Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:49:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 678 679 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 691 692 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11157316 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34200 Dátum: 2018.03.09 péntek, 21:31:27 »


Néha kivillan a töltés visszajelzőm, de újraindítás után eltűnik. A feszültség megfelelő, rá lett mérve. Mentett adatokat nem néztünk.
szóval akkor volt.akkor csak ezt kell megjavítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #34201 Dátum: 2018.03.09 péntek, 23:17:03 »

Üdv!

Melyik gyújtókábel szettet ajánljátok?

Tesla, Japan Parts, Magnet Marelli, Facet, Valeo?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #34202 Dátum: 2018.03.10 szombat, 10:49:32 »

Üdv!

Melyik gyújtókábel szettet ajánljátok?

Tesla, Japan Parts, Magnet Marelli, Facet, Valeo?
Én inkább Kuglertől: http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet
 Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34203 Dátum: 2018.03.10 szombat, 12:22:08 »


...meg a benzinmotoros fórumtémát. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34204 Dátum: 2018.03.10 szombat, 12:24:15 »

Az milyen újfajta feature a Mondeónál, hogy balra indexre kikapcsol a tempomat, és amíg villog, vissza sem lehet kapcsolni? Vidám dolog így előzni, hogy sávot váltanék az autópályán és automatikusan lassítani kezd az autó. Sad

Mi a fene csinálhat ilyet szerintetek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34205 Dátum: 2018.03.10 szombat, 13:03:52 »

Az milyen újfajta feature a Mondeónál, hogy balra indexre kikapcsol a tempomat, és amíg villog, vissza sem lehet kapcsolni? Vidám dolog így előzni, hogy sávot váltanék az autópályán és automatikusan lassítani kezd az autó. Sad

Mi a fene csinálhat ilyet szerintetek?

AndyA

Nekem nem kapcsol ki.
De mint írtam régebben, nem tudtam bekapcsolni a tempomatot, bármennyire is nyomkodtam.
Most, hogy jó idő van működik rendesen de nem ez a lényeg.
tegnap megtudtam, hogy egy mondeos emberke úgy járt, hogy zárlatos volt az ablakmosó fúvóka és  nem tudta ezért bekapcsolni a tempomatot.
Lehet neked is ilyen dolog lehet.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34206 Dátum: 2018.03.10 szombat, 13:48:59 »

Nekem nem kapcsol ki.
De mint írtam régebben, nem tudtam bekapcsolni a tempomatot, bármennyire is nyomkodtam.
Most, hogy jó idő van működik rendesen de nem ez a lényeg.
tegnap megtudtam, hogy egy mondeos emberke úgy járt, hogy zárlatos volt az ablakmosó fúvóka és  nem tudta ezért bekapcsolni a tempomatot.
Lehet neked is ilyen dolog lehet.

Eléggé misztikus. Ráadásul kb. 1-2 óra folyamatos utazás után "meggyógyul", elmúlik a dolog, minden működik rendesen. Azután másnap megint előjön a hiba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34207 Dátum: 2018.03.10 szombat, 14:00:12 »

Eléggé misztikus. Ráadásul kb. 1-2 óra folyamatos utazás után "meggyógyul", elmúlik a dolog, minden működik rendesen. Azután másnap megint előjön a hiba.

AndyA
de neked ez nem újdonság.az ajtó átvezetődben is volt valami kehe korábban,ami miatt nem ment a tempomat.Nem?
talán megkellene szabadulnod attól a szellemautótól,lehet, hogy úgy készült,mint az indiai pözső 206-os... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34208 Dátum: 2018.03.10 szombat, 15:13:25 »

de neked ez nem újdonság.az ajtó átvezetődben is volt valami kehe korábban,ami miatt nem ment a tempomat.Nem?
talán megkellene szabadulnod attól a szellemautótól,lehet, hogy úgy készült,mint az indiai pözső 206-os... nyes

Az, hogy készült?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34209 Dátum: 2018.03.10 szombat, 15:16:04 »

Az, hogy készült?
https://www.youtube.com/watch?v=Uc8nZ4FvTFI

 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34210 Dátum: 2018.03.10 szombat, 15:22:26 »

de neked ez nem újdonság.az ajtó átvezetődben is volt valami kehe korábban,ami miatt nem ment a tempomat.Nem?
talán megkellene szabadulnod attól a szellemautótól,lehet, hogy úgy készült,mint az indiai pözső 206-os... nyes

Az a másik Mondeo volt. Ez eddig nem csinált ilyen parajelenségeket...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34211 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 21:39:32 »

Milyenek a Delphi generátorok? Az autóból elszállt a gyári generátor, és ezt ajánlotta egy szerviz. Új, szabadonfutó tárcsával, feszültségszabályzóval együtt, állítólag ebbe a típusba való. Csak a Kertész utcai posztban olvastam, hogy sok gond van az utángyártottakkal, gondoltam, előbb kérdezek.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34212 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 21:56:41 »

Milyenek a Delphi generátorok? Az autóból elszállt a gyári generátor, és ezt ajánlotta egy szerviz. Új, szabadonfutó tárcsával, feszültségszabályzóval együtt, állítólag ebbe a típusba való. Csak a Kertész utcai posztban olvastam, hogy sok gond van az utángyártottakkal, gondoltam, előbb kérdezek.

A Delphi gyártja a Mondeók híresen vacak dízel adagolórendszerét is... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34213 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 22:17:53 »

A Delphi gyártja a Mondeók híresen vacak dízel adagolórendszerét is... Smiley

AndyA

Nem vacak, csak kényesebb!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34214 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 22:18:54 »

Milyenek a Delphi generátorok? Az autóból elszállt a gyári generátor, és ezt ajánlotta egy szerviz. Új, szabadonfutó tárcsával, feszültségszabályzóval együtt, állítólag ebbe a típusba való. Csak a Kertész utcai posztban olvastam, hogy sok gond van az utángyártottakkal, gondoltam, előbb kérdezek.

Mennyiért adják?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34215 Dátum: 2018.03.13 kedd, 07:38:55 »

Mennyiért adják?
80.000 Ft, kompletten, szíjjal együtt.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34216 Dátum: 2018.03.13 kedd, 07:39:07 »

Milyenek a Delphi generátorok? Az autóból elszállt a gyári generátor, és ezt ajánlotta egy szerviz. Új, szabadonfutó tárcsával, feszültségszabályzóval együtt, állítólag ebbe a típusba való. Csak a Kertész utcai posztban olvastam, hogy sok gond van az utángyártottakkal, gondoltam, előbb kérdezek.
csak úgy vedd meg, ha vállalnak rá teljes körű garit, hogy illeszkedik a rendszerbe.

Korábban próbáltak már Hella-t is, na hónapokig tartó cumi volt vele.Nem indult, dadogott,500as alapjárat,hibajel nuku.Generátor lecserél Visteonra, és karikacsapásra megszűnt minden hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34217 Dátum: 2018.03.13 kedd, 07:41:46 »

csak úgy vedd meg, ha vállalnak rá teljes körű garit, hogy illeszkedik a rendszerbe.
1 hétig bármilyen hiba esetén azonnal ingyenes csere, utána egy év normál jótállás - ezt mondták.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34218 Dátum: 2018.03.13 kedd, 07:44:20 »

1 hétig bármilyen hiba esetén azonnal ingyenes csere, utána egy év normál jótállás - ezt mondták.
és ha nem illeszkedik a rendszerbe (smart charge), adnak utána olyat is,ami jó? Az ingyenes cserével sem leszel előrébb, ha csak ilyet tudnak adni.
Érted?  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34219 Dátum: 2018.03.13 kedd, 07:53:16 »

és ha nem illeszkedik a rendszerbe (smart charge), adnak utána olyat is,ami jó? Az ingyenes cserével sem leszel előrébb, ha csak ilyet tudnak adni.
Érted?  Roll Eyes
A csere más típusra vonatkozik, a következő lépcső a gyári (?) generátor, plusz ráfizetéssel. Sajnos, arra nem hajlandók, hogy a Kertész utcában vegyek egy Visteont, és azt rakják be. Nyilván annál nincs haszon az alkatrészen.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34220 Dátum: 2018.03.13 kedd, 07:55:24 »

A csere más típusra vonatkozik, a következő lépcső a gyári (?) generátor, plusz ráfizetéssel. Sajnos, arra nem hajlandók, hogy a Kertész utcában vegyek egy Visteont, és azt rakják be. Nyilván annál nincs haszon az alkatrészen.

Ennyiért nem lehet felújítani a tiédet?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34221 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:02:01 »

A csere más típusra vonatkozik, a következő lépcső a gyári (?) generátor, plusz ráfizetéssel. Sajnos, arra nem hajlandók, hogy a Kertész utcában vegyek egy Visteont, és azt rakják be. Nyilván annál nincs haszon az alkatrészen.
én a helyedben a Kertész utcában vennék egy Visteont,és velük is tetetném be.Valszeg a beszerelést le is lehet alkudni(valamennyivel).
De ez csak az én véleményem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34222 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:04:22 »

Ennyiért nem lehet felújítani a tiédet?
Be is jelentkeztem a Kertész utcába, de kiderült, hogy az autó önerejéből nem tud eljutni oda, mert zárlatos is. Mivel én nem tudom kiszerelni - főleg nem az út szélén - a generátort, csak a trélerezés maradna, azt pedig nem szeretném. Ezért kértem segítséget egy autóvillamossági szervizből, akik ezt a típust ajánlották. Ja, és a régi generátort visszaadják.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34223 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:07:02 »

én a helyedben a Kertész utcában vennék egy Visteont,és velük is tetetném be.Valszeg a beszerelést le is lehet alkudni(valamennyivel).
De ez csak az én véleményem.
Rákérdeztem erre is, de hajthatatlanok, hozott alkatrésszel nem dolgoznak még magasabb munkadíjért sem. Szóval inkább csak a Delphi és a gyári alkatrész között választhatok, ha itt javíttatom. Vagy keresek más helyet.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #34224 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:08:21 »

Be is jelentkeztem a Kertész utcába, de kiderült, hogy az autó önerejéből nem tud eljutni oda, mert zárlatos is. Mivel én nem tudom kiszerelni - főleg nem az út szélén - a generátort, csak a trélerezés maradna, azt pedig nem szeretném. Ezért kértem segítséget egy autóvillamossági szervizből, akik ezt a típust ajánlották. Ja, és a régi generátort visszaadják.

A régivel pont nem érsz semmit, minek adják vissza?.
Köttesd le velük elektromosan a generátort, de maradjon a generátor a helyén,  azt fizesd ki nekik, majd egy fullra feltöltött aksival (semmi zene, semmi klíma, minimális világítás) menj el a Kertész utcába.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34225 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:10:38 »

A régivel pont nem érsz semmit, minek adják vissza?.
Köttesd le velük elektromosan a generátort, de maradjon a generátor a helyén,  azt fizesd ki nekik, majd egy fullra feltöltött aksival (semmi zene, semmi klíma, minimális világítás) menj el a Kertész utcába.
Ez megfontolandó, nem jutott eddig eszembe.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34226 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:11:11 »

Be is jelentkeztem a Kertész utcába, de kiderült, hogy az autó önerejéből nem tud eljutni oda, mert zárlatos is. Mivel én nem tudom kiszerelni - főleg nem az út szélén - a generátort, csak a trélerezés maradna, azt pedig nem szeretném. Ezért kértem segítséget egy autóvillamossági szervizből, akik ezt a típust ajánlották. Ja, és a régi generátort visszaadják.


Nem mész semmire a régivel... 80-ért meg elég drágácska, pláne, hogy van halvány esély rá, hogy nem működik. Írtam neked, hogy Hella/Bosch 115A-es van 200 Euro alatt.

Az mit jelent, hogy a szíjat is adják hozzá? Csak a szíjat, vagy görgőket is? Mert a szíj magában sem egy rettenetes tétel. A 200 Eurós árat figyelmbevéve kb. a két támasztó és egy vezetőgörgő is benne kellene legyen a 80 ezerben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34227 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:13:28 »

A régivel pont nem érsz semmit, minek adják vissza?.
Köttesd le velük elektromosan a generátort, de maradjon a generátor a helyén,  azt fizesd ki nekik, majd egy fullra feltöltött aksival (semmi zene, semmi klíma, minimális világítás) menj el a Kertész utcába.

Jól mondod, éppen most akartam írni.

Amúgy nem nagy ügy lekötni házilag sem. A GO-szűrő mellett kell lenyúlni, és a generátoron kiakasztani a csatlakozót. Ez kis kézügyességet és egy csavarhúzót igényel, meg türelmet, mert he rég nem volt szétszedve, nehezen adja meg magát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34228 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:16:13 »

Be is jelentkeztem a Kertész utcába, de kiderült, hogy az autó önerejéből nem tud eljutni oda, mert zárlatos is. Mivel én nem tudom kiszerelni - főleg nem az út szélén - a generátort, csak a trélerezés maradna, azt pedig nem szeretném. Ezért kértem segítséget egy autóvillamossági szervizből, akik ezt a típust ajánlották. Ja, és a régi generátort visszaadják.

nem kell kiszerelni.lekötöd a csatlkozókat,a vastagot akár az akkunál (és leszigeteled), és már gurul is az autó egy feltöltött akkuval.

Nyilván a kibicnek semmi sem drága,nem tudjuk, hogy mennyire tudod megvalósítani.Helyben biztos kényelmesebb lenne megoldani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #34229 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:17:35 »

Jól mondod, éppen most akartam írni.

Amúgy nem nagy ügy lekötni házilag sem. A GO-szűrő mellett kell lenyúlni...
AndyA
Benzinesen is?  nyes
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34230 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:29:38 »

Benzinesen is?  nyes

Beszűkült agyú dízeles vagyok, tudod! Benzin a fűnyíróba való, mint tudjuk. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34231 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:46:26 »

csak úgy vedd meg, ha vállalnak rá teljes körű garit, hogy illeszkedik a rendszerbe.

Korábban próbáltak már Hella-t is, na hónapokig tartó cumi volt vele.Nem indult, dadogott,500as alapjárat,hibajel nuku.Generátor lecserél Visteonra, és karikacsapásra megszűnt minden hiba.

Bizony. Szerencsére indulni indult, de a többi megvolt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34232 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:47:10 »

A csere más típusra vonatkozik, a következő lépcső a gyári (?) generátor, plusz ráfizetéssel. Sajnos, arra nem hajlandók, hogy a Kertész utcában vegyek egy Visteont, és azt rakják be. Nyilván annál nincs haszon az alkatrészen.

Kertész utcában berakják ott helyben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #34233 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:55:12 »

Első körben ellenőrizd a csatlakozókat a rendetlenkedő záraknál.
Ha nem segít, lehetnek a jobboldali zárak is rosszak, cserélni lehetne azokat is FL utánira. Nálam is az egyik zár néha csak a kettős zárásra reagál, főként hidegben...
A csomagtartónál valószínűleg az ajtó mikrokapcsoló rossz, ennek cseréjére van leírás a fórumon. http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0


Köszi, kicseréltem a jobb oldali zárakat is, akkor meg nem működött a bal hátsó.
Ma megjött az is, berakom és remélem jó lesz.

Szóval ha zárproblémák vannak, nem csak a bal első a ludas, az összeset cserélni kell.. Sad   gun
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34234 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:59:09 »

Köszi, kicseréltem a jobb oldali zárakat is, akkor meg nem működött a bal hátsó.
Ma megjött az is, berakom és remélem jó lesz.

Szóval ha zárproblémák vannak, nem csak a bal első a ludas, az összeset cserélni kell.. Sad   gun

Lehet, hogy nem csak a bal első... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34235 Dátum: 2018.03.13 kedd, 09:08:11 »

Köszi, kicseréltem a jobb oldali zárakat is, akkor meg nem működött a bal hátsó.
Ma megjött az is, berakom és remélem jó lesz.

Szóval ha zárproblémák vannak, nem csak a bal első a ludas, az összeset cserélni kell.. Sad   gun

A DI-ben az idők folyamán én is kb mindegyiket kicseréltem. Talán csak a gépháztető zárjához nem kellett nyúljak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34236 Dátum: 2018.03.13 kedd, 09:25:44 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ha hátramenetbe kapcsolok, kb. 2 mp hosszan sípol a tolatóradar, mint amikor már ütközési közelségben vagyok? Persze utána rendesen működik.
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34237 Dátum: 2018.03.13 kedd, 09:55:48 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ha hátramenetbe kapcsolok, kb. 2 mp hosszan sípol a tolatóradar, mint amikor már ütközési közelségben vagyok? Persze utána rendesen működik.

Jelzi, hogy hátramenetben vagy!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34238 Dátum: 2018.03.13 kedd, 09:59:29 »

Jelzi, hogy hátramenetben vagy!

Azt rövid sípolással jelzi, ez kiifejezetten hosszú és zavaró figyelem felkeltő. Eddig nem csinálta.
Volt a normális jelző sípolás, hogy hátra menetben vagyok, nah most azt megelőzi ez a zavarzó és hangos sípolás, közel 1 hete csinálja.
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34239 Dátum: 2018.03.13 kedd, 12:40:44 »

Hi.
Az akksim nyugalmi állapotban 11.4, zöld a visszajelző.
Töltésem 14.40-14.50 között mozog bármekkora terhelést is adok neki.
Ez eddig szerintem rendben van!?
Indításnál gyújtásra lemegy 10.5-ig, tekerésnél pedig visszaesik 9-ig.
Ez rendben van így?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34240 Dátum: 2018.03.13 kedd, 12:43:51 »

Hi.
Az akksim nyugalmi állapotban 11.4, zöld a visszajelző.
Töltésem 14.40-14.50 között mozog bármekkora terhelést is adok neki.
Ez eddig szerintem rendben van!?
Indításnál gyújtásra lemegy 10.5-ig, tekerésnél pedig visszaesik 9-ig.
Ez rendben van így?
Köszi
nem.az már elég csoffadt.Töltsd fel rendesen.Ha nincs jótöltőd,néhány boltban ahol aksikkal foglalkoznak, rendszerint van jó töltőjük,és ingyen feltöltik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34241 Dátum: 2018.03.13 kedd, 12:49:31 »

nem.az már elég csoffadt.Töltsd fel rendesen.Ha nincs jótöltőd,néhány boltban ahol aksikkal foglalkoznak, rendszerint van jó töltőjük,és ingyen feltöltik.

Mi a csoffadt benne? Az indításkor 9-ig visszaeső része?
Nem értek az elektromossághoz rinya
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34242 Dátum: 2018.03.13 kedd, 13:03:24 »

Mi a csoffadt benne? Az indításkor 9-ig visszaeső része?
Nem értek az elektromossághoz rinya
a nyugalmi fesz is már alacsony.A 11,4v sem elég egy jó aksinál.
Az indítófesz is kevés.Terhelővillával lehet vizsgálni, illetve aksitesztelővel.Vidd el autóvillamossági szerelőhöz,de valszeg vagy jó esetben csak felkéne tölteni rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34243 Dátum: 2018.03.13 kedd, 13:18:57 »

Hi.
Az akksim nyugalmi állapotban 11.4, zöld a visszajelző.
Töltésem 14.40-14.50 között mozog bármekkora terhelést is adok neki.
Ez eddig szerintem rendben van!?
Indításnál gyújtásra lemegy 10.5-ig, tekerésnél pedig visszaesik 9-ig.
Ez rendben van így?
Köszi

12,7V körül kellene legyen a teljesen feltöltött akksi üresjárati feszültsége.

Indításnál amíg csak izzítasz, nem illene 11,5-nél sokkal lejjebb mennie, és 10V alá, amikor forog az indítómotor.

A töltés rendben, és ne ijedj meg akkor sem, ha az idő melegedéséval lejjebb megy, az normális. Nekem most a 12 fokban már csak 14,3 volt, és nyári kánikulában mértem már 13,8-at is. Ugyanakkor -10 fok körül simán felmehet akár 14,7-14,8V-ra is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34244 Dátum: 2018.03.13 kedd, 14:05:32 »

12,7V körül kellene legyen a teljesen feltöltött akksi üresjárati feszültsége.

Indításnál amíg csak izzítasz, nem illene 11,5-nél sokkal lejjebb mennie, és 10V alá, amikor forog az indítómotor.

A töltés rendben, és ne ijedj meg akkor sem, ha az idő melegedéséval lejjebb megy, az normális. Nekem most a 12 fokban már csak 14,3 volt, és nyári kánikulában mértem már 13,8-at is. Ugyanakkor -10 fok körül simán felmehet akár 14,7-14,8V-ra is.

AndyA


Köszönöm szépen! worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34245 Dátum: 2018.03.13 kedd, 14:06:35 »

nem.az már elég csoffadt.Töltsd fel rendesen.Ha nincs jótöltőd,néhány boltban ahol aksikkal foglalkoznak, rendszerint van jó töltőjük,és ingyen feltöltik.

Köszönöm,
töltőm nincs de szerzek egyet.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #34246 Dátum: 2018.03.13 kedd, 18:32:45 »

Sziasztok valaki meg tudná mondani menyit bír ki egy cserélt kuplung lendkerékkel együtt ?
illetve hogy normális e hogy az autó gázadás nélkül megy anélkül hogy a motor lefulladna és bárminemű rossz hangja lenne 5 sebességbe is ?
Illetve menyire reális hogy 90 km mentem nagyrésze M 0 son és 3,9 mutat átlagfogyasztás ,Pesten belül 6,5 mutatott tartós városi forgalomba.
 Köszi előre is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34247 Dátum: 2018.03.13 kedd, 20:26:44 »

Sziasztok valaki meg tudná mondani menyit bír ki egy cserélt kuplung lendkerékkel együtt ?
illetve hogy normális e hogy az autó gázadás nélkül megy anélkül hogy a motor lefulladna és bárminemű rossz hangja lenne 5 sebességbe is ?
Illetve menyire reális hogy 90 km mentem nagyrésze M 0 son és 3,9 mutat átlagfogyasztás ,Pesten belül 6,5 mutatott tartós városi forgalomba.
 Köszi előre is.

Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, akkor lesz, ha nem lesz, akkor hiába írod ki több helyre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #34248 Dátum: 2018.03.14 szerda, 06:55:34 »

Sziasztok!
Lassan minden alkatrész megvan,festés is kész lessz ma,kezd összeálni az autó!
Tegnap bementem a Bárdiba,veszek egy szabadonfutót a generátorhoz,s csapágyat.A feszitö komplett már meg van véve:
Azt mondta az eladó,kell a generátor tipusa cikk száma,mert kb neki 10 féle adatot hoz a program!Megbontás nélkül lehet látni aknából,stb a generátor tipusát?Nem egyforma a tengely méret a szabadonfutókon,generátoton?Csapágyméretet is csak megbontás után tudom ezek szerint akkor meg  falbav
Köszi az infókat elöre is!
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34249 Dátum: 2018.03.14 szerda, 07:16:42 »

Sziasztok!
Lassan minden alkatrész megvan,festés is kész lessz ma,kezd összeálni az autó!
Tegnap bementem a Bárdiba,veszek egy szabadonfutót a generátorhoz,s csapágyat.A feszitö komplett már meg van véve:
Azt mondta az eladó,kell a generátor tipusa cikk száma,mert kb neki 10 féle adatot hoz a program!Megbontás nélkül lehet látni aknából,stb a generátor tipusát?Nem egyforma a tengely méret a szabadonfutókon,generátoton?Csapágyméretet is csak megbontás után tudom ezek szerint akkor meg  falbav
Köszi az infókat elöre is!
Üdv:Zsolti
Valószínűleg ez van fönt.
Visteon 1S7T-BC

Csapágy
6202
6203
tengelyméretet nem tudok
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 678 679 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 691 692 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.