Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:04:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 672 673 674 675 676 677 678 [679] 680 681 682 683 684 685 686 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191840 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #33900 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 14:33:22 »


jhakéremszépen,ha eu3-as vákumos turbót tettél az eu4es elektromos tdci-be,akkor semmi csodálkozni való nincs.erről eddig nem szólt a fáma.
őszintén mondom,én sem tudtam, hogy ez a tényállás(2mm ide vagy oda),de soha nem gondolkodtam volna a két rendszer összekeverésén.
Gondolom semmi állítási lehetőség nincs az elektromos karján.Úgy emlékszem az egy préselt lemez,míg az eu3 vákumosé csavarral állítható. Roll Eyes
A turbó eleje (alu rész, lapátokkal) lett cserélve 2. lehetőségképp, hogy miért más, rövidebb a kar út nem jöttem rá, természetesen az elektromos vezérlőkarral raktam össze, minden egyezik  ránézésre, de mégsem nyitott eleget.
Azóta felkerült 1 komplett turbó elektronikával együtt, ami tökéletes, de nem indult mégsem az elektronika Sad
Mégis volt a kötegben valahol szakadás, kimérés ide vagy oda, a csatlakozó végén csipogott 4 érintkező, de a köteg megbontása után szembesültem vele, hogy az elektronika 4 vezetékéből 6 vezeték megy a tűzfalon lévő csatihoz, 2 vezeték ugyanis duplikálódik és 2-2 lábra komunikál, a kábelcsere megoldotta a problémát.
nemértem én ezt.Korábban azt írtad már működik az elektronika ahogy visszakerült a gyári.Mind1,ezt magadnak javítod vagy eladásra készül az autó?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #33901 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 14:57:11 »

nemértem én ezt.Korábban azt írtad már működik az elektronika ahogy visszakerült a gyári.Mind1,ezt magadnak javítod vagy eladásra készül az autó?
Magamnak, működött, de ha rátoltam a csatlakozót teljesen , nem mindig volt kontakt, ja másik elektronikára dugtam, nem.a helyén, csak tesztre h működik-e akkor bizonyos szögbe fordítva nem ment, valamelyik szál bizonyos helyzetben folytonossági hiánnyal küzdött
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #33902 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 15:18:56 »

Magamnak, működött, de ha rátoltam a csatlakozót teljesen , nem mindig volt kontakt, ja másik elektronikára dugtam, nem.a helyén, csak tesztre h működik-e akkor bizonyos szögbe fordítva nem ment, valamelyik szál bizonyos helyzetben folytonossági hiánnyal küzdött
értem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #33903 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 19:41:48 »

Múltkor, amikor kutattam az ablakmosó szintjelző hibát, akkor vettem észre, hogy fordítva vannak a motorra dugva az első-hátsó csövek. Mint mostanra bebizonyosodott, azért mert az első mosó nem mindig akar működni. (Gondolom, így ment biztosra, a hátsót nem használta.)
Ha rossz napja van az első mosó nem spriccel/töröl a kar végén levő gomb nyomására, a pumpa sem teker. Próbáltam a kart mozgatni közben, de nem sikerült kizárni a kontakthibát.

Gyakori hiba lehet? Vagy kezdhetem szétkapni az egészet és mindent kiméregetni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #33904 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 21:08:39 »

Múltkor, amikor kutattam az ablakmosó szintjelző hibát, akkor vettem észre, hogy fordítva vannak a motorra dugva az első-hátsó csövek. Mint mostanra bebizonyosodott, azért mert az első mosó nem mindig akar működni. (Gondolom, így ment biztosra, a hátsót nem használta.)
Ha rossz napja van az első mosó nem spriccel/töröl a kar végén levő gomb nyomására, a pumpa sem teker. Próbáltam a kart mozgatni közben, de nem sikerült kizárni a kontakthibát.

Gyakori hiba lehet? Vagy kezdhetem szétkapni az egészet és mindent kiméregetni?
a bajuszkapcsoló hibája lehet
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #33905 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:13:20 »

Sziasztok!
Meg vagyok elégedve a mondeommal.... De most elkezdett ismét üzemelni a bal hátsó ajtó központi zárja..... feltámadt...
Most már elég zavaró hogy menet közbe (sebesség függetlenűl) ki-be zár az egész autón a központi zár..
Hol van ennek az agya? Valami GEM....
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat!
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33906 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:36:35 »

Sziasztok!
Meg vagyok elégedve a mondeommal.... De most elkezdett ismét üzemelni a bal hátsó ajtó központi zárja..... feltámadt...
Most már elég zavaró hogy menet közbe (sebesség függetlenűl) ki-be zár az egész autón a központi zár..
Hol van ennek az agya? Valami GEM....
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat!


Utolért a bal első zár mizéria. Az vezérli az egészet. Cseréld ki minél előbb 2003 utánira, mert egyszer úgy fogsz járni, hogy nem tudod kinyitni az autód. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Neked most fehér van és fekete kell. Az angolból tudomásom szerint csak a mk1-es Focusé jó a Mondeoé nem. Itt van néhány:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813.TRS0&_nkw=2S4A-A21813&_sacat=0
Naplózva
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #33907 Dátum: 2018.01.13 szombat, 22:15:07 »

Üdv Mindenkit,

   Nem fúj levegőt a szélvédőre a gépezet, sem a "felfelé nyíl" kapcsolóval, sem a "pára mentesítő" kapcsolóval ! Gondolom - az állító motor feküdt meg, honnan lehet ezt megközelíteni ? (Ha jól emlékszem a kesztyűtartót kell kivenni !? - itt olvastam, tőletek erről, de most nem találom...!) Mekkora macera...?

Kösz, előre is... smile
  
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.13 szombat, 22:23:08 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #33908 Dátum: 2018.01.13 szombat, 22:44:12 »

Utolért a bal első zár mizéria. Az vezérli az egészet. Cseréld ki minél előbb 2003 utánira, mert egyszer úgy fogsz járni, hogy nem tudod kinyitni az autód. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Neked most fehér van és fekete kell. Az angolból tudomásom szerint csak a mk1-es Focusé jó a Mondeoé nem. Itt van néhány:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813.TRS0&_nkw=2S4A-A21813&_sacat=0
Köszönöm a választ! taps taps taps
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33909 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 15:54:33 »

Üdv Mindenkit,

   Nem fúj levegőt a szélvédőre a gépezet, sem a "felfelé nyíl" kapcsolóval, sem a "pára mentesítő" kapcsolóval ! Gondolom - az állító motor feküdt meg, honnan lehet ezt megközelíteni ? (Ha jól emlékszem a kesztyűtartót kell kivenni !? - itt olvastam, tőletek erről, de most nem találom...!) Mekkora macera...?

Kösz, előre is... smile
  

Onnan.
Naplózva
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #33910 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 23:28:07 »

Onnan.


Thx...!    wave
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #33911 Dátum: 2018.01.17 szerda, 07:53:57 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2.0 Ghia

Két elektromos hibám lépett fel, amire egyenlőre nem találok magyarázatot.

Az egyik az elektromos szélvédő fűtésemet érinti. Csíkokban fűt a vezető oldalon és az utasoldalon is. Erre van valami magyarázat a szakadáson kívül? illetve ha megszakadt, akkor hogy működik mind a két oldalon középen kis kihagyásokkal 5-10cm hézagokkal össze vissza? Nincs kavics a szélvédőben, az egészet átnéztem.

A másik problémám az ülésfűtés lenne. Az utasoldali működik, a vezető oldali nem kapcsol be. A kapcsoló működik. A vezető oldali ülést kivettem és mértem szakadást a fűtőbetéten, de átmegy rajta a jel... nem szakadt. Olyan mintha nem jutna el az áram idáig. Jól tudom, hogy csak 1 biztosítéka van az ülésfűtésnek? vagy benézek valamit? Álló motornál, gyújtás mellett már bekapcsol vagy járnia kell a motornak?


A válaszokat előre köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33912 Dátum: 2018.01.17 szerda, 08:44:20 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2.0 Ghia

Két elektromos hibám lépett fel, amire egyenlőre nem találok magyarázatot.

Az egyik az elektromos szélvédő fűtésemet érinti. Csíkokban fűt a vezető oldalon és az utasoldalon is. Erre van valami magyarázat a szakadáson kívül? illetve ha megszakadt, akkor hogy működik mind a két oldalon középen kis kihagyásokkal 5-10cm hézagokkal össze vissza? Nincs kavics a szélvédőben, az egészet átnéztem.

A másik problémám az ülésfűtés lenne. Az utasoldali működik, a vezető oldali nem kapcsol be. A kapcsoló működik. A vezető oldali ülést kivettem és mértem szakadást a fűtőbetéten, de átmegy rajta a jel... nem szakadt. Olyan mintha nem jutna el az áram idáig. Jól tudom, hogy csak 1 biztosítéka van az ülésfűtésnek? vagy benézek valamit? Álló motornál, gyújtás mellett már bekapcsol vagy járnia kell a motornak?


A válaszokat előre köszönöm!

A szélvédőben "magától" is szakadnak a szálak. Csak a csere segít.

Az ülésfűtésnél jellemzően ott szakad a drót, ahol befordul az ülőlapba az ülés alján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #33913 Dátum: 2018.01.17 szerda, 16:51:54 »

Sziasztok,

Ma reggel kivillant a töltés lámpám, ha beinditom és alapjáraton ketyeg, akkor elalszik a visszajelző, ha elindulok vele, akkor pár száz méter után bedobja. Generátor lesz a ludas?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33914 Dátum: 2018.01.17 szerda, 17:11:02 »

Sziasztok,

Ma reggel kivillant a töltés lámpám, ha beinditom és alapjáraton ketyeg, akkor elalszik a visszajelző, ha elindulok vele, akkor pár száz méter után bedobja. Generátor lesz a ludas?

Vagy a hajtása. Ezt te is meg tudod nézni, hogy nem csúszik a szíj. Ha szabadonfutód van, annak a döglése is lehet, de ha a főtengely szíjtárcsa van szétesőfélben, elvileg attól is lehet ilyesmi. Mondjuk ezeknek jellegzetes hangja is szokott lenni, bár nem mindig zajonganak. Mérj töltőfeszt egy pontosabb műszerrel, hogy mi is törtlnik, amikor ez vagy az történik.

Ha nincs meg a hiba, akkor vidd el villanyos emberhez, hogy mérje ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #33915 Dátum: 2018.01.17 szerda, 18:25:06 »

Vagy a hajtása. Ezt te is meg tudod nézni, hogy nem csúszik a szíj. Ha szabadonfutód van, annak a döglése is lehet, de ha a főtengely szíjtárcsa van szétesőfélben, elvileg attól is lehet ilyesmi. Mondjuk ezeknek jellegzetes hangja is szokott lenni, bár nem mindig zajonganak. Mérj töltőfeszt egy pontosabb műszerrel, hogy mi is törtlnik, amikor ez vagy az történik.

Ha nincs meg a hiba, akkor vidd el villanyos emberhez, hogy mérje ki.

AndyA

Szíj rendben, feszültség oké, mentem egy kört, most nem világít. Érdekes...
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #33916 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 13:23:08 »

kiderült mi volt az oka :
A testkábel volt eloxidálódva.

Üdv.


ma nem volt kihagyás de döcögősen indított,olyan vontatottan.régen akkor volt ilyen amikor meghalt az aksi de ez uj nincs 1 éves exide.
 szomoru1
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Northdog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #33917 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 22:19:37 »

Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.

Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33918 Dátum: 2018.01.19 péntek, 07:06:30 »

Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.

Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?

Pedig jó eséllyel azzal van gond. Esetleg kontakthiba.

Van pár relé az akksi mellett, a biztosítéktáblában, meg a bal térdnél az ajtócska mögött is. Azok között van olyan, ami gyújtásra kapcsol be egy csomó fogyasztónak áramot, de fejből nem mondom meg, melyik táblában van, és persze az önindítónak is kell adni áramot. Szóval egy kis kattogás itt-ott belefér. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #33919 Dátum: 2018.01.19 péntek, 08:39:12 »

Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.

Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
Szerintem kinéz neked egy önindító felújítás. (A kattanás valóban egy relé behúzása lehet, nem hiba.)
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #33920 Dátum: 2018.01.19 péntek, 13:13:46 »

Sziasztok,
a hátsó ablaktörlő kikapcsolás után is megy folyamatosan. Szerintetek mi lehet a baja? Mit ellenőrizzek? Ez kapcsoló hiba vagy hátul vmi kontaktos?
Köszi,  worship  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #33921 Dátum: 2018.01.19 péntek, 13:24:15 »

Sziasztok,
a hátsó ablaktörlő kikapcsolás után is megy folyamatosan. Szerintetek mi lehet a baja? Mit ellenőrizzek? Ez kapcsoló hiba vagy hátul vmi kontaktos?
Köszi,  worship  worship
PZs

Relé beragadás is lehet a gondod. Nem tudom melyik az kocogtasd végig őket hátha elengedi.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #33922 Dátum: 2018.01.19 péntek, 18:50:22 »

Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.

Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
soha.SOHA ne állj meg annál a pékségnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33923 Dátum: 2018.01.19 péntek, 21:14:31 »

soha.SOHA ne állj meg annál a pékségnél.

Ön marha! (C) Trau

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Northdog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #33924 Dátum: 2018.01.20 szombat, 12:14:17 »

soha.SOHA ne állj meg annál a pékségnél.

Ez lehett a gond, egy életre megjegyzem  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #33925 Dátum: 2018.01.20 szombat, 12:33:53 »

Ez lehett a gond, egy életre megjegyzem  worship
dehogy... nyes

önindító,és vagy relé, talán gyujtáskapcsoló hiba. ellenőriztesd őket autóvillamossági szerelővel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #33926 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 21:22:48 »

Sziasztok ,
Egy olyan problémával szembesültem reggel ,hogy gyujtás után halk kattanás , ésutánna nem indul az autó . tekerni teker ,akksi feltöltve . 1.8 benzin .
semmi hibát nem ir ki .

valakinek valami ötlet ? valaki járt már így ?

köszi az infókat
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #33927 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 21:33:09 »

Sziasztok ,
Egy olyan problémával szembesültem reggel ,hogy gyujtás után halk kattanás , ésutánna nem indul az autó . tekerni teker ,akksi feltöltve . 1.8 benzin .
semmi hibát nem ir ki .

valakinek valami ötlet ? valaki járt már így ?

köszi az infókat

Hallani az AC pumpa motorját gyújtáskor? Vagy éppen pont az az ami csak kattan? Akkor megvan a gond.
Ha nem hallod rendesen, fektess valakit a hátsó ülésre. Cheesy
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #33928 Dátum: 2018.01.23 kedd, 14:57:23 »

Hallani az AC pumpa motorját gyújtáskor? Vagy éppen pont az az ami csak kattan? Akkor megvan a gond.
Ha nem hallod rendesen, fektess valakit a hátsó ülésre. Cheesy

folyamatban a hiba keresés, de az üzemanyag rendszerben van nyomás az tuti
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #33929 Dátum: 2018.01.24 szerda, 07:58:11 »

folyamatban a hiba keresés, de az üzemanyag rendszerben van nyomás az tuti


Miből áll a tuti?  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33930 Dátum: 2018.01.24 szerda, 08:09:32 »

Miből áll a tuti?  wave

Vízszintesen négy betű...? eplus2 integet2 integet2 integet2 integet2 integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #33931 Dátum: 2018.01.24 szerda, 08:14:40 »

Sziasztok!

Az normális ha a szélvédőfűtés, és/vagy klíma bekapcsnál jelentősen tompul a fényszóró erőssége? ilyenkor leesik a feszültség, majd ha 1600 körüli fordulat van akkor megy felfelé.

Köszi!
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33932 Dátum: 2018.01.24 szerda, 08:21:29 »

Sziasztok!

Az normális ha a szélvédőfűtés, és/vagy klíma bekapcsnál jelentősen tompul a fényszóró erőssége? ilyenkor leesik a feszültség, majd ha 1600 körüli fordulat van akkor megy felfelé.

Köszi!

Igen. A szélvédőfűtés kapásból 50A-t akaszt le a generátorról, amit alapjáraton nem tud feszültségesés nélkül kiadni magából. Klíma is elég rendesen megrántja.

Nekem a 115A-re felhergelt generátor van az autóban. Ezzel ha csak a kieg.fűtést járatom (75A), akkor még megvan a névleges 14,4V töltőfesz a két xenon mellett. De ha csak a hátsó ablak fűtését ráteszem (+7-8A), már leesik 13,7 körülre, és 1500-as fordulat fölött tér csak magához a generátor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33933 Dátum: 2018.01.24 szerda, 09:42:46 »

Igen. A szélvédőfűtés kapásból 50A-t akaszt le a generátorról, amit alapjáraton nem tud feszültségesés nélkül kiadni magából. Klíma is elég rendesen megrántja.
Nekem a 115A-re felhergelt generátor van az autóban. Ezzel ha csak a kieg.fűtést járatom (75A), akkor még megvan a névleges 14,4V töltőfesz a két xenon mellett. De ha csak a hátsó ablak fűtését ráteszem (+7-8A), már leesik 13,7 körülre, és 1500-as fordulat fölött tér csak magához a generátor.
AndyA
Az ülésfűtésnek mennyi a teljesítménye?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33934 Dátum: 2018.01.24 szerda, 09:49:47 »

Az ülésfűtésnek mennyi a teljesítménye?

Nem sok, pár Amper. Összesen van a kettőre valami 15A-es bizti, ha szellőzős az ülés, és 7,5A, ha csak fűtős, vagy valami ilyesmi. A szellőzőmotor felpörgése sok villanyt kér egy rövid ideig, oda azért kell több.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33935 Dátum: 2018.01.24 szerda, 10:37:14 »

Nem sok, pár Amper. Összesen van a kettőre valami 15A-es bizti, ha szellőzős az ülés, és 7,5A, ha csak fűtős, vagy valami ilyesmi. A szellőzőmotor felpörgése sok villanyt kér egy rövid ideig, oda azért kell több.

AndyA
OK, köszönöm!
Ezek alapján jól gondolom, hogy a nem felturbózott generátor elbírja?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33936 Dátum: 2018.01.24 szerda, 10:39:21 »

OK, köszönöm!
Ezek alapján jól gondolom, hogy a nem felturbózott generátor elbírja?

El kell annak is bírnia, de az egyáltalán nem csoda, ha alapjáraton nem hozza a 14,4V-ot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33937 Dátum: 2018.01.24 szerda, 10:58:20 »

El kell annak is bírnia, de az egyáltalán nem csoda, ha alapjáraton nem hozza a 14,4V-ot.

AndyA
Még csak terv e beépítés, és lesem a hirdetéseket, csak a megelőző hozzászólások alapján bevillant, hogy ha a generátort is kell erősíteni, akkor nem cserélek ülést.
Amúgy ha lesz egy alkalmas pillanat, akkor megmérem a feszültséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33938 Dátum: 2018.01.24 szerda, 11:38:39 »

Még csak terv e beépítés, és lesem a hirdetéseket, csak a megelőző hozzászólások alapján bevillant, hogy ha a generátort is kell erősíteni, akkor nem cserélek ülést.
Amúgy ha lesz egy alkalmas pillanat, akkor megmérem a feszültséget.

A gyári 90A-es generátorral papírforma szerint kicsit karcos a dolog:

3 x 25A kieg. fűtés
7-8A motorvezérlés és társai
2 x 55W = ~10A tompított + egyéb fények
5-6A ülésfűtés

Ha nincs kieg.fűtésed, csak szélvédő, akkor sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33939 Dátum: 2018.01.24 szerda, 13:17:58 »

A gyári 90A-es generátorral papírforma szerint kicsit karcos a dolog:

3 x 25A kieg. fűtés
7-8A motorvezérlés és társai
2 x 55W = ~10A tompított + egyéb fények
5-6A ülésfűtés

Ha nincs kieg.fűtésed, csak szélvédő, akkor sima ügy.

AndyA
Szélvédő fűtés és kiegészítő fűtés sincs és nem is tervezem,  csak az ülésfűtés kerül be.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33940 Dátum: 2018.01.24 szerda, 13:23:23 »

Szélvédő fűtés és kiegészítő fűtés sincs és nem is tervezem,  csak az ülésfűtés kerül be.

Azt simán, bármikor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #33941 Dátum: 2018.01.24 szerda, 13:39:59 »

Igen. A szélvédőfűtés kapásból 50A-t akaszt le a generátorról, amit alapjáraton nem tud feszültségesés nélkül kiadni magából. Klíma is elég rendesen megrántja.

Nekem a 115A-re felhergelt generátor van az autóban. Ezzel ha csak a kieg.fűtést járatom (75A), akkor még megvan a névleges 14,4V töltőfesz a két xenon mellett. De ha csak a hátsó ablak fűtését ráteszem (+7-8A), már leesik 13,7 körülre, és 1500-as fordulat fölött tér csak magához a generátor.

AndyA


Köszi szépen, akkor meg vagyok nyugodva. worship
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #33942 Dátum: 2018.01.24 szerda, 13:52:41 »

Köszi szépen, akkor meg vagyok nyugodva. worship

A macska meg fel van mászva a fára...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33943 Dátum: 2018.01.24 szerda, 19:53:02 »

A macska meg fel van mászva a fára...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

És el van nyávogva magát.
Naplózva
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #33944 Dátum: 2018.01.24 szerda, 22:27:38 »

Vízszintesen négy betű...? eplus2 integet2 integet2 integet2 integet2 integet2

AndyA

4 gyertya csere,és indul ..... lehetséges ?
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #33945 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 14:19:07 »

Üdv mindenkinek.

Tolatókamera ügyben szeretnék egy pici segítséget kérni, viszont nem Ford, hanem egy VW Caddy amiről szó lenne.
Tolatólámpa adja a kamerának az áramot, ami rendben is van- működik is- addig amíg be nem indítom az autót. Akkor eltűnik a kép kb 2 mp múlva.
Viszont ha külső forrásról kap áramot a kamera, akkor szuper....
Arra gondoltam, h vinnék hátra +12 V-ot és egy relével kapcsolnám, a tolatólámpával.
Az lenne a kérdésem, h milyen relé kellene oda? Illetve mi kell még oda (dióda?)

Köszi a segítséget.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33946 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 14:19:45 »

Üdv Mindenkinek!

Úgy néz ki, bár nem teljesen vagyok benne biztos, mivel még új számomra az MK3, hogy kinyiffant az aksim. Csak villognak a műszerfalon a fények, meg kattog erősen. Kérdésem az volna, hogy próbából, vagy pár napi használatra tehető-e bele nem kalciumos akku? Átpattintanám a Sierrából, míg meg nem jön egy Mococraft bele. A gép egy 2005-ös, 2.0 benyás.

Köszönöm!  worship

Ja, és hány amperórásat ajánlanátok? Van szélvédő fűtés, GPS, minden földi jó....
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #33947 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 14:23:41 »

Üdv Mindenkinek!

Úgy néz ki, bár nem teljesen vagyok benne biztos, mivel még új számomra az MK3, hogy kinyiffant az aksim. Csak villognak a műszerfalon a fények, meg kattog erősen. Kérdésem az volna, hogy próbából, vagy pár napi használatra tehető-e bele nem kalciumos akku? Átpattintanám a Sierrából, míg meg nem jön egy Mococraft bele. A gép egy 2005-ös, 2.0 benyás.

Köszönöm!  worship

Ja, és hány amperórásat ajánlanátok? Van szélvédő fűtés, GPS, minden földi jó....

Pár napra nyugodtan beleteheted, 60Ah feletti legyen, a méretre figyelj.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #33948 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 15:31:43 »

Üdv mindenkinek.

Tolatókamera ügyben szeretnék egy pici segítséget kérni, viszont nem Ford, hanem egy VW Caddy amiről szó lenne.
Tolatólámpa adja a kamerának az áramot, ami rendben is van- működik is- addig amíg be nem indítom az autót. Akkor eltűnik a kép kb 2 mp múlva.
Viszont ha külső forrásról kap áramot a kamera, akkor szuper....
Arra gondoltam, h vinnék hátra +12 V-ot és egy relével kapcsolnám, a tolatólámpával.
Az lenne a kérdésem, h milyen relé kellene oda? Illetve mi kell még oda (dióda?)

Köszi a segítséget.
A tolatólámpa működik mikor beindítod a motort? Leforrasztottad a vezetékeket? Testelés tuti? Mert az még tud csodákat művelni.  A kamera kevés áramot  fogyaszt oda nem igazán kellene relé. Egyébként a legolcsóbb 4 lábú 12 voltos  relé több mint elég. + biztosíték. Kocsiban egyenáram van nem kell dióda, ha a kamerának sok a ~14,5 volt akkor esetleg egy stabkocka.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #33949 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 22:08:28 »

A tolatólámpa működik mikor beindítod a motort? Leforrasztottad a vezetékeket? Testelés tuti? Mert az még tud csodákat művelni.  A kamera kevés áramot  fogyaszt oda nem igazán kellene relé. Egyébként a legolcsóbb 4 lábú 12 voltos  relé több mint elég. + biztosíték. Kocsiban egyenáram van nem kell dióda, ha a kamerának sok a ~14,5 volt akkor esetleg egy stabkocka.
Igen, működik a lámpa. Most este néztem.
Először le voltak forrasztva, (de miután ujra leszedtem a kárpitokat akkor nem)
Stabilizátor kipróbálom, lehet az a baj, h sok neki a 14.5
Köszi a tippeket!!!
Üdv.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Oldalak: 1 ... 672 673 674 675 676 677 678 [679] 680 681 682 683 684 685 686 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.