Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 20:45:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 722 723 ... 741   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10034511 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35750 Dátum: 2019.11.08 péntek, 13:12:20 »

Van ennél jobb választás lámpából? Melyiket lenne érdemes oda tenni?
 worship
Bontóból, gyári?
Az pont kárpitba építhető és ugye gyári is lesz.
Van FAQ is erről.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5248.0


« Utoljára szerkesztve: 2019.11.08 péntek, 13:15:50 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 306


« Új hozzászólás #35751 Dátum: 2019.11.08 péntek, 20:50:07 »

Bontóból, gyári?
Az pont kárpitba építhető és ugye gyári is lesz.
Van FAQ is erről.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5248.0


Meg Győztél.  nyes
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #35752 Dátum: 2019.11.20 szerda, 13:57:11 »

Sziasztok! A szivargyujtómrol nem megy a navigációm töltése,tegnap még működött.Töltő jó,megnéztem másik autónál,biztosítékot kicseréltem hátha az a hiba,de továbbra sincsen benne áram.Valakinek van ötlete,merre keresgéljek tovább? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35753 Dátum: 2019.11.20 szerda, 14:23:57 »

Sziasztok! A szivargyujtómrol nem megy a navigációm töltése,tegnap még működött.Töltő jó,megnéztem másik autónál,biztosítékot kicseréltem hátha az a hiba,de továbbra sincsen benne áram.Valakinek van ötlete,merre keresgéljek tovább? Előre is köszönöm a válaszokat!

Jó biztosítékot néztél?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #35754 Dátum: 2019.11.20 szerda, 14:47:16 »

Jó biztosítékot néztél?
Igen,biztosan jót néztem,táblázat alapján cseréltem.15A
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35755 Dátum: 2019.11.20 szerda, 15:10:41 »

Igen,biztosan jót néztem,táblázat alapján cseréltem.15A

Gyújtáson sem működik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #35756 Dátum: 2019.11.20 szerda, 15:12:16 »

Gyújtáson sem működik?
Ott sem működik ,próbáltam úgy is.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35757 Dátum: 2019.11.23 szombat, 17:39:59 »

Szivargyújtó hány Amperrel terhelhető?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35758 Dátum: 2019.11.23 szombat, 17:56:04 »

Szivargyújtó hány Amperrel terhelhető?
attól függ, hogy amikor legutoljára cserélték a biztosítékát mekkorát tettek bele Smiley gyárilag 15Amper
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #35759 Dátum: 2019.11.23 szombat, 17:56:09 »

Szivargyújtó hány Amperrel terhelhető?

Hivatalosan 10A, de ebben benne van a könyöklő előtti és a csomagtartóban lévő aljzat is.

15A a biztosítéka.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35760 Dátum: 2019.11.23 szombat, 17:57:04 »

Hivatalosan 10A, de ebben benne van a könyöklő előtti és a csomagtartóban lévő aljzat is.

15A a biztosítéka.

AndyA
Köszönöm!  wave

Akkor 4 A-el terhelhetem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.23 szombat, 18:01:32 írta legyozo » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35761 Dátum: 2019.11.23 szombat, 18:10:59 »

Köszönöm!  wave

Akkor 4 A-el terhelhetem.

Nem tudom, hogy milyen állásban van most a biztosíték, de ha 4A-t akarsz rátenni, akkor szerintem nézd meg, hogy ha leveszed a gyújtást, kikapcsol e a szivargyújtó. Nehogy egy éjjel alatt lenyalja az aksidat
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35762 Dátum: 2019.11.23 szombat, 18:38:00 »

Nem tudom, hogy milyen állásban van most a biztosíték, de ha 4A-t akarsz rátenni, akkor szerintem nézd meg, hogy ha leveszed a gyújtást, kikapcsol e a szivargyújtó. Nehogy egy éjjel alatt lenyalja az aksidat
Menet közben esedékes a dolog, de azért megnézem. Milyen állás közül választhatok?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35763 Dátum: 2019.11.23 szombat, 18:42:02 »

Menet közben esedékes a dolog, de azért megnézem. Milyen állás közül választhatok?

ahová a bizti megy, ott nem 2 érintkező van, hanem 3 ha tehát 2 féleképpen tudod betenni a biztit. Egyik állásban állandóan megy, másikban csak gyújtásra.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #35764 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 13:31:46 »

ahová a bizti megy, ott nem 2 érintkező van, hanem 3 ha tehát 2 féleképpen tudod betenni a biztit. Egyik állásban állandóan megy, másikban csak gyújtásra.

Köszönöm!  wave
Gyújtás nélkül is megy, de egyelőre marad is ott a bizti ahol van, csak menet közben használom a töltést.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #35765 Dátum: 2019.11.29 péntek, 15:18:57 »

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni abban hogy milyen márkájú első lambda-szondát érdemes megvenni és gyári Ford-jelest lehet-e még valahol korrekt áron kapni?

Köszönöm!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35766 Dátum: 2019.11.29 péntek, 15:52:01 »

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni abban hogy milyen márkájú első lambda-szondát érdemes megvenni és gyári Ford-jelest lehet-e még valahol korrekt áron kapni?

Köszönöm!

Megnézem a gyárit, de nézd meg addig a cromax-nál is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35767 Dátum: 2019.11.30 szombat, 10:31:06 »

Sziasztok!

Már másfél hónapja kinlodom az autóm termosztátjával, de valahogy nem jutok elöbbre! Több tanácsot is kaptam tőletek, ami sajnos elég nagy kiadással járt, de ugyan ott vagyok mint elötte! Én ugy gondolom, valami elektromos gondom lehet!  Van egy 2001-es 1,8 benzines Mondeom, aminek a termosztátja nem működik normálisan! Már a 3-dik újjat teszem bele, és mindegyik 107-109 fok között nyít, és elindul a ventillátorom! Nem számonkérés, de mindig azt mondtátok, hogy olcsó termosztát miatt van!  Most tettem bele eredeti fordott nem kevés pénzért, de sajnos ugyan úgy működik mindegyik! Szerintem valami más gondja lehet! / elektromos/

Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35768 Dátum: 2019.11.30 szombat, 11:17:30 »

Sziasztok!

Már másfél hónapja kinlodom az autóm termosztátjával, de valahogy nem jutok elöbbre! Több tanácsot is kaptam tőletek, ami sajnos elég nagy kiadással járt, de ugyan ott vagyok mint elötte! Én ugy gondolom, valami elektromos gondom lehet!  Van egy 2001-es 1,8 benzines Mondeom, aminek a termosztátja nem működik normálisan! Már a 3-dik újjat teszem bele, és mindegyik 107-109 fok között nyít, és elindul a ventillátorom! Nem számonkérés, de mindig azt mondtátok, hogy olcsó termosztát miatt van!  Most tettem bele eredeti fordott nem kevés pénzért, de sajnos ugyan úgy működik mindegyik! Szerintem valami más gondja lehet! / elektromos/

Előre is köszi a segítséget!

Nem gondolom, hogy akkor nyit. Ha akkor nyitna, az késő lenne!
Ha a ventilátor elindul, az még nem hiba és nem a termosztát nyitását jelenti.
Az alacsony indul akkor vagy a magas fokozat?
FL előtt a 106-109 °C nem magas érték a ventilátor elindulásra. A termosztát biztos nem akkor nyit.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35769 Dátum: 2019.11.30 szombat, 11:38:52 »

Nem gondolom, hogy akkor nyit. Ha akkor nyitna, az késő lenne!
Ha a ventilátor elindul, az még nem hiba és nem a termosztát nyitását jelenti.
Az alacsony indul akkor vagy a magas fokozat?
FL előtt a 106-109 °C nem magas érték a ventilátor elindulásra. A termosztát biztos nem akkor nyit.




Győző!   Amint már a múlkor is írtam, bekapcsolom a belső kontrolt, és ott figyelem a víz hőmérsékletet! /ugyan így figyeltük progival is/    98 fokos a termosztát, és 107 foknál indul a ventillátor első fokozata, és 109 foknál indul a 2-dik fokozat! Mikor elérte a 109 fokot, abban a pillanatban visszamegy a víz95 fokig, és leáll a ventillátor! Tehát akkor nyít a termosztát!  Elötte a hűtő is hideg!  Az eredeti Ford termosztáttal is ezt csinálja!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35770 Dátum: 2019.11.30 szombat, 12:08:11 »

Győző!   Amint már a múlkor is írtam, bekapcsolom a belső kontrolt, és ott figyelem a víz hőmérsékletet! /ugyan így figyeltük progival is/    98 fokos a termosztát, és 107 foknál indul a ventillátor első fokozata, és 109 foknál indul a 2-dik fokozat! Mikor elérte a 109 fokot, abban a pillanatban visszamegy a víz95 fokig, és leáll a ventillátor! Tehát akkor nyít a termosztát!  Elötte a hűtő is hideg!  Az eredeti Ford termosztáttal is ezt csinálja!

Ez így elég fura.....

"Mikor elérte a 109 fokot, abban a pillanatban visszamegy a víz95 fokig, és leáll a ventillátor! "

Nem gondolom, hogy 109-ről egy pillanat alatt 95 tud lenni. A termosztát nem úgy nyit, mint egy szelep, hogy teljesen zárva/teljesen nyitva. Hipp-hopp.
Ha pontban 109-nél nyitna a termosztát (biztosan nem így van), akkor kezdene el a hűtőn keresztül áramlani a hűtőfolyadék. Annak kell egy kicsi idő, hogy lassan visszahűljőn, nem tud egyből 95 fokos lenni.

Nem levegős a hűtőrendszer? A visszavezető vékony csöveken áramlik a vissza a kiegyenlítőtartályba a hűtőfolyadék?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35771 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:01:52 »

Ez így elég fura.....

"Mikor elérte a 109 fokot, abban a pillanatban visszamegy a víz95 fokig, és leáll a ventillátor! "

Nem gondolom, hogy 109-ről egy pillanat alatt 95 tud lenni. A termosztát nem úgy nyit, mint egy szelep, hogy teljesen zárva/teljesen nyitva. Hipp-hopp.
Ha pontban 109-nél nyitna a termosztát (biztosan nem így van), akkor kezdene el a hűtőn keresztül áramlani a hűtőfolyadék. Annak kell egy kicsi idő, hogy lassan visszahűljőn, nem tud egyből 95 fokos lenni.

Nem levegős a hűtőrendszer? A visszavezető vékony csöveken áramlik a vissza a kiegyenlítőtartályba a hűtőfolyadék?


Ohhh, egy ilyen esetem volt egy mk1 focussal.
Ez itt nagyon sok kérdés! Forog a víz? Az a 109 fok tényleg annyi? Van fűtésed? Jó a kiegyenlítő kupakja? Van nyomás a rendszerben? A termosztátra menő cső meleg? A tartályra menő cső meleg? A 109 fok a cht hőfoka? Biztos, hogy az 109 fok? Csak terhelésre melegszik van alapjáraton is?.....
Ha csak terhelésen melegszik, alapjáraton nyit a termosztát akkor első körben nézd meg, hogy nincs e dugulás a fűtés rendszerben.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35772 Dátum: 2019.11.30 szombat, 19:24:03 »


Ohhh, egy ilyen esetem volt egy mk1 focussal.
Ez itt nagyon sok kérdés! Forog a víz? Az a 109 fok tényleg annyi? Van fűtésed? Jó a kiegyenlítő kupakja? Van nyomás a rendszerben? A termosztátra menő cső meleg? A tartályra menő cső meleg? A 109 fok a cht hőfoka? Biztos, hogy az 109 fok? Csak terhelésre melegszik van alapjáraton is?.....
Ha csak terhelésen melegszik, alapjáraton nyit a termosztát akkor első körben nézd meg, hogy nincs e dugulás a fűtés rendszerben.


 nezze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35773 Dátum: 2019.11.30 szombat, 20:39:26 »

Ez így elég fura.....

"Mikor elérte a 109 fokot, abban a pillanatban visszamegy a víz95 fokig, és leáll a ventillátor! "

Nem gondolom, hogy 109-ről egy pillanat alatt 95 tud lenni. A termosztát nem úgy nyit, mint egy szelep, hogy teljesen zárva/teljesen nyitva. Hipp-hopp.
Ha pontban 109-nél nyitna a termosztát (biztosan nem így van), akkor kezdene el a hűtőn keresztül áramlani a hűtőfolyadék. Annak kell egy kicsi idő, hogy lassan visszahűljőn, nem tud egyből 95 fokos lenni.

Nem levegős a hűtőrendszer? A visszavezető vékony csöveken áramlik a vissza a kiegyenlítőtartályba a hűtőfolyadék?

Lehet, hogy félre érthetően írtam: nem ugy esik le 95 fokra, hanem folyamatosan elkezd hülni 95 fokig, és a hűtö is  és a csövek is elkezdenek melegedni! Az autót napi szinten, hosszabb uton használom!  A 107 fok, és a 109 fok ventillátor indulás az pontos adat, és a 109 fokos nyitás is! Külső és belső komputerrel ellenőrizve, mind a 3 db termosztátnál!!!!!  Valami elektromos hiba lehet, mert probáltuk a kivett termosztátot lábosba is, amelyik 109 foknál nyitott, a forróvizbe nem nyitott ki!
Gondolom azért, mert a víz szabadon forrva max. 100 fokos lehetett!    Ui: a fűtésem is tökéletes
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35774 Dátum: 2019.11.30 szombat, 20:56:47 »

Lehet, hogy félre érthetően írtam: nem ugy esik le 95 fokra, hanem folyamatosan elkezd hülni 95 fokig, és a hűtö is  és a csövek is elkezdenek melegedni! Az autót napi szinten, hosszabb uton használom!  A 107 fok, és a 109 fok ventillátor indulás az pontos adat, és a 109 fokos nyitás is! Külső és belső komputerrel ellenőrizve, mind a 3 db termosztátnál!!!!!  Valami elektromos hiba lehet, mert probáltuk a kivett termosztátot lábosba is, amelyik 109 foknál nyitott, a forróvizbe nem nyitott ki!
Gondolom azért, mert a víz szabadon forrva max. 100 fokos lehetett!    Ui: a fűtésem is tökéletes
.

Nézd meg a futesrol menő csövet, hogy elég meleg víz jut e a termosztáthoz? Mi a helyzet e fűtéseddel? Focusnal volt egy ford gyári kit ami a motor felső vezetéket kötötte össze a termosztátra menő csővel, hogy elég meleg víz jusson a termosztáthoz plus kellett bele a 74 fokos termosztát!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35775 Dátum: 2019.11.30 szombat, 22:17:33 »

Lehet, hogy félre érthetően írtam: nem ugy esik le 95 fokra, hanem folyamatosan elkezd hülni 95 fokig, és a hűtö is  és a csövek is elkezdenek melegedni! Az autót napi szinten, hosszabb uton használom!  A 107 fok, és a 109 fok ventillátor indulás az pontos adat, és a 109 fokos nyitás is! Külső és belső komputerrel ellenőrizve, mind a 3 db termosztátnál!!!!!  Valami elektromos hiba lehet, mert probáltuk a kivett termosztátot lábosba is, amelyik 109 foknál nyitott, a forróvizbe nem nyitott ki!
Gondolom azért, mert a víz szabadon forrva max. 100 fokos lehetett!    Ui: a fűtésem is tökéletes

Amelyik termosztát 109 °C -on nyit, az hibás.
A visszakeringető csöves kérdésre még nem válaszoltál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35776 Dátum: 2019.11.30 szombat, 22:20:37 »

.

Nézd meg a futesrol menő csövet, hogy elég meleg víz jut e a termosztáthoz? Mi a helyzet e fűtéseddel? Focusnal volt egy ford gyári kit ami a motor felső vezetéket kötötte össze a termosztátra menő csővel, hogy elég meleg víz jusson a termosztáthoz plus kellett bele a 74 fokos termosztát!

Már bocs, de te miről beszélsz?

Fűtéscső...elég meleg víz jut a termosztáthoz?  wilting

A termosztát a motorblokk oldalában van beszerelve és a blokkban lévő hűtőfolyadék melegíti a termosztátot.
Ez egy Duratec HE motor!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #35777 Dátum: 2019.11.30 szombat, 22:48:49 »

Már bocs, de te miről beszélsz?

Fűtéscső...elég meleg víz jut a termosztáthoz?  wilting

A termosztát a motorblokk oldalában van beszerelve és a blokkban lévő hűtőfolyadék melegíti a termosztátot.
Ez egy Duratec HE motor!

Nem tudom, hogy hol m a termosztát!
Nekem focusnal az volt a baj, bár ott máshol volt a termosztát
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35778 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 09:53:52 »

Amelyik termosztát 109 °C -on nyit, az hibás.
A visszakeringető csöves kérdésre még nem válaszoltál.

Győző!  A hűtő bemenő csöve forró! Ebből megy egy vékony cső a kiegyenlítő tartályba, ez is meleg, de a hűtő hideg! Mikor a 109 fokot eléri, a hűtő elkezd melegedni! Én nem akarom elhinni, hogy 3 db új termosztát rossz lenne, hogy mind a 3 db 109 foknál nyítna! Én arra az elektromos csatlakozóra gondolok, csak pontosan nem tudom, hogy mi célt szolgál!  Nem véletlenül tették azt oda! Később valamiért meg is szüntették! Ami nekem gyanus, hogy elektromos csatlakozójú termosztátból nem is létezik 90 fokos, csak 98-as!    Dugulásom sehol nincs, mert emlékszel rá, probáltam termosztát nélkül is! Tartotta az 50 fok körüli vizet, feljebb nem ment!  Egyszerüen 50 éves autózás után megállt a tudomány!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #35779 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 09:58:19 »

Győző!  A hűtő bemenő csöve forró! Ebből megy egy vékony cső a kiegyenlítő tartályba, ez is meleg, de a hűtő hideg! Mikor a 109 fokot eléri, a hűtő elkezd melegedni! Én nem akarom elhinni, hogy 3 db új termosztát rossz lenne, hogy mind a 3 db 109 foknál nyítna! Én arra az elektromos csatlakozóra gondolok, csak pontosan nem tudom, hogy mi célt szolgál!  Nem véletlenül tették azt oda! Később valamiért meg is szüntették! Ami nekem gyanus, hogy elektromos csatlakozójú termosztátból nem is létezik 90 fokos, csak 98-as!    Dugulásom sehol nincs, mert emlékszel rá, probáltam termosztát nélkül is! Tartotta az 50 fok körüli vizet, feljebb nem ment!  Egyszerüen 50 éves autózás után megállt a tudomány!

És arra a csatlakozóra rámértél, hogy megy-e ki áram rajta, mert ha fűtőt a termosztát, akkor azzal lesz a baj, hogy nem fűti
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35780 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 10:14:21 »

És arra a csatlakozóra rámértél, hogy megy-e ki áram rajta, mert ha fűtőt a termosztát, akkor azzal lesz a baj, hogy nem fűti

Nem kell fűtenie, normál körülmények között.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35781 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 10:28:58 »

Győző!  A hűtő bemenő csöve forró! Ebből megy egy vékony cső a kiegyenlítő tartályba, ez is meleg, de a hűtő hideg! Mikor a 109 fokot eléri, a hűtő elkezd melegedni! Én nem akarom elhinni, hogy 3 db új termosztát rossz lenne, hogy mind a 3 db 109 foknál nyítna! Én arra az elektromos csatlakozóra gondolok, csak pontosan nem tudom, hogy mi célt szolgál!  Nem véletlenül tették azt oda! Később valamiért meg is szüntették! Ami nekem gyanus, hogy elektromos csatlakozójú termosztátból nem is létezik 90 fokos, csak 98-as!    Dugulásom sehol nincs, mert emlékszel rá, probáltam termosztát nélkül is! Tartotta az 50 fok körüli vizet, feljebb nem ment!  Egyszerüen 50 éves autózás után megállt a tudomány!

Nem állt meg.
A termosztát fűtés azt a célt szolgálja, hogy ha nagy terhelést kap a motor, akkor előfűti a termosztátot, hogy hamarabb nyitni tudjon és ezzel előbb megkezdődhessen a hűtés.
Amíg normál üzemben működik a motor, addig teljesen olyan és úgy működik, mint egy fűtés nélküli termosztát.

Még egyszer ugorjunk neki.
Nem a vékony csövek hőmérsékletére kérdeztem, hanem áramlik-e rajtuk keresztül a hűtőfolyadék vissza a kiegyenlítőtartályba?
Mindkét vékony csövön folyamatosan áramlik vissza a hűtőfolyadék a kiegyenlítő tartályba?


Lehet korábban is javasoltam, de most újra leírom.
Tenni kell bele egy fűtés nélküli termosztátot, ami a 2004.03.01. utániakban van. Azzal szerintem jónak kell lennie.

« Utoljára szerkesztve: 2019.12.01 vasárnap, 10:33:57 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35782 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 10:54:20 »

Nem állt meg.
A termosztát fűtés azt a célt szolgálja, hogy ha nagy terhelést kap a motor, akkor előfűti a termosztátot, hogy hamarabb nyitni tudjon és ezzel előbb megkezdődhessen a hűtés.
Amíg normál üzemben működik a motor, addig teljesen olyan és úgy működik, mint egy fűtés nélküli termosztát.

Még egyszer ugorjunk neki.
Nem a vékony csövek hőmérsékletére kérdeztem, hanem áramlik-e rajtuk keresztül a hűtőfolyadék vissza a kiegyenlítőtartályba?
Mindkét vékony csövön folyamatosan áramlik vissza a hűtőfolyadék a kiegyenlítő tartályba?


Lehet korábban is javasoltam, de most újra leírom.
Tenni kell bele egy fűtés nélküli termosztátot, ami a 2004.03.01. utániakban van. Azzal szerintem jónak kell lennie.

[img width=600 height=600]https://www.myparto.com/img/4775792/499/31999499.jpg

Szerintem áramlik, mert a kiegyenlitő tartályba a víz meleg, és a szint is változik! Egy kérdésem lenne! Hol tudnám ellenőrizni, /mérni/ hogy kap e áramot, a csatin kívül? Nincs-e valami biztije, vagy csatlakozási pontja, mert a csatihoz lehetetlen kiszedés nélkül hozzáférni!
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.01 vasárnap, 11:01:24 írta AndyA » Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35783 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 11:31:50 »

Szerintem áramlik, mert a kiegyenlitő tartályba a víz meleg, és a szint is változik! Egy kérdésem lenne! Hol tudnám ellenőrizni, /mérni/ hogy kap e áramot, a csatin kívül? Nincs-e valami biztije, vagy csatlakozási pontja, mert a csatihoz lehetetlen kiszedés nélkül hozzáférni!

A "szerintem"-nél több kell. Lehet ellenőrizni, látszik.
A kiegyenlítőtartályban lévő hűtőfolyadék nem csak a visszaáramlástól melegszik. Az alján lévő vastag csövön keresztül is "fel kering" a melegebb folyadék.

Annak ellenére, hogy leírtam a fűtés lényegét/működését..... nem értem mit és miért szeretnél ellenőrizni rajta.
Azt a motorterhelést (nem fordulatszámot) álló helyzetben nem igazán lehet előidézni, ahol a fűtést kivezérelné a PCM.


Amúgy ha mindenképpen ezzel szeretnél foglalkozni:

A termosztát fűtés csatlakozó 1-es lábára zöld/fekete vezeték, érkezik tápfeszültség a PCM relén és az F42-es 10A-s biztosítékon keresztül. Ez gyújtáson, működés közben jelen van.
Ezt a relét/biztosítékot felesleges ellenőrizni, mert ha nem lenne rendben, akkor a benzin tápszivattyú reléje sem kapna tápfeszültséget. (Nem működne a motor.)
A termosztát fűtés csatlakozó 2-es lábára fehér/zöld vezeték a PCM C100/10-es lábára van kötve. Innen vezérli a PCM (test-et kapcsolva)a fűtést, ha szükséges.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35784 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 11:46:31 »

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni abban hogy milyen márkájú első lambda-szondát érdemes megvenni és gyári Ford-jelest lehet-e még valahol korrekt áron kapni?

Köszönöm!


Létezik a gyári (1 123 897), de nem olcsó és szerintem nincs is raktáron sehol.


Ezeket hozza a Cromax:

https://cromax.hu/lambda_szonda_ford_mondeo_2000-2007_22581?kereso_modell=0

Bárdinál van Denso és Bosch is, ennél olcsóbban.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #35785 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 11:56:29 »

A "szerintem"-nél több kell. Lehet ellenőrizni, látszik.
A kiegyenlítőtartályban lévő hűtőfolyadék nem csak a visszaáramlástól melegszik. Az alján lévő vastag csövön keresztül is "fel kering" a melegebb folyadék.

Annak ellenére, hogy leírtam a fűtés lényegét/működését..... nem értem mit és miért szeretnél ellenőrizni rajta.
Azt a motorterhelést (nem fordulatszámot) álló helyzetben nem igazán lehet előidézni, ahol a fűtést kivezérelné a PCM.


Amúgy ha mindenképpen ezzel szeretnél foglalkozni:

A termosztát fűtés csatlakozó 1-es lábára zöld/fekete vezeték, érkezik tápfeszültség a PCM relén és az F42-es 10A-s biztosítékon keresztül. Ez gyújtáson, működés közben jelen van.
Ezt a relét/biztosítékot felesleges ellenőrizni, mert ha nem lenne rendben, akkor a benzin tápszivattyú reléje sem kapna tápfeszültséget. (Nem működne a motor.)
A termosztát fűtés csatlakozó 2-es lábára fehér/zöld vezeték a PCM C100/10-es lábára van kötve. Innen vezérli a PCM (test-et kapcsolva)a fűtést, ha szükséges.


Győző!  Nagyon köszönöm a segítséget!  Azt hiszem, hogy valami már lesz belöle!   További szép napot, és  Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket neked és családodnak!    Üdv:  Defoe     Sopron
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #35786 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 15:45:12 »

Sziasztok!

Lehet már találkozott valaki ilyen hibával. /2006os 2.0 tdci kombi mondeo.
Balra indexelésnél a hátsó indexem nem megy.
Megnéztem az izzót és az jó.
Ki lámpáztam, és azt vettem észre, hogy nem megy hátra áram.
Viszont mikor előszőr csinálta, utána pár napra megjavult.
De most megint ugyan az a hiba.
Valakinek valami ötlet?

Előre is köszönöm.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35787 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 16:28:41 »

Sziasztok!

Lehet már találkozott valaki ilyen hibával. /2006os 2.0 tdci kombi mondeo.
Balra indexelésnél a hátsó indexem nem megy.
Megnéztem az izzót és az jó.
Ki lámpáztam, és azt vettem észre, hogy nem megy hátra áram.
Viszont mikor előszőr csinálta, utána pár napra megjavult.
De most megint ugyan az a hiba.
Valakinek valami ötlet?

Előre is köszönöm.

Hol mérted? A foglalatnál? Mérd meg a csatlakozónál is.....
Ha minden más lámpa működik az autón, akkor nem lehet biztosíték hiba.

A csatlakozónál lesz kontakt hiba.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #35788 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 20:06:06 »

Hol mérted? A foglalatnál? Mérd meg a csatlakozónál is.....
Ha minden más lámpa működik az autón, akkor nem lehet biztosíték hiba.

A csatlakozónál lesz kontakt hiba.  wave
Szia Smiley

A két csatinál is mértem ami hátúl van, ha a összekötöm olyannal amibe van áram, akkor a csatikon keresztül megy az áram és ég.
Meg a csatihoz is dugtam a próbalámpát.
De holnap széthúzom aztán meglátjuk.
Amúgy hol van kb a reléje az indexnek? Mert ha más nincs, akkor behúzok egy új kábelt.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #35789 Dátum: 2019.12.03 kedd, 00:36:00 »

Szia!

Köszönöm szépen az infót én is ugyanerre jutottam és bementem Fordékhoz mert ott is van ismerettség és kiderült hogy már ők sem gyárit adnak a gyári csomagolásban potom 90-ért!  rinya

Idén én már háromszor cseréltem és a Denso kb 1 hónapig bírta aztán visszaküldtem gariba de elutasították azzal az indoklással hogy ez tulajdonképpen nem bele való ezért mindenki csak saját felelősségre szerelje be pont ugyanúgy mint az univerzálisat viszont az meg nagyon nem jó ezekbe a motorokhoz!

Utána a Bosch is csak pár hónapig bírta aztán hol jó volt hol nem bár már az is gyanús volt hogy ilyen olcsón adják!

Most egyenlőre visszatettem az eredeti gyárit amivel csak motorfékezés után rángat be az autó!

Ma beszéltem a Fordéknál a villanyásszal is és szerinte a FACET van a gyári Fordos csomagolásban is ezért Ő ajánlotta hogy vegyek bele egy ilyet mert az jó lesz!

Amúgy halkan megjegyezném hogy adtak ki egy újabb motorvezérlő szoftvert is mert a régi szoftverrel elég sok baj volt amit a Ford nem nagyon reklámoz ugyanis nem olyan értékeken vezérel amilyeneken kellene neki de az enyémre szerdán délután már rá lesz töltve az új és utána majd már többet fogok tudni hogy milyen lett tőle az autó!



Létezik a gyári (1 123 897), de nem olcsó és szerintem nincs is raktáron sehol.


Ezeket hozza a Cromax:

https://cromax.hu/lambda_szonda_ford_mondeo_2000-2007_22581?kereso_modell=0

Bárdinál van Denso és Bosch is, ennél olcsóbban.



Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35790 Dátum: 2019.12.03 kedd, 07:51:10 »

Szia!

Köszönöm szépen az infót én is ugyanerre jutottam és bementem Fordékhoz mert ott is van ismerettség és kiderült hogy már ők sem gyárit adnak a gyári csomagolásban potom 90-ért!  rinya

Idén én már háromszor cseréltem és a Denso kb 1 hónapig bírta aztán visszaküldtem gariba de elutasították azzal az indoklással hogy ez tulajdonképpen nem bele való ezért mindenki csak saját felelősségre szerelje be pont ugyanúgy mint az univerzálisat viszont az meg nagyon nem jó ezekbe a motorokhoz!

Utána a Bosch is csak pár hónapig bírta aztán hol jó volt hol nem bár már az is gyanús volt hogy ilyen olcsón adják!

Most egyenlőre visszatettem az eredeti gyárit amivel csak motorfékezés után rángat be az autó!

Ma beszéltem a Fordéknál a villanyásszal is és szerinte a FACET van a gyári Fordos csomagolásban is ezért Ő ajánlotta hogy vegyek bele egy ilyet mert az jó lesz!

Amúgy halkan megjegyezném hogy adtak ki egy újabb motorvezérlő szoftvert is mert a régi szoftverrel elég sok baj volt amit a Ford nem nagyon reklámoz ugyanis nem olyan értékeken vezérel amilyeneken kellene neki de az enyémre szerdán délután már rá lesz töltve az új és utána majd már többet fogok tudni hogy milyen lett tőle az autó!



Azért ennyire nem bonyolult egy szabályzó szonda történet.
Nem gondolom, hogy esetedben (csak) a szondával lehet probléma.
Olyan, hogy gyári szonda nincs. Hiszen a Ford nem gyártott szondát, nyilván valamilyen szondát gyártó cég alkatrészét értékesíti gyáriként, ami megfelelt a követelményeknek.
Hihetetlennek tartom, hogy ilyen sűrűn tönkremenjen egy lambda szonda! Azt valami tönkreteszi, ha egyáltalán valóban ott lesz a hiba.
Nem hiszem, hogy Facet lenne a gyári dobozban. Én olyat nem is vennék....
Sőt, egész biztosan nem a szondákkal lesz nálad a probléma! Csak mivel kicseréled a betanult szondát egy újra, majd a vezérlő elkezd igazodni az általa adott értékekhez és egy idő után hibát érezhetsz. Mivel minden szondának van saját tulajdonsága, ezért egy szonda cserénél törölni kell a PCM adaptív memóriáját, hogy elkezdje a tanulást.

A halkan megjegyzett szoftver mizériához pedig csak annyit, hogy nem releváns információ. Legalább 15 éve nincs semmi fejlesztés (Minek is, hiszen azóta rengeteg új típus jött ki) így hogyan, mitől lenne új szoftver? Milyen nem olyan értékeken vezérel, mint kellene?  Mit?  Hagyjuk.....

Ha motorfék után rángat, akkor  simán lehet, hogy az injektorok nem zárnak tökéletesen és benzin jut a motorba motorféknél. Ez más motorüzemnél is gondot okozhat, amit ugye első körben a szabályzó szonda érez meg és annak a jeléből elkezd korrigálni a PCM.

Nem állítok biztosra semmit sem, mert nem láttam az autót! De elképzelhetetlennek tartom ezt a lambda szondás történetet, főleg ennyi darabbal és a keretmesével új szoftverről, nem jó PCM szabályzási értékekről. A szonda ennyi idő alatt NEM megy tönkre, mitől menne? 
10 év után kezd el lassulni, de még akkor sem feltétlenül romlik el.
Nekem 15.5 éves a gyári szondám, remekül működik a motor. 270e km   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #35791 Dátum: 2019.12.03 kedd, 09:40:29 »

Sziasztok!

Lehet már találkozott valaki ilyen hibával. /2006os 2.0 tdci kombi mondeo.
Balra indexelésnél a hátsó indexem nem megy.
Megnéztem az izzót és az jó.
Ki lámpáztam, és azt vettem észre, hogy nem megy hátra áram.
Viszont mikor előszőr csinálta, utána pár napra megjavult.
De most megint ugyan az a hiba.
Valakinek valami ötlet?

Előre is köszönöm.

Balra indexnél ilyenkor szaporábban is kellene pislogjon, mert nem ég az egyik lámpa.

A lámpa mögött belül, a kárpit alatt van egy csatlakozó, azt nézd meg. Nehéz hozzáférni, de nem lehetetlen... Smiley Ott mérd ki, hogy mi van. Onnan a bal küszöbben, a burkolat alatt megy előre a kábelköteg, de elöl nem tudom, hol és hová csatlakozik, azt meg kellene nézni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #35792 Dátum: 2019.12.03 kedd, 19:57:50 »

Szia!

Köszönöm szépen az infót én is ugyanerre jutottam és bementem Fordékhoz mert ott is van ismerettség és kiderült hogy már ők sem gyárit adnak a gyári csomagolásban potom 90-ért!  rinya

Idén én már háromszor cseréltem és a Denso kb 1 hónapig bírta aztán visszaküldtem gariba de elutasították azzal az indoklással hogy ez tulajdonképpen nem bele való ezért mindenki csak saját felelősségre szerelje be pont ugyanúgy mint az univerzálisat viszont az meg nagyon nem jó ezekbe a motorokhoz!

Utána a Bosch is csak pár hónapig bírta aztán hol jó volt hol nem bár már az is gyanús volt hogy ilyen olcsón adják!

Most egyenlőre visszatettem az eredeti gyárit amivel csak motorfékezés után rángat be az autó!

Ma beszéltem a Fordéknál a villanyásszal is és szerinte a FACET van a gyári Fordos csomagolásban is ezért Ő ajánlotta hogy vegyek bele egy ilyet mert az jó lesz!

Amúgy halkan megjegyezném hogy adtak ki egy újabb motorvezérlő szoftvert is mert a régi szoftverrel elég sok baj volt amit a Ford nem nagyon reklámoz ugyanis nem olyan értékeken vezérel amilyeneken kellene neki de az enyémre szerdán délután már rá lesz töltve az új és utána majd már többet fogok tudni hogy milyen lett tőle az autó!



Én úgy tudom az NTK gyártja a gyárit. Ez az NGK-nak a részlege.
https://www.ngkntk.com/nordic/products/oxygen-sensors/

A facet biztos, hogy nem
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #35793 Dátum: 2019.12.03 kedd, 20:31:55 »

Balra indexnél ilyenkor szaporábban is kellene pislogjon, mert nem ég az egyik lámpa.

A lámpa mögött belül, a kárpit alatt van egy csatlakozó, azt nézd meg. Nehéz hozzáférni, de nem lehetetlen... Smiley Ott mérd ki, hogy mi van. Onnan a bal küszöbben, a burkolat alatt megy előre a kábelköteg, de elöl nem tudom, hol és hová csatlakozik, azt meg kellene nézni.
A csatinál rá kötöttem áramot és úgy égett. Akkor már csak a műszerfal maradt.
Köszönöm az infót Smiley
AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #35794 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:19:43 »

Ahogy jött a hideg, nehezebben indult az autó, most rámértem 12,1 - 12,2V között van az akkuba, gondoltam akkor rátöltök, úgyis az utóbbi időben rövidebb utakon jártam, hátha ez a baj. Ami viszont nagyon furcsa volt, rátettem a töltőt, kb. 10 perc után jelezte, hogy teljesen fel van töltve. Dobjam ki az akkut, itt a vége? Az akkutöltő nem jelzi hibának az akkut.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #35795 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:28:01 »

Ahogy jött a hideg, nehezebben indult az autó, most rámértem 12,1 - 12,2V között van az akkuba, gondoltam akkor rátöltök, úgyis az utóbbi időben rövidebb utakon jártam, hátha ez a baj. Ami viszont nagyon furcsa volt, rátettem a töltőt, kb. 10 perc után jelezte, hogy teljesen fel van töltve. Dobjam ki az akkut, itt a vége? Az akkutöltő nem jelzi hibának az akkut.
ez még nem konkrét hiba.Ha biztos akarsz lenni az akkuban,vizsgáltasd meg egy autovillamosság szerelővel,vagy az akkuboltosoknak is szokott lenni akkutesztere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #35796 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:29:04 »

ez még nem konkrét hiba.Ha biztos akarsz lenni az akkuban,vizsgáltasd meg egy autovillamosság szerelővel,vagy az akkuboltosoknak is szokott lenni akkutesztere.

Igen, csak ott az a tapasztalatom akár rossz, akár nem, vegyek másikat. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #35797 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:30:19 »

Igen, csak ott az a tapasztalatom akár rossz, akár nem, vegyek másikat. Smiley
pedig az ad konkrét számadatokat indítóáramról,élettartamról... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #35798 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:47:36 »

pedig az ad konkrét számadatokat indítóáramról,élettartamról... Roll Eyes

Lehet teszek egy próbát. Otthon máshogy nem tudok kitesztelni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #35799 Dátum: 2019.12.07 szombat, 11:13:36 »

Lehet teszek egy próbát. Otthon máshogy nem tudok kitesztelni?

Nem nagyon...

Erős terhelésnél figyelheted a feszültséget, vagyis indítózás közben mérj. Amikor ráadod az indítást, nem lenne szabad 10V alá menni a feszültségnek, pláne, hogy a benzines könnyebben indul, mint a dizli a nagyobb kompresszióval, plusz az izzítással megfejelve.

Terhelés nélkül mérve hosszabb állás után (este leteszed az autót, másnap reggel méred) sem lenne szabad 12,6-12,7V alá menni az akkufesznek. Ezen a mostani hűvösebb idő sem nagyon változtat, amíg nincs terhelés rajta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 722 723 ... 741   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.