Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 22:01:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 658 659 660 661 662 663 664 [665] 666 667 668 669 670 671 672 ... 741   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10034707 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33200 Dátum: 2017.08.29 kedd, 13:35:56 »

De egy gyári felújított darab az végül is miben különbözik egy teljesen 0km-es gyári generátortól? A gyári felújítottban, az utolsó kopó, tönkremehető alkatrészt is teljesen kicserélik tök új gyári cuccokra elvileg nem? Tehát a tekercstől kezdve a legutolsó csapágyig mindent? Max. a külső alumínium burkolat marad meg használtan, ami azért talán nem annyira lényeges. Én legalábbis így képzelem el a gyári felújított generátort.

Ezt csak ők tudják  vigyor3
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #33201 Dátum: 2017.08.29 kedd, 15:49:26 »

De egy gyári felújított darab az végül is miben különbözik egy teljesen 0km-es gyári generátortól? A gyári felújítottban, az utolsó kopó, tönkremehető alkatrészt is teljesen kicserélik tök új gyári cuccokra elvileg nem? Tehát a tekercstől kezdve a legutolsó csapágyig mindent? Max. a külső alumínium burkolat marad meg használtan, ami azért talán nem annyira lényeges. Én legalábbis így képzelem el a gyári felújított generátort.
Az felújítás is cseredarabos a régit le kell adni. Pontosan az a lényege, hogy csak azt cserélik amit muszáj, hogy még eladható legyen. És persze kibírja a garanciaidőt.  Ebben benne vannak a kopó alkatrészek,  hogy ha kell palástot cserél ha törött,vagy  sérült, vagy amit még kell. Letakarítják elég komolyan mivel teljesen újnak néz ki, kívülről is, a belseje is csacsi ragyi, szépen be van zacskózva.  nyes  Ha minden alkatrészt újra cserél akkor adhatna valóban újat is, de abban mi az üzlet? fejvakaras És akkor mire kellet a régi? fejvakaras
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #33202 Dátum: 2017.08.29 kedd, 23:29:36 »

Sziasztok!

Pár hete kerestem ventillátor vez. elektronikát,de bontva csak komplett van!(venti+keret+elektronika) elég változó áron...
Egyik fórumtársunk küldött egy linket,Ö innen rendelte!(Köszi neki a segitséget!!  worship ))
Ha kell valakinek!Nem egészen 3 hét alatt itt volt,7eft postával!!!
Beépitve,teszi a dolgát....((Persze a venti motor addigra ujra kefézve,rendberakva!)
http://s.aliexpress.com/JZ3q2M3e

Használjátok egészséggel ha szükség lenne rá!
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #33203 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:59:23 »

Mi a gond? Nem űrtechnika, lehet, egyszerűbb a megoldás, mnt gondolnád.

AndyA
Egy szakinak valoszinuleg egyszery lesz. nekem pedig se idom se szerszamom nincs hozza hogy kitalaljam, mi hogyan van.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #33204 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 19:27:30 »

Sziasztok!
Arra van ötletetek hogy a bal hátsó ablakom felhúzása miért csak akkor működik ha folyamatosan nyomom az ablakemelőt?
A többi ablaknál elég csak egyszer rányomnom és felhúzza, a bal hátsónál végig nyomnom kell a gombot.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #33205 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 20:07:58 »

Sziasztok!
Arra van ötletetek hogy a bal hátsó ablakom felhúzása miért csak akkor működik ha folyamatosan nyomom az ablakemelőt?
A többi ablaknál elég csak egyszer rányomnom és felhúzza, a bal hátsónál végig nyomnom kell a gombot.
programozni kell: amikor felér,elengeded a gombot,maj újra rányomsz felfelé kb 5 sec-et. kész.ezután az is pöccre fog közlekedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #33206 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 21:12:11 »

programozni kell: amikor felér,elengeded a gombot,maj újra rányomsz felfelé kb 5 sec-et. kész.ezután az is pöccre fog közlekedni.

Köszönöm!
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #33207 Dátum: 2017.09.02 szombat, 14:26:26 »

Sziasztok!

Ha a vezetőoldali zár csak néha működik - nyáron általában nem - és az ajtón keresztülmenő kábelek csatlakozóit és szétszedtem és befújtam és megmozgattam, és így sem működik... akkor már csak a zár cseréje maradt hátra? Sad Más ötlet valakinek?

Hátha...

Üdv
Ficsor Zsolt
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33208 Dátum: 2017.09.02 szombat, 14:31:50 »

Sziasztok!

Ha a vezetőoldali zár csak néha működik - nyáron általában nem - és az ajtón keresztülmenő kábelek csatlakozóit és szétszedtem és befújtam és megmozgattam, és így sem működik... akkor már csak a zár cseréje maradt hátra? Sad Más ötlet valakinek?

Hátha...

Üdv
Ficsor Zsolt

Nyilván.
Nincs varázsige.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33209 Dátum: 2017.09.02 szombat, 16:41:46 »

Sziasztok!

Ha a vezetőoldali zár csak néha működik - nyáron általában nem - és az ajtón keresztülmenő kábelek csatlakozóit és szétszedtem és befújtam és megmozgattam, és így sem működik... akkor már csak a zár cseréje maradt hátra? Sad Más ötlet valakinek?

Hátha...

Üdv
Ficsor Zsolt

Igen. Abból is a 2003 utánit vegyed. A tiedben fhér van, neked a fekete kell. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB. Az ebay-ról lehet rendelni emberi áron. Jó az mk1-es Fucusé is. Az ne zavarjon, hogy az angoloknál passenger site-t írnak, mert ott a bal oldal az utas oldal.

Itt van néhány: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813-DB.TRS0&_nkw=2S4A-A21813-DB&_sacat=0
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33210 Dátum: 2017.09.02 szombat, 18:15:47 »

Sziasztok!

A generátor szíj vezető görgőjének (amelyik a motortartó bak alatt van) kiszedésénél elakadtam. Lecsavartam a 13-as csavart, de nem tudtam lehúzni a tengelyről a görgőt. Kicsavartam a tengelyt, ami egy tőcsavar, de így sem fér ki.

MI a megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.02 szombat, 18:26:53 írta legyozo » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33211 Dátum: 2017.09.02 szombat, 18:21:19 »

Sziasztok!

A generátor szíj vezető görgőjének (amelyik a motortartó bak alatt van) kiszedésénél elakadtam. Lecsavartam a 13-as csavart, de ne tudtam lehúzni a tengelyről a görgőt. Kicsavartam a tengelyt, ami egy tőcsavar, de így sem fér ki.

MI a megoldás?


A görgő (csapágy) belsejéből ki kell nyomni/venni a távtartót és külön-külön kijön.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33212 Dátum: 2017.09.02 szombat, 18:26:24 »

A görgő (csapágy) belsejéből ki kell nyomni/venni a távtartót és külön-külön kijön.
Köszönöm!  wave
Naplózva
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #33213 Dátum: 2017.09.02 szombat, 18:43:14 »

Igen. Abból is a 2003 utánit vegyed. A tiedben fhér van, neked a fekete kell. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB. Az ebay-ról lehet rendelni emberi áron. Jó az mk1-es Fucusé is. Az ne zavarjon, hogy az angoloknál passenger site-t írnak, mert ott a bal oldal az utas oldal.

Itt van néhány: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813-DB.TRS0&_nkw=2S4A-A21813-DB&_sacat=0

Nagyon köszönöm!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #33214 Dátum: 2017.09.02 szombat, 21:26:41 »

Sziasztok!

A generátor szíj vezető görgőjének (amelyik a motortartó bak alatt van) kiszedésénél elakadtam. Lecsavartam a 13-as csavart, de nem tudtam lehúzni a tengelyről a görgőt. Kicsavartam a tengelyt, ami egy tőcsavar, de így sem fér ki.

MI a megoldás?


Pajszerrel finoman eltolod a motorblokkot. Rugalmas a felfüggesztése. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33215 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 09:04:44 »

Pajszerrel finoman eltolod a motorblokkot. Rugalmas a felfüggesztése. Smiley

AndyA
Ezt próbáltam, de nem vezetett eredményre. Nem tudtam mennyit enged, és nem nagyon mertem erőszakoskodni, lehet, hogy bátrabban kellett volna. Ma még megpróbálom.

Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33216 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 09:05:28 »

A szíjfeszítőn található sima görgőt nem találok sehol, lehet rosszul keresek. Ha tudtok egy lelőhelyet, akkor osszátok meg velem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33217 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 10:31:57 »

A szíjfeszítőn található sima görgőt nem találok sehol, lehet rosszul keresek. Ha tudtok egy lelőhelyet, akkor osszátok meg velem.

unixnál lehet kapni. ugyan az mint ami a blokk oldalán van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33218 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 11:18:46 »

unixnál lehet kapni. ugyan az mint ami a blokk oldalán van
Akkor, azért nem találtam. Olyan van sok helyen, de mivel még nincs még a blokk oldali görgő a kezemben, ezért nem fogtam fel, hogy a kettő ugyanaz. Most megyek és vagy pajszer módszerrel, vagy távtartó kiszedéssel, de kiszedem.

Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #33219 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 12:50:40 »

Ezt próbáltam, de nem vezetett eredményre. Nem tudtam mennyit enged, és nem nagyon mertem erőszakoskodni, lehet, hogy bátrabban kellett volna. Ma még megpróbálom.



Fél centit simán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33220 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 14:05:56 »

Kinn  van a görgő, kicsi pajszer, kicsi távtartó kiszedés.  Így egyértelmű, hogy azonos a két görgő.
 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #33221 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 14:22:26 »

Kinn  van a görgő, kicsi pajszer, kicsi távtartó kiszedés.  Így egyértelmű, hogy azonos a két görgő.
 wave

ehhez nem kellett volna leszedni,ezt mondtam volna előre is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33222 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 14:31:16 »

ehhez nem kellett volna leszedni,ezt mondtam volna előre is. vigyor3
Nem csak ezért szedtem ki, a szeme közé akartam nézni. Csörögni-berregni kezdett a generátornál minden, így most felújítok.

Nálad kitart még az alupogácsás szíjfeszítő, mennyi km-t mentél vele?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #33223 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 16:09:42 »

Nem csak ezért szedtem ki, a szeme közé akartam nézni. Csörögni-berregni kezdett a generátornál minden, így most felújítok.

Nálad kitart még az alupogácsás szíjfeszítő, mennyi km-t mentél vele?
4éve adtam el... nyes
kb 50e km-t...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33224 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 16:28:01 »

4éve adtam el... nyes
kb 50e km-t...
Annyi elég lesz nekem is.
 wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #33225 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 09:07:39 »

bölcsebb maradtál volna, ha csendben maradtál volna.vagy simán csak tájékozottnak kellene lenned, akkor nem akarnál lukad beszélni másba feleslegesen. nyes egy majd 10 éves történetbe akarsz beledumálni a saját szájízed szerint.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s

Kipróbáltam én is. Az volt vele a gond, hogy ha akkora volt a pogácsa, hogy azt fogja a csavar, akkor a mozgástól kicsavarta a csavart. Ha meg a feszítőt fogta meg a csavar, akkor az nem jó... Szóval nem teljesen értem, hogy ennek hogyan kellene működnie, de annyira nem is izgat. Örüljön, akinek működik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #33226 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 09:42:45 »

Kipróbáltam én is. Az volt vele a gond, hogy ha akkora volt a pogácsa, hogy azt fogja a csavar, akkor a mozgástól kicsavarta a csavart. Ha meg a feszítőt fogta meg a csavar, akkor az nem jó... Szóval nem teljesen értem, hogy ennek hogyan kellene működnie, de annyira nem is izgat. Örüljön, akinek működik. Smiley

AndyA
nem volt ez csak egy szükség megoldás,de működött.később jött a szabadonfutósítás időrendi sorrendben, és az ezt is feleslegessé tette.
Ismét elegendő volt a gyéri szilent megoldás is, ahogy nem volt akkora kilengése a szíjnak.Meg ha marad hibás alkatrész a rendszerben, akkor úgy is elkezd megint berregni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #33227 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 11:00:59 »

Sziasztok!

Egy 600km -es út után vagyok, szombaton érkeztem meg a kocsival, gond nélkül hazaértem. Viszont tegnap mikor egyszer be akartam indítani, akkor kakukk volt az autó, mutatók kilendültek max állásba majd vissza és csak kattogás. Lemerült volna az akksi? kicsit vártam majd újra megpróbáltam. Nehezen de beindult. Fura volt hogy az ABS+ESP lámpa égve maradt. Mentem vele kb 5 km -t majd megállt az autó, és utána már nem indult be, de megint olyan jeleket produkált, hogy nem elég a feszültség. Ebből kiderült számomra hogy nem az akksival van gond, hanem már valószínű egy jó ideje nem töltött a generátor. Viszont érdekes hogy a műszerfalon nem gyulladt ki a töltésjelző lámpa :/

Jött egy ismerős, bikakábellel azonnal indult az autó. Úgy hagytok kb 20 percig töltődni és utána hazaértem vele gond nélkül. Megnéztem a töltést a OBD keresztül Forscannel és az a fura, hogy ott azt jelzi, hogy a generátor 13,7V ot tölt (bár ez lehet hogy téves adat, nem tudom. PCM - GENVOLTAGE). Viszont a töltés valahogy mégsem jut el rendesen ezek szerint sehova a generátorból. Akksiról jól megy. A generátor lehet a ludas, vagy pedig valami generátor után lévő rendszer adta meg magát?

Köszi előre is a segítséget.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #33228 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 11:28:44 »

Sziasztok!

Egy 600km -es út után vagyok, szombaton érkeztem meg a kocsival, gond nélkül hazaértem. Viszont tegnap mikor egyszer be akartam indítani, akkor kakukk volt az autó, mutatók kilendültek max állásba majd vissza és csak kattogás. Lemerült volna az akksi? kicsit vártam majd újra megpróbáltam. Nehezen de beindult. Fura volt hogy az ABS+ESP lámpa égve maradt. Mentem vele kb 5 km -t majd megállt az autó, és utána már nem indult be, de megint olyan jeleket produkált, hogy nem elég a feszültség. Ebből kiderült számomra hogy nem az akksival van gond, hanem már valószínű egy jó ideje nem töltött a generátor. Viszont érdekes hogy a műszerfalon nem gyulladt ki a töltésjelző lámpa :/

Jött egy ismerős, bikakábellel azonnal indult az autó. Úgy hagytok kb 20 percig töltődni és utána hazaértem vele gond nélkül. Megnéztem a töltést a OBD keresztül Forscannel és az a fura, hogy ott azt jelzi, hogy a generátor 13,7V ot tölt (bár ez lehet hogy téves adat, nem tudom. PCM - GENVOLTAGE). Viszont a töltés valahogy mégsem jut el rendesen ezek szerint sehova a generátorból. Akksiról jól megy. A generátor lehet a ludas, vagy pedig valami generátor után lévő rendszer adta meg magát?

Köszi előre is a segítséget.
Rossz az akku.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #33229 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 12:11:36 »

Rossz az akku.

Hmm..de akkor menetközben miután beindult, hogy hogy leáll ? Ha rossz az akku, de már jár a motor akkor nem kéne a generátornak biztosítania azt a feszkót amivel leállításig rendben üzemel?

Csak mert tegnap kétszer volt az hogy töltöttem az akksit kb 15 percig, elindultam vele haza, 5km múlva leállt. Aztán megint bika, és így hazaértem. Mikor megy az autó már, akkor generátorról kéne mennie nem?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.04 hétfő, 12:16:57 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33230 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 12:16:53 »

Hmm..de akkor menetközben miután beindult, hogy hogy leáll ? Ha rossz az akku, de már jár a motor akkor nem kéne a generátornak biztosítania azt a feszkót amivel leállításig rendben üzemel?

Ha a benzinesnél 9 volt alá csökken a rendszerfeszültség, leáll. Egy cellazárlatos akku elég hamar produkálja ezt.
Abban az esetben tölti az akkut a generátor, ha megfelelően működik. A cellazárlatos akku még a generátort is tönkreteheti.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #33231 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 12:17:45 »

Ha a benzinesnél 9 volt alá csökken a rendszerfeszültség, leáll. Egy cellazárlatos akku elég hamar produkálja ezt.
Abban az esetben tölti az akkut a generátor, ha megfelelően működik. A cellazárlatos akku még a generátort is tönkreteheti.

Értem! ez jó hír! köszönöm szépen. Akkor megpróbálok egy új akksit szerezni!
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #33232 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 12:19:27 »

Ha a benzinesnél 9 volt alá csökken a rendszerfeszültség, leáll. Egy cellazárlatos akku elég hamar produkálja ezt.
Abban az esetben tölti az akkut a generátor, ha megfelelően működik. A cellazárlatos akku még a generátort is tönkreteheti.

Megint tanultam valamit!  worship worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #33233 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 14:09:45 »

Hmm..de akkor menetközben miután beindult, hogy hogy leáll ? Ha rossz az akku, de már jár a motor akkor nem kéne a generátornak biztosítania azt a feszkót amivel leállításig rendben üzemel?

Csak mert tegnap kétszer volt az hogy töltöttem az akksit kb 15 percig, elindultam vele haza, 5km múlva leállt. Aztán megint bika, és így hazaértem. Mikor megy az autó már, akkor generátorról kéne mennie nem?

Addig persze, amíg egy bukkanónál fel nem kavarodik az üledék az akksiban és nem csinál egy cellazárlatot. Akkor meg teljesen jogosan áll meg az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33234 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 17:12:39 »

Kipróbáltam én is. Az volt vele a gond, hogy ha akkora volt a pogácsa, hogy azt fogja a csavar, akkor a mozgástól kicsavarta a csavart. Ha meg a feszítőt fogta meg a csavar, akkor az nem jó... Szóval nem teljesen értem, hogy ennek hogyan kellene működnie, de annyira nem is izgat. Örüljön, akinek működik. Smiley

AndyA
Most akkor kétségeim támadtak, lehet hogy mellőzni kellene és inkább a gyári szilent?
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33235 Dátum: 2017.09.05 kedd, 20:27:02 »

  Sziasztok
Belevagtam a kozepkonzol FL updateba (ha mar az oracsoportot csereltem 2005-re:)  ). Minden szep es jo, klima nagyjabol mukodik(allitja  a laptokat, ventilatort, AC-t kapcsol), ablakfutesek mukodnek, legzsak visszajelzo atkabelezve, lejatszom egy 1.5 din wince,  amugy sem gyari az maradt   ...de...

1. veszvillogonal ugye "non-lached" lett a gomb, at is irtam szepen forscan-al a GEM-ben , de megsem mukodik csak ha nyomva tartom a gombot. Lehet rosszul van bekotve?    esetleg egy FL  elotti gombrol valakinek vagy egy labkiosztasa? vagy GEM-et is kel csereljek hiaba irtam at a gomb tipusat?

2. a klimat atkabeleztem (feher+fekete csatakozokat ) de A297 es A299 hibat ad, amit ja jol ertek akkor valami szenzor(ok) hianya. Olvastam kulonbozo leirasokban hogy a FL-es autokban van meg egy belso homerseklet szenzor  a felso kozepso beomlo hata mogott, en nem igazan lattam meg, tudja valaki pontosabban hol van ?  

3. a klima vezerlo nem jelenik meg a forscan-ban mint modul(EATC), mintha ott sem lenne. A C418-as 7-es labat (Data link conector DLC) nincs hova kotni az uj vezerloben, csak a 6 es 14 labakat amik CAN+ es CAN- ,  valamint a 3 es 11-es labat,  amiknek allitolag a Sony fejegyseghez van koze...ez lenne(marmint a 7-es lab hianya) az oka amiert nem jelenik meg a forscanban?

Ha valakinek van tapasztalata kernem a tanacsat. Koszonom

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 20:29:48 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #33236 Dátum: 2017.09.05 kedd, 21:42:38 »

szétlehet csúszva a csöve?  Roll Eyes

Hol van ez a cső pontosan?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #33237 Dátum: 2017.09.06 szerda, 04:24:40 »

 Sziasztok
Belevagtam a kozepkonzol FL updateba (ha mar az oracsoportot csereltem 2005-re:)  ). Minden szep es jo, klima nagyjabol mukodik(allitja  a laptokat, ventilatort, AC-t kapcsol), ablakfutesek mukodnek, legzsak visszajelzo atkabelezve, lejatszom egy 1.5 din wince,  amugy sem gyari az maradt   ...de...

1. veszvillogonal ugye "non-lached" lett a gomb, at is irtam szepen forscan-al a GEM-ben , de megsem mukodik csak ha nyomva tartom a gombot. Lehet rosszul van bekotve?    esetleg egy FL  elotti gombrol valakinek vagy egy labkiosztasa? vagy GEM-et is kel csereljek hiaba irtam at a gomb tipusat?

2. a klimat atkabeleztem (feher+fekete csatakozokat ) de A297 es A299 hibat ad, amit ja jol ertek akkor valami szenzor(ok) hianya. Olvastam kulonbozo leirasokban hogy a FL-es autokban van meg egy belso homerseklet szenzor  a felso kozepso beomlo hata mogott, en nem igazan lattam meg, tudja valaki pontosabban hol van ?  

3. a klima vezerlo nem jelenik meg a forscan-ban mint modul(EATC), mintha ott sem lenne. A C418-as 7-es labat (Data link conector DLC) nincs hova kotni az uj vezerloben, csak a 6 es 14 labakat amik CAN+ es CAN- ,  valamint a 3 es 11-es labat,  amiknek allitolag a Sony fejegyseghez van koze...ez lenne(marmint a 7-es lab hianya) az oka amiert nem jelenik meg a forscanban?

Ha valakinek van tapasztalata kernem a tanacsat. Koszonom



A 2 érzékelő a fütőbox alján a klima elpár után és a középbeömlő mögött közvetlen van
A közép kiömlőt ha kivetted , akkor látni is kellene
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33238 Dátum: 2017.09.06 szerda, 08:34:25 »

A 2 érzékelő a fütőbox alján a klima elpár után és a középbeömlő mögött közvetlen van
A közép kiömlőt ha kivetted , akkor látni is kellene
Koszonom a valaszt, meg fogom ujra nezni a kozepbeomlonel....a masik az  ugyanaz ami most is van a kormany alatt csak  at van  helyezve?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #33239 Dátum: 2017.09.06 szerda, 17:34:57 »

Hol van ez a cső pontosan?
a műszerfal héj alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #33240 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:03:15 »

 Sziasztok
Belevagtam a kozepkonzol FL updateba (ha mar az oracsoportot csereltem 2005-re:)  ). Minden szep es jo, klima nagyjabol mukodik(allitja  a laptokat, ventilatort, AC-t kapcsol), ablakfutesek mukodnek, legzsak visszajelzo atkabelezve, lejatszom egy 1.5 din wince,  amugy sem gyari az maradt   ...de...

1. veszvillogonal ugye "non-lached" lett a gomb, at is irtam szepen forscan-al a GEM-ben , de megsem mukodik csak ha nyomva tartom a gombot. Lehet rosszul van bekotve?    esetleg egy FL  elotti gombrol valakinek vagy egy labkiosztasa? vagy GEM-et is kel csereljek hiaba irtam at a gomb tipusat?

2. a klimat atkabeleztem (feher+fekete csatakozokat ) de A297 es A299 hibat ad, amit ja jol ertek akkor valami szenzor(ok) hianya. Olvastam kulonbozo leirasokban hogy a FL-es autokban van meg egy belso homerseklet szenzor  a felso kozepso beomlo hata mogott, en nem igazan lattam meg, tudja valaki pontosabban hol van ?  

3. a klima vezerlo nem jelenik meg a forscan-ban mint modul(EATC), mintha ott sem lenne. A C418-as 7-es labat (Data link conector DLC) nincs hova kotni az uj vezerloben, csak a 6 es 14 labakat amik CAN+ es CAN- ,  valamint a 3 es 11-es labat,  amiknek allitolag a Sony fejegyseghez van koze...ez lenne(marmint a 7-es lab hianya) az oka amiert nem jelenik meg a forscanban?

Ha valakinek van tapasztalata kernem a tanacsat. Koszonom



2:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg773074#msg773074
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #33241 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:39:55 »

És fontos, hogy mindkettőt cseréd ki, ki fl utánira. Nekem volt olyan bajom, hogy az egyik érzékelő fl előtti maradt, ráadásul az fl előtti helyen, és úgy nem működött csak össze-vissza.

A dlc átkötést megnézem, de ha jól emlékszem kapcsolós elm kell hozzá, csak az látja az eatc-t.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33242 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 15:15:14 »

alf, Zombie, Ferqo
Koszonom a valaszokat  
Ha jol ertem akkor van 2 erzekelo pluszban valahol a  muszerfal alatt+a mostani job terdnel levo, amit szinten nem artana kicserelni . Igy akkor meglesz a feher csatlakozo 9, 10-es laba is{c544, c1020} ...  de gondolom ezeknek a szenzoroknak vannak meg  labaik,  azokat hova kel kotni?
Csinaltam magamnak kapcsolos ELM-et  ,  tesztelve c-max-on--lat minden modult mscan H+L ,  de megsem latja  az EATC-t nalam.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 15:17:26 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #33243 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 17:10:27 »

alf, Zombie, Ferqo
Koszonom a valaszokat  
Ha jol ertem akkor van 2 erzekelo pluszban valahol a  muszerfal alatt+a mostani job terdnel levo, amit szinten nem artana kicserelni . Igy akkor meglesz a feher csatlakozo 9, 10-es laba is{c544, c1020} ...  de gondolom ezeknek a szenzoroknak vannak meg  labaik,  azokat hova kel kotni?
Csinaltam magamnak kapcsolos ELM-et  ,  tesztelve c-max-on--lat minden modult mscan H+L ,  de megsem latja  az EATC-t nalam.

a jobb térdnél lévőt ne cseréld, az ugyanaz (ha jól tudom) a teljes MkIII palettán. A két másikat cseréld, egyformára. Én a régit benne hagytam a boxban, vhol középtájon hátul van. A két újból az egyik a lábhoz befújt levegő hőmérsékletet nézi, a másik meg a rádió felett lévő rostélyon befújtat.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33244 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 17:36:09 »

a jobb térdnél lévőt ne cseréld, az ugyanaz (ha jól tudom) a teljes MkIII palettán. A két másikat cseréld, egyformára. Én a régit benne hagytam a boxban, vhol középtájon hátul van. A két újból az egyik a lábhoz befújt levegő hőmérsékletet nézi, a másik meg a rádió felett lévő rostélyon befújtat.

Ok, tehat a regi,  job terdnel levo, marad.
Ne haragudj de nekem ez a mondat  nem egyertelmu:
"A két másikat cseréld, egyformára. Én a régit benne hagytam a boxban, vhol középtájon hátul van. A két újból az egyik..."---ez konkretan melyikre is vontakozik akkor? Nekem ha jol tudom nincsen csak a job terdnel szenzor, illetve a napfeny szenzor (ezt abbol gondolom mivel epitettem mar at uncsimnak manualis klimabol digitklimasra(FL elotti), es minden leirasban csak labnal levo szenzort es a napfenyszenzort emlegettek+klimapanel+ventilator).
Azt mar ertem hogy a ket ujbol melyik mit csinal.
Koszonom
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 17:39:22 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #33245 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 21:16:29 »

Ok, tehat a regi,  job terdnel levo, marad.
Ne haragudj de nekem ez a mondat  nem egyertelmu:
"A két másikat cseréld, egyformára. Én a régit benne hagytam a boxban, vhol középtájon hátul van. A két újból az egyik..."---ez konkretan melyikre is vontakozik akkor? Nekem ha jol tudom nincsen csak a job terdnel szenzor, illetve a napfeny szenzor (ezt abbol gondolom mivel epitettem mar at uncsimnak manualis klimabol digitklimasra(FL elotti), es minden leirasban csak labnal levo szenzort es a napfenyszenzort emlegettek+klimapanel+ventilator).
Azt mar ertem hogy a ket ujbol melyik mit csinal.
Koszonom
A digitklímásnál, fl előtt volt egy belső szenzor is, ami a fűtésbox jobb oldalán van, vhol középtájon.
Én úgy vettem az autót, hogy az előző tulaj átépítette nagynavisra az egészet, ugye ez már fl utáni.
Fl után 2db belső szenzor van, de ezek nem kompatibilisek az fl előttivel. Sem a helyük, sem az általuk mért érték(?) nem ugyanaz.
Az én esetemben az egyik szenzor maradt az fl előtti, az fl előtti helyen, a másik szenzor fl utáni az fl utáni helyen.
Ebből az lett, hogy a klíma a tök forró és a tök hideg állapot között billegett, kb 5 perces időközökben váltogatva.
Egy csomó idő ráment mire kiderült, hogy az fl utáni klíma csak akkor működik jól, ha csak fl utáni érzékelő van benne, és azok is a megfelelő helyeken vannak.

a dlc konnektorhoz meg ha jól emlékszem egyszerűen csak behúztam egy szálat a nagynavitól (a megfelelő konnektorból) a obd csatiig. Honnan hovát nem tudom, ha lesz egy kis időm megnézem, kiderítem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33246 Dátum: 2017.09.08 péntek, 06:57:49 »

A digitklímásnál, fl előtt volt egy belső szenzor is, ami a fűtésbox jobb oldalán van, vhol középtájon.
Én úgy vettem az autót, hogy az előző tulaj átépítette nagynavisra az egészet, ugye ez már fl utáni.
Fl után 2db belső szenzor van, de ezek nem kompatibilisek az fl előttivel. Sem a helyük, sem az általuk mért érték(?) nem ugyanaz.
Az én esetemben az egyik szenzor maradt az fl előtti, az fl előtti helyen, a másik szenzor fl utáni az fl utáni helyen.
Ebből az lett, hogy a klíma a tök forró és a tök hideg állapot között billegett, kb 5 perces időközökben váltogatva.
Egy csomó idő ráment mire kiderült, hogy az fl utáni klíma csak akkor működik jól, ha csak fl utáni érzékelő van benne, és azok is a megfelelő helyeken vannak.

a dlc konnektorhoz meg ha jól emlékszem egyszerűen csak behúztam egy szálat a nagynavitól (a megfelelő konnektorból) a obd csatiig. Honnan hovát nem tudom, ha lesz egy kis időm megnézem, kiderítem.

Ertem, megnezem a bontoban mit talalok meg, Koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #33247 Dátum: 2017.09.09 szombat, 09:52:07 »

Sziasztok!

Ma reggel inditásnál pici égett szagot éreztem az utastérben, nem foglalkoztam vele mentem vag 5 kilómétert, indulás haza kivillant az akksi figyelmeztető, gondolom generátor lehet?
mire számítsak?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #33248 Dátum: 2017.09.09 szombat, 10:28:46 »

Sziasztok!

Nálam a következő a szitu, itt többen mondtátok hogy rossz az akksim, ezért áll meg menet közben (!) az autó alattam, OBD csatis kiolvasóval alacsony feszültség hibajelzéssel, de a töltés jelző nem gyulladt ki! Akksi kicserélve, de ugyanaz van, egy idő múlva lemerül. Generátor kicserélve azóta, egy bontottra (2005ös autóból), OBD csati szerint 13,7 V ot tölt. Mégis az akksi menet közben lemerül 10-15km múlva és az autó megáll.

Nem jut át a töltés a generátorból az akksiba, és mindig lemerül. Van valami köztes relé/biztosíték amit még meg kéne nézzek ? Illetve a generátorból közveltlenül nem kéne jusson töltés a gyújtás rendszerbe is? minden az akksin keresztül történik?

Eléggé fura ez a szitu :/

Köszi előre is. szomoru1

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.09 szombat, 10:31:11 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33249 Dátum: 2017.09.09 szombat, 10:35:12 »

Sziasztok!

Ma reggel inditásnál pici égett szagot éreztem az utastérben, nem foglalkoztam vele mentem vag 5 kilómétert, indulás haza kivillant az akksi figyelmeztető, gondolom generátor lehet?
mire számítsak?

Valószínűleg igen. Ékszíjra ránézhetsz, hogy forog-e rendesen.
Főoldalon van a Kertész utcaiak ajánlata, arra számíts Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 658 659 660 661 662 663 664 [665] 666 667 668 669 670 671 672 ... 741   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.