Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:11:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
704
705
706
707
708
709
710
[
711
]
712
713
714
715
716
717
718
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772736 alkalommal)
AndyA
és 7 vendég van a témában
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35500 Dátum:
2019.06.27 csütörtök, 13:20:51 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.06.27 csütörtök, 06:02:04
Nem eleht, hogy nem a klíma miatt kapcsol a ventilátor, hanem üzemmelegen, álló helyzetben hűteni kell a motort?
Szia!!
Nem tudom mi lehet a baj,ezért írtam ide a fórumba,hogy valaki járt-e már így és hogy talált-e rá megoldást.
Szokatlan jelenség ez,és egy kicsit idegesítő is.Ma pl. elindítottam az autót klíma bekapcsol,majd kb 2 perc elteltével a hűtőventilátorok is rázendítettek kb 5 másodpercre.
A kocsi hűtővize meg még be se volt melegedve az optimális hőfokra (90 fok).
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35501 Dátum:
2019.06.27 csütörtök, 14:32:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.06.27 csütörtök, 07:45:57
Nem nagyon szokott ilyesmi előfordulni, de persze nem is lehetetlen. Elég jól méretezett a Mondeo hűtése.
AndyA
Tudom, hogy nagyra méretezett, nekem nem is nagyon szokott kapcsolni csak dpf regen vagy klimazas közben
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35502 Dátum:
2019.06.27 csütörtök, 15:51:26 »
Idézetet írta: pere - 2019.06.27 csütörtök, 13:20:51
Szia!!
Nem tudom mi lehet a baj,ezért írtam ide a fórumba,hogy valaki járt-e már így és hogy talált-e rá megoldást.
Szokatlan jelenség ez,és egy kicsit idegesítő is.Ma pl. elindítottam az autót klíma bekapcsol,majd kb 2 perc elteltével a hűtőventilátorok is rázendítettek kb 5 másodpercre.
A kocsi hűtővize meg még be se volt melegedve az optimális hőfokra (90 fok).
Ez így teljesen rendben van.
A ventilátor ilyenkor a klíma kondenzátort hűti, nem a vízhűtőben a hűtőfolyadékot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35503 Dátum:
2019.06.28 péntek, 06:58:04 »
Idézetet írta: pere - 2019.06.27 csütörtök, 13:20:51
Szia!!
Nem tudom mi lehet a baj,ezért írtam ide a fórumba,hogy valaki járt-e már így és hogy talált-e rá megoldást.
Szokatlan jelenség ez,és egy kicsit idegesítő is.Ma pl. elindítottam az autót klíma bekapcsol,majd kb 2 perc elteltével a hűtőventilátorok is rázendítettek kb 5 másodpercre.
A kocsi hűtővize meg még be se volt melegedve az optimális hőfokra (90 fok).
Melege lett a klímának és legyezte magát egy kicsit. Teljesen normális.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mookey79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35504 Dátum:
2019.06.29 szombat, 10:06:14 »
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a fejegységemet. Most travelpilot ex-em van. Tud valaki valami jót ajánlani helyette?
THX
Naplózva
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35505 Dátum:
2019.07.02 kedd, 13:18:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.25 kedd, 11:58:57
Világításkapcsoló vagy hangszóró hiba lehet. Ki kell vizsgálni, mérni....
Ez ennyire kardinális kérdés amúgy?
Korábban csak ez védett meg attól, hogy felkapcsolva maradjon a világítás?
Nálam még sosem kellett/működött ez a funkció.
Ha neked okvetlenül kell, meg kell keres(tet)ni az okot, ha megér annyit
Néha jó lenne, legutóbb majdnem lemerült az aksi, mert úgy maradt a lámpa
Hol keressem a hangszórót?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35506 Dátum:
2019.07.02 kedd, 13:39:54 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.07.02 kedd, 13:18:50
Néha jó lenne, legutóbb majdnem lemerült az aksi, mert úgy maradt a lámpa
Hol keressem a hangszórót?
Kapcsold be, és hang után meglesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35507 Dátum:
2019.07.02 kedd, 13:56:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.02 kedd, 13:39:54
Kapcsold be, és hang után meglesz.
AndyA
Mit kapcsoljak be?
Pont hogy nem szól!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35508 Dátum:
2019.07.02 kedd, 14:23:24 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.07.02 kedd, 13:18:50
Néha jó lenne, legutóbb majdnem lemerült az aksi, mert úgy maradt a lámpa
Hol keressem a hangszórót?
Korábban kérdeztem, hogy a belső lámpát vezérli-e a vezető ajtó nyitása....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35509 Dátum:
2019.07.02 kedd, 17:19:11 »
Sziasztok! mióta elemet cseréltettem az egyik kulcsomban,azóta nem lehet nyitni,zárni vele az autót.Inditani tudom vele,azzal nincsen gond.Próbáltam betanítani is,de arra sem reagált.Ilyenkor mi a teendő?Járt már így valaki?
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35510 Dátum:
2019.07.02 kedd, 17:30:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.02 kedd, 14:23:24
Korábban kérdeztem, hogy a belső lámpát vezérli-e a vezető ajtó nyitása....
Korábban írtam,hogy igen, azzal nincs baj.
Ha kinyitom az ajtót, világít a belső lámpa.
Esetleg Forscn-ben ki lehet kapcsolni ezt a funkciót?
Lehet hogy véletlenül elállítottam, mikor az övjelzést kikapcsoltam
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35511 Dátum:
2019.07.02 kedd, 17:46:09 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2019.07.02 kedd, 17:19:11
Sziasztok! mióta elemet cseréltettem az egyik kulcsomban,azóta nem lehet nyitni,zárni vele az autót.Inditani tudom vele,azzal nincsen gond.Próbáltam betanítani is,de arra sem reagált.Ilyenkor mi a teendő?Járt már így valaki?
Rossz elemet tettél bele, vagy jó az elem, de nem érintkezik rendesen. Cseréld ki megint egy biztosan jóra, ill. igazítsd meg az elemet és az érintkezőket.
Indulni azért indul, mert az immo chipnek semmi köze a távirányító eleméhez (szerencsédre
).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35512 Dátum:
2019.07.02 kedd, 17:49:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.02 kedd, 17:46:09
Rossz elemet tettél bele, vagy jó az elem, de nem érintkezik rendesen. Cseréld ki megint egy biztosan jóra, ill. igazítsd meg az elemet és az érintkezőket.
Indulni azért indul, mert az immo chipnek semmi köze a távirányító eleméhez (szerencsédre
).
Köszönöm!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35513 Dátum:
2019.07.02 kedd, 19:01:07 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.07.02 kedd, 17:30:48
Korábban írtam,hogy igen, azzal nincs baj.
Ha kinyitom az ajtót, világít a belső lámpa.
Esetleg Forscn-ben ki lehet kapcsolni ezt a funkciót?
Lehet hogy véletlenül elállítottam, mikor az övjelzést kikapcsoltam
Vagyis akkor mégse az olajszivattyú csere/akku kivétel ronthatta el?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35514 Dátum:
2019.07.08 hétfő, 14:10:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.02 kedd, 19:01:07
Vagyis akkor mégse az olajszivattyú csere/akku kivétel ronthatta el?
Nzétem a ForScan-t, ott nincs semmi ezzel kapcsolatban, tehát valóban a szerelő tolt el valamit
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35515 Dátum:
2019.07.09 kedd, 22:36:58 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.07.08 hétfő, 14:10:42
Nzétem a ForScan-t, ott nincs semmi ezzel kapcsolatban, tehát valóban a szerelő tolt el valamit
Állítsd/kapcsold vissza az öv figyelmeztetőt, meglátod mi történik.
A GEM-be van építve a bimbamm és ha a figyelmeztető hangjelzés ki van kapcsolva, jó eséllyel lekapcsolja a bimbammot és ugye akkor a világításra sem bimbammol....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35516 Dátum:
2019.07.10 szerda, 06:39:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.09 kedd, 22:36:58
Állítsd/kapcsold vissza az öv figyelmeztetőt, meglátod mi történik.
A GEM-be van építve a bimbamm és ha a figyelmeztető hangjelzés ki van kapcsolva, jó eséllyel lekapcsolja a bimbammot és ugye akkor a világításra sem bimbammol....
Az enyémen kikapcs az öv, és a világításra ennek ellenére csipog. De ez lehet erősen GEM függő is, kismillió verzió van abból is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35517 Dátum:
2019.07.10 szerda, 06:59:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.10 szerda, 06:39:59
Az enyémen kikapcs az öv, és a világításra ennek ellenére csipog. De ez lehet erősen GEM függő is, kismillió verzió van abból is.
AndyA
Ez csak a bimbamm-ot tesztelné le, hogy működik-e
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35518 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 13:47:56 »
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki annak az elektromos szelepnek a gyári számát ami a gyújtótrafó mögött van?
A tankból a szívócsonkba visszavezető benzingőz csövet elzáró elektromos szelepről van szó 2.0 benzinesnél!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35519 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 13:53:58 »
Idézetet írta: SPANNER - 2019.07.11 csütörtök, 13:47:56
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki annak az elektromos szelepnek a gyári számát ami a gyújtótrafó mögött van?
A tankból a szívócsonkba visszavezető benzingőz csövet elzáró elektromos szelepről van szó 2.0 benzinesnél!
De.
Nem is véletlenül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35520 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 19:43:28 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.11 csütörtök, 13:53:58
De.
Nem is véletlenül.
Köszi!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35521 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 20:50:28 »
Idézetet írta: SPANNER - 2019.07.11 csütörtök, 19:43:28
Köszi!
Nincs cikkszáma a szelepnek. Megszűnt.
Régen is a csövekkel együtt volt csak, már csak a csöveket hozza.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 20:53:54 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35522 Dátum:
2019.07.12 péntek, 05:57:54 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.11 csütörtök, 20:50:28
Nincs cikkszáma a szelepnek. Megszűnt.
Régen is a csövekkel együtt volt csak, már csak a csöveket hozza.
Köszönöm szépen a választ és az infót, sajnos én is ugyanezt derítettem ki!
Frissítés:
Most jelzett vissza egy külföldi barátom hogy megtalálta a gyári számát és már meg is rendelte nekem:
https://www.ebay.com/itm/NEW-genuine-FORD-MONDEO-MK3-MKIII-Canister-Purge-Vacuum-Valve-1S71-9C915-AA/311562573155?hash=item488a939563:g:jxwAAOSwzE5cpK-R#vi-ilComp
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.12 péntek, 06:41:48 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35523 Dátum:
2019.07.12 péntek, 07:34:58 »
Idézetet írta: SPANNER - 2019.07.12 péntek, 05:57:54
Köszönöm szépen a választ és az infót, sajnos én is ugyanezt derítettem ki!
Frissítés:
Most jelzett vissza egy külföldi barátom hogy megtalálta a gyári számát és már meg is rendelte nekem:
https://www.ebay.com/itm/NEW-genuine-FORD-MONDEO-MK3-MKIII-Canister-Purge-Vacuum-Valve-1S71-9C915-AA/311562573155?hash=item488a939563:g:jxwAAOSwzE5cpK-R#vi-ilComp
Akkor nézzük pontosan...
A barátod nem találta meg a gyári számát (mert nincs) , hanem egy helyette beszerelhető másik/más fajta szelepet.
Ha az elektromos csatlakozása azonos, akkor beépíthető. Bízva abban, hogy a belső rész áteresztő képessége ugyanaz. Mert az kalibrált a szabályzázhoz. A vezérlő csak nyitogat egy szelepet, de ha a szelep más kisebb/nagyobb, akkor egy nyitása nem a tervezett mennyiség halad át.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35524 Dátum:
2019.07.12 péntek, 08:54:10 »
Idézetet írta: SPANNER - 2019.07.12 péntek, 05:57:54
Köszönöm szépen a választ és az infót, sajnos én is ugyanezt derítettem ki!
Frissítés:
Most jelzett vissza egy külföldi barátom hogy megtalálta a gyári számát és már meg is rendelte nekem:
https://www.ebay.com/itm/NEW-genuine-FORD-MONDEO-MK3-MKIII-Canister-Purge-Vacuum-Valve-1S71-9C915-AA/311562573155?hash=item488a939563:g:jxwAAOSwzE5cpK-R#vi-ilComp
Szia,
megkérdezhetem, hogy miért kell cserélni? Mik a tünetek?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35525 Dátum:
2019.07.12 péntek, 17:55:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.07.12 péntek, 08:54:10
Szia,
megkérdezhetem, hogy miért kell cserélni? Mik a tünetek?
Persze parancsolj:
Ha ez a szelep nem zár el akkor a benzingőzt vissza tudja szívni a tankból a motor ugyanis a szívócsonkba van bekötve a tank légzőcsöve és akkor így emiatt be fog rángatni az autó kis fordulaton és kis gázadásnál!
Sokan ezt gyújtásproblémának nézik és cserélgetik a trafót meg a gyertyát de néha inkább ez az autó baja és ezt nem lehet műszeresen kimérni maximum akkor lehet rá következtetni ha bedobja hibának hogy túl dús a keverék!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35526 Dátum:
2019.07.12 péntek, 17:57:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.12 péntek, 07:34:58
Akkor nézzük pontosan...
A barátod nem találta meg a gyári számát (mert nincs) , hanem egy helyette beszerelhető másik/más fajta szelepet.
Ha az elektromos csatlakozása azonos, akkor beépíthető. Bízva abban, hogy a belső rész áteresztő képessége ugyanaz. Mert az kalibrált a szabályzázhoz. A vezérlő csak nyitogat egy szelepet, de ha a szelep más kisebb/nagyobb, akkor egy nyitása nem a tervezett mennyiség halad át.
Holnap kiszedem és megnézem hogy van-e az enyémen valamiféle gyáriszám aztán ha majd megjön az új akkor úgyis minden ki fog derülni!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35527 Dátum:
2019.07.12 péntek, 18:56:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.11 csütörtök, 20:50:28
Nincs cikkszáma a szelepnek. Megszűnt.
Régen is a csövekkel együtt volt csak, már csak a csöveket hozza.
Ezt én nem értem teljesen, homályosíts már föl Győzőbácsi légyszi.
Ok, nincs már, nem lehet kapni, nincs száma, elveszett, stb, de akkor SOHA nem romlik el ez a szelep? Ha mégis elromlik, akkor mi van? Szét kell szedni és otthon megszerelni? Forrasztópákával vagy mi???
És mit jelent az a mondat a kék kockában, hogy "ha szükséges, használd újra a régi szelepet, hogy megjavítsd a járművet". De ha már elromlott?
Ez megmiez? Ki írta ezt? Vmi migráncs?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35528 Dátum:
2019.07.12 péntek, 19:14:36 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.12 péntek, 18:56:33
Ezt én nem értem teljesen, homályosíts már föl Győzőbácsi légyszi.
Ok, nincs már, nem lehet kapni, nincs száma, elveszett, stb, de akkor SOHA nem romlik el ez a szelep? Ha mégis elromlik, akkor mi van? Szét kell szedni és otthon megszerelni? Forrasztópákával vagy mi???
És mit jelent az a mondat a kék kockában, hogy "ha szükséges, használd újra a régi szelepet, hogy megjavítsd a járművet". De ha már elromlott?
Ez megmiez? Ki írta ezt? Vmi migráncs?
Miből gondolod, hogy soha nem romlik/romolhat el ez a szelep? Bár én még nem találkoztam ebből a fajta szelepből rosszal.
Komolyabb darab ez a szelep, nem olyan gagyi ahogy sok VW Group kocsiban occó, szhar, ócska és pár évente elromlik.
Nem szétszedhető.
Mivel korábban együtt lehetett rendelni a szelepet a csövekkel, így ha a cső meghibásodott, akkor együtt lehetett venni a csövet a szeleppel.
Most csak csövet lehet kapni, így ha tönkremegy a cső, akkor rendeld a csövet és a régi szeleppel szereld össze. - ezt jelenti.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35529 Dátum:
2019.07.12 péntek, 19:20:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.12 péntek, 19:14:36
Miből gondolod, hogy soha nem romlik/romolhat el ez a szelep? Bár én még nem találkoztam ebből a fajta szelepből rosszal.
Komolyabb darab ez a szelep, nem olyan gagyi ahogy sok VW Group kocsiban occó, szhar, ócska és pár évente elromlik.
Nem szétszedhető.
Mivel korábban együtt lehetett rendelni a szelepet a csövekkel, így ha a cső meghibásodott, akkor együtt lehetett venni a csövet a szeleppel.
Most csak csövet lehet kapni, így ha tönkremegy a cső, akkor rendeld a csövet és a régi szeleppel szereld össze. - ezt jelenti.
Köszi
Én nem állítottam, hanem kérdeztem. Mi van HA elromolna? Gondolom vmi halál egyszerű szerkezet, ami lényegében bombabiztos. Mint az AK-47. Akkor is műkszik ha átmegy rajta egy vonat.
Látom szíved csücske a VW
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35530 Dátum:
2019.07.12 péntek, 19:22:13 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.12 péntek, 19:20:09
Köszi
Én nem állítottam, hanem kérdeztem. Mi van HA elromolna? Gondolom vmi halál egyszerű szerkezet, ami lényegében bombabiztos. Mint az AK-47. Akkor is műkszik ha átmegy rajta egy vonat.
Látom szíved csücske a VW
Csak ezt a példát írtam.... pár marék Purge Valve-t cseréltem már.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35531 Dátum:
2019.07.13 szombat, 16:14:15 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.12 péntek, 18:56:33
Ezt én nem értem teljesen, homályosíts már föl Győzőbácsi légyszi.
Ok, nincs már, nem lehet kapni, nincs száma, elveszett, stb, de akkor SOHA nem romlik el ez a szelep? Ha mégis elromlik, akkor mi van? Szét kell szedni és otthon megszerelni? Forrasztópákával vagy mi???
És mit jelent az a mondat a kék kockában, hogy "ha szükséges, használd újra a régi szelepet, hogy megjavítsd a járművet". De ha már elromlott?
Ez megmiez? Ki írta ezt? Vmi migráncs?
Mivel megígértem ezért az előbb kibontottam az autómból a régit és nagyon úgy néz ki hogy ennek is ugyanaz a gyári száma mint amit ide belinkeltem nektek de itt egy pár kép róla hogy ti is lássátok:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00q86vr2.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00qsfsr0.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00q2ssni.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00qx4tvs.jpeg
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.13 szombat, 16:17:07 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35532 Dátum:
2019.07.14 vasárnap, 09:27:37 »
Idézetet írta: SPANNER - 2019.07.13 szombat, 16:14:15
Mivel megígértem ezért az előbb kibontottam az autómból a régit és nagyon úgy néz ki hogy ennek is ugyanaz a gyári száma mint amit ide belinkeltem nektek de itt egy pár kép róla hogy ti is lássátok:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00q86vr2.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00qsfsr0.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00q2ssni.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190713v00qx4tvs.jpeg
Szia, és a szelep hibáját úgy tártátok fel, hogy belefújtatok, majd áramot adtatok az érintkezőkre és a szelep nem zárt-nyitott rendesen? Vagy a tankot hagytátok a szabadba szellőzni és a szívótoroknál meg ledugóztátok, hogy ne szívjon a motor falsot, és így nem produkálta a hibát? Vagy valami más próba volt?
Azért kérdezem, mert időnként nehezen indul a kocsim és kíváncsi vagyok, hogy többek között ez a szelep is okozhatja-e.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35533 Dátum:
2019.07.14 vasárnap, 10:20:46 »
Idézetet írta: momcrew - 2019.07.14 vasárnap, 09:27:37
Szia, és a szelep hibáját úgy tártátok fel, hogy belefújtatok, majd áramot adtatok az érintkezőkre és a szelep nem zárt-nyitott rendesen? Vagy a tankot hagytátok a szabadba szellőzni és a szívótoroknál meg ledugóztátok, hogy ne szívjon a motor falsot, és így nem produkálta a hibát? Vagy valami más próba volt?
Azért kérdezem, mert időnként nehezen indul a kocsim és kíváncsi vagyok, hogy többek között ez a szelep is okozhatja-e.
Nem okozhatja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35534 Dátum:
2019.07.14 vasárnap, 11:33:22 »
Idézetet írta: momcrew - 2019.07.14 vasárnap, 09:27:37
Szia, és a szelep hibáját úgy tártátok fel, hogy belefújtatok, majd áramot adtatok az érintkezőkre és a szelep nem zárt-nyitott rendesen? Vagy a tankot hagytátok a szabadba szellőzni és a szívótoroknál meg ledugóztátok, hogy ne szívjon a motor falsot, és így nem produkálta a hibát? Vagy valami más próba volt?
Azért kérdezem, mert időnként nehezen indul a kocsim és kíváncsi vagyok, hogy többek között ez a szelep is okozhatja-e.
Szia!
A szívótorok csövét ledugóztuk a tankszellőzést pedig szabadon hagytuk és úgy megjavult!
A Nehezen indulást ez biztos hogy nem okozhatja mert ha plusz benzingőzt szívna be akkor még könnyebben el kellene indulnia!
Első körben mérjetek egy üzemanyagnyomást mert egyrészt az ingyen van másrészt a benzinpumpa a tankban sajnos egy elhasználódó alkatrész és ezt sokan csak akkor tudják meg amikor már nagyon rossz lesz az autó! Mérjetek rá és ha szépen beáll 3,8bár nyomásra akkor jó és ha meg is tartja akkor nincs vele baj! Ha további kérdéseid lennének akkor privátban még szívesen segítek!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35535 Dátum:
2019.07.14 vasárnap, 12:03:29 »
Idézetet írta: SPANNER - 2019.07.14 vasárnap, 11:33:22
Szia!
A szívótorok csövét ledugóztuk a tankszellőzést pedig szabadon hagytuk és úgy megjavult!
A Nehezen indulást ez biztos hogy nem okozhatja mert ha plusz benzingőzt szívna be akkor még könnyebben el kellene indulnia!
Első körben mérjetek egy üzemanyagnyomást mert egyrészt az ingyen van másrészt a benzinpumpa a tankban sajnos egy elhasználódó alkatrész és ezt sokan csak akkor tudják meg amikor már nagyon rossz lesz az autó! Mérjetek rá és ha szépen beáll 3,8bár nyomásra akkor jó és ha meg is tartja akkor nincs vele baj! Ha további kérdéseid lennének akkor privátban még szívesen segítek!
Csak halkan jegyzem meg, hogy a szelep mögött van egy nagy cső és egy aktív szénszűrős tartály is. Ebbe van bevezetve az tüzelőanyag tartály benzingőze és abban is van egy szelep, ami a szabad levegővel van kapcsolatban.
Szóval nem hinném, hogy ilyen esetben feltétlenül a szelep a rossz, esetleg
hamis levegőt
(levegőt és nem -tervezett- benzingőzt) szívhat még a tartálynál és a csöveknél.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.14 vasárnap, 12:39:09 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35536 Dátum:
2019.07.14 vasárnap, 12:33:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.14 vasárnap, 12:03:29
Csak halkan jegyzem meg, hogy a szelep mögött van egy nagy cső és egy aktív szénszűrős tartály is. Ebbe van bevezetve az tüzelőanyag tartály benzingőze és abban is van egy szelep, ami a szabad levegővel van kapcsolatban.
Szóval nem hinném, hogy ilyen esetben feltétlenül a szelep a rossz, esetleg falsh-ot (levegőt és nem -tervezett- benzingőzt) szívhat még a tartálynál és a csöveknél.
Döntsd el, milyen nyelven (nem) beszélsz...
Vagy fals, vagy falsch.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
schmayer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35537 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 20:41:22 »
Sziasztok!
Viszonylag új vagyok az oldalon, és ezúton szeretném megköszönni az eddigi segítségeket. Az eddig felmerült problémákra mind megtaláltam a megoldást a régebbi témákban. Ma viszont felmerült egy új gond amivel nem találkoztam itt a fórumon. Hazafelé, menet közben időközönként megállt egyszerre a klíma, rádió, km/h és fordulatszám mérő visszaesett 0ra, index nem működött. A motor teljesítmény is érezhetően visszaesett. A parkolóig hátralevő kb. 1.5 km-t így tettem meg. Találkozott már valaki hasonlóval?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35538 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 20:46:29 »
Idézetet írta: schmayer - 2019.07.18 csütörtök, 20:41:22
Sziasztok!
Viszonylag új vagyok az oldalon, és ezúton szeretném megköszönni az eddigi segítségeket. Az eddig felmerült problémákra mind megtaláltam a megoldást a régebbi témákban. Ma viszont felmerült egy új gond amivel nem találkoztam itt a fórumon. Hazafelé, menet közben időközönként megállt egyszerre a klíma, rádió, km/h és fordulatszám mérő visszaesett 0ra, index nem működött. A motor teljesítmény is érezhetően visszaesett. A parkolóig hátralevő kb. 1.5 km-t így tettem meg.
Találkozott már valaki hasonlóval
?
Segítségeteket előre is köszönöm.
A közel 20 év alatt, már minden előFORDult, nem tudsz olyat írni, ami nem.
De ez nem azt jelenti, hogy mindenre instant megoldás van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35539 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 21:12:55 »
Idézetet írta: schmayer - 2019.07.18 csütörtök, 20:41:22
Sziasztok!
Viszonylag új vagyok az oldalon, és ezúton szeretném megköszönni az eddigi segítségeket. Az eddig felmerült problémákra mind megtaláltam a megoldást a régebbi témákban. Ma viszont felmerült egy új gond amivel nem találkoztam itt a fórumon. Hazafelé, menet közben időközönként megállt egyszerre a klíma, rádió, km/h és fordulatszám mérő visszaesett 0ra, index nem működött. A motor teljesítmény is érezhetően visszaesett. A parkolóig hátralevő kb. 1.5 km-t így tettem meg. Találkozott már valaki hasonlóval?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Érdemes ellenőrizni az akkut,testvezetékeket,töltést-generátor működését.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
schmayer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35540 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 21:15:34 »
Idézetet írta: alf® - 2019.07.18 csütörtök, 21:12:55
Érdemes ellenőrizni az akkut,testvezetékeket,töltést-generátor működését.
Akkor holnap ezzel kezdek. Köszönöm
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci
kattisa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35541 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 19:32:29 »
Sziasztok keresek . Mondeo MK3 2.0 2004 Turbó vezérlő elektronikát.
Naplózva
Kattisa
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35542 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 20:06:54 »
Sziasztok! Nekiálltam kicsit rendbeszedni az autómat ( 2.0 tddi 115le d6ba )... vízpumpát cseréltem, takarítottam a szívósort, fékbetét tárcsa csere, új fékfolyadék stb... a vízpumpa cseréhez kipakoltam az akku tálcáját is. Összeraktam az autót, be szerettem volna indítani, de nem is indítózik. Nem írja ki a műszerfalon a külső hőmérsékletet, ezen kívül semmi fura dolgot nem láttam, de nem is próbál indítózni. Nem értem, eddig mindig pöcc röff volt az autó, klímától kezdve minden hibátlanul működött. Sosem csinált ilyet. Volt már máskor is kiszedve az akku hosszabb időre, sosem volt vele gond. Kulcs távirányító része is rendesen működik, de nem akar indítózni. Valakinek valami ötlet?
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35543 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 20:12:29 »
Idézetet írta: tulok99 - 2019.07.25 csütörtök, 20:06:54
Sziasztok! Nekiálltam kicsit rendbeszedni az autómat ( 2.0 tddi 115le d6ba )... vízpumpát cseréltem, takarítottam a szívósort, fékbetét tárcsa csere, új fékfolyadék stb... a vízpumpa cseréhez kipakoltam az akku tálcáját is. Összeraktam az autót, be szerettem volna indítani, de nem is indítózik. Nem írja ki a műszerfalon a külső hőmérsékletet, ezen kívül semmi fura dolgot nem láttam, de nem is próbál indítózni. Nem értem, eddig mindig pöcc röff volt az autó, klímától kezdve minden hibátlanul működött. Sosem csinált ilyet. Volt már máskor is kiszedve az akku hosszabb időre, sosem volt vele gond. Kulcs távirányító része is rendesen működik, de nem akar indítózni. Valakinek valami ötlet?
Valamit a (felesleges) szétszedés után nem raktál megfelelően össze.
Nem kell akkutálcát kivenni, lehet ott nem raktál vissza testkábelt...stb.
Amit szétszedtél, ellenőrizz le mindent!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35544 Dátum:
2019.07.27 szombat, 12:19:43 »
Sziasztok!
Lehet egy generátoron csak fesz szabályzót cserélni?
Ha igen, hol tudok venni visteont, vagy milyen generátort vegyek komplett amiben jó a fesz szabályzó?
Kapott most egy új generátort (teljesen új) de nem a legjobb az inditasom sajna
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35545 Dátum:
2019.07.27 szombat, 12:25:10 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.07.27 szombat, 12:19:43
Sziasztok!
Lehet egy generátoron csak fesz szabályzót cserélni?
Ha igen, hol tudok venni visteont, vagy
milyen generátort vegyek komplett amiben jó a fesz szabályzó
?
Kapott most egy új generátort (teljesen új) de nem a legjobb az inditasom sajna
Akkor lehet az indítómotor a probléma.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.27 szombat, 12:28:16 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35546 Dátum:
2019.07.27 szombat, 12:50:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.27 szombat, 12:25:10
Akkor lehet az indítómotor a probléma.
Nincs baja az indító motornak, egyből indul is az autó, csak az alapjárat pár másodpercig 500korul megáll. Ha rajta van mondjuk az automata fényszóró kapcsolás és sötét van akkor meg még több ideig ezt csinálja.
Generátor csere előtt nem volt ilyen, a töltésem is fix 14.4 volt volt, most pedig 14-14.3 között váltakozik.
Nem tudom, hogy ezt garanciaba fogják e cserélni de a kertész utcában sincs visteon fesz szabályzó, máshol sem találok vagy nem tudom milyet kellene venni ami nem "hibás"?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35547 Dátum:
2019.07.27 szombat, 13:03:35 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.07.27 szombat, 12:50:41
Nincs baja az indító motornak, egyből indul is az autó, csak az alapjárat pár másodpercig 500korul megáll. Ha rajta van mondjuk az automata fényszóró kapcsolás és sötét van akkor meg még több ideig ezt csinálja.
Generátor csere előtt nem volt ilyen, a töltésem is fix 14.4 volt volt, most pedig 14-14.3 között váltakozik.
Nem tudom, hogy ezt garanciaba fogják e cserélni de a kertész utcában sincs visteon fesz szabályzó, máshol sem találok vagy nem tudom milyet kellene venni ami nem "hibás"?
Akkor a leírással van a gond.
" nem a legjobb az inditasom sajna"
Sehol sincs Visteon feszültség szabályzó. Nem lehet újat venni már.
Miből gondolod, hogy az alapjárati problémát a generátor okozza?
Ha lekötöd a generátor töltőkábelét, akkor hibátlan?
Amúgy töltés probléma esetén emelheti az alapjáratot, nem pedig csökkenti.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35548 Dátum:
2019.07.27 szombat, 15:07:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.07.27 szombat, 12:50:41
Nincs baja az indító motornak, egyből indul is az autó, csak az alapjárat pár másodpercig 500korul megáll. Ha rajta van mondjuk az automata fényszóró kapcsolás és sötét van akkor meg még több ideig ezt csinálja.
Generátor csere előtt nem volt ilyen, a töltésem is fix 14.4 volt volt, most pedig 14-14.3 között váltakozik.
Nem tudom, hogy ezt garanciaba fogják e cserélni de a kertész utcában sincs visteon fesz szabályzó, máshol sem találok vagy nem tudom milyet kellene venni ami nem "hibás"?
Annó apum MK3-ján megpusztult a generátor Ausztria közepén. Ottani szervizben felraktak egy zsír új Hella-t. Azzal is indítás után azt produkálta, hogy alapjárat 500 körül pár másodpercre, töltésjelző lámpa ég. Aztán magára talált és voálá. Töltéssel nem volt probléma. Az ottani szerviz már kábelköteget meg valamelyik vezérlőt akarta cseréltetni (nem két forintért...)
Hazajött vele Ausztriából, itthoni márkaszerviz se tudta megmondani, hogy mi nem oké. Leszedve a generátort próbapadon minden jó volt. Kiment vele németbe, használta, sose semmi baja nem volt az indításkori furcsaságot leszámítva. Aztán mikor újra hazajött, cseréltük egy bontott gyári Visteonra és azonnal eltűnt a probléma. Vissza lett víve az osztrákokhoz, volt gyári bevizsgáláson, nem találtak semmit.
Azóta se tudjuk, hogy mi nem klappolt.
Gyári fesszabályzót már nem tudsz venni. A kertész utcában is azért nem újítanak már fel, mert a kínaival csak a baj van, gyárit nem tudnak venni. Amit árulnak gyári újként (vagy gyári felújítottként), az jó, olyan került az én Di-mre is annó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35549 Dátum:
2019.07.27 szombat, 15:15:51 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.27 szombat, 13:03:35
Akkor a leírással van a gond.
" nem a legjobb az inditasom sajna"
Sehol sincs Visteon feszültség szabályzó. Nem lehet újat venni már.
Miből gondolod, hogy az alapjárati problémát a generátor okozza?
Ha lekötöd a generátor töltőkábelét, akkor hibátlan?
Amúgy töltés probléma esetén emelheti az alapjáratot, nem pedig csökkenti.
Bocs, igen kicsit rosszul fogalmaztam.
Szíjfeszítő csere volt és utána kezdődött az e féle indítás, majd világított is a töltés lámpa egyből . Szerelő szerint el volt törve a régi generátor csatlakozója, amúgy tuti ő törte el (ilyenkor a 13.5 volt, volt a töltés) ahogy mozgatta akkor 14.4-re beallt. Mondta vegyek egy másik csatlakozót a bontobol, vettem egyet, osszeraktak de a hiba nem változott a 13.5v töltés maradt és az inditasom is már ilyen volt akkor. Mondta ez generátor baj lesz, vettem bele egy új generátort de azzal sem változott semmi. Kértem, hogy ellenőrizze a kábel összekötést, mert ilyen nincs, hogy egyik napról a másikra tönkre menjen rajta minden. Ja kiderült, hogy rosszul lett osszekotve a kabelkoteg az "új" csatlakozóval, mert ugyan a színek egyeztek csak a labkiosztas volt más. Ezek után már jobb volt a helyzet, a töltés beallt 14.2-re, azt mondták a régi generátor kicsit már csapágyas kezd lenni (amit elhiszem így 330ekm után) ezért maradt benne az új generátor, töltés nem pont olyan, mint előtte volt(fix 14.4), hanem 14-14.3 között változgat. Nem gondolom, hogy egy szíjfeszítő csere miatt máshogyan indulna az autó, így maradt véleményem szerint a generátor.
Lekotni még nem próbáltam.
Tegyek egy próbát? Ha lekotom akkor rendben kellene indulnia ha a fesz szabályzó a hibás?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak:
1
...
704
705
706
707
708
709
710
[
711
]
712
713
714
715
716
717
718
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ