Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:09:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695565 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2004.08.17 kedd, 15:09:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.08.17 kedd, 14:59:00
Neked is visszafullad?
?
Te találtad ki? Mesélj!!!
Tisztelettel!
szóval mitűl lehet a visszafulladás? Ledugózom az egér szelepet, kiderül, hátha attól.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2004.08.17 kedd, 15:23:00 »
Én akkor érzek visszafulladást, ha megy a légkondi. Egyébként nem...de azért valszeg lezárom én is...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2004.08.17 kedd, 15:24:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.08.17 kedd, 15:09:00
szóval mitűl lehet a visszafulladás? Ledugózom az egér szelepet, kiderül, hátha attól.
Én a champignon gyertyákra, és a gyújtókábelre gyanakszom. Most gyűjtők a gyári alkatrészekre!:-)
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2004.08.17 kedd, 15:26:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.08.17 kedd, 15:09:00
szóval mitűl lehet a visszafulladás? Ledugózom az egér szelepet, kiderül, hátha attól.
Honnan szereztek dugót?:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2004.08.17 kedd, 22:45:00 »
Hogy miket nem találtak ezek a Focusosok...
Teljesímény mérés
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2004.08.17 kedd, 23:44:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2004.08.17 kedd, 22:45:00
Hogy miket nem találtak ezek a Focusosok...
Teljesímény mérés
Bye
Cit
Szabyknak már egy éve van hasonló kütyüje
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2004.08.17 kedd, 23:51:00 »
öcáz
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2004.08.19 csütörtök, 18:27:00 »
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2004.08.19 csütörtök, 18:27:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.08.17 kedd, 23:51:00
öcáz
mi a here van wazeg 06705906795 hivj te vesztes
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2004.09.04 szombat, 20:34:00 »
Hát előtte megiszunk egy üveg finom száraz bort, abba szok lenni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2004.09.06 hétfő, 08:56:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.09.04 szombat, 20:34:00
Hát előtte megiszunk egy üveg finom száraz bort, abba szok lenni.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2004.09.07 kedd, 13:17:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.09.06 hétfő, 08:56:00
Most rendeltem meg a zültetőrugókat. 40 mm low
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2004.09.07 kedd, 16:03:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.09.07 kedd, 13:17:00
Most rendeltem meg a zültetőrugókat. 40 mm low
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2004.09.07 kedd, 16:38:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.09.07 kedd, 13:17:00
Most rendeltem meg a zültetőrugókat. 40 mm low
Csak óvatosan, hogy a burkolólemez aláférjen 8-)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2004.09.07 kedd, 16:38:00 »
Idézetet írta: Akidna_old - 2004.09.07 kedd, 16:03:00
Van tapasztalatod?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2004.09.07 kedd, 16:41:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.09.07 kedd, 16:38:00
Csak óvatosan, hogy a burkolólemez aláférjen 8-)
Mármint a tőled szerzettre gondolsz? Az aláfér tutira, előrébb van, de kösssszzzz, hogy aggódsz a kicsikém miatt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2004.09.08 szerda, 09:07:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.09.07 kedd, 13:17:00
Most rendeltem meg a zültetőrugókat. 40 mm low
ÁÁÁ! én má' meg is untam... Lehet hogy holnap kiszedem...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2004.09.08 szerda, 10:07:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.09.08 szerda, 09:07:00
ÁÁÁ! én má' meg is untam... Lehet hogy holnap kiszedem...
Neked le van dugózva?
Jobb lett?
Mit változott?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2004.09.08 szerda, 10:08:00 »
mármint az egér szelep
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2004.09.08 szerda, 10:38:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.09.08 szerda, 10:07:00
Neked le van dugózva?
Jobb lett?
Mit változott?
Még nincs.
Még nem!(ettől)
Semmit!(ettől):-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2004.09.08 szerda, 10:39:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.09.08 szerda, 10:08:00
mármint az egér szelep
Mármint attól!:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2004.09.30 csütörtök, 20:23:00 »
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok itt, mint szerencsés Mondeo tulajdonos. A gépezet egy '97-es MKII kombi 2.0 motorral. Persze én sem szeretnék megállni a gyári cuccoknál, úgyhogy kapott a Bébi egy kis optikát, ami egyelőre első szoknyából, küszöbökből és a díszrács rozsdamentes rácsra való cseréjéből áll. Ezt a héten, vagy a jövő héten megfejeljük szemöldökkel, hátsó lámpa "rácsosítással", hátsó lökös toldással+rácsozással, kipufogó kétoldalra hozással és krómvégekkel. És itt van a nagy kérdés felétek: A hátsó dobot lecseréljük egyelőre (ha beválik, akkor akár véglegesen is) egy gyári Honda sportdobra, ami egy 2.0-es Civic-en leledzett ezidáig...na hogy ez milyen ötlet, majd elválik. Nekem elsősorban csak hang szempontjából érdekes a dolog (még), csak az a kérdés, hogy ezzel a manőverrel ártok-e a Bébinek, vagy se?
A Honda dob helyett még tudok egy N-kategóriás Renault dobot is, csak az 1,8-as motor végén leledzett és attól még jobban félek, mint a Hondától.
Elsőre ennyi van tervbe véve, ezek után jön a hifi, majd a motor "megpiszkálása", amiben remélem számíthatok a segítségetekre, mert eléggé tudatlan vagyok ilyen téren.
Előre is köszi mindent!
Tisztelettel!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2004.10.01 péntek, 02:06:00 »
Idézetet írta: bencsikynaou_old - 2004.09.30 csütörtök, 20:23:00
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok itt, mint szerencsés Mondeo tulajdonos. A gépezet egy '97-es MKII kombi 2.0 motorral. Persze én sem szeretnék megállni a gyári cuccoknál, úgyhogy kapott a Bébi egy kis optikát, ami egyelőre első szoknyából, küszöbökből és a díszrács rozsdamentes rácsra való cseréjéből áll. Ezt a héten, vagy a jövő héten megfejeljük szemöldökkel, hátsó lámpa "rácsosítással", hátsó lökös toldással+rácsozással, kipufogó kétoldalra hozással és krómvégekkel. És itt van a nagy kérdés felétek: A hátsó dobot lecseréljük egyelőre (ha beválik, akkor akár véglegesen is) egy gyári Honda sportdobra, ami egy 2.0-es Civic-en leledzett ezidáig...na hogy ez milyen ötlet, majd elválik. Nekem elsősorban csak hang szempontjából érdekes a dolog (még), csak az a kérdés, hogy ezzel a manőverrel ártok-e a Bébinek, vagy se?
A Honda dob helyett még tudok egy N-kategóriás Renault dobot is, csak az 1,8-as motor végén leledzett és attól még jobban félek, mint a Hondától.
Elsőre ennyi van tervbe véve, ezek után jön a hifi, majd a motor "megpiszkálása", amiben remélem számíthatok a segítségetekre, mert eléggé tudatlan vagyok ilyen téren.
Előre is köszi mindent!
Tisztelettel!
Eladó a 2000-es mondeo motorhoz való gyári Remus duplex rendszerem. ( műbizonylatos ) Ha érdekel, hívj fel.
Képeket találsz róla. A régebbi klubtagok ismerik. curtis 20 95 71 10
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2004.10.05 kedd, 15:01:00 »
Direkt légszűrőnél miért is csak a hőpajzsos a jó?
Bontex az jó, vagy csak a K&N?
Hol is érdemes venni?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2004.10.05 kedd, 22:18:00 »
Idézetet írta: bencsikynaou_old - 2004.09.30 csütörtök, 20:23:00
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok itt, mint szerencsés Mondeo tulajdonos. A gépezet egy '97-es MKII kombi 2.0 motorral. Persze én sem szeretnék megállni a gyári cuccoknál, úgyhogy kapott a Bébi egy kis optikát, ami egyelőre első szoknyából, küszöbökből és a díszrács rozsdamentes rácsra való cseréjéből áll. Ezt a héten, vagy a jövő héten megfejeljük szemöldökkel, hátsó lámpa "rácsosítással", hátsó lökös toldással+rácsozással, kipufogó kétoldalra hozással és krómvégekkel. És itt van a nagy kérdés felétek: A hátsó dobot lecseréljük egyelőre (ha beválik, akkor akár véglegesen is) egy gyári Honda sportdobra, ami egy 2.0-es Civic-en leledzett ezidáig...na hogy ez milyen ötlet, majd elválik. Nekem elsősorban csak hang szempontjából érdekes a dolog (még), csak az a kérdés, hogy ezzel a manőverrel ártok-e a Bébinek, vagy se?
A Honda dob helyett még tudok egy N-kategóriás Renault dobot is, csak az 1,8-as motor végén leledzett és attól még jobban félek, mint a Hondától.
Elsőre ennyi van tervbe véve, ezek után jön a hifi, majd a motor "megpiszkálása", amiben remélem számíthatok a segítségetekre, mert eléggé tudatlan vagyok ilyen téren.
Előre is köszi mindent!
Tisztelettel!
Ezt a dob kérdést azért gondold át mégegyszer .........
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2004.10.06 szerda, 00:21:00 »
Idézetet írta: citromhejja_old - 2004.10.05 kedd, 15:01:00
Direkt légszűrőnél miért is csak a hőpajzsos a jó?
Bontex az jó, vagy csak a K&N?
Hol is érdemes venni?
Bye
Cit
citromhejja,
hogy ne a meleg levegőt szívja be.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2004.10.08 péntek, 15:24:00 »
Ültető rugók kombihoz.
Enzo
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2004.10.08 péntek, 15:29:00 »
elb....tam.
Szóval Ültető rugók kombihoz.
Enzo E -30mm H -30mm 35.000,-
Cobra E -50mm ! H -30mm 54.113,-
Weitec E -40mm H -40mm 36.140,-
Weitec E -55mm !!!H -40mm 37.050,-
Cím Hegedűs Gy.u.24
T: 329-2629
Üdv.Zombi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2004.10.09 szombat, 23:00:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2004.10.08 péntek, 15:29:00
elb....tam.
Szóval Ültető rugók kombihoz.
Enzo E -30mm H -30mm 35.000,-
Cobra E -50mm ! H -30mm 54.113,-
Weitec E -40mm H -40mm 36.140,-
Weitec E -55mm !!!H -40mm 37.050,-
Cím Hegedűs Gy.u.24
T: 329-2629
Üdv.Zombi
Zombi!
Milyen cég van ott a Hegedűs Gyuszi utcában
?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2004.10.11 hétfő, 10:36:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2004.10.09 szombat, 23:00:00
Zombi!
Milyen cég van ott a Hegedűs Gyuszi utcában
?
A nevüket nem tudom Én is csak telefonon beszéltem velük. Azt mondták, hogy 1 héten bellül bármit meghoznak.
Ezek MK I-hez vannak. De van nekik a többihez is.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2004.10.12 kedd, 10:38:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2004.10.09 szombat, 23:00:00
Zombi!
Milyen cég van ott a Hegedűs Gyuszi utcában
?
Többek közt a mi cégünk is ott van, de gondolom, hogy nem erre vagy kiváncsi!:-))))))))))))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2004.10.13 szerda, 09:25:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2004.10.09 szombat, 23:00:00
Zombi!
Milyen cég van ott a Hegedűs Gyuszi utcában
?
Én is ott dolgozom. Ha gondoljátok pénteken megnézem a nevét, ha addig nem derül ki.
Joe-n és rajtam kívül dolgozik még itt valaki.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2004.10.13 szerda, 10:50:00 »
Idézetet írta: Shadow - 2004.10.13 szerda, 09:25:00
Én is ott dolgozom. Ha gondoljátok pénteken megnézem a nevét, ha addig nem derül ki.
Joe-n és rajtam kívül dolgozik még itt valaki.
Üdv Shadow.
Emberek !!!
Megvan a nevük.
Frigate Tuning.
+1 mobil: 06-70-202-3484
Üdv.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2004.10.17 vasárnap, 18:54:00 »
Koris,
mondtad, hogy Téged érdekelt volna ez a törölt hozzászólás. Sikerült megtalálni, tehát:
Tisztelt Autósportosok!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
ÉS KISTEHERAUTÓK mérésére is.
Tudunk mérni - TELJESÍTMÉNYT
- MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
ÁLLANDÓ FORDULAT/
- KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF
ELLENŐRZÉST
- MOTOR RUGALMASSÁGOT
- TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
Lehetőség van a versenyzőknek komputer hangolásra is.
Bővebben a
www.teljesitmenymeres.hu
című honlapon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárművekhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük az érdeklődésüket.
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U. 15.
TEL: 06 26 342-056, 06 20 498-5108
istvanko@vnet.hu
www.teljesitmenymeres.hu
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2004.10.22 péntek, 11:31:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.09.07 kedd, 16:38:00
Csak óvatosan, hogy a burkolólemez aláférjen 8-)
az mit véd?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2004.10.22 péntek, 11:45:00 »
Valszeg minden mkI-nek a moci alatt két takarólemeze van (zaccinak nincs tudom) az egyik a nagyobb a komplett motortér alatt van, a keskeny meg a lökös és a nagy között elöl (ez nincs nekem még mindig), az meg hogy mit véd: TITOK ;-)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2004.10.22 péntek, 11:46:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.10.22 péntek, 11:45:00
Valszeg minden mkI-nek a moci alatt két takarólemeze van (zaccinak nincs tudom) az egyik a nagyobb a komplett motortér alatt van, a keskeny meg a lökös és a nagy között elöl (ez nincs nekem még mindig), az meg hogy mit véd: TITOK ;-)
Ja, és a tiednél is leesik a villáskulcs :-D
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2004.10.22 péntek, 15:07:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.10.22 péntek, 11:45:00
Valszeg minden mkI-nek a moci alatt két takarólemeze van (zaccinak nincs tudom) az egyik a nagyobb a komplett motortér alatt van, a keskeny meg a lökös és a nagy között elöl (ez nincs nekem még mindig), az meg hogy mit véd: TITOK ;-)
Én most ébredek rá, hogy nekem csak a kicsi van ezek szerint, nagy az nincs és nem is úgy tűnnik hogy volt....
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2004.10.22 péntek, 18:14:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2004.10.17 vasárnap, 18:54:00
Koris,
mondtad, hogy Téged érdekelt volna ez a törölt hozzászólás. Sikerült megtalálni, tehát:
Tisztelt Autósportosok!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
ÉS KISTEHERAUTÓK mérésére is.
Tudunk mérni - TELJESÍTMÉNYT
- MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
ÁLLANDÓ FORDULAT/
- KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF
ELLENŐRZÉST
- MOTOR RUGALMASSÁGOT
- TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
Lehetőség van a versenyzőknek komputer hangolásra is.
Bővebben a
www.teljesitmenymeres.hu
című honlapon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárművekhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük az érdeklődésüket.
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U. 15.
TEL: 06 26 342-056, 06 20 498-5108
istvanko@vnet.hu
www.teljesitmenymeres.hu
köszi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2004.10.31 vasárnap, 18:41:00 »
ja, nekem mind a kettő volt. a kicsit akkor nyúlták le, mikor a Focusos csattot javították, a nagy pedig ellobogott mögöttem az M7en, hál Istennek az árokba. Nem mentem vissza érte. Ford szervíztől kérdeztem, hogy mennyi? Azt mondták, hogy 8.000, és teljesen felesleges visszarakni:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2004.11.01 hétfő, 11:08:00 »
kraver,
ennek itt más módja van:
- megkeresel engem
- megmondod mennyi kedveztményt adsz a klubnak
- kapsz cserébe ingyen reklámot nálunk
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2004.11.02 kedd, 09:26:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.10.31 vasárnap, 18:41:00
ja, nekem mind a kettő volt. a kicsit akkor nyúlták le, mikor a Focusos csattot javították, a nagy pedig ellobogott mögöttem az M7en, hál Istennek az árokba. Nem mentem vissza érte. Ford szervíztől kérdeztem, hogy mennyi? Azt mondták, hogy 8.000, és teljesen felesleges visszarakni:)
Ha felesleges, akkor miért van manaps minden antón??? 8-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2004.11.02 kedd, 09:29:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.11.02 kedd, 09:26:00
Ha felesleges, akkor miért van manaps minden antón??? 8-)
Hát ez az!
Már az újakra nem is adnak!!!
Tisztelettel!
Ui: ez csak a sufniba kell!:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2004.11.04 csütörtök, 15:24:00 »
karosséria=karosszéria
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2004.11.04 csütörtök, 15:24:00 »
Üdv!
Most, hogy meg lett ültetve az autóm (ezt jól megaszontam), úgy érzem a karossériára ráfér egy kismerevítés, mert egyenetlen úton nyekergő hangok hallatszódnak a műszerfal felől. Van valakinek tapasztalata toronymerevítővel kapcsolatban? Lehet MKII-re rakni? Mennyibe kerülhet?
Egy Mazdán láttam, hogy az aljára raktak merevítőket. Létezik ilyen vajon Mondira is???
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2004.11.04 csütörtök, 15:33:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.11.02 kedd, 09:26:00
Ha felesleges, akkor miért van manaps minden antón??? 8-)
gondolom azért, amiért a motorborítás (felülről). Az én szememben az is felesleges, sőt, zavaró, mert nem látni be a motortérbe.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2004.11.04 csütörtök, 15:50:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.11.04 csütörtök, 15:33:00
gondolom azért, amiért a motorborítás (felülről). Az én szememben az is felesleges, sőt, zavaró, mert nem látni be a motortérbe.
Előlapcsere ;-) ?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2004.11.04 csütörtök, 19:38:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.11.04 csütörtök, 15:24:00
Üdv!
Most, hogy meg lett ültetve az autóm (ezt jól megaszontam), úgy érzem a karossériára ráfér egy kismerevítés, mert egyenetlen úton nyekergő hangok hallatszódnak a műszerfal felől. Van valakinek tapasztalata toronymerevítővel kapcsolatban? Lehet MKII-re rakni? Mennyibe kerülhet?
Egy Mazdán láttam, hogy az aljára raktak merevítőket. Létezik ilyen vajon Mondira is???
Köszi előre is a válaszokat!
Én nyáron vettem egy 20 éves orion 1.6 ot, és eléggé korhadt volt a kasznija, a következőket csináltam:
1. kértem kölcsön egy CO gépet (ez volt a nehéz)
2. vettem sok csövet
3. saját kezüleg megerősítettem a küszöböket, futómű bekötési pontokat plusz lemez hozzáadásával,
4. a tűzfalra csavarozással, hegesztéssel egy 30*50*2es zárt szelvényt tettem, erre merőlegesen csatlakozva merevítettem a tornyokat, majd a légszűrőt kikerülve össerögzítettem a tornyokat.
Hátul u.a, plusz alulra két cső, hogy védje a stabilizátort meg a kartert.
egy heti munka, és 30kb súlytöbblet. Baromi ronda,
Eredmény:
Kimentem vele autózni, minden jo volt, de odacsaptam az alját, de gondoltam semmi gond...
Leszakadt a difi, féltengelyestöl.......de a futómű meg se mozdult, pedig ezőtte mozott a mozorháztető ha hintáztattam a kocsit!
Tanulság: nincs :-)
Véleményem az, hogy megveheted a méregdrága cuccokat, de ha találsz egy ügyeskezü (lehetőleg fiatal) karasszérialakatost, aki már látott versenyautót, akkor az töredékéért megcsinálja neked, és utána max krómoztatnok kell a csövet, vagy kevlár-fóliával bevonni. I.M.H.O.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2004.11.05 péntek, 09:10:00 »
Idézetet írta: V_Zoli_old - 2004.11.04 csütörtök, 19:38:00
Én nyáron vettem egy 20 éves orion 1.6 ot, és eléggé korhadt volt a kasznija, a következőket csináltam:
1. kértem kölcsön egy CO gépet (ez volt a nehéz)
2. vettem sok csövet
3. saját kezüleg megerősítettem a küszöböket, futómű bekötési pontokat plusz lemez hozzáadásával,
4. a tűzfalra csavarozással, hegesztéssel egy 30*50*2es zárt szelvényt tettem, erre merőlegesen csatlakozva merevítettem a tornyokat, majd a légszűrőt kikerülve össerögzítettem a tornyokat.
Hátul u.a, plusz alulra két cső, hogy védje a stabilizátort meg a kartert.
egy heti munka, és 30kb súlytöbblet. Baromi ronda,
Eredmény:
Kimentem vele autózni, minden jo volt, de odacsaptam az alját, de gondoltam semmi gond...
Leszakadt a difi, féltengelyestöl.......de a futómű meg se mozdult, pedig ezőtte mozott a mozorháztető ha hintáztattam a kocsit!
Tanulság: nincs :-)
Véleményem az, hogy megveheted a méregdrága cuccokat, de ha találsz egy ügyeskezü (lehetőleg fiatal) karasszérialakatost, aki már látott versenyautót, akkor az töredékéért megcsinálja neked, és utána max krómoztatnok kell a csövet, vagy kevlár-fóliával bevonni. I.M.H.O.
Üdv!
A toronymerevítő nem nagy történet, tényleg eccerűnek tűnik. Engem azonban az alsó stanilizátor is izgat. Hová helyezik el azokat?
Üdv!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2004.11.06 szombat, 00:20:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.11.05 péntek, 09:10:00
Üdv!
A toronymerevítő nem nagy történet, tényleg eccerűnek tűnik. Engem azonban az alsó stanilizátor is izgat. Hová helyezik el azokat?
Üdv!
A mondeot még nem néztem ilyen szempontbol át, de az orion-nál azért erősítettem a keresztszabilizátort elöl, mert az az elülső "vázkeret"re van rögzítve, és hosszirányban ez tartja a lengőkarokat. Több fordon láttam már ilyent, szerintem a mondi is iz lehet.
Ez tulajdonképpen két kb 15*35 ös zártszelvény volt, ami a kocsi elejétöl az utastér alatti merevítőig vezetett, 2 helyen "létraként" összekötve. A nagyok ezt "kazánlemezbül csinálják, és így védi az egész elejét a kocsinak. Én ezen spóroltam, amit a váltóm bánt.
Egyábként így elmondva tényleg egyszerű, de elég sokat modelleztem, amíg a toronymerevítő a motoráz lecsukása mellett is elfért, a baj az hogy én itthon enm tudtam szép ívet hajtani a csövekre, és amikor kész lett magam is elborzadtam.
A rallysok egyébként a gumibakokat/szilenteket is cserélni szokták, mert a szilent extrém körülmények között engedhet pás mm-t és ha a gumibai is ezt teszi, akár kicsúszhat a féltengely, fennakadhat a váltórudazat stb
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ