Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:19:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
237
238
239
240
241
242
243
[
244
]
245
246
247
248
249
250
251
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016778 alkalommal)
Scratch
és 26 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12150 Dátum:
2012.09.15 szombat, 19:58:54 »
Idézetet írta: Cs12 link=topi :worship:c=1591.msg697292#msg697292 date=1347718098
Ugye tudod, h nem úgy értem?
Tudom!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12151 Dátum:
2012.09.15 szombat, 22:53:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.15 szombat, 19:58:54
Tudom!!!!
Vmikor októberben,v novemberben megyek Pécsre,összfuthatnánk + szólok Bunyeknek is . Előtte úgyis írok majd!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12152 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 08:48:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.13 csütörtök, 22:18:37
nekem??
én nem kaptam most tőled
küldtem másikat, azt se kaptad meg?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Begin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12153 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 09:51:15 »
Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12154 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 09:53:01 »
Idézetet írta: Begin - 2012.09.16 vasárnap, 09:51:15
Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
leszedni visszatenni a generátort 1-1óra.a kefe csere kb 1/2óra.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 09:55:30 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12155 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 12:35:56 »
Idézetet írta: Begin - 2012.09.16 vasárnap, 09:51:15
Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
Nekem kefecsere után is megmaradt ez a jelenség, testek kontaktjai jók. Nekem azt mondta autóvillamosságis szaki, aki elég profi a szakmájában, hogy fesz.szabályzó okozza ezt a jelenséget. Na azt én nem cseréltem ki, mert nem volt polcon és úgy kellett volna megrendelnem, de nem tudtam annyi ideig nélkülözni a vasat. Így maradt a jelenség és már egy éve így működik, nálam is teljesen rendben van a töltés, remélem, hogy még jó sokáig rendben is lesz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12156 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 13:01:50 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.16 vasárnap, 12:35:56
Nekem kefecsere után is megmaradt ez a jelenség, testek kontaktjai jók. Nekem azt mondta autóvillamosságis szaki, aki elég profi a szakmájában, hogy fesz.szabályzó okozza ezt a jelenséget. Na azt én nem cseréltem ki, mert nem volt polcon és úgy kellett volna megrendelnem, de nem tudtam annyi ideig nélkülözni a vasat. Így maradt a jelenség és már egy éve így működik, nálam is teljesen rendben van a töltés, remélem, hogy még jó sokáig rendben is lesz.
Okozhatja a diódasor hibája is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12157 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 13:03:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.16 vasárnap, 13:01:50
Okozhatja a diódasor hibája is.
Ez igaz, én is tudom, de az kilett mérve és kizárta a villamos szaki, így maradt a fesszabályzó.
Naplózva
Begin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12158 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 16:24:46 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.16 vasárnap, 13:03:49
Ez igaz, én is tudom, de az kilett mérve és kizárta a villamos szaki, így maradt a fesszabályzó.
Köszi a válaszokat. Ezek szerint - mivel a töltés rendben van - nem is nagyon érdemes a dologgal foglalkozni? Vagy a kefecserét azért megcsináltassam?
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12159 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 16:36:54 »
Idézetet írta: Begin - 2012.09.16 vasárnap, 16:24:46
Köszi a válaszokat. Ezek szerint - mivel a töltés rendben van - nem is nagyon érdemes a dologgal foglalkozni? Vagy a kefecserét azért megcsináltassam?
Igazán nincs mit köszönnöd. A kefe cserét ha megcsináltatod, akkor már érdemes kiméretned a diódahidat és ha nem nagy költség, akkor a fesszabályzót kicserélni és nagy valószínűséggel megszűnik a vibrálás. Ha a futott km biztos, ami az aláirásodban szerepel, akkor biztosan nincsen elkopva a kefe, még 200 000km nél sem jellemző, hogy elkopnának.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 16:38:49 írta Kusti1
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12160 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 19:33:52 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.16 vasárnap, 16:36:54
Igazán nincs mit köszönnöd. A kefe cserét ha megcsináltatod, akkor már érdemes kiméretned a diódahidat és ha nem nagy költség, akkor a fesszabályzót kicserélni és nagy valószínűséggel megszűnik a vibrálás. Ha a futott km biztos, ami az aláirásodban szerepel, akkor biztosan nincsen elkopva a kefe, még 200 000km nél sem jellemző, hogy elkopnának.
jellemző vagy sem....?
Nekem 80e kmnél kellett keféket cserélnem.Stealtnek meg majdnem 300e kmnél sem volt vészes.Persze az övé az tuti km.az enyém megy lehet 180e is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12161 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:01:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.16 vasárnap, 19:33:52
jellemző vagy sem....?
Nekem 80e kmnél kellett keféket cserélnem.Stealtnek meg majdnem 300e kmnél sem volt vészes.Persze az övé az tuti km.az enyém megy lehet 180e is.....
Akkor jól írtam, ugye. Persze vannak befolyásoló tényezők, mondjuk, ha a motorból szívárgó olaj belejut a generátorba.......
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 20:05:22 írta Kusti1
»
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12162 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:05:28 »
Idézetet írta: Begin - 2012.09.16 vasárnap, 09:51:15
Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
Privát véleményem, hogy amíg csak ennyi a tünet, nem csinálnék rajta semmilyen 10 percnél hosszabb melót. Nekem is ilyen (2006), a munkatársamnak is ilyen (2004). Nem egy nagy kunszt, pláne, hogy, amikor kell a fényerő, van fordulat is.
Tartalékold a szerelési kedved és pénzedet, azokra, amik majd tényleg gondot fognak okozni. Van ilyen a Mondeon
Mondom, ez az én privát véleményem.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12163 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:06:23 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.16 vasárnap, 20:01:34
Akkor jól írtam, ugye.
ha elhiszem,hogy az enyémben csak 80e km volt,akkor nem.
Amúgy meg igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12164 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:09:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.16 vasárnap, 20:06:23
ha elhiszem,hogy az enyémben csak 80e km volt,akkor nem.
Amúgy meg igen.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12165 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 22:29:38 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.09.16 vasárnap, 20:05:28
Privát véleményem, hogy amíg csak ennyi a tünet, nem csinálnék rajta semmilyen 10 percnél hosszabb melót. Nekem is ilyen (2006), a munkatársamnak is ilyen (2004). Nem egy nagy kunszt, pláne, hogy, amikor kell a fényerő, van fordulat is.
Tartalékold a szerelési kedved és pénzedet, azokra, amik majd tényleg gondot fognak okozni. Van ilyen a Mondeon
Mondom, ez az én privát véleményem.
Nekem is ilyen (2001), barátomnak is ilyen (2004). És mindkettő benzines. Szerintem se olyan vészes, ha nem tölt túl.
Naplózva
Begin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12166 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 03:21:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.09.16 vasárnap, 22:29:38
Nekem is ilyen (2001), barátomnak is ilyen (2004). És mindkettő benzines. Szerintem se olyan vészes, ha nem tölt túl.
OK, akkor nem foglalkozok vele. Még azt kérdezném, annak van-e jelentősége, hogy nem gyári akku van benne? Mert hát valahol azt olvastam, hogy csak és kizárólag gyárit szabad beletenni (ezüst-kálciumot, vagy valami ilyesmit). Negyedéve vettem a kocsit és egy Bosch volt benne, 56 Ah-s. Laikusként azt gondolom, hogy nagy probléma nem lehet belőle.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12167 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 07:31:18 »
Idézetet írta: Begin - 2012.09.17 hétfő, 03:21:09
OK, akkor nem foglalkozok vele. Még azt kérdezném, annak van-e jelentősége, hogy nem gyári akku van benne? Mert hát valahol azt olvastam, hogy csak és kizárólag gyárit szabad beletenni (ezüst-kálciumot, vagy valami ilyesmit). Negyedéve vettem a kocsit és egy Bosch volt benne, 56 Ah-s. Laikusként azt gondolom, hogy nagy probléma nem lehet belőle.
Nincsen jelentősége. Akku-akku között van ugyan különbség, de azért autóknál nem akkora. Főleg ha márkás akkuról beszélünk. Emiatt ne aggódj.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12168 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 08:05:22 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.17 hétfő, 07:31:18
Nincsen jelentősége. Akku-akku között van ugyan különbség, de azért autóknál nem akkora. Főleg ha márkás akkuról beszélünk. Emiatt ne aggódj.
Azért erre fogadást ne köss!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12169 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 10:36:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.17 hétfő, 08:05:22
Azért erre fogadást ne köss!
Persze, tudom, hogy sokféle van, de ha megfelel a gyártó paramétereinek, akkor olyan komolyabb gond nem lehet. Jó persze az öreg vasam nem kényeskedik (bár csúnya is lenne egy házméretű, igen komoly Vartával
), de faterom 2005-ös Galaxy-ja is kapott már 2-3 akkut is és nem ment benne semmi tönkre. (az akkuk használtak voltak, azért is lett cserés, meg a generátor is hazavágott egyet, de pár éve ami benne van az teljesen jól működik, pedig nem Ford, sőt, nem is tudom milyen...)
Fogadást nem kötök rá, sok apróságon
(sokszor szőrszálhasogatás szerű dolgon)
lehet bukni, tudom és köszönöm !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12170 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 10:45:12 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.17 hétfő, 10:36:05
Persze, tudom, hogy sokféle van, de ha megfelel a gyártó paramétereinek, akkor olyan komolyabb gond nem lehet. Jó persze az öreg vasam nem kényeskedik (bár csúnya is lenne egy házméretű, igen komoly Vartával
), de faterom 2005-ös Galaxy-ja is kapott már 2-3 akkut is és nem ment benne semmi tönkre. (az akkuk használtak voltak, azért is lett cserés, meg a generátor is hazavágott egyet, de pár éve ami benne van az teljesen jól működik, pedig nem Ford, sőt, nem is tudom milyen...)
Fogadást nem kötök rá, sok apróságon
(sokszor szőrszálhasogatás szerű dolgon)
lehet bukni, tudom és köszönöm !
Faq / smart charge rendszer --> érdekes
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12171 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:26:24 »
Idézetet írta: Begin - 2012.09.17 hétfő, 03:21:09
OK, akkor nem foglalkozok vele. Még azt kérdezném, annak van-e jelentősége, hogy nem gyári akku van benne? Mert hát valahol azt olvastam, hogy csak és kizárólag gyárit szabad beletenni (ezüst-kálciumot, vagy valami ilyesmit). Negyedéve vettem a kocsit és egy Bosch volt benne, 56 Ah-s. Laikusként azt gondolom, hogy nagy probléma nem lehet belőle.
A Bosch S3-S4-S5 mind Calcium technológiás, tehát kompatibilis a töltési rendszerrel. Nem lesz vele gond.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12172 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:39:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.09.17 hétfő, 11:26:24
A Bosch S3-S4-S5 mind Calcium technológiás, tehát kompatibilis a töltési rendszerrel. Nem lesz vele gond.
A TDCi-nél mennyinek kell lennie a töltőfesznek? Autópályatempónál, azaz nem lassan, csak a xenonok, mint jelentősebb fogyasztó, 13,5-13,6 volt (volt) a fesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12173 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:45:02 »
kérdésem lenne,az elektromosan állitható fényszórót ugyan úgy lehet állitani le-fel,jobbra-balra mint a sima fényszórót?tehát ha rá állitok akkor nem megy tönkre az állitó motor?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12174 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:48:20 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.17 hétfő, 11:45:02
kérdésem lenne,az elektromosan állitható fényszórót ugyan úgy lehet állitani le-fel,jobbra-balra mint a sima fényszórót?tehát ha rá állitok akkor nem megy tönkre az állitó motor?
Lehet állítani, utána azt veszi majd alap értéknek.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12175 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:50:32 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.09.17 hétfő, 11:48:20
Lehet állítani, utána azt veszi majd alap értéknek.
köszönöm
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12176 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:52:14 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.17 hétfő, 11:45:02
kérdésem lenne,az elektromosan állitható fényszórót ugyan úgy lehet állitani le-fel,jobbra-balra mint a sima fényszórót?tehát ha rá állitok akkor nem megy tönkre az állitó motor?
7-es imbusz kell hozzá, hosszú szárú (dugó nem jó, mert nem férsz oda az egyik csavarhoz). Fel-le tudod állítani, plusz a menetirányhoz képest jobbra-balra elfordítani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12177 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 11:58:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.17 hétfő, 11:52:14
7-es imbusz kell hozzá, hosszú szárú (dugó nem jó, mert nem férsz oda az egyik csavarhoz). Fel-le tudod állítani, plusz a menetirányhoz képest jobbra-balra elfordítani.
AndyA
kicsit távolabbra szeretném állitani mert a gombal a legmagassabra állitva csak 3-4 szaggatott vonalig ér a fény.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12178 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 17:40:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.17 hétfő, 11:39:18
A TDCi-nél mennyinek kell lennie a töltőfesznek? Autópályatempónál, azaz nem lassan, csak a xenonok, mint jelentősebb fogyasztó, 13,5-13,6 volt (volt) a fesz.
AndyA
14.4V.De ha 14V alá megy szerintem kevés.Ha alapjáraton rákapcsolsz mindent és nem változik akkor fordulaton sem szabad változni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12179 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 19:47:29 »
ha csak a ködlámpa van felkapcsolva akkor nem müködik a távolsági csak fénykürt üzemben
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
akela
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12180 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 19:51:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.17 hétfő, 10:45:12
Faq / smart charge rendszer --> érdekes
Ezt nem teljesen értem.
Elolvastam,igen meglepődtem.Elképzelni sem mertem volna,hogy ennyire komoly technika lapul ezekben a mostani kocsikban.(Hiába na.Ezek az Oroszok csak tudnak valamit).
De nem nagyon látom az összefüggést a töltési rendszer kialakitása,és az alkalmazott akkuumlátor között.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12181 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:00:53 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.17 hétfő, 19:47:29
ha csak a ködlámpa van felkapcsolva akkor nem müködik a távolsági csak fénykürt üzemben
Ha nincs tompított, nincs távolsági.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12182 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:10:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.09.17 hétfő, 20:00:53
Ha nincs tompított, nincs távolsági.
csak meglepödtem rajta. sosem probáltam semilyen autón.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12183 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:12:07 »
Idézetet írta: akela - 2012.09.17 hétfő, 19:51:11
Ezt nem teljesen értem.
Elolvastam,igen meglepődtem.Elképzelni sem mertem volna,hogy ennyire komoly technika lapul ezekben a mostani kocsikban.(Hiába na.Ezek az Oroszok csak tudnak valamit).
De nem nagyon látom az összefüggést a töltési rendszer kialakitása,és az alkalmazott akkuumlátor között.
az az akumlátor bírja a nagy töltőáramot is és a sokáig alacsonyat is.Míg a normál ólom az nem.A cél a hosszabb élettartam volt.
Továbbá a technológia alapja,hogy az akkumlátor folyadék hőmérséklete alapján tölti a generátor kissebb vagy nagyobb árammal.Ezt a hőmérsékletet nem méri,hanem kiszámolja más adatokból.Ezaztánafícsör!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12184 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:14:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.09.17 hétfő, 20:00:53
Ha nincs tompított, nincs távolsági.
Ez igaz, meg az is hogy a 80-as években volt egy olyan rendelet, mely előírta a ködlámpa használatát és bekötését, amelyben előírták, hogy a ködlámpa csak a tompított (városi) fénnyel vílágíthat együtt, melyet műszaki vízsgákon szigorúan ellenőríztek. Sőt még a ködlámpák elhelyezkedését is szabályozták, minimum 80cm-nek kellett lenni a 2 ködlámpa között és minimum 20cm-rel a normál lámpa középsíkja alatt kellet lenni a ködlámpáknak.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12185 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:23:08 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.17 hétfő, 20:14:02
Ez igaz, meg az is hogy a 80-as években volt egy olyan rendelet, mely előírta a ködlámpa használatát és bekötését, amelyben előírták, hogy a ködlámpa csak a tompított (városi) fénnyel vílágíthat együtt, melyet műszaki vízsgákon szigorúan ellenőríztek. Sőt még a ködlámpák elhelyezkedését is szabályozták, minimum 80cm-nek kellett lenni a 2 ködlámpa között és minimum 20cm-rel a normál lámpa középsíkja alatt kellet lenni a ködlámpáknak.
akkor nekem gyárilag rosszul van bekötve és meg fog bukni a müszakin a leirásod alapján
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12186 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:43:33 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.17 hétfő, 20:23:08
akkor nekem gyárilag rosszul van bekötve és meg fog bukni a müszakin a leirásod alapján
"a 80-as években"
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.17 hétfő, 20:14:02
Ez igaz, meg az is hogy a 80-as években volt egy olyan rendelet, mely előírta a ködlámpa használatát és bekötését, amelyben előírták, hogy a ködlámpa csak a tompított (városi) fénnyel vílágíthat együtt, melyet műszaki vízsgákon szigorúan ellenőríztek. Sőt még a ködlámpák elhelyezkedését is szabályozták, minimum 80cm-nek kellett lenni a 2 ködlámpa között és minimum 20cm-rel a normál lámpa középsíkja alatt kellet lenni a ködlámpáknak.
Nem igazán értem minek változtatták meg.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12187 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:48:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.09.17 hétfő, 20:43:33
"a 80-as években"
Nem igazán értem minek változtatták meg.
Én sem, hiszen ködben refit használni értelmetlen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12188 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:49:53 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.17 hétfő, 20:48:09
Én sem, hiszen ködben refit használni értelmetlen.
Nem erről van szó... hanem műxik a ködlámpa tompított nélkül. Így a sok h. gyerek azt használja tompított helyett.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12189 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:52:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.09.17 hétfő, 20:43:33
"a 80-as években"
Nem igazán értem minek változtatták meg.
azt nem itad,hogy régi már módositott rendelet
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12190 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:53:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.17 hétfő, 20:49:53
Nem erről van szó... hanem műxik a ködlámpa tompított nélkül. Így a sok h. gyerek azt használja tompított helyett.
Sajnos ez nagyon terjed europa szerte, ez a tapasztalatom, sajnos ez van.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12191 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:56:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.17 hétfő, 20:49:53
Nem erről van szó... hanem műxik a ködlámpa tompított nélkül. Így a sok h. gyerek azt használja tompított helyett.
akkor értem ha h.gyerek jön igy szemböl és felkapszolom a fényszórót miért kapcsolódik le a ködlámpa és fel a tompitott fényszóróval de hát mire ezt végig játsza elhaladtam mellette
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12192 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:00:11 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.17 hétfő, 20:52:11
azt nem itad,hogy régi már módositott rendelet
Mivel akkor még nem voltunk EU tagok, most meg már az EU előírásai vonatkoznak ránk.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12193 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:07:15 »
egy izzónál mit jelent a PX26D 2PS H7-es izzóról van szó.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12194 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:14:01 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.17 hétfő, 21:00:11
Mivel akkor még nem voltunk EU tagok, most meg már az EU előírásai vonatkoznak ránk.
akkor ez (sem)ismét nem vált az elönyünkre
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
snoopdog69
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12195 Dátum:
2012.09.18 kedd, 08:39:04 »
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne,van egy 2.0 benzines mondeom,amin ha felkapcsolom a tompitott világitást elkezd rángatni a motor és olyan mintha nem menne valamelyik henger,majd a mutatók leesnek a kocsiban és az egész óra lenullázódik.A diagnosztika ki is irja a trafó hibát meg valamilyen kommunikációs bus hibát,de ha bármilyen más fogyasztót rákapcsolok,akár refit,hátsóablakfütést,semmi gond az autóval!
ha lehúzom a csatikat a lámpáról akkor semmi gond a kocsival igy kizártam a kábel hibát is!
Ja és ezt akkor csinálja amikor üzemi hőfokon van az autó!
Volt már valakinek hasonló gondja?
Előre is köszönöm!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12196 Dátum:
2012.09.18 kedd, 09:00:01 »
Idézetet írta: snoopdog69 - 2012.09.18 kedd, 08:39:04
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne,van egy 2.0 benzines mondeom,amin ha felkapcsolom a tompitott világitást elkezd rángatni a motor és olyan mintha nem menne valamelyik henger,majd a mutatók leesnek a kocsiban és az egész óra lenullázódik.A diagnosztika ki is irja a trafó hibát meg valamilyen kommunikációs bus hibát,de ha bármilyen más fogyasztót rákapcsolok,akár refit,hátsóablakfütést,semmi gond az autóval!
ha lehúzom a csatikat a lámpáról akkor semmi gond a kocsival igy kizártam a kábel hibát is!
Ja és ezt akkor csinálja amikor üzemi hőfokon van az autó!
Volt már valakinek hasonló gondja?
Előre is köszönöm!
Igen, volt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg542346#msg542346
És a megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg546506#msg546506
És:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg689630#msg689630
Utóbbitól még nem hallottunk vissza
Naplózva
akela
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12197 Dátum:
2012.09.18 kedd, 13:02:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.17 hétfő, 20:12:07
az az akumlátor bírja a nagy töltőáramot is és a sokáig alacsonyat is.Míg a normál ólom az nem.A cél a hosszabb élettartam volt.
Továbbá a technológia alapja,hogy az akkumlátor folyadék hőmérséklete alapján tölti a generátor kissebb vagy nagyobb árammal.Ezt a hőmérsékletet nem méri,hanem kiszámolja más adatokból.Ezaztánafícsör!
ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12198 Dátum:
2012.09.18 kedd, 15:37:15 »
Idézetet írta: akela - 2012.09.18 kedd, 13:02:02
ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
hányszor nézted te meg a Mátrixot? ;-)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12199 Dátum:
2012.09.18 kedd, 16:28:13 »
ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
[/quote]
Úristen!!!!Sarah Connornak tényleg igaza lesz!!!!!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Oldalak:
1
...
237
238
239
240
241
242
243
[
244
]
245
246
247
248
249
250
251
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ