Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:40:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11163219 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12000 Dátum: 2012.09.05 szerda, 16:45:47 »

Ez egy érdekes dolog. Nekem van gyári kieg fűtésem (vettem Motorcrafttól). Kérdeztem róla Viket. Ő azt mondta, hogy nem véletlenül hagyták ki a facelift utániakból, mert gyakorlatilag semmi szerepe nincs.  fejvakaras
és honan tudom meg,hogy van-e vagy sincs?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #12001 Dátum: 2012.09.05 szerda, 17:17:51 »

és honan tudom meg,hogy van-e vagy sincs?

  Szia!
 Ha elektromos van, annak 2 reléje a tűzfalon a vezetőoldali torony mögött látszik. Ha gázolajos, akkor nemtom vigyor3
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12002 Dátum: 2012.09.05 szerda, 18:33:30 »

Sziasztok!
Azt vettem észre, hogyha a dízelben gyújtás mellett lépkedek a fékpedálon, akkor fel-felvillan a világításkapcsolón a hátsó ködlámpa visszajelzője. Gondolom nem ártana a hátsó lámpákhoz tartozó testpontokat átnézni, valaki meg tudná nekem mondani, hogy ezek hátul hol vannak?
Előre is köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12003 Dátum: 2012.09.05 szerda, 19:43:45 »

Kedves László! Érdekelne a magad kiépítette vezérlés, konkrétan, hogy a termosztát (hőkapcsoló) honnan veszi a jelet (hőt).
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban a leirt cikkben és a fotókon olvasható és látható. A 70°C-os hőkapcsoló a vákumszivattyu mellé van felfogatva a hengerfejre, egy aliminium lapocskára. Még azt is leirtam hogy van egy kis eltérés a kapcsolási höfokban, a fellépő veszteséghő miatt(mivel nem lóg bele a vizbe a hőkapcsoló). Ugyanitt megtalálod a kapcsolási rajzát is a rendszernek. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.05 szerda, 19:47:58 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12004 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:09:23 »

Amúgy én azt sem értem miért csak 5 fok alatt indul be?  nyes
Tavasszal, ősszel a 10-15 fokokban is jobb a motornak ha előbb meleg a víz nem?
Tehát én a Ford helyében csak vízhőfokhoz kötöttem volna, külső hőmérséklethez nem.
Vagy rosszul gondolom?  szomoru1

Tisztelt Fórumtárs!
A mi esetünkben (gázolajosra előkészitett gépeknél), csak annyi a teendőd +10 +15°C esetén, hogy bekapcsolod a hátsó ablak fűtés gombot, és máris hamarabb meleg lessz a motor. Nekem csak két izzitó gyertya működik a rendszerben és mondhatom, most a télen a kemény minuszokban is kiválóan tette a dolgát a kiegészitő fűtés. Szerintem, Vik véleményével szemben, a kieg fütés, a spórolás áldozata lett, mint sok minden más a Fordnál.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12005 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:13:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
A mi esetünkben (gázolajosra előkészitett gépeknél), csak annyi a teendőd +10 +15°C esetén, hogy bekapcsolod a hátsó ablak fűtés gombot, és máris hamarabb meleg lessz a motor. Nekem csak két izzitó gyertya működik a rendszerben és mondhatom, most a télen a kemény minuszokban is kiválóan tette a dolgát a kiegészitő fűtés. Szerintem, Vik véleményével szemben, a kieg fütés, a spórolás áldozata lett, mint sok minden más a Fordnál.
Tisztelettel László! worship

A hátsó ablak fűtés beindítja a kieg fűtést? Akár most is (nyáron)?

Mit értesz ez alatt hogy gázolajosra előkészitett gépeknél? A dízelmotorra gondolsz, vagy a gázolajjal működő kieg fűtésre?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12006 Dátum: 2012.09.05 szerda, 20:23:28 »

A hátsó ablak fűtés beindítja a kieg fűtést? Akár most is (nyáron)?
igen

Mit értesz ez alatt hogy gázolajosra előkészitett gépeknél? A dízelmotorra gondolsz, vagy a gázolajjal működő kieg fűtésre?
gázolajjal működő kieg fűtésre
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #12007 Dátum: 2012.09.05 szerda, 21:19:27 »

A hátsó ablak fűtés beindítja a kieg fűtést? Akár most is (nyáron)?

Mit értesz ez alatt hogy gázolajosra előkészitett gépeknél? A dízelmotorra gondolsz, vagy a gázolajjal működő kieg fűtésre?

Legalább nyáron is extra gyorsan meleg a víz!  taps
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #12008 Dátum: 2012.09.05 szerda, 21:47:53 »

Sziasztok!

a tolatólámpa kapcsoló csere kifogott rajtam  help

Hónapok után végre rászántam magam, hogy tolatólámpa nélkül nem élet az élet.
Kiderült, hogy nem biztosíték, kapcsoló. Oké. Vettem egyet, beraktam, nem működik, pontosabban az a nyelv ami a kapcsolót mozgatja nem nyomja be eléggé (fizikailag lehetetlen is) a kapcsoló golyóját. szomoru1 Facet márkájú ...olasz.... úgy döntöttem, visszaviszem, hogy majd a gyári worship
Megvan, multiméteres mérés szerint a golyót félig sem kell benyomni már működik tehát tényleg jobb. Elvileg.
De ha rádugom a csatlakozóra és úgy nyomom a golyót, nem működik, tehát rosszabb mint az olasz.
Tehát a probléma:
kapcsoló jó (multiméter)
kábel jó (direktbe kötve megy)
mégsem működik.

Ötlet?

végleg megakadtam,
a régit és az újat is kipróbáltam akksi, lámpa, vezeték összekötéssel.
mindkettő jól működik
és ha csatlakozót direktbe kötöm akkor továbbra is világít a tolatólámpa.....Sad
 rinya
autóvillamossági szerelőt keresek....
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12009 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 00:06:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban a leirt cikkben és a fotókon olvasható és látható. A 70°C-os hőkapcsoló a vákumszivattyu mellé van felfogatva a hengerfejre, egy aliminium lapocskára. Még azt is leirtam hogy van egy kis eltérés a kapcsolási höfokban, a fellépő veszteséghő miatt(mivel nem lóg bele a vizbe a hőkapcsoló). Ugyanitt megtalálod a kapcsolási rajzát is a rendszernek. wave
Tisztelettel László! worship

Megtaláltam, elolvastam, és a leírás szuper, bár meglepődtem a beszerelés munkaigényességén Styleair esetében.
Leírnád az alkalmazott relék és a hőkapcsoló típusát? Légyszives!
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 00:09:54 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12010 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 06:20:00 »

A hátsó ablak fűtés beindítja a kieg fűtést? Akár most is (nyáron)?

Mit értesz ez alatt hogy gázolajosra előkészitett gépeknél? A dízelmotorra gondolsz, vagy a gázolajjal működő kieg fűtésre?
Tisztelt Fórumtárs!
A kieg fütésnek két változata létezik. 1. elektromos. 2 gázolajos u.n. vapor kazános megoldás( jó lenne he jó lenne, drága, nem üzem bisztos, sokba kerül a javitás, igen kevesen értenek hozzá). Ez a rendszer külön üza csövön keresztül szivja a tankból a naftát.
Már többször leirtam. falbav Az általam épitett elektromos rendszerben van egy hőkapcsoló. Ez figyeli a hengerfej hőmérsékletet. 75°C esetén bontja a fűtőtest áram körét. Tehát nyáron 75°C viz hömérséklet esetén nincs kieg fűtés.
Én mindenkinek nagyon szivesen válaszolok, de ne kelljen már ugyanazt a témát sokadszorra megválaszolni. Legyetek szivesek vissza olvasni, és elosvasni a FAQ topikban lévő információt. Egyébbként nagyon részletesen kitárgyaltuk a témát a Fórumon is.Tiszteletteljes kérésem a mélyen tisztelt publikumhoz, olvsani...olvasni...és még egyszer olvasni.
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 13:36:56 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12011 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 06:40:35 »

Megtaláltam, elolvastam, és a leírás szuper, bár meglepődtem a beszerelés munkaigényességén Styleair esetében.
Leírnád az alkalmazott relék és a hőkapcsoló típusát? Légyszives!
Tisztelt Fórumtárs!
Olvasni ...olvasni ...olvasni. falbav A cikkben benne van a hőkapcsoló és a védelmi relé beszerzési forrása.
A hőkapcsoló tipusa: LO1 070  70°C, vagy  LO1 075  75°C
A védelmi relé tipusa? NAGARES 100 (100A-es relé)
Kapcsoló relék: Eredeti Ford
A munka igényességről.
A vezérlő áramkört külön ki kell épiteni, a gépjármü elektromos bisztonságtechnikai előirásainak megfelelően (szigetelés, hőterhelés, korozió védelem, veszélyes üzem stb..stb..stb) a relétartó mechanikán. Elkell késziteni a hőkapcsoló felerősitését biztositó mechanikát, Be kell kábelezni a főáramkört, átkell alakitani a fűtőtest felfogatását. Styleair Fórumtárs látta és együtt dolgoztunk vele azért, hogy tisztességesen legyen beépítve, ne csak belapátolva, "Tartsd meg Józsi a kéményt amig át veszem a pénzt" módon.nyes  
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 06:52:41 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12012 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 06:46:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
Olvasni ...olvasni ...olvasni. falbav A cikkben benne van a hőkapcsoló és a védelmi relé beszerzési forrása.
A hőkapcsoló tipusa: LO1 070  70°C, vagy  LO1 075  75°C
A védelmi relé tipusa? NAGARES 100 (100A-es relé)
A munka igényességről.
A vezérlő áramkört külön ki kell épiteni, a gépjármü elektromos bisztonságtechnikai előirásainak megfelelően (szigetelés, hőterhelés, korozió védelem, veszélyes üzem stb..stb..stb) a relétartó mechanikán. Elkell késziteni a hőkapcsoló felerősitését biztositó mechanikát, Be kell kábelezni a főáramkört, átkell alakitani a fűtőtest felfogatását. Styleair Fórumtárs látta és együtt dolgoztunk vele azért, hogy tisztességesen legyen beépítve, ne csak belapátolva, "Tartsd meg Józsi a kéményt amig át veszem a pénzt" módon.nyes  
Tisztelettel László! worship

László munkája gyári vagy annál jobb szinvonalú. Aki szeretne vele kieg fűtést szereltetni, az most lépjen, mert jön a hideg és akkor már nem lehet szerelgetni.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12013 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 07:22:19 »

László munkája gyári vagy annál jobb szinvonalú. Aki szeretne vele kieg fűtést szereltetni, az most lépjen, mert jön a hideg és akkor már nem lehet szerelgetni.  integet2
worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12014 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 07:30:44 »

László munkája gyári vagy annál jobb szinvonalú. Aki szeretne vele kieg fűtést szereltetni, az most lépjen, mert jön a hideg és akkor már nem lehet szerelgetni.  integet2

Csak sajnos messze lakik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #12015 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 08:08:11 »

Ötlete valakinek? Huh?

Kicseréltem a kapcsolót, de a probléma megmaradt. 5-6 alkalommal kattan, behúzza a zárat, aztán "elfárad" Egyre gyengébb intenzitással húz be, majd teljesen leáll.

Mi lehet a gond?  wow1 szomoru1
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12016 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:32:15 »

Valami még mindig hiányzik nekem ebből a kiegészítő fűtéses cikkből. Smiley

Szép és jó, hogy fénykép és minden más, de nem ártana egy alkatrészlista, hogy mivel készüljön az ember neki. Pl. nekem tutti nincs otthon drótom hozzá, és nemigen derül ki, milyen drótból kb. mennyi fog kelleni. Ott a két link a hőkapcsolóhoz meg a biztosítékhoz - de mondjuk nem ártana a konkrét alkatrészre mutató pontos linket betenni. Stb., stb., ami még csak kell hozzá, egészen olyan szintig, hogy mondjuk "fél tenyérni 1,5-ös alulemez a biztosítéktartó konzoljának elkészítéséhez". Ezek nélkül elég nehéz úgy elkezdeni, hogy biztosan minden kéznél legyen. worship

Szívesen segítek a cikk frissítésében, ha megadod a szükséges információkat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12017 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 16:46:40 »

Valami még mindig hiányzik nekem ebből a kiegészítő fűtéses cikkből. Smiley

Szép és jó, hogy fénykép és minden más, de nem ártana egy alkatrészlista, hogy mivel készüljön az ember neki. Pl. nekem tutti nincs otthon drótom hozzá, és nemigen derül ki, milyen drótból kb. mennyi fog kelleni. Ott a két link a hőkapcsolóhoz meg a biztosítékhoz - de mondjuk nem ártana a konkrét alkatrészre mutató pontos linket betenni. Stb., stb., ami még csak kell hozzá, egészen olyan szintig, hogy mondjuk "fél tenyérni 1,5-ös alulemez a biztosítéktartó konzoljának elkészítéséhez". Ezek nélkül elég nehéz úgy elkezdeni, hogy biztosan minden kéznél legyen. worship

Szívesen segítek a cikk frissítésében, ha megadod a szükséges információkat.

AndyA
Kedves AndyA!
Szivesen segitek. Viszont egy kis türelmet kérek, mert sajnos amikor csináltam, nem készitettem magamnak tételes beszerzési listát. Számitottam a Fórumtársak kreativitására. Mindössze kedv csinálónak tettem közzé a cikket. Úgy látom sikerült felkelteni az érdellődést, mert jóval 2000-en felül olvasták a cikket, gondolom érdeklődéssel. Ha elkészültem a részletes beszerzési litával, privátban meg kereslek. A segítséged örömmel elfogadom, és  meg köszönöm. wave
Tisztelettel László! worship

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12018 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 16:51:35 »

mert jóval 2000-en felül olvasták a cikket

Én ezt a számot nem venném komolyan... ebben benne van a gugli is, aki naponta végigpásztázza a fórumot.
Meg a többi keresőmotor...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12019 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 16:52:31 »

Kedves AndyA!
Szivesen segitek. Viszont egy kis türelmet kérek, mert sajnos amikor csináltam, nem készitettem magamnak tételes beszerzési listát. Számitottam a Fórumtársak kreativitására. Mindössze kedv csinálónak tettem közzé a cikket. Úgy látom sikerült felkelteni az érdellődést, mert jóval 2000-en felül olvasták a cikket, gondolom érdeklődéssel. Ha elkészültem a részletes beszerzési litával, privátban meg kereslek. A segítséged örömmel elfogadom, és  meg köszönöm. wave
Tisztelettel László! worship

A fűtőtestre menő drótok láthatóan sima PVC szigeteléső vezetékek, a biztosítékoknál viszont valami fekete harisnyaféle van rajta. Az külön vásárlandó huzat vagy a vezeték tartozéka, direkt ilyennek gyártják?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12020 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 16:53:02 »

Én ezt a számot nem venném komolyan... ebben benne van a gugli is, aki naponta végigpásztázza a fórumot.
Meg a többi keresőmotor...

Meg mondjuk csak ma harmadszor nyitom ki a cikket, hogy még valamit megnézzek benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12021 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 16:54:02 »

A fűtőtestre menő drótok láthatóan sima PVC szigeteléső vezetékek, a biztosítékoknál viszont valami fekete harisnyaféle van rajta. Az külön vásárlandó huzat vagy a vezeték tartozéka, direkt ilyennek gyártják?

Nincs fekete harisnyád? Vagy a nejednek?  vigyor3 ráhúzod a drótra, oszt jóság van  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12022 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:18:25 »

A fűtőtestre menő drótok láthatóan sima PVC szigeteléső vezetékek, a biztosítékoknál viszont valami fekete harisnyaféle van rajta. Az külön vásárlandó huzat vagy a vezeték tartozéka, direkt ilyennek gyártják?

AndyA

Tisztelt Fórumtárs!
A fekete harisny egy speciális védő burkolat, mely megfelelő mechanikai és tűz bisztonságot bisztosit. Külön kell megvásárolni, (felhúzni a PVC szigetelésű vezetékekre) és még sok minden más egyebet
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12023 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:31:02 »

Tisztelt Fórumtársak!
A kiegészitő fűtéssel kapcsolatban. Egésszen őszintén. Télen nagyon fázott a popóm. Neki ültem, végiggondoltam, utána jártam, beszereztem ezt azt, neki láttam és megcsináltam. Termélszetesen ki kértem egy két kedves önzetlen Fórumtárs véleményét és tanácsát. Mindössze ennyi. Nem kell ezt az ügyet túl dimenzionálni. Ha valakinek komolyan fázik a popója, neki áll és megcsinálja, vagy beül a kocsijába megkeres, és megcsináljuk. Pusztán ennyi. wave
Még egy gondolat mindig , voltak és lesznek szezonális témák. Ez most épp az. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 18:37:24 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12024 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:35:01 »

Én ezt a számot nem venném komolyan... ebben benne van a gugli is, aki naponta végigpásztázza a fórumot.
Meg a többi keresőmotor...
ennek a hsz-nek nem látom az építőjellegű lényegét...... fejvakaras nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12025 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:35:46 »

Tisztelt Fórumtársak!
A kiegészitő fűtéssel kapcsolatban. Egésszen őszintén. Télen nagyon fázott a popóm. Neki ültem, végiggondoltam, utána jártam, beszereztem ezt azt, neki láttam és megcsináltam. Termélszetesen ki kértem egy két kedves önzetlen Fórumtárs véleményét és tanácsát. Mindössze ennyi. Nem kell ezt az ügyet túl dimenzionálni. Ha valakinek komolyan fázik a popója, neki áll és megcsinálja, vagy beül a kocsijába megkeres, és megcsináljuk. Pusztán ennyi. wave
Tisztelettel László! worship

A kieg fűtéstől túl sokat nem kell várni... nekem vagy gyárilag, hááát... amikor -10 v kevesebb volt, akkor azért jó sokáig hideg volt a motor.
Értem én, hogy az ember mindent megtesz a meleg érdekében, meg hogy több mint a semmi. De az ülésfűtés sokkal többet ér.
Az már 2 perc múlva meleg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12026 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:38:35 »

ennek a hsz-nek nem látom az építőjellegű lényegét...... fejvakaras nemtudom

Sem építő- sem romboló jellege nincs. 2000-en elolvasták... dehogy olvasták el.
Ez kb olyan, mintha a progi azt írnák ki: 12.750 lóerős az autó. Az ember végiggondolja, és rájön: nem lehet az.
Itt is erről van szó. Nem 2000 ember nézte meg, hanem a fene se tudja mennyi.
Ha az ember leír egy adatot, az azért legalább köszönőviszonyban legyen a valósággal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12027 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:42:19 »

A kieg fűtéstől túl sokat nem kell várni... nekem vagy gyárilag, hááát... amikor -10 v kevesebb volt, akkor azért jó sokáig hideg volt a motor.
Értem én, hogy az ember mindent megtesz a meleg érdekében, meg hogy több mint a semmi. De az ülésfűtés sokkal többet ér.
Az már 2 perc múlva meleg.
Tisztelt Fórumtárs!
Értem én. falbav A valóságról csak annyit. Nem vagyok moderátor. Viszont a FAQ topkban a fejlécen szerepel egy rublika, megtekintették felirattal. Mire gondoljon a szerencsétlen, tudatlan halandó, fórumozó. gun Egyébként  mikor nézted utoljára, hogy működik ea kieg fütésed? Lehet, hogy csak a helyet foglalja. eplus2 Ki mit szeret szép az annak. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 18:54:47 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12028 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:49:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Értem én. falbav Mikor nézted utoljára, hogy működik e? Lehet, hogy csak a helyet foglalja. eplus2 Ki mit szeret szép az annak. wave
Tisztelettel László! worship

Soha nem ellenőriztem. Garázsból indulok, ott meleg van, nem kell a fűtés. Szóval nálam ritkán megy, még az is elképzelhető, hogy még jó.
Amikor még viszonylag új volt az autó, az egyik alkalommal, amikor kinn éjszakázott, kevesebb, mint -10 fok volt.
Persze, langyosat fújt, de mire meleg lett, hát én odafagytam (volna) a kormányhoz.
És, mivel a víz, amit felmelegít, visszamegy a motorba, így azt is melegíti.
A kb 750W jó sokára melegítene fel annyi vasat/alut/olajat, mint amennyi a motorban van.
(Vic-ék anno mérték, hogy hány fokkal melegíti a vizet, és valami megdöbbentően rossz érték jött ki. Tán még vissza is lehetne keresni.)
Nem véletlenül, a mk4-ben már nem a vizet, hanem csak a befújt levegőt melegíti, így sokkal jobb a hatásfoka.
De persze, jó azért, minden plusz fok jól jön a bazi hidegben.

(De bocsi, nem a lelkesedés letörése volt a cél!  vigyor3 Bocs, ha az jött le.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12029 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:01:31 »

Sem építő- sem romboló jellege nincs. 2000-en elolvasták... dehogy olvasták el.
Ez kb olyan, mintha a progi azt írnák ki: 12.750 lóerős az autó. Az ember végiggondolja, és rájön: nem lehet az.
Itt is erről van szó. Nem 2000 ember nézte meg, hanem a fene se tudja mennyi.
Ha az ember leír egy adatot, az azért legalább köszönőviszonyban legyen a valósággal.
értem én,hogy megint meglovagolsz egy olyan dolgot,aminek kb akkor sem lett volna semmi jelentősége,ha hozzá sem szólsz.Persze így van miről beszélni.engem általában felbosszant az,amikor semmijelentőségű dolgokat hegyezel ki pontos adatokra.Mekkora jelentősége van,hogy a statisztika szerint 2000-en nézték meg,te meg szét akarod cincálni ezt az igen fontos adatot,hogy az bizony nem úgy van ám!!!Azon a számon kívül van más kézzel fogható adatod?Nincs.Akkó meg?
Inkább ittál volna egy felest vagy egy jó sört,az többet számított volna! nyes
más:sajnos 99%,hogy holnap dolgozom..... Undecided


mégvalami.
azt kellett volna javasolni,hogy nem 2000en nézték meg,hanem 2000alkalommal tekintették meg.....abszolúte elírás lehetett! vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 19:05:59 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12030 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:09:15 »

értem én,hogy megint meglovagolsz egy olyan dolgot,aminek kb akkor sem lett volna semmi jelentősége,ha hozzá sem szólsz.

Nincs jelentősége? Már hogy ne lenne... 2000-en nézték meg? Fel kellett volna tűnni, hogy azért az irreálisan sok...

Válasz
Persze így van miről beszélni.engem általában felbosszant az,amikor semmijelentőségű dolgokat hegyezel ki pontos adatokra.Mekkora jelentősége van,hogy a statisztika szerint 2000-en nézték meg,te meg szét akarod cincálni ezt az igen fontos adatot,hogy az bizony nem úgy van ám!!!Azon a számon kívül van más kézzel fogható adatod?Nincs.Akkó meg?

Ha egy adatot felhasználunk, az legalább nagyjából legyen pontos. 12V helyett ne írjunk 220-at.
Kézzelfogható adat? Feljesztettem egy weboltalt/miegymást. Egyszer csak látom ám, hogy 100-an megnézték a cikket.
Hát még nem is nyilvános, még a gugli elől is rejtve van. Hogy lehet? Úgy, hogy minden frissítésnél növelte 1-gyel a számlálót.
Borzasztó sajnálom, hogy ez felbosszant, de engem meg a pontatlanság. Ahogy te is szóltál, ha valami csípi a szemed, én miért ne tehetném?
Na ugye. És csak úgy elméletileg... hova vezetne az, ha mindig úgy írnánk le, ahogy kell? A pontossághoz? Annál nagyobb bajunk sose legyen.

Válasz
Inkább ittál volna egy felest vagy egy jó sört,az többet számított volna! nyes
más:sajnos 99%,hogy holnap dolgozom..... Undecided

Még nem lehet sörözni, meló van, én meg nem tudok úgy, ha már ittam.
Kár, hogy nem jössz holnap. Azért majd hívj fel, szerintem sokáig maradunk. Még akár 10-kor is lenne értelme.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12031 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:15:01 »

Nincs jelentősége? Már hogy ne lenne... 2000-en nézték meg? Fel kellett volna tűnni, hogy azért az irreálisan sok...

Ha egy adatot felhasználunk, az legalább nagyjából legyen pontos. 12V helyett ne írjunk 220-at.
Kézzelfogható adat? Feljesztettem egy weboltalt/miegymást. Egyszer csak látom ám, hogy 100-an megnézték a cikket.
Hát még nem is nyilvános, még a gugli elől is rejtve van. Hogy lehet? Úgy, hogy minden frissítésnél növelte 1-gyel a számlálót.
Borzasztó sajnálom, hogy ez felbosszant, de engem meg a pontatlanság. Ahogy te is szóltál, ha valami csípi a szemed, én miért ne tehetném?
Na ugye. És csak úgy elméletileg... hova vezetne az, ha mindig úgy írnánk le, ahogy kell? A pontossághoz? Annál nagyobb bajunk sose legyen.

Még nem lehet sörözni, meló van, én meg nem tudok úgy, ha már ittam.
Kár, hogy nem jössz holnap. Azért majd hívj fel, szerintem sokáig maradunk. Még akár 10-kor is lenne értelme.
irreálisan sok?
Kinek?Milyen jelentősége van?Van akkora jelentősége mint a 12v vs 230v?Hát persze hogy nincs.
Felesleges szócséplés!BLABLABLABLABLABLA

meló.
tegnap fél tizenegykor szabadultam.holnap sem számitok korábbra.de ha mégis.....mentem én már este 11re is minitalira. vigyor3
bár nyakig olajosan melós göncbe szinte teljesen esélytelen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12032 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:21:21 »

irreálisan sok?
Kinek?Milyen jelentősége van?Van akkora jelentősége mint a 12v vs 230v?Hát persze hogy nincs.
Felesleges szócséplés!BLABLABLABLABLABLA

Nekem. Mert én tudom, hogy nem lehet. Ha leírta érvként, hogy 2000, akkor az infót felhasználta.
Az ne legyen pontatlan. Ha neked felesleges, ugord át.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #12033 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:31:46 »

Segítsetek, kicsit beparáztam!

Lenne itt egy Ghia-X mk3 tdci, sony6cd, Bluetooth, hangvezérlés, gyári riasztó és mindenféle elektronika...
4 hónapig nem használtam. Sajnos, mikor be akartuk indítani se kép, se hang. Most töltőn van az akksi.
Mi a fenét kell csinálni, hogy menjen, vagyis milyen adatokkal, kódokkal készüljek?
Mondjuk a Sony kódjáról, fogalmam nincs. Kell valamit bizgerálni az immobilizerrel?
Azért kérdezem, mert tőlünk csak 60km-re találtam garázst, ahol ott tudtam hagyni.
Nem szeretnék lerohangálni.
Köszi a segítséget!

Fejleményekben annyit, hogy megtaláltam a rádió kódját az rendben is van. Hangvezérlés, bluetooth és a telefon is ment egyből nem állítottan semmit. Viszont a riasztó alapból olyan, hogy 2x lehet zárni. a 2. zárásra reteszel és akkor kapcsolja a riasztót. Viszont most úgy, hogy a reteszelés után pár másodpercre pittyeg 2x. Eddig ilyen nem volt. Sajnos ha riasztóra van zárva, akkor minden órában vagy 20mp-ig riaszt Smiley
Hogy lehet ezt beállítani? vagy mégis menjek a fordba?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12034 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:33:24 »

Nekem. Mert én tudom, hogy nem lehet. Ha leírta érvként, hogy 2000, akkor az infót felhasználta.
Az ne legyen pontatlan. Ha neked felesleges, ugord át.
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor is ennyire csípte volna a szemed a felhasznált infó, ha úgy írom megtekintették 2790-en. falbav Én nagyon sajnállak mert az egéysz lényegét nem érted. rinya Tulajdon képp lényegtelen, hányan tekintették meg. Az a jó, hogy alkalmanként van mit megtekinteni, (FAQ WIKI) amiből ihletet, ötletet, merithet az ember, ha ép szándékában áll, valami értelmeset alkotni. eljen Ez a vita pedig szerintem értelmetlen, és felesleges szó cséplés. levele Evvel én ezt a témát le zárom. wave
Tisztelettel László! worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12035 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:41:53 »

Akkor is ennyire csípte volna a szemed a felhasznált infó, ha úgy írom megtekintették 2790-en. falbav

Ugyanennyire. A két adat egy nagyságrendben van.

Válasz
Én nagyon sajnállak mert az egéysz lényegét nem érted. rinya Tulajdon képp lényegtelen, hányan tekintették meg.

Én nem értem? Ha lényegtelen, akkor az ember nem ír egy egzakt számot.

Válasz
Az a jó, hogy alkalmanként van mit megtekinteni, (FAQ WIKI) amiből ihletet, ötletet, merithet az ember, ha ép szándékában áll, valami értelmeset alkotni. eljen

Maximálisan egyetértünk!

Válasz
Ez a vita pedig szerintem értelmetlen, és felesleges szó cséplés. levele Evvel én ezt a témát le zárom. wave

Szerintem is. De - ha ennyire lényegtelen - miért nem írtad, hogy 10 millió magyar nézte meg? vagy mind a 7 milliárd ember?
Attól felesleges a szócséplés, hogy nem értetted meg, hogy az az adat nem azt jelenti, hányan olvasták el, hanem azt, hányszor lett letöltve.
Ehhez képest továbbra is ragaszkodsz ahhoz, hogy az úgy jó volt. Ettől értelmetlen és felesleges.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12036 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:49:47 »

Nekem. Mert én tudom, hogy nem lehet. Ha leírta érvként, hogy 2000, akkor az infót felhasználta.
Az ne legyen pontatlan. Ha neked felesleges, ugord át.
Ja,bocs el is felejtettem,hogy te mindent tudsz! hehe
Igazad van,már sokszor megfogadtam magamnak is,hogy átugrom az ilyeneket.Bocs,én kérek elnézést.... falbav
hogy a bőr hűljön le rólam,hogy zavar a felesleges szócséplés! unalmas
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12037 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:59:00 »

Fejleményekben annyit, hogy megtaláltam a rádió kódját az rendben is van. Hangvezérlés, bluetooth és a telefon is ment egyből nem állítottan semmit. Viszont a riasztó alapból olyan, hogy 2x lehet zárni. a 2. zárásra reteszel és akkor kapcsolja a riasztót. Viszont most úgy, hogy a reteszelés után pár másodpercre pittyeg 2x. Eddig ilyen nem volt. Sajnos ha riasztóra van zárva, akkor minden órában vagy 20mp-ig riaszt Smiley
Hogy lehet ezt beállítani? vagy mégis menjek a fordba?
valamelyik ajtó mikrokapcsoló,ami a riasztó körében van valszeg nem működik vagy kontakt hibás.Ha elmész gyári diagnosztikára,akkor nem kell találgatni,hogy hol a hiba.4hónapnyi állás után nem csoda az ilyesmi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #12038 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:08:23 »

Tisztelt fórumtársak! A nagy csörte közben nincs valakinek ötlete, miért nem működik a csomagtér ajtó záram? rinya rinya rinya rinya rinya
Mondom, jó a mikrokapcsoló, be is húz valamit 4-5  alkalommal, de egyre gyengébben, aztán sehogyan sem. Az ajtó meg b@szik nyílni, Én meg falbav falbav falbav
Mivel rossz a kulcsos záram is, lehet hogy összeakadt valami?  help help help help help help help help
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12039 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:12:30 »

Tisztelt fórumtársak! A nagy csörte közben nincs valakinek ötlete, miért nem működik a csomagtér ajtó záram? rinya rinya rinya rinya rinya
Mondom, jó a mikrokapcsoló, be is húz valamit 4-5  alkalommal, de egyre gyengébben, aztán sehogyan sem. Az ajtó meg b@szik nyílni, Én meg falbav falbav falbav
Mivel rossz a kulcsos záram is, lehet hogy összeakadt valami?  help help help help help help help help

maga a mikrokapcsi a gem-nek adja a testet.A gem kapcsolja a nyitómotort.Szerintem a kis motorban elkoptak a szénkefék,ezért van az,hogy egyre gyengébben működik.
A rosszhír:
csak a zárzerkezet cseréjével fog megszűnni a hiba.
Jó hír:
valszeg nem túl drágán tudsz venni bontottat mk2-nél vagy motorcraftnál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12040 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:56:49 »

Sziasztok!
Azt vettem észre, hogyha a dízelben gyújtás mellett lépkedek a fékpedálon, akkor fel-felvillan a világításkapcsolón a hátsó ködlámpa visszajelzője. Gondolom nem ártana a hátsó lámpákhoz tartozó testpontokat átnézni, valaki meg tudná nekem mondani, hogy ezek hátul hol vannak?
Előre is köszi!

Erre valaki esetleg?  help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12041 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:59:24 »

Erre valaki esetleg?  help
kombiban a hátsó lámpa alatt van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #12042 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 23:04:25 »

Szereltem egy AUX csatit és egy USB töltőt az első szélvédőfűtés-kapcsoló helyére (mivel olyanom nincs):



Akit érdekel a leírás is: http://mondeo.hu/index.php?topic=7.msg694751#msg694751
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12043 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 23:23:02 »

kombiban a hátsó lámpa alatt van.

 worship arra kezdek keresgélni, bár nem kombi.
Erről jut eszembe, nem ártana az aláírásomba, hogy mindkettő ötajtós  vigyor3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12044 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 23:24:06 »

worship arra kezdek keresgélni, bár nem kombi.
Erről jut eszembe, nem ártana az aláírásomba, hogy mindkettő ötajtós  vigyor3
Tedd ki és könnyebb a tanács
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12045 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 23:35:48 »

Szereltem egy AUX csatit és egy USB töltőt az első szélvédőfűtés-kapcsoló helyére (mivel olyanom nincs):

http://kepek.sztupy.hu/mondeo/elkeszules.jpg

Akit érdekel a leírás is: http://mondeo.hu/index.php?topic=7.msg694751#msg694751

 eljen eljen
Nagyon ügyes! (és remek a leírás is)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12046 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:03:17 »

Szereltem egy AUX csatit és egy USB töltőt az első szélvédőfűtés-kapcsoló helyére (mivel olyanom nincs):

Akit érdekel a leírás is: http://mondeo.hu/index.php?topic=7.msg694751#msg694751

Rakjátok be a faq-ba, vagy a wikibe.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #12047 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:52:26 »

maga a mikrokapcsi a gem-nek adja a testet.A gem kapcsolja a nyitómotort.Szerintem a kis motorban elkoptak a szénkefék,ezért van az,hogy egyre gyengébben működik.
A rosszhír:
csak a zárzerkezet cseréjével fog megszűnni a hiba.
Jó hír:
valszeg nem túl drágán tudsz venni bontottat mk2-nél vagy motorcraftnál.

Hálás köszönet ALF worship
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #12048 Dátum: 2012.09.07 péntek, 10:35:10 »

Rakjátok be a faq-ba, vagy a wikibe.

Ha erre kerülne sor, azért előtte majd még letisztázom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12049 Dátum: 2012.09.07 péntek, 10:40:56 »

Ha erre kerülne sor, azért előtte majd még letisztázom.

Tisztázd le, és sor kerül rá...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.