Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:32:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 712 713 [714] 715 716 717 718 719 720 721 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144360 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #35650 Dátum: 2019.10.04 péntek, 19:11:14 »

Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35651 Dátum: 2019.10.04 péntek, 19:20:48 »

Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?

Vezeték probléma lehet. Végig kell ellenőrizni mindet, ami a generátorral kapcsolatos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #35652 Dátum: 2019.10.04 péntek, 19:47:18 »

azzal esetleg tud valaki segíteni, hogy a generátor ,hogy mekkora feszültséget ad neki az ecu? ami a gerjesztéshez kell?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35653 Dátum: 2019.10.04 péntek, 20:04:09 »

azzal esetleg tud valaki segíteni, hogy a generátor ,hogy mekkora feszültséget ad neki az ecu? ami a gerjesztéshez kell?

Az ECU nem ad ki gerjesztő feszültséget.

Amit leírtam, azokat kell ellenőrizni., Amíg azon nem vagy túl, addig felesleges kérdezni felesleges dolgokat.  wave
Magyarul, tenni kell a probléma megtalálása/megoldása érdekében!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #35654 Dátum: 2019.10.04 péntek, 21:14:46 »

Ha a klíma kuplungról lehúzod az elektromos csatlakozót, akkor elengedi? Ha nem, akkor ott van mechanikai hiba (összegyógyult). Ha akkor jó, akkor állandóan villanyt kap és behúz, errefelé kell elindulni. Mit mond a klímapanel öntesztje? Leírás a FAQutyában.

AndyA

Üdv!

A kuplunggal nincs baj, az néha kapcsol, amikor egy klíma normál esetben ki-be kapcsolgat, akkor is "kioldott" állapotban van, amikor áll a motor. Indítás után 2-3 másodperccel kapcsol. Klíma tesztet nem csináltam még, de akkor utána járok. Az mit segít diagnosztizálni?
Naplózva

2002 Mondeo ST220
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35655 Dátum: 2019.10.05 szombat, 10:38:19 »

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Van egy 2001-es, 1,8-as benzines mondeom!  A problémám vele, bemelegedés után, állandóan elindul a hűtőventillátorom! A belső mutató függőlegesen áll, fel nem forr, hosszu uton sem!  Már 2db új termosztátot cseréltem, de nem változott! A tesztprogramot figyelve, / mindegyik termosztátnál/ 107C-nál kapcsol az első fokozat, és 110C-nál a második fokozat a ventillátor, és akkor nyít a termosztát, és visszamegy a víz 95C fokra! Sajnos minden termosztát, ami elektromos csatlakozós, az 98C-nál nyít, amit kapni lehet! Jelenleg Gates van benne!   Én sajnos már valami elektromos problémára gondolok!   Üdv:
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35656 Dátum: 2019.10.05 szombat, 10:50:03 »

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Van egy 2001-es, 1,8-as benzines mondeom!  A problémám vele, bemelegedés után, állandóan elindul a hűtőventillátorom! A belső mutató függőlegesen áll, fel nem forr, hosszu uton sem!  Már 2db új termosztátot cseréltem, de nem változott! A tesztprogramot figyelve, / mindegyik termosztátnál/ 107C-nál kapcsol az első fokozat, és 110C-nál a második fokozat a ventillátor, és akkor nyít a termosztát, és visszamegy a víz 95C fokra! Sajnos minden termosztát, ami elektromos csatlakozós, az 98C-nál nyít, amit kapni lehet! Jelenleg Gates van benne!   Én sajnos már valami elektromos problémára gondolok!   Üdv:

Teljesen természetes, hogy 106-107°C -nál elindul az alacsony fokozattal a ventilátor.
Az is teljesen normális, hogy 109-110°C -nál elindul a magas fokozattal a ventilátor. Alap esetben az alacsony fokozattal terhelés nélkül vissza kell hűtenie, tehát pl. alapjáraton sosem fog elindulni csak a hűtőfolyadék melegedéstől a magas fokozat.
Nem, nem 110°C-nál nyit a termosztát! Akkor már késő lenne.....
Ha alapjáraton (terhelés nélkül) az alacsony fokozat nem hűti vissza megfelelően, hogy leálljon az alacsony fokozat, akkor ott még mindig az lehet (amit már korábban is írtam), hogy a hűtőn nem tud a elegendő hőt leadni. Átáramlási felület -belső-, külső levegő átáramlás. Ha belül csak részlegesen kering a hűtőfolyadék és nem az egész felületen, összes csövön, akkor levegő is hiába halad át kívül. Nem tud elegendő hőt leadni.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35657 Dátum: 2019.10.05 szombat, 12:48:05 »

Győző! Addig amíg el nem éri a 110C fokot egyáltalán nem nyít a termosztát! 110-nál nyít, ezért megy vissza 95-re! Mind a két termosztáttal ezt csinálta! Ehhez való termosztátok mind 98 fokosak! Mást nem is lehet kapni!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35658 Dátum: 2019.10.05 szombat, 13:46:19 »

Győző! Addig amíg el nem éri a 110C fokot egyáltalán nem nyít a termosztát! 110-nál nyít, ezért megy vissza 95-re! Mind a két termosztáttal ezt csinálta! Ehhez való termosztátok mind 98 fokosak! Mást nem is lehet kapni!

Ez így képzavar.

110°C -nál nem nyithat, mert 98°C-os. Ha 110-nél nyitna, akkor nem 98-as lenne és akkor már késő is.

Ha 110°C -nál kezded érezni a termosztát utáni csőnél, hogy elkezd melegedni, akkor az a termosztát nem jó!

Korábban említettem, hogy egy "rossz" termosztátot ki kell belezni és beépíteni, akkor kiszűrhet/kizárható a termosztát okozta akármi is!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35659 Dátum: 2019.10.05 szombat, 14:23:42 »

Valahogy nem pontosan értjük egymást!  Ahogy korábban beszéltük, beleraktam a régi kibelezett termosztátot!  Normális volt a keringés, csak 60-70 foknál nem ment feljebb a víz!  Ez után 2  újjat is bele raktam, és mind a kettőnél 110 foknál indult el a keringés, tehát 110 foknál nyitott!  Teszt üzemmodra kapcsoltam, ahol mutatja a víz hőfokát!  107 foknál indult a ventillátor első fokozata, de a hűtő még hideg volt!  110 foknál indult a 2. fokozat, és azonnal elkezdett a víz visszahülni 95 fokig, tehát ott nyitott a termosztát!  Mind a kettő új ezt csinálta!   Ezért gondolok elektromos hibára!  A víz sensor is cserélve lett!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35660 Dátum: 2019.10.05 szombat, 15:01:27 »

Valahogy nem pontosan értjük egymást!  Ahogy korábban beszéltük, beleraktam a régi kibelezett termosztátot!  Normális volt a keringés, csak 60-70 foknál nem ment feljebb a víz!  Ez után 2  újjat is bele raktam, és mind a kettőnél 110 foknál indult el a keringés, tehát 110 foknál nyitott!  Teszt üzemmodra kapcsoltam, ahol mutatja a víz hőfokát!  107 foknál indult a ventillátor első fokozata, de a hűtő még hideg volt!  110 foknál indult a 2. fokozat, és azonnal elkezdett a víz visszahülni 95 fokig, tehát ott nyitott a termosztát!  Mind a kettő új ezt csinálta!   Ezért gondolok elektromos hibára!  A víz sensor is cserélve lett!

Hogyan lehetne elektromos hiba?
A termosztát nem elektromos vezérlésre nyit.
A hűtőfolyadék jeladó nem okoz ilyen hibát.

Gondolom (tudom), hogy egyik új termosztát sem gyári volt. Ez itt a probléma.
Ismert jelenség, hogy ezekbe a motorokba (akár patronos, akár nem) csakis a gyári termosztátot szabad beépíteni. Lehet drága......  De most a sok egyéb termosztát és idő, ami ráment....megspórolható egy első drágább, de jó termosztáttal. Ha magának szerel az ember, akkor is az idejét, ha máshol, akkor meg a munkadíjat.









« Utoljára szerkesztve: 2019.10.05 szombat, 15:08:42 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35661 Dátum: 2019.10.05 szombat, 21:17:55 »

Valahogy nem pontosan értjük egymást!  Ahogy korábban beszéltük, beleraktam a régi kibelezett termosztátot!  Normális volt a keringés, csak 60-70 foknál nem ment feljebb a víz!  Ez után 2  újjat is bele raktam, és mind a kettőnél 110 foknál indult el a keringés, tehát 110 foknál nyitott!  Teszt üzemmodra kapcsoltam, ahol mutatja a víz hőfokát!  107 foknál indult a ventillátor első fokozata, de a hűtő még hideg volt!  110 foknál indult a 2. fokozat, és azonnal elkezdett a víz visszahülni 95 fokig, tehát ott nyitott a termosztát!  Mind a kettő új ezt csinálta!   Ezért gondolok elektromos hibára!  A víz sensor is cserélve lett!

Tudok adni egy TMK keretében kiszerelt és kicserélt, de amúgy kifogástalanul működő gyári termosztátot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35662 Dátum: 2019.10.05 szombat, 21:24:16 »

Tudok adni egy TMK keretében kiszerelt és kicserélt, de amúgy kifogástalanul működő gyári termosztátot.

AndyA
benzinest?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35663 Dátum: 2019.10.05 szombat, 22:12:12 »

Tudok adni egy TMK keretében kiszerelt és kicserélt, de amúgy kifogástalanul működő gyári termosztátot.

AndyA

"....egy 2001-es, 1,8-as benzines mondeom....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35664 Dátum: 2019.10.06 vasárnap, 09:23:10 »

benzinest?

Az enyém dízelből való. Ha nem egyforma, akkor alighanem nem lesz jó, nehéz lesz beszerelni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #35665 Dátum: 2019.10.06 vasárnap, 10:58:49 »

Kicseréltem a műszerfal izzókat, jó lett. A csatit természetesen nem bántottam. Visszaraktam az óraegységet, elindultam, és a nagy méretű órák (ford.szám és sebesség) nem mozdulnak  rinya  Vmi elszakadt? Kiszedtem újra, a  csatlakozó sértetlen, nem lazult ki, mert a km óra megőrizte az adatokat, működik. Mi lehet a baj? Most itt van szétkapva, így nem jó közlekedni, ha nem tudom mennyivel megyek  Roll Eyes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35666 Dátum: 2019.10.06 vasárnap, 12:06:25 »

Kicseréltem a műszerfal izzókat, jó lett. A csatit természetesen nem bántottam. Visszaraktam az óraegységet, elindultam, és a nagy méretű órák (ford.szám és sebesség) nem mozdulnak  rinya  Vmi elszakadt? Kiszedtem újra, a  csatlakozó sértetlen, nem lazult ki, mert a km óra megőrizte az adatokat, működik. Mi lehet a baj? Most itt van szétkapva, így nem jó közlekedni, ha nem tudom mennyivel megyek  Roll Eyes

Csinálj műszercsoport tesztet, akkor megmozdulnak-e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35667 Dátum: 2019.10.06 vasárnap, 13:14:43 »

Kicseréltem a műszerfal izzókat, jó lett. A csatit természetesen nem bántottam. Visszaraktam az óraegységet, elindultam, és a nagy méretű órák (ford.szám és sebesség) nem mozdulnak  rinya  Vmi elszakadt? Kiszedtem újra, a  csatlakozó sértetlen, nem lazult ki, mert a km óra megőrizte az adatokat, működik. Mi lehet a baj? Most itt van szétkapva, így nem jó közlekedni, ha nem tudom mennyivel megyek  Roll Eyes

Az izzócsere leírásában benne van, hogy a "talpon" álló helyzetéből ne nagyon mozgasd el a műszercsoportot, mert valami olajos csillapítás van a mutatós részekben, és annak nem tesz jót, ha fejreállítod. Nem ebbe szaladtál bele véletlenül?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35668 Dátum: 2019.10.07 hétfő, 23:40:35 »

Az izzócsere leírásában benne van, hogy a "talpon" álló helyzetéből ne nagyon mozgasd el a műszercsoportot, mert valami olajos csillapítás van a mutatós részekben, és annak nem tesz jót, ha fejreállítod. Nem ebbe szaladtál bele véletlenül?

AndyA

Te miről beszélsz?  nyes nyes nyes

Olajos...mi!  laugh

Léptetőmotoros, azt csinálsz vele, amit akarsz. Én sokszor mozgatom ide-oda, amikor a mutatókat állítom vissza a korábbi pozícióba szétszerelés után. (egyéb Ford műszercsoportok)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35669 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:30:52 »

Te miről beszélsz?  nyes nyes nyes

Olajos...mi!  laugh

Léptetőmotoros, azt csinálsz vele, amit akarsz. Én sokszor mozgatom ide-oda, amikor a mutatókat állítom vissza a korábbi pozícióba szétszerelés után. (egyéb Ford műszercsoportok)

Én nem értek hozzá, de volt valami ilyesmi a leírásában. Amúgy attól, hogy léptetőmotoros, a csillapítása lehet olajos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35670 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:49:21 »

Én nem értek hozzá, de volt valami ilyesmi a leírásában. Amúgy attól, hogy léptetőmotoros, a csillapítása lehet olajos.

AndyA

Az egész egy zárt egység.
Össze-vissza forgatom őket javításkor.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #35671 Dátum: 2019.10.08 kedd, 15:08:00 »

Az egész egy zárt egység.
Össze-vissza forgatom őket javításkor.  vigyor3

Nos, megjavult a dolog a műszerteszt lefuttatásakor egyszer csak helyre ment a mutató.
Azóta jó.
De igaza van Andy A-nak. Ne nagyon forgassátok ide-oda.
Van rajta egy matrica, hátul, miszerint nem szabad forgatni, tekergetni.
Nyilván az említett okból.
Pontosan ebbe szaladtam bele, mivel rövid a rádugott kábel, nem tudtam annyira előrebuktatni, hogy mögé férjek, ezért óvatosan megfordítottam, és fejre is állítottam.
Bizony. És akkor "tiltott le" valami.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35672 Dátum: 2019.10.08 kedd, 16:30:29 »

Nos, megjavult a dolog a műszerteszt lefuttatásakor egyszer csak helyre ment a mutató.
Azóta jó.
De igaza van Andy A-nak. Ne nagyon forgassátok ide-oda.
Van rajta egy matrica, hátul, miszerint nem szabad forgatni, tekergetni.
Nyilván az említett okból.
Pontosan ebbe szaladtam bele, mivel rövid a rádugott kábel, nem tudtam annyira előrebuktatni, hogy mögé férjek, ezért óvatosan megfordítottam, és fejre is állítottam.
Bizony. És akkor "tiltott le" valami.


Ez kérem hülyeség....  wave

Nincs semmi tiltás a műszercsoportban. Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz.  Cool


A csatlakozót is nyugodtan le szabad venni.
Az az ábra azt jelzi, hogy a plexi oldallal nem szabad lerakni, mert sérülékeny.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35673 Dátum: 2019.10.08 kedd, 16:50:27 »

Ez kérem hülyeség....  wave

Nincs semmi tiltás a műszercsoportban. Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz.  Cool


A csatlakozót is nyugodtan le szabad venni.
Az az ábra azt jelzi, hogy a plexi oldallal nem szabad lerakni, mert sérülékeny.

Kétkilós kalapáccsal is próbáltad kezelni őket, attól sem lesz semmi bajuk...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35674 Dátum: 2019.10.08 kedd, 17:02:06 »

Kétkilós kalapáccsal is próbáltad kezelni őket, attól sem lesz semmi bajuk...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Hm...?

Ilyenről nem volt szó. Honnan jött a kérdés?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #35675 Dátum: 2019.10.08 kedd, 19:34:19 »

Hm...?

Ilyenről nem volt szó. Honnan jött a kérdés?
Ő azzal szokta.. eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35676 Dátum: 2019.10.09 szerda, 10:50:39 »

Hm...?

Ilyenről nem volt szó. Honnan jött a kérdés?

"Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz."

Ebbe belefér a kétkilós kalapács is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35677 Dátum: 2019.10.09 szerda, 11:08:26 »

"Bármit csinálok velük, semmi bajuk nem lesz."

Ebbe belefér a kétkilós kalapács is. Smiley

AndyA

Valóban.
De úgy néz ki, hogy műszercsoporttal kapcsolatban ilyen csak neked jutott eszedbe!  eplus2

ui: Mondjuk még nem próbáltam, lehet azt is kibírja.  Tongue
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #35678 Dátum: 2019.10.09 szerda, 12:44:15 »

Az ECU nem ad ki gerjesztő feszültséget.

Amit leírtam, azokat kell ellenőrizni., Amíg azon nem vagy túl, addig felesleges kérdezni felesleges dolgokat.  wave
Magyarul, tenni kell a probléma megtalálása/megoldása érdekében!

Köszi az infókat , meglett a gond , miért ne a főtengely ékszíjtárcsa. nem hajtotta meg rendesen a generátort ,  aztán most szét is szakadt .....
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35679 Dátum: 2019.10.09 szerda, 13:02:32 »

Köszi az infókat , meglett a gond , miért ne a főtengely ékszíjtárcsa. nem hajtotta meg rendesen a generátort ,  aztán most szét is szakadt .....

Így tiszta sor, hogy mi a gond. Smiley

Viszont akkor lehet, a szíjfeszítő sem egészen acélos már.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #35680 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:11:02 »

Sziasztok,

A mondeónkon egyik féklámpa sem üzemel. Kicseréltem a 21W izzókat a régiek üvegbúrája belülról fekete ködös volt, de semmi. A 10A biztosíték is jó. (próbalámpával nem mértem hogy van e fesz. hátul mert egyedül voltam a melóra de új izzókat tettem szóval gyanítom nincs) Merre érdemes keresgélni, van tipikus hiba ezen a területen?

Üdv és köszi,



Molbar
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35681 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:16:30 »

Sziasztok,

A mondeónkon egyik féklámpa sem üzemel. Kicseréltem a 21W izzókat a régiek üvegbúrája belülról fekete ködös volt, de semmi. A 10A biztosíték is jó. (próbalámpával nem mértem hogy van e fesz. hátul mert egyedül voltam a melóra de új izzókat tettem szóval gyanítom nincs) Merre érdemes keresgélni, van tipikus hiba ezen a területen?

Üdv és köszi,



Molbar

Féklámpa kapcsoló, kapcsolónál ellenőrizni a tápfeszültséget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vikesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #35682 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 11:24:49 »

Sziasztok!
2001-es facelift előtti 1.8 MK3-asom őszíti a hajszálaimat.
Leállt a fűtésem és az első szélvédő fűtésem. Egyszerre (!?)... Sem a fűtőmotor kapcsoló, sem a hideg-meleg állító, sem a fűtésirány beállító nem műxik.
A biztosítékok ellenőrzésénél nem találtam olvadtat az AC és szélvédőfűtéses piktogramoknál.
Gyanakodtam a fűtőmotor előtét ellenállására is, bár a legnagyobb fokozat sem kapcsolt. Kicseréltem. Nem nyert...
A klímavezérlő panel lett a következő. Kicseréltem, nem javult meg.
Menet közben még kiiktattam az első szélvédőfűtés kapcsolóját, hátha annak hibája blokkol valamit. De nem.
Ha estleg valakinél előfordult hasonló hibacsomag és tudna segíteni, azt nagy köszönettel venném.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35683 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 11:40:05 »

Sziasztok!
2001-es facelift előtti 1.8 MK3-asom őszíti a hajszálaimat.
Leállt a fűtésem és az első szélvédő fűtésem. Egyszerre (!?)... Sem a fűtőmotor kapcsoló, sem a hideg-meleg állító, sem a fűtésirány beállító nem műxik.
A biztosítékok ellenőrzésénél nem találtam olvadtat az AC és szélvédőfűtéses piktogramoknál.
Gyanakodtam a fűtőmotor előtét ellenállására is, bár a legnagyobb fokozat sem kapcsolt. Kicseréltem. Nem nyert...
A klímavezérlő panel lett a következő. Kicseréltem, nem javult meg.
Menet közben még kiiktattam az első szélvédőfűtés kapcsolóját, hátha annak hibája blokkol valamit. De nem.
Ha estleg valakinél előfordult hasonló hibacsomag és tudna segíteni, azt nagy köszönettel venném.


Az összes biztosítékot át kell nézni. A motortérben és az utastérben is! Nem csak ahol az ábrát látod.

Felesleges volt cserélgetni az alkatrészeket.... Nem így kell hibát keresni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vikesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #35684 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 18:30:29 »

Az összes biztosítékot át kell nézni. A motortérben és az utastérben is! Nem csak ahol az ábrát látod.

Felesleges volt cserélgetni az alkatrészeket.... Nem így kell hibát keresni.


Köszönöm!
Nekiállok megnézni őket. A cseréket betudom tanulópénznek:).
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #35685 Dátum: 2019.10.16 szerda, 10:17:00 »

Nos, megjavult a dolog a műszerteszt lefuttatásakor egyszer csak helyre ment a mutató.
Azóta jó.
De igaza van Andy A-nak. Ne nagyon forgassátok ide-oda.
Van rajta egy matrica, hátul, miszerint nem szabad forgatni, tekergetni.
Nyilván az említett okból.
Pontosan ebbe szaladtam bele, mivel rövid a rádugott kábel, nem tudtam annyira előrebuktatni, hogy mögé férjek, ezért óvatosan megfordítottam, és fejre is állítottam.
Bizony. És akkor "tiltott le" valami.


Talán az lehetett a hiba oka,hogy a mutatók teljesen átfordultak és az alapállásnál lévő kis tüske másik oldalán volt a mutató.Ekkor csak a műszerfal teszt vagy a visszaforditás segit.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35686 Dátum: 2019.10.16 szerda, 10:51:01 »

Talán az lehetett a hiba oka,hogy a mutatók teljesen átfordultak és az alapállásnál lévő kis tüske másik oldalán volt a mutató.Ekkor csak a műszerfal teszt vagy a visszaforditás segit.

Nem tud átfotdulni teljesen.
Nem olyan könnyen mozog "magától".
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 10:55:18 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35687 Dátum: 2019.10.16 szerda, 14:26:19 »

Nem tud átfotdulni teljesen.
Nem olyan könnyen mozog "magától".


...mert van benne egy olajos csillapítás?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35688 Dátum: 2019.10.16 szerda, 14:33:39 »

...mert van benne egy olajos csillapítás?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Neeeeem.
Mert léptetőmotor.

Hacsak csillapítása van valaminek, az nem végállás.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 14:35:12 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #35689 Dátum: 2019.10.18 péntek, 13:14:27 »

Sziasztok kéne egy kis segítség. Ma reggel indítottam a mondot csak folyamatos kis kattogasok jöttek ki belőle inditozaskor és levett minden áramot a magnót kikapcsolta az órák állandóan teszt alatt voltak mikor akksit cserelsz. Valakinek valami ötlete? Tegnap még semmi se volt minden ok indult ment semmi előjele nem volt hogy valami hibara utána köszönettel ZSOLT
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #35690 Dátum: 2019.10.18 péntek, 13:39:56 »

Sziasztok kéne egy kis segítség. Ma reggel indítottam a mondot csak folyamatos kis kattogasok jöttek ki belőle inditozaskor és levett minden áramot a magnót kikapcsolta az órák állandóan teszt alatt voltak mikor akksit cserelsz. Valakinek valami ötlete? Tegnap még semmi se volt minden ok indult ment semmi előjele nem volt hogy valami hibara utána köszönettel ZSOLT

Akksi csere a megoldás vagy valami test probléma.

2 ilyen hiba jelenség volt a környezetemben, ja és nálam is jelentkezett már egyszer és mindenhol az akksi csere oldotta meg a problémát. wave
Mindhárom auto diesel volt...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #35691 Dátum: 2019.10.18 péntek, 14:29:30 »

Akksi csere a megoldás vagy valami test probléma.

2 ilyen hiba jelenség volt a környezetemben, ja és nálam is jelentkezett már egyszer és mindenhol az akksi csere oldotta meg a problémát. wave
Mindhárom auto diesel volt...
köszönöm már is gondoskodó a csererol
Naplózva
Vikesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #35692 Dátum: 2019.10.18 péntek, 15:42:23 »

Sziasztok!
2001-es facelift előtti 1.8 MK3-asom őszíti a hajszálaimat.
Leállt a fűtésem és az első szélvédő fűtésem. Egyszerre (!?)... Sem a fűtőmotor kapcsoló, sem a hideg-meleg állító, sem a fűtésirány beállító nem műxik.
A biztosítékok ellenőrzésénél nem találtam olvadtat az AC és szélvédőfűtéses piktogramoknál.
Gyanakodtam a fűtőmotor előtét ellenállására is, bár a legnagyobb fokozat sem kapcsolt. Kicseréltem. Nem nyert...
A klímavezérlő panel lett a következő. Kicseréltem, nem javult meg.
Menet közben még kiiktattam az első szélvédőfűtés kapcsolóját, hátha annak hibája blokkol valamit. De nem.
Ha estleg valakinél előfordult hasonló hibacsomag és tudna segíteni, azt nagy köszönettel venném.

Végre világosban értem haza, át tudtam nézni a biztosítékokat. Minkét panelen, a motortérben és a kisbox mögöttit is.  Mindegyiket megmértem, egyik sem szakadt.
Lehet olyan alkatrész, amelynek hibája nem üti ki a biztosítékot, de valamiért blokkolja a vezérlőt és a szélvédőfűtést?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35693 Dátum: 2019.10.18 péntek, 19:48:47 »

Végre világosban értem haza, át tudtam nézni a biztosítékokat. Minkét panelen, a motortérben és a kisbox mögöttit is.  Mindegyiket megmértem, egyik sem szakadt.
Lehet olyan alkatrész, amelynek hibája nem üti ki a biztosítékot, de valamiért blokkolja a vezérlőt és a szélvédőfűtést?

Meg kell nézni, hogy a fütés szabályzó panel meg kap-e minden szükséges test-et és tápfeszültséget.
Ha nem, akkor végig kell nézni, hogy hol nem megy tovább.

Amennyiben mindent megkap és továbbra sem működik, akkor a panel a rossz.  Szerintem nem az....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #35694 Dátum: 2019.10.23 szerda, 08:10:53 »

sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35695 Dátum: 2019.10.23 szerda, 08:30:47 »

sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?

Ha ilyenkor rúgsz egyet a gázpedálom, pöccintesz rajta egyet, akkor elkezd lassítani?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35696 Dátum: 2019.10.23 szerda, 09:12:39 »

sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
akku,töltés és vagy generátor hiba okozhatja.Az ecu tartja a fordulatot, ha kevésnek ítéli a töltést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #35697 Dátum: 2019.10.23 szerda, 09:21:23 »

csak a kuplung benyomására reagál
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35698 Dátum: 2019.10.23 szerda, 09:34:05 »

csak a kuplung benyomására reagál


A villanyos gázpedál a dizliken csinál néha olyat, hogy ha sokat használják egy bizonyos állásban, állandó sebességgel, hogy szeret ott "bekopni" és megragadni. De ez elég ritka dolog. Akkor töltési gond inkább, ami lehet döglődő akksi, lehet az akksi alatt a testelési pont korróziója miatti fesz. esés, ill. peches esetben generátor probléma. A vezérlés ráhúzza kicsit a gázt, hogy (szerinte) elég villanyt tudjon csinálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35699 Dátum: 2019.10.23 szerda, 09:59:31 »

sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy van 1 dizel mk3,kb 40 en megyek leveszem a lábam a gázrol,de az autó továbra is tartja a sebességet,sőt még lassan gyorsul is,és a tempomat nincs bekapcsolva,szerintetek mi lehet a gond?
40-nél amúgy se kéne 4ben menni 1000es fordulaton
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 712 713 [714] 715 716 717 718 719 720 721 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.