Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:20:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3608243 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8750 Dátum: 2018.05.16 szerda, 21:37:14 »

Uraim, három nagy bánatommal fordulok hozzátok, hátha tudtok megváltást számomra.

1) Vettem egy ELM327 bluetooth-os OBD olvasót. Ezt ha beteszem a bal lábnál lévő olvasóba, akkor az ajtót az olvasó előtt nem tudom visszacsukni. Két napja úgy mászkálok, hogy ott csapkodja a jobb lábamat az a kis ajtó. Biztos nem is jó ez annak az ajtócskának, a "zsanérja" tuti el fog engedni ha hosszú távon így használom. Van valami trükkje a becsukásának? Vagy melyik OBD olvasót kellett volna vennem, mi fér oda be?

2) Ugyanez az olvasó szépen kommunikál, a live adatok (pl. rpm, speed, stb) szépen jönnek, hasznos infókat adnak a szélvédőre kirakva a megfelelő vezetési fejlődéshez. Azonban hibakódot soha nem talál. Rendszeres az ESP hiba, folyton világít a kis ikonja, de mégsem talál a Torque pro egy hibakódot sem. A bal hátsó záram motorja is rossz, Ford szervizben többször mutatták hogy ennek van hibakódja, de ezt sem látja ez a kütyü. Hogyan, milyen Androidos programmal tudom előcsalni a hibakódokat? Elsősorban tudnom kéne, hogy mi a rossz az ESP hibánál, hogy melyik alkatrészt hozzak haza munkahelyről.

3) Audio rendszer. Sima alap Ford 6000 van a kocsiban. Az utóbbi időben néha elkezdte azt csinálni, hogy csak rádió van. Ilyenkor akármit nyomkodhatok, nem hajlandó átváltani AUX-ra, nincs Voice Control (bár folyton veszekszik velem a rendszer, de így legalább pont olyan, mint otthon:) ). Ilyen esetben pl. megnyomom az AUX gombot, kiírja kb. 5mp-re ezt a kijelzőn, de a rádió szól továbbra is, majd pittyen egyet, és ismét a feliraton is rádió szerepel. Megszüntetni csak úgy tudom, hogy félreállok, leállítoma  motort, kiveszem a kulcsot, majd kulcs vissza, motor indít, és mehet minden tovább.
Valaki hallott már ilyet? Meg lehet ezt egyszerűen szüntetni?

En egy ilyen kutyut tettem az olvaso es az aljzat koze:
OBD2 16 pin Male to Female Elbow Extension cable ELM327
 http://s.aliexpress.com/yyyAN3Yn?fromSns=Copy to Clipboard
Csak egy kicsit kellett faragni az ajto belso reszebol es igy mar csukhato.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 23:10:52 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #8751 Dátum: 2018.05.16 szerda, 22:18:39 »

En egy ilyen kutyut tettem az olvaso es az ajzat koze:
OBD2 16 pin Male to Female Elbow Extension cable ELM327
 http://s.aliexpress.com/yyyAN3Yn?fromSns=Copy to Clipboard
Csak egy kicsit kellett faragni az ajto belso reszebol es igy mar csukhato.

Köszi, megrendeltem, 1 hónap és próba.  worship

ForScan a legjobb androidra, annak működnie kéne, ha jó az Elm327
Forscan Lite letöltve, holnap kipróbálom. worship



1. Az nem olvasó, csak egy OBDII csatlakozó.
   Nem úgy van kitalálva, hogy csatlakoztatva van menet közben. Egyébként meg simán kivehető az a fiók onnan....

2. Egy ilyen kütyü egyszerű app-okkal csak Generic OBD adatokat lát, azaz általános adatok. Specifikus modulokat, azok hibatárolóját, adatokat nem. Azért ennél komolyabb cucc kell, nem ilyen búcsús semmire sem jó dolog....
    Egy hibakód sosem a hibás alkatrészt mondja meg. Előfordulhat, hogy végül az lesz a hibás amivel kapcsolatos a hibaüzenet, de akkor sem hibás alkatrészt jelöli meg.

3. Feltehetően a rádióban van a hiba és áramtalanítás/újraindítás után rövid időre helyreáll.


1: OK, de mint tudjuk, az adatok ma már a járműben is rendelkezésre állnak élőben, egy jó telemetria pedig segít tovább feszegetni a határaidat, illetve megtalálni a valós határaidat, szemben a vélt határokkal. Ha nem itt, ezen a csatin keresztül érem el, akkor hol? (A fiókot nem berhelném ki, mert akkor az már többet nem fog oda visszakerülni. Ismerem magam, ha már megdolgoztam vele, akkor nincs visszaút Smiley )

2: OK, azért érdemes volt megpróbálni. Olcsóbb egy ilyen kütyü, mint elvinni szervizbe és ott kiolvastatni. Ha bejött volna, akkor megnyerem a sok-sok lóvét. (Kiolvasás költsége + a hibás alkatrész költsége.)

3: Lehet. Kb két hetente jön elő, és mindig akkor, amikor megpusztul az ember, olyan meleg van az autóban. Klíma túl sokat gyengít az autón, de ilyenkor néha eldurran az agyam, benyomom, és olyankor ahogy hűl a benti levegő, van, hogy magától helyrejön. Attól tartottam, hogy itt is kezd valami szétcsúszni, mert a klíma kijelzőjének a jobb oldala is eltűnt, csak bal oldalon van egy hőmérséklet, meg a fújási irányok, utána már semmi nem látszik. Gondoltam, hátha ezek valami széria trutyik, hogy a melegben megsülnek sorban a cuccok a középkonzolon.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #8752 Dátum: 2018.05.16 szerda, 23:17:18 »

Köszi, megrendeltem, 1 hónap és próba.  worship
Forscan Lite letöltve, holnap kipróbálom. worship




1: OK, de mint tudjuk, az adatok ma már a járműben is rendelkezésre állnak élőben, egy jó telemetria pedig segít tovább feszegetni a határaidat, illetve megtalálni a valós határaidat, szemben a vélt határokkal. Ha nem itt, ezen a csatin keresztül érem el, akkor hol? (A fiókot nem berhelném ki, mert akkor az már többet nem fog oda visszakerülni. Ismerem magam, ha már megdolgoztam vele, akkor nincs visszaút Smiley )

2: OK, azért érdemes volt megpróbálni. Olcsóbb egy ilyen kütyü, mint elvinni szervizbe és ott kiolvastatni. Ha bejött volna, akkor megnyerem a sok-sok lóvét. (Kiolvasás költsége + a hibás alkatrész költsége.)

3: Lehet. Kb két hetente jön elő, és mindig akkor, amikor megpusztul az ember, olyan meleg van az autóban. Klíma túl sokat gyengít az autón, de ilyenkor néha eldurran az agyam, benyomom, és olyankor ahogy hűl a benti levegő, van, hogy magától helyrejön. Attól tartottam, hogy itt is kezd valami szétcsúszni, mert a klíma kijelzőjének a jobb oldala is eltűnt, csak bal oldalon van egy hőmérséklet, meg a fújási irányok, utána már semmi nem látszik. Gondoltam, hátha ezek valami széria trutyik, hogy a melegben megsülnek sorban a cuccok a középkonzolon.

Jó lesz az az csatlakozó neked, csak ahogy fentebb írták HSCAN/MSCAN kapcsolós OBD olvasóra lesz szükséged, hogy mindent láss. Keress rá itt a fórumon, több cartárstól is tudsz ilyet beszerezni.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8753 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 19:32:42 »

Segítséget kérnék: adott egy 2010-es S-Max (nem az enyém). A duda néha szól, néha nem, egyelőre nem találtunk logikát a (nem)működésében. Merrefelé induljunk el a hiba megszüntetésében?
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8754 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 20:28:00 »

Köszi, megrendeltem, 1 hónap és próba.  worship
Forscan Lite letöltve, holnap kipróbálom. worship




1: OK, de mint tudjuk, az adatok ma már a járműben is rendelkezésre állnak élőben, egy jó telemetria pedig segít tovább feszegetni a határaidat, illetve megtalálni a valós határaidat, szemben a vélt határokkal. Ha nem itt, ezen a csatin keresztül érem el, akkor hol? (A fiókot nem berhelném ki, mert akkor az már többet nem fog oda visszakerülni. Ismerem magam, ha már megdolgoztam vele, akkor nincs visszaút Smiley )

2: OK, azért érdemes volt megpróbálni. Olcsóbb egy ilyen kütyü, mint elvinni szervizbe és ott kiolvastatni. Ha bejött volna, akkor megnyerem a sok-sok lóvét. (Kiolvasás költsége + a hibás alkatrész költsége.)

3: Lehet. Kb két hetente jön elő, és mindig akkor, amikor megpusztul az ember, olyan meleg van az autóban. Klíma túl sokat gyengít az autón, de ilyenkor néha eldurran az agyam, benyomom, és olyankor ahogy hűl a benti levegő, van, hogy magától helyrejön. Attól tartottam, hogy itt is kezd valami szétcsúszni, mert a klíma kijelzőjének a jobb oldala is eltűnt, csak bal oldalon van egy hőmérséklet, meg a fújási irányok, utána már semmi nem látszik. Gondoltam, hátha ezek valami széria trutyik, hogy a melegben megsülnek sorban a cuccok a középkonzolon.

"1: OK, de mint tudjuk, az adatok ma már a járműben is rendelkezésre állnak élőben, egy jó telemetria pedig segít tovább feszegetni a határaidat, illetve megtalálni a valós határaidat, szemben a vélt határokkal. Ha nem itt, ezen a csatin keresztül érem el, akkor hol?"

Mit szeretnél látni? Milyen vélt és valós határok?  wilting
Sokat nézed a Forma 1-et?  eplus2
Ez nem az!  wave


Gyártóspecifikus dolgokhoz nem férsz hozzá ilyen egyszerű kütyüvel, még ha vannak használhatók is.....főleg nem telefonon!
PC-n Forscan már nem rossz, persze ha tudod mit csinálsz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8755 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 20:32:33 »

Segítséget kérnék: adott egy 2010-es S-Max (nem az enyém). A duda néha szól, néha nem, egyelőre nem találtunk logikát a (nem)működésében. Merrefelé induljunk el a hiba megszüntetésében?

Az hibátlan, amikor néha szól és néha nem!
Amikor megnyomod a gombját szól és amikor nem nyomod nem szól! Kész!  vigyor3



Adatlistában ellenőrizhető a duga kapcsoló. Ha az rendben, akkor relé...duda.
Ha adatlistában is hol jó, hol nem...akkor duda érintkező vagy clock spring, légyzsát átvezetőnek is hívják, mert egyben vannak a vezetékek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8756 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 21:05:06 »

Adatlistában ellenőrizhető a duga kapcsoló. Ha az rendben, akkor relé...duda.
Ha adatlistában is hol jó, hol nem...akkor duda érintkező vagy clock spring, légyzsát átvezetőnek is hívják, mert egyben vannak a vezetékek.
Első sorban köszönöm a választ  worship.
Várjvárj mi az az adatlista (elvesztem)?  wow1 Ez elérhető pl. egy kommersz OBD olvasó+Forscan használatával?
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8757 Dátum: 2018.05.18 péntek, 00:21:04 »

Segítséget kérnék: adott egy 2010-es S-Max (nem az enyém). A duda néha szól, néha nem, egyelőre nem találtunk logikát a (nem)működésében. Merrefelé induljunk el a hiba megszüntetésében?

Direktbe a dudanal megneznem a csatlakozast meg pl biztit, relet, nem-e KH-s.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.18 péntek, 11:43:17 írta ReFi » Naplózva

edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8758 Dátum: 2018.05.18 péntek, 06:56:34 »

Direktbe a dudanal megneznem a csatlakozast meg pl biztit, relet, nem a KH-s.
Köszönöm, megnézem, hogy mi hol van az autóban, és csekkoljuk ezeket.  worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8759 Dátum: 2018.05.18 péntek, 07:37:32 »

Első sorban köszönöm a választ  worship.
Várjvárj mi az az adatlista (elvesztem)?  wow1 Ez elérhető pl. egy kommersz OBD olvasó+Forscan használatával?

Elérhető. (BCM)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8760 Dátum: 2018.05.19 szombat, 08:29:19 »

Elérhető. (BCM)
Köszönöm, megnézem. worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8761 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:26:04 »

Sziasztok!
Melyik tipusú gyári fejegységeken van mélynyomó kimenet, erősitőre kötés gyanánt!?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8762 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:53:10 »

Sziasztok!
Melyik tipusú gyári fejegységeken van mélynyomó kimenet, erősitőre kötés gyanánt!?  wave
a sony-n biztos van,aktiválni kell.ids-el.vagy elmconfiggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8763 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 13:58:12 »

a sony-n biztos van,aktiválni kell.ids-el.vagy elmconfiggal.

Köszi!

Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8764 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 15:39:21 »

Köszi!

Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?

A fejegység sw kimenete miért lenne a BCM-ben?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8765 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 16:43:43 »

A fejegység sw kimenete miért lenne a BCM-ben?  Roll Eyes

Azt ird meg, hogy melyikbe van, ne azt hogy miért lenne a bcmben, köszi.  eljen
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8766 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 16:55:04 »

Azt ird meg, hogy melyikbe van, ne azt hogy miért lenne a bcmben, köszi.  eljen

Nézzük logikusan.  Cool

Kérdés:
"Melyik tipusú gyári fejegységeken van mélynyomó kimenet, erősitőre kötés gyanánt!? "

1. válasz:
"a sony-n biztos van,aktiválni kell.ids-el.vagy elmconfiggal."

További kérdés:
"Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?"

- Subwoofer kimenet subwoofer vagy sw néven kell lennie.
Általad is elhangzott, hogy a fejegységeken kérdezed a kimenetet, válaszként megkaptad, hogy a sony-n.

Én kérdésem, hogy miért lenne akkor a BCM-ben? 

Nekem egyértelmű csak, hogy egy fejegység kimenet a fejegységen van?   Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8767 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 17:06:46 »

Nézzük logikusan.  Cool

Kérdés:
"Melyik tipusú gyári fejegységeken van mélynyomó kimenet, erősitőre kötés gyanánt!? "

1. válasz:
"a sony-n biztos van,aktiválni kell.ids-el.vagy elmconfiggal."

További kérdés:
"Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?"

- Subwoofer kimenet subwoofer vagy sw néven kell lennie.
Általad is elhangzott, hogy a fejegységeken kérdezed a kimenetet, válaszként megkaptad, hogy a sony-n.

Én kérdésem, hogy miért lenne akkor a BCM-ben? 

Nekem egyértelmű csak, hogy egy fejegység kimenet a fejegységen van?   Roll Eyes

A gond, hogy neked nem volt egyértelmű, hogy a kérdésem arra vonatkozott, hogy az elmconfigban hol keressem (milyen néven szerepel a sub kimenet) az aktiválás lehetőségét.
Nem észlelted, hogy már nem a kimenet helyét kérdeztem másodszorra, hisz csodák csodájára, értettem hogy a sonyn, vagyis magán a készüléken, van kimenet.

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8768 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 17:13:38 »

A gond, hogy neked nem volt egyértelmű, hogy a kérdésem arra vonatkozott, hogy az elmconfigban hol keressem (milyen néven szerepel a sub kimenet) az aktiválás lehetőségét.
Nem észlelted, hogy már nem a kimenet helyét kérdeztem másodszorra, hisz csodák csodájára, értettem hogy a sonyn, vagyis magán a készüléken, van kimenet.



Akkor ez a kérdés mi is?  Roll Eyes

""Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?""




Egy aktív jelátalakítóval vedd le a magas szintű jelet a hátsó hangszórók kimenetéről és kész. Vagy ha olyan erősítőd van, amin van magas szintű bemenet, akkor használd azt.
Sub esetében bőven megfelelő (manapság aktív jelátalakítóval már a magasabb frekvenciáknál is) minőséget kapsz.

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.20 vasárnap, 19:37:52 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8769 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 19:57:42 »

Akkor ez a kérdés mi is?  Roll Eyes

""Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?""




Egy aktív jelátalakítóval vedd le a magas szintű jelet a hátsó hangszórók kimenetéről és kész. Vagy ha olyan erősítőd van, amin van magas szintű bemenet, akkor használd azt.
Sub esetében bőven megfelelő (manapság aktív jelátalakítóval már a magasabb frekvenciáknál is) minőséget kapsz.



Az a kérdés is az elmconfigra vonatkozott, mert emlékeim szerint (lehet erre valóban rosszul emlékszem) az elmben a modulokat kell kiolvasni, amelyikben van az, amit állitani, ki-be kapcsolni szeretnénk valamit.

A segitséget viszont köszönöm.  Wink De hamár van kimenet és aktiválni is sikerül, akkor már maradok annál, az a biztos.
Esetleg valaki, aki már beszerelte azt a mélynyomót, mely méretpontosan van árúlva a kombiba a csomitartó oldalába!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8770 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 21:41:09 »

Köszi!

Esetleg tudni milyen néven szerepel elmconfigban!? Miként keressem? Illetve gondolom bcm-ben lesz!?
A central configban van.subwoofer ként van egy fül,with vagy without
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8771 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 21:47:13 »

A central configban van.subwoofer ként van egy fül,with vagy without

Ez nem csak az autó rendszerének jelzi, hogy van-e GYÁRI subwoofer az autóban vagy nincs?
A fejegység kimenete ettől független! Azt a fejegységben kellene (tudni) engedélyezni, ha lehet és egyébként a hw tudja a fejegységben. A csatlakozó kimenete ismert, de vagy kijön ott a jel vagy nem.
Ha jól emlékszem neked is hiába adtam kábelt, nem működött a kimenete a fejegységnek....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8772 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 21:51:58 »

Ez nem csak az autó rendszerének jelzi, hogy van-e GYÁRI subwoofer az autóban vagy nincs?
A fejegység kimenete ettől független! Azt a fejegységben kellene (tudni) engedélyezni, ha lehet és egyébként a hw tudja a fejegységben. A csatlakozó kimenete ismert, de vagy kijön ott a jel vagy nem.
Ha jól emlékszem neked is hiába adtam kábelt, nem működött a kimenete a fejegységnek....
azért,mert amikor a kábelt adtad,nekem ez without-on volt.Átkapcsolva meg is jelent a kimeneten a jele.azóta onnan megy a láda.
Nem csak annyit jelent,hogy van vagy nincs,hanem ha van,akkor aktiválja is azt a rádióban.Alapól kevés autóban van gyárilag.Amibe rendeltek,abban bekapcsolják,amibe nem,abban alapból kivan kapcsolva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8773 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 21:58:01 »

azért,mert amikor a kábelt adtad,nekem ez without-on volt.Átkapcsolva meg is jelent a kimeneten a jele.azóta onnan megy a láda.
Nem csak annyit jelent,hogy van vagy nincs,hanem ha van,akkor aktiválja is azt a rádióban.Alapól kevés autóban van gyárilag.Amibe rendeltek,abban bekapcsolják,amibe nem,abban alapból kivan kapcsolva.

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8774 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 22:02:43 »

Akkuból méretileg mekkora a max, ami befér MK4-be? Ebbe is ilyen alacsonyabb kell, mint az MK3-nál?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8775 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 22:24:28 »

A central configban van.subwoofer ként van egy fül,with vagy without

 worship

Még egy olyan kérdés, hogy a sw kimenethez muként lehet hozzáférni!? Ki kell venni a fejet vagy esetleg kesztyűtartó felöl valahogy oda lehet férni!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8776 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 23:04:51 »

worship

Még egy olyan kérdés, hogy a sw kimenethez muként lehet hozzáférni!? Ki kell venni a fejet vagy esetleg kesztyűtartó felöl valahogy oda lehet férni!?
a fejet kikell venni,és az iso csatiba bekell neki tenni egy vezetéket.Én ezt a Tibitől kaptam...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8777 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 08:21:12 »

Akkuból méretileg mekkora a max, ami befér MK4-be? Ebbe is ilyen alacsonyabb kell, mint az MK3-nál?
A 80A-s még biztos. Varta Silverből van. Méret, ha jól emléxem 175 mili, de ha visszaolvasol 2012 októberéig, mikor b4k-ban cseréltem, ott megtalálsz mindent!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #8778 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 08:33:01 »

Akkuból méretileg mekkora a max, ami befér MK4-be? Ebbe is ilyen alacsonyabb kell, mint az MK3-nál?
Most cseréltem én is. Méretre ez a leghosszabb, ami elfér. A rögzítőnek van három furat kialakítva, ha rövidebbet veszel, az is leszorítható.

https://www.mindenamiford.hu/ford-akkumulator-80ah-1917574?keyword=akkumul%C3%A1t
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.21 hétfő, 08:35:27 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8779 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 10:39:37 »

A 80A-s még biztos. Varta Silverből van. Méret, ha jól emléxem 175 mili, de ha visszaolvasol 2012 októberéig, mikor b4k-ban cseréltem, ott megtalálsz mindent!  integet2

Most cseréltem én is. Méretre ez a leghosszabb, ami elfér. A rögzítőnek van három furat kialakítva, ha rövidebbet veszel, az is leszorítható.

https://www.mindenamiford.hu/ford-akkumulator-80ah-1917574?keyword=akkumul%C3%A1t

Köszi mindkettőtöknek!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8780 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 14:56:59 »

a fejet kikell venni,és az iso csatiba bekell neki tenni egy vezetéket.Én ezt a Tibitől kaptam...

Értem. Akkor nincs egy sima rca kimenet rajta ezek szerint. És még kiszedővilla is kellene. Hát akkor még egyenlőre marad a régibe.
Köszi az infót!  worship integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8781 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 15:41:41 »

Értem. Akkor nincs egy sima rca kimenet rajta ezek szerint. És még kiszedővilla is kellene. Hát akkor még egyenlőre marad a régibe.
Köszi az infót!  worship integet2
Roll Eyes nem kell kiszedő.csavarozva van. Roll Eyes nincs rca,de GSR már írta, hogy a magas szintű jelet is tudod használni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8782 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 17:42:09 »

Értem. Akkor nincs egy sima rca kimenet rajta ezek szerint. És még kiszedővilla is kellene. Hát akkor még egyenlőre marad a régibe.
Köszi az infót!  worship integet2

Ezek jó fajták, ezzel már első szett erősítőt meg lehet(ne) vezérelni.

http://audioshop.hu/termek_kategoria/jelszint-atalakito


Bővebb infóért a termékekről keres wofer-t!  wave

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.21 hétfő, 17:43:43 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8783 Dátum: 2018.05.22 kedd, 07:14:04 »

Ezek jó fajták, ezzel már első szett erősítőt meg lehet(ne) vezérelni.

http://audioshop.hu/termek_kategoria/jelszint-atalakito


Bővebb infóért a termékekről keres wofer-t!  wave



Köszike!  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8784 Dátum: 2018.05.22 kedd, 08:51:22 »

2013-as az autó és valóban friss verzióval adták át. De a nagynavi upgrade előtt is így működött a Sonyval.

A Convers+ frissítés sajnos nem oldotta meg a problémát a BT kihangosítás még mindig nem kapcsol ki az ajtó nyitásakor. Valószínű hardveres hiba lehet, mivel nem tudom hogy hogy kommunikál a Sony fejegység és a BT modul, ezért a kettő közül valamelyik a hibás. Ha kaphatnék tesztre egy jól működő BT modult, akkor közelebb kerülnék a hiba forrásához.     
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #8785 Dátum: 2018.05.29 kedd, 10:42:19 »

Látod, nem találgatni kell.  wave
Keress bontottat 25-30e vagy ebay-en is megnézheted.

Sziasztok,

Megoldódott a dolog, sőt az is amire nem számítottam Smiley

Hosszas sikertelen alkatrészkeresgetést követően bontott alkatrész irányába indultam el, mivel sos kellett az autó és nem volt időm napokat várni a szállítási időre.
35e Ft-ban megegyeztem egy pesti bontós sráccal a vezérlőben, majd amikor személyesen találkoztunk, megnézte az autót és felvilágosított, hogy nemek az MKIII-as mondeo vezérlője és ventillátora van beszerelve az autómba  wow1
Korrekt volt a srác, mivel a teljes ventillátor panelt vezérlővel megkaptam a megegyezett 35e Ft-ért. Így, hogy a saját MKIV-es alkatrész került az autóba, a klíma hűtési teljesítménye is megjavult, mivel nagyobb fordulaton pörög most már a ventillátorom, mint eddig tette azt Smiley.
Sajnos ezt eddig egy klímás sem vette észre, így az elmúlt évben kicseréltették az expanziós szelepet, majd a kompresszort is (de az eredmény nem varázsolt el ezek után sem).
Most hóágyúként üzemel a klímám, ja és van eladó kompresszorom, expanziós szelepem és MKIII-as ventillátorom Wink

Üdv BL.
 wave
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8786 Dátum: 2018.05.29 kedd, 12:06:06 »

Sziasztok,

Megoldódott a dolog, sőt az is amire nem számítottam Smiley

Hosszas sikertelen alkatrészkeresgetést követően bontott alkatrész irányába indultam el, mivel sos kellett az autó és nem volt időm napokat várni a szállítási időre.
35e Ft-ban megegyeztem egy pesti bontós sráccal a vezérlőben, majd amikor személyesen találkoztunk, megnézte az autót és felvilágosított, hogy nemek az MKIII-as mondeo vezérlője és ventillátora van beszerelve az autómba  wow1
Korrekt volt a srác, mivel a teljes ventillátor panelt vezérlővel megkaptam a megegyezett 35e Ft-ért. Így, hogy a saját MKIV-es alkatrész került az autóba, a klíma hűtési teljesítménye is megjavult, mivel nagyobb fordulaton pörög most már a ventillátorom, mint eddig tette azt Smiley.
Sajnos ezt eddig egy klímás sem vette észre, így az elmúlt évben kicseréltették az expanziós szelepet, majd a kompresszort is (de az eredmény nem varázsolt el ezek után sem).
Most hóágyúként üzemel a klímám, ja és van eladó kompresszorom, expanziós szelepem és MKIII-as ventillátorom Wink

Üdv BL.
 wave


Örülök, hogy megoldódott!
De,
egy klímásnak honnan kéne tudnia (valamint az ő hibája és hiányossága), hogy egy nem az autódba való alkatrész van beszerelve?
Honnan kéne tudnia, hogy hogyan néz ki a megfelelő alkatrész és miben tér el és melyik mibe való?
Aki sűrűbben találkozik mindkét alkatrésszel az nyilván felismeri a különbséget....
Klímások nem, hacsak nem rövid időn belül látja mindkét típust és dolga is van a ventilátor körül és emlékszik rá.

 wave

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.29 kedd, 12:09:40 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
somi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #8787 Dátum: 2018.06.08 péntek, 18:28:08 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy a kormányon lévő bal/jobb,fel/le gombokhoz hogyan lehet hozzáférni? Meg akarom egykicsit pucolni, mert néha nem működik. Le lehet pattintani a fedlapot?
Naplózva

MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8788 Dátum: 2018.06.08 péntek, 18:30:02 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy a kormányon lévő bal/jobb,fel/le gombokhoz hogyan lehet hozzáférni? Meg akarom egykicsit pucolni, mert néha nem működik. Le lehet pattintani a fedlapot?


Szabad használni az oldalon a keresést valamint a Wiki-t, FAQ topikokat. Ingyenes!  wave

http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
somi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #8789 Dátum: 2018.06.08 péntek, 18:59:49 »


Szabad használni az oldalon a keresést valamint a Wiki-t, FAQ topikokat. Ingyenes!  wave

http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Nem a tempomatot akarom piszkálni,csak valahogy a gombokat kontakt folyadékkal befújni (jobb felső).Ezek szerint nincs egyszerű út.
Naplózva

MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8790 Dátum: 2018.06.08 péntek, 19:06:05 »

Nem a tempomatot akarom piszkálni,csak valahogy a gombokat kontakt folyadékkal befújni (jobb felső).Ezek szerint nincs egyszerű út.

Akkor leírom.....
Látszik, hogy hogyan szedhető le.

A felső gombok is hasonló kialakításúak. Ezeknél a spray amúgy sem segít.
Meg kell tisztítani az érintkezőket.


Ennél egyszerűbb? Mire gondoltál?  Varázsige?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bolcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



E-mail
« Új hozzászólás #8791 Dátum: 2018.06.08 péntek, 22:19:02 »

MK4 indítógomb első nyomásra van gyújtás.Rádió,minden elektromos cucc működik.Kuplung benyom, indítógomb is benyom és semmi.Nem indul az autó.Először 2017. októberben csinálta ezt az autóm.Akkor autómentő vitte be a zalaegerszegi Ford szervízbe.Állítólag a műszerfalban volt elszakadva egy kábel és ezérz nem indult.Most május 27-én este fél hétkor ugyanez volt a story.Többszöri próbálkozásra sem indult el.Két napig a szabd ég alatt a melegben állt az autó.Az akksi sarut is levettem kb. 5 percre, de semmi.Másnap reggel pöcre indult. Rá két napra elvittem ugyanabba a szervízbe,de nem találtak semmi hibát.Van-volt valakinek hasonló sztorija,hogy esetleg mi történhetett?Vagy aķár konkrét ötlet,hogy mit kellene javítani,megvizsgálni?
Köszi szépen!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8792 Dátum: 2018.06.08 péntek, 22:53:46 »

MK4 indítógomb első nyomásra van gyújtás.Rádió,minden elektromos cucc működik.Kuplung benyom, indítógomb is benyom és semmi.Nem indul az autó.Először 2017. októberben csinálta ezt az autóm.Akkor autómentő vitte be a zalaegerszegi Ford szervízbe.Állítólag a műszerfalban volt elszakadva egy kábel és ezérz nem indult.Most május 27-én este fél hétkor ugyanez volt a story.Többszöri próbálkozásra sem indult el.Két napig a szabd ég alatt a melegben állt az autó.Az akksi sarut is levettem kb. 5 percre, de semmi.Másnap reggel pöcre indult. Rá két napra elvittem ugyanabba a szervízbe,de nem találtak semmi hibát.Van-volt valakinek hasonló sztorija,hogy esetleg mi történhetett?Vagy aķár konkrét ötlet,hogy mit kellene javítani,megvizsgálni?
Köszi szépen!


"Érezte" a kulcsot a közelben, mikor nem indult?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #8793 Dátum: 2018.06.09 szombat, 10:47:07 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy a kormányon lévő bal/jobb,fel/le gombokhoz hogyan lehet hozzáférni? Meg akarom egykicsit pucolni, mert néha nem működik. Le lehet pattintani a fedlapot?
Légzsák + kürt biztosíték kiszeded, aztán magát a légzsákot kell kiszedened a kormányból. Ez a kormány hátuljánál hozzáfárhető 3db gumis bütyök tartja, csavarhúzóval a rugós rögzítőt kell eltolni, és ki fog pattanni (mobil/tükör + türelem kell hozzá elsőre  vigyor3). Ha kint van a légzsák, akkor pár torx csavar, és egy csatlakozó oldása után kezedben van a cucc.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.09 szombat, 10:50:50 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bolcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



E-mail
« Új hozzászólás #8794 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 09:04:22 »


"Érezte" a kulcsot a közelben, mikor nem indult?

Bedugtam a gyújtáskapcsoló helyén lévő részbe is.Akkor se indult. A kulcsban az elemek tavaly októberben ki lettek cserélve. Kipróbáltam, hogy messzebről is nyitotta az ajtókat.Elméletileg az elemekkel nem lehetett gond.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8795 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 16:32:37 »

Légzsák + kürt biztosíték kiszeded, aztán magát a légzsákot kell kiszedened a kormányból. Ez a kormány hátuljánál hozzáfárhető 3db gumis bütyök tartja, csavarhúzóval a rugós rögzítőt kell eltolni, és ki fog pattanni (mobil/tükör + türelem kell hozzá elsőre  vigyor3). Ha kint van a légzsák, akkor pár torx csavar, és egy csatlakozó oldása után kezedben van a cucc.  wave
a legzsaknak van biztije?
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #8796 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 10:58:35 »

a legzsaknak van biztije?
FL előttiben biztosan van a kesztyűtartó alatti táblában, fejből nem emlékszem rá, hogy melyik, de a manuálban benne van.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8797 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:21:48 »

FL előttiben biztosan van a kesztyűtartó alatti táblában, fejből nem emlékszem rá, hogy melyik, de a manuálban benne van.  Wink

Minden légzsákos/pirotechnikai alkatrésszel felszerelt autóban van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8798 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:28:09 »

Minden légzsákos/pirotechnikai alkatrésszel felszerelt autóban van.

Nem az volt kérdés, hogy van-e biztosíték az autóban...  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8799 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 19:58:27 »

Nem az volt kérdés, hogy van-e biztosíték az autóban...  hehe eplus2

Nem tudom, feltűnt-e, hogy amit írtam azt nem egy kérdésre. Hanem egy válaszhoz, kiegészítésnek.  nezze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.