Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:49:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191304 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12150 Dátum: 2012.09.15 szombat, 19:58:54 »

Idézetet írta: Cs12 link=topi :worship:c=1591.msg697292#msg697292 date=1347718098
eljen taps
Ugye tudod, h nem úgy értem?  vigyor3
Tudom!!!! worship eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12151 Dátum: 2012.09.15 szombat, 22:53:55 »

Tudom!!!! worship eljen

 eljen wave Vmikor októberben,v novemberben megyek Pécsre,összfuthatnánk + szólok Bunyeknek is . Előtte úgyis írok majd! vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12152 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 08:48:08 »

nekem?? wow1 én nem kaptam most tőled Roll Eyes
küldtem másikat, azt se kaptad meg? Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #12153 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 09:51:15 »

Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12154 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 09:53:01 »

Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
leszedni visszatenni a generátort 1-1óra.a kefe csere kb 1/2óra.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 09:55:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12155 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 12:35:56 »

Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
Nekem kefecsere után is megmaradt ez a jelenség, testek kontaktjai jók. Nekem azt mondta autóvillamosságis szaki, aki elég profi a szakmájában, hogy fesz.szabályzó okozza ezt a jelenséget. Na azt én nem cseréltem ki, mert nem volt polcon és úgy kellett volna megrendelnem, de nem tudtam annyi ideig nélkülözni a vasat. Így maradt a jelenség és már egy éve így működik, nálam is teljesen rendben van a töltés, remélem, hogy még jó sokáig rendben is lesz. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12156 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 13:01:50 »

Nekem kefecsere után is megmaradt ez a jelenség, testek kontaktjai jók. Nekem azt mondta autóvillamosságis szaki, aki elég profi a szakmájában, hogy fesz.szabályzó okozza ezt a jelenséget. Na azt én nem cseréltem ki, mert nem volt polcon és úgy kellett volna megrendelnem, de nem tudtam annyi ideig nélkülözni a vasat. Így maradt a jelenség és már egy éve így működik, nálam is teljesen rendben van a töltés, remélem, hogy még jó sokáig rendben is lesz. wave

Okozhatja a diódasor hibája is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12157 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 13:03:49 »

Okozhatja a diódasor hibája is.
Ez igaz, én is tudom, de az kilett mérve és kizárta a villamos szaki, így maradt a fesszabályzó. wave
Naplózva
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #12158 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 16:24:46 »

Ez igaz, én is tudom, de az kilett mérve és kizárta a villamos szaki, így maradt a fesszabályzó. wave

Köszi a válaszokat. Ezek szerint - mivel a töltés rendben van - nem is nagyon érdemes a dologgal foglalkozni? Vagy a kefecserét azért megcsináltassam?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12159 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 16:36:54 »

Köszi a válaszokat. Ezek szerint - mivel a töltés rendben van - nem is nagyon érdemes a dologgal foglalkozni? Vagy a kefecserét azért megcsináltassam?
Igazán nincs mit köszönnöd.  A kefe cserét ha megcsináltatod, akkor már érdemes kiméretned a diódahidat és ha nem nagy költség, akkor a fesszabályzót kicserélni és nagy valószínűséggel megszűnik a vibrálás. Ha a futott km biztos, ami az aláirásodban szerepel, akkor biztosan nincsen elkopva a kefe, még 200 000km nél sem jellemző, hogy elkopnának. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 16:38:49 írta Kusti1 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12160 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:33:52 »

Igazán nincs mit köszönnöd.  A kefe cserét ha megcsináltatod, akkor már érdemes kiméretned a diódahidat és ha nem nagy költség, akkor a fesszabályzót kicserélni és nagy valószínűséggel megszűnik a vibrálás. Ha a futott km biztos, ami az aláirásodban szerepel, akkor biztosan nincsen elkopva a kefe, még 200 000km nél sem jellemző, hogy elkopnának. wave
jellemző vagy sem....? Roll Eyes
Nekem 80e kmnél kellett keféket cserélnem.Stealtnek meg majdnem 300e kmnél sem volt vészes.Persze az övé az tuti km.az enyém megy lehet 180e is..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12161 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:01:34 »

jellemző vagy sem....? Roll Eyes
Nekem 80e kmnél kellett keféket cserélnem.Stealtnek meg majdnem 300e kmnél sem volt vészes.Persze az övé az tuti km.az enyém megy lehet 180e is..... vigyor3
Akkor jól írtam, ugye. Persze vannak befolyásoló tényezők, mondjuk, ha a motorból szívárgó olaj belejut a generátorba....... wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 20:05:22 írta Kusti1 » Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12162 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:05:28 »

Sziasztok!
Már kérdeztem, mi lehet az oka, hogy alapjáratnál ingadozik a lámpák és kijelzők fényereje. (Ha pörög a motor, akkor nem.) Egy autóvillamosságis megmérte a töltőfeszültséget, azt mondta, azzal nincs gond. Ti azt mondtátok, hogy kefecsere kell. Gondolom, nektek lehet igazatok. Azt kérdezném, hogy a kefecsere mekkora volumenű munka? Egy-kétórás rutinmunka, vagy le kell hozzá bontani a fél autót?
Privát véleményem, hogy amíg csak ennyi a tünet, nem csinálnék rajta semmilyen 10 percnél hosszabb melót. Nekem is ilyen (2006), a munkatársamnak is ilyen (2004). Nem egy nagy kunszt, pláne, hogy, amikor kell a fényerő, van fordulat is.  wave
Tartalékold a szerelési kedved és pénzedet, azokra, amik majd tényleg gondot fognak okozni. Van ilyen a Mondeon  nyes
Mondom, ez az én privát véleményem.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12163 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:06:23 »

Akkor jól írtam, ugye. wave
ha elhiszem,hogy az enyémben csak 80e km volt,akkor nem. vigyor3
Amúgy meg igen. eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12164 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:09:02 »

ha elhiszem,hogy az enyémben csak 80e km volt,akkor nem. vigyor3
Amúgy meg igen. eljen wave
taps eljen wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12165 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 22:29:38 »

Privát véleményem, hogy amíg csak ennyi a tünet, nem csinálnék rajta semmilyen 10 percnél hosszabb melót. Nekem is ilyen (2006), a munkatársamnak is ilyen (2004). Nem egy nagy kunszt, pláne, hogy, amikor kell a fényerő, van fordulat is.  wave
Tartalékold a szerelési kedved és pénzedet, azokra, amik majd tényleg gondot fognak okozni. Van ilyen a Mondeon  nyes
Mondom, ez az én privát véleményem.

Nekem is ilyen (2001), barátomnak is ilyen (2004). És mindkettő benzines. Szerintem se olyan vészes, ha nem tölt túl.
Naplózva
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #12166 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 03:21:09 »

Nekem is ilyen (2001), barátomnak is ilyen (2004). És mindkettő benzines. Szerintem se olyan vészes, ha nem tölt túl.

OK, akkor nem foglalkozok vele. Még azt kérdezném, annak van-e jelentősége, hogy nem gyári akku van benne? Mert hát valahol azt olvastam, hogy csak és kizárólag gyárit szabad beletenni (ezüst-kálciumot, vagy valami ilyesmit). Negyedéve vettem a kocsit és egy Bosch volt benne, 56 Ah-s. Laikusként azt gondolom, hogy nagy probléma nem lehet belőle.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #12167 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 07:31:18 »

OK, akkor nem foglalkozok vele. Még azt kérdezném, annak van-e jelentősége, hogy nem gyári akku van benne? Mert hát valahol azt olvastam, hogy csak és kizárólag gyárit szabad beletenni (ezüst-kálciumot, vagy valami ilyesmit). Negyedéve vettem a kocsit és egy Bosch volt benne, 56 Ah-s. Laikusként azt gondolom, hogy nagy probléma nem lehet belőle.


Nincsen jelentősége. Akku-akku között van ugyan különbség, de azért autóknál nem akkora. Főleg ha márkás akkuról beszélünk. Emiatt ne aggódj. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12168 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 08:05:22 »

Nincsen jelentősége. Akku-akku között van ugyan különbség, de azért autóknál nem akkora. Főleg ha márkás akkuról beszélünk. Emiatt ne aggódj. Smiley
Azért erre fogadást ne köss!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #12169 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 10:36:05 »

Azért erre fogadást ne köss!  wave

Persze, tudom, hogy sokféle van, de ha megfelel a gyártó paramétereinek, akkor olyan komolyabb gond nem lehet. Jó persze az öreg vasam nem kényeskedik (bár csúnya is lenne egy házméretű, igen komoly Vartával Grin ), de faterom 2005-ös Galaxy-ja is kapott már 2-3 akkut is és nem ment benne semmi tönkre. (az akkuk használtak voltak, azért is lett cserés, meg a generátor is hazavágott egyet, de pár éve ami benne van az teljesen jól működik, pedig nem Ford, sőt, nem is tudom milyen...)
Fogadást nem kötök rá, sok apróságon (sokszor szőrszálhasogatás szerű dolgon) lehet bukni, tudom és köszönöm ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12170 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 10:45:12 »

Persze, tudom, hogy sokféle van, de ha megfelel a gyártó paramétereinek, akkor olyan komolyabb gond nem lehet. Jó persze az öreg vasam nem kényeskedik (bár csúnya is lenne egy házméretű, igen komoly Vartával Grin ), de faterom 2005-ös Galaxy-ja is kapott már 2-3 akkut is és nem ment benne semmi tönkre. (az akkuk használtak voltak, azért is lett cserés, meg a generátor is hazavágott egyet, de pár éve ami benne van az teljesen jól működik, pedig nem Ford, sőt, nem is tudom milyen...)
Fogadást nem kötök rá, sok apróságon (sokszor szőrszálhasogatás szerű dolgon) lehet bukni, tudom és köszönöm ! Wink
Faq / smart charge rendszer --> érdekes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12171 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:26:24 »

OK, akkor nem foglalkozok vele. Még azt kérdezném, annak van-e jelentősége, hogy nem gyári akku van benne? Mert hát valahol azt olvastam, hogy csak és kizárólag gyárit szabad beletenni (ezüst-kálciumot, vagy valami ilyesmit). Negyedéve vettem a kocsit és egy Bosch volt benne, 56 Ah-s. Laikusként azt gondolom, hogy nagy probléma nem lehet belőle.

A Bosch S3-S4-S5 mind Calcium technológiás, tehát kompatibilis a töltési rendszerrel. Nem lesz vele gond.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12172 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:39:18 »

A Bosch S3-S4-S5 mind Calcium technológiás, tehát kompatibilis a töltési rendszerrel. Nem lesz vele gond.

A TDCi-nél mennyinek kell lennie a töltőfesznek? Autópályatempónál, azaz nem lassan, csak a xenonok, mint jelentősebb fogyasztó, 13,5-13,6 volt (volt) a fesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12173 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:45:02 »

kérdésem lenne,az elektromosan állitható fényszórót ugyan úgy lehet állitani le-fel,jobbra-balra mint a sima fényszórót?tehát ha rá állitok akkor nem megy tönkre az állitó motor?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12174 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:48:20 »

kérdésem lenne,az elektromosan állitható fényszórót ugyan úgy lehet állitani le-fel,jobbra-balra mint a sima fényszórót?tehát ha rá állitok akkor nem megy tönkre az állitó motor?
Lehet állítani, utána azt veszi majd alap értéknek.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12175 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:50:32 »

Lehet állítani, utána azt veszi majd alap értéknek.
  integet2 köszönöm  worship
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12176 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:52:14 »

kérdésem lenne,az elektromosan állitható fényszórót ugyan úgy lehet állitani le-fel,jobbra-balra mint a sima fényszórót?tehát ha rá állitok akkor nem megy tönkre az állitó motor?

7-es imbusz kell hozzá, hosszú szárú (dugó nem jó, mert nem férsz oda az egyik csavarhoz). Fel-le tudod állítani, plusz a menetirányhoz képest jobbra-balra elfordítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12177 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:58:54 »

7-es imbusz kell hozzá, hosszú szárú (dugó nem jó, mert nem férsz oda az egyik csavarhoz). Fel-le tudod állítani, plusz a menetirányhoz képest jobbra-balra elfordítani.

AndyA
  wave kicsit távolabbra szeretném állitani mert a gombal a legmagassabra állitva csak 3-4 szaggatott vonalig ér a fény.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12178 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 17:40:17 »

A TDCi-nél mennyinek kell lennie a töltőfesznek? Autópályatempónál, azaz nem lassan, csak a xenonok, mint jelentősebb fogyasztó, 13,5-13,6 volt (volt) a fesz.

AndyA
14.4V.De ha 14V alá megy szerintem kevés.Ha alapjáraton rákapcsolsz mindent és nem változik akkor fordulaton sem szabad változni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12179 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:47:29 »

ha csak a ködlámpa van felkapcsolva akkor nem müködik a távolsági csak fénykürt üzemben  Huh?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
akela
Vendég
« Új hozzászólás #12180 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:51:11 »

Faq / smart charge rendszer --> érdekes
Ezt nem teljesen értem.
Elolvastam,igen meglepődtem.Elképzelni sem mertem volna,hogy ennyire komoly technika lapul ezekben a mostani kocsikban.(Hiába na.Ezek az Oroszok csak tudnak valamit).
De nem nagyon látom az összefüggést a töltési rendszer kialakitása,és az alkalmazott akkuumlátor között.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12181 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:00:53 »

ha csak a ködlámpa van felkapcsolva akkor nem müködik a távolsági csak fénykürt üzemben  Huh?

Ha nincs tompított, nincs távolsági.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12182 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:10:42 »

Ha nincs tompított, nincs távolsági.
csak meglepödtem rajta. sosem probáltam semilyen autón.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12183 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:12:07 »

Ezt nem teljesen értem.
Elolvastam,igen meglepődtem.Elképzelni sem mertem volna,hogy ennyire komoly technika lapul ezekben a mostani kocsikban.(Hiába na.Ezek az Oroszok csak tudnak valamit).
De nem nagyon látom az összefüggést a töltési rendszer kialakitása,és az alkalmazott akkuumlátor között.
az az akumlátor bírja a nagy töltőáramot is és a sokáig alacsonyat is.Míg a normál ólom az nem.A cél a hosszabb élettartam volt.
Továbbá a technológia alapja,hogy az akkumlátor folyadék hőmérséklete alapján tölti a generátor kissebb vagy nagyobb árammal.Ezt a hőmérsékletet nem méri,hanem kiszámolja más adatokból.Ezaztánafícsör!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12184 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:14:02 »

Ha nincs tompított, nincs távolsági.
Ez igaz, meg az is hogy a 80-as években volt egy olyan rendelet, mely előírta a ködlámpa használatát és bekötését, amelyben előírták, hogy a ködlámpa csak a tompított (városi) fénnyel vílágíthat együtt, melyet műszaki vízsgákon szigorúan ellenőríztek. Sőt még a ködlámpák elhelyezkedését is szabályozták, minimum 80cm-nek kellett lenni a 2 ködlámpa között és minimum 20cm-rel a normál lámpa középsíkja alatt kellet lenni a ködlámpáknak. wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12185 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:23:08 »

Ez igaz, meg az is hogy a 80-as években volt egy olyan rendelet, mely előírta a ködlámpa használatát és bekötését, amelyben előírták, hogy a ködlámpa csak a tompított (városi) fénnyel vílágíthat együtt, melyet műszaki vízsgákon szigorúan ellenőríztek. Sőt még a ködlámpák elhelyezkedését is szabályozták, minimum 80cm-nek kellett lenni a 2 ködlámpa között és minimum 20cm-rel a normál lámpa középsíkja alatt kellet lenni a ködlámpáknak. wave
akkor nekem gyárilag rosszul van bekötve és meg fog bukni a müszakin a leirásod alapján
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12186 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:43:33 »

akkor nekem gyárilag rosszul van bekötve és meg fog bukni a müszakin a leirásod alapján

"a 80-as években"

Ez igaz, meg az is hogy a 80-as években volt egy olyan rendelet, mely előírta a ködlámpa használatát és bekötését, amelyben előírták, hogy a ködlámpa csak a tompított (városi) fénnyel vílágíthat együtt, melyet műszaki vízsgákon szigorúan ellenőríztek. Sőt még a ködlámpák elhelyezkedését is szabályozták, minimum 80cm-nek kellett lenni a 2 ködlámpa között és minimum 20cm-rel a normál lámpa középsíkja alatt kellet lenni a ködlámpáknak. wave

Nem igazán értem minek változtatták meg.  Undecided
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12187 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:48:09 »

"a 80-as években"

Nem igazán értem minek változtatták meg.  Undecided

Én sem, hiszen ködben refit használni értelmetlen. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12188 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:49:53 »

Én sem, hiszen ködben refit használni értelmetlen. wave

Nem erről van szó... hanem műxik a ködlámpa tompított nélkül. Így a sok h. gyerek azt használja tompított helyett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12189 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:52:11 »

"a 80-as években"

Nem igazán értem minek változtatták meg.  Undecided

azt nem itad,hogy régi már módositott rendelet  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12190 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:53:05 »

Nem erről van szó... hanem műxik a ködlámpa tompított nélkül. Így a sok h. gyerek azt használja tompított helyett.
Sajnos ez nagyon terjed europa szerte, ez a tapasztalatom, sajnos ez van. wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12191 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:56:35 »

Nem erről van szó... hanem műxik a ködlámpa tompított nélkül. Így a sok h. gyerek azt használja tompított helyett.
akkor értem ha h.gyerek jön igy szemböl és felkapszolom a fényszórót miért kapcsolódik le a ködlámpa és fel a tompitott fényszóróval de hát mire ezt végig játsza elhaladtam mellette  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12192 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:00:11 »

azt nem itad,hogy régi már módositott rendelet  vigyor3
Mivel akkor még nem voltunk EU tagok, most meg már az EU előírásai vonatkoznak ránk. wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12193 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:07:15 »

egy izzónál mit jelent a     PX26D   2PS      H7-es izzóról van szó.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12194 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:14:01 »

Mivel akkor még nem voltunk EU tagok, most meg már az EU előírásai vonatkoznak ránk. wave
akkor ez (sem)ismét nem vált az elönyünkre
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
snoopdog69
Vendég
« Új hozzászólás #12195 Dátum: 2012.09.18 kedd, 08:39:04 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne,van egy 2.0 benzines mondeom,amin ha felkapcsolom a tompitott világitást elkezd rángatni a motor és olyan mintha nem menne valamelyik henger,majd a mutatók leesnek a kocsiban és  az egész óra lenullázódik.A diagnosztika ki is irja a trafó hibát meg valamilyen kommunikációs bus hibát,de ha bármilyen más fogyasztót rákapcsolok,akár refit,hátsóablakfütést,semmi gond az autóval!
ha lehúzom a csatikat a lámpáról akkor semmi gond a kocsival igy kizártam a kábel hibát is!
Ja és ezt akkor csinálja amikor üzemi hőfokon van az autó!
Volt már valakinek hasonló gondja?
Előre is köszönöm!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12196 Dátum: 2012.09.18 kedd, 09:00:01 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne,van egy 2.0 benzines mondeom,amin ha felkapcsolom a tompitott világitást elkezd rángatni a motor és olyan mintha nem menne valamelyik henger,majd a mutatók leesnek a kocsiban és  az egész óra lenullázódik.A diagnosztika ki is irja a trafó hibát meg valamilyen kommunikációs bus hibát,de ha bármilyen más fogyasztót rákapcsolok,akár refit,hátsóablakfütést,semmi gond az autóval!
ha lehúzom a csatikat a lámpáról akkor semmi gond a kocsival igy kizártam a kábel hibát is!
Ja és ezt akkor csinálja amikor üzemi hőfokon van az autó!
Volt már valakinek hasonló gondja?
Előre is köszönöm!

Igen, volt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg542346#msg542346
És a megoldás: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg546506#msg546506

És: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg689630#msg689630

Utóbbitól még nem hallottunk vissza
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #12197 Dátum: 2012.09.18 kedd, 13:02:02 »

az az akumlátor bírja a nagy töltőáramot is és a sokáig alacsonyat is.Míg a normál ólom az nem.A cél a hosszabb élettartam volt.
Továbbá a technológia alapja,hogy az akkumlátor folyadék hőmérséklete alapján tölti a generátor kissebb vagy nagyobb árammal.Ezt a hőmérsékletet nem méri,hanem kiszámolja más adatokból.Ezaztánafícsör!
ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12198 Dátum: 2012.09.18 kedd, 15:37:15 »

ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
hányszor nézted te meg a Mátrixot? ;-)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #12199 Dátum: 2012.09.18 kedd, 16:28:13 »

ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
[/quote]

Úristen!!!!Sarah Connornak tényleg igaza lesz!!!!! falbav falbav falbav falbav
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.