Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:57:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607647 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2019.06.01 szombat, 07:57:06 »

Van olyan része is, de ugye nem gondolod, hogy egy ennyibe kerülő töltő "valódi" impulzus üzemű töltő?

Az aldis, mély kisütött (7.5 V - 10.5 V) 12V-os akkumulátorok un. újraaktiválási töltésekor van csak impulzus töltés és állandó értékkel. 800 mA.
10.5 V felett folyamatos töltés van.


Egy komoly impulzus töltő ilyen:

http://forex.hu/webshop/akkutoltok/forex-automata-akkumulatortoltok/t1232-407-cikk


Hát ebből kijön két akku is. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2019.06.01 szombat, 11:27:19 »

Hát ebből kijön két akku is. vigyor3


Aligha.... EFB-t nézz. Jó eséllyel 1 db.  Bolti árat nézz.
De ez a töltő nyilván nem magánember hobby használatára van. Bár, akár lehet is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2019.06.01 szombat, 14:09:22 »

Aligha.... EFB-t nézz. Jó eséllyel 1 db.  Bolti árat nézz.
De ez a töltő nyilván nem magánember hobby használatára van. Bár, akár lehet is.

Még teli áron is...

https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-akkumulator-1917577-tk-t781-c2816,2907,23332,23333
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2019.06.01 szombat, 14:12:01 »


1 akku.
De te azt írtad, hogy 2 akku is kijön?  vigyor3

 nezze
"Hát ebből kijön két akku is."


Csak megjegyzem, hogy az akkumulátor töltő nem az akku helyettesítésére szolgál.
Vagyis ha van egy (de akár 2 vagy több) lemerült akkumulátorod, akkor ahhoz töltő kell. Bár lehet csinálni azt is, hogy veszel mindig egy újat...csak nem túl okos dolog és nincs is otthon. Ahol vélhetőleg tölteni szeretnéd a meglévőt.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.01 szombat, 14:14:40 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2019.06.07 péntek, 10:44:19 »

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
2008-as tdci négyajtós mondeóm van. Tegnap óta - előzmények nélkül - nem működik a balra indexelés. Jobbra továbbra is tudok indexelni, az elakadás jelző is rendben működik.
Biztosítékokat néztem, akkusarut pár percre leszedtem - nincs változás...
Mihez nyúljak, merre menjek tovább?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2019.06.07 péntek, 10:50:35 »

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
2008-as tdci négyajtós mondeóm van. Tegnap óta - előzmények nélkül - nem működik a balra indexelés. Jobbra továbbra is tudok indexelni, az elakadás jelző is rendben működik.
Biztosítékokat néztem, akkusarut pár percre leszedtem - nincs változás...
Mihez nyúljak, merre menjek tovább?

Magadhoz, jobbra!  hehe




Elől, hátul sem működik a balra index?
Elakadásjelzővel villog balra?
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.07 péntek, 11:09:28 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2019.06.07 péntek, 10:55:59 »


Elakadáskelzővel villog balra?


Mi az az "Elakadáskelző"?  hehe

Elakadásjelző? Balra villog? Ott nem az a lényeg, hogy mind a négy villog?  hehe

A jobb oldali is villog balra, illetve a bal oldali is jobbra.

De a bal oldali az autó bal oldalán "villog", míg a jobb oldali az autó jobb oldalán.

Tibcsi voltam
 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2019.06.07 péntek, 11:00:03 »

Magadhoz, jobbra!  hehe




Elől, hátul sem működik a balra index?
Elakadáskelzővel villog balra?


Elöl-hátul sem működik a bal index.
Elakadásjelzővel viszont igen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2019.06.07 péntek, 11:07:18 »

Elöl-hátul sem működik a bal index.
Elakadásjelzővel viszont igen.

BCM teszt kellene, hogy bejut-e az index kartól a balra index kérelem.
Nagy valószínűséggel index kapcsoló lesz a hiba, de tesztelni kell előbb diaggal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2019.06.07 péntek, 11:17:41 »

BCM teszt kellene, hogy bejut-e az index kartól a balra index kérelem.
Nagy valószínűséggel index kapcsoló lesz a hiba, de tesztelni kell előbb diaggal.

Köszönöm, eddig még csak nem is hallottam ilyen hibáról.
(Nem szívesen közlekedem így az autóval...)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2019.06.07 péntek, 11:32:53 »

Köszönöm, eddig még csak nem is hallottam ilyen hibáról.
(Nem szívesen közlekedem így az autóval...)

.....meg ugye nem is szabad!
Helyileg merre vagy?
Kellene egy diag ellenőrzés és kiderül hogyan tovább.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2019.06.07 péntek, 11:38:59 »

.....meg ugye nem is szabad!
Helyileg merre vagy?
Kellene egy diag ellenőrzés és kiderül hogyan tovább.

Győr, csak nap közben nehezen mozdulok a munka miatt...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2019.06.07 péntek, 11:49:37 »

Győr, csak nap közben nehezen mozdulok a munka miatt...

Hm....
Én Szentendrén tudok segíteni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2019.06.07 péntek, 12:06:06 »

Hm....
Én Szentendrén tudok segíteni.

Köszönöm, gyanítom, hogy igénybe is kell majd vennem. Megfutom a kötelezőt itt helyben - bízva a józan észben, ha elakadok keresni foglak.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2019.06.07 péntek, 12:24:06 »

Köszönöm, gyanítom, hogy igénybe is kell majd vennem. Megfutom a kötelezőt itt helyben - bízva a józan észben, ha elakadok keresni foglak.

Keress itt a fórumon olyan Győr környéki tagot, aki esetleg rendelkezik műszerrel belenézni a bcm-be.

Milyen index kapcsoló van, telefon gombos?
Alvázszám?
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.07 péntek, 12:26:09 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2019.06.07 péntek, 12:30:27 »

Keress itt a fórumon olyan Győr környéki tagot, aki esetleg rendelkezik műszerrel belenézni a bcm-be.

Milyen index kapcsoló van, telefon gombos?
Alvázszám?


Nem, a hagyományos van.
WFODXXGBBD8K71097
Naplózva
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2019.06.07 péntek, 15:22:00 »

Nem, a hagyományos van.
WFODXXGBBD8K71097

Igen, jól írtad a kormánykapcsoló lesz javítva vagy cserélve.
Mégegyszer: köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2019.06.07 péntek, 16:32:02 »

Igen, jól írtad a kormánykapcsoló lesz javítva vagy cserélve.
Mégegyszer: köszönöm!

Le lett ellenőrizve?
Azért valószínűsítettem a kapcsolót, mert csak egyik oldal hibás.
Ha mindkettő az lett volna, akkor még esélyes a kormány oszlop vezérlő modul is. Persze a kommunikáció ellenőrzése után a BCM-el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2019.06.15 szombat, 10:03:32 »

Sziasztok! A belső világítást mi szabályozza? Egy ideje azt csinálja, ha kinyitom az ajtót nem világít a belső világítás, ha ráadom a gyújtást akkor kb 2 másodpercig világít majd elalszik.Ha távirányítóval nyitom a kocsit akkor sem világít. Kézzel fel tudom kapcsolni.A csomagtartónál rendesen működik(2008-as qxba, kombi).Köszi
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2019.06.15 szombat, 10:19:26 »

Sziasztok! A belső világítást mi szabályozza? Egy ideje azt csinálja, ha kinyitom az ajtót nem világít a belső világítás, ha ráadom a gyújtást akkor kb 2 másodpercig világít majd elalszik.Ha távirányítóval nyitom a kocsit akkor sem világít. Kézzel fel tudom kapcsolni.A csomagtartónál rendesen működik(2008-as qxba, kombi).Köszi

BCMII

Ha jobb első ajtót nyitod, akkor sem kapcsol fel?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2019.06.15 szombat, 13:26:15 »

BCMII

Ha jobb első ajtót nyitod, akkor sem kapcsol fel?

Sajnos nem. Forscennel néztem B1D13 belső világítás áramkör dob hibát .
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2019.06.15 szombat, 14:55:01 »

Sajnos nem. Forscennel néztem B1D13 belső világítás áramkör dob hibát .

A belső lámpáknál minden lámpa kapcsolható kézzel?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 09:04:38 »

A belső lámpáknál minden lámpa kapcsolható kézzel?


Kézzel fel tudom kapcsolni.
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 15:37:01 »

Sziasztok!

Tegnap az alábbiakat tapasztaltam a mondeomnál menet közben. Az egyik kereszteződésnél elkezdett világítani a töltést jelző lámpa a műszerfalon és elment a kormány szervóm is.
Félreálltam, majd leállítottam a kocsit. Utána gyújtás vissza, megpróbáltam elindítani, de az önindító meg sem mozdult, de azt hallottam hogy próbálkozik tekerni, vagyis feszültséget szerintem kapott.

Mivel lejtőn voltam, így legurultam és úgy indult be a kocsi. Azóta viszont nem jelentkezett ez a hiba, többször mentem vele, leállítás, indítás, de semmi.
Annyit tapasztaltam még, hogy ezek után az elektromos ablakemelőm nem úgy működik mint előre. Hosszú gombnyomásra leengedi folyamatosan az ablakot, de feltekerésnél folyamatosan nyomni kell a gombot.
Ezt hogy tudom visszaprogramozni?

Illetve mi lehetett a gond, mit kellene megnéznem?

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 16:04:57 »

Sziasztok!

Tegnap az alábbiakat tapasztaltam a mondeomnál menet közben. Az egyik kereszteződésnél elkezdett világítani a töltést jelző lámpa a műszerfalon és elment a kormány szervóm is.
Félreálltam, majd leállítottam a kocsit. Utána gyújtás vissza, megpróbáltam elindítani, de az önindító meg sem mozdult, de azt hallottam hogy próbálkozik tekerni, vagyis feszültséget szerintem kapott.

Mivel lejtőn voltam, így legurultam és úgy indult be a kocsi. Azóta viszont nem jelentkezett ez a hiba, többször mentem vele, leállítás, indítás, de semmi.
Annyit tapasztaltam még, hogy ezek után az elektromos ablakemelőm nem úgy működik mint előre. Hosszú gombnyomásra leengedi folyamatosan az ablakot, de feltekerésnél folyamatosan nyomni kell a gombot.
Ezt hogy tudom visszaprogramozni?

Illetve mi lehetett a gond, mit kellene megnéznem?

Köszi


Generátor, cellazárlatos akku. Ezek hibája miatt történhet ilyesmi.  Érdemes megvizsgálni, mert bármikor újra probléma lehet.

http://mondeo.hu/index.php?topic=24373.0
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 18:27:51 »

Generátor, cellazárlatos akku. Ezek hibája miatt történhet ilyesmi.  Érdemes megvizsgálni, mert bármikor újra probléma lehet.

http://mondeo.hu/index.php?topic=24373.0


Köszönöm a segítséget!!!  taps worship
Naplózva
Makita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2019.06.19 szerda, 20:14:32 »

Üdv mindenkinek. Tudna valaki segíteni abban, hogy hogy lehet beállítani a kormányon lévő bal oldali gombokat úgy, hogy jól működjön? A hangosító gomb sávot vált, a halkító gomb hangerőt ad a rádióra. Ez ma hülyült meg. Köszönöm
Naplózva

MK4  2.0 TDCI Titanium 140Le
Makita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2019.06.19 szerda, 20:19:16 »

Még annyit, hogy a kormány el volt tekerve, úgy nyomkodtam elötte. Addig jó volt. Elindultam, utána pedig már rossz lett.
Naplózva

MK4  2.0 TDCI Titanium 140Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2019.06.19 szerda, 20:27:06 »

Még annyit, hogy a kormány el volt tekerve, úgy nyomkodtam elötte. Addig jó volt. Elindultam, utána pedig már rossz lett.
nem lehet, hogy fejjel lefelé álló kormányon fordítva nyomkodtad a gombokat? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Makita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2019.06.19 szerda, 20:33:53 »

Ezt hogy érted?
Naplózva

MK4  2.0 TDCI Titanium 140Le
Makita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2019.06.19 szerda, 20:39:58 »

Lehet az akkumulátor levételt kell megpróbálnom. Hátha segít.
Naplózva

MK4  2.0 TDCI Titanium 140Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2019.06.19 szerda, 21:02:13 »

Lehet az akkumulátor levételt kell megpróbálnom. Hátha segít.

Elég ha csak a sarukat veszed le, vagy csak az egyiket
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Makita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2019.06.20 csütörtök, 05:38:15 »

Sikerült. Csak sokáig kell nyomva tartani a hangerő csökkentő gombot. Először hangosodott, majd egyszer csak halkulni kezdett.
Naplózva

MK4  2.0 TDCI Titanium 140Le
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2019.06.21 péntek, 17:51:32 »

Sziasztok!

Hány darab kuplungpedál kapcsoló van Mk4 FL 2.0 Tdci-nél?

Találtam kettő OBD-s értéket, az egyik teljesen benyomott kuplungnál kapcsol, a másik pedig ha éppen benyomom. Van egy 3. érték is ami vagy 25% vagy 75% vagy 0% ha nincs benyomva.
Én csak 1db kapcsolót találtam 1db csatlakozóval 2db vezetékkel.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2019.06.21 péntek, 18:33:20 »

Sziasztok!

Hány darab kuplungpedál kapcsoló van Mk4 FL 2.0 Tdci-nél?

Találtam kettő OBD-s értéket, az egyik teljesen benyomott kuplungnál kapcsol, a másik pedig ha éppen benyomom. Van egy 3. érték is ami vagy 25% vagy 75% vagy 0% ha nincs benyomva.
Én csak 1db kapcsolót találtam 1db csatlakozóval 2db vezetékkel.

Alvázszámból kiderül-ne.

Lehet, felengedett pedál kapcsoló, lenyomott pedál kapcsoló (motorindításhoz) és sok esetben CPP (kuplung pedál helyzet) is van a munkahengeren.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2019.06.21 péntek, 19:39:10 »

Alvázszámból kiderül-ne.

Lehet, felengedett pedál kapcsoló, lenyomott pedál kapcsoló (motorindításhoz) és sok esetben CPP (kuplung pedál helyzet) is van a munkahengeren.
WF0GXXGBBGCY75549

A pedálon amennyit láttam, csak egy sima kapcsolót találtam a pedáloknál, de a térdlégzsáktól nem sokat látni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2019.06.21 péntek, 20:32:33 »

Alvázszámból kiderül-ne.

Lehet, felengedett pedál kapcsoló, lenyomott pedál kapcsoló (motorindításhoz) és sok esetben CPP (kuplung pedál helyzet) is van a munkahengeren.
Találtam még egy kuplung pedál kapcsolót feljebb. Ez a tempomaté és a kulcs nélküli indítás késleltetéséhez van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2019.06.21 péntek, 21:01:00 »

Találtam még egy kuplung pedál kapcsolót feljebb. Ez a tempomaté és a kulcs nélküli indítás késleltetéséhez van.

Mintha ezt írtam volna én is....  vigyor3

Ha van (nem minden esetben) CPP, akkor az a kuplung nyomóhenger oldalán van.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.21 péntek, 21:03:06 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2019.06.22 szombat, 12:42:04 »

Mintha ezt írtam volna én is....  vigyor3

Ha van (nem minden esetben) CPP, akkor az a kuplung nyomóhenger oldalán van.

Ha jól nézem nincs olyanom, csak az elektronikus rögzítőféknél van.

2db érzékelőm van az egyik a 25%-ot adja, a másik a 75%-ot.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2019.06.22 szombat, 13:22:13 »

Idézetet írta: Thomas8607 link=topic=1595.msg1165790#msg1165790 d5-osate=1561200124
Ha jól nézem nincs olyanom, csak az elektronikus rögzítőféknél van.

2db érzékelőm van az egyik a 25%-ot adja, a másik a 75%-ot.

Ezt nem értem.
Az elektromos rögzítőféknél van "pedál pozíció szenzor"? Hát ez fura lenne....  vigyor3


A nyomóhengert kintről látni a motortérből, bár eléggé be van építve. Lehet nem is látni megbontás nélkül.
Az alvázszámod alapján nem látok CPP-t, csak kapcsolókat. Ahol ugye a %-os érték egy "kitalált" adat. Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2019.06.22 szombat, 13:37:04 »

Ezt nem értem.
Az elektromos rögzítőféknél van "pedál pozíció szenzor"? Hát ez fura lenne....  vigyor3


A nyomóhengert kintről látni a motortérből, bár eléggé be van építve. Lehet nem is látni megbontás nélkül.
Az alvázszámod alapján nem látok CPP-t, csak kapcsolókat. Ahol ugye a %-os érték egy "kitalált" adat. Smiley
Tudom a motortérben van, ahol lehet venni nyomóhengert, azokon lehet látni a szenzort, az oldalán. Lehet venni amin van (ezeknél szerepel az elektromos rögzítőfék) és lehet venni amin nincs (ezeknél az szerepel hogy elektromos rögzítőfék nélküli), lehet hogy csak az oldal írta rosszul és semmi köze hozzá

Igen, azt tudom, hogy nálam a 25% és a 75% csak a kettő sima kapcsolóból ered.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2019.06.24 hétfő, 10:16:52 »

Adott egy 2011/10hóban gyártott Mk4, Sony fejegységgel es convers-el. BT nincs benne, gondolom, mert egy utólagos kihangositot (Nokia CK-100) tett bele az elozo tulaj.
Namost szeretnek bele egy gyári BT modult USB-vel. Találtam is bontoban pár ilyet: 8M5T-19C112, viszont rengeteg féle van ebből is 8M5T-19C112-AR vagy 8M5T-19C112-AT stb, ha jól tudom ezekben mind van 'voice control' is az A betu arra utal hogy angol nyelven nyekereg a modul az utolsó karakter meg egyféle verzio'szám'. Minél későbbi az utolsó karakter annál későbbi kiadás, de javitsatok ha tévedek.

1. Mindegyik 8M5T-19C112 verzio mukodne a kocsimban vagy van egy minimum verzio amit keresnem kellene?
2. Elég nekem a modulhoz adott USB kábel vagy kell egyéb hardver is? Pl mikrofon? A voice control funkcio annyira nem érdekel, ha jol tudom amiatt kellene még bajuszkapcsolot is cserélni.
3. BT telefon kihangositas funkciohoz nem árt egy mikrofon is Smiley Ennek hol lenne a helye a gyarilag BT/USB-s 2011-es kocsiknal?
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2019.06.24 hétfő, 10:36:37 »

Adott egy 2011/10hóban gyártott Mk4, Sony fejegységgel es convers-el. BT nincs benne, gondolom, mert egy utólagos kihangositot (Nokia CK-100) tett bele az elozo tulaj.
Namost szeretnek bele egy gyári BT modult USB-vel. Találtam is bontoban pár ilyet: 8M5T-19C112, viszont rengeteg féle van ebből is 8M5T-19C112-AR vagy 8M5T-19C112-AT stb, ha jól tudom ezekben mind van 'voice control' is az A betu arra utal hogy angol nyelven nyekereg a modul az utolsó karakter meg egyféle verzio'szám'. Minél későbbi az utolsó karakter annál későbbi kiadás, de javitsatok ha tévedek.

1. Mindegyik 8M5T-19C112 verzio mukodne a kocsimban vagy van egy minimum verzio amit keresnem kellene?
2. Elég nekem a modulhoz adott USB kábel vagy kell egyéb hardver is? Pl mikrofon? A voice control funkcio annyira nem érdekel, ha jol tudom amiatt kellene még bajuszkapcsolot is cserélni.
3. BT telefon kihangositas funkciohoz nem árt egy mikrofon is Smiley Ennek hol lenne a helye a gyarilag BT/USB-s 2011-es kocsiknal?
Szerintem érdemes Power_ford-ot felhívnod, mert ő tutira tudja az összes kérdésre a választ, de a verzió minél későbbi, annál jobb.
Ezen a linken elérhető rá a legfrissebb firmware, így annyira nincs jelentősége, de úgy rémlik hogy K vagy L utánit kell keresni.
A voice kontrol szerintem semmit nem ér, én arra nem fektetnék hangsúlyt.
A mikrofon a plafonvilágítás melletti rács mögött van az enyémban (2008),  de szerintem nem változtattak rajta.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2019.06.24 hétfő, 11:18:41 »

Szerintem érdemes Power_ford-ot felhívnod, mert ő tutira tudja az összes kérdésre a választ, de a verzió minél későbbi, annál jobb.
Ezen a linken elérhető rá a legfrissebb firmware, így annyira nincs jelentősége, de úgy rémlik hogy K vagy L utánit kell keresni.
A voice kontrol szerintem semmit nem ér, én arra nem fektetnék hangsúlyt.
A mikrofon a plafonvilágítás melletti rács mögött van az enyémban (2008),  de szerintem nem változtattak rajta.
Közben kiszedtem a kesztyütartót, de sajnos nem találtam ott kábelt ami a modulra menne...  falbav
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2019.06.24 hétfő, 11:31:51 »

Közben kiszedtem a kesztyütartót, de sajnos nem találtam ott kábelt ami a modulra menne...  falbav
Bontóból nem tudod köteggel együtt venni?
Itt van amúgy egy jó leírás angolul: https://talkford.com/community/topic/292362-usb-mod-guide-start-to-finish-pt1/
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2019.06.24 hétfő, 15:19:34 »

Bontóból nem tudod köteggel együtt venni?
Itt van amúgy egy jó leírás angolul: https://talkford.com/community/topic/292362-usb-mod-guide-start-to-finish-pt1/

Majd meg kell kérdeznem, a köteg amugy a modul és a Sony rádió közé kell vagy hol lenne a másik vége?
Gondolom jó lehet jobbkormányos kocsiból való köteg is nemde? Nem hiszem hogy olyan nagy különbség lenne, ha egyáltalán van külön jobbos balosba való.
Legtöbb bondott kocsi jobbos, amiből lenne a modul az is az.
Erről a kábelkötegről nem találtam fotót, a linked majd átolvasom köszi.
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2019.06.24 hétfő, 15:26:58 »

Majd meg kell kérdeznem, a köteg amugy a modul és a Sony rádió közé kell vagy hol lenne a másik vége?
Gondolom jó lehet jobbkormányos kocsiból való köteg is nemde? Nem hiszem hogy olyan nagy különbség lenne, ha egyáltalán van külön jobbos balosba való.
Legtöbb bondott kocsi jobbos, amiből lenne a modul az is az.
Erről a kábelkötegről nem találtam fotót, a linked majd átolvasom köszi.
Nekem volt benne, így cserélnem nem kellett semmit, de a Sony meg a modul között fut a köteg, azt nem tudom, hogy hogyan van a mikrofonnal összekapcsolva, de szerintem az a Sonyból megy neki közvetlenül.
Balkormányosnál a kesztyűtartó fölött van a modul, a műszerfal hátoldalán, jobbkormányosban ott nem nagyon férne el a kormánytól, de szerintem el lehetne vezetni a jobbos köteget is.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
PopecRob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2019.06.30 vasárnap, 09:06:11 »

Sziasztok!

Két problémám van, amiben segítséget szeretnék kérni (MK4.5 Ecoboost 240).

1. A tempomatom 2 hete nem működik. Hiába nyomom meg az aktiváló gombot, nem jelenik meg a készenlét ikon és nem lehet sebességet beállítani. Van olyan menüpont, ahol véletlenül letilthattam, vagy esetleg gomb, amivel kiiktattam a tempomatot? Fura lenne, ha kontakt hibás lenne a gomb, mert egyik pillanatról a másikra már egyáltalán nem működött. Nem volt köztes átmenet, hogy néha működik, néha nem.

2. A vezető oldali ablak nem tud felhúzódni automatikusan. Azaz a kétállású felhúzó gombbal csak addig húzódik fel az ablak, amíg el nem engedem a gombot. A lehúzás működik rendesen. Érdekesség még, hogy a zárás gomb hosszú megnyomásával a távirányítón minden ablak felhúzódik, illetve tető ablak bezáródik, de ez az egy ablak nem. Erre van esetleg ötletetek, hogy miért lehet? Nekem szoftveres dolognak tűnik.

Szervizben rádugták az autót és nem olvastak semmilyen hibakódot.

Ha van tippetek, szívesen fogadnám őket!

Köszönöm:
Robi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2019.06.30 vasárnap, 09:37:12 »

Sziasztok!

Két problémám van, amiben segítséget szeretnék kérni (MK4.5 Ecoboost 240).

1. A tempomatom 2 hete nem működik. Hiába nyomom meg az aktiváló gombot, nem jelenik meg a készenlét ikon és nem lehet sebességet beállítani. Van olyan menüpont, ahol véletlenül letilthattam, vagy esetleg gomb, amivel kiiktattam a tempomatot? Fura lenne, ha kontakt hibás lenne a gomb, mert egyik pillanatról a másikra már egyáltalán nem működött. Nem volt köztes átmenet, hogy néha működik, néha nem.

2. A vezető oldali ablak nem tud felhúzódni automatikusan. Azaz a kétállású felhúzó gombbal csak addig húzódik fel az ablak, amíg el nem engedem a gombot. A lehúzás működik rendesen. Érdekesség még, hogy a zárás gomb hosszú megnyomásával a távirányítón minden ablak felhúzódik, illetve tető ablak bezáródik, de ez az egy ablak nem. Erre van esetleg ötletetek, hogy miért lehet? Nekem szoftveres dolognak tűnik.

Szervizben rádugták az autót és nem olvastak semmilyen hibakódot.

Ha van tippetek, szívesen fogadnám őket!

Köszönöm:
Robi
1. talán a gomb nem kapcsol. http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
2. Nincs felprogramozva az az ablak.Húzd fel teljesen,maj amikor felért, nyomd a gombot a másodikk kattanaásig 6-8másodpercet.Ekkor már kell azt is automatikusan mozgatnia.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2019.07.01 hétfő, 13:40:56 »

Sziasztok!

Ha utólag teszek az autóba ülésfűtést, nem gyárit, akkor ahhoz tudom használni az autó gyári ülésfűtés kapcsolóját? sokkal jobban néz ki, mint egy kerek 3 állásos kapcsoló...
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.