Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:53:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 719 720 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144508 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35600 Dátum: 2019.08.10 szombat, 19:20:46 »

Ma is munkanap van, még ha ez számodra nem is teljesen nyilvánvaló...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Munkanap akkor van, ha dolgozom....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35601 Dátum: 2019.08.13 kedd, 09:02:51 »

Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról.
Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....


Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.

A napokban lekötöm a generátort, hogy ellenőrizzem, hogy van e változás. De az jutott még eszembe, hogy akkor volt cserélve go szűrő is. Lehet azzal van a baj?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35602 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 09:39:10 »

Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról.
Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....


Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.

Generátort még nem kötöttem le.
Diagon a nyomás szerintem jó az elvarhoz képest viszont a c befecskendező korrekciós értéke 3.9 hidegen a többi 0.5-2 között van, melegedés alatt a c visszamegyek 3 alá.
Ez okozhatja a problémám?
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
carphunter1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #35603 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 11:33:33 »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem amikor bekapcsolom a tompított világítást (xenon) a műszerfalon világít a ESP az ABS és a kézifék vissza jelző lámpa.Ha leállítom az autót és újra beindítom már nem világítanak a vissza jelző lámpák csak akkor ha megint felkapcsolom a tompított világítást(xenon).Mi lehet a probléma?Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #35604 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 11:42:40 »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem amikor bekapcsolom a tompított világítást (xenon) a műszerfalon világít a ESP az ABS és a kézifék vissza jelző lámpa.Ha leállítom az autót és újra beindítom már nem világítanak a vissza jelző lámpák csak akkor ha megint felkapcsolom a tompított világítást(xenon).Mi lehet a probléma?Válaszotokat előre is köszönöm.

Kéne töltőfeszültséget mérni mielőtt és miután felkapcsolod a tompítottat.
Amikor égnek a fékrendszer hibalámpái akkor lehetne próbálni hibakódot olvasni.
A xenon gyári?
Naplózva
carphunter1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #35605 Dátum: 2019.08.18 vasárnap, 19:58:13 »

Kéne töltőfeszültséget mérni mielőtt és miután felkapcsolod a tompítottat.
Amikor égnek a fékrendszer hibalámpái akkor lehetne próbálni hibakódot olvasni.
A xenon gyári?
Igen gyári a xenon.
Naplózva
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #35606 Dátum: 2019.08.25 vasárnap, 13:41:41 »

Sziasztok

Az éjjel úgy jártam h mikor felkapcsoltam a refit utána nem tudtam lekapcsolni. Mi szokott ilyenkor tönkremenni a relé? Vagy a bajusz kapcsoló?

Üdv!
Gábor
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35607 Dátum: 2019.08.27 kedd, 15:19:22 »

Sziasztok!
 Gyári sony cd javításával foglalkozik valaki Bp. 14,15,16,17,kerület környékén? (CD ERROR) hibaüzenettel!
Köszönöm
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #35608 Dátum: 2019.09.03 kedd, 17:20:22 »

sziasztok, nemrég tapasztalt hiba, jöttem hazafele és egyszer csak elment a fed komp és nem ment a kmóra és égett a kézifék lámpa. mitől lehet ez?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35609 Dátum: 2019.09.03 kedd, 17:41:07 »

sziasztok, nemrég tapasztalt hiba, jöttem hazafele és egyszer csak elment a fed komp és nem ment a kmóra és égett a kézifék lámpa. mitől lehet ez?
gyengélkedő akuu,töltés,és vagy testhiba.valószínűsíthető.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #35610 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:10:10 »

sziasztok, segítséget kérnék, le tudná írni nekem valaki hogy hol merre találom mk3ba a sebesség jeladó szenzort?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35611 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:17:30 »

sziasztok, segítséget kérnék, le tudná írni nekem valaki hogy hol merre találom mk3ba a sebesség jeladó szenzort?
kaptál már választ.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1168905#msg1168905
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #35612 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:22:01 »

nem vagyok szerelő, sajnos, kicsit pontosabban szeretném
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35613 Dátum: 2019.09.07 szombat, 14:43:41 »

nem vagyok szerelő, sajnos, kicsit pontosabban szeretném

1. Ez így elég pontos.
2. Ha nem vagy szerelő, akkor miért kell (pontosabban)? Ha a leírtak alapján nem tudod elképzelni miről van szó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35614 Dátum: 2019.09.07 szombat, 20:45:04 »

nem vagyok szerelő, sajnos, kicsit pontosabban szeretném
röviden? a tiedben nincs ilyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #35615 Dátum: 2019.09.17 kedd, 10:41:12 »

Üdv!
A belső ventilátorom nyikorog magasabb fordulaton 3-tól. Hogy a fenébe lehet megolajozni?
Le kell bontani a műszerfalat? Mert akkor sziven szúrom magam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35616 Dátum: 2019.09.17 kedd, 10:46:09 »

Üdv!
A belső ventilátorom nyikorog magasabb fordulaton 3-tól. Hogy a fenébe lehet megolajozni?
Le kell bontani a műszerfalat? Mert akkor sziven szúrom magam.

Simán, könnyen kivehető lefelé a ventilátor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35617 Dátum: 2019.09.17 kedd, 11:23:57 »

Simán, könnyen kivehető lefelé a ventilátor.

Ott valami csavarokkal kell vigyázni, hogy el ne ejtse az ember, olyanról volt szó korábban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #35618 Dátum: 2019.09.17 kedd, 11:26:05 »

Ott valami csavarokkal kell vigyázni, hogy el ne ejtse az ember, olyanról volt szó korábban.

AndyA
A kesztyütartóból kezdjek neki vagy más trükkje van?
Naplózva
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #35619 Dátum: 2019.09.17 kedd, 11:31:50 »

A kesztyütartóból kezdjek neki vagy más trükkje van?

Engem is érdekel a hozzáférése, mert nekem meg bal kanyarokban cicereg.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35620 Dátum: 2019.09.17 kedd, 13:14:39 »

Ott valami csavarokkal kell vigyázni, hogy el ne ejtse az ember, olyanról volt szó korábban.

AndyA

Mert leesik a szőnyegre?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35621 Dátum: 2019.09.17 kedd, 13:19:09 »

Nem kell a kesztyűtartót piszkálni.
Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor.
Csatlakozóját levenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #35622 Dátum: 2019.09.17 kedd, 13:38:15 »

Nem kell a kesztyűtartót piszkálni.
Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor.
Csatlakozóját levenni.
Meglesem ha hazaértem Smiley
Köszi! Király vagy!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35623 Dátum: 2019.09.17 kedd, 17:14:24 »

Meglesem ha hazaértem Smiley
Köszi! Király vagy!

Uhhh... Most nem fogjuk tudni leszerelni egy hónapig...  wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #35624 Dátum: 2019.09.18 szerda, 17:15:11 »

Uhhh... Most nem fogjuk tudni leszerelni egy hónapig...  wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Mármint, ha követjük a leírását:
"Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor."
akkor
"nem fogjuk tudni leszerelni egy hónapig"

A motort?  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Mellesleg nekem is nyikorog balkanyarban, pláne hidegben, így kösz a leírást a kiszereléshez  integet2.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35625 Dátum: 2019.09.18 szerda, 17:44:46 »

Mármint, ha követjük a leírását:
"Alatta lévő burkolatot kell levenni (patentok) és utána 3 csavar fogja a motor házát, amivel együtt kijön a motor."
akkor
"nem fogjuk tudni leszerelni egy hónapig"

A motort?  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Mellesleg nekem is nyikorog balkanyarban, pláne hidegben, így kösz a leírást a kiszereléshez  integet2.

GSR-t... Folyamatosan öntömjénszag fogja körbelengeni minden írását...  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35626 Dátum: 2019.09.18 szerda, 18:42:07 »

GSR-t... Folyamatosan öntömjénszag fogja körbelengeni minden írását...  hehe

AndyA


Úgy ismersz......?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35627 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 07:35:40 »


Úgy ismersz......?

Úgy már ismerlek...!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35628 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 07:46:41 »

Úgy már ismerlek...!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Mikor szoktam én öntömjénezni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35629 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 08:28:44 »

Mikor szoktam én öntömjénezni?

Öööö... Egyfolytában...?  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35630 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 08:36:46 »

Öööö... Egyfolytában...?  hehe

AndyA

Rosszul látod te ezt.....
Én sosem szoktam magamat tömjénezni. Ha valamiről írok és az úgy van, akkor ennyi. Egyszer sem dicsérem magam és nem is várom el senkitől.
Innentől kezdve ami elhangzik vele/irányomban, arról nem tehetek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35631 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 09:06:23 »

Rosszul látod te ezt.....
Én sosem szoktam magamat tömjénezni. Ha valamiről írok és az úgy van, akkor ennyi. Egyszer sem dicsérem magam és nem is várom el senkitől.
Innentől kezdve ami elhangzik vele/irányomban, arról nem tehetek.

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35632 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 10:49:48 »

Mikor szoktam én öntömjénezni?

alkalomadtán?  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35633 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:16:09 »

 
alkalomadtán?  eplus2

mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35634 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:18:29 »


mf2


Hiába, ebből már nem jössz ki jól...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35635 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:23:57 »

Hiába, ebből már nem jössz ki jól...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Kéne?
Ha valaki rámkiabál valamit, amiről én tudom, hogy nem úgy van.... Hát azzal úgy vagyok, hogy felnézek az égre, de.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35636 Dátum: 2019.09.20 péntek, 07:55:01 »

Kéne?
Ha valaki rámkiabál valamit, amiről én tudom, hogy nem úgy van.... Hát azzal úgy vagyok, hogy felnézek az égre, de.....  hehe
Azt nézd, hogy ki mondja  Wink
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35637 Dátum: 2019.09.28 szombat, 13:07:35 »

Sziasztok!
Első szélvédő fűtés csatlakozót lehet venni valahol vagy csak bontott van? Szélvédő csere volt és az egyik oldalon ki volt kerülve a csati két vezetékkel ezt szeretném rendbe rakni.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35638 Dátum: 2019.09.28 szombat, 13:38:58 »

Sziasztok!
Első szélvédő fűtés csatlakozót lehet venni valahol vagy csak bontott van? Szélvédő csere volt és az egyik oldalon ki volt kerülve a csati két vezetékkel ezt szeretném rendbe rakni.
bontó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35639 Dátum: 2019.09.28 szombat, 13:48:28 »

bontó.

Megpróbálom ott, köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #35640 Dátum: 2019.09.30 hétfő, 13:40:32 »

Sziasztok!
A műszerfaldiagban a "bat"-rész mit takar? Töltés vagy az akksi feszültség? Nagyon láma vagyok elektromosságban.
Kicsit nyögve indult a gép és ki is lengett az összes mutató. 12.3-at mutat indítás előtt. Motor beindít, 13.9-14. Országúti világítàst bekapcsolom, lemegy 13-13.3-ra. Ha pörgetem, nem megy följebb. Most akkor töltés nincs, vagy döglött az akksi. Vagy mindkettő?
Ha hazaértem, rárakom töltőre éjszakára.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.30 hétfő, 17:00:04 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #35641 Dátum: 2019.10.01 kedd, 18:14:42 »

Na, méregettem egész nap, úgy néz ki akksi, mert a töltés teljesen rendben van. Az akksinak esik le a feszültsége.
Nem csodálkozom, 8 éves. vigyor3
Egyébként egy friss, egészséges akksinak mennyi a nyugalmi àllapotú feszültsége? Gondolom nem 12.30 mint nekem, vagy igen?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35642 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:49:13 »

Sziasztok!
A műszerfaldiagban a "bat"-rész mit takar? Töltés vagy az akksi feszültség? Nagyon láma vagyok elektromosságban.
Kicsit nyögve indult a gép és ki is lengett az összes mutató. 12.3-at mutat indítás előtt. Motor beindít, 13.9-14. Országúti világítàst bekapcsolom, lemegy 13-13.3-ra. Ha pörgetem, nem megy följebb. Most akkor töltés nincs, vagy döglött az akksi. Vagy mindkettő?
Ha hazaértem, rárakom töltőre éjszakára.


A BAT elvileg a mindenkori töltőfeszt mutatja, de konkrétan az enyém akkora badarságokat mutat, hogy még viccnek is rossz.

Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35643 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:50:23 »

Na, méregettem egész nap, úgy néz ki akksi, mert a töltés teljesen rendben van. Az akksinak esik le a feszültsége.
Nem csodálkozom, 8 éves. vigyor3
Egyébként egy friss, egészséges akksinak mennyi a nyugalmi àllapotú feszültsége? Gondolom nem 12.30 mint nekem, vagy igen?

Hivatalosan 12,7-12,8V a töltöt akksi nyugalmi fesze. Ha éppen töltötted (leállítod a járó motort), akkor 13,1-13,2-t is mérhetsz, ami pár perc-fél óra alatt megy le a névleges érték közelébe.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #35644 Dátum: 2019.10.01 kedd, 23:20:48 »

A BAT elvileg a mindenkori töltőfeszt mutatja, de konkrétan az enyém akkora badarságokat mutat, hogy még viccnek is rossz.

Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja...

AndyA

"Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja..."
Dettó ugyanez van nekem is, műszerrel 14 V

Ok, köszi, akkor a 13 közelében kell legyen, nem a 12   vigyor3
Asszem ideje cserélni  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35645 Dátum: 2019.10.02 szerda, 07:33:40 »

Sziasztok!
A műszerfaldiagban a "bat"-rész mit takar? Töltés vagy az akksi feszültség? Nagyon láma vagyok elektromosságban.
Kicsit nyögve indult a gép és ki is lengett az összes mutató. 12.3-at mutat indítás előtt. Motor beindít, 13.9-14. Országúti világítàst bekapcsolom, lemegy 13-13.3-ra. Ha pörgetem, nem megy följebb. Most akkor töltés nincs, vagy döglött az akksi. Vagy mindkettő?
Ha hazaértem, rárakom töltőre éjszakára.


Engedd el, ne foglalkozz vele. Hibás érték.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35646 Dátum: 2019.10.02 szerda, 08:00:42 »

"Pl. Mondja, hogy 14V, felkapcsolom a xenont, és lesz belőle 12,3. Közben az akkun mérve rendes műszerrel ugyanazt mutatja..."
Dettó ugyanez van nekem is, műszerrel 14 V

Ok, köszi, akkor a 13 közelében kell legyen, nem a 12   vigyor3
Asszem ideje cserélni  wave

Felejtsd el a műszertesztet, ki tudja, mit és hogyan mér.

Az a tutti, amit rendes műszerrel az akksi sarkain mérsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35647 Dátum: 2019.10.02 szerda, 09:44:51 »

Felejtsd el a műszertesztet, ki tudja, mit és hogyan mér.

Az a tutti, amit rendes műszerrel az akksi sarkain mérsz.

AndyA

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #35648 Dátum: 2019.10.04 péntek, 10:28:50 »

Üdv!

Olyannal találkozott-e már valaki, hogy a klíma nem hajlandó kikapcsolni semmilyen esetben? A műszerfalon az A/C gomb visszajelzője ki és bekapcsol megnyomáskor, viszont erre nem reagál a klíma. Akkor is zár a szíjtárcsa kuplungja, ha a teljes légkezelő panel ki van kapcsolva.
Szóval amint elindul a motor, felpörögnek a ventilátorok, indul is a kompresszor, mindegy, hogy a légkezelő panelen mi van beállítva. Bármi ötlet, hogy milyen vonalon induljak el? Tárolt hiba nincs, egy bluetooth-os ODBII-vel néztem torque lite appal.

A kocsi amúgy egy 2002-es ST220.

Köszi előre is!
Naplózva

2002 Mondeo ST220
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35649 Dátum: 2019.10.04 péntek, 11:14:40 »

Üdv!

Olyannal találkozott-e már valaki, hogy a klíma nem hajlandó kikapcsolni semmilyen esetben? A műszerfalon az A/C gomb visszajelzője ki és bekapcsol megnyomáskor, viszont erre nem reagál a klíma. Akkor is zár a szíjtárcsa kuplungja, ha a teljes légkezelő panel ki van kapcsolva.
Szóval amint elindul a motor, felpörögnek a ventilátorok, indul is a kompresszor, mindegy, hogy a légkezelő panelen mi van beállítva. Bármi ötlet, hogy milyen vonalon induljak el? Tárolt hiba nincs, egy bluetooth-os ODBII-vel néztem torque lite appal.

A kocsi amúgy egy 2002-es ST220.

Köszi előre is!

Ha a klíma kuplungról lehúzod az elektromos csatlakozót, akkor elengedi? Ha nem, akkor ott van mechanikai hiba (összegyógyult). Ha akkor jó, akkor állandóan villanyt kap és behúz, errefelé kell elindulni. Mit mond a klímapanel öntesztje? Leírás a FAQutyában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 719 720 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.