Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 18:50:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2307766 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2016.08.09 kedd, 13:07:08 »

12 V-ról működik. A bemásolt fotó csak példa. Hasonló. Csak azért linkeltem be, hogy ne a Homasitás idő/hő/dátum mérő ugorjon be.
Lehet, hogy stabilizált tápfesz kellene neki. a kocsié elég tág határok között mozoghat akkor is, ha jó. Persze lehet, hogy a töltésed rakoncátlankodik, de azt észrevennéd a világításon is. Mérj rá, a hőmérő bekötésénél üzem közben a feszültségre!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2016.08.09 kedd, 13:48:32 »

Lehet, hogy stabilizált tápfesz kellene neki. a kocsié elég tág határok között mozoghat akkor is, ha jó. Persze lehet, hogy a töltésed rakoncátlankodik, de azt észrevennéd a világításon is. Mérj rá, a hőmérő bekötésénél üzem közben a feszültségre!
Ilyesmire gyanakodtam én is.
Nem kell neki stab táp, mert eddig rendben működött.
A tápfeszültség változhat az üzemi hőmérséklettel 1ütt?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2016.08.10 szerda, 13:46:14 »

Ilyesmire gyanakodtam én is.
Nem kell neki stab táp, mert eddig rendben működött.
A tápfeszültség változhat az üzemi hőmérséklettel 1ütt?

Ha beteg a fesszabályzód, akkor esetleg igen. De annak más észrevehetőjelei is lennének.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 08:24:57 »

Ha beteg a fesszabályzód, akkor esetleg igen. De annak más észrevehetőjelei is lennének.

Mondanál 1-2 dolgot, mert vannak ám rejtélyes jelenségeim  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 09:12:09 »

Mondanál 1-2 dolgot, mert vannak ám rejtélyes jelenségeim  nyes

Eressz rá egy oszcilloszkópot a verdára Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 12:50:03 »

Mondanál 1-2 dolgot, mert vannak ám rejtélyes jelenségeim  nyes
Alapvetően mérni kellene. Ha van egy multimétered, dugd be a szivargyújtóba, vagy valahova, menet közben, és figyeld. Ugrál-e hirtelen a feszültség? esetleg melegen leesik-e. Ilyenkor jól jön egy analóg műszer, azon jobban látni a változásokat. Akku tetején nincsenek túltöltésre utaló jelek? Egy elkopott szénkefe is szórakoztathat. Ilyesmikre gondolok, semmi extra vajákosság. .
Naplózva
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 19:17:08 »

Sziasztok!

Mondeo mk2, a fűtés kapcsoló csak a 4-es állásban működik, az 1,2,3, állásban semmi Sad
Mi lehet a probléma? Segítsetek pls!

Köszönöm

Tamás
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 20:20:48 »

Sziasztok!

Mondeo mk2, a fűtés kapcsoló csak a 4-es állásban működik, az 1,2,3, állásban semmi Sad
Mi lehet a probléma? Segítsetek pls!

Köszönöm

Tamás

Rossz az ellenálláslétra. Az anyósülésnél a fűtőmotor alatt fogsz találni egy kis kockát egy csavarral rögzítve a tűzfal felé bedugva. Asszem 4-5 kábel megy rá, valószínű ez makkant meg. (4-es fokozatban direktbe van kötve a motor ellenállás nélkül, ezért működik.)
Itt megtalálod a cikk elejében, hogy pontosan hogy néz ki.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 20:42:19 »

Rossz az ellenálláslétra. Az anyósülésnél a fűtőmotor alatt fogsz találni egy kis kockát egy csavarral rögzítve a tűzfal felé bedugva. Asszem 4-5 kábel megy rá, valószínű ez makkant meg. (4-es fokozatban direktbe van kötve a motor ellenállás nélkül, ezért működik.)
Itt megtalálod a cikk elejében, hogy pontosan hogy néz ki.

Köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva
mamper
Vendég
« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2016.08.19 péntek, 08:36:52 »

Sziasztok. Segítséget kérnék! Mondeóm 2.0 di mk2 napi kb 30 km használatban van ami két fogásból történik. Minden reggelre lemerül az akkumlátor. Nyilván az akkut már csekkoltam így nem az a ludas. A pozitív sarunról 2 vezeték indul. Az egyik az ónindító és a generártor. Ha ezt érintem a saruhoz akkor nincsen szikra tehát arra nem folyik áram. Viszont ha a másik vezetéket érintem az aksi saruhoz akkor viszonylag komoly szikra keletkezik. Ezen a vezetéken van ugye minden elektronika az autóban. A kérdésem az lenne hogy van e valamilyen ismert probléma tipushiba vagy jellemző meghibásodás ahol esetleg elkezdhetem a keresést. Előrre is köszönöm a válaszokat...
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:49:21 »

Sziasztok. Segítséget kérnék! Mondeóm 2.0 di mk2 napi kb 30 km használatban van ami két fogásból történik. Minden reggelre lemerül az akkumlátor. Nyilván az akkut már csekkoltam így nem az a ludas. A pozitív sarunról 2 vezeték indul. Az egyik az ónindító és a generártor. Ha ezt érintem a saruhoz akkor nincsen szikra tehát arra nem folyik áram. Viszont ha a másik vezetéket érintem az aksi saruhoz akkor viszonylag komoly szikra keletkezik. Ezen a vezetéken van ugye minden elektronika az autóban. A kérdésem az lenne hogy van e valamilyen ismert probléma tipushiba vagy jellemző meghibásodás ahol esetleg elkezdhetem a keresést. Előrre is köszönöm a válaszokat...
worship
Néhány tized Ampert vesz fel az óra, rádió, ilyesmi. Ha ennél több, akkor a biztosítékköröket sorba kihuzigálva ki tudod tökölni, hogy nagyjából merre keresendő a hiba. De mérés nélkül, csak a szikra nagyságából nem lesz könnyű! A generátorban ha el van szállva egy dióda, azon keresztül is lemerülhet, úgy hogy menet közben van töltésed. Ez nem tipushiba, hanem minden öreg autóban lehet. És még annyi minden... az elektromos hibák szépségét pont ez adja!  Wink
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2016.08.19 péntek, 14:48:42 »

Sziasztok. Segítséget kérnék! Mondeóm 2.0 di mk2 napi kb 30 km használatban van ami két fogásból történik. Minden reggelre lemerül az akkumlátor. Nyilván az akkut már csekkoltam így nem az a ludas. A pozitív sarunról 2 vezeték indul. Az egyik az ónindító és a generártor. Ha ezt érintem a saruhoz akkor nincsen szikra tehát arra nem folyik áram. Viszont ha a másik vezetéket érintem az aksi saruhoz akkor viszonylag komoly szikra keletkezik. Ezen a vezetéken van ugye minden elektronika az autóban. A kérdésem az lenne hogy van e valamilyen ismert probléma tipushiba vagy jellemző meghibásodás ahol esetleg elkezdhetem a keresést. Előrre is köszönöm a válaszokat...

Ahogy fent is írták, ha van, keríts egy multimétert és nézd meg, hogy hány mA-t vesz fel. Mikor hasonló dolgot kerestem, még az immo piros ledjének villogása is látszott szépen a multiméteren. Smiley
Két tanács: célszerű kicsit nyugiban hagyni az autót a mérés megkezdése előtt, hogy az "időzetett" fogyasztók lenyugodjanak, mint pl belső tér világítás.
Valamint az első mérések után kösd le a könnyen kiiktatható fogyasztókat. Pl a rádió legyen kikapcsolva, esetleg húzd ki a tápját is, valamint a belső tér világítás és társai is legyenek defaultban, időzítő nélkül. Smiley Így ha pont azokbál van a hiba, legalább könnyen kiderül. Én pl kipakoltam az összes biztit, és továbbra se volt jó.. a belső tér világítás reléje volt rossz és az hamizta a mA-eket.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 15:15:45 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
mamper
Vendég
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2016.08.19 péntek, 19:43:14 »

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Ezek szerint semmi tipikus ergó nekiállok apránként.... Jó buli lesz no nem baj. worship
Naplózva
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 17:50:55 »

sziaszto még új vagyok van egy 98 ford mondeo 1.8 turbo  problémám indekszelek vilog mimden fék indeszek világitás mi lehet a baj segitsetek  előreis köszönöm  help help help help help
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 08:56:16 »

sziaszto még új vagyok van egy 98 ford mondeo 1.8 turbo  problémám indekszelek vilog mimden fék indeszek világitás mi lehet a baj segitsetek  előreis köszönöm  help help help help help

Csak adott oldalon villog minden vagy mind a két oldalon?

Írd be a láblécbe a pontos típust. Úgy könnyebben segítenek.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 09:59:56 »

Csak adott oldalon villog minden vagy mind a két oldalon?

Írd be a láblécbe a pontos típust. Úgy könnyebben segítenek.
mondeo turnier 1.8 td 1753 cm3 66kw dizel kombi mindkét oldalon vilog minden főleg ha fékezek és kőzben indekszelek na akorasztán minden előreis kősz worship worship worship worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 10:27:11 »

mondeo turnier 1.8 td 1753 cm3 66kw dizel kombi mindkét oldalon vilog minden főleg ha fékezek és kőzben indekszelek na akorasztán minden előreis kősz worship worship worship worship
Szerintem a hátsó lámpatesteket vizslasd meg.
Csatlakozás, kábelek, testelés rendben van-e, belső fém alkatrészek és izzók.
Naplózva
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 14:53:10 »

az a furcsa mikor fékezek aműszerfalon aféklámpák világitanak meg a kődlámpa viszajelző is  worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 15:36:02 »

mondeo turnier 1.8 td 1753 cm3 66kw dizel kombi mindkét oldalon vilog minden főleg ha fékezek és kőzben indekszelek na akorasztán minden előreis kősz worship worship worship worship

A profilod beállításai között tudod megadni az autód adataid, így akkor az minden hozzászólásod alatt megjelenik apró betűvel.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2016.08.23 kedd, 12:12:36 »

az a furcsa mikor fékezek aműszerfalon aféklámpák világitanak meg a kődlámpa viszajelző is  worship worship worship worship worship worship
Műszerfalon féklámpák?!?!?!
Mármint a pirosan világító P-re gondolsz?
Ellenőrizd a hátsó lámpatesteket. Leginkább azt, amelyiken látszik beázás nyom.
Szerintem.
Naplózva
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2016.08.24 szerda, 10:15:48 »

nem a mőszerfalon hanem a mőszerfal meleti viszajejzőn gondolom tudod miről va sz  integet2 integet2 integet2 integet2 integet2
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2016.08.24 szerda, 18:03:53 »

nem a mőszerfalon hanem a mőszerfal meleti viszajejzőn gondolom tudod miről va sz  integet2 integet2 integet2 integet2 integet2

Műszerfal mellett? AWS modul esetleg, vagy valami vonóhorgos verda és az utánfutónak visszajelzője? Gyárilag a műszerfalon csak egy fékhez kapcsolódó visszajelző lámpa van a kilométerórától jobbra fent, ha AWS van a kocsiban, és azon világít lámpát jelző piktogram, az valamelyik izzó/biztosíték hibáját jelzi.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 13:34:34 »

AWS csak akor világit ha fékezek és kőzben indexelek meg a hátso kődlámpa viszajelző a mőszerfalon is világit de csak akor ha féketek  rinya rinya rinya rinya rinya rinya
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 14:37:28 »

AWS csak akor világit ha fékezek és kőzben indexelek meg a hátso kődlámpa viszajelző a mőszerfalon is világit de csak akor ha féketek  rinya rinya rinya rinya rinya rinya

Ez nem egy triviális problémának hangzik. Mikori az autód? Motortérben hogy bírják a szigetelések a vezetékeken? (Abból talán lehet következtetni a többi vezeték állapotára is, igaz azokat kevesebb hőhatás éri.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 19:44:59 »

AWS csak akor világit ha fékezek és kőzben indexelek meg a hátso kődlámpa viszajelző a mőszerfalon is világit de csak akor ha féketek  rinya rinya rinya rinya rinya rinya
Ha a hátsó lámpa testelése nem jó, akkor vannak ilyen parajelenségek. Az izzók egymásom keresztül testelődnek, ha egyszerre megy két funkció. Már többször elhangzott: nézd át a hátsó lámpákat, akár adj neki külön testet, ha kell, és valszeg megoldja a problémádat. taps
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.26 péntek, 07:37:40 írta deerman » Naplózva
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 15:16:05 »

igazadvolt a hátso lámpáknak volt elokszidálodva a csatlakozojuk szoval probléma megoldodot köszönöm a jo tipet worship worship worship worship worship worship worship worship wave wave wave
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:06:06 »

Meglett a klíma probléma oka.... nem belevaló relé vezérelte... megkapta a kéket ami oda való és mindjárt hibátlanul kapcsolja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Bizsu1st
Vendég
« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:21:43 »

Sziasztok újra. Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan lehetne beházasítani egy 99-es 2.0i benzines mk2-be az mk3 ülését? Nem a mechanikai, hanem az elektronikai részre gondolok. A légzsák és az övfeszítő csatlakozóit kellene összeboronálni valahogy. Ha nem megy, akkor megpróbálom az mk2 ülésvázára rápakolni az mk3 szivacsait és kárpitjait. Köszönöm, a segítsêget előre is
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 22:55:37 írta Bizsu1st » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 08:22:12 »

Sziasztok újra. Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan lehetne beházasítani egy 99-es 2.0i benzines mk2-be az mk3 ülését? Nem a mechanikai, hanem az elektronikai részre gondolok. A légzsák és az övfeszítő csatlakozóit kellene összeboronálni valahogy. Ha nem megy, akkor megpróbálom az mk2 ülésvázára rápakolni az mk3 szivacsait és kárpitjait. Köszönöm, a segítsêget előre is

Levágod a csatlakozókat egy 5-6 centis kábeldarabbal együtt, hozzáforrasztod az újhoz, zsugorcsővel levéded, csatlakoztatod, örülsz  vigyor3
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 09:22:15 »

Levágod a csatlakozókat egy 5-6 centis kábeldarabbal együtt, hozzáforrasztod az újhoz, zsugorcsővel levéded, csatlakoztatod, örülsz  vigyor3

A csatlakozóból kiműtve a kábeleket nem lehet simán átdugni a másikba? (Szétszedési segédlet ehun e!)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 10:16:36 »

A csatlakozóból kiműtve a kábeleket nem lehet simán átdugni a másikba? (Szétszedési segédlet ehun e!)
Nem biztos, mert a csatlakozókat előszeretettel szeretik megváltoztatni, ami a saruk különbözőségét is elhozza. Már az Mk1-Mk2 is sok csatlakozóban különbözik.
Szerintem marad a pár centi kábel és forrasztás.
Naplózva
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 11:22:19 »

Sziasztok
Lambdaszonda csere előtt állok és szeretném megkérdezni kinek mi a tapasztalata melyik a legjobb mert a gyári elég húzós 88000.-.

előre is köszi a segítséget
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 11:52:40 »

Sziasztok
Lambdaszonda csere előtt állok és szeretném megkérdezni kinek mi a tapasztalata melyik a legjobb mert a gyári elég húzós 88000.-.

előre is köszi a segítséget


Én anno az 1.6-ba univerzálisat vettem még csati sem volt rajta, azt a másikról vágta le a szerelő és zsugorcsövezte össze. Asszem 4 vezetékes NTK volt
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Bizsu1st
Vendég
« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 12:49:31 »

Nem biztos, mert a csatlakozókat előszeretettel szeretik megváltoztatni, ami a saruk különbözőségét is elhozza. Már az Mk1-Mk2 is sok csatlakozóban különbözik.
Szerintem marad a pár centi kábel és forrasztás.

Nem néztem még meg, csak felületesen pillantottam be az ülésem alá(mk2) de, ha jól láttam az mk3 légzsákja több szálból áll, ami 2db különböző csatira megy, az mk2 pedig csak 2vezetékes. Az övfeszítő 2vezetékes mindkét ülésnél, de honnan fogom tudni, hogy melyiket hova kössem? Reménykedtem, hogy nem én akarok először ilyet csinálni és van már bevált módszer.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2016.09.02 péntek, 13:50:29 »

Nem néztem még meg, csak felületesen pillantottam be az ülésem alá(mk2) de, ha jól láttam az mk3 légzsákja több szálból áll, ami 2db különböző csatira megy, az mk2 pedig csak 2vezetékes. Az övfeszítő 2vezetékes mindkét ülésnél, de honnan fogom tudni, hogy melyiket hova kössem? Reménykedtem, hogy nem én akarok először ilyet csinálni és van már bevált módszer.
Egy-két link:
Talkford, csatikiosztás, #9-es hsz.
Mk3 első gen. kapcsolás.
Ahogy megfigyeltem, annyi a különbség, hogy az Mk3 esetében van egy plusz test szál. A szürke 'Airbag' kockában kell lennie 1 szál fekete vezetéknek, azt kösd testre.

Amúgy nem tudom, hogy az Mk2-ben levő vezérlő modul mit fog szólni az Mk3 légzsákjaihoz Smiley. Csereszabatos típus?
Naplózva
Bizsu1st
Vendég
« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2016.09.06 kedd, 17:36:37 »

Egy-két link:
Talkford, csatikiosztás, #9-es hsz.
Mk3 első gen. kapcsolás.
Ahogy megfigyeltem, annyi a különbség, hogy az Mk3 esetében van egy plusz test szál. A szürke 'Airbag' kockában kell lennie 1 szál fekete vezetéknek, azt kösd testre.

Amúgy nem tudom, hogy az Mk2-ben levő vezérlő modul mit fog szólni az Mk3 légzsákjaihoz Smiley. Csereszabatos típus?
Köszi a segítséget. Nah, végül is az lett, mivel angol autóból való és nem volt magasságállítási lehetőség, hogy maradt az mk2 alsó váza(elektromos, full motoros), arra került az mk3 ülőlapja, így maradt az övfeszítő, azt nem kellett babrálni. A háttámlát vázastól átcseréltem, pici furatbővítéssel könnyen ment, viszont az oldallégzsákot nem mertem bekötni, mivel nem jöttem rá, hogy melyik szál melyik(plusz-minusz), így most villogja a hibáját.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2016.09.07 szerda, 13:48:44 »

Köszi a segítséget. Nah, végül is az lett, mivel angol autóból való és nem volt magasságállítási lehetőség, hogy maradt az mk2 alsó váza(elektromos, full motoros), arra került az mk3 ülőlapja, így maradt az övfeszítő, azt nem kellett babrálni. A háttámlát vázastól átcseréltem, pici furatbővítéssel könnyen ment, viszont az oldallégzsákot nem mertem bekötni, mivel nem jöttem rá, hogy melyik szál melyik(plusz-minusz), így most villogja a hibáját.
Ezt a mókolást! Shocked  Cheesy
Az ülések alsó vázai nem különböztek nagyon? Mert tudtommal pl. az Mk1 és Mk3 ülései között igen sok a különbség.
Naplózva
Bizsu1st
Vendég
« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2016.09.07 szerda, 16:29:54 »

Ezt a mókolást! Shocked  Cheesy
Az ülések alsó vázai nem különböztek nagyon? Mert tudtommal pl. az Mk1 és Mk3 ülései között igen sok a különbség.
Muszály volt, nem találtam értelmes mk2 ülést(pláne értelmes áron), ezt pedig 5000-ért vettem Wink. Inkább dolgozok pár órát vele, legalább tudom, miben ülök... és szeretek is barkácsolni. Szerintem az mk1-2 ülései ugyan olyanok, mert bőven van külömbség, pl az mk3-é párhuzamos a jobb-bal oldal(az acél tartókeret), az mk2-nek pedig a belső oldala 2cm-rel magasabb. Próbára felhézagoltam, mivel akkor és ott nem voltak meg a megfelelő szerszámaim és időm, de így leengedett első magasságállítóval is nagyon magas az eleje. Hétvégén behozom a melohelyemre, szétkapom ujra és kitalálok rá valamit, hogy leengedjem. A flex és a co mindent megold;)   Viszont azt nem tudom, hogy a légzsákkal mi legyen... Készítsek majd pár képet Wink?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2016.09.07 szerda, 18:19:29 »

Muszály volt, nem találtam értelmes mk2 ülést(pláne értelmes áron), ezt pedig 5000-ért vettem Wink. Inkább dolgozok pár órát vele, legalább tudom, miben ülök... és szeretek is barkácsolni. Szerintem az mk1-2 ülései ugyan olyanok, mert bőven van külömbség, pl az mk3-é párhuzamos a jobb-bal oldal(az acél tartókeret), az mk2-nek pedig a belső oldala 2cm-rel magasabb. Próbára felhézagoltam, mivel akkor és ott nem voltak meg a megfelelő szerszámaim és időm, de így leengedett első magasságállítóval is nagyon magas az eleje. Hétvégén behozom a melohelyemre, szétkapom ujra és kitalálok rá valamit, hogy leengedjem. A flex és a co mindent megold;)   Viszont azt nem tudom, hogy a légzsákkal mi legyen... Készítsek majd pár képet Wink?

Kéne egy bármilyen bontott légzsák. Van egy sanda gyanúm, aztán lepróbálni azzal mindkét változatban a bekötést. Jó eséllyel mindegy lesz neki, szerintem csak annyi kell neki az elpukkanáshoz, hogy kapjon egy bizonyos mértékű áramot az egyikről, ami testelődik a másikon; az irány mindegy.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 16:55:28 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, mi a neve az első lámpatestben található zöld színű csatinak, mert izzó cserénél
kihúztam az ellen darabját, de visszadugni már nem sikerült, mert valami tákolás tartotta a helyén és folyton becsúszott
a lámpatestbe. A másik kérdésem, hogy ezt hogy tudom kicserélni?
Köszi
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 18:23:20 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, mi a neve az első lámpatestben található zöld színű csatinak, mert izzó cserénél
kihúztam az ellen darabját, de visszadugni már nem sikerült, mert valami tákolás tartotta a helyén és folyton becsúszott
a lámpatestbe. A másik kérdésem, hogy ezt hogy tudom kicserélni?
Köszi


Vegyél bontottan csatlakozót, aztán szereld át. Nagyjából az a legegyszerűbb megoldás.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 20:31:24 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, mi a neve az első lámpatestben található zöld színű csatinak, mert izzó cserénél
kihúztam az ellen darabját, de visszadugni már nem sikerült, mert valami tákolás tartotta a helyén és folyton becsúszott
a lámpatestbe. A másik kérdésem, hogy ezt hogy tudom kicserélni?
Köszi

Küldj egy email címet privátban.Tudok adni ilyen csatlakozót.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2016.10.05 szerda, 23:18:25 »

Sziasztok!

Nekem olyan érdekes dolgot produkál a jobboldali ajtó, hogy ha egyszerre húzom fel az ablakokat akkor az sokkal lassabban megy fel ha csak a jobb oldalit húzom akkor viszonylag gyorsabban és mostanában már az is előjött, hogy a hangszóró csak bizonyos hangerő után szólal csak meg még a baloldali a legkisebb hangerőn is szépen szól. Van valami ötletelek, hogy mi lehet a hiba?

Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 08:15:19 »

Sziasztok!

Nekem olyan érdekes dolgot produkál a jobboldali ajtó, hogy ha egyszerre húzom fel az ablakokat akkor az sokkal lassabban megy fel ha csak a jobb oldalit húzom akkor viszonylag gyorsabban és mostanában már az is előjött, hogy a hangszóró csak bizonyos hangerő után szólal csak meg még a baloldali a legkisebb hangerőn is szépen szól. Van valami ötletelek, hogy mi lehet a hiba?

Előre is köszi.

Szerintem a két hiba nem függ össze.
Az ablak felhúzás nálam is volt, testelési probléma volt. A másik ablak "elvette" a testet, így a jobb oldalinak kevesebb jutott. Ezzel együtt a mechanikát is kitakarítottam, zsíroztam. Most ok.
A hangszóró problémát egy másik hangszóró ideiglenes bekötésével próbálnám. Ha az nem produkálja, akkor hsz baj, ha az is ugyanígy viselkedik, akkor vezeték vagy csatlakozó.

... szerintem ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2016.10.08 szombat, 20:23:29 »

sziasztok tudna valaki a fordomhoz egy dusito álito motort  rinya rinya rinya rinya rinya
Naplózva
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:52:46 »

Köszi, ha hétvégén lesz egy kis időm megnézem.

Szerintem a két hiba nem függ össze.
Az ablak felhúzás nálam is volt, testelési probléma volt. A másik ablak "elvette" a testet, így a jobb oldalinak kevesebb jutott. Ezzel együtt a mechanikát is kitakarítottam, zsíroztam. Most ok.
A hangszóró problémát egy másik hangszóró ideiglenes bekötésével próbálnám. Ha az nem produkálja, akkor hsz baj, ha az is ugyanígy viselkedik, akkor vezeték vagy csatlakozó.

... szerintem ...
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:54:36 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy alapjáraton GLX felszereltségű 97-es mk2-esbe mennyire van értelme egy tripcomputert beleszerelni. Csatlakozók és az érzékelők alapesetben benne vannak a kocsiba és csak az egységet hagyták ki vagy mind érzékelőt is be kell építeni, nekem a fogyasztás mérés lenne a legfontosabb.

Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 08:37:28 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy alapjáraton GLX felszereltségű 97-es mk2-esbe mennyire van értelme egy tripcomputert beleszerelni. Csatlakozók és az érzékelők alapesetben benne vannak a kocsiba és csak az egységet hagyták ki vagy mind érzékelőt is be kell építeni, nekem a fogyasztás mérés lenne a legfontosabb.

Előre is köszi.

Ez a cikk az 1-es Mondiba való beszerelést írja le.

http://mondeo.hu/index.php?page=70

Kiindulási alapnak jó lehet, de szerintem semmilyen kábel nincs előkészítve ehhez. Azt gondolom, a gyár spórol annyira, hogy ne húzzon be feleslegesen egy rakat kábelt csak úgy.

... szerintem ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 12:34:08 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy alapjáraton GLX felszereltségű 97-es mk2-esbe mennyire van értelme egy tripcomputert beleszerelni. Csatlakozók és az érzékelők alapesetben benne vannak a kocsiba és csak az egységet hagyták ki vagy mind érzékelőt is be kell építeni, nekem a fogyasztás mérés lenne a legfontosabb.

Előre is köszi.

Hát ha a meglévő egyszerű óra helyére akarod az advanced változatot beépíteni, akkor a legegyszerűbb azt kihúzni a helyéről, és lecsekkolni mi van mögötte, meg mi nem. Előfordulnak gyárilag minden mindegy alapon fullos kábelköteggel szerelt járgányok, de azok inkább az ST-k csak. Ha nincsenek kábelek, akkor kell bontott kábelköteg, akkor biztosan kelleni fognak az érzékelők is, stb. Egyszerűbb módszer lehet az ODB csatlakozóra dugni valami bluetooth-os kütyüt, onnan ha minden igaz ki lehet nyerni a szükséges adatokat.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 14:02:18 »

Hát ha a meglévő egyszerű óra helyére akarod az advanced változatot beépíteni, akkor a legegyszerűbb azt kihúzni a helyéről, és lecsekkolni mi van mögötte, meg mi nem. Előfordulnak gyárilag minden mindegy alapon fullos kábelköteggel szerelt járgányok, de azok inkább az ST-k csak. Ha nincsenek kábelek, akkor kell bontott kábelköteg, akkor biztosan kelleni fognak az érzékelők is, stb. Egyszerűbb módszer lehet az ODB csatlakozóra dugni valami bluetooth-os kütyüt, onnan ha minden igaz ki lehet nyerni a szükséges adatokat.

ODB-re milyen eszközt javasolsz, ami működik az MK2-vel? Akár ebay link is jó ha van.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.