Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 17:00:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3273873 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #9050 Dátum: 2018.11.07 szerda, 07:30:37 »

Sziasztok!

2010-es Mondeon el lehet érni valahogy, hogy menet közben magától bezárja az ajtókat?
Mint pl. egy másik autómnál, (nem Ford) ott 15km/h -nál rázárja az ajtókat.

Köszi a választ előre is!
Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9051 Dátum: 2018.11.07 szerda, 08:26:17 »

Sziasztok!

2010-es Mondeon el lehet érni valahogy, hogy menet közben magától bezárja az ajtókat?
Mint pl. egy másik autómnál, (nem Ford) ott 15km/h -nál rázárja az ajtókat.

Köszi a választ előre is!
igen. elmconfiggal belehet kapcsolni a BCM-ben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #9052 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:12:18 »

igen. elmconfiggal belehet kapcsolni a BCM-ben.

Ez egy kicsit magas így elsőre Smiley Ez az amikor obdII csatlakozón feltöltesz egy módosított firmwaret? Amúgy ki vállal ilyent?

Közben rájöttem,hogy ebayen van módosított obdII scanner, elmconfig meg van a neten. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.07 szerda, 09:46:48 írta UPeti » Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9053 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:45:12 »

Sziasztok.
Sorra merülnek a TPMS szenzorok. Ezt ki lehet kapcsolni? Ha elm327-el akkor melyik kell hozzá, milyen illesztőprogrammal jó, van-e magyar nyelvű? Segítsetek légyszi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9054 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:45:43 »

Ez egy kicsit magas így elsőre Smiley Ez az amikor obdII csatlakozón feltöltesz egy módosított firmwaret? Amúgy ki vállal ilyent?
A legtöbb fórumtárs megcsinálja neked ingyen, akinek van elm327+lapos.
Én pl délpesten tudok neked segíteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #9055 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:48:59 »

A legtöbb fórumtárs megcsinálja neked ingyen, akinek van elm327+lapos.
Én pl délpesten tudok neked segíteni.

Köszi! Közben találtam elm327-et meg elmconfigot is a neten. Szerintem megpróbálom én Smiley
Ezzel fel lehet tölteni egy módosított convers+ firmwaret is?
Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9056 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:51:30 »

Köszi! Közben találtam elm327-et meg elmconfigot is a neten. Szerintem megpróbálom én Smiley
Ezzel fel lehet tölteni egy módosított convers+ firmwaret is?
ezzel csak a beállításokat lehet módosítani.Magát a firmware-t nem.Tehát nem lesz plusz funkcióid.
Amire te gondolsz, azt Power_Ford tudja neked pízért megcsinálni, egy teljesen más eszközzel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #9057 Dátum: 2018.11.07 szerda, 13:04:24 »

Sziasztok.
Sorra merülnek a TPMS szenzorok. Ezt ki lehet kapcsolni? Ha elm327-el akkor melyik kell hozzá, milyen illesztőprogrammal jó, van-e magyar nyelvű? Segítsetek légyszi.
Forscanben ki lehet kapcsolni. BCM konfig, engineering 1 mode és beállítod,  hogy nincs. Vagy kevésbé költséghatékonyan rendelhetsz akár ebayről is. Pl: https://www.ebay.co.uk/itm/4x-Ford-Mondeo-Galaxy-S-Max-Tyre-Pressure-Sensor-TPMS-433MHz-8G92-1A159-AE/262742506834?_trkparms=aid%3D555017%26algo%3DPL.CASSINI%26ao%3D1%26asc%3D55149%26meid%3D7f8147264b32455284f0e0a5b1bee2b3%26pid%3D101006%26rk%3D1%26rkt%3D1%26%26itm%3D262742506834&_trksid=p2045573.c101006.m3226
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.07 szerda, 18:00:04 írta GKovacs » Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9058 Dátum: 2018.11.07 szerda, 13:59:59 »

ezzel csak a beállításokat lehet módosítani.Magát a firmware-t nem.Tehát nem lesz plusz funkcióid.
Amire te gondolsz, azt Power_Ford tudja neked pízért megcsinálni, egy teljesen más eszközzel.
Nem teljesen pontos, mivel az ELM-mel is lehet firmware-t feltölteni, csak megfelelő szoftver kell hozzá.
Szóval marad Power Ford.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9059 Dátum: 2018.11.07 szerda, 18:05:44 »

Forscanben ki lehet kapcsolni. BCM konfig, engineering 1 mode és beállítod,  hogy nincs. Vagy kevésbé költséghatékonyan rendelhetsz akár ebayről is. Pl: https://www.ebay.co.uk/itm/262742506834?ul_noapp=true

Köszi.
Nekem nem ér ennyit, hogy tudjam mennyi a keréknyomás az eddigi autóim sem írták ki ráadásul tiszta macera, gumishoz menni stb. Marad az első verzió. Nem tudom pontosan milyennek kell lennie ezért esetleg tudnátok beszúrni egy linket egy ilyen készülékről amivel ezt meg lehet csinálni?/Ali, Ebay/
Köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9060 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 10:17:25 »

Nappali menetfény bekötéshez segítség.
A mellékelt hozzászólás 2.képen lévő kábelköteg cikkszámát valaki nem tudja,mert nem túl éles a kép. wilting
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1066186#msg1066186
köszönöm,ha valaki megadja. worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Travolta76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9061 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 10:51:31 »

Nappali menetfény bekötéshez segítség.
A mellékelt hozzászólás 2.képen lévő kábelköteg cikkszámát valaki nem tudja,mert nem túl éles a kép. wilting
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1066186#msg1066186
köszönöm,ha valaki megadja. worship

A képről ez olvasható ki. : bg9t-15k867
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 Ecoboost Titanium 149kW 2012 04.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9062 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 11:59:54 »

A képről ez olvasható ki. : bg9t-15k867
Köszönöm,ez már jó lesz. worship Nem csak a laptopomat kell cserélni,hanem a szemüvegemet is. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9063 Dátum: 2018.11.14 szerda, 14:12:55 »

Hello.

A mai nap beépítettem egy erősítőt (sal xpro 4000) az mk4 mondeómba, úgy, hogy a Sony fejegységen lévő csatlakozótól veszem a jobb hátsó (+ / -) zenei jelet, és egy 12V+ ot amikor a rádió be van kapcsolva (ez a B-csati 2-es lába). Az erősítőnek van Nagyjeles bemenete, arra raktam rá a zenei kábeleket. (van RCA is rajta, de a rádión elvileg ilyen jelkimenet nincs.)

Minden szép is jó is, de amikor bekapcsolom a rádiót, nagy csönd van. Semelyik hangszóró se szól. Ha lehúzom a zenei jel kábelt az erősítőről, akkor ki s bekapcsolás után minden szól, s ha ekkor dugom rá a zenei jelet az erősítőre, akkor működik is, ahogy kell.

Valami védelem lehet a Sonyban, hogy nagyobb ellenállás miatt ne szóljon, vagy ilyesmi...
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9064 Dátum: 2018.11.14 szerda, 15:20:00 »

Hello.

A mai nap beépítettem egy erősítőt (sal xpro 4000) az mk4 mondeómba, úgy, hogy a Sony fejegységen lévő csatlakozótól veszem a jobb hátsó (+ / -) zenei jelet, és egy 12V+ ot amikor a rádió be van kapcsolva (ez a B-csati 2-es lába). Az erősítőnek van Nagyjeles bemenete, arra raktam rá a zenei kábeleket. (van RCA is rajta, de a rádión elvileg ilyen jelkimenet nincs.)

Minden szép is jó is, de amikor bekapcsolom a rádiót, nagy csönd van. Semelyik hangszóró se szól. Ha lehúzom a zenei jel kábelt az erősítőről, akkor ki s bekapcsolás után minden szól, s ha ekkor dugom rá a zenei jelet az erősítőre, akkor működik is, ahogy kell.

Valami védelem lehet a Sonyban, hogy nagyobb ellenállás miatt ne szóljon, vagy ilyesmi...

Ez nem biztos, hogy megoldás a problémára, de talán segíthet.  Wink
Én úgy tudom, hogy elmconfigban aktíválni kell valamit, és akkor működik az a kapcsolt 12V a csatlakozóban. (Lehet keverem a sub outputtal fejvakaras)
A másik dolog viszont az, hogy tudtommal ezek a magaszszintű bemenetek úgy működnek, hogy nem kell nekik remote szál, mert bekapcsolják az erősítőt, amikor megjelenik a jel a hangszóróvezetékeken.
(Legalábbis nekem mindkét erősítőmnek a kezelési leírása ezt írja.)
Nem lehet, hogy a remote szál nem működik, és amiatt nem kapcsolja az erősítőt? (Ha kimérted, és van rajta jel, akkor nem szóltam.)
Nekem amúgy jelszint átalakítóval van megoldva a dolog, ami ad remote jelet is.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.14 szerda, 15:23:05 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9065 Dátum: 2018.11.14 szerda, 18:25:58 »

Ez nem biztos, hogy megoldás a problémára, de talán segíthet.  Wink
Én úgy tudom, hogy elmconfigban aktíválni kell valamit, és akkor működik az a kapcsolt 12V a csatlakozóban. (Lehet keverem a sub outputtal fejvakaras)
A másik dolog viszont az, hogy tudtommal ezek a magaszszintű bemenetek úgy működnek, hogy nem kell nekik remote szál, mert bekapcsolják az erősítőt, amikor megjelenik a jel a hangszóróvezetékeken.
(Legalábbis nekem mindkét erősítőmnek a kezelési leírása ezt írja.)
Nem lehet, hogy a remote szál nem működik, és amiatt nem kapcsolja az erősítőt? (Ha kimérted, és van rajta jel, akkor nem szóltam.)
Nekem amúgy jelszint átalakítóval van megoldva a dolog, ami ad remote jelet is.

Hello.

A magasszintű jelre nem kapcsol be. Kell neki a remote 12V+. Sajna valami védelem lehet a Sony fejegységben, hogy nem ad ki hangot ha rá van dugva az erősítőre a zenei jel (ami a jobb hátsó hangszóró amúgy)

Azt reméltem megúszom a jelszint átalakító vételét... Az lesz a mókás, ha azzal se lesz jó Smiley

Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9066 Dátum: 2018.11.14 szerda, 18:34:43 »

Hello.

A magasszintű jelre nem kapcsol be. Kell neki a remote 12V+. Sajna valami védelem lehet a Sony fejegységben, hogy nem ad ki hangot ha rá van dugva az erősítőre a zenei jel (ami a jobb hátsó hangszóró amúgy)

Azt reméltem megúszom a jelszint átalakító vételét... Az lesz a mókás, ha azzal se lesz jó Smiley


Magaszint jelbemeneten való hasznjálatkor nem REMOTE-t kell kötni, hanem fix 12V+-ot.Az erősítőt a jel megléte kapcsolja be, és megszűnése ki.
A sonyban semmi nincs ami védelem lenne bármire...  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.14 szerda, 18:36:14 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9067 Dátum: 2018.11.14 szerda, 19:27:05 »

Hello.

A magasszintű jelre nem kapcsol be. Kell neki a remote 12V+. Sajna valami védelem lehet a Sony fejegységben, hogy nem ad ki hangot ha rá van dugva az erősítőre a zenei jel (ami a jobb hátsó hangszóró amúgy)

Azt reméltem megúszom a jelszint átalakító vételét... Az lesz a mókás, ha azzal se lesz jó Smiley


Én azért vettem, mert elvileg nagyon jó a minősége ennek a mosconinak:
https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=65&termek=23090
Nem hasonlítottam össze a sima magasszintű bemenettel, de már annyira nem is érdekel.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9068 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 18:58:55 »

Noh, eddig annyi történt, hogy bárhogy is mókoltam, a rádió letiltja a hangot ha az erősítőbe be van dugva a zene +/-.
Kipróbáltam, úgy (lesz ami lesz) hogy az RCA csatira raktam a zenei jelet (ugye annak jelszintűnek kéne lennie, nem erősítettnek), szépen úgy is szólt (persze minimális Gain kell ilyenkor), DE már megint ugyan az a helyzet. Ha kikapcsolom, majd be a fejegységet letiltja a Sony a hangot.
Valakinek van jelszint átalakítója próbaképpen, hogy ne vegyek hiába? Már nem sok ötletem van mi lehet a baj, vagy a megoldás.
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9069 Dátum: 2018.11.16 péntek, 10:04:20 »

Noh, eddig annyi történt, hogy bárhogy is mókoltam, a rádió letiltja a hangot ha az erősítőbe be van dugva a zene +/-.
Kipróbáltam, úgy (lesz ami lesz) hogy az RCA csatira raktam a zenei jelet (ugye annak jelszintűnek kéne lennie, nem erősítettnek), szépen úgy is szólt (persze minimális Gain kell ilyenkor), DE már megint ugyan az a helyzet. Ha kikapcsolom, majd be a fejegységet letiltja a Sony a hangot.
Valakinek van jelszint átalakítója próbaképpen, hogy ne vegyek hiába? Már nem sok ötletem van mi lehet a baj, vagy a megoldás.

Asszem van otthon a garázsban, még MKIII mondiban használtam. Megnézem meg van-e még mindkettő. Ha eljössz érte, elviheted, csak kallódik otthon.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9070 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:00:19 »

Sziasztok.
A kormànylufi leszedèshez illik levenni az akkusarut?
Hàtha kipukkan ,ugye?  hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9071 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:22:32 »

Sziasztok.
A kormànylufi leszedèshez illik levenni az akkusarut?
Hàtha kipukkan ,ugye?  hehe
Biztosítékot is elég. Meg a kürt biztit is.  vigyor3
Az egyik kesztyűtartó alatt, másik motortérben, fejből nem tudom pontosan melyikek, de kezelésiben megtalálod.  wave
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9072 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:45:04 »

Biztosítékot is elég. Meg a kürt biztit is.  vigyor3
Az egyik kesztyűtartó alatt, másik motortérben, fejből nem tudom pontosan melyikek, de kezelésiben megtalálod.  wave
Okè.Megnèzem. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9073 Dátum: 2018.11.16 péntek, 23:11:53 »

Asszem van otthon a garázsban, még MKIII mondiban használtam. Megnézem meg van-e még mindkettő. Ha eljössz érte, elviheted, csak kallódik otthon.


Hello.

Elfogadom, ha nem gond.

Holnap (szombat) megyek fel Pestre, amúgy Fehérvári vagyok. Írtam PM et is...


Gergő
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #9074 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 19:04:37 »

Sziasztok!

2014-es Mk4-hez valo kormanyszog jeladojanak a cikkszamat valaki megtudna irni nekem. Koszonom elore is!
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9075 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 19:29:35 »

Sziasztok!

2014-es Mk4-hez valo kormanyszog jeladojanak a cikkszamat valaki megtudna irni nekem. Koszonom elore is!

Ez az átvezetőnél van a kormánykerék-kormányoszlop találkozásánál? A sajátom alvázszáma alapján 1778055-t mond. Szerintem nincs eltérés, de ha gondolod, küldj alvázszámot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #9076 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 19:39:24 »

Ez az átvezetőnél van a kormánykerék-kormányoszlop találkozásánál? A sajátom alvázszáma alapján 1778055-t mond. Szerintem nincs eltérés, de ha gondolod, küldj alvázszámot.

Wf0gxxgbbgey21813
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9077 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 20:01:30 »

Wf0gxxgbbgey21813

ua.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #9078 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 20:03:58 »

ua.
Nagyon szepen koszonom!!!
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #9079 Dátum: 2018.11.24 szombat, 10:58:26 »

Megjött a modified elm327-em viszont az elmconfigban csak 38400-as sebességen hajlandó csatlakozni. Viszont legalább 115200 de inkább 500000 baudraten kellne csatlakoznia. Youtubeon néztem,hogy lehetne átállítani a magassabb sebességre de állandóan csak értelmetlen hibaüzeneteket ad. Ez azt jelenti, hogy valami szemetet sikerült vennem, vagy át lehet állítani a sebességet valahogy?
Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9080 Dátum: 2018.11.24 szombat, 11:14:27 »

Megjött a modified elm327-em viszont az elmconfigban csak 38400-as sebességen hajlandó csatlakozni. Viszont legalább 115200 de inkább 500000 baudraten kellne csatlakoznia. Youtubeon néztem,hogy lehetne átállítani a magassabb sebességre de állandóan csak értelmetlen hibaüzeneteket ad. Ez azt jelenti, hogy valami szemetet sikerült vennem, vagy át lehet állítani a sebességet valahogy?
Szia.
Tudomásom szerint csak az FTDI chipeseket lehet felhúzni 500kbs-re.
A klónok klónja is simán lehet kaki. levele
van külön topik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.0
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.24 szombat, 11:15:58 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #9081 Dátum: 2018.11.24 szombat, 16:17:51 »

Köszi! Megkérdezem ott is.

Szia.
Tudomásom szerint csak az FTDI chipeseket lehet felhúzni 500kbs-re.
A klónok klónja is simán lehet kaki. levele
van külön topik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.0

Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #9082 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 12:31:27 »

sziasztok!

Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9083 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 12:39:33 »

sziasztok!

Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi

diagnosztika,célirányos javítás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9084 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 18:11:12 »

Ahogy Alf mondja, kiolvasás. Talán legesélyesebb a részecske szűrőt felfűtő izzító gyertya elöregedése, emiatt is a porlasztó pipa eltömődésese. De volt itt akinek szimplán csak bekokszolódott. Kipucolta, és ragyogóan ment tovább. Igaz?  Wink  A pipában tudod cserélni csak az izzítót. Jóval olcsóbb, de munkásabb.
http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0   beka3
sziasztok!

Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi

« Utoljára szerkesztve: 2018.11.25 vasárnap, 18:34:26 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9085 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 08:41:31 »

sziasztok!

Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi


90%, hogy a vaporátor egység (műanyag házban egy befecskendező egy csatival a testén  smile) térdelt le. Kb. 90K lesz + m.díj. Egyben kell cserélni, utána elvileg jó lesz...

Ha nagyon nagy a kedv a kendácshoz, első körben ki lehet tisztítani a go. járatot, de úgy is a CSÉ a végleges megoldás...

Szerelni enyhe szívás az elhelyezkedése miatt!

Emezaz:

https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro_alkatreszei/tuzeloanyagpara_szelep_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_60679

 wave wave

PS: Jaaa, és ne járj a kocsival, mert ha telefhossa korommal a szűrőt, akkor még drágább lesz az akció! Ha megtörtént a csere, erősan javallott a prémium go. használatra átállni, cirka duplázza a komplett egység élettartámát!
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.26 hétfő, 13:02:36 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9086 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 15:43:55 »

90%, hogy a vaporátor egység (műanyag házban egy befecskendező egy csatival a testén  smile) térdelt le. Kb. 90K lesz + m.díj. Egyben kell cserélni, utána elvileg jó lesz...

Ha nagyon nagy a kedv a kendácshoz, első körben ki lehet tisztítani a go. járatot, de úgy is a CSÉ a végleges megoldás...

Szerelni enyhe szívás az elhelyezkedése miatt!

Emezaz:

https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro_alkatreszei/tuzeloanyagpara_szelep_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_60679

 wave wave

PS: Jaaa, és ne járj a kocsival, mert ha telefhossa korommal a szűrőt, akkor még drágább lesz az akció! Ha megtörtént a csere, erősan javallott a prémium go. használatra átállni, cirka duplázza a komplett egység élettartámát!



amennyiben sikerül rendesen kitisztítani a vaporizert, nem kell egyben cserélni egy vagyonért. Ellenben új DPF izzítót mindenképpen, cikkszáma: (1892119). ez kb. 13.000 Ft. vagyis ennyiben annak megáll, aki otthon meg tudja oldani.

..jah és ott semmi nem "műanyag" a vezeték burkolatán kívül!! a regen alatt 650-800 fok közöttre melegszik a rendszer.  integet2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9087 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 22:17:41 »

 eljen eljen
erazko olvass alább és tiszta lesz. Nekem azóta klasszul megy. Mindenesetre ha megy már a regen, figyeld meg, hogy mennyi a ~km ciklus. Bár szinte azonnal tudtam orvosolni a regen hibát, nálam a probléma után hamarosan megnőtt kicsit a DPF dif. nyomás. A ciklusom 100-130km re csökkent. Hibát ugyan nem jelzett, de hamarosan, néhány téli hónap múlva inkább DPF tisztíttatást csináltam.  beka3


amennyiben sikerül rendesen kitisztítani a vaporizert, nem kell egyben cserélni egy vagyonért. Ellenben új DPF izzítót mindenképpen, cikkszáma: (1892119). ez kb. 13.000 Ft. vagyis ennyiben annak megáll, aki otthon meg tudja oldani.

..jah és ott semmi nem "műanyag" a vezeték burkolatán kívül!! a regen alatt 650-800 fok közöttre melegszik a rendszer.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.26 hétfő, 22:31:48 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #9088 Dátum: 2018.11.27 kedd, 13:11:00 »

Sziasztok,

Pár napja beszereltem egy Yi Dashcamet a mondiba. Az a gond, hogyha leállítom a motort akkor a szivargyujtók fesz alatt maradnak. Meg lehet ezt szoftveresen oldani valahogy hogy lekapcsolja őket? Az a gond hogy a kamera lemeritheti az akksit reggelre, hacsak ki nem huzom a csatit minden alkalommal. Ha bezárom az autót akkor is 0.01A-t felvesz a szivargyujtóról.

Volna erre valami normalis megoldas?
Köszi
üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9089 Dátum: 2018.11.27 kedd, 13:14:26 »

Sziasztok,

Pár napja beszereltem egy Yi Dashcamet a mondiba. Az a gond, hogyha leállítom a motort akkor a szivargyujtók fesz alatt maradnak. Meg lehet ezt szoftveresen oldani valahogy hogy lekapcsolja őket? Az a gond hogy a kamera lemeritheti az akksit reggelre, hacsak ki nem huzom a csatit minden alkalommal. Ha bezárom az autót akkor is 0.01A-t felvesz a szivargyujtóról.

Volna erre valami normalis megoldas?
Köszi
üdv
Breaker
Nekem is így van bekötve, de lekapcsol 15 perc vagy 30 perc múlva. (sosem emlékszem  nyes)
Sosem merítette még le az akkut.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9090 Dátum: 2018.11.27 kedd, 13:15:57 »

Sziasztok,

Pár napja beszereltem egy Yi Dashcamet a mondiba. Az a gond, hogyha leállítom a motort akkor a szivargyujtók fesz alatt maradnak. Meg lehet ezt szoftveresen oldani valahogy hogy lekapcsolja őket? Az a gond hogy a kamera lemeritheti az akksit reggelre, hacsak ki nem huzom a csatit minden alkalommal. Ha bezárom az autót akkor is 0.01A-t felvesz a szivargyujtóról.

Volna erre valami normalis megoldas?
Köszi
üdv
Breaker

15 perc után lekapcsolja a szivargyújtóról az áramot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #9091 Dátum: 2018.11.27 kedd, 15:09:04 »

Okés köszi, ez igy már jól hangzik.

üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9092 Dátum: 2018.11.28 szerda, 18:46:52 »

Sziasztok!
Tempomatot szeretnék utólag berakni a vasba, tudja valaki a FL előtti kapcsolóknak mi a cikkszáma, mert úgy olvastam, hogy az FL utáni kapcsoló már nem jó a korábbi verzióhoz. 2010-es 2.0 TDCI-hez kellene. FL előtti, Convers+-os műszerfalhoz.
Ha minden igaz 17.000-ért hozzá tudok jutni egy pár kapcsolóért. Ez sok, vagy jó ár?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Nor1337
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #9093 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 07:36:22 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Mk4 mondeo 2.0 tfci titanium s (2011 évj)  autómnál, ha sok esőt, nedvességet kap a sofőr ajtóban lévő kapcslók (ablakemelő, tükör stb) kontaktosak lesznek. A háttérbilágításán látom, hogy hol kap áramot, hol nem. A jelenség továbbá, hogy amikor nem kap áramot a bal hátsó ajtót sem zárja a passzív kulcs. Feltételezem, hogy a bcm modulnál van valami beázás vagy egyéb probléma. Ha jól tudom, a modul cseréje az ajtó kárpitjának levételével kezdődik. Ha valóban így van, kérlek erősítsetek meg ebben. Valamint, ha tényleg a bcm akkor valaki tudna ajánlani beszerzési lehetőséget?! Előre is köszönöm!
Naplózva
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #9094 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 10:54:04 »

Sziasztok!
Tempomatot szeretnék utólag berakni a vasba, tudja valaki a FL előtti kapcsolóknak mi a cikkszáma, mert úgy olvastam, hogy az FL utáni kapcsoló már nem jó a korábbi verzióhoz. 2010-es 2.0 TDCI-hez kellene. FL előtti, Convers+-os műszerfalhoz.
Ha minden igaz 17.000-ért hozzá tudok jutni egy pár kapcsolóért. Ez sok, vagy jó ár?

17000HUF jó ár érte. Nekem az újakat 32+áfáért adták darabját az Auto-Fort váci úton.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9095 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 13:12:52 »

17000HUF jó ár érte. Nekem az újakat 32+áfáért adták darabját az Auto-Fort váci úton.
Ez nem új, bontott. A cikkszámát nem tudod véletlenül?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9096 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 13:17:59 »

Ez nem új, bontott. A cikkszámát nem tudod véletlenül?

A bontottal meg csak óvatosan. Szerintem eladják a xarokat is, és ebből azért akad pár darab.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9097 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 18:51:42 »

A bontottal meg csak óvatosan. Szerintem eladják a xarokat is, és ebből azért akad pár darab.
Hát igen, a rizikó ott van minden használt terméknél. De csak akkor tudom meg, ha beszereltem és a puding próbája az evés. Ha rossz, beszoptam, ha jó, örülök neki. Smiley Kevés autóbontó vagy eladó mondja azt, ha nem jó hozd vissza, és visszaadom a pénzt. Közben fizettem a szerelőnek a beépítésért, programozásért, majd a kiszerelésért,és az eredeti visszaszereléséért.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #9098 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 10:40:14 »

2010-es  2.0TDCI S-maxba milyen akku javasolt (még a 2006-2010-es széria)?
Ezt néztem első körben: Exide Premium 77Ah 760A Jobb+ (EA770) (az MK3-as 2.0TDCi Mondeoban teszi a dolgát.)
Kapacitás   77 Ah
Indítóáram    760 A
Feszültség   12 V
Saru elrendezés   Jobb+
Szélesség   278 mm
Mélység   175 mm
Magasság   190 mm

A 16 hónapos Banner Starting Bull 70Ah-s 2 nap állás után lemerült. Bebikázva elindult, most töltés alatt van az akku.

Szerk.: a cseréhez a légszűrőházat (vagy mi a neve) célszerű/kell kivenni, hogy az akkuhoz hozzá lehessen férni?

Szerk2: Köszönöm alf. Kérdés: kell a 80Ah vagy elég a 77 is? A 190mm magas akku befér a házba? Mivel nem az én autóm és nem is vagyok az autó közelében, így egyelőre információt gyűjtök.
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.03 hétfő, 10:58:12 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9099 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 10:55:13 »

2010-es  2.0TDCI S-maxba milyen akku javasolt (még a 2006-2010-es széria)?
Ezt néztem első körben: Exide Premium 77Ah 760A Jobb+ (EA770) (az MK3-as 2.0TDCi Mondeoban teszi a dolgát.)
Kapacitás   77 Ah
Indítóáram    760 A
Feszültség   12 V
Saru elrendezés   Jobb+
Szélesség   278 mm
Mélység   175 mm
Magasság   190 mm

A 16 hónapos Banner Starting Bull 70Ah-s 2 nap állás után lemerült. Bebikázva elindult, most töltés alatt van az akku.
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-2247689
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.