Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.08.07 péntek, 13:48:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 724 725   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 6425920 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36819


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #35850 Dátum: 2019.12.07 szombat, 11:45:21 »

Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2456



« Új hozzászólás #35851 Dátum: 2019.12.07 szombat, 12:29:27 »

Köszönöm!  worship
Full feltöltött akksival, beindít leállít- beindít leállít, stb. kb 3-4 re ha leadja a szerelést, akkor gyenge az akku.
De a terhelő villa az a tuti
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35852 Dátum: 2019.12.07 szombat, 13:18:28 »

Ahogy jött a hideg, nehezebben indult az autó, most rámértem 12,1 - 12,2V között van az akkuba, gondoltam akkor rátöltök, úgyis az utóbbi időben rövidebb utakon jártam, hátha ez a baj. Ami viszont nagyon furcsa volt, rátettem a töltőt, kb. 10 perc után jelezte, hogy teljesen fel van töltve. Dobjam ki az akkut, itt a vége? Az akkutöltő nem jelzi hibának az akkut.

Hány éves az akku?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36819


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #35853 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 14:20:30 »

Hány éves az akku?

2-3, max 3.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36819


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #35854 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 14:21:40 »

Tegnap töltöttem 12-13 órát, mikor levettem a töltőt, 12,8V volt benne, telinek jelezte. Reggel rámértem újra 12,2-12,3V-ra esett.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35855 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 14:51:04 »

Tegnap töltöttem 12-13 órát, mikor levettem a töltőt, 12,8V volt benne, telinek jelezte. Reggel rámértem újra 12,2-12,3V-ra esett.

Töltés után 30 perc-el kell mérni nyugalmi feszültséget. Nem töltés után egyből.
Egy sima töltő sajnos nem ad visszajelzést az akku-ról. Sem azt, hogy hogyan és mennyire töltődik illetve mennyire feltöltött.

Amíg indítózás közben 10.5 V alá nem esik illetve merült akkunál éppen beesik 10 V alá, addig az nem olyan rossz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #35856 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:02:15 »

Üdv mindenkinek!

Most, a hidegek beálltával kezdi kicsit nehezebben indítani a motort az akku (ST220). Gondolkozom az akku cseréjén. Milyet érdemes venni bele? Azt olvastam, hogy mindenképp calciumos kell. Két kiszemelt van.
Az egyik a gyári megoldás lenne, motorcraft https://www.mindenamiford.hu/motorcraft-akkumulator-60ah-1863092_2247685?utm_source=arukereso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
A másik egy varta (ez ezüst-calciumos, gondolom ez is jó), olcsóbb, ráadásul magasabb indítóáramot tud leadni: https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17572&cat=557
Gondolom elegendő a 60Ah, lehet nagyobb be sem fér az akku dobozba.
Melyik legyen? Esetleg más típus?

Köszi előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.08 vasárnap, 18:03:48 írta Nfsman » Naplózva

2002 Mondeo ST220
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #35857 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:05:24 »

Üdv mindenkinek!

Most, a hidegek beálltával kezdi kicsit nehezebben indítani a motort az akku (ST220). Gondolkozom az akku cseréjén. Milyet érdemes venni bele? Azt olvastam, hogy mindenképp calciumos kell. Két kiszemelt van.
Az egyik a gyári megoldás lenne, motorcraft https://www.mindenamiford.hu/motorcraft-akkumulator-60ah-1863092_2247685?utm_source=arukereso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
A másik egy varta (ez ezüst-calciumos, gondolom ez is jó), olcsóbb, ráadásul magasabb indítóáramot tud leadni: https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17572&cat=557
Gondolom elegendő a 60Ah, lehet nagyobb be sem fér az akku dobozba.
Melyik legyen? Esetleg más típus?

Köszi előre is!

A Bosch S4-es, akarom mondani, Varta Silver pont jó lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #35858 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:12:54 »

A Bosch S4-es, akarom mondani, Varta Silver pont jó lesz.

AndyA

Gondolom egy kutya a kettő, csak más a matrica, igaz? Ilyesmit olvastam... Cheesy

Köszi a gyors választ!
Naplózva

2002 Mondeo ST220
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #35859 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:40:35 »

Gondolom egy kutya a kettő, csak más a matrica, igaz? Ilyesmit olvastam... Cheesy

Köszi a gyors választ!

Igen, a Varta is Bosch, csak más a címke rajta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2456



« Új hozzászólás #35860 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:48:22 »

A Bosch S4-es, akarom mondani, Varta Silver pont jó lesz.

AndyA
Nem az S5-re gondolsz? Az van egálban a Varta Silverrel.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #35861 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:53:12 »

Nem az S5-re gondolsz? Az van egálban a Varta Silverrel.

Tökmindegy...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Tadzsik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #35862 Dátum: 2019.12.10 kedd, 15:22:45 »

Sziasztok! Az alany 2002-es 2.0 TDDI Mondeo, ami azt produkálta, hogy mentem vele kb 80 km-ert, majd nem akart beindulni az istennek sem. Gondoltam meghalt az akksi, mert már elég régi (kb 3 éves 74Ah-s noname auchanos).
Vettem egy másik akksit szintén noname Auchan is, csak 77 As-sat. Ezzel szépen beindult, haza is mentem vele, hibát nem jelzett, minden működött. Másnap beindítottam, de valami nagyon füstölt a motorháztető alól, még alulról is, illetve olyan hangot adott ki, mintha kilyukadt volna a kipufogó, de a füstölés is abba maradt rövid időn belül és a hangja is visszaállt a normálra, így elindultam vele. Kb 35 km után megálltam, de már akkor sem tudtam beindítani, igaz útközben kivillant a töltés jelző.
Lehet a generátor van füstölt el valami? A füst ami kijött nem elektromos égett szagú volt, hanem elégett gázolajnál tűnt, bár szürke színű volt a füst.
A mostanában tapasztalható extrém párás idő kinyírhatja a generátort, vagy egyéb elektromos alkatrészt?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35863 Dátum: 2019.12.10 kedd, 15:31:57 »

Sziasztok! Az alany 2002-es 2.0 TDDI Mondeo, ami azt produkálta, hogy mentem vele kb 80 km-ert, majd nem akart beindulni az istennek sem. Gondoltam meghalt az akksi, mert már elég régi (kb 3 éves 74Ah-s noname auchanos).
Vettem egy másik akksit szintén noname Auchan is, csak 77 As-sat. Ezzel szépen beindult, haza is mentem vele, hibát nem jelzett, minden működött. Másnap beindítottam, de valami nagyon füstölt a motorháztető alól, még alulról is, illetve olyan hangot adott ki, mintha kilyukadt volna a kipufogó, de a füstölés is abba maradt rövid időn belül és a hangja is visszaállt a normálra, így elindultam vele. Kb 35 km után megálltam, de már akkor sem tudtam beindítani, igaz útközben kivillant a töltés jelző.
Lehet a generátor van füstölt el valami? A füst ami kijött nem elektromos égett szagú volt, hanem elégett gázolajnál tűnt, bár szürke színű volt a füst.
A mostanában tapasztalható extrém párás idő kinyírhatja a generátort, vagy egyéb elektromos alkatrészt?

A generátort biztos ellenőrizném...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tadzsik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #35864 Dátum: 2019.12.10 kedd, 17:24:28 »

A generátort biztos ellenőrizném...

Ha feltöltöttem az akksikat rámérek multiméterrel.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35865 Dátum: 2019.12.10 kedd, 17:28:50 »

Ha feltöltöttem az akksikat rámérek multiméterrel.

Közben nézz rá az ékszíjtárcsára is.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #35866 Dátum: 2019.12.17 kedd, 21:28:16 »

Motortér F5 - 20A - fűtött ülések (Facelift csak)
Utastér (kormánytól balra a kis rekesz mögött) F83 - 15A - fűtött ülések.
Talán jól gondolom,ha nem,akkor kijavítanak. vigyor3
Lehet vezeték törés-szakadás a problémás oldalon.
Javítási lehetőség: http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0

Sziasztok!
Nekem se megy sajna az ülésfűtés.
Segítsetek lsz, hogy milyen sorrendben járjak utána a bajnak. A kapcsoló szerintem jó, legalábbis kigyulladt.
Biztosítékot kellene ellenőrizni? Azon mit látni, honnan tudom, hogy rossz esetleg (ha mondjuk nincs szemmel láthatóan eléggé)?
Utána kellene nekiessek az ülés kisszedesnek és megnézni, hogy a kábel nincs-e elszakadva?
Nagyon köszönöm, üdv.

Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35867 Dátum: 2019.12.17 kedd, 21:53:24 »

Sziasztok!
Nekem se megy sajna az ülésfűtés.
Segítsetek lsz, hogy milyen sorrendben járjak utána a bajnak. A kapcsoló szerintem jó, legalábbis kigyulladt.
Biztosítékot kellene ellenőrizni? Azon mit látni, honnan tudom, hogy rossz esetleg (ha mondjuk nincs szemmel láthatóan eléggé)?
Utána kellene nekiessek az ülés kisszedesnek és megnézni, hogy a kábel nincs-e elszakadva?
Nagyon köszönöm, üdv.



99% az ülésben lesz a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 944


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #35868 Dátum: 2019.12.18 szerda, 01:41:04 »

Sziasztok!
Nekem se megy sajna az ülésfűtés.
Segítsetek lsz, hogy milyen sorrendben járjak utána a bajnak. A kapcsoló szerintem jó, legalábbis kigyulladt.
Biztosítékot kellene ellenőrizni? Azon mit látni, honnan tudom, hogy rossz esetleg (ha mondjuk nincs szemmel láthatóan eléggé)?
Utána kellene nekiessek az ülés kisszedesnek és megnézni, hogy a kábel nincs-e elszakadva?
Nagyon köszönöm, üdv.



Az a kapcsoló nem jó amelyik kigyullad, az a jó amelyik világit  eplus2
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35869 Dátum: 2019.12.18 szerda, 02:32:20 »

Az a kapcsoló nem jó amelyik kigyullad, az a jó amelyik világit  eplus2


.....és ha úgy fűt?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #35870 Dátum: 2019.12.18 szerda, 08:35:37 »

Sziasztok!
Nekem se megy sajna az ülésfűtés.
Segítsetek lsz, hogy milyen sorrendben járjak utána a bajnak. A kapcsoló szerintem jó, legalábbis kigyulladt.
Biztosítékot kellene ellenőrizni? Azon mit látni, honnan tudom, hogy rossz esetleg (ha mondjuk nincs szemmel láthatóan eléggé)?
Utána kellene nekiessek az ülés kisszedesnek és megnézni, hogy a kábel nincs-e elszakadva?
Nagyon köszönöm, üdv.



Ha kigyulladt, akkor az nemigen jó... Elég, ha világít benne a LED. Smiley

Ha a régi fajta, ki-bekapcsolós kapcsolód van, akkor a LED fénye mutatja, hogy áram is van benne. Ha az 5 fokozatban kapcsolható újabb, akkor az nem közvetlenül kapcsolja a fűtést, hanem csak vezérlést ad a doboznak, ami az ülés alatt lakik.

Ha a biztosíték jó, 99%-ban az ülés alján törött el a drót. Majdnem mindig ez a gond, ha kihal az ülésfűtés. Az ülést 6 db 13-as fejű csavar tartja összesen, meg kell egy PH1 vagy 2-es csavarhúzó a műanyag fedél leszedéséhez. Ha nem akarod kivenni a helyéből, akkor a biztonsági övet nem muszáj lecsavarozni.

Biztosítékot mérd ki egy ellenállásmérővel, ha nem vagy benne biztos, hogy jó, bár szándékosan pont olyan a kialakítása, hogy ránézésre meg lehessen mondani, ha kukás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14764


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35871 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 01:19:09 »

Sziasztok!
Nekem se megy sajna az ülésfűtés.
Segítsetek lsz, hogy milyen sorrendben járjak utána a bajnak. A kapcsoló szerintem jó, legalábbis kigyulladt.
Biztosítékot kellene ellenőrizni? Azon mit látni, honnan tudom, hogy rossz esetleg (ha mondjuk nincs szemmel láthatóan eléggé)?
Utána kellene nekiessek az ülés kisszedesnek és megnézni, hogy a kábel nincs-e elszakadva?
Nagyon köszönöm, üdv.
El van szakadva. Az ülőlap betápjánál.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35872 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 08:49:53 »

Ha kigyulladt, akkor az nemigen jó... Elég, ha világít benne a LED. Smiley

Ha a régi fajta, ki-bekapcsolós kapcsolód van, akkor a LED fénye mutatja, hogy áram is van benne. Ha az 5 fokozatban kapcsolható újabb, akkor az nem közvetlenül kapcsolja a fűtést, hanem csak vezérlést ad a doboznak, ami az ülés alatt lakik.

Ha a biztosíték jó, 99%-ban az ülés alján törött el a drót. Majdnem mindig ez a gond, ha kihal az ülésfűtés. Az ülést 6 db 13-as fejű csavar tartja összesen, meg kell egy PH1 vagy 2-es csavarhúzó a műanyag fedél leszedéséhez. Ha nem akarod kivenni a helyéből, akkor a biztonsági övet nem muszáj lecsavarozni.

Biztosítékot mérd ki egy ellenállásmérővel, ha nem vagy benne biztos, hogy jó, bár szándékosan pont olyan a kialakítása, hogy ránézésre meg lehessen mondani, ha kukás.

AndyA


Look!  (én vagyok a zapád)

2004-es, tehát modulos az ülésfűtés, mert FL1.
Az ülést 10-es fejű csavarok tartják és a műanyag fedélen kívül nem ár lekötni az elektromos csatlakozót sem (7-es fejű csavar) és a biztonsági öv csavarját sem, ami 50-es torx.
Ha nem "sok motoros" az ülés, akkor rutinosak a helyén is le tudják szerelni az ülőlapot. Ha sok motoros, akkor ki kell venni az ülést. (tehát az övet is le kell venni)


Amúgy már korábban sokkal egyszerűbben leírtam, hogy hol lesz a hiba.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.19 csütörtök, 08:53:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #35873 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 08:55:29 »

Köszi szépen a hasznos és haszontalan (/vicces:)) kommenteket, hétvégén utánajárok. Wink
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #35874 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 09:00:06 »

Köszi szépen a hasznos és haszontalan (/vicces:)) kommenteket, hétvégén utánajárok. Wink

Ha és igen, 5 fokozatú és az ülés elektromosan állítható.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35875 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 09:08:17 »

Ha és igen, 5 fokozatú és az ülés elektromosan állítható.


Én (is) tudom....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4023


E-mail
« Új hozzászólás #35876 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 09:24:52 »


Look!  (én vagyok a zapád)

2004-es, tehát modulos az ülésfűtés, mert FL1.
Az ülést 10-es fejű csavarok tartják és a műanyag fedélen kívül nem ár lekötni az elektromos csatlakozót sem (7-es fejű csavar) és a biztonsági öv csavarját sem, ami 50-es torx.
Ha nem "sok motoros" az ülés, akkor rutinosak a helyén is le tudják szerelni az ülőlapot. Ha sok motoros, akkor ki kell venni az ülést. (tehát az övet is le kell venni)


Amúgy már korábban sokkal egyszerűbben leírtam, hogy hol lesz a hiba.  wave


Sok motorosról is le lehet szedni az ülőlapot az autóban. Csak jól kell beállítani az ülést hozzá.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35877 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 10:27:22 »

Sok motorosról is le lehet szedni az ülőlapot az autóban. Csak jól kell beállítani az ülést hozzá.

Nem azt mondtam, hogy lehetetlen. (De +1 csavar kivétele után kint van az ülés és úgy forgatható, ahogy kell.)
Abból indultam ki/ahhoz mértem, hogy nem gyakorlottak akik most szeretnék kideríteni a hibát és esetleg megpróbálni megjavítani.   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #35878 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 08:10:09 »

Sziasztok!
Kis segítség kellene.
2005 Tdci.
A fűtés szabályozással van gondom.
Nem igazán tudom állítani. Vagy totál meleget fúj vagy hideget. Természetesen a klímát nem kapcsolom be.
Csak a szélvédőre fúj ,lábra és középre nem hiába állítom oda.
Hallani lehet,hogy állítja a zsalut de nem történik semmi.
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #35879 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 09:43:42 »

Sziasztok!
Kis segítség kellene.
2005 Tdci.
A fűtés szabályozással van gondom.
Nem igazán tudom állítani. Vagy totál meleget fúj vagy hideget. Természetesen a klímát nem kapcsolom be.
Csak a szélvédőre fúj ,lábra és középre nem hiába állítom oda.
Hallani lehet,hogy állítja a zsalut de nem történik semmi.
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!

Meg kéne nézni, hogy csak a motor hallod, vagy pedig tényleg állítja is a zsalut.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35880 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 09:46:15 »

Sziasztok!
Kis segítség kellene.
2005 Tdci.
A fűtés szabályozással van gondom.
Nem igazán tudom állítani. Vagy totál meleget fúj vagy hideget. Természetesen a klímát nem kapcsolom be.
Csak a szélvédőre fúj ,lábra és középre nem hiába állítom oda.
Hallani lehet,hogy állítja a zsalut de nem történik semmi.
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Kesztyűtartót vedd ki és ellenőrizd az állító motorok működését illetve mozgatják-e a zsalukat rendesen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #35881 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 12:53:47 »

Kesztyűtartót vedd ki és ellenőrizd az állító motorok működését illetve mozgatják-e a zsalukat rendesen.
Le vettem ellenőriztem. A hozzám közelebbi amin lehet látni a fogasíveket az mozog. Csak nem történik ugyan úgy semmi!
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35882 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 13:29:45 »

Le vettem ellenőriztem. A hozzám közelebbi amin lehet látni a fogasíveket az mozog. Csak nem történik ugyan úgy semmi!


Azt is ellenőrizted, hogy mozgatja-e a zsalut?
Ez is írtam.
Az egy dolog, hogy a motor forog. Ettől még el lehet törve a zsalu végében a meghajtásnál a műanyag.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.23 hétfő, 15:41:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #35883 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 15:01:54 »

Azt is ellenőrizte, hogy mozgatja-e a zsalut?
Ez is írtam.
Az egy dolog, hogy a motor forog. Ettől még el lehet törve a zsalu végében a meghajtásnál a műanyag.

A fogasívet mozgatta!
Sajna esik at eső! falbav
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35884 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 15:41:00 »

A fogasívet mozgatta!
Sajna esik at eső! falbav

A fogasív nem a zsalu!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2456



« Új hozzászólás #35885 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 15:57:48 »

A fogasívet mozgatta!
Sajna esik at eső! falbav
Lehet öntesztet csináltatni a klíma vezérlővel, próbáltad? Hátha kiad valami hibakódot.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35886 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 17:13:35 »

Lehet öntesztet csináltatni a klíma vezérlővel, próbáltad? Hátha kiad valami hibakódot.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0

Semmi értelme.
Nincs pozíció érzékelő a zsalun. A motor meg mozog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2456



« Új hozzászólás #35887 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 18:37:51 »

Semmi értelme.
Nincs pozíció érzékelő a zsalun. A motor meg mozog.
Amikor nekem felváltva a hideget majd a meleget fújta, mindezt folyamatosan váltogatva, akkor nem a zsalumotorokkal/zsalukkal volt a baj, hanem a hőmérséklet érzékelővel.
A hiba leírása alapján nem egyértelmű mit tapasztal Mamy, de ha jól értem csak hideget/meleget és csak a szélvédőre fúj. Ez ha jól tudom rögtön két zsalut érint. Életszerűtlennek tűnik, hogy egyszerre törjön az összes áthajtás.
A teszt meg pont megcsinálható esőben, max pont ott fog tartani, ahol most.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2558


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35888 Dátum: 2019.12.24 kedd, 07:39:05 »

A fogasívet mozgatta!
Sajna esik at eső! falbav

A kesztyűtartó kivétele után hozzáférsz ezekhez a motorokhoz és cserélj meg belőlük kettőt aztán meglátod hogy változott-e valami!

Ha nem akkor forgózsalukkal lesz a baj de ahhoz ki kell bontanod a középkonzolt hogy lásd mi van ott viszont a jó hír hogy azt esőben is meg tudod csinálni az utastérből!

Ha esetleg további képek kellenének akkor szólj és keresek még!

http://keptarhely.eu/images/2019/12/24/v00/20191224v00r3id9b.jpeg

http://keptarhely.eu/images/2019/12/24/v00/20191224v00rnatc.jpeg
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.24 kedd, 07:41:53 írta SPANNER » Naplózva

2004.04.31. MK3 2.0L 16V 146LE benzines CJBA Duratec HE Ghia B4Y Manual Octane Blue
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #35889 Dátum: 2019.12.24 kedd, 12:14:11 »

mennyire kell szét bombázni a műszerfalat a lapátok ellenőrzéséhez?

Más:
Az akkusarunál  (pozitív )(már a második) kicsapódik vmi fehér por. Mitől?
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.24 kedd, 12:16:50 írta Gyga » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35890 Dátum: 2019.12.24 kedd, 12:59:02 »

mennyire kell szét bombázni a műszerfalat a lapátok ellenőrzéséhez?



Lapátok? Zsalu?

Ahhoz nem kell szétszedni. Elég a kesztyűtartót kivenni és az állítómotorokat leszerelni, máris látható a zsaluk vége. Felismerhető, ha törött/szétnyílt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2558


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35891 Dátum: 2019.12.25 szerda, 01:23:33 »

mennyire kell szét bombázni a műszerfalat a lapátok ellenőrzéséhez?

Más:
Az akkusarunál  (pozitív )(már a második) kicsapódik vmi fehér por. Mitől?

Az Akku kezd nagyon elhasználódni és a pólus mellett feljön a savgőz ami lecsapódik a sarunál!

Ezzel nem tudsz mit kezdeni csak annyit hogy vagy máris kicseréled az akksit vagy megvárod amíg már nem tudja a generátor endesen feltölteni és akkor cseréled ki!  szomoru1
Naplózva

2004.04.31. MK3 2.0L 16V 146LE benzines CJBA Duratec HE Ghia B4Y Manual Octane Blue
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35892 Dátum: 2019.12.25 szerda, 14:53:04 »

Az Akku kezd nagyon elhasználódni és a pólus mellett feljön a savgőz ami lecsapódik a sarunál!


Ezt te sem gondolhatod komolyan
Naplózva
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #35893 Dátum: 2019.12.27 péntek, 20:40:58 »

Sziasztok!

Az elektromos ablakemelőm a vezetőoldalon elkezdett recsegni, ropogni. Illetve akad is valószínűleg, mert felhúzásnál megáll és visszaenged.

Úgy olvastam, hogy a bowden szokott tönkremenni és az okozhatja ezt a hibajelenséget. A Cromaxon láttam utángyártott szerkezetet, megoldás lehet a jelenlegit arra cserélni?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35894 Dátum: 2019.12.27 péntek, 20:46:20 »

Sziasztok!

Az elektromos ablakemelőm a vezetőoldalon elkezdett recsegni, ropogni. Illetve akad is valószínűleg, mert felhúzásnál megáll és visszaenged.

Úgy olvastam, hogy a bowden szokott tönkremenni és az okozhatja ezt a hibajelenséget. A Cromaxon láttam utángyártott szerkezetet, megoldás lehet a jelenlegit arra cserélni?

Köszönöm a segítséget!

Komplett csere.
A bowden magától nem megy tönkre. Rendszerint rozsda, korrózió megeszi a mechanika bowden ki-bejáratát és emiatt recseg-ropog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35895 Dátum: 2019.12.27 péntek, 21:32:47 »

Komplett csere.
A bowden magától nem megy tönkre. Rendszerint rozsda, korrózió megeszi a mechanika bowden ki-bejáratát és emiatt recseg-ropog.

A vízlehúzót is érdemes megnézni, az miatt is szorulhat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35896 Dátum: 2019.12.27 péntek, 22:01:50 »

A vízlehúzót is érdemes megnézni, az miatt is szorulhat.

Attól biztosan nem recseg-ropog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35897 Dátum: 2019.12.27 péntek, 22:55:16 »

Attól biztosan nem recseg-ropog.
Igen, az biztos. De szorulhat annyira a bedagadt lebúzótol, hogy a szép új szerekezet fél éven belül megint rottyra megy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24536



« Új hozzászólás #35898 Dátum: 2019.12.27 péntek, 23:15:10 »

Igen, az biztos. De szorulhat annyira a bedagadt lebúzótol, hogy a szép új szerekezet fél éven belül megint rottyra megy.

A vízlehúzók gumisak és szövetbevonatos. Az hogy a viharba tudná annyira nyomni az üveget (többnyire az a baj, hogy nem eléggé nyomja), hogy attól szorulna? Sehogy.
Na meg felfele akkor a becsípődés védelem visszanyitná...... recsegés-ropogás nélkül.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
András
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #35899 Dátum: 2019.12.28 szombat, 19:04:50 »

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni 1 db iso átalakító kellene sos.
A fejegységhez..
Holnap megoldható?
Naplózva

András
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 724 725   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.