Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.23 péntek, 14:28:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
679
680
681
682
683
684
685
[
686
]
687
688
689
690
691
692
693
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11783005 alkalommal)
Petya
és 11 vendég van a témában
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34250 Dátum:
2018.03.14 szerda, 07:51:17 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.03.14 szerda, 07:16:42
Valószínűleg ez van fönt.
Visteon 1S7T-BC
Csapágy
6202
6203
tengelyméretet nem tudok
Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
lecso31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34251 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 08:18:44 »
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.Volna egy Mk3 Mondeo 2002-es Tdci ambiente.Utólag beleszereltem egy infógombos irányjelzőkart.Hogyan tudom ezt aktiválni hogy müködjön vagy kell-e még valami más is hozzá?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34252 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 08:28:42 »
Idézetet írta: lecso31 - 2018.03.15 csütörtök, 08:18:44
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.Volna egy Mk3 Mondeo 2002-es Tdci ambiente.Utólag beleszereltem egy infógombos irányjelzőkart.Hogyan tudom ezt aktiválni hogy müködjön vagy kell-e még valami más is hozzá?
Olyan műszerblokk kell hozzá, amiben van fedélzeti számítógép funkció, meg talán még aktiválni is kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
lecso31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34253 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 09:10:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.15 csütörtök, 08:28:42
Olyan műszerblokk kell hozzá, amiben van fedélzeti számítógép funkció, meg talán még aktiválni is kell.
AndyA
Üdv.Gyakorlatilag akkor kellene hozzá az óracsoport is?
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 422
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34254 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 09:33:37 »
Idézetet írta: lecso31 - 2018.03.15 csütörtök, 09:10:14
Üdv.Gyakorlatilag akkor kellene hozzá az óracsoport is?
Olyan oracsoport amiben mar aktivalva van a computer (2004 utani FL verzio mar tudja a pillantanyi fogyit is aktivalas utan), vagy a tiedet hozzaertovel aktivaltatni ( az oracsoport direkt programozasaval).
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI - 120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 1.6 TDCI - 115LE, T1DB, Hatchback, 2012
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Tr
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34255 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 09:35:15 »
Idézetet írta: toby_as - 2018.03.15 csütörtök, 09:33:37
Olyan oracsoport amiben mar aktivalva van a computer (2004 utani FL verzio mar tudja a pillantanyi fogyit is aktivalas utan), vagy a tiedet hozzaertovel aktivaltatni ( az oracsoport direkt programozasaval).
Forscan + extended licensz elvileg tudja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 422
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34256 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 09:36:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.15 csütörtök, 09:35:15
Forscan + extended licensz elvileg tudja.
AndyA
A pillanatnyit tudja csak (2004.01 verziotol felfele) , de azt csak azutan lehet ha mar a "normal" aktivalva van, es azt csak direktbe lehet sajnos.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI - 120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 1.6 TDCI - 115LE, T1DB, Hatchback, 2012
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Tr
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34257 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 09:46:34 »
Idézetet írta: toby_as - 2018.03.15 csütörtök, 09:36:43
A pillanatnyit tudja csak (2004.01 verziotol felfele) , de azt csak azutan lehet ha mar a "normal" aktivalva van, es azt csak direktbe lehet sajnos.
Óracsoportból van külön "számítógépes" és "sima"? Vagy mind tudja, csak nem mindegyikben van aktiválva?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 422
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34258 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 09:55:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.15 csütörtök, 09:46:34
Óracsoportból van külön "számítógépes" és "sima"? Vagy mind tudja, csak nem mindegyikben van aktiválva?
AndyA
Mindegyik tudja , csak nincs aktivalva (kezi valtos modelekrol beszelunk, az automataval nincs tapasztalatom). A kulonbseg a 2004 utani modeleknel (az ujab szoftnal) mar van pillanatnyi fogyasztas aktivalas lehetoseg is (ahogy irtad forscan+extended ha mar aktivaltad a szimplat).
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.15 csütörtök, 09:57:51 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI - 120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 1.6 TDCI - 115LE, T1DB, Hatchback, 2012
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Tr
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34259 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 10:11:37 »
Idézetet írta: toby_as - 2018.03.15 csütörtök, 09:55:56
Mindegyik tudja , csak nincs aktivalva (kezi valtos modelekrol beszelunk, az automataval nincs tapasztalatom). A kulonbseg a 2004 utani modeleknel (az ujab szoftnal) mar van pillanatnyi fogyasztas aktivalas lehetoseg is (ahogy irtad forscan+extended ha mar aktivaltad a szimplat).
Én sok olyanról olvastam hogy nem tudták aktiválni, csak a hőmérsékletet mutatta, ilyenkor óracsoportot is kellett cserélni, meg info gombos index kart. És utána ha már mutatta az átlagfogyasztást, átlagsebességet és a hátralévő kilométert, akkor lehetett csak aktiválni extended licensel a pillanatnyit.
A régebbieknél. Az újaknál már csak aktiválni kell.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 422
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34260 Dátum:
2018.03.15 csütörtök, 13:10:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.15 csütörtök, 10:11:37
Én sok olyanról olvastam hogy nem tudták aktiválni, csak a hőmérsékletet mutatta, ilyenkor óracsoportot is kellett cserélni, meg info gombos index kart. És utána ha már mutatta az átlagfogyasztást, átlagsebességet és a hátralévő kilométert, akkor lehetett csak aktiválni extended licensel a pillanatnyit.
A régebbieknél. Az újaknál már csak aktiválni kell.
Nem akarok veled vitatkozni de
..... ez a resze igaz: "
ha már mutatta az átlagfogyasztást, átlagsebességet és a hátralévő kilométert, akkor lehetett csak aktiválni extended licensel a pillanatnyit
" ...ezt irtam en is , azzal a kitetellel hogy ez csak, tobszor irtam mar le,
2004.01
verzioju szoft utan lehet. (nagyon fontos hogy nem a kocsi gyartasi datuma hanem a muszercsportban levo szoft verzio, pontosabban, ha jol emlekszem, "2004-jan-18")
A regebbieknel nem lehet aktivalni pillanatnyi fogyasztast mert egyszeruen nicsen benne...hidd el probaltam
Mind a a regieknel , mind ujaknal lehet aktivalni az alap compot (ami atlagfogyasztast mutatja ) DE csak direkt flash programozassal...konkretan at kel irni programozoval (pl: UPA USB Serial Programmer Main Board V1.3 ami tud Motorola 68HC912D60-t programozni) egy bizonyos hexa erteket (meg tudom adni azt is hogy melyiket es hol ha erdekel) az Epromban. Utana lesz "szimpla" fedcompod. Mas modszerrel nem lehet , sem IDS se forscan (veluk is ertekeztem errol a temarol )
Ha pedig ezt mar aktivaltad (vagy mar gyarilag aktivalva van) , es uj tipusu oracsoportod van, akkor forscan+extended licensz es lesz pillanatnyi fogyid is. Nyilvanvalo hogy kel info gombos indexkar is.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.15 csütörtök, 17:52:19 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI - 120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 1.6 TDCI - 115LE, T1DB, Hatchback, 2012
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Tr
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34261 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 07:38:17 »
Hali!
Ma reggel mértem menet közben töltést forscannel. Bekapcsolt világítás+fűtés 2-es fokozaton+rádió 13,8V és 14,0V feszültésg között ingadozott.
Amikor megérkeztem kikapcsoltam minden fogyasztót. A töltő feszültség felment 14,6V-14,7V-ra.
Ezek a feszültségek kb.rendeben vannak? Ja és 0°C-ot mutatott a külső hőmérő.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34262 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 08:12:09 »
Idézetet írta: spyware - 2018.03.22 csütörtök, 07:38:17
Hali!
Ma reggel mértem menet közben töltést forscannel. Bekapcsolt világítás+fűtés 2-es fokozaton+rádió 13,8V és 14,0V feszültésg között ingadozott.
Amikor megérkeztem kikapcsoltam minden fogyasztót. A töltő feszültség felment 14,6V-14,7V-ra.
Ezek a feszültségek kb.rendeben vannak? Ja és 0°C-ot mutatott a külső hőmérő.
12,7-12,8V körül van az akksi terheletlen kapocsfeszültsége. Ehhez képest a benzinesekben 13,7V körül van a töltőfesz, dízeleknél kicsit magasabb, névleg 14,4V. Ez az intelligens töltés miatt elég tág határok között mozoghat, nyári kánikulában akár 13,8-ra is lemegy komolyabb terhelés nélkül, nehogy elforralja a savat az akksiból. Téli sokmínusz hidegben láttam már 14,7-14,8-as értéket is.
A fűtés ventilátora eléggé jól tud fogyasztani, és ha halogéned van, az is bekajál pár ampert. Eleve 7-8A az, hogy jár a motor. Másik 10A a világítás, plusz még a fűtés nemtudommennyi, a rádió a hangerőtől függ. A 90A-es generátornak nem nagyon kellene megkottyanjon 20-25-30A. Nekem a xenonok + 3 izzítós kieg. fűtéssel együtt sem megy el a töltés 14,4 környékéről, pedig az kapásból vagy 90A mindenestül (115A-re felhergelt generátorral). Amikor még egy hátsó ablak fűtést rányomok, olyankor szokott leesni egy kicsit, 100A körüli terhelésnél, úgy 14,1-re.
Olyanok, hogy a GEM automatán bekapcsolja a hideg miatt a szélvédőfűtést, ülésfűtés, valami más fogyasztó, amit nem vettél figyelembe?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34263 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 09:33:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.22 csütörtök, 08:12:09
12,7-12,8V körül van az akksi terheletlen kapocsfeszültsége. Ehhez képest a benzinesekben 13,7V körül van a töltőfesz, dízeleknél kicsit magasabb, névleg 14,4V. Ez az intelligens töltés miatt elég tág határok között mozoghat, nyári kánikulában akár 13,8-ra is lemegy komolyabb terhelés nélkül, nehogy elforralja a savat az akksiból. Téli sokmínusz hidegben láttam már 14,7-14,8-as értéket is.
A fűtés ventilátora eléggé jól tud fogyasztani, és ha halogéned van, az is bekajál pár ampert. Eleve 7-8A az, hogy jár a motor. Másik 10A a világítás, plusz még a fűtés nemtudommennyi, a rádió a hangerőtől függ. A 90A-es generátornak nem nagyon kellene megkottyanjon 20-25-30A. Nekem a xenonok + 3 izzítós kieg. fűtéssel együtt sem megy el a töltés 14,4 környékéről, pedig az kapásból vagy 90A mindenestül (115A-re felhergelt generátorral). Amikor még egy hátsó ablak fűtést rányomok, olyankor szokott leesni egy kicsit, 100A körüli terhelésnél, úgy 14,1-re.
Olyanok, hogy a GEM automatán bekapcsolja a hideg miatt a szélvédőfűtést, ülésfűtés, valami más fogyasztó, amit nem vettél figyelembe?
AndyA
A szélvédőfűtés nincsen, ülésfűtés nincsen, kiegészítőfűtés még nincsen. A hátsóablakfűtés már nem ment, de annak ki be kapcsolásakor nem változott
a töltőfesz(13,8-14,0).
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34264 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 10:08:46 »
Idézetet írta: spyware - 2018.03.22 csütörtök, 09:33:51
A szélvédőfűtés nincsen, ülésfűtés nincsen, kiegészítőfűtés még nincsen. A hátsóablakfűtés már nem ment, de annak ki be kapcsolásakor nem változott
a töltőfesz(13,8-14,0).
Nem lehetetlenül gyenge, de nem is az az acélos... Ha mondjuk legalább 25 fok lenne, akár még normálisnak is mondanám.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34265 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 11:30:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.22 csütörtök, 10:08:46
Nem lehetetlenül gyenge, de nem is az az acélos... Ha mondjuk legalább 25 fok lenne, akár még normálisnak is mondanám.
AndyA
Én is erre gondoltam. Ellenőrizni kéne a testkábeleket első körben.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34266 Dátum:
2018.03.23 péntek, 07:31:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.22 csütörtök, 10:08:46
Nem lehetetlenül gyenge, de nem is az az acélos... Ha mondjuk legalább 25 fok lenne, akár még normálisnak is mondanám.
AndyA
Lecsekkoltam multiméterrel is a dolgokat. Szivargyújtón keresztül mértem feszültségeket. Bekapcsoltam az összes létező fogyasztót ami eszembe jutott és
fordulaton 14,5V körül volt a feszültség, -2°C-ban. Vagy nem jól mér a Forscan vagy nem jó PID választottam (VBAT_1).
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34267 Dátum:
2018.03.23 péntek, 07:44:29 »
Hi,
Van egy kis gondom. Ma reggel piros lampanal leallt a verda. MK3 2001 benyas. Motor indit majd akksi lampa vilagit. Igy elmentem vele meloba kb. 15 perces ut volt es pirosnal turaztatnom kellett, mert le akart fulladni e kozben kicsit budoset ereztem az utasterben. Cegnel felnyitottam motortetot es a generator kornyeken mintha egett szagot ereznek. Hulye a kerdes de mi leht a gond ? generator esetleg zarlatos akksi ?
Ha beinditom a motort akkor alapjaraton ketyeg a cucc, ha turaztatom akkor elkezd vilagotani az akksi lampa.
300+ van a verdaban. Egyszer csereltunk anno szenkefet, de meg gyari a generator.
Hogy tudom bemerni, hogy a generator a rossz vagy az akksi szivat ?
Fura, hogy ettol fuggetlenul megy az auto, elgurultam vele jo nehany km-t. ennyit tuti nem birt volna ki az akksi, leven vagy 3 hete nem hasznaltam az autot, es tegnap delutan inditottam be eloszor.
ui.: Na most sikerult ramerni a toltesre es alapjaraton 12-12.5 a tolto fesz. Ez keves. Turaztatva felmegy ugyan 14-re, de alapjaraton 12 korul van. Es tovabbra is erezni valami egett szagot.
zacci
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.23 péntek, 08:41:45 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34268 Dátum:
2018.03.23 péntek, 08:53:37 »
Idézetet írta: zacci - 2018.03.23 péntek, 07:44:29
Hi,
Van egy kis gondom. Ma reggel piros lampanal leallt a verda. MK3 2001 benyas. Motor indit majd akksi lampa vilagit. Igy elmentem vele meloba kb. 15 perces ut volt es pirosnal turaztatnom kellett, mert le akart fulladni e kozben kicsit budoset ereztem az utasterben. Cegnel felnyitottam motortetot es a generator kornyeken mintha egett szagot ereznek. Hulye a kerdes de mi leht a gond ? generator esetleg zarlatos akksi ?
Ha beinditom a motort akkor alapjaraton ketyeg a cucc, ha turaztatom akkor elkezd vilagotani az akksi lampa.
300+ van a verdaban. Egyszer csereltunk anno szenkefet, de meg gyari a generator.
Hogy tudom bemerni, hogy a generator a rossz vagy az akksi szivat ?
Fura, hogy ettol fuggetlenul megy az auto, elgurultam vele jo nehany km-t. ennyit tuti nem birt volna ki az akksi, leven vagy 3 hete nem hasznaltam az autot, es tegnap delutan inditottam be eloszor.
zacci
Multiméterrel az akkusarukon mérve járó motornál 14 volt fölött pár tizeddel kellene lenni a feszültségnek, ha bekapcsolsz valami nagy fogyasztót (fűtőmotor) 1-2 másodperc után vissza kell állni kb oda ahonnan indult a mérés. Ha zárlatos az akksid nemigen indítgatod az autót...
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34269 Dátum:
2018.03.23 péntek, 09:00:59 »
Idézetet írta: spyware - 2018.03.23 péntek, 07:31:43
Lecsekkoltam multiméterrel is a dolgokat. Szivargyújtón keresztül mértem feszültségeket. Bekapcsoltam az összes létező fogyasztót ami eszembe jutott és
fordulaton 14,5V körül volt a feszültség, -2°C-ban. Vagy nem jól mér a Forscan vagy nem jó PID választottam (VBAT_1).
A műszeregység is tudja mutatni, de az is zöldségeket mutat. Lehet, a Forscan is ugyanonnan veszi a jelet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34270 Dátum:
2018.03.23 péntek, 09:15:57 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.03.23 péntek, 08:53:37
Multiméterrel az akkusarukon mérve járó motornál 14 volt fölött pár tizeddel kellene lenni a feszültségnek, ha bekapcsolsz valami nagy fogyasztót (fűtőmotor) 1-2 másodperc után vissza kell állni kb oda ahonnan indult a mérés. Ha zárlatos az akksid nemigen indítgatod az autót...
enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(
Naplózva
blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34271 Dátum:
2018.03.23 péntek, 09:37:02 »
Idézetet írta: zacci - 2018.03.23 péntek, 09:15:57
enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(
Ha a működtető füst fele kijött belőle, már az se jó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34272 Dátum:
2018.03.23 péntek, 09:37:27 »
Idézetet írta: zacci - 2018.03.23 péntek, 09:15:57
enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(
Lehet hogy csak a csúszógyűrű fogyott el benne 300+ nál nem lenne csoda.
Csűszógyűrű:
237323 CARGO
CQ1070048 CQ
1115439 POWERMAX
1059-019RS RS
~1500/pár + esztergályos munka de ehhez szét kell szedni
Az igazi mumus viszont a fesszabályzó az nem igazán van sehol normális.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34273 Dátum:
2018.03.23 péntek, 10:36:08 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.03.23 péntek, 09:37:27
Lehet hogy csak a csúszógyűrű fogyott el benne 300+ nál nem lenne csoda.
Csűszógyűrű:
237323 CARGO
CQ1070048 CQ
1115439 POWERMAX
1059-019RS RS
~1500/pár + esztergályos munka de ehhez szét kell szedni
Az igazi mumus viszont a fesszabályzó az nem igazán van sehol normális.
20k-ert van keveset futott generator...nincs ettelme kinlodni vele, foleg, hogy a felujitas is piiz, foleg ha csapagyat is kell cserelni stb. Azert 300e km az gombocbol is sok
fesszabalyzora meg senki nem ad garit. Macera az egesz na...
Naplózva
blah blah blah
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34274 Dátum:
2018.03.23 péntek, 11:54:25 »
Idézetet írta: zacci - 2018.03.23 péntek, 10:36:08
20k-ert van keveset futott generator...nincs ettelme kinlodni vele, foleg, hogy a felujitas is piiz, foleg ha csapagyat is kell cserelni stb. Azert 300e km az gombocbol is sok
fesszabalyzora meg senki nem ad garit. Macera az egesz na...
Jogos én is vettem másikat. Két hónappal később meg felújítottam az eredetit, az most a szekrényben pihen.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34275 Dátum:
2018.03.23 péntek, 21:11:07 »
Szisztok, egy kis segítség kellene első szélvédő fűtéssel kapcsolatban. Működik de csak akkor enged bekapcsolni hamár az utastér bemelegedett. Mitől van ez,nekem jégoldásra kellene,hol keressem a hibát?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34276 Dátum:
2018.03.24 szombat, 08:57:46 »
Idézetet írta: loranger - 2018.03.23 péntek, 21:11:07
Szisztok, egy kis segítség kellene első szélvédő fűtéssel kapcsolatban. Működik de csak akkor enged bekapcsolni hamár az utastér bemelegedett. Mitől van ez,nekem jégoldásra kellene,hol keressem a hibát?
minden mást addig nem szabad bekapcsolni.A terhelés függvényében az az első nagyfogyasztó amit az ecu lekapcsol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34277 Dátum:
2018.03.24 szombat, 10:03:37 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 08:57:46
minden mást addig nem szabad bekapcsolni.A terhelés függvényében az az első nagyfogyasztó amit az ecu lekapcsol.
Nekem már gyújtástól kapcsolható.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.24 szombat, 10:05:42 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34278 Dátum:
2018.03.24 szombat, 10:57:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2018.03.24 szombat, 10:03:37
Nekem már gyújtástól kapcsolható.
igen.éppen csak azt nem látod,ha az ecu lekapcsolja a kimenetét,mert (ha) túlzott a terhelés.
Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:
Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés
A PJB újból engedélyez minden előzőleg letiltott elektromos terhelést, amint az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb fölött van. Az újra engedélyezett terhelések sorrendben a következők: a klímaberendezés, azután a hátsóablak-fűtés, majd a szélvédőfűtés, a terhelés újra bekapcsolások közötti 5 másodperces késéssel. Újraengedélyezéskor az elektromos terhelések normál üzemmódba térnek vissza, ezért a részegység kikapcsol egy, a kapcsolótól érkező, PJB bemenőjelet megvárva. Túlfeszültségnél az elektromos terhelések aktiválása engedélyezett, amint a PJB felismeri, hogy az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb felett van 20 másodpercen keresztül, és az akkumulátortöltés ellenőrző lámpa világít.
A küszöb elérésekor a PJB terhelésenként 5 másodperces késéssel sorrendben a következő részegységeket aktiválja:
Hátsóablak-fűtés
Szélvédőfűtés
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34279 Dátum:
2018.03.24 szombat, 10:58:53 »
Idézetet írta: loranger - 2018.03.23 péntek, 21:11:07
Szisztok, egy kis segítség kellene első szélvédő fűtéssel kapcsolatban. Működik de csak akkor enged bekapcsolni hamár az utastér bemelegedett. Mitől van ez,nekem jégoldásra kellene,hol keressem a hibát?
ellenőrizd a töltés,és vagy az akku állapotát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34280 Dátum:
2018.03.24 szombat, 12:48:28 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 10:57:46
igen.éppen csak azt nem látod,ha az ecu lekapcsolja a kimenetét,mert (ha) túlzott a terhelés.
Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:
Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés
A PJB újból engedélyez minden előzőleg letiltott elektromos terhelést, amint az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb fölött van. Az újra engedélyezett terhelések sorrendben a következők: a klímaberendezés, azután a hátsóablak-fűtés, majd a szélvédőfűtés, a terhelés újra bekapcsolások közötti 5 másodperces késéssel. Újraengedélyezéskor az elektromos terhelések normál üzemmódba térnek vissza, ezért a részegység kikapcsol egy, a kapcsolótól érkező, PJB bemenőjelet megvárva. Túlfeszültségnél az elektromos terhelések aktiválása engedélyezett, amint a PJB felismeri, hogy az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb felett van 20 másodpercen keresztül, és az akkumulátortöltés ellenőrző lámpa világít.
A küszöb elérésekor a PJB terhelésenként 5 másodperces késéssel sorrendben a következő részegységeket aktiválja:
Hátsóablak-fűtés
Szélvédőfűtés
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Szerintem nálam nem kapcsolja le, téli hideg napokon, ha bekapcsolom a fűtsést elöl, hátul, alapjáraton gurulok lejtőn, felnyomom a fényszórót, már olyan nagy az energia igény, hogy a műszerfal alig pislákol, mégse kapcsol le semmit. Sőt, ha adok egy kis gázt, látom ahogy a fényszóró ereje is kb. duplázódik.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34281 Dátum:
2018.03.24 szombat, 13:07:10 »
Idézetet írta: Scratch - 2018.03.24 szombat, 12:48:28
Szerintem nálam nem kapcsolja le, téli hideg napokon, ha bekapcsolom a fűtsést elöl, hátul, alapjáraton gurulok lejtőn, felnyomom a fényszórót, már olyan nagy az energia igény, hogy a műszerfal alig pislákol, mégse kapcsol le semmit. Sőt, ha adok egy kis gázt, látom ahogy a fényszóró ereje is kb. duplázódik.
Peti.
Azért mert ég a visszajelző ledje a kapcsolón,az ecu még lekapcsolja a reléjét.Érted?Te ezt észre sem veszed.
De ha felvan töltve az akku rendesen,akkor csak a limit terhelés elérésekor kapcsolja le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34282 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 10:17:22 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 10:58:53
ellenőrizd a töltés,és vagy az akku állapotát.
a műszerfalon nem ég a visszajelző,csak indításkor, akkor is lehet gond az aksival?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34283 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 11:06:12 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 13:07:10
Peti.
Azért mert ég a visszajelző ledje a kapcsolón,az ecu még lekapcsolja a reléjét.Érted?Te ezt észre sem veszed.
De ha felvan töltve az akku rendesen,akkor csak a limit terhelés elérésekor kapcsolja le.
Oké, viszont akkor az miért van, ha kikapcsolom a szélvédő fűtsést, akkor is visszaerősönek a fények, mintha megszünne a terhelés.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34284 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 11:22:58 »
Idézetet írta: loranger - 2018.03.25 vasárnap, 10:17:22
a műszerfalon nem ég a visszajelző,csak indításkor, akkor is lehet gond az aksival?
az ízzó nem ad hibás állapotot, ha gyengélkedik az akku.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34285 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 11:24:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2018.03.25 vasárnap, 11:06:12
Oké, viszont akkor az miért van, ha kikapcsolom a szélvédő fűtsést, akkor is visszaerősönek a fények, mintha megszünne a terhelés.
a benzinesnél egy 20W-os izzó is fele teljesítményre húzza a motort,ez nem csoda...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34286 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 21:45:49 »
Sziasztok.
Üzemanyagellátó egység cseréje után lehet/kell az új szintmérőt kalibrálni? A régivel 60 km.t mutatott, az újjal 8-at. (benzin 1.8 125Le)
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34287 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 22:08:58 »
Sziasztok!
Adott egy gyári xenon-os autó amit átalakítottak halogénesre. ( az előző tulaj szerint azért mert nem volt jó a fénye)
Jelenleg nem működik a lámpákban a magasság állítás. A motorok jók! Ha lehúzom a csatikat az automata érzékelőkről és kicserélem a belső kapcsolót potméteresre (belső állítású, nem automata) működnek majd a motorok?
Nagyon tanácstalan vagyok
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34288 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 22:14:43 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.03.25 vasárnap, 22:08:58
Sziasztok!
Adott egy gyári xenon-os autó amit átalakítottak halogénesre. ( az előző tulaj szerint azért mert nem volt jó a fénye)
Jelenleg nem működik a lámpákban a magasság állítás. A motorok jók! Ha lehúzom a csatikat az automata érzékelőkről és kicserélem a belső kapcsolót potméteresre (belső állítású, nem automata) működnek majd a motorok?
Nagyon tanácstalan vagyok
Csináld vissza xenonra. Ha jó a foncsor, az izzó és a beállítás, akkor jobb a xenon.
Ne legyen igazam, de számomra hihetőbb lenne az a változat, hogy "megtörték az elejét és csak halogén volt éppen a bontóban".
A kérdésedre pedig: mivel nem lehet tudni, hogy mit-hova-hogy kötözgettek, ezért monitoron keresztül max tippelni lehet. 50%...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.25 vasárnap, 22:17:28 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34289 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 17:03:22 »
Idézetet írta: beikes - 2018.03.25 vasárnap, 21:45:49
Sziasztok.
Üzemanyagellátó egység cseréje után lehet/kell az új szintmérőt kalibrálni? A régivel 60 km.t mutatott, az újjal 8-at. (benzin 1.8 125Le)
ez a fedkompba a megtehető Km?
Gondolom az akkusaru lelett véve.Tankold tele,és nullázd le a fedkomp összes értékét.Szépen vissza fog állni minden érték a helyére.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34290 Dátum:
2018.03.27 kedd, 13:53:21 »
Csáó!
Az ülés magasságálló, ugye csak széria fuggő, azaz nincs különbség pl. 5 ajtós és kombi között? Az összes mk3-asba egy féle megy?
Az enyémbe vennék egy kombi 2002-esből.
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34291 Dátum:
2018.03.27 kedd, 14:21:33 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.03.27 kedd, 13:53:21
Csáó!
Az ülés magasságálló, ugye csak széria fuggő, azaz nincs különbség pl. 5 ajtós és kombi között? Az összes mk3-asba egy féle megy?
Az enyémbe vennék egy kombi 2002-esből.
Az első ülés fizikailag minden MK3-ban egyforma, de villanyos bekötés kétféle van. A pre-FL autókban csak fűtés volt (ha volt) fix kapcsolóval, a FL utáni autókban egyrészt a fűtés is sokfokozatú állítható, másrészt szellőztetős ülés is volt benne. (Az FL utáni 8-irányban állítható az mindegy, mert az villanyosan egyforma a sima magasságállítóssal.)
Hátsó ülés meg aszerint passzos, hogy 4-ajtós, 5-ajtós vagy kombi, és elég nehezen lehet csak átfaragni egyiket a másikba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34292 Dátum:
2018.03.27 kedd, 14:50:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.27 kedd, 14:21:33
Az első ülés fizikailag minden MK3-ban egyforma, de villanyos bekötés kétféle van. A pre-FL autókban csak fűtés volt (ha volt) fix kapcsolóval, a FL utáni autókban egyrészt a fűtés is sokfokozatú állítható, másrészt szellőztetős ülés is volt benne. (Az FL utáni 8-irányban állítható az mindegy, mert az villanyosan egyforma a sima magasságállítóssal.)
Hátsó ülés meg aszerint passzos, hogy 4-ajtós, 5-ajtós vagy kombi, és elég nehezen lehet csak átfaragni egyiket a másikba.
AndyA
Köszönöm a kiegészítést, akkor jól gondoltam az állítómotor egy és ugyanaz, azt nem írtam, hogy első vezető oldali ülésről van szó.
Akkor megveszem az állítómotort ^^
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34293 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:24:50 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.03.27 kedd, 14:50:26
Köszönöm a kiegészítést, akkor jól gondoltam az állítómotor egy és ugyanaz, azt nem írtam, hogy első vezető oldali ülésről van szó.
Akkor megveszem az állítómotort ^^
nem véletlen csak a fogaskerékkel van baj?
Az sokkal inkább jellenző ha jól tudom.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34294 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:27:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.27 kedd, 15:24:50
nem véletlen csak a fogaskerékkel van baj?
Az sokkal inkább jellenző ha jól tudom.
A helyzet, hogy azt cseréltem benne, de összeszerelésnél megrepedt a ház, így kénytelen vagyok új motor egységet venni.
Köszönöm a jó szándákú tippet!
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34295 Dátum:
2018.03.28 szerda, 00:08:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.27 kedd, 14:21:33
Az első ülés fizikailag minden MK3-ban egyforma, de villanyos bekötés kétféle van. A pre-FL autókban csak fűtés volt (ha volt) fix kapcsolóval, a FL utáni autókban egyrészt a fűtés is sokfokozatú állítható, másrészt szellőztetős ülés is volt benne. (Az FL utáni 8-irányban állítható az mindegy, mert az villanyosan egyforma a sima magasságállítóssal.)
Hátsó ülés meg aszerint passzos, hogy 4-ajtós, 5-ajtós vagy kombi, és elég nehezen lehet csak átfaragni egyiket a másikba.
AndyA
fl előtt is volt 8 irányba motoros
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34296 Dátum:
2018.03.28 szerda, 08:26:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.03.28 szerda, 00:08:47
fl előtt is volt 8 irányba motoros
Annak mindegy, mert a motorok ugyanúgy és ugyanott kapják a villanyt, mint a csak magasságállítósnál. Csak a fűtés nem mindegy, mert a pre-FL simán kapcsolja, a FL utáni sokfokozatú meg elektronikus vezérlőjelet ad az ülés alatti doboznak, és az fűt aszerint annyit, amennyit beállítottak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34297 Dátum:
2018.03.28 szerda, 20:15:46 »
Idézetet írta: zacci - 2018.03.23 péntek, 09:15:57
enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(
Én felújíttattam és azóta is tökéletesen működik, nagyon szépen megcsinálták, úgy kaptam vissza mintha új lenne.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2574
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34298 Dátum:
2018.03.28 szerda, 20:35:36 »
Akkumulátor ügyben érdeklődöm:
Az Exide premium 72Ah akksit meg lehet venni vagy inkább maradjunk a kálciumos gyári vagy Varta silver dinamic 85Ah-nál?
A nagyautónál a gyári Motocraft Ca plus 80Ah 740A 29.650Ft a Ford 80Ah 700A 33.487Ft
Exide premiummal volt valakinek rossz tapasztalata hosszú távú használat után?
Köszi!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34299 Dátum:
2018.03.28 szerda, 20:48:14 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.03.28 szerda, 20:35:36
Akkumulátor ügyben érdeklődöm:
Az Exide premium 72Ah akksit meg lehet venni vagy inkább maradjunk a kálciumos gyári vagy Varta silver dinamic 85Ah-nál?
A nagyautónál a gyári Motocraft Ca plus 80Ah 740A 29.650Ft a Ford 80Ah 700A 33.487Ft
Exide premiummal volt valakinek rossz tapasztalata hosszú távú használat után?
Köszi!
Kauffer, Bosch S4?
Mindenképpen kálcium-ezüst vagy kálcium-kálcium akksi kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
679
680
681
682
683
684
685
[
686
]
687
688
689
690
691
692
693
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ