztosíték tábla mellett fekete doboz sok lábbal.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Bumbi
Vendég
« Új hozzászólás #6165 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:36:46 »

Csak logikám alapján: Ha nem jó a generátor és nem tölti fel/vissza megfelelő szintre az aksit, akkor lehet alacsony fesz miatt a villódzás, indítás nélkül is.
Milyen generátorra cserélted? Újra? Ha igen, akkor honnan tudod, hogy a bizonytalan előéletű/üzemidejű generátor jó?

na mind1!megnézetem még1 autó villamosági szerelővel(ez már allítólag nagyon vágja a villamos dolgokat)ha nemtud semmit kezdeni akkor nemtom de ezt nemlehet megszokni!!!pláne este mikor villog a fényszóró nagyon idegesítő!!TEST kábelre is gondoltam már,ugyhogy az összeset megtakatítottam!meg már uj aksit is vettem!na majd lessz valami!köszönöm mindenkinek a válaszokat!!!
Naplózva
Bumbi
Vendég
« Új hozzászólás #6166 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:42:05 »

Csak logikám alapján: Ha nem jó a generátor és nem tölti fel/vissza megfelelő szintre az aksit, akkor lehet alacsony fesz miatt a villódzás, indítás nélkül is.
Milyen generátorra cserélted? Újra? Ha igen, akkor honnan tudod, hogy a bizonytalan előéletű/üzemidejű generátor jó?

még valami!ha ráadom agyújtást.akkor minden lámpám szuper!!csak mikor beindítom akkor pulzál!de akkor a generátor fesz szabájzó zsibbad gondolom!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6167 Dátum: 2014.10.07 kedd, 06:13:52 »

még valami!ha ráadom agyújtást.akkor minden lámpám szuper!!csak mikor beindítom akkor pulzál!de akkor a generátor fesz szabájzó zsibbad gondolom!!
ez így van.Sztájler helyesen mondja.a generátor okozza.lehet a bronzkefe és a csúszógyűrű kopása okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6168 Dátum: 2014.10.07 kedd, 06:45:57 »

ez így van.Sztájler helyesen mondja.a generátor okozza.lehet a bronzkefe és a csúszógyűrű kopása okozza.
De nekem gyújtás nélkül is villódzik, új akksival, másik generátorral. Ha menne a generátor, egyértelmű lenne. De így, nem értem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6169 Dátum: 2014.10.07 kedd, 07:06:49 »

De nekem gyújtás nélkül is villódzik, új akksival, másik generátorral. Ha menne a generátor, egyértelmű lenne. De így, nem értem.
mérni kellene feszültséget,mert villogás csak a feszültség változástól lehet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6170 Dátum: 2014.10.07 kedd, 08:37:54 »

... és vízhőfokmérő ...  Smiley




Elárulod nekem/nekünk, esetleg fényképpel illusztrálnád hová van illesztve a vízhőfok mérő termisztorja? Mert az ötlet nagyon jó.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6171 Dátum: 2014.10.07 kedd, 09:14:55 »

Tudja valaki véletlenül, hogy melyik kábel megy a trafótól a fordulatszám mérőhöz?
Szerintem csal a mérőm és egy másikkal szeretném leellenőrizni, de nem tudom, honnan vegyem a jelet.
Köszönöm.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6172 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:38:28 »

mérni kellene feszültséget,mert villogás csak a feszültség változástól lehet....
Szerinted ezen nem vagyok túl? Digitális műszer mutat valamit, de ugrál, egy két tizedet. Analóg nem mutat eltérést, áll, mint Katiban a gyerek. Az értékek jók, de villódzás van. Este megpróbálok videót készíteni a jelenségről.
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #6173 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:46:22 »



Elárulod nekem/nekünk, esetleg fényképpel illusztrálnád hová van illesztve a vízhőfok mérő termisztorja? Mert az ötlet nagyon jó.
Természetesen. Smiley A termosztátházból hátrafelé menő vízcsőre, a lehető legközelebb a házhoz. Sima vízcsövek hőszigetelésére használt alukasírozott kőzetgyapot csőhéjról lehúzott alu-szalaggal tekertem körbe (hőtükör).

Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6174 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:57:24 »

mérni kellene feszültséget,mert villogás csak a feszültség változástól lehet....
Igen, de a feszültség változás jelen esetben nem olyan, hogy szép lassan lemegy 12,8-ról 12-re, aztán meg vissza, amit tud követni a műszer. A digitális műszerek is impulzusokat vesznek, annak ideje egy konstans, a változás is. A kettő eltér, nyilván a műszer azt sem tudja, mit mutasson. A digitális lassan reagál, az analóg meg a lengőtekercs tehetetlensége miatt rezeg picit, de közel állandót mutat. Estére sötétben készítek videót műszerekkel, hátha segít. Most pontosan nem emlékszem, mennyit mértem, az már vagy egy éve volt, az agyam meg mint a szita, itt be, ott ki. Olyan mint a fülem. Alkalmi süket vagyok, amit akarok, azt hallom, amit nem, azt nem.  Wink Cheesy
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6175 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:44:15 »

Igen, de a feszültség változás jelen esetben nem olyan, hogy szép lassan lemegy 12,8-ról 12-re, aztán meg vissza, amit tud követni a műszer. A digitális műszerek is impulzusokat vesznek, annak ideje egy konstans, a változás is. A kettő eltér, nyilván a műszer azt sem tudja, mit mutasson. A digitális lassan reagál, az analóg meg a lengőtekercs tehetetlensége miatt rezeg picit, de közel állandót mutat. Estére sötétben készítek videót műszerekkel, hátha segít. Most pontosan nem emlékszem, mennyit mértem, az már vagy egy éve volt, az agyam meg mint a szita, itt be, ott ki. Olyan mint a fülem. Alkalmi süket vagyok, amit akarok, azt hallom, amit nem, azt nem.  Wink Cheesy

Oppá, hát oszcilloszkóp kell Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6176 Dátum: 2014.10.08 szerda, 11:27:34 »

Természetesen. Smiley A termosztátházból hátrafelé menő vízcsőre, a lehető legközelebb a házhoz. Sima vízcsövek hőszigetelésére használt alukasírozott kőzetgyapot csőhéjról lehúzott alu-szalaggal tekertem körbe (hőtükör).




Köszi! Némi hőveszteséget leszámítva elfogadható megoldás lehet. Megnézem a lehetőségeket az autómban, és lehet hogy a tél előtt még beépítek egy ilyet. Smiley
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6177 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 06:23:55 »

A '98.02-es padlókábel csatlakozó kiosztása egyezik-e a '98.06-os kiadással? Mindkettő Ghia, AWS-sel, fedcomp-al stb... csak a júniusi 4 elektromos ablakos, 4 lufis és kilincsvilágításos. Az egyezést természetesen csak a jelenlegi felszereltségre értem, nyilván vannak plusz vezetékek. Adott ugyanebből az autóból az összes ajtó kábele is. A fő kérdés hogy érhet-e meglepetés a beépítés során? Smiley Köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6178 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:10:38 »

A '98.02-es padlókábel csatlakozó kiosztása egyezik-e a '98.06-os kiadással? Mindkettő Ghia, AWS-sel, fedcomp-al stb... csak a júniusi 4 elektromos ablakos, 4 lufis és kilincsvilágításos. Az egyezést természetesen csak a jelenlegi felszereltségre értem, nyilván vannak plusz vezetékek. Adott ugyanebből az autóból az összes ajtó kábele is. A fő kérdés hogy érhet-e meglepetés a beépítés során? Smiley Köszönöm!
Ismereteim szerint Mk2 esetében pont '98-ban volt variálás - '98.05-ben, és volt 1-2 eset, hogy '98.07. hóban is volt változás.
Lehet, hogy ez lényegében semmit nem jelent, de az is lehet, hogy variáltak a csatlakozók lábkiosztásával. Ha az ajtókötegek is a donorból vannak, akkor csak az A oszlopnál levő halmaz lesz az érdekes.
De én inkább az Mk1-et ismerem, így nem akarok túl sok butaságot írni.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6179 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:22:39 »

Ismereteim szerint Mk2 esetében pont '98-ban volt variálás - '98.05-ben, és volt 1-2 eset, hogy '98.07. hóban is volt változás.
Lehet, hogy ez lényegében semmit nem jelent, de az is lehet, hogy variáltak a csatlakozók lábkiosztásával. Ha az ajtókötegek is a donorból vannak, akkor csak az A oszlopnál levő halmaz lesz az érdekes.
De én inkább az Mk1-et ismerem, így nem akarok túl sok butaságot írni.


Tudok a '98 májusi változásról, csak érdemben azt nem tudja senki illetve nem tudta még megmondani hogy mit is érintett a változás. Minden kábel egy autóból van. Ami tuti plusz a 4 lufi, pontosabban a oldallégzsák az ülésben. De az külön kábel, és külön érzékelő lenne. Ha több a kettőnél nekiesek műszerrel és kimérek minden vezetéket. Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6180 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:47:32 »

Tudok a '98 májusi változásról, csak érdemben azt nem tudja senki illetve nem tudta még megmondani hogy mit is érintett a változás. Minden kábel egy autóból van. Ami tuti plusz a 4 lufi, pontosabban a oldallégzsák az ülésben. De az külön kábel, és külön érzékelő lenne. Ha több a kettőnél nekiesek műszerrel és kimérek minden vezetéket. Smiley
Padlókábelkötegnél viszonyítási alap a jobb oldali A oszlop aljában levő csatihalmaz.
Ha a te kocsid csatlakozóiban ugyanott vannak az egyező színű kábelek, akkor nincs gond.
Ha más színűek a kábelek adott csati adott lábán az egyezés helyett, akkor kell méregetni.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6181 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:00:18 »

Padlókábelkötegnél viszonyítási alap a jobb oldali A oszlop aljában levő csatihalmaz.
Ha a te kocsid csatlakozóiban ugyanott vannak az egyező színű kábelek, akkor nincs gond.
Ha más színűek a kábelek adott csati adott lábán az egyezés helyett, akkor kell méregetni.


Ezt nekem nem adta ki. Cheesy Köszi.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6182 Dátum: 2014.10.10 péntek, 09:30:20 »

Ezt nekem nem adta ki. Cheesy Köszi.
Ki nem adott ki mit? Huh?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6183 Dátum: 2014.10.10 péntek, 16:52:41 »

Ki nem adott ki mit? Huh?


Nekem az eszem nem adta ki ezt a lehetőséget. Cheesy A módszer csak akkor nem jó ha a vezetékek színeivel variáltak. Smiley
Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6184 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 12:01:36 »

Sziasztok!

MK2-es 99-es benzines 1.8-as 5 ajtós mondeom van. Mostanában hol kigyullad az abs asr lámpa hol nem. Azt mondták diagnosztika kéne hozzá. Egy fórumos kolléga meg is csinálná, de nem tudjuk, hogy milyen csatlakozója van az mk2-nek és pontosan hol. Tudna valaki ebben segíteni, hogy ne kelljen feleslegesen szétszedni a kocsit? Előre is köszi a választ!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6185 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 12:57:24 »

Sziasztok!

MK2-es 99-es benzines 1.8-as 5 ajtós mondeom van. Mostanában hol kigyullad az abs asr lámpa hol nem. Azt mondták diagnosztika kéne hozzá. Egy fórumos kolléga meg is csinálná, de nem tudjuk, hogy milyen csatlakozója van az mk2-nek és pontosan hol. Tudna valaki ebben segíteni, hogy ne kelljen feleslegesen szétszedni a kocsit? Előre is köszi a választ!

Ha a diagnosztikára gondolsz, akkor szabvány ODB2-es csatlakozó. 2 pöcök tartja a helyén a műszerfalborításban, egy mozdulattal ki lehet pöccinteni a helyéről, ha nem tudnátok rádugni a kütyüt. Onnantól meg bármelyik belemegy Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6186 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 09:54:13 »

HegeGabi!
Hol van az a fórum, ahol a kábelek színét, illetve a kapcsolási rajzot megtalálhatom?
Az Etzold féle könyvben csak sematikus rajzok vannak.  Sad
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.13 hétfő, 11:42:14 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6187 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 12:27:51 »

HegeGabi!
Hol van az a fórum, ahol a kábelek színét, illetve a kapcsolási rajzot megtalálhatom?
Az Etzold féle könyvben csak sematikus rajzok vannak.  Sad


Igaz Gabitól kérdezed, de annyit én is tudok segíteni hogy a TIS-ben vannak rajzok. Valahonnan letölthető, de nem tudom honnan. Engem is érdekelne kettő különböző évjárat padlókábel szín illetve csatlakozó kiosztása, nem tudom a TIS ezt egyben tartalmazza-e. Talán Gabi többet tud majd.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6188 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 13:17:14 »



Igaz Gabitól kérdezed, de annyit én is tudok segíteni hogy a TIS-ben vannak rajzok. Valahonnan letölthető, de nem tudom honnan. Engem is érdekelne kettő különböző évjárat padlókábel szín illetve csatlakozó kiosztása, nem tudom a TIS ezt egyben tartalmazza-e. Talán Gabi többet tud majd.

Oké, oké.
Mi az a TIS?  hehe
Bocsi a lámaságért...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6189 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 13:28:59 »

Oké, oké.
Mi az a TIS?  hehe
Bocsi a lámaságért...


Smiley Én nem írtam le mi is az. TIS= Technical Information System. http://www.classic-spares.net/cd%20info/Ford%20TIS.htm
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6190 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 14:27:00 »

HegeGabi!
Hol van az a fórum, ahol a kábelek színét, illetve a kapcsolási rajzot megtalálhatom?
Az Etzold féle könyvben csak sematikus rajzok vannak.  Sad
Ahogy szabi_zoli82 is írta.
Vagy a Haynes könyv végén, abból nagyjából ki lehet silabizálni, hogy mi hogyan és merre megy. Igaz, csak a kütyük csatijai vannak feltüntetve, az átvezető csatlakozók nem (Ajtók oszlopai, beltér biztitáblánál a csatihalmaz, stb.).
Naplózva
Honved
Vendég
« Új hozzászólás #6191 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 19:18:43 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Meta Security M87 ARC riasztó van az MK2-es Mondeomban és a következőt tapasztalom:
Ha volt riasztás, akkor a riasztó újbóli bekapcsolásakor nyolc hangjelzést hallok a szokásos kettő helyett. Ez vajon mit jelezhet?

Itt van a kezemben a Meta használati útmutatója, de ebben csak a belső piros visszajelző fény jelzéseit írják le.

6 másodpercenként 1-szer alszik el - kiegészítő modul és ütésérzékelő riasztás
6 másodpercenként 2-szer alszik el - ajtó, csomagtartó és motorháztető riasztás
6 másodpercenként 4-szer alszik el - feszültségcsökkenés riasztás
6 másodpercenként 16-szor alszik el - saját tápforrás bekapcsolása riasztás

Ádám
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6192 Dátum: 2014.10.14 kedd, 08:36:04 »



TIS= Technical Information System. http://www.classic-spares.net/cd%20info/Ford%20TIS.htm

Hú!
Nagyon jó!
Bele is vetem magam  Wink
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6193 Dátum: 2014.10.14 kedd, 09:11:30 »

Hú!
Nagyon jó!
Bele is vetem magam  Wink
Köszönöm


A program elég korrekt, csatlakozó jelölésekkel vezeték színekkel. Csak szerezni kell egy működő verziót. Saját részről néztem kerestem a padlókábel kiosztását, de nem találtam meg egyben. Viszont tempomat ügyben a tis kihúzott a bajból. Smiley Schematic nézetből a haynes jobb.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6194 Dátum: 2014.10.14 kedd, 13:13:12 »



A program elég korrekt, csatlakozó jelölésekkel vezeték színekkel. Csak szerezni kell egy működő verziót. Saját részről néztem kerestem a padlókábel kiosztását, de nem találtam meg egyben. Viszont tempomat ügyben a tis kihúzott a bajból. Smiley Schematic nézetből a haynes jobb.

Remeknek tűnik.
Már csak meg kell szereznem valahonnan.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #6195 Dátum: 2014.10.14 kedd, 21:44:33 »

Remeknek tűnik.
Már csak meg kell szereznem valahonnan.


Nem lesz egyszerű...
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6196 Dátum: 2014.10.15 szerda, 13:20:50 »



Nem lesz egyszerű...

Több lehetőség is van:
Az ember meg tudja csinálni vagy ismer valakit, aki meg tudja csinálni vagy ismer valakit, aki ismer valakit, aki meg tudja csinálni
vagy olyan valakit ismer, akinek van olyan ismerőse, aki ismer valakit, aki meg tudja csinálni!    nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6197 Dátum: 2014.10.15 szerda, 13:43:33 »

Több lehetőség is van:
Az ember meg tudja csinálni vagy ismer valakit, aki meg tudja csinálni vagy ismer valakit, aki ismer valakit, aki meg tudja csinálni
vagy olyan valakit ismer, akinek van olyan ismerőse, aki ismer valakit, aki meg tudja csinálni!    nyes

..látott már olyat aki hallott róla...?  idiota
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6198 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 08:46:21 »

Több lehetőség is van:
Az ember meg tudja csinálni vagy ismer valakit, aki meg tudja csinálni vagy ismer valakit, aki ismer valakit, aki meg tudja csinálni
vagy olyan valakit ismer, akinek van olyan ismerőse, aki ismer valakit, aki meg tudja csinálni!    nyes
Nálam most is fut...  Grin

Egyébként "kölcsönzőkben" kell keresni.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6199 Dátum: 2014.10.17 péntek, 08:39:05 »

Nálam most is fut...  Grin

Egyébként "kölcsönzőkben" kell keresni.

Ha arra gondolsz, amire én gondolom, hogy gondolsz, akkor nem vagyok kölcsönzős fajta.  nyes
ellenben van ismerősöm, aki rendszeresen látogatja a kölcsönzőket. Őt kértem meg, hogy keressen nekem egyet.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.