Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:52:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11154931 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
escse
Vendég
« Új hozzászólás #12200 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:36:06 »

Hi mindenkinek.
Amikor megvettem örültem, de most már kezd egy kicsit sok lenni... Szóval kb 1 óra autózás után 5 perccel az érkezés előtt a műszerfal mint egy karácsonyfa, minden kigyullatt egy pillanatra. Aztán a km számlálót kivéve minden szépen lenullázta magát. A maradék öt percben már amúgy is lassan mentem, így mire hazaértem az átlagsebességem 4km/h volt, 10 perc múlva már csak 1, az átlagfogyasztás ugrált, látszott hogy a pillanatnyi adatok alapján pillanatonként számol, és 0 km volt vissza tankolásig, ami azelőtt 180 volt. Ez úgy 2 napja volt, azóta használtam de nem csinálta. Kérdéseim: 1. mi a pék volt ez??? 2. Meg fog ismétlődni (nyilván) 3. Hogyan lehet kijavítani, ill. mi van ha így hagyom? Ami esetleg számíthat, hogy előtte kicsit meghajtottam, 200-ig, de csak néhány másodpercre, illetve előtte napokban a tükör kilépő fényt "igényesen" javítottam, szigszalaggal szigetelve. Ezt csak azért írom mert olyan volt mintha a kijelző központja egy pillanatra nem kapott volna áramot, vagy esetleg rövidzárlat volt. Ha utóbbi akkor sztem másnak is meg kellett volna adnia magát... A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #12201 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:43:45 »

hányszor nézted te meg a Mátrixot? ;-)
Háát nem tudom attól a filmtől nem estem hasra.De én a Arnold féle "mega"alakitásra gondoltam Wink
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #12202 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:44:45 »

ahaaaa.ide jutottunk.Gondolkodik az autó. Holnapután lehet a gépek valóban átveszik a hatalmat.
 

Úristen!!!!Sarah Connornak tényleg igaza lesz!!!!! falbav falbav falbav falbav
eljen
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12203 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:46:19 »

Hi mindenkinek.
Amikor megvettem örültem, de most már kezd egy kicsit sok lenni... Szóval kb 1 óra autózás után 5 perccel az érkezés előtt a műszerfal mint egy karácsonyfa, minden kigyullatt egy pillanatra. Aztán a km számlálót kivéve minden szépen lenullázta magát. A maradék öt percben már amúgy is lassan mentem, így mire hazaértem az átlagsebességem 4km/h volt, 10 perc múlva már csak 1, az átlagfogyasztás ugrált, látszott hogy a pillanatnyi adatok alapján pillanatonként számol, és 0 km volt vissza tankolásig, ami azelőtt 180 volt. Ez úgy 2 napja volt, azóta használtam de nem csinálta. Kérdéseim: 1. mi a pék volt ez??? 2. Meg fog ismétlődni (nyilván) 3. Hogyan lehet kijavítani, ill. mi van ha így hagyom? Ami esetleg számíthat, hogy előtte kicsit meghajtottam, 200-ig, de csak néhány másodpercre, illetve előtte napokban a tükör kilépő fényt "igényesen" javítottam, szigszalaggal szigetelve. Ezt csak azért írom mert olyan volt mintha a kijelző központja egy pillanatra nem kapott volna áramot, vagy esetleg rövidzárlat volt. Ha utóbbi akkor sztem másnak is meg kellett volna adnia magát... A válaszokat előre is köszönöm!

Ez szerintem testelési hiba valahol. Nagy eséllyel a műszerfal közelében. Esetleg ahol a küszöbvilágítás bekerült.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12204 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:47:27 »

Hi mindenkinek.
Amikor megvettem örültem, de most már kezd egy kicsit sok lenni... Szóval kb 1 óra autózás után 5 perccel az érkezés előtt a műszerfal mint egy karácsonyfa, minden kigyullatt egy pillanatra. Aztán a km számlálót kivéve minden szépen lenullázta magát. A maradék öt percben már amúgy is lassan mentem, így mire hazaértem az átlagsebességem 4km/h volt, 10 perc múlva már csak 1, az átlagfogyasztás ugrált, látszott hogy a pillanatnyi adatok alapján pillanatonként számol, és 0 km volt vissza tankolásig, ami azelőtt 180 volt. Ez úgy 2 napja volt, azóta használtam de nem csinálta. Kérdéseim: 1. mi a pék volt ez??? 2. Meg fog ismétlődni (nyilván) 3. Hogyan lehet kijavítani, ill. mi van ha így hagyom? Ami esetleg számíthat, hogy előtte kicsit meghajtottam, 200-ig, de csak néhány másodpercre, illetve előtte napokban a tükör kilépő fényt "igényesen" javítottam, szigszalaggal szigetelve. Ezt csak azért írom mert olyan volt mintha a kijelző központja egy pillanatra nem kapott volna áramot, vagy esetleg rövidzárlat volt. Ha utóbbi akkor sztem másnak is meg kellett volna adnia magát... A válaszokat előre is köszönöm!

Test/csatlakozási hiba lehet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12205 Dátum: 2012.09.18 kedd, 18:52:32 »

Hi mindenkinek.

Az aksid milyen állapotban van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12206 Dátum: 2012.09.18 kedd, 21:12:32 »

Az aksid milyen állapotban van?

 nyes igen ez a másik, bár nekem Focusban jött elő. Az az aksi még alig volt 6 éves, szóval nem is értem miért  Shocked  Grin
Naplózva
escse
Vendég
« Új hozzászólás #12207 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 02:07:24 »

nyes igen ez a másik, bár nekem Focusban jött elő. Az az aksi még alig volt 6 éves, szóval nem is értem miért  Shocked  Grin

Sziasztok.
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt. Az aksi évjáratára sehogy sem sikerült rájönnöm -így vettem-, de valóban nem mai darab. (más módszerem most nem volt hogy az állapotát felmérjem). Minden esetre kicsit megnyugtattatok, mert akár aksi, akár testelés, nem tűnik tragikusnak. Bár utóbbi kicsit macera, de ezek tükrében egyelőre asszem még várok, és a hiba újbóli előfordulásának/gyakoriságának tükrében még meglátom. Kösz mégegyszer!  Wink
Naplózva
busto
Vendég
« Új hozzászólás #12208 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 19:16:04 »

Sziasztok,
Kezdő vagyok.
Mondeo Tddi a beteg, a légzsák visszajelzője 3-at majd 4-et villan, utána világít. Olvasgattam a fórumon, de ilyet nem találok. Itt (http://mondeo.hu/wiki/index.php/L%C3%A9gzs%C3%A1k_hibajelz%C3%A9sek) néztem a kódokat, és azt tippelem, hogy a 3 villanás jelzi hogy mindkét oldal hibás, a 4 villanás pedig hogy az ülés alatti csatik kontakthibásak. Nagyon mellélövök ezzel? Köszi!
Naplózva
busto
Vendég
« Új hozzászólás #12209 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 21:05:41 »

Ok, oda jutottam, hogy a 34-es lámpakód utasoldali övfeszítő bajt jelent.

www.fordwiki.co.uk:
DTC B2292 Error value 27: Passenger safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 34

DTC B2292 Error value 26: Passenger safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 34

DTC B2292 Error value 25: Passenger safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 34

DTC B2292 Error value 24: Passenger safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 34


Ez esetben is a sárga csatlakozót kell kontakt spray-zni? Vagy az "open circuit" jelenthewti, hogy szét van csúszva a kábel?
Köszi!
Naplózva
matusekr
Vendég
« Új hozzászólás #12210 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:54:18 »

Sziasztok
Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már olyan problémája, hogy a központi zár távirányító eszi az elemet. márkás elemmel 3 hét kb.
Gondolom azért ennél többet kellene bírnia. :S

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 21:14:17 írta matusekr » Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #12211 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:00:33 »

Sziasztok
Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már olyan problémája, hogy a központi zár távirányító eszi az elemet. márkás elemmel 3 hét kb.
Gondolom azért ennél többet kellene bírnia. :S



Szia!
Nekem is annyit bírt, a kulcs belső része rossz nálam, így inkább csak kézzel zárom, de duplázva Cheesy nem veszek .ért új kulcsot magamnak Cheesy jó ez így nekem  eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12212 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:06:15 »

Ok, oda jutottam, hogy a 34-es lámpakód utasoldali övfeszítő bajt jelent.

www.fordwiki.co.uk:
DTC B2292 Error value 27: Passenger safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 34

DTC B2292 Error value 26: Passenger safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 34

DTC B2292 Error value 25: Passenger safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 34

DTC B2292 Error value 24: Passenger safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 34


Ez esetben is a sárga csatlakozót kell kontakt spray-zni? Vagy az "open circuit" jelenthewti, hogy szét van csúszva a kábel?
Köszi!

Lehet, hogy maga a feszítő rossz, lehet, hogy a csatlakozó kontakthibás, lehet, hogy egy vezeték valahol letestel, vagy +12V-ra csatlakozik egy vezeték, aminek nem kéne. Nagyjából ez a fordítás, elsőnek én is a csatlakozónál keresgélnék.
Naplózva
matusekr
Vendég
« Új hozzászólás #12213 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:10:58 »

Szia!
Nekem is annyit bírt, a kulcs belső része rossz nálam, így inkább csak kézzel zárom, de duplázva Cheesy nem veszek .ért új kulcsot magamnak Cheesy jó ez így nekem  eplus2
Igen én is zárogatnám szívesen kézzel.
De nekem nincs rajt kulcs lyuk. Csak a csomagtartó ajtaján meg elől.

Nincs valami költségkímélő megoldás?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #12214 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:12:33 »

Igen én is zárogatnám szívesen kézzel.
De nekem nincs rajt kulcs lyuk. Csak a csomagtartó ajtaján meg elől.

Nincs valami költségkímélő megoldás?
Jah, az úgy kicsit gááz Cheesy am alulra be tudnád írni a kocsid adatait, így mkinek könnyebb lenne a segítség nyújtás, de majd jönnek a nagyok és megmondják a tutit Neked Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12215 Dátum: 2012.09.22 szombat, 00:53:41 »

Hali!
Említettem múltkor hogy ugye nem érzem, hogy úgy fűtene az autó ahogy kellene.
Alf ugye mondta, hogy valszeg olajköri termosztát.
Nah most, próbálgattam a minap dolgokat az éjszakai 4 fokban. Autó üzemmeleg, és azt tapasztaltam, hogy ha HI-re állítom, akkor fűt ez az autó csak már azt a kényelmetlen meleget tolja, ha egyet lejjebb veszek(azaz átdobja 28 C fokra) akkor meg óriásit hűl. Nem mondom, hogy a kinti levegőt tolta, mert nem 4 fokos volt, de közel sem 28(talán nem is olyan erősen.)
Ettől függetlenül, lehet még termosztát?
Közre játszhat a hibába, hogy a klímavezérlő is cserélve volt ugye a középkonzol faceliftesítéskor?
Hőmérővel próbálkozzak melyik álláson milyen levegőt nyom?
Vagy mitévő legyek?  Undecided
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #12216 Dátum: 2012.09.22 szombat, 07:43:38 »

Hali!
Említettem múltkor hogy ugye nem érzem, hogy úgy fűtene az autó ahogy kellene.
Alf ugye mondta, hogy valszeg olajköri termosztát.
Nah most, próbálgattam a minap dolgokat az éjszakai 4 fokban. Autó üzemmeleg, és azt tapasztaltam, hogy ha HI-re állítom, akkor fűt ez az autó csak már azt a kényelmetlen meleget tolja, ha egyet lejjebb veszek(azaz átdobja 28 C fokra) akkor meg óriásit hűl. Nem mondom, hogy a kinti levegőt tolta, mert nem 4 fokos volt, de közel sem 28(talán nem is olyan erősen.)
Ettől függetlenül, lehet még termosztát?
Közre játszhat a hibába, hogy a klímavezérlő is cserélve volt ugye a középkonzol faceliftesítéskor?
Hőmérővel próbálkozzak melyik álláson milyen levegőt nyom?
Vagy mitévő legyek?  Undecided



Nem nagyon értek hozzá de hátha egy kicsit!!! Ez így teljesen normális!!Ha Hi állásban fűt mint barom akkor nincs baj a termosztátoddal. Mivel digitális (automata) aklímád így ő méri a belső hőmérsékletet és cska annyi meleget fújkál be neked amennyi szükséges a beállított hőmérséklet eléréséhez illetve tartásához..Így ha a kocsiban 24 fokvan és annyira is van beállítva akkor úgy fogod érzni mintha hideget vagy épp csak langyosat fúj.Bár még mondjuk a hbelső hőmérséklet érzékelő lehet probléma ha abszolut nem akar fűteni cak HI állásban.Az a jobb térdednél van a kormány alatt szedd ki és nézd meg hogy működik e rendesen!!!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12217 Dátum: 2012.09.22 szombat, 11:10:04 »




Nem nagyon értek hozzá de hátha egy kicsit!!! Ez így teljesen normális!!Ha Hi állásban fűt mint barom akkor nincs baj a termosztátoddal. Mivel digitális (automata) aklímád így ő méri a belső hőmérsékletet és cska annyi meleget fújkál be neked amennyi szükséges a beállított hőmérséklet eléréséhez illetve tartásához..Így ha a kocsiban 24 fokvan és annyira is van beállítva akkor úgy fogod érzni mintha hideget vagy épp csak langyosat fúj.Bár még mondjuk a hbelső hőmérséklet érzékelő lehet probléma ha abszolut nem akar fűteni cak HI állásban.Az a jobb térdednél van a kormány alatt szedd ki és nézd meg hogy működik e rendesen!!!!

ezzel csak az a baj, hogy nem automata módban volt, hanem ecoban. azaz én állítottam a befúvás erősségét és fokát is.

ez az érzékelő nekem is megfordult a fejemben, mert hallottam róla, hogy valaki megtisztította és javult valami. ezt akkor ott találom, ahol a lábtér befúvó rostélyok vannak? hogy tudhatom meg, hogy működik-e?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12218 Dátum: 2012.09.22 szombat, 11:25:36 »

ezzel csak az a baj, hogy nem automata módban volt, hanem ecoban. azaz én állítottam a befúvás erősségét és fokát is.

ez az érzékelő nekem is megfordult a fejemben, mert hallottam róla, hogy valaki megtisztította és javult valami. ezt akkor ott találom, ahol a lábtér befúvó rostélyok vannak? hogy tudhatom meg, hogy működik-e?

Szerintem is a fűtés eco-ban is úgy működik, mintha nem eco-ban lenne, csak nem kapcsol kompresszort. Tehát ha 26-ra állítod, akkor ugyanúgy fokozatosan nyitja/csukja a fűtóradiátorra terelő ajtót automatikusan a belső hőmérséklettől függően. És ezen nem változtat, hogy a kezelő hova/mekkora erővel fújatja a levegőt.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #12219 Dátum: 2012.09.22 szombat, 11:32:15 »

ezzel csak az a baj, hogy nem automata módban volt, hanem ecoban. azaz én állítottam a befúvás erősségét és fokát is.

ez az érzékelő nekem is megfordult a fejemben, mert hallottam róla, hogy valaki megtisztította és javult valami. ezt akkor ott találom, ahol a lábtér befúvó rostélyok vannak? hogy tudhatom meg, hogy működik-e?
Le kell venned a kormány alsó burkolatát, ahhoz van "rögzítve" az érzékelő, 5 csillag csavar fogja fel a burkolatot,  de nagyon óvatosan húzd ki a helyéről, mert nem olyan hosszú az érzékelő vezetéke, jobb oldalt még fogja egy fül, amit kicsit erősebben kell meghúzni, de csak óvatosan, azt ha a kezedbe van a szenzort elfordítva ki tudod szedni belőle,akkor már le tudod rakni a burkolatot, az enyémbe nagy por volt, és most észrevehetően jobb a fűtés-hűtése is, ki lett fúvatva Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12220 Dátum: 2012.09.22 szombat, 11:56:18 »

értem. köszönöm a segítségeket. ha összeszedtem a bátorságom, hogy hátha nem barmolom még jobban szét a kocsit, akkor neki ugrok. Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #12221 Dátum: 2012.09.22 szombat, 12:29:35 »

értem. köszönöm a segítségeket. ha összeszedtem a bátorságom, hogy hátha nem barmolom még jobban szét a kocsit, akkor neki ugrok. Cheesy

 Ezen szerintem ne görcsölj!!!Egyszerű rutin feladat nem nagyon tudsz tönkre tenni semmit!!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12222 Dátum: 2012.09.22 szombat, 13:51:51 »

értem. köszönöm a segítségeket. ha összeszedtem a bátorságom, hogy hátha nem barmolom még jobban szét a kocsit, akkor neki ugrok. Cheesy
Te klímával fűtesz?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12223 Dátum: 2012.09.22 szombat, 15:37:30 »

Te klímával fűtesz?Huh?
nem.   Cheesy ezt honnan vetted?  wow1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #12224 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:04:41 »

Néha nem akar működni az ötödik (kombi) ajtóm! mi lehet vele? Nyomom a gombot de nem reagál rá!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12225 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:14:28 »

Néha nem akar működni az ötödik (kombi) ajtóm! mi lehet vele? Nyomom a gombot de nem reagál rá!

Melyik gombra nem nyit?
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #12226 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:24:00 »

Melyik gombra nem nyit?

külsőre,de amikor a külsőre nem nyitott,próbáltam a kulcson lévő gombra se,arra sem nyitott!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #12227 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:35:27 »

külsőre,de amikor a külsőre nem nyitott,próbáltam a kulcson lévő gombra se,arra sem nyitott!
Hallod, h a motor nyitni akarja, vagy azt sem hallani, lehet mikrokapcsoló, de én inkább a motor részére gyanakszom Smiley
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12228 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:46:39 »

külsőre,de amikor a külsőre nem nyitott,próbáltam a kulcson lévő gombra se,arra sem nyitott!

A motor lesz akkor, mert a kulcsra mikrokapcsolótól, meg központizártól függetlenül nyitnia kéne.
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #12229 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:10:52 »

A motor lesz akkor, mert a kulcsra mikrokapcsolótól, meg központizártól függetlenül nyitnia kéne.

ez tipushiba?

Hol található az a motor?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12230 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:22:26 »

nem.   Cheesy ezt honnan vetted?  wow1
Bocsánat,ha félre értettem valamit.  :falbav:Múltkor is volt ilyen kérdés régebben ott menet közben derült ki ez a dolog a klímával való fűtés.Most csak rákérdeztem de annak örülök,hogy nem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12231 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:25:48 »

ez tipushiba?

Hol található az a motor?
A zárral együtt a hátsó ajtó burkolata alatta van.A két bemélyedésben van egy-egy csavar azt kitekered és erőssen lekell feszíteni  a burkolatot és megtalálod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12232 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:29:06 »

ez tipushiba?

Hol található az a motor?

Hogy típushiba-e azt nem tudom. A motor itt látható, a fehér műanyag dolog : http://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400375-ajto-zarszerkezet/15339-zarszerkezet-csomagterajto-mondeo-2003-2007-5-ajtos-kombi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12233 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:33:55 »

Elé mentél a dolognak mert mert azt kérdezte hol található Te meg megmondtad hol kapható.Így 2 választ kapott tőled és tőlem egyszerre. worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #12234 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:44:25 »

Köszönöm a választ Srácok!
Ja,jó az ára (még jó hogy lehet kapni) Smiley
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #12235 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:49:32 »

Köszönöm a választ Srácok!
Ja,jó az ára (még jó hogy lehet kapni) Smiley
De ha gondoldo nézz körül E-bay-en ott lehet h olcsobban megkapod házhoz szállítással együtt Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12236 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:07:47 »

Elé mentél a dolognak mert mert azt kérdezte hol található Te meg megmondtad hol kapható.Így 2 választ kapott tőled és tőlem egyszerre. worship

Ez neki nem jó, csak meg akartam mutatni, hogy mit keressen a zárnál. De lehet, hogy nem fog semmit látni, mert pl. fl előtti 4-5 ajtósé is teljesen zárt.

Köszönöm a választ Srácok!
Ja,jó az ára (még jó hogy lehet kapni) Smiley

Bontottat keress szerintem, de évszámra figyelj, mert lehet itt nem kompatibilis a régi és az új.
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #12237 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:28:55 »

Bocsánat,ha félre értettem valamit.  :falbav:Múltkor is volt ilyen kérdés régebben ott menet közben derült ki ez a dolog a klímával való fűtés.Most csak rákérdeztem de annak örülök,hogy nem.
De,ha auto modban lenne akkor végülis klimával fütene nem?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12238 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:36:34 »

De,ha auto modban lenne akkor végülis klimával fütene nem?

Menne a klíma (ha kell), és közben fűtené a levegőt, hogy ne 4°C-t fújjon az arcba. Az autóban lévő klímarendszer nem tudja fűteni az utasteret, csak a környezetet.
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #12239 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:43:32 »

Menne a klíma (ha kell), és közben fűtené a levegőt, hogy ne 4°C-t fújjon az arcba. Az autóban lévő klímarendszer nem tudja fűteni az utasteret, csak a környezetet.
Elnézést,ha kissé értetlennek tünök,de ezek szerint auto modban csak hűteni van értelme ?
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12240 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 00:02:54 »

Elnézést,ha kissé értetlennek tünök,de ezek szerint auto modban csak hűteni van értelme ?
Nem csak. Próbáld ki esős időben, 15 fokban A/C ON és OFF állásban is a klímát. Fűteni fog mindegyikben, de az egyiknél kellemes száraz lesz a levegő és kilátsz ablakokon (oldalsókon is), a másikban meg bepárásodik. Nem véletlen, hogy szélvédő párátlanítás módban, nem csak izomból tolja a levegőt az ablakra de a kompresszort is bekapcsolja.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12241 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 00:39:09 »

Elnézést,ha kissé értetlennek tünök,de ezek szerint auto modban csak hűteni van értelme ?
Én a klímát télen csak a páratalanításhoz használom,különben nélküle fűtök.A fokot beállítom és had menjen a meleg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12242 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:16:07 »

Nem csak. Próbáld ki esős időben, 15 fokban A/C ON és OFF állásban is a klímát. Fűteni fog mindegyikben, de az egyiknél kellemes száraz lesz a levegő és kilátsz ablakokon (oldalsókon is), a másikban meg bepárásodik. Nem véletlen, hogy szélvédő párátlanítás módban, nem csak izomból tolja a levegőt az ablakra de a kompresszort is bekapcsolja.

Ha esős időben bekapcsoltad a klímát, majd ki, egy jó darabig semmit sem fogsz látni, mert az összes kondenzvizet, amit eddig kiszűrt, mind az ablakra fogja nyomni.
Egyszer majd azt próbáld ki, hogy ilyenkor hetekig nem kapcsolod be a klímát, és úgy is ki fogsz látni az első- és oldalablakon.
Sokkal többet és a szélvédő fűtés, mint ez a klímás móka.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12243 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:20:03 »

Elnézést,ha kissé értetlennek tünök,de ezek szerint auto modban csak hűteni van értelme ?

Ha a határon vagy (20 fok van kinn, és 20-ra állítod), és így megy auto üzemmódban, akkor ha kell hűt (a klímakompresszor), és ha kell fűt (a motorból jövő melegvízzel működő radiátor). Hát, ebben az időszakban, amikor egy kicsit melegebb van, mert besüt a nap, tök fura érzés, ha ráhűt a klíma. Arról nem is beszélve, hogy amikor kikapcsol, akkor meg párásodni fog az ablak... szerintem semmi értelme ennek az üzemmódnak. Én már ilyenkor kikapcsolom a klímát (AC, klímakompresszor - azért írom le így, mert sokan a fűtést is klímának hívják, és ez félreérthető), és csak néha kapcsolom be, olajozás céljából. Így nem is párásodik az ablak...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12244 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:45:36 »

Bocsánat,ha félre értettem valamit.  :falbav:Múltkor is volt ilyen kérdés régebben ott menet közben derült ki ez a dolog a klímával való fűtés.Most csak rákérdeztem de annak örülök,hogy nem.

Semmi baj, csak azt hittem rosszul írtam valamit.  Smiley
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12245 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 16:42:57 »

Egyszer majd azt próbáld ki, hogy ilyenkor hetekig nem kapcsolod be a klímát, és úgy is ki fogsz látni az első- és oldalablakon.
Sokkal többet és a szélvédő fűtés, mint ez a klímás móka.

Kizárt dolog, hogy hetekig nem kapcsolom be a klímát. Abból lenne a tömítés kiszáradásos hütőközeg vesztés a végén. Egyébként a kondenzvíz dolog valós de csak viszonylag rövid ideig. Szerintem hidegben, nagy páratartalomban, pláne ha négyen ülünk a kocsiban, jól jön az a klíma. Mondom, főleg oldalablakokon.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12246 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 16:55:19 »


Kizárt dolog, hogy hetekig nem kapcsolom be a klímát. Abból lenne a tömítés kiszáradásos hütőközeg vesztés a végén. Egyébként a kondenzvíz dolog valós de csak viszonylag rövid ideig. Szerintem hidegben, nagy páratartalomban, pláne ha négyen ülünk a kocsiban, jól jön az a klíma. Mondom, főleg oldalablakokon.
Én nálam volt már úgy,hogy 2 hónapig sem volt bekapcsolva és semmi baja nem volt utána.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12247 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 16:56:24 »


Kizárt dolog, hogy hetekig nem kapcsolom be a klímát. Abból lenne a tömítés kiszáradásos hütőközeg vesztés a végén. Egyébként a kondenzvíz dolog valós de csak viszonylag rövid ideig. Szerintem hidegben, nagy páratartalomban, pláne ha négyen ülünk a kocsiban, jól jön az a klíma. Mondom, főleg oldalablakokon.

Hát, kérlekszépen... immáron lassan 9 éve van meg az autóm... télen kb soha nem kapcsolom be... egyszer kellett tölteni (tavaly v előtte).
Amúgy is leszárít mindent. 5-en szoktunk utazni... szóval megy az nélküle is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12248 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 18:02:49 »

Hát, kérlekszépen... immáron lassan 9 éve van meg az autóm... télen kb soha nem kapcsolom be... egyszer kellett tölteni (tavaly v előtte).
Amúgy is leszárít mindent. 5-en szoktunk utazni... szóval megy az nélküle is.
Akkor te így használod, ő meg úgy, oszt heló!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12249 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 18:55:01 »

Akkor te így használod, ő meg úgy, oszt heló!  integet2

Nyilván. De ő azt állította, hogy ha időnként nem kapcsolod be, akkor tönkremennek a tömítések. Ez így van, teljesen igaz. De mennyi az az idő...
Hát nem pár hónap. Ahogy a központi fűtés szippancsa beragadhat, ha hónapokig nem használod, ott egy jobb termosztát naponta egyszer beindítja.
Ha a klíma ennyire érzékeny lenne, akkor a rendszer gondoskodna róla, hogy teszem azt, havonta egyszer indítsa már be.
Másrészt, a klíma kikapcsolásakor jelentkező párásodás pont a klíma miatt van...

De... mi már magunk is erre az álláspontra jutottunk: ki így, ki úgy. Nem értem, mit szeretnél elérni a hsz-eddel... még jobban ki így, ki úgy?  Wink
Mert akkor még jobban...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.