Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 16:18:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20675211 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13550 Dátum: 2007.09.12 szerda, 11:11:54 »

Én ilyen méretűt használok. Szerintem felesleges "ballonosabb" gumit használni.

Nem felesleges, de nem tudsz 15 colos felnit rárakni, és innen meg adott: ez a legballonosabb méret, ami jó rá.
Ha lehetne, én téliként /60-ast tennék rá. De nem lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13551 Dátum: 2007.09.12 szerda, 21:44:37 »

Még mindig csöpög az olaj, ami nem gázolaj.
A motorolaj szint rendben, a szervó olaj tartálya mellett van folyás, de rátekertem, a csöpögés nem szünt meg. A kormány tovébe is van egy tartály, DOT4 van csak ráírva, az is tele van, nem tudom, hogy honnan csöpöghet az anyag. Kb. 30-40 percet csak néztem a motorteret, lámpával, innen-onnan, de nincs meg a folyás helye. Az alsó műanyag lemezen meg már áll az olaj. Sad
Mi lehet ez, ha minden folyadékszint rendben, akkor honnan jön?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13552 Dátum: 2007.09.12 szerda, 22:18:31 »

haveromnak van egy tddije s ö is ezzel küzdött,neki meg volt repedve a blokk,de csak hajszálrepedés volt.mig hideg volt a motor nem volt semmi akkor kezdett el tocsa lenni a motor alatt amikör üzemmeleg lett de akkor sem sok csak kb 8-10 csepp lett a kocsi alatt.nagyon idegesitö volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13553 Dátum: 2007.09.12 szerda, 23:10:05 »

Még mindig csöpög az olaj, ami nem gázolaj.
A motorolaj szint rendben, a szervó olaj tartálya mellett van folyás, de rátekertem, a csöpögés nem szünt meg. A kormány tovébe is van egy tartály, DOT4 van csak ráírva, az is tele van, nem tudom, hogy honnan csöpöghet az anyag. Kb. 30-40 percet csak néztem a motorteret, lámpával, innen-onnan, de nincs meg a folyás helye. Az alsó műanyag lemezen meg már áll az olaj. Sad
Mi lehet ez, ha minden folyadékszint rendben, akkor honnan jön?

Ahol folyásra gyanakodsz, ott töröld szárazra, és nézegesd tovább. Az olaj valahonnan jön. Pár cspp hiánya nem látszik meg, az még nem fog feltűnni.
Menj végig: honnan csepeg a műanyag tálcába, oda honnan folyik, csepeg, és így vissza a hiba keletkezéséig.
Ez az anyósoldalon van? Milyen az olaj? Kormos, mint a motorolaj, vagy tiszta, mint a szervóé?
Csodák nincsenek, meg kell és lehet találni a szivárgás okát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13554 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 10:36:08 »

Még mindig csöpög az olaj, ami nem gázolaj.
A motorolaj szint rendben, a szervó olaj tartálya mellett van folyás, de rátekertem, a csöpögés nem szünt meg. A kormány tovébe is van egy tartály, DOT4 van csak ráírva, az is tele van, nem tudom, hogy honnan csöpöghet az anyag. Kb. 30-40 percet csak néztem a motorteret, lámpával, innen-onnan, de nincs meg a folyás helye. Az alsó műanyag lemezen meg már áll az olaj. Sad
Mi lehet ez, ha minden folyadékszint rendben, akkor honnan jön?

A DOT4 felíratú az fékolaj tartály. Az olajod ha kormos fekete akkor szinte 100 h motorolaj. Tenyérnyi foltokat a nívópálca kihúzásával sosem fogsz veszteségként észrevenni, főleg ha állandóan nézed. A nívópálcán a maximum ~3 - 4 cm-re van az aljától, ezt számold át 6liter olajra még ha 2litert nem is látsz a nívón. Tenyérnyi folt 1 - 2 cl olajból simán megvan. Ennyit nem létezik észrevenni, mert ugyi 100cl = 1l. Én azt mondom menj el monnyuk a Bárdiba és vegyél 1 Féktisztító sprayt (kb 2000Ft.). Azért nem brigéciolt mert azt ecsetelni kell és vannak helyek ahol nem férsz hozzá rendesen lemosni. A féktisztító viszont eléggé nagy nyomással dolgozik, és hozzáférhetetlen helyekre is bejut, plussz jól terül ezáltal hatékonyabban mos. Én először a piszkált dolgot mosnám le, esetedben ha jól követtem akkor adagoló, aztán figyelném a dolgot, h jön v menjek máshova.
Féktisztítót a nagy nyomása miatt szakaszosan működtesd. Törölgetésre nincs szükség, mert olajjal együtt lefolyik és a mosott felület porszárazra szárad. Cigi a közelben se legyen mert veszettül gyúlékony a mindenféle olajoldó anyagok miatt.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13555 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 10:53:59 »

Még mindig csöpög az olaj, ami nem gázolaj.
A motorolaj szint rendben, a szervó olaj tartálya mellett van folyás, de rátekertem, a csöpögés nem szünt meg. A kormány tovébe is van egy tartály, DOT4 van csak ráírva, az is tele van, nem tudom, hogy honnan csöpöghet az anyag. Kb. 30-40 percet csak néztem a motorteret, lámpával, innen-onnan, de nincs meg a folyás helye. Az alsó műanyag lemezen meg már áll az olaj. Sad
Mi lehet ez, ha minden folyadékszint rendben, akkor honnan jön?
Kollega!

nekem is csepeg az olaj kb 1 éve a jobb első kerék mellől, de senki nem tudta megmondani honnan.
ja és az olajszintek nekem sem fogynak.
az olajteknő dekni tömítését már kicserélték, de nem segített.
elviszem majd solymárra megnézetem velük, de szerintem ők is azt fogják mondani, hogy takarítsuk le tisztára a kocsi alját és figyeljük meg honnan indul a csöpögés.
ha van fejleményed szólj, ha nekem lesz én is szólok.

Hajrá olajcsöpögés:-)
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #13556 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 11:05:28 »

Hajrá olajcsöpögés:-)

Ilyen nekem is van jobb oldali csöpögésem, és nekem se tudták megmondani, fogyás nem vészes, csak a kocsibeállóm már tiszta olaj, bár igyekszem mindig ugyanott megállni, hogy ne terítsem, meg ég a fejem ha valahova beállok, azt ottmarad a folt  Sad
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13557 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 11:14:23 »

Kollega!

nekem is csepeg az olaj kb 1 éve a jobb első kerék mellől, de senki nem tudta megmondani honnan.
ja és az olajszintek nekem sem fogynak.
az olajteknő dekni tömítését már kicserélték, de nem segített.
elviszem majd solymárra megnézetem velük, de szerintem ők is azt fogják mondani, hogy takarítsuk le tisztára a kocsi alját és figyeljük meg honnan indul a csöpögés.
ha van fejleményed szólj, ha nekem lesz én is szólok.

Hajrá olajcsöpögés:-)
Te figy, teljesen bizos, hogy az olaj? Ugyanis a klima kondenzkivezetése a jobb első keréknél van. És mint tudjuk, az automata klimát sokan nem is tudják, hogy kell kikapcsolni Wink
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13558 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 12:36:54 »

Kollega!

nekem is csepeg az olaj kb 1 éve a jobb első kerék mellől, de senki nem tudta megmondani honnan.
ja és az olajszintek nekem sem fogynak.
az olajteknő dekni tömítését már kicserélték, de nem segített.
elviszem majd solymárra megnézetem velük, de szerintem ők is azt fogják mondani, hogy takarítsuk le tisztára a kocsi alját és figyeljük meg honnan indul a csöpögés.
ha van fejleményed szólj, ha nekem lesz én is szólok.

Hajrá olajcsöpögés:-)
Te figy, teljesen bizos, hogy az olaj? Ugyanis a klima kondenzkivezetése a jobb első keréknél van. És mint tudjuk, az automata klimát sokan nem is tudják, hogy kell kikapcsolni Wink
Én olajjal dolgozom, én csinálom a kenőolajokat.
ránézésre megmondom még a viszkozitását is.
Biztos hogy olaj:-)
ja és én ki tudom kapcsolni a klímát:-)
ja és Levis kollegával bogarásztuk a múltkor, és ő is csak megerősíteni tud, hogy olaj, és csepeg csak csepeg és csepeg:-)
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13559 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 12:47:30 »

Én olajjal dolgozom, én csinálom a kenőolajokat.
ránézésre megmondom még a viszkozitását is.
Biztos hogy olaj:-)
ja és én ki tudom kapcsolni a klímát:-)
ja és Levis kollegával bogarásztuk a múltkor, és ő is csak megerősíteni tud, hogy olaj, és csepeg csak csepeg és csepeg:-)
Még szép, hogy te értesz az olajokhoz. Na mind1.
Szerintem pedig meg lehet találni az olaj forrását (nem a földben). Lemosni, akna, motor be, és nézelődni.
Lehet akár főtengelyszimering, de akár hajszálrepedés is.
Az a baj, hogy a menetszél elég könnyen megtréfálja az embert. Elfújja az olajat erre arra. De egy kis türelemmel azért meg lehet találni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #13560 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 12:52:27 »

Szerintem pedig meg lehet találni az olaj forrását (nem a földben). Lemosni, akna, motor be, és nézelődni.
Lehet akár főtengelyszimering, de akár hajszálrepedés is.
Az a baj, hogy a menetszél elég könnyen megtréfálja az embert. Elfújja az olajat erre arra. De egy kis türelemmel azért meg lehet találni.

nekem is valami hasonló jelenségem van. sehol nem látni egyértelmű olajfolyást, de a tálcán mindig van egy kevés. a szinttel nálam sincsen semmi gond. annyira kevés jön elő mindig, hogy parkolóban még napok után sincsen semmi csepegés, csak a tálcán gyűlik.
nekem is azt modnták, hogy mosás alul felül és szépen meg kell figyelni a kilépés helyét 10-10km-kénti menés után átvizsgálva.
még a mosás előtt járok... nem tudom hol lehetne lemosatni normálisan itt a környéken, úgy hogy lehetőleg ne legyen minden elektronikus ketyere cserés utána!  Grin police
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13561 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 13:00:37 »

nekem is valami hasonló jelenségem van. sehol nem látni egyértelmű olajfolyást, de a tálcán mindig van egy kevés. a szinttel nálam sincsen semmi gond. annyira kevés jön elő mindig, hogy parkolóban még napok után sincsen semmi csepegés, csak a tálcán gyűlik.
nekem is azt modnták, hogy mosás alul felül és szépen meg kell figyelni a kilépés helyét 10-10km-kénti menés után átvizsgálva.
még a mosás előtt járok... nem tudom hol lehetne lemosatni normálisan itt a környéken, úgy hogy lehetőleg ne legyen minden elektronikus ketyere cserés utána!  Grin police

Valaki írta a féktisztítós mókát. Így csak akna kell.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.13 csütörtök, 15:18:27 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #13562 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 14:01:28 »

Valaki írta a féktisztítós mókát. Így csak akna kell.

holnap hazahúzok akkor egy kompresszort és csinálok egy aknát ide a parkolóba... este meg majd visszatemetem!  Grin zavart1 idiota police
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.13 csütörtök, 14:15:57 írta sgabo » Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #13563 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 14:13:49 »

Srácok!

Csak egy ötlet: nem lehet váltóolaj? Mert ha ez csöpög, akkor minden folyadék jó szinten van. Én jártam így scorpioval, hogy már jócskán lefogyott a váltóban olaj, mire rájöttem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13564 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 14:20:25 »

Kollega!

nekem is csepeg az olaj kb 1 éve a jobb első kerék mellől, de senki nem tudta megmondani honnan.
ja és az olajszintek nekem sem fogynak.
az olajteknő dekni tömítését már kicserélték, de nem segített.
elviszem majd solymárra megnézetem velük, de szerintem ők is azt fogják mondani, hogy takarítsuk le tisztára a kocsi alját és figyeljük meg honnan indul a csöpögés.
ha van fejleményed szólj, ha nekem lesz én is szólok.

Hajrá olajcsöpögés:-)
Te figy, teljesen bizos, hogy az olaj? Ugyanis a klima kondenzkivezetése a jobb első keréknél van. És mint tudjuk, az automata klimát sokan nem is tudják, hogy kell kikapcsolni Wink
Én olajjal dolgozom...


Mi vagy te ? Langossuto ? zavart1
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.13 csütörtök, 14:22:27 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #13565 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 14:23:34 »

Srácok!
Csak egy ötlet: nem lehet váltóolaj? Mert ha ez csöpög, akkor minden folyadék jó szinten van. Én jártam így scorpioval, hogy már jócskán lefogyott a váltóban olaj, mire rájöttem.

megnézem este. de szerintem ennyire nem tud előrejutni a cucc. vagy igen?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #13566 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 14:52:07 »

Srácok!
Csak egy ötlet: nem lehet váltóolaj? Mert ha ez csöpög, akkor minden folyadék jó szinten van. Én jártam így scorpioval, hogy már jócskán lefogyott a váltóban olaj, mire rájöttem.

megnézem este. de szerintem ennyire nem tud előrejutni a cucc. vagy igen?

Természetesen így látatlanba nem lehet megmondani, de ha rácsöpög vmi rúdra/kábelre, ami arra lejt..., arról átcsöpög vhová, onnan elfolyik balra stb. Nagy csodák lehetnek... Nekem majd egy lityit kellett a váltóba töltenem anno.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13567 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 15:19:02 »

A váltó a másik felén van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13568 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 21:21:43 »

Sziasztok! Hétvégén leszedtük a tankot, kimostuk. Egészen máig rendben volt a kocsi(kb. 100km), ma hazafele nekiállt rángatni és leállt. Vagyis a tank tiszta, a gázolajszűrőm új. Mi lehet a probléma? Üzemanyag szivattyú?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13569 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 21:25:04 »

Kollega!

nekem is csepeg az olaj kb 1 éve a jobb első kerék mellől, de senki nem tudta megmondani honnan.
ja és az olajszintek nekem sem fogynak.
az olajteknő dekni tömítését már kicserélték, de nem segített.
elviszem majd solymárra megnézetem velük, de szerintem ők is azt fogják mondani, hogy takarítsuk le tisztára a kocsi alját és figyeljük meg honnan indul a csöpögés.
ha van fejleményed szólj, ha nekem lesz én is szólok.

Hajrá olajcsöpögés:-)

Ma megnézte egy szerelő, azt mondta olaj dekni tömítés lesz, a motor jobb oldalán csepeg, mutatta is. De nincs szerszáma hozzá, holnap megy Szeleczky-hez. Remélem tényleg ez volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13570 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 21:34:03 »

Ma megnézte egy szerelő, azt mondta olaj dekni tömítés lesz, a motor jobb oldalán csepeg, mutatta is. De nincs szerszáma hozzá, holnap megy Szeleczky-hez. Remélem tényleg ez volt.

Na, ez legalább nem drága és bonyolult. Szerinem ennek semmi köze az adagoló mókához, csak most jobban figyelted az autót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13571 Dátum: 2007.09.14 péntek, 09:03:56 »

Na, ez legalább nem drága és bonyolult. Szerinem ennek semmi köze az adagoló mókához, csak most jobban figyelted az autót.

Sajnos de! Nem csak a tömítést kell cserélni, hanem azt a fém fedelet is, mert nem szakaszerűen lett felrakva, el van deformálódva az egész. 21e az a fém borítást, 3e a tömítés, + kb. 4 óra munka, de abba megegyeztünk, hogy jó az 2-nek is.
Sajnos a Bosch szúrta el, mert látszik, hogy meg lett bontva itt is az autó, mert valami piros zsirral van körbe kenve ez a fém darab, ami nem így volt! Hab a tortán, hogy az akku borításom is náluk maradt. Majd elmondom nekik, mi a helyzet, és megegyezünk, mert ez így nem jól van, egy 50e Ft-os móka, hogy nem célszerszámmal szedték le. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13572 Dátum: 2007.09.14 péntek, 09:26:29 »

Sajnos de! Nem csak a tömítést kell cserélni, hanem azt a fém fedelet is, mert nem szakaszerűen lett felrakva, el van deformálódva az egész. 21e az a fém borítást, 3e a tömítés, + kb. 4 óra munka, de abba megegyeztünk, hogy jó az 2-nek is.
Sajnos a Bosch szúrta el, mert látszik, hogy meg lett bontva itt is az autó, mert valami piros zsirral van körbe kenve ez a fém darab, ami nem így volt! Hab a tortán, hogy az akku borításom is náluk maradt. Majd elmondom nekik, mi a helyzet, és megegyezünk, mert ez így nem jól van, egy 50e Ft-os móka, hogy nem célszerszámmal szedték le. Sad
Te Scratch, ez az olajfolyós most a benzines, vagy a TDDi?
Ez utóbbira tippelek, mert a Bosch gondolom az adagolószervíz, az meg a dízliben van, de nem követtem teljesen a dolgaidat mostanában.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13573 Dátum: 2007.09.14 péntek, 09:33:02 »

Sajnos de! Nem csak a tömítést kell cserélni, hanem azt a fém fedelet is, mert nem szakaszerűen lett felrakva, el van deformálódva az egész. 21e az a fém borítást, 3e a tömítés, + kb. 4 óra munka, de abba megegyeztünk, hogy jó az 2-nek is.
Sajnos a Bosch szúrta el, mert látszik, hogy meg lett bontva itt is az autó, mert valami piros zsirral van körbe kenve ez a fém darab, ami nem így volt! Hab a tortán, hogy az akku borításom is náluk maradt. Majd elmondom nekik, mi a helyzet, és megegyezünk, mert ez így nem jól van, egy 50e Ft-os móka, hogy nem célszerszámmal szedték le. Sad

Én előzőleg tisztáznám a dolgot a Boschal mert utólag akár azt is mondhatja, h nem látom nincs hiba, nincs hiba nincs mire fizessek. És akkor ott vagy meglőve az 50E-s beruházással, amit más hibázott el.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13574 Dátum: 2007.09.14 péntek, 14:22:02 »

Sziasztok! Hétvégén leszedtük a tankot, kimostuk. Egészen máig rendben volt a kocsi(kb. 100km), ma hazafele nekiállt rángatni és leállt. Vagyis a tank tiszta, a gázolajszűrőm új. Mi lehet a probléma? Üzemanyag szivattyú?

Probaltal mar tankolni ? Cool Csodakra kepes Cool
Lehet rosszul raktad ossze a szivattyu kabelet es kontaktos lett.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13575 Dátum: 2007.09.14 péntek, 16:39:32 »

Te Scratch, ez az olajfolyós most a benzines, vagy a TDDi?
Ez utóbbira tippelek, mert a Bosch gondolom az adagolószervíz, az meg a dízliben van, de nem követtem teljesen a dolgaidat mostanában.

A TDDi...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13576 Dátum: 2007.09.14 péntek, 16:40:06 »


Én előzőleg tisztáznám a dolgot a Boschal mert utólag akár azt is mondhatja, h nem látom nincs hiba, nincs hiba nincs mire fizessek. És akkor ott vagy meglőve az 50E-s beruházással, amit más hibázott el.

Mindenképpen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13577 Dátum: 2007.09.14 péntek, 20:28:15 »


Köszi Zacci:) Igen próbáltam tankolni:)
Jól lett összerakva a gép. Ha üzemanyagszivattyút kell vennem szerintetek érdemes bontóból venni? Vagy csak újat?
Tényleg mennyibe fáj egy használt és egy új szivattyú?
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #13578 Dátum: 2007.09.15 szombat, 08:11:18 »

Tényleg mennyibe fáj egy használt és egy új szivattyú?

én ha jól tudom, akkor a gyári vadiúj 130e körül van. de ez nem fix. a bontottakhoz már biztosan hozzá lehet jutni 20-30 körül. a kérdés az, hogy mennyit akarsz kockáztatni, hogy esetleg a használt is bekrepál, bár nem túl gyakori hiba errefelé azt hiszem.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13579 Dátum: 2007.09.15 szombat, 08:15:48 »


Sajnos de! Nem csak a tömítést kell cserélni, hanem azt a fém fedelet is, mert nem szakaszerűen lett felrakva, el van deformálódva az egész. 21e az a fém borítást, 3e a tömítés, + kb. 4 óra munka, de abba megegyeztünk, hogy jó az 2-nek is.
Sajnos a Bosch szúrta el, mert látszik, hogy meg lett bontva itt is az autó, mert valami piros zsirral van körbe kenve ez a fém darab, ami nem így volt! Hab a tortán, hogy az akku borításom is náluk maradt. Majd elmondom nekik, mi a helyzet, és megegyezünk, mert ez így nem jól van, egy 50e Ft-os móka, hogy nem célszerszámmal szedték le. Sad

Ez jól kifogtad, bár ezért nem a TDDi a hibás. Sajnálom, hogy útját adtad....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13580 Dátum: 2007.09.15 szombat, 09:25:38 »

Na, ez legalább nem drága és bonyolult. Szerinem ennek semmi köze az adagoló mókához, csak most jobban figyelted az autót.

Sajnos de! Nem csak a tömítést kell cserélni, hanem azt a fém fedelet is, mert nem szakaszerűen lett felrakva, el van deformálódva az egész. 21e az a fém borítást, 3e a tömítés, + kb. 4 óra munka, de abba megegyeztünk, hogy jó az 2-nek is.
Sajnos a Bosch szúrta el, mert látszik, hogy meg lett bontva itt is az autó, mert valami piros zsirral van körbe kenve ez a fém darab, ami nem így volt! Hab a tortán, hogy az akku borításom is náluk maradt. Majd elmondom nekik, mi a helyzet, és megegyezünk, mert ez így nem jól van, egy 50e Ft-os móka, hogy nem célszerszámmal szedték le. Sad

Ha ők szúrták el, cseréljék/fizessék ők! Ha kell, felhívom őket én is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
And One
Vendég
« Új hozzászólás #13581 Dátum: 2007.09.15 szombat, 09:27:40 »

Na, ez legalább nem drága és bonyolult. Szerinem ennek semmi köze az adagoló mókához, csak most jobban figyelted az autót.

Sajnos de! Nem csak a tömítést kell cserélni, hanem azt a fém fedelet is, mert nem szakaszerűen lett felrakva, el van deformálódva az egész. 21e az a fém borítást, 3e a tömítés, + kb. 4 óra munka, de abba megegyeztünk, hogy jó az 2-nek is.
Sajnos a Bosch szúrta el, mert látszik, hogy meg lett bontva itt is az autó, mert valami piros zsirral van körbe kenve ez a fém darab, ami nem így volt! Hab a tortán, hogy az akku borításom is náluk maradt. Majd elmondom nekik, mi a helyzet, és megegyezünk, mert ez így nem jól van, egy 50e Ft-os móka, hogy nem célszerszámmal szedték le. Sad
Scratch
Lehet,hogy valamit rosszul vettem ki a szövegből, de a dízlinél nincs olajteknő tömítés, hanem paszta van. Csak a forgattyús háznál van tömítés.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13582 Dátum: 2007.09.15 szombat, 12:27:20 »

Ha ők szúrták el, cseréljék/fizessék ők! Ha kell, felhívom őket én is.

Én is ezt mondom, szerintem nem lesz gond, egyértelmű a dolog! Ha maceráznak, majd kereslek! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13583 Dátum: 2007.09.15 szombat, 12:28:55 »

Scratch
Lehet,hogy valamit rosszul vettem ki a szövegből, de a dízlinél nincs olajteknő tömítés, hanem paszta van. Csak a forgattyús háznál van tömítés.

Ha szembe állok a motorral, akkor a bal oldalán van egy fém borítás, és ennek az alján csöpög az olaj. Hogy van-e tömítés passz, Szeleczky szerint van, és 3e Ft. Smiley A Bosch meg pasztával kente körbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13584 Dátum: 2007.09.15 szombat, 13:47:37 »

Scratch
Lehet,hogy valamit rosszul vettem ki a szövegből, de a dízlinél nincs olajteknő tömítés, hanem paszta van. Csak a forgattyús háznál van tömítés.

Ha szembe állok a motorral, akkor a bal oldalán van egy fém borítás, és ennek az alján csöpög az olaj. Hogy van-e tömítés passz, Szeleczky szerint van, és 3e Ft. Smiley A Bosch meg pasztával kente körbe.

Van ilyen, h gyárilag pasztázzák, de pont a paszta megkötése miatti nehéz leszedés miatt szokott lenni tömítés ha valahol sikerült megnyomni a teknőt. Én lehetőség szerint a teknőt szikével kezdem lefejteni, a deformálódás elkerülése miatt. Persze van ahol nem fér el a szike, emiatt viszont mindig megveszem a tömítést alá. Karternél nem számít, ha kb 0,5mm-el lentebb kerül, mert nem kell neki a nagy pontosságú illesztés, és így tuti nem fog folyni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13585 Dátum: 2007.09.15 szombat, 16:05:41 »

Van ilyen, h gyárilag pasztázzák, de pont a paszta megkötése miatti nehéz leszedés miatt szokott lenni tömítés ha valahol sikerült megnyomni a teknőt. Én lehetőség szerint a teknőt szikével kezdem lefejteni, a deformálódás elkerülése miatt. Persze van ahol nem fér el a szike, emiatt viszont mindig megveszem a tömítést alá. Karternél nem számít, ha kb 0,5mm-el lentebb kerül, mert nem kell neki a nagy pontosságú illesztés, és így tuti nem fog folyni.

Innentől a szervíz kezében a dolog...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13586 Dátum: 2007.09.15 szombat, 19:13:59 »

én ha jól tudom, akkor a gyári vadiúj 130e körül van. de ez nem fix. a bontottakhoz már biztosan hozzá lehet jutni 20-30 körül. a kérdés az, hogy mennyit akarsz kockáztatni, hogy esetleg a használt is bekrepál, bár nem túl gyakori hiba errefelé azt hiszem.
Köszi sgabo!! Smiley
A cromaxnál láttam 70ért  bosch üzemanyagszivattyút, az nem jó szerintetek? Mégse 130.
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #13587 Dátum: 2007.09.15 szombat, 21:01:18 »

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as TDCi Mondeonál normális-e az enyhén daráló-kattogó hang, amikor benyomom a kuplungot, addig amíg nyomvatartom. Eddig 1.4es benzines Focusom volt ott semmit nem hallottam, tegnapi az autó, nekem szokatlan. Másnak is csinálja?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13588 Dátum: 2007.09.15 szombat, 21:14:52 »

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as TDCi Mondeonál normális-e az enyhén daráló-kattogó hang, amikor benyomom a kuplungot, addig amíg nyomvatartom. Eddig 1.4es benzines Focusom volt ott semmit nem hallottam, tegnapi az autó, nekem szokatlan. Másnak is csinálja?

Lendkerék. Cserélni kellene, kuplunggal együtt. Így már nem olcsó.
És innen sejthető, hogy az autó túlvan a 200e kilométeren. Még ha az óra nem is ezt mutatja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13589 Dátum: 2007.09.15 szombat, 21:28:59 »

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as TDCi Mondeonál normális-e az enyhén daráló-kattogó hang, amikor benyomom a kuplungot, addig amíg nyomvatartom. Eddig 1.4es benzines Focusom volt ott semmit nem hallottam, tegnapi az autó, nekem szokatlan. Másnak is csinálja?
Szia!
Ha csak benyomott pedálnál csinálja, akkor a hidraulikus kinyomócsapágy halt be. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #13590 Dátum: 2007.09.15 szombat, 21:55:58 »


Lendkerék. Cserélni kellene, kuplunggal együtt. Így már nem olcsó.
És innen sejthető, hogy az autó túlvan a 200e kilométeren. Még ha az óra nem is ezt mutatja...

Hú az nem hangzik jól Sad Vezetett szervízkönyves, a szerint 94.000 nél tart.

Szia!
Ha csak benyomott pedálnál csinálja, akkor a hidraulikus kinyomócsapágy halt be. wave

Csak benyomottnál csinálja. Akkor sem hangos, de azért hallani. Menjek szervízbe?



Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13591 Dátum: 2007.09.15 szombat, 22:12:39 »


Csak benyomottnál csinálja. Akkor sem hangos, de azért hallani. Menjek szervízbe?

Szerintem igen!  Ha nem rövid távra vetted az autót, és ha már úgyis leveszik a váltót, érdemes elgondolkodni a teljes kuplung szett cserén. De ezt majd a szerelőnek kell eldönteni, hogy érdemes-e vagy nem.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #13592 Dátum: 2007.09.15 szombat, 22:17:40 »

Helótok! A Mondeómon párásodik a jobb első fényszóró. Ez mitől van? Nem szabadna neki vagy igen??
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #13593 Dátum: 2007.09.15 szombat, 22:30:39 »


Csak benyomottnál csinálja. Akkor sem hangos, de azért hallani. Menjek szervízbe?

Szerintem igen!  Ha nem rövid távra vetted az autót, és ha már úgyis leveszik a váltót, érdemes elgondolkodni a teljes kuplung szett cserén. De ezt majd a szerelőnek kell eldönteni, hogy érdemes-e vagy nem.

Ejjejj Sad Asszem be kell nyúlnom a pénztárcába. Ha már szervíz, tudtok ajánlani valamit vagy valakit? A Focus-al a Cromaxnál és az Ivanicsnál voltam. Egyikkel nem voltam megelégedve másik meg drága.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13594 Dátum: 2007.09.15 szombat, 22:32:24 »


Ejjejj Sad Asszem be kell nyúlnom a pénztárcába. Ha már szervíz, tudtok ajánlani valamit vagy valakit? A Focus-al a Cromaxnál és az Ivanicsnál voltam. Egyikkel nem voltam megelégedve másik meg drága.

Alkatrész ügyben www.nagyauto.hu
Szervíz pedig: Könyves K. Auto fort és ott Vik. a mi emberünk... Őt itt a fórumon is megtalálod.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13595 Dátum: 2007.09.15 szombat, 22:38:15 »

Helótok! A Mondeómon párásodik a jobb első fényszóró. Ez mitől van? Nem szabadna neki vagy igen??

Hátsó fedél szgetelés nem jó vagy nincs jól visszatéve - külön vehető a fedél,. vagy az üveg ragasztás sérült hibás
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #13596 Dátum: 2007.09.15 szombat, 22:39:56 »


Ejjejj Sad Asszem be kell nyúlnom a pénztárcába. Ha már szervíz, tudtok ajánlani valamit vagy valakit? A Focus-al a Cromaxnál és az Ivanicsnál voltam. Egyikkel nem voltam megelégedve másik meg drága.

Alkatrész ügyben www.nagyauto.hu
Szervíz pedig: Könyves K. Auto fort és ott Vik. a mi emberünk... Őt itt a fórumon is megtalálod.

Köszi Smiley Megkeresem.

Írtam egy másik fura hangot a "Hibák" topicba meg linkeltem be videót. Arra van valakinek még ötlete? Tettem fel videót is. Mondjuk ha viszem szervízbe gondolom úgyis kiderül  Angry
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13597 Dátum: 2007.09.15 szombat, 23:29:44 »

Helótok! A Mondeómon párásodik a jobb első fényszóró. Ez mitől van? Nem szabadna neki vagy igen??

Nézd meg, hogy a hátulja rendesen rajta van-e! Esetleg egyik kis kábel nincs-e becsipődve, és ott levegősödik. Vannak rajta kis gumi szellőzök, lehet azok vannak eltömődve!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13598 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:47:09 »

Scratch! Ha nem nagy kérés leírnád, hogy mik voltak a jelenségek amikor adagolós volt a géped és hogy mindig csinálta-e vagy csak néha?
Köszi Zs
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13599 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 11:23:14 »

Scratch! Ha nem nagy kérés leírnád, hogy mik voltak a jelenségek amikor adagolós volt a géped és hogy mindig csinálta-e vagy csak néha?
Köszi Zs

Alapjárat van, de amint gázt adtam neki, elkezdett fulladozni, és nem pörgött fel a motor. Menetközbe berángatott.
Mindig csinálta!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.