Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:03:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
707
708
709
710
711
712
713
[
714
]
715
716
717
718
719
720
721
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772680 alkalommal)
AndyA
és 12 vendég van a témában
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35650 Dátum:
2019.10.04 péntek, 19:11:14 »
Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35651 Dátum:
2019.10.04 péntek, 19:20:48 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2019.10.04 péntek, 19:11:14
Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?
Vezeték probléma lehet. Végig kell ellenőrizni mindet, ami a generátorral kapcsolatos.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35652 Dátum:
2019.10.04 péntek, 19:47:18 »
azzal esetleg tud valaki segíteni, hogy a generátor ,hogy mekkora feszültséget ad neki az ecu? ami a gerjesztéshez kell?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35653 Dátum:
2019.10.04 péntek, 20:04:09 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2019.10.04 péntek, 19:47:18
azzal esetleg tud valaki segíteni, hogy a generátor ,hogy mekkora feszültséget ad neki az ecu? ami a gerjesztéshez kell?
Az ECU nem ad ki gerjesztő feszültséget.
Amit leírtam, azokat kell ellenőrizni., Amíg azon nem vagy túl, addig felesleges kérdezni felesleges dolgokat.
Magyarul, tenni kell a probléma megtalálása/megoldása érdekében!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nfsman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35654 Dátum:
2019.10.04 péntek, 21:14:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.04 péntek, 11:14:40
Ha a klíma kuplungról lehúzod az elektromos csatlakozót, akkor elengedi? Ha nem, akkor ott van mechanikai hiba (összegyógyult). Ha akkor jó, akkor állandóan villanyt kap és behúz, errefelé kell elindulni. Mit mond a klímapanel öntesztje? Leírás a FAQutyában.
AndyA
Üdv!
A kuplunggal nincs baj, az néha kapcsol, amikor egy klíma normál esetben ki-be kapcsolgat, akkor is "kioldott" állapotban van, amikor áll a motor. Indítás után 2-3 másodperccel kapcsol. Klíma tesztet nem csináltam még, de akkor utána járok. Az mit segít diagnosztizálni?
Naplózva
2002 Mondeo ST220
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35655 Dátum:
2019.10.05 szombat, 10:38:19 »
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Van egy 2001-es, 1,8-as benzines mondeom! A problémám vele, bemelegedés után, állandóan elindul a hűtőventillátorom! A belső mutató függőlegesen áll, fel nem forr, hosszu uton sem! Már 2db új termosztátot cseréltem, de nem változott! A tesztprogramot figyelve, / mindegyik termosztátnál/ 107C-nál kapcsol az első fokozat, és 110C-nál a második fokozat a ventillátor, és akkor nyít a termosztát, és visszamegy a víz 95C fokra! Sajnos minden termosztát, ami elektromos csatlakozós, az 98C-nál nyít, amit kapni lehet! Jelenleg Gates van benne! Én sajnos már valami elektromos problémára gondolok! Üdv:
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35656 Dátum:
2019.10.05 szombat, 10:50:03 »
Idézetet írta: Defoe - 2019.10.05 szombat, 10:38:19
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Van egy 2001-es, 1,8-as benzines mondeom! A problémám vele, bemelegedés után, állandóan elindul a hűtőventillátorom! A belső mutató függőlegesen áll, fel nem forr, hosszu uton sem! Már 2db új termosztátot cseréltem, de nem változott! A tesztprogramot figyelve, / mindegyik termosztátnál/ 107C-nál kapcsol az első fokozat, és 110C-nál a második fokozat a ventillátor, és akkor nyít a termosztát, és visszamegy a víz 95C fokra! Sajnos minden termosztát, ami elektromos csatlakozós, az 98C-nál nyít, amit kapni lehet! Jelenleg Gates van benne! Én sajnos már valami elektromos problémára gondolok! Üdv:
Teljesen természetes, hogy 106-107°C -nál elindul az alacsony fokozattal a ventilátor.
Az is teljesen normális, hogy 109-110°C -nál elindul a magas fokozattal a ventilátor. Alap esetben az alacsony fokozattal terhelés nélkül vissza kell hűtenie, tehát pl. alapjáraton sosem fog elindulni csak a hűtőfolyadék melegedéstől a magas fokozat.
Nem, nem 110°C-nál nyit a termosztát! Akkor már késő lenne.....
Ha alapjáraton (terhelés nélkül) az alacsony fokozat nem hűti vissza megfelelően, hogy leálljon az alacsony fokozat, akkor ott még mindig az lehet (amit már korábban is írtam), hogy a hűtőn nem tud a elegendő hőt leadni. Átáramlási felület -belső-, külső levegő átáramlás. Ha belül csak részlegesen kering a hűtőfolyadék és nem az egész felületen, összes csövön, akkor levegő is hiába halad át kívül. Nem tud elegendő hőt leadni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35657 Dátum:
2019.10.05 szombat, 12:48:05 »
Győző! Addig amíg el nem éri a 110C fokot egyáltalán nem nyít a termosztát! 110-nál nyít, ezért megy vissza 95-re! Mind a két termosztáttal ezt csinálta! Ehhez való termosztátok mind 98 fokosak! Mást nem is lehet kapni!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35658 Dátum:
2019.10.05 szombat, 13:46:19 »
Idézetet írta: Defoe - 2019.10.05 szombat, 12:48:05
Győző! Addig amíg el nem éri a 110C fokot egyáltalán nem nyít a termosztát! 110-nál nyít, ezért megy vissza 95-re! Mind a két termosztáttal ezt csinálta! Ehhez való termosztátok mind 98 fokosak! Mást nem is lehet kapni!
Ez így képzavar.
110°C -nál nem nyithat, mert 98°C-os. Ha 110-nél nyitna, akkor nem 98-as lenne és akkor már késő is.
Ha 110°C -nál kezded érezni a termosztát utáni csőnél, hogy elkezd melegedni, akkor az a termosztát nem jó!
Korábban említettem, hogy egy "rossz" termosztátot ki kell belezni és beépíteni, akkor kiszűrhet/kizárható a termosztát okozta akármi is!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35659 Dátum:
2019.10.05 szombat, 14:23:42 »
Valahogy nem pontosan értjük egymást! Ahogy korábban beszéltük, beleraktam a régi kibelezett termosztátot! Normális volt a keringés, csak 60-70 foknál nem ment feljebb a víz! Ez után 2 újjat is bele raktam, és mind a kettőnél 110 foknál indult el a keringés, tehát 110 foknál nyitott! Teszt üzemmodra kapcsoltam, ahol mutatja a víz hőfokát! 107 foknál indult a ventillátor első fokozata, de a hűtő még hideg volt! 110 foknál indult a 2. fokozat, és azonnal elkezdett a víz visszahülni 95 fokig, tehát ott nyitott a termosztát! Mind a kettő új ezt csinálta! Ezért gondolok elektromos hibára! A víz sensor is cserélve lett!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35660 Dátum:
2019.10.05 szombat, 15:01:27 »
Idézetet írta: Defoe - 2019.10.05 szombat, 14:23:42
Valahogy nem pontosan értjük egymást! Ahogy korábban beszéltük, beleraktam a régi kibelezett termosztátot! Normális volt a keringés, csak 60-70 foknál nem ment feljebb a víz! Ez után 2 újjat is bele raktam, és mind a kettőnél 110 foknál indult el a keringés, tehát 110 foknál nyitott! Teszt üzemmodra kapcsoltam, ahol mutatja a víz hőfokát! 107 foknál indult a ventillátor első fokozata, de a hűtő még hideg volt! 110 foknál indult a 2. fokozat, és azonnal elkezdett a víz visszahülni 95 fokig, tehát ott nyitott a termosztát! Mind a kettő új ezt csinálta! Ezért gondolok elektromos hibára! A víz sensor is cserélve lett!
Hogyan lehetne elektromos hiba?
A termosztát nem elektromos vezérlésre nyit.
A hűtőfolyadék jeladó nem okoz ilyen hibát.
Gondolom (tudom), hogy egyik új termosztát sem gyári volt. Ez itt a probléma.
Ismert jelenség, hogy ezekbe a motorokba (akár patronos, akár nem) csakis a gyári termosztátot szabad beépíteni. Lehet drága...... De most a sok egyéb termosztát és idő, ami ráment....megspórolható egy első drágább, de jó termosztáttal. Ha magának szerel az ember, akkor is az idejét, ha máshol, akkor meg a munkadíjat.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.05 szombat, 15:08:42 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35661 Dátum:
2019.10.05 szombat, 21:17:55 »
Idézetet írta: Defoe - 2019.10.05 szombat, 14:23:42
Valahogy nem pontosan értjük egymást! Ahogy korábban beszéltük, beleraktam a régi kibelezett termosztátot! Normális volt a keringés, csak 60-70 foknál nem ment feljebb a víz! Ez után 2 újjat is bele raktam, és mind a kettőnél 110 foknál indult el a keringés, tehát 110 foknál nyitott! Teszt üzemmodra kapcsoltam, ahol mutatja a víz hőfokát! 107 foknál indult a ventillátor első fokozata, de a hűtő még hideg volt! 110 foknál indult a 2. fokozat, és azonnal elkezdett a víz visszahülni 95 fokig, tehát ott nyitott a termosztát! Mind a kettő új ezt csinálta! Ezért gondolok elektromos hibára! A víz sensor is cserélve lett!
Tudok adni egy TMK keretében kiszerelt és kicserélt, de amúgy kifogástalanul működő gyári termosztátot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35662 Dátum:
2019.10.05 szombat, 21:24:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.05 szombat, 21:17:55
Tudok adni egy TMK keretében kiszerelt és kicserélt, de amúgy kifogástalanul működő gyári termosztátot.
AndyA
benzinest?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35663 Dátum:
2019.10.05 szombat, 22:12:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.05 szombat, 21:17:55
Tudok adni egy TMK keretében kiszerelt és kicserélt, de amúgy kifogástalanul működő gyári termosztátot.
AndyA
"....egy 2001-es, 1,8-as benzines mondeom....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35664 Dátum:
2019.10.06 vasárnap, 09:23:10 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.05 szombat, 21:24:16
benzinest?
Az enyém dízelből való. Ha nem egyforma, akkor alighanem nem lesz jó, nehéz lesz beszerelni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35665 Dátum:
2019.10.06 vasárnap, 10:58:49 »
Kicseréltem a műszerfal izzókat, jó lett. A csatit természetesen nem bántottam. Visszaraktam az óraegységet, elindultam, és a nagy méretű órák (ford.szám és sebesség) nem mozdulnak
Vmi elszakadt? Kiszedtem újra, a csatlakozó sértetlen, nem lazult ki, mert a km óra megőrizte az adatokat, működik. Mi lehet a baj? Most itt van szétkapva, így nem jó közlekedni, ha nem tudom mennyivel megyek
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35666 Dátum:
2019.10.06 vasárnap, 12:06:25 »
Idézetet írta: ezsolt - 2019.10.06 vasárnap, 10:58:49
Kicseréltem a műszerfal izzókat, jó lett. A csatit természetesen nem bántottam. Visszaraktam az óraegységet, elindultam, és a nagy méretű órák (ford.szám és sebesség) nem mozdulnak
Vmi elszakadt? Kiszedtem újra, a csatlakozó sértetlen, nem lazult ki, mert a km óra megőrizte az adatokat, működik. Mi lehet a baj? Most itt van szétkapva, így nem jó közlekedni, ha nem tudom mennyivel megyek
Csinálj műszercsoport tesztet, akkor megmozdulnak-e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35667 Dátum:
2019.10.06 vasárnap, 13:14:43 »
Idézetet írta: ezsolt - 2019.10.06 vasárnap, 10:58:49
Kicseréltem a műszerfal izzókat, jó lett. A csatit természetesen nem bántottam. Visszaraktam az óraegységet, elindultam, és a nagy méretű órák (ford.szám és sebesség) nem mozdulnak
Vmi elszakadt? Kiszedtem újra, a csatlakozó sértetlen, nem lazult ki, mert a km óra megőrizte az adatokat, működik. Mi lehet a baj? Most itt van szétkapva, így nem jó közlekedni, ha nem tudom mennyivel megyek
Az izzócsere leírásában benne van, hogy a "talpon" álló helyzetéből ne nagyon mozgasd el a műszercsoportot, mert valami olajos csillapítás van a mutatós részekben, és annak nem tesz jót, ha fejreállítod. Nem ebbe szaladtál bele véletlenül?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35668 Dátum:
2019.10.07 hétfő, 23:40:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.06 vasárnap, 13:14:43
Az izzócsere leírásában benne van, hogy a "talpon" álló helyzetéből ne nagyon mozgasd el a műszercsoportot,
mert valami olajos csillapítás van a mutatós részekben, és annak nem tesz jót
, ha fejreállítod. Nem ebbe szaladtál bele véletlenül?
AndyA
Te miről beszélsz?
Olajos...mi!
Léptetőmotoros, azt csinálsz vele, amit akarsz. Én sokszor mozgatom ide-oda, amikor a mutatókat állítom vissza a korábbi pozícióba szétszerelés után. (egyéb Ford műszercsoportok)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35669 Dátum:
2019.10.08 kedd, 09:30:52 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.07 hétfő, 23:40:35
Te miről beszélsz?
Olajos...mi!
Léptetőmotoros, azt csinálsz vele, amit akarsz. Én sokszor mozgatom ide-oda, amikor a mutatókat állítom vissza a korábbi pozícióba szétszerelés után. (egyéb Ford műszercsoportok)
Én nem értek hozzá, de volt valami ilyesmi a leírásában. Amúgy attól, hogy léptetőmotoros, a csillapítása lehet olajos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35670 Dátum:
2019.10.08 kedd, 09:49:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.08 kedd, 09:30:52
Én nem értek hozzá, de volt valami ilyesmi a leírásában. Amúgy attól, hogy léptetőmotoros, a csillapítása lehet olajos.
AndyA
Az egész egy zárt egység.
Össze-vissza forgatom őket javításkor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35671 Dátum:
2019.10.08 kedd, 15:08:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.08 kedd, 09:49:21
Az egész egy zárt egység.
Össze-vissza forgatom őket javításkor.
Nos, megjavult a dolog a műszerteszt lefuttatásakor egyszer csak helyre ment a mutató.
Azóta jó.
De igaza van Andy A-nak
. Ne nagyon forgassátok ide-oda.
Van rajta egy matrica, hátul, miszerint nem szabad forgatni, tekergetni.
Nyilván az említett okból.
Pontosan ebbe szaladtam bele, mivel rövid a rádugott kábel, nem tudtam annyira előrebuktatni, hogy mögé férjek, ezért óvatosan megfordítottam, és fejre is állítottam.
Bizony. És akkor "tiltott le" valami.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35672 Dátum:
2019.10.08 kedd, 16:30:29 »
Idézetet írta: ezsolt - 2019.10.08 kedd, 15:08:00
Nos, megjavult a dolog a műszerteszt lefuttatásakor egyszer csak helyre ment a mutató.
Azóta jó.
De igaza van Andy A-nak
. Ne nagyon forgassátok ide-oda.
Van rajta egy matrica, hátul, miszerint nem szabad forgatni, tekergetni.
Nyilván az említett okból.
Pontosan ebbe szaladtam bele, mivel rövid a rádugott kábel, nem tudtam annyira előrebuktatni, hogy mögé férjek, ezért óvatosan megfordítottam, és fejre is állítottam.
Bizony. És akkor "tiltott le" valami.
Ez kérem hülyeség....
Nincs semmi tiltás a műszercsoportban. Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz.
A csatlakozót is nyugodtan le szabad venni.
Az az ábra azt jelzi, hogy a plexi oldallal nem szabad lerakni, mert sérülékeny.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35673 Dátum:
2019.10.08 kedd, 16:50:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.08 kedd, 16:30:29
Ez kérem hülyeség....
Nincs semmi tiltás a műszercsoportban. Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz.
A csatlakozót is nyugodtan le szabad venni.
Az az ábra azt jelzi, hogy a plexi oldallal nem szabad lerakni, mert sérülékeny.
Kétkilós kalapáccsal is próbáltad kezelni őket, attól sem lesz semmi bajuk...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35674 Dátum:
2019.10.08 kedd, 17:02:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.08 kedd, 16:50:27
Kétkilós kalapáccsal is próbáltad kezelni őket, attól sem lesz semmi bajuk...?
AndyA
Hm...?
Ilyenről nem volt szó. Honnan jött a kérdés?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35675 Dátum:
2019.10.08 kedd, 19:34:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.08 kedd, 17:02:06
Hm...?
Ilyenről nem volt szó. Honnan jött a kérdés?
Ő azzal szokta..
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35676 Dátum:
2019.10.09 szerda, 10:50:39 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.08 kedd, 17:02:06
Hm...?
Ilyenről nem volt szó. Honnan jött a kérdés?
"Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz."
Ebbe belefér a kétkilós kalapács is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35677 Dátum:
2019.10.09 szerda, 11:08:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.09 szerda, 10:50:39
"Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz."
Ebbe belefér a kétkilós kalapács is.
AndyA
Valóban.
De úgy néz ki, hogy műszercsoporttal kapcsolatban ilyen csak neked jutott eszedbe!
ui: Mondjuk még nem próbáltam, lehet azt is kibírja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35678 Dátum:
2019.10.09 szerda, 12:44:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.04 péntek, 20:04:09
Az ECU nem ad ki gerjesztő feszültséget.
Amit leírtam, azokat kell ellenőrizni., Amíg azon nem vagy túl, addig felesleges kérdezni felesleges dolgokat.
Magyarul, tenni kell a probléma megtalálása/megoldása érdekében!
Köszi az infókat , meglett a gond , miért ne a főtengely ékszíjtárcsa. nem hajtotta meg rendesen a generátort , aztán most szét is szakadt .....
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35679 Dátum:
2019.10.09 szerda, 13:02:32 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2019.10.09 szerda, 12:44:15
Köszi az infókat , meglett a gond , miért ne a főtengely ékszíjtárcsa. nem hajtotta meg rendesen a generátort , aztán most szét is szakadt .....
Így tiszta sor, hogy mi a gond.
Viszont akkor lehet, a szíjfeszítő sem egészen acélos már.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35680 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 09:11:02 »
Sziasztok,
A mondeónkon egyik féklámpa sem üzemel. Kicseréltem a 21W izzókat a régiek üvegbúrája belülról fekete ködös volt, de semmi. A 10A biztosíték is jó. (próbalámpával nem mértem hogy van e fesz. hátul mert egyedül voltam a melóra de új izzókat tettem szóval gyanítom nincs) Merre érdemes keresgélni, van tipikus hiba ezen a területen?
Üdv és köszi,
Molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35681 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 09:16:30 »
Idézetet írta: molbar - 2019.10.10 csütörtök, 09:11:02
Sziasztok,
A mondeónkon egyik féklámpa sem üzemel. Kicseréltem a 21W izzókat a régiek üvegbúrája belülról fekete ködös volt, de semmi. A 10A biztosíték is jó. (próbalámpával nem mértem hogy van e fesz. hátul mert egyedül voltam a melóra de új izzókat tettem szóval gyanítom nincs) Merre érdemes keresgélni, van tipikus hiba ezen a területen?
Üdv és köszi,
Molbar
Féklámpa kapcsoló, kapcsolónál ellenőrizni a tápfeszültséget.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vikesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35682 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 11:24:49 »
Sziasztok!
2001-es facelift előtti 1.8 MK3-asom őszíti a hajszálaimat.
Leállt a fűtésem és az első szélvédő fűtésem. Egyszerre (!?)... Sem a fűtőmotor kapcsoló, sem a hideg-meleg állító, sem a fűtésirány beállító nem műxik.
A biztosítékok ellenőrzésénél nem találtam olvadtat az AC és szélvédőfűtéses piktogramoknál.
Gyanakodtam a fűtőmotor előtét ellenállására is, bár a legnagyobb fokozat sem kapcsolt. Kicseréltem. Nem nyert...
A klímavezérlő panel lett a következő. Kicseréltem, nem javult meg.
Menet közben még kiiktattam az első szélvédőfűtés kapcsolóját, hátha annak hibája blokkol valamit. De nem.
Ha estleg valakinél előfordult hasonló hibacsomag és tudna segíteni, azt nagy köszönettel venném.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35683 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 11:40:05 »
Idézetet írta: Vikesz - 2019.10.13 vasárnap, 11:24:49
Sziasztok!
2001-es facelift előtti 1.8 MK3-asom őszíti a hajszálaimat.
Leállt a fűtésem és az első szélvédő fűtésem. Egyszerre (!?)... Sem a fűtőmotor kapcsoló, sem a hideg-meleg állító, sem a fűtésirány beállító nem műxik.
A biztosítékok ellenőrzésénél nem találtam olvadtat az AC és szélvédőfűtéses piktogramoknál.
Gyanakodtam a fűtőmotor előtét ellenállására is, bár a legnagyobb fokozat sem kapcsolt. Kicseréltem. Nem nyert...
A klímavezérlő panel lett a következő. Kicseréltem, nem javult meg.
Menet közben még kiiktattam az első szélvédőfűtés kapcsolóját, hátha annak hibája blokkol valamit. De nem.
Ha estleg valakinél előfordult hasonló hibacsomag és tudna segíteni, azt nagy köszönettel venném.
Az összes biztosítékot át kell nézni. A motortérben és az utastérben is! Nem csak ahol az ábrát látod.
Felesleges volt cserélgetni az alkatrészeket.... Nem így kell hibát keresni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vikesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35684 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 18:30:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.13 vasárnap, 11:40:05
Az összes biztosítékot át kell nézni. A motortérben és az utastérben is! Nem csak ahol az ábrát látod.
Felesleges volt cserélgetni az alkatrészeket.... Nem így kell hibát keresni.
Köszönöm!
Nekiállok megnézni őket. A cseréket betudom tanulópénznek:).
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35685 Dátum:
2019.10.16 szerda, 10:17:00 »
Idézetet írta: ezsolt - 2019.10.08 kedd, 15:08:00
Nos, megjavult a dolog a műszerteszt lefuttatásakor egyszer csak helyre ment a mutató.
Azóta jó.
De igaza van Andy A-nak
. Ne nagyon forgassátok ide-oda.
Van rajta egy matrica, hátul, miszerint nem szabad forgatni, tekergetni.
Nyilván az említett okból.
Pontosan ebbe szaladtam bele, mivel rövid a rádugott kábel, nem tudtam annyira előrebuktatni, hogy mögé férjek, ezért óvatosan megfordítottam, és fejre is állítottam.
Bizony. És akkor "tiltott le" valami.
Talán az lehetett a hiba oka,hogy a mutatók teljesen átfordultak és az alapállásnál lévő kis tüske másik oldalán volt a mutató.Ekkor csak a műszerfal teszt vagy a visszaforditás segit.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35686 Dátum:
2019.10.16 szerda, 10:51:01 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2019.10.16 szerda, 10:17:00
Talán az lehetett a hiba oka,hogy a mutatók teljesen átfordultak és az alapállásnál lévő kis tüske másik oldalán volt a mutató.Ekkor csak a műszerfal teszt vagy a visszaforditás segit.
Nem tud átfotdulni teljesen.
Nem olyan könnyen mozog "magától".
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 10:55:18 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35687 Dátum:
2019.10.16 szerda, 14:26:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.16 szerda, 10:51:01
Nem tud átfotdulni teljesen.
Nem olyan könnyen mozog "magától".
...mert van benne egy olajos csillapítás?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35688 Dátum:
2019.10.16 szerda, 14:33:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.16 szerda, 14:26:19
...mert van benne egy olajos csillapítás?
AndyA
Neeeeem.
Mert léptetőmotor.
Hacsak csillapítása van valaminek, az nem végállás.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 14:35:12 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35689 Dátum:
2019.10.18 péntek, 13:14:27 »
Sziasztok kéne egy kis segítség. Ma reggel indítottam a mondot csak folyamatos kis kattogasok jöttek ki belőle inditozaskor és levett minden áramot a magnót kikapcsolta az órák állandóan teszt alatt voltak mikor akksit cserelsz. Valakinek valami ötlete? Tegnap még semmi se volt minden ok indult ment semmi előjele nem volt hogy valami hibara utána köszönettel ZSOLT
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2574
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35690 Dátum:
2019.10.18 péntek, 13:39:56 »
Idézetet írta: A-magyar - 2019.10.18 péntek, 13:14:27
Sziasztok kéne egy kis segítség. Ma reggel indítottam a mondot csak folyamatos kis kattogasok jöttek ki belőle inditozaskor és levett minden áramot a magnót kikapcsolta az órák állandóan teszt alatt voltak mikor akksit cserelsz. Valakinek valami ötlete? Tegnap még semmi se volt minden ok indult ment semmi előjele nem volt hogy valami hibara utána köszönettel ZSOLT
Akksi csere a megoldás vagy valami test probléma.
2 ilyen hiba jelenség volt a környezetemben, ja és nálam is jelentkezett már egyszer és mindenhol az akksi csere oldotta meg a problémát.
Mindhárom auto diesel volt...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35691 Dátum:
2019.10.18 péntek, 14:29:30 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.18 péntek, 13:39:56
Akksi csere a megoldás vagy valami test probléma.
2 ilyen hiba jelenség volt a környezetemben, ja és nálam is jelentkezett már egyszer és mindenhol az akksi csere oldotta meg a problémát.
Mindhárom auto diesel volt...
köszönöm már is gondoskodó a csererol
Naplózva
Vikesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35692 Dátum:
2019.10.18 péntek, 15:42:23 »
Idézetet írta: Vikesz - 2019.10.13 vasárnap, 11:24:49
Sziasztok!
2001-es facelift előtti 1.8 MK3-asom őszíti a hajszálaimat.
Leállt a fűtésem és az első szélvédő fűtésem. Egyszerre (!?)... Sem a fűtőmotor kapcsoló, sem a hideg-meleg állító, sem a fűtésirány beállító nem műxik.
A biztosítékok ellenőrzésénél nem találtam olvadtat az AC és szélvédőfűtéses piktogramoknál.
Gyanakodtam a fűtőmotor előtét ellenállására is, bár a legnagyobb fokozat sem kapcsolt. Kicseréltem. Nem nyert...
A klímavezérlő panel lett a következő. Kicseréltem, nem javult meg.
Menet közben még kiiktattam az első szélvédőfűtés kapcsolóját, hátha annak hibája blokkol valamit. De nem.
Ha estleg valakinél előfordult hasonló hibacsomag és tudna segíteni, azt nagy köszönettel venném.
Végre világosban értem haza, át tudtam nézni a biztosítékokat. Minkét panelen, a motortérben és a kisbox mögöttit is. Mindegyiket megmértem, egyik sem szakadt.
Lehet olyan alkatrész, amelynek hibája nem üti ki a biztosítékot, de valamiért blokkolja a vezérlőt és a szélvédőfűtést?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35693 Dátum:
2019.10.18 péntek, 19:48:47 »
Idézetet írta: Vikesz - 2019.10.18 péntek, 15:42:23
Végre világosban értem haza, át tudtam nézni a biztosítékokat. Minkét panelen, a motortérben és a kisbox mögöttit is. Mindegyiket megmértem, egyik sem szakadt.
Lehet olyan alkatrész, amelynek hibája nem üti ki a biztosítékot, de valamiért blokkolja a vezérlőt és a szélvédőfűtést?
Meg kell nézni, hogy a fütés szabályzó panel meg kap-e minden szükséges test-et és tápfeszültséget.
Ha nem, akkor végig kell nézni, hogy hol nem megy tovább.
Amennyiben mindent megkap és továbbra sem működik, akkor a panel a rossz. Szerintem nem az....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gabesz72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35694 Dátum:
2019.10.23 szerda, 08:10:53 »
sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35695 Dátum:
2019.10.23 szerda, 08:30:47 »
Idézetet írta: gabesz72 - 2019.10.23 szerda, 08:10:53
sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
Ha ilyenkor rúgsz egyet a gázpedálom, pöccintesz rajta egyet, akkor elkezd lassítani?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35696 Dátum:
2019.10.23 szerda, 09:12:39 »
Idézetet írta: gabesz72 - 2019.10.23 szerda, 08:10:53
sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
akku,töltés és vagy generátor hiba okozhatja.Az ecu tartja a fordulatot, ha kevésnek ítéli a töltést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabesz72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35697 Dátum:
2019.10.23 szerda, 09:21:23 »
csak a kuplung benyomására reagál
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35698 Dátum:
2019.10.23 szerda, 09:34:05 »
Idézetet írta: gabesz72 - 2019.10.23 szerda, 09:21:23
csak a kuplung benyomására reagál
A villanyos gázpedál a dizliken csinál néha olyat, hogy ha sokat használják egy bizonyos állásban, állandó sebességgel, hogy szeret ott "bekopni" és megragadni. De ez elég ritka dolog. Akkor töltési gond inkább, ami lehet döglődő akksi, lehet az akksi alatt a testelési pont korróziója miatti fesz. esés, ill. peches esetben generátor probléma. A vezérlés ráhúzza kicsit a gázt, hogy (szerinte) elég villanyt tudjon csinálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35699 Dátum:
2019.10.23 szerda, 09:59:31 »
Idézetet írta: gabesz72 - 2019.10.23 szerda, 08:10:53
sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
40-nél amúgy se kéne 4ben menni 1000es fordulaton
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
707
708
709
710
711
712
713
[
714
]
715
716
717
718
719
720
721
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ