Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:21:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569861 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 13:13:57 »

Sziasztok próbált már valaki iet? http://netdigi.hu/spd/1003/ELM327-BLUETOOTH-MULTIPROTOKOLL-diagnosztika-mini működhet mk 2 1.8 benzinnen ?
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 14:15:26 »

Sziasztok próbált már valaki iet? http://netdigi.hu/spd/1003/ELM327-BLUETOOTH-MULTIPROTOKOLL-diagnosztika-mini működhet mk 2 1.8 benzinnen ?


Nekem ugyanilyen van, megy dizelen es benzinesen is csak a foorscan progi kell hozza.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 15:10:56 »

Sziasztok próbált már valaki iet? http://netdigi.hu/spd/1003/ELM327-BLUETOOTH-MULTIPROTOKOLL-diagnosztika-mini működhet mk 2 1.8 benzinnen ?

Ebayról kb 1500 ba kerül.
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 16:02:58 »

Ebayról kb 1500 ba kerül.
onnan rendeltem 1300 igazából csak rakni akarok a kocsiba 1 tabletet es ahoz gondoltam ien fedelzeti helyett aztnemtudom h kivitelezhetőe de annyit meger kiprobalni
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 16:10:28 »

onnan rendeltem 1300 igazából csak rakni akarok a kocsiba 1 tabletet es ahoz gondoltam ien fedelzeti helyett aztnemtudom h kivitelezhetőe de annyit meger kiprobalni
A torque nekem nem látta a td-t, de a forscan igen. Benzinesnél passz.
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2015.04.28 kedd, 14:51:25 »

Sziasztok próbált már valaki iet? http://netdigi.hu/spd/1003/ELM327-BLUETOOTH-MULTIPROTOKOLL-diagnosztika-mini működhet mk 2 1.8 benzinnen ?

Én itt írtam a tapasztalatomról: http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg876662#msg876662 (Linkek is vannak az eszközökre, csak nem látszik a hülye fórum miatt.)
Azóta így belaktam:

Balról fentről lefelé:
Átlagos fogyasztás (hosszú távú)
Pillanatnyi fogyasztás (A kép indításkor készült, ezért nincs érték)
Indulás óta elfogyasztott benzin
Hűtővíz hőmérséklet
Nagy grafikon: Pillanatnyi fogyasztás
Mellette kicsi grafikon: Szintén pillanatnyi fogyasztás, de 7,0 és 7,8L közötti értékre belenagyítva. (Ha ezen a grafikonon nincsen felül kiakadva a csík, akkor jól csinálom. Smiley )
Átfolyás (L/óra), mellette ugyanez grafikonnal
Legalul Akkufeszültség (Mellette ugyanez grafikonnal.)
Ez utóbbi hasznos lehet azoknak is, akiknek aksi, generátor gondjuk van. (Olvastam itt mostanában pár ilyen esetet.)
Hátránya ennek a megoldásnak ugye, hogy nem illik bent hagyni az autóban, mert bár piaci értéke nulla ennek a ZTE telefonnak, ez nincsen ráírva. Szóval picit macerás. Előnye, hogy egy grafikonról könnyű leolvasni a változás irányát, illetve mellesleg fedélzeti kameraként is működik (Ez látszik a jobb felső sarokban.)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.28 kedd, 14:56:14 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2015.04.28 kedd, 21:53:45 »

Én itt írtam a tapasztalatomról: http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg876662#msg876662 (Linkek is vannak az eszközökre, csak nem látszik a hülye fórum miatt.)
Azóta így belaktam:

Balról fentről lefelé:
Átlagos fogyasztás (hosszú távú)
Pillanatnyi fogyasztás (A kép indításkor készült, ezért nincs érték)
Indulás óta elfogyasztott benzin
Hűtővíz hőmérséklet
Nagy grafikon: Pillanatnyi fogyasztás
Mellette kicsi grafikon: Szintén pillanatnyi fogyasztás, de 7,0 és 7,8L közötti értékre belenagyítva. (Ha ezen a grafikonon nincsen felül kiakadva a csík, akkor jól csinálom. Smiley )
Átfolyás (L/óra), mellette ugyanez grafikonnal
Legalul Akkufeszültség (Mellette ugyanez grafikonnal.)
Ez utóbbi hasznos lehet azoknak is, akiknek aksi, generátor gondjuk van. (Olvastam itt mostanában pár ilyen esetet.)
Hátránya ennek a megoldásnak ugye, hogy nem illik bent hagyni az autóban, mert bár piaci értéke nulla ennek a ZTE telefonnak, ez nincsen ráírva. Szóval picit macerás. Előnye, hogy egy grafikonról könnyű leolvasni a változás irányát, illetve mellesleg fedélzeti kameraként is működik (Ez látszik a jobb felső sarokban.)

na reméltem hogy tud iet remélem az enyémis tudja kicsit régebbi (97) de mk 2  köszi vigyor3
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2015.04.29 szerda, 07:49:17 »

na reméltem hogy tud iet remélem az enyémis tudja kicsit régebbi (97) de mk 2  köszi vigyor3
Itt én olyat is olvastam, hogy fontos még, hogy dízeles-e, mert az nem mutat fogyasztás értékeket.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2015.04.29 szerda, 08:15:17 »

Én itt írtam a tapasztalatomról: http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg876662#msg876662 (Linkek is vannak az eszközökre, csak nem látszik a hülye fórum miatt.)
Azóta így belaktam:

Balról fentről lefelé:
Átlagos fogyasztás (hosszú távú)
Pillanatnyi fogyasztás (A kép indításkor készült, ezért nincs érték)
Indulás óta elfogyasztott benzin
Hűtővíz hőmérséklet
Nagy grafikon: Pillanatnyi fogyasztás
Mellette kicsi grafikon: Szintén pillanatnyi fogyasztás, de 7,0 és 7,8L közötti értékre belenagyítva. (Ha ezen a grafikonon nincsen felül kiakadva a csík, akkor jól csinálom. Smiley )
Átfolyás (L/óra), mellette ugyanez grafikonnal
Legalul Akkufeszültség (Mellette ugyanez grafikonnal.)
Ez utóbbi hasznos lehet azoknak is, akiknek aksi, generátor gondjuk van. (Olvastam itt mostanában pár ilyen esetet.)
Hátránya ennek a megoldásnak ugye, hogy nem illik bent hagyni az autóban, mert bár piaci értéke nulla ennek a ZTE telefonnak, ez nincsen ráírva. Szóval picit macerás. Előnye, hogy egy grafikonról könnyű leolvasni a változás irányát, illetve mellesleg fedélzeti kameraként is működik (Ez látszik a jobb felső sarokban.)

Hű  wow1 ez gyönyörű! Imádom a pilótafülkére hajazó műszerfalat. Ezt látva, könnybe lábad a szemem. rinya
El tudom képzelni, egy picibb tablettel valahová. Lehet, hogy keresni foglak privátban pár kérdéssel.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2015.04.29 szerda, 09:04:33 »

Itt én olyat is olvastam, hogy fontos még, hogy dízeles-e, mert az nem mutat fogyasztás értékeket.
neem 1.8 benzin
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 20:15:03 »

Sziasztok!Azt kérdezném hogy hol lehet beszerezni,vagy valakinek van-e kombi tárcsafékes hátsó futóműhöz az a vezeték ami az abs jeladóra megy és belül meg az ülés alatti csatlakozóba?Köszi .
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2015.05.05 kedd, 10:25:44 »

Sziasztok!Azt kérdezném hogy hol lehet beszerezni,vagy valakinek van-e kombi tárcsafékes hátsó futóműhöz az a vezeték ami az abs jeladóra megy és belül meg az ülés alatti csatlakozóba?Köszi .
Szerintem leginkább az adok-veszek részben, az Mk2-t szétszedőknél tudsz iránta érdeklődni.
Naplózva
Zyz001
Vendég
« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 16:57:47 »

Tudja valaki, hogy 1999-es kocsihoz külső hőmérőt hol lehet kapni?
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2015.05.08 péntek, 16:56:19 »

Tudja valaki, hogy 1999-es kocsihoz külső hőmérőt hol lehet kapni?
Szia!

Próbáld itt: http://mindenford.hu/contact_us.php Néhány hete náluk vettem. Ha jól rémlik 6 ezer pénz.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2015.05.08 péntek, 17:13:20 »

Sziasztok!

Ma molyoltam egy kicsit a verdában és igazán 2 dolog iránt érdeklődnék:

- Az ülés alatt lévő légzsák csatlakozó (ami a 4-et villogja hiba esetén) már kezd bosszantóvá válni. Megfigyeléseim szerint akkor keletkezik az érintkezési hiba, amikor meleg lesz az utastérben. Télen semmi gond, de már most a jó időben előjön. Reggel még oké, aztán délutánra megbolondul. Mire hazaérek a melóból és leállítom, majd gyújtásra teszem, ismét rendben van. Mindig 4-et villog és hiába fújkálom a csatlakozót kontakt spray-vel (nem wd40-el).
Van erre valami végleges megoldás?
- A másik dolog: Az mk2-be bele lehet építeni az mk1 bal első (4-es) ablakemelő kapcsolóját? Az egyik csatlakozójuk különbözik, azt tudom, de össze lehet "párosítani" őket?

Köszi!   
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2015.05.08 péntek, 17:47:20 »

- A másik dolog: Az mk2-be bele lehet építeni az mk1 bal első (4-es) ablakemelő kapcsolóját? Az egyik csatlakozójuk különbözik, azt tudom, de össze lehet "párosítani" őket?
Nem.
Az Mk2-nek más az "egyből ablak le" kapcsoló működése.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2015.05.08 péntek, 18:05:28 »

Nem.
Az Mk2-nek más az "egyből ablak le" kapcsoló működése.
Ettől tartottam.  No, mindegy.
Köszi.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2015.05.08 péntek, 18:08:21 »

Sziasztok!

- Az ülés alatt lévő légzsák csatlakozó (ami a 4-et villogja hiba esetén) már kezd bosszantóvá válni. Megfigyeléseim szerint akkor keletkezik az érintkezési hiba, amikor meleg lesz az utastérben. Télen semmi gond, de már most a jó időben előjön. Reggel még oké, aztán délutánra megbolondul. Mire hazaérek a melóból és leállítom, majd gyújtásra teszem, ismét rendben van. Mindig 4-et villog és hiába fújkálom a csatlakozót kontakt spray-vel (nem wd40-el).
Van erre valami végleges megoldás?

Köszi!   

Az érintkezők tüskéit ill. a másiknak a foglalatát kéne "felújítani", ezt egy hozzáférhetőbb helyen meg lehet oldani egy kevés csiszolással, meg rossz esetben vékonyan bevonni utána őket forrasztóónnal. Ha szét tudod valahogy roncsolás nélkül szedni a csatlakozó mindkét felét hogy ezekhez hozzáférj és még utána össze is tudd rakni, akkor egy ilyet megpróbálhatsz. Esetleg csak a tüskéket bevonni, picit nagyobb átmérővel nekifeszülhet eléggé a túloldalnak hogy legyen fix kontakt.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2015.05.08 péntek, 19:40:05 »

Az érintkezők tüskéit ill. a másiknak a foglalatát kéne "felújítani", ezt egy hozzáférhetőbb helyen meg lehet oldani egy kevés csiszolással, meg rossz esetben vékonyan bevonni utána őket forrasztóónnal. Ha szét tudod valahogy roncsolás nélkül szedni a csatlakozó mindkét felét hogy ezekhez hozzáférj és még utána össze is tudd rakni, akkor egy ilyet megpróbálhatsz. Esetleg csak a tüskéket bevonni, picit nagyobb átmérővel nekifeszülhet eléggé a túloldalnak hogy legyen fix kontakt.
Köszönöm. Ez lesz a jó megoldás! Holnap meg is nézem a lehetőségeket.  worship
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2015.05.09 szombat, 10:15:32 »

Sziasztok!

Van arra lehetőség, hogy a külső kilincs mellett lévő infra vevő egység működő képességét leteszteljem? Kívülről nem látszik, hogy baja lenne, a kábelek és a csatik rendben vannak (látszólag) de mégsem veszi alapot egyik oldalon sem.

A légzsákcsatlakozót "felújítását" most fejeztem be. Meg csiszoltam és befuttattam a tüskéit. Most szorosabban csatlakozik, és most prímán működik. Még egyszer köszönöm a megoldást!  eljen  wave
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2015.05.09 szombat, 13:50:26 »

Sziasztok!

A légzsákcsatlakozót "felújítását" most fejeztem be. Meg csiszoltam és befuttattam a tüskéit. Most szorosabban csatlakozik, és most prímán működik. Még egyszer köszönöm a megoldást!  eljen  wave

Nagyon szívesen, örülök hogy sikerült!  eljen wave
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Zyz001
Vendég
« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 07:45:05 »

Szia!

Próbáld itt: http://mindenford.hu/contact_us.php Néhány hete náluk vettem. Ha jól rémlik 6 ezer pénz.

Köszönöm
Naplózva
doc711012
Vendég
« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 15:18:37 »

Sziasztok

Mondeo 1999-es 2.0 benzines gépemen aksi levétel után a kulcs központi zár már nem kapcsolja be a riasztót.
Előtte ahogy a gépkönyv is írja első zárásra bezárt a központi és bekapcsolt a riasztó, második zárásra a reteszek is rázártak.
Nyitásnál kikapcsolt a riasztó és nyíltak az ajtók.

Sajnos most külön kell zárni/nyitni illetve riasztani... Sad
Tud valaki erre valami megoldást?

Én próbáltam már pár helyen, de senkinek sincs fogalma róla...
Előre is köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 17:13:03 »

Sziasztok

Mondeo 1999-es 2.0 benzines gépemen aksi levétel után a kulcs központi zár már nem kapcsolja be a riasztót.
Előtte ahogy a gépkönyv is írja első zárásra bezárt a központi és bekapcsolt a riasztó, második zárásra a reteszek is rázártak.
Nyitásnál kikapcsolt a riasztó és nyíltak az ajtók.

Sajnos most külön kell zárni/nyitni illetve riasztani... Sad
Tud valaki erre valami megoldást?

Én próbáltam már pár helyen, de senkinek sincs fogalma róla...
Előre is köszi
Újra kell programozni.
Talán a FAQ részben van róla írás.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 19:03:01 »

Újra kell programozni.
Talán a FAQ részben van róla írás.

Van bizony, itt. Ha ez nem segít, akkor jöhet a fejvakarás, meg valami expert diagnoszta.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.11 hétfő, 21:34:15 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 20:21:57 »

Sziasztok Modneosok,  worship

99-es alap felszereltségű mk2-es Mondimba szeretnék a hátsó ajtókba elektromos ablak emelőt rakni.

A kérdésem az lenne hogy a két hátsó ablakemelő motoron és a 4 gombos bal első kapcsolón kívül kellhet még valami hozzá amit egy bontott Mondiból kellene beszerezni? Huh?

Illetve van valakinek ilyen tapasztalata amit megosztana?

Köszönöm.

Üdv, Misi
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2015.05.12 kedd, 08:42:57 »

Sziasztok Modneosok,  worship

99-es alap felszereltségű mk2-es Mondimba szeretnék a hátsó ajtókba elektromos ablak emelőt rakni.

A kérdésem az lenne hogy a két hátsó ablakemelő motoron és a 4 gombos bal első kapcsolón kívül kellhet még valami hozzá amit egy bontott Mondiból kellene beszerezni? Huh?

Illetve van valakinek ilyen tapasztalata amit megosztana?

Köszönöm.

Üdv, Misi

Szerintem még a kábelezést érdemes megnézni, hogy elő van-e készítve.
Ha nincs behúzva, akkor bizony arra is szüxég lesz.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2015.05.12 kedd, 09:02:46 »

Sziasztok Modneosok,  worship

99-es alap felszereltségű mk2-es Mondimba szeretnék a hátsó ajtókba elektromos ablak emelőt rakni.

A kérdésem az lenne hogy a két hátsó ablakemelő motoron és a 4 gombos bal első kapcsolón kívül kellhet még valami hozzá amit egy bontott Mondiból kellene beszerezni? Huh?

Illetve van valakinek ilyen tapasztalata amit megosztana?

Köszönöm.

Üdv, Misi
Ahogy Caruso is írta, fontos a kábelezés. Nekem a GLX felszereltségű autómban a padlókábelköteget is cserélnem kellett.

Nekem kellett még a két 1 gombos kapcsoló, kilincskeret, hátsó ajtók kábelkötegei, bal első ajtó kábelkötege.
(Ja, és az ablakemelő motor mellé még ajánlott a szerkezet is Cheesy.)
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2015.05.15 péntek, 20:20:01 »

Sziasztok!

Ma ismét sikerélményem volt.  vigyor3 Sikerült ismét életet lehelnem az infrás távirányítóba. Megint nyit-zár üzemszerűen. Viszont a riasztó nem aktiválódik továbbra sem. falbav
Ennek lehet köze ahhoz, hogy a zárak "helyzetérzékelő" mikrokapcsolói összevissza működnek? A FORScan szerint zárt állapotban van 2,amit nyitottnak érzékel. Szerintem ezekben tönkrement ez a kis kék érzékelő. A FORScan által lefuttatott teszt alapján hibátlan a rendszer, és az "öndiagnosztika" szerint is oké,mert ha a motorháztető kapcsolóját 10X megnyomom, akkor villog és riaszt rendesen.
Tehát a zár "érzékelőin" kívül mit kellene átvizsgálni?

A help-et előre is köszönöm.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2015.05.16 szombat, 12:26:55 »

Sziasztok Modneosok,  worship

99-es alap felszereltségű mk2-es Mondimba szeretnék a hátsó ajtókba elektromos ablak emelőt rakni.

A kérdésem az lenne hogy a két hátsó ablakemelő motoron és a 4 gombos bal első kapcsolón kívül kellhet még valami hozzá amit egy bontott Mondiból kellene beszerezni? Huh?

Illetve van valakinek ilyen tapasztalata amit megosztana?

Köszönöm.

Üdv, Misi
A gemet hozd el mert hátha az is más, illetve, ha már ott jársz akkor a bal első ajtóköteg, a két hátsó ajtóköteg, és az utastéri köteget se hagyd ott.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 21:02:40 »

A kisautóm feldobta tegnap a talpát.

-> Út közben egyszer lekapcsolt a fordulatszámmérő és a rádión látszódott hogy melyik csatornán van, de nem jött ki belőle hang.
-> Kicsivel később kigyulladt a légzsák lámpa a műszerfalon (nem villog, folyamatosan ég), és elkezdett rángatni a motor, meg akart halni, alig bírtam vele beállni a suli parkolójába.
-> A parkolóban már nem tudtam újra elindítani a motort. Ha elfordítom a kulcsot, csak kattog valami, de nem kezdi el forgatni a motort. -> Próbáltuk bikázni is, de ugyanazt játssza, csak kattog, de nem forog a motor. Video:  http://youtu.be/uBlGvcXNhak

-> Leszedtem az akksi sarut, kb. negyed óra múlva vissza, és betoltuk. Láss csodát elindul, jár a motor, de fordulatszámmérő továbbra sem megy, aztán egy rövid idő után (alapjáraton állva is, meg pörgetve a motort is) felvillan a légzsák lámpája, és megáll a motor.
-> Légzsák biztosítékát lehúzva betolásra sem indul a motor.

Szégyenszemre egy Opellel hazahúztuk (110 km távolság egy Opellel amin se vonóhorog, se hátsó vonószem, és csak egy rövid spaniferrel tudtuk összekötni a két kocsit) vigyor3

-> Itthon 1 órára leszedtem az akku sarut, közben töltöttem az akkut. Saru visszatesz, majd pöccre indul a motor kulcs elfordítása után, minden működik, rádió, fordulatszámmérő stb. Hagytam járni a motort, hogy töltse az akkut. Egy negyed óra múlva elment a fordulatszámmérő, majd még kb. 5 perc, és légzsák lámpa felvillan, motor leáll.


Namost:
- összes biztosíték ép
- boruláskapcsoló jó, nincs kikapcsolódva (vagy nem tudom hogy mondjam)
- reléket kiszedtem, nem látok rajtuk elváltozást (némi kókányolástól eltekintve)
- kábeleken kerestem szakadást, de amilyen káosz van... Össze-vissza elvagdalt kábelek, szigetelőszalag tartja össze a legtöbbet, szóval egyértelmű hibaokot nem találtam.

- A küszöb melletti padló kábelköteget nem tudtam megnézni, mert nem tudom, hogy lehet leszedni a küszöböt takaró műanyagot (hurrá, műanyag csavarok rögzítik)


Van valakinek ötlete, hogy merre folytassam a kutatást? Huh?
Elég fura az egész, meg valamit csak mutat az a légzsák hibajel, mert amint az felvillan, akkor áll meg a motor.
A légzsák vezérlőre menő kábelek épek.


Úgy néz ki, hogy a generátor környéke lesz a ludas. Járó motorral néha 13,5-14V közti feszültséget mérek, de néha kerek 12V fölé nem emegy a feszültség, 4-5000-es fordulaton sem. Mértem a generátor mindkét lábát is a kasztnihoz képest, de semmi, csak 12V. Akku sarunál is.
Ha feltöltöm fullra az akksit, akkor kb. 10km-t bírja, majd ismét leesik a fordulatszámmérő, kihagy a zene, aztán a otor is kezd kihagyni, és végül teljesen megáll a motor.

Merre tovább? Vegyek egy bontott generátort, vagy valahogy hozzá lehet férni a szénkefékhez, vagy mit kell ilyenkor nézni? Generátor problémám még nem volt eddig.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2015.05.19 kedd, 08:34:25 »


Úgy néz ki, hogy a generátor környéke lesz a ludas. Járó motorral néha 13,5-14V közti feszültséget mérek, de néha kerek 12V fölé nem emegy a feszültség, 4-5000-es fordulaton sem. Mértem a generátor mindkét lábát is a kasztnihoz képest, de semmi, csak 12V. Akku sarunál is.
Ha feltöltöm fullra az akksit, akkor kb. 10km-t bírja, majd ismét leesik a fordulatszámmérő, kihagy a zene, aztán a otor is kezd kihagyni, és végül teljesen megáll a motor.

Merre tovább? Vegyek egy bontott generátort, vagy valahogy hozzá lehet férni a szénkefékhez, vagy mit kell ilyenkor nézni? Generátor problémám még nem volt eddig.

Amit saját kútfőből mondanék: szénkefe, egyenirányító, illetve van egy elektronika is, ami felelős az állandó feszültségért. Ezt csak én is nemrég tudtam meg. Mások biztosan hozzácsapnak még infókat.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2015.05.19 kedd, 11:20:24 »

...
Merre tovább? Vegyek egy bontott generátort, vagy valahogy hozzá lehet férni a szénkefékhez, vagy mit kell ilyenkor nézni? Generátor problémám még nem volt eddig.
Ha 5-10e Ft körül találsz működőképes bontott generátort, akkor cseréld. Nem ajánlom a házilagos mahinálást, mert ki tudja mi a rossz: szénkefe, feszültség szabályzó, egyéb?
Mindegyik megjavításánál ki-be a generátort igencsak lelombozó dolog.
Inkább csere, és esetleg a kivett darabot lehet felújíttatni, ha van hozzá elég "lelkierőd" anyagilag. És legalább addig is megy az autód a bontott generátorral.

Szerintem.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2015.05.19 kedd, 12:46:20 »


Úgy néz ki, hogy a generátor környéke lesz a ludas. Járó motorral néha 13,5-14V közti feszültséget mérek, de néha kerek 12V fölé nem emegy a feszültség, 4-5000-es fordulaton sem. Mértem a generátor mindkét lábát is a kasztnihoz képest, de semmi, csak 12V. Akku sarunál is.
Ha feltöltöm fullra az akksit, akkor kb. 10km-t bírja, majd ismét leesik a fordulatszámmérő, kihagy a zene, aztán a otor is kezd kihagyni, és végül teljesen megáll a motor.

Merre tovább? Vegyek egy bontott generátort, vagy valahogy hozzá lehet férni a szénkefékhez, vagy mit kell ilyenkor nézni? Generátor problémám még nem volt eddig.
Szóról szóra ugyanilyen problémák után generátorcsere 8 ezerért bontottan innen megoldotta a bajt.  wave Wink
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2015.05.20 szerda, 17:06:50 »

Szóról szóra ugyanilyen problémák után generátorcsere 8 ezerért bontottan innen megoldotta a bajt.  wave Wink
van két generátorom 7000/db veszprémig el tudom vinni
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2015.05.20 szerda, 19:09:46 »

van két generátorom 7000/db veszprémig el tudom vinni
Nekem már nem kell, de hátha valakit érdekel. De nem itt kellene hirdetni.  Wink
Naplózva
gaborkluven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 11:00:55 »

Sziasztok!

Ghia felszereltségű Mondeomban a riasztó modul furcsa dolgokat művel. Lezárt állapotban (egyszer megnyomva a gombot) az autó pár óra után vészvillogni kezd. (Hangot nem ad, csak akkor, ha kétszeresen van zárva.) Ezt okozhatja gondolom az ajtók zárszerkezetének elkopása.

A másik, sokkal érdekesebb, hogy nyitott állapotban is van úgy, hogy folyamatosan kattog az elektronika és villog közben. Ez akkor sem szűnik meg mostanában, ha elindítom a motort, ráadásul menet közben is villog, "morze üzenet" szerűen. Nem hiszem, hogy ez különösebben intelligens kommunikáció lenne (hacsak az nem, hogy "elromlottam, javíts meg" smile

Valakinek hasonló tapasztalata volt már?
Naplózva
gaborkluven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2015.05.26 kedd, 07:44:25 »

Annyit fejlődött a helyzet, hogy egy éjszaka alatt le is merítette az akksit. Most, töltés után újra beindul, de este még láttam villogni.
Naplózva
wetró179
Vendég
« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 12:20:59 »

először is üdvözlök minden fórumtagot.még új vagyok de a segítségeteket szeretném kérni.adott egy 1.8 td motor lucas adagolóval.ami az adagolóról megy csatlakozó arról kellene nekem kép a szinek sorrendje és mi micsoda.nagyon megköszönném a segítségeteket mert a neten semmit nem találni hozzá.a másik gondom.a vezérműtengyely szíj oldalról vonyító hang jelenik meg kb:2000 ford után,esetleg valakinek valami 5lete?vezérlés mostanában cserélve kompletten.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 08:28:51 »

először is üdvözlök minden fórumtagot.még új vagyok de a segítségeteket szeretném kérni.adott egy 1.8 td motor lucas adagolóval.ami az adagolóról megy csatlakozó arról kellene nekem kép a szinek sorrendje és mi micsoda.nagyon megköszönném a segítségeteket mert a neten semmit nem találni hozzá.a másik gondom.a vezérműtengyely szíj oldalról vonyító hang jelenik meg kb:2000 ford után,esetleg valakinek valami 5lete?vezérlés mostanában cserélve kompletten.

Nekem a klíma kompresszor vonyított ott.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2015.06.02 kedd, 12:57:45 »

Sziasztok!

Ma molyoltam egy kicsit a verdában és igazán 2 dolog iránt érdeklődnék:

- Az ülés alatt lévő légzsák csatlakozó (ami a 4-et villogja hiba esetén) már kezd bosszantóvá válni. Megfigyeléseim szerint akkor keletkezik az érintkezési hiba, amikor meleg lesz az utastérben. Télen semmi gond, de már most a jó időben előjön. Reggel még oké, aztán délutánra megbolondul. Mire hazaérek a melóból és leállítom, majd gyújtásra teszem, ismét rendben van. Mindig 4-et villog és hiába fújkálom a csatlakozót kontakt spray-vel (nem wd40-el).
Van erre valami végleges megoldás?
- A másik dolog: Az mk2-be bele lehet építeni az mk1 bal első (4-es) ablakemelő kapcsolóját? Az egyik csatlakozójuk különbözik, azt tudom, de össze lehet "párosítani" őket?

Köszi!   

Szevasz !

Én is meungtam egy idő után az ülés alatti csatlakozót piszkálgatni.
Egyszerűen kiiktattam őket, összeforrasztottam a vezetékeket.
(Majd az esetleges üléscserénél el kell vágni és újra forrasztani - kevesebb meló, mint kinlódni a csatlakozóval)
Üdv: Janó
Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
kónya
Vendég
« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2015.06.13 szombat, 13:38:56 »

Üdv.mk2 1.8 td digit klíma vezérlőm nem működik.Az autót ezzel a hibával vettem nemrég.Hogyan lehet megbizonyosodni arról hogy a vezérlő a rossz,vagy valami más a hiba oka?Esetleg kapcsolási rajzot tudna valaki küldeni? help
Naplózva
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 07:28:16 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék! Mondi mk2 belső világítás(műszerfal, magnó, világítás kapcsoló, fűtéskapcsoló) egyik napról a másikra nem működik. Mi lehet az oka hogy ezek egyszerre nem működnek, 5éve van nálam a kocsi, ilyet még nem csinált. Biztosítékban is csak a műszerfalit találtam könyv szerint(az jó). Van még valahol bizti v. a kapcsoló adta meg magát, esetleg van egy relé hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 hétfő, 07:30:01 írta tamas03 » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 08:35:50 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék! Mondi mk2 belső világítás(műszerfal, magnó, világítás kapcsoló, fűtéskapcsoló) egyik napról a másikra nem működik. Mi lehet az oka hogy ezek egyszerre nem működnek, 5éve van nálam a kocsi, ilyet még nem csinált. Biztosítékban is csak a műszerfalit találtam könyv szerint(az jó). Van még valahol bizti v. a kapcsoló adta meg magát, esetleg van egy relé hozzá?

Reléről nem tudok, de biztos minnyá jön Hegegabi, majd Ő jól megmondja. eplus2
Én a kapcsolónál folytatnám, azt nem nehéz kiszedni, megnézni, aztán, ahol hozzáférek, megmozgatnám a vezetékeket is, hátha kontakt.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 08:44:48 »

Reléről nem tudok, de biztos minnyá jön Hegegabi, majd Ő jól megmondja. eplus2
Én a kapcsolónál folytatnám, azt nem nehéz kiszedni, megnézni, aztán, ahol hozzáférek, megmozgatnám a vezetékeket is, hátha kontakt.

Kapcsolót is néztem már, legalább is megmozgattam a vezetékeket. Van egy régi kapcsolóm megpróbálom azzal, hátha a kapcsolón belül van a baj.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 12:44:42 »

Kapcsolót is néztem már, legalább is megmozgattam a vezetékeket. Van egy régi kapcsolóm megpróbálom azzal, hátha a kapcsolón belül van a baj.
Bár nekem még nem volt ilyen, de azt hiszem valamilyen saruk szoktak a kapcsolónál meglazulni. Azokra ránézhetsz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 16:33:14 »

Kapcsolót is néztem már, legalább is megmozgattam a vezetékeket. Van egy régi kapcsolóm megpróbálom azzal, hátha a kapcsolón belül van a baj.

CSak alulról benyúltál, és megmozgattad a kábeleket, vagy kiszerelted a kapcsolót? Nekem annó a csatlakozónál a kábel égett . Nem csak belső világításom nem volt,  de hátsó lámpám se. Újra kötöttem azt az 1 szálat, és jó lett.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
kónya
Vendég
« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2015.06.16 kedd, 10:02:49 »

Sziasztok. mk2 1.8 td digit klíma vezérlőm nem működik.Az autót ezzel a hibával vettem nemrég.Hogyan lehet megbizonyosodni arról hogy a vezérlő a rossz,vagy valami más a hiba oka?Esetleg kapcsolási rajzot tudna valaki küldeni?  Huh?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2015.06.16 kedd, 10:32:05 »

Sziasztok. mk2 1.8 td digit klíma vezérlőm nem működik.Az autót ezzel a hibával vettem nemrég.Hogyan lehet megbizonyosodni arról hogy a vezérlő a rossz,vagy valami más a hiba oka?Esetleg kapcsolási rajzot tudna valaki küldeni?  Huh?

Mi a pontos hibajelenség? Bármilyen állásban se kép-se hang, hideget nem fúj csak, ...?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
kónya
Vendég
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2015.06.16 kedd, 16:21:19 »

Mi a pontos hibajelenség? Bármilyen állásban se kép-se hang, hideget nem fúj csak, ...?
Semmit nem fúj,nem kapcsol semmit,egyedül a háttér világítás megy.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.