Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:12:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21937093 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2007.09.19 szerda, 09:01:58 »

Én meg személyen megyek verni az asztalt. Smiley
A rendszernek meg nincs semmi baja, egyszerűen nem értenek hozzá. Smiley
Míg én nem hívom őket, ne borítsad rájuk az asztalt, nehogy most meg azért ne tudja megnézni a gépet Grin Cheesy

Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2007.09.19 szerda, 09:05:23 »

Na nekem megvolt Sad

Nekem meg nem, és ez miatt ment tönkre újra az adagolóm, az új adagoló beépítése elött kellett volna tanktisztítás, és nyomás próba, egyik se történt meg... Ez a hozzá nem értés magas foka...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2007.09.19 szerda, 11:08:31 »

Nekem meg nem, és ez miatt ment tönkre újra az adagolóm, az új adagoló beépítése elött kellett volna tanktisztítás, és nyomás próba, egyik se történt meg... Ez a hozzá nem értés magas foka...
MIért, annyira dzsuvás volt a tankod?Huh??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2007.09.19 szerda, 13:49:09 »

A Scratch autója kapott egy problémás gázolajat. Ezzel eldugult a gázolajszűrő. Az AC nyomta rendesen, ledobta a csövet a szűrőről, ki a gázolajat a generátorra. Erre az autó kicsulladt (szerencsére sikerült eloltani komoly kár nélkül). Bexart a generátor. Na most, valószínű, hogy az eldugult szűrő miatt vagy szárazon ment az adagoló, vagy a szennyeződésből jutott át a szűrőn, de az adagolóba (ez a valószínűbb). Na erre bexart az adagoló mechanikusan. Megjavították. Ezután valószínűleg az AC nem tudott szállítani elég gázolajat, és nem is ment rendesen az autó. Az elektronikát az adagolón a go hűti. Valószínű, hogy a hűtés hiánya okozta túlhevülés miatt ment tönkre (én erre tippelek) az elektronika (ugyanis szétégett), vagy pedig a generátor elromlásakor valami elektrosokk alakult ki. Ez azért kérdéses, mert akkor ez rögtön történt volna, nem hónapokkal később.
Beszéltem pár emberrel, és azt mondták, a scratch elektronikája már a pivot-os (vagy pilot, előbefecsk.), ami nem szokott tönkremenni. Az a muki a hűtés hiányát mondta.
Szóval tanktisztítás. Ha az autó futott 200e körül, és elkezd adagoló-hiba szerűeket produkálni, a legelső, az üzemanyagnyomás mérése. A halódó/elduguló ac nem fog teljes nyomást produkálni, még akkor sem, ha néha jó, néha nem.
Ha már ez van, azaz nincs meg a teljes nyomás (asszem 3 felett), akkor mindenképpen pucolni a tankot.
De ha adagolót javíttat az ember, akkor is nyomásmérés, és tanktisztítás.
A hiedelmekkel ellentétben a VP44-es adagoló egészen jó, nagyon sokat kibír. Csak felénk (főleg régebben), nem volt tiszta a gázolaj. A kutak nem tisztíttatják a tankokat, ezért a piszok oldódik, és landol a te tankodban. Ezért jó a nagyobb kút.
A vp44-et sok helyre építik (építették), még a v6-os motorba is, pl A6 audi, és  azt hiszem, a 105 lovas, 1,9-es tdi is ezzel volt felszerelve nagyon sokáig.
De a klubban lévő tddi-k is elcsattognak a világ végéig. Szerintem nincs ezzel semmi gond.
Miért szidják a szervízek: Mert ezt nem lehet barkács módszerekkel javítani. A végén fel kell programozni, ami egy nagyon precíz, szgépes szerkóval történik, ami visszaméri a befecskendezett adatokat, korrigálja, majd úrja, és újra, amíg tutter nem lesz. Persze minden fordulatszámon végigpróbálgatja. Na ez a szerkó drága, pár tíz millás, és ezért drága az adagolókat javítani. És csak pár helyen (4?) van ilyen az országban.
Az egyik javaslatom, a go szűrő sűrű cseréje (kb 20e km). Meg a tiszta go, jó helyről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2007.09.19 szerda, 14:10:24 »

Sziasztok!
A 2003. XI. havi mondeommal az alábbi "apróbb" gondok jelentkeztek:
A műszerfalban az egyik izzó kiéghetett, mert a fordulatszám mérót csak félig világítja meg, az ülésfűtésnél is úgy érzem, hogy megszakadt a kontaktus.
Érdemes-e házilag hozzáfogni, vagy bízzam szakemberre?

Jó napot Mondenkinek!
ugyanez a probléma lépett fel nálam is: műszerfalvilágítás (fordulatszám mérőnél és vízhőfok) ki, vezetőoldali ülésfűtés nem működik.
Létezne hogy biztosíték probléma és égőprobléma egyszerre???

REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2007.09.19 szerda, 15:22:30 »

Köszi Angel a választ!
Holnap megjön az új üzemanyagszivattyúm, utána hamarosan kiderül az volt e a baja a vasamnak. Ha nem, abba belegondolni se jó .........
Amúgy a tankom eléggé dzsuvás volt, de a szerelő szerint nem annyira, hogy attól ne ment volna a kocsi.
Scratch a múltkor azt mondta, hogy neki nem időszakosan jelentkezett a probléma, hanem egyszer jelentkezett és utána abszolut nem ment a kocsi.
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2007.09.19 szerda, 16:24:18 »

A tanktisztítást vagy adagolójavítás, vagy AC csere alkalmával kell megejteni. Amíg nincs tünet, nem kell.
Na nekem megvolt Sad

És mennyi volt a komplett mosás? (más is mondhat összegeket, nem csak Zsolti-tól várom Smiley )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2007.09.19 szerda, 17:11:24 »

Köszi Angel a választ!
Holnap megjön az új üzemanyagszivattyúm, utána hamarosan kiderül az volt e a baja a vasamnak. Ha nem, abba belegondolni se jó .........
Amúgy a tankom eléggé dzsuvás volt, de a szerelő szerint nem annyira, hogy attól ne ment volna a kocsi.
Scratch a múltkor azt mondta, hogy neki nem időszakosan jelentkezett a probléma, hanem egyszer jelentkezett és utána abszolut nem ment a kocsi.

Hát, egy szimpla nyomásmérés azért megelőzhette volna az egészet.
Nem attól nem megy a kocsi, hogy dzsuvás a tank, hanem pl eldugul az AC nagy szűrője, stb.
Ha pl az AC nem szállít eleget (akár elektromos hiba miatt), az szépen látszik a nyomáson.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2007.09.19 szerda, 18:55:44 »

MIért, annyira dzsuvás volt a tankod?Huh??

Nem, a fő gond inkább a szivattyú nyomásával volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2007.09.19 szerda, 20:07:49 »

És mennyi volt a komplett mosás? (más is mondhat összegeket, nem csak Zsolti-tól várom Smiley )

Én 12-őt fizettem érte! Maszek szerelőnél, nem szakszervízben.
Naplózva
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2007.09.19 szerda, 20:17:58 »

Hát, egy szimpla nyomásmérés azért megelőzhette volna az egészet.
Nem attól nem megy a kocsi, hogy dzsuvás a tank, hanem pl eldugul az AC nagy szűrője, stb.
Ha pl az AC nem szállít eleget (akár elektromos hiba miatt), az szépen látszik a nyomáson.

Tudom Angel és igazad is van. De nem találtam olyan szerelőt aki normálisan végignézné és végigcsinálná a dolgokat. Közben a kocsim meg szépen tönkremegy, úgyhogy bedurrantam és megrendeltem a szivattyút. Ha nem ez a baja akkor adagolós, ott meg majdnem mindegy ez a 60plusz. Na jó azért nem Smiley
De bízom benne rendbe jön minden!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2007.09.19 szerda, 20:52:53 »

Ma voltam Solymaron, mert ujra elkezdtek rohadozni az ajtok. Sikerul talalkoznom Devlin elvtarssal, akinek szinten 2.0i vanik es 1ut megalapitottuk, hogy valami tenyleg nem stimmel a gepemmel. Tudtam, hogy nem vagyok hipotalamus ize hipohonder nah Cool
A diagnozis: nem megy a geeep. Gurultunk egy karikat az o gepevel es tenyleg jobban megy az ove. Egyenletesebben es erosebben huz.
Szal mar csak arra kene rajonni, hogy mi a rak van vele.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2007.09.19 szerda, 21:07:26 »

Tudom Angel és igazad is van. De nem találtam olyan szerelőt aki normálisan végignézné és végigcsinálná a dolgokat. Közben a kocsim meg szépen tönkremegy, úgyhogy bedurrantam és megrendeltem a szivattyút. Ha nem ez a baja akkor adagolós, ott meg majdnem mindegy ez a 60plusz. Na jó azért nem Smiley
De bízom benne rendbe jön minden!

Tudod, mi szörnyen okosak vagyunk, meg minden, osztjuk itt az észt a partvonalról :-) ha meg néha bejön a tipp, örülünk, mint állat!
Ha mégis adagoló, akkor keress meg, már van egy kis ismeretségem az adagolós cégeknél. Lehet egy jó nagyot alkudni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2007.09.19 szerda, 21:14:36 »

Tudod, mi szörnyen okosak vagyunk, meg minden, osztjuk itt az észt a partvonalról :-) ha meg néha bejön a tipp, örülünk, mint állat!
Ha mégis adagoló, akkor keress meg, már van egy kis ismeretségem az adagolós cégeknél. Lehet egy jó nagyot alkudni...
Köszi Angel! Különben tényleg segítőkészek és korrektek vagytok worship
Ha adagolós téged kereslek!!!! De remélem nem kell ..... és nem miattad Smiley
Holnap estére már okosabb(inkább tapasztaltabb) leszek!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2007.09.19 szerda, 21:30:31 »

nem akadékoskodás, de ha jó a nyomás az még nem jelenti azt, h jó a szivattyú is! nekem az OFF 100/A6-ban külön mértek nyomást, és szállított mennyiséget is. szal a dolog értelme az, h azonos nyomásnál is változhat a szállított mennyiség, ha pedig ez alacsony akkor máris kevés a naftánk még akkor is ha kellő nyomáson érkezik.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2007.09.19 szerda, 21:53:13 »

nem akadékoskodás, de ha jó a nyomás az még nem jelenti azt, h jó a szivattyú is! nekem az OFF 100/A6-ban külön mértek nyomást, és szállított mennyiséget is. szal a dolog értelme az, h azonos nyomásnál is változhat a szállított mennyiség, ha pedig ez alacsony akkor máris kevés a naftánk még akkor is ha kellő nyomáson érkezik.

Ha terhelés alatt van nyomás, az már azt jelenti, hogy szállít eleget.
Szerintem az A6-ban pont ez az adagoló volt. (VP44)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2007.09.19 szerda, 22:07:54 »

Angel! Amúgy te mennyiért tudsz adagoló felújítást? én 220ért hallottam. Van ennél olcsóbb is?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2007.09.19 szerda, 22:11:38 »

Ha terhelés alatt van nyomás, az már azt jelenti, hogy szállít eleget.
Szerintem az A6-ban pont ez az adagoló volt. (VP44)

az 1 benzintemető volt. de ezzel a szállított mennyiséggel csak azt akartam mondani, h érdemes ránézetni a jó nyomás esetén arra is, h 100as legyen a szivattyú. nálam is csak a továbblépés előtti 100ra menés miatt lett külön lemérve. nem olcsó dolgokról van szó esetenként 10E forintokról ... ne dobáljuk feleslegesen ha nem muszály Smiley ez a terheléses tolog rendben is van, csak a tekknikka mindig képes csodákra Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2007.09.19 szerda, 23:06:10 »

Angel! Amúgy te mennyiért tudsz adagoló felújítást? én 220ért hallottam. Van ennél olcsóbb is?
Nyilván. Mindig lehet alkudni... szerintem 50-70%-a az általad írt árnak. Tudod, akció, meg izé...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 06:49:57 »

Nyilván. Mindig lehet alkudni... szerintem 50-70%-a az általad írt árnak. Tudod, akció, meg izé...
Szuper! Kereslek ha szükséges!
Még a szerelőkre visszatérve, úgy veszem észre, hogy ők azt szeretik ahol a hiba egyértelmű és nem kell nekik kutatni, hogy mi lehet a hiba oka. Ez már nem tetszik nekik és egyszerűbb azt mondani, hogy cseréld ki ezt meg azt és talán jó lesz a kocsi. Mert a hiba okának a keresésével csak az ideje megy el. Tisztelet a kivételnek!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 08:46:07 »

... Még a szerelőkre visszatérve, úgy veszem észre, hogy ők azt szeretik ahol a hiba egyértelmű és nem kell nekik kutatni, hogy mi lehet a hiba oka. Ez már nem tetszik nekik és egyszerűbb azt mondani, hogy cseréld ki ezt meg azt és talán jó lesz a kocsi. Mert a hiba okának a keresésével csak az ideje megy el. Tisztelet a kivételnek!

ez a szervízekre elég nagy arányban igaz. 1 kis macek autóreszelő, aki 1 max 2 alkalmazottal otthon nem márkafüggően dolgozik nem engedheti meg magának a több tízezerforintos találgatást, mert elveszti a kuncsaftot az első felesleges tételnél. márkaszervízben számítógéppel keresik a hibát, és ezáltal nagyon sok ottdolgozó elvesztette a gondolkodási képességét. amit a gép nem ír ki az többnyire nem is hiba... szerintük. tisztelet az IGEN KEVÉS kivételnek! volt olyan bajom az OFF előző autómmal amit egyszerűen nem bírtam kilogikázni, és elvittem az itteni 1ik szervízbe, gondoltam jól kiolvassák a kódot, az eredményt zsebrevágom és otthon megoldom magamnak. a hiba az volt, h téli hidegbe az autó csak kb 10 perc önindító köszörültetés után indult be. a hibaolvasás eredménye pedig ...
"SZERVÍZ: -úgy néz ki hogy valami van a hidegindító rendszerrel!
ÉN: -DE MI?? milyen részekből tevődik ez össze? és mennyibe fáj?
SZ: -pótlevegő motor 55E, direkt befecskendező 40E, hőfokgomba 42E + munkadíj
ÉN: -ahham ... szal lefejnétek kb 200al, de fogalmatok sincs mi a helyzet, csak tippelgettek!? biztosak lehettek benne, h ajánlani fogom mindenkinek a hozzánemértéseteket mindenkinek, akivel csak találkozok.
SZ: -8573 Ft. lesz a hibaolvasás.
ÉN: -milyen hibaolvasás? tudjuk mi a hiba? megszűnt a hiba?
SZ: -sajnos nem
ÉN: -akkor mit kell kifizetnem, ha gyakorlatilag nem csináltatok semmit!?"
és itt el is köszöntem. később elmentem 1 általános villamossági szervízbe, ahol előkaptak 1 sokak által ismert (piacon 2E Ft.) sárga műszert, amivel feszültséget, ellenállást stb lehet mérni és kb 30 perc fogócska után elkapták a bűnöst. igen benne volt a szervíz által említett alkatrész listában, de nem mind1 a talán és a biztos. 30E jó magyar forintér (anyag+munkadíj) ki is cserélték a beteg hőfokgombát, nekem pedig virult a szám mert akár moszkvában is 2 fordításra indult volna az autó.
az én kijelentésem a szervízt nem rázta meg, mert ha másból nem akkor megél a garanciális javításból. és mivel a szalon + szervíz általába 1 cég, így ott van az új autók nem kicsi haszna, ami inkább profil mint a javítás.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.20 csütörtök, 08:47:50 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 09:06:15 »

ez a szervízekre elég nagy arányban igaz. 1 kis macek autóreszelő, aki 1 max 2 alkalmazottal otthon nem márkafüggően dolgozik nem engedheti meg magának a több tízezerforintos találgatást, mert elveszti a kuncsaftot az első felesleges tételnél. márkaszervízben számítógéppel keresik a hibát, és ezáltal nagyon sok ottdolgozó elvesztette a gondolkodási képességét. amit a gép nem ír ki az többnyire nem is hiba... szerintük.

az én kis jólbejáratott szerelőm egy pont vegyeskategóriába tartozó műhely: vaolt annyi affinitásuk és nyitottságuk, hogy nemkevés pénzt áldozva a dologra beszereztek egy hibakódolvasót. emellett megmaradt a gondolkodás is, de első körben megnézik mit ír a gép. nekem hálaistennek még fölöslegesen semmit nem cseréltek.
a helyzet az, hgoy bizonyos ügyfelekkel ilyen pénztárcakímélő stratégiát folytatnak (pl. Tomi3118 lendkerékcseréje: mások még elmennének így az autóval X ezer km-t, Tomit viszont zavarja, mert igényes az autójára. a szerelő nem meri kicserélni, mert akkor lelkiismeretfurdalása lenne, hogy lehúzott valakit, annak ellenére, hogy kifejezett kérése volt Tominak, hogy cseréljék ki. ez egy ilyen ördögi dilemma, viszont jelzi, hogy nem lehúzós műhyleről van szó.) szerintem...  Grin police
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 09:29:22 »

a szerelő nem meri kicserélni, mert akkor lelkiismeretfurdalása lenne, hogy lehúzott valakit, annak ellenére, hogy kifejezett kérése volt Tominak, hogy cseréljék ki. ez egy ilyen ördögi dilemma, viszont jelzi, hogy nem lehúzós műhyleről van szó.) szerintem...  Grin police

a kifejezett kérés is más. kifejezett kérésre a tetőt is levágom flexel, ha valaki azéé akar fizetni... nem kérdezem a miértjét. de mint mondtam nem mindenhol és leginkább nem mindenki a negatív kategória, csak túl sok a negatív tapasztalat Sad azéé van pozitív dolog is márkaszervízzel. pont fordos!
kicsi fiesta a 30000km-es szervíz után kb 800km megétele után elkezdett időnként fulladni, időnként ugrálni mint a kabóca. vissza szervízbe, autó kb 25 percet állt bent aztán tolat kifelé. szerelő bácsi kiszállt, kivette az ülésvédőt, és elmesélte h gyújtókábeleket cserélt. megköszönték, h megtiszteltük őket a bizalmunkal és viszontlátás.
költség 0 Ft, eredmény: autó azóta is jól ketyeg. ez 1 korrekt, gyors, és JÓ garanciális javítás.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 09:52:16 »

...mert akár moszkvában is 2 fordításra indult volna az autó...

Ez jó definíció!  Cheesy Grin
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 18:21:23 »

az én kis jólbejáratott szerelőm egy pont vegyeskategóriába tartozó műhely: vaolt annyi affinitásuk és nyitottságuk, hogy nemkevés pénzt áldozva a dologra beszereztek egy hibakódolvasót. emellett megmaradt a gondolkodás is, de első körben megnézik mit ír a gép. nekem hálaistennek még fölöslegesen semmit nem cseréltek.

Sgabo, te szerencsés vagy, hogy találtál egy ilyen műhelyt! Azt se értem, hogy a szakszervíz egy szivattyút miért akar 190ért adni amikor ugyanazt meghozzák 60ért(mindkettő bosch)Huh??!!!!Ez nekem magas. Őket csak a lehúzás érdekli?
Naplózva
srac
Vendég
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 20:45:05 »

Ma voltam a Ford Solymárnál normál szervizen és ismét hozták a szokásosan jó minőséget.

130 ezer kilométer van az autómban, ez most nekem a 140 ezres szerviz volt. Szűrőket és az olajat a Nagy-Autónál vettem.

Végig ott voltam a szerelés közben, lelkiismeretesen mindent végignéztek, apróbb kéréseimet maradéktalanul teljesítették.

1,2 óra munkaidő és egy cserélt izzó szerepelt a munkalapon, és én ezért 8 ezer forintot fizettem. Szerintem abszolút korrekt, továbbra is csak ajánlani tudom mindenkinek a solymári szervizt. Egy szót sem szóltak azért, hogy nem tőlük vettem drágán a szűrőket és az olajat.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 20:59:39 »

Ma voltam a Ford Solymárnál normál szervizen és ismét hozták a szokásosan jó minőséget.

130 ezer kilométer van az autómban, ez most nekem a 140 ezres szerviz volt. Szűrőket és az olajat a Nagy-Autónál vettem.

Végig ott voltam a szerelés közben, lelkiismeretesen mindent végignéztek, apróbb kéréseimet maradéktalanul teljesítették.

1,2 óra munkaidő és egy cserélt izzó szerepelt a munkalapon, és én ezért 8 ezer forintot fizettem. Szerintem abszolút korrekt, továbbra is csak ajánlani tudom mindenkinek a solymári szervizt. Egy szót sem szóltak azért, hogy nem tőlük vettem drágán a szűrőket és az olajat.

Akkor úgy látszik csak engem tüntettek ki mindenféle rosszal..... schmoll2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 21:19:58 »

Angel, Scratch!
Ma kicserélték a szivattyúmat! Azóta mentem vele 100km-t és nem rángatott, nagyon szépen és simán ment(amit már nem csinált kb. egy hónapja)!!! De nem akarom elkiabálni a dolgokat!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 23:12:52 »

Angel, Scratch!
Ma kicserélték a szivattyúmat! Azóta mentem vele 100km-t és nem rángatott, nagyon szépen és simán ment(amit már nem csinált kb. egy hónapja)!!! De nem akarom elkiabálni a dolgokat!

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2007.09.21 péntek, 00:22:19 »

Angel, Scratch!
Ma kicserélték a szivattyúmat! Azóta mentem vele 100km-t és nem rángatott, nagyon szépen és simán ment(amit már nem csinált kb. egy hónapja)!!! De nem akarom elkiabálni a dolgokat!

Ennek igazán örülök!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2007.09.21 péntek, 09:14:06 »

Wyctor!

Én is voltam náluk 1x és hibátlanok voltak. Nem volt drága, futóművet állítottak, bütyköltek,átvizsgáltak, mentünk próbaköröket...stb. kb 2 órát elszüttyöögtek 6ezerért.  Nekem csak az a bajom, hogy messze van.
Naplózva
srac
Vendég
« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2007.09.21 péntek, 09:35:24 »

Nekem kevesebb mint 1 km, így tegnap 06:58-kor indultam el itthonról a 07:00 szervizre  Cheesy

Wyctor!

Én is voltam náluk 1x és hibátlanok voltak. Nem volt drága, futóművet állítottak, bütyköltek,átvizsgáltak, mentünk próbaköröket...stb. kb 2 órát elszüttyöögtek 6ezerért.  Nekem csak az a bajom, hogy messze van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2007.09.21 péntek, 09:51:11 »

Nekem kevesebb mint 1 km, így tegnap 06:58-kor indultam el itthonról a 07:00 szervizre  Cheesy

Ez olyan, mint az én munkahelyem. 1s alatt érek be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2007.09.21 péntek, 09:59:24 »

Ez olyan, mint az én munkahelyem. 1s alatt érek be.
Ezt nehéz lesz űberelni!
Na nem mintha kéne.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2007.09.21 péntek, 11:40:36 »

Nekem kevesebb mint 1 km, így tegnap 06:58-kor indultam el itthonról a 07:00 szervizre  Cheesy

Wyctor!

Én is voltam náluk 1x és hibátlanok voltak. Nem volt drága, futóművet állítottak, bütyköltek,átvizsgáltak, mentünk próbaköröket...stb. kb 2 órát elszüttyöögtek 6ezerért.  Nekem csak az a bajom, hogy messze van.

Az tudom, így én se mennék máshova! De Csepelről.....Huh?  Mondjuk a  csepeli Autonettet kihagyom. Többet nem megyek!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2007.09.21 péntek, 14:29:40 »

Sziasztok. Mi lehet a hiba? Ma reggel elég hideg volt ezért be akartam fűteni,de csak langyosat fújt a ventilátor.Egyre feljebb vettem a hőfokot (autómata klímás) de nemváltozott a befúvott levegő hőfoka.Ha a ventilátort magasabb fokozatra vettem akkor egy kicsit melegebbet fújt de azért ez is elég halvány.Sokkal jobb szokott ez lenni.A víz hőfoka középen állt, úgy ahogy szokott. Angry
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2007.09.21 péntek, 14:44:31 »

Sziasztok. Mi lehet a hiba? Ma reggel elég hideg volt ezért be akartam fűteni,de csak langyosat fújt a ventilátor.Egyre feljebb vettem a hőfokot (autómata klímás) de nemváltozott a befúvott levegő hőfoka.Ha a ventilátort magasabb fokozatra vettem akkor egy kicsit melegebbet fújt de azért ez is elég halvány.Sokkal jobb szokott ez lenni.A víz hőfoka középen állt, úgy ahogy szokott. Angry

Egy tipp: Van a középkonzolban a lábtér mellett egy hőfokjeladó, az néha tönkremegy. Ha folyamatosan romlott a fűtésteljesítményed, akkor az is lehet, hogy a radiátor (hőcserélő) pl elvízkövesedett, amitől eldugult és nem folyik be elég melegvíz, bár ha emeled a venti fordulatát és melegebb, akkor ez az utóbbi nem valószínű. Nézd meg a motortérben, hogy a fűtéscső meleg-e.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2007.09.21 péntek, 14:58:53 »

Sziasztok. Mi lehet a hiba? Ma reggel elég hideg volt ezért be akartam fűteni,de csak langyosat fújt a ventilátor.Egyre feljebb vettem a hőfokot (autómata klímás) de nemváltozott a befúvott levegő hőfoka.Ha a ventilátort magasabb fokozatra vettem akkor egy kicsit melegebbet fújt de azért ez is elég halvány.Sokkal jobb szokott ez lenni.A víz hőfoka középen állt, úgy ahogy szokott. Angry

Egy tipp: Van a középkonzolban a lábtér mellett egy hőfokjeladó, az néha tönkremegy. Ha folyamatosan romlott a fűtésteljesítményed, akkor az is lehet, hogy a radiátor (hőcserélő) pl elvízkövesedett, amitől eldugult és nem folyik be elég melegvíz, bár ha emeled a venti fordulatát és melegebb, akkor ez az utóbbi nem valószínű. Nézd meg a motortérben, hogy a fűtéscső meleg-e.

Termosztát első körbe A külső körbe lévőt kéne megnézni
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2007.09.21 péntek, 15:51:12 »

a másik dolgot féltve kérdezzem,van elég hütöviz a rendszerben?mert akkor szokott ilyet csinálni.ha nincs akkor nézd meg hol szivárog.?mennyi km van a kocsiba?
Naplózva
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2007.09.21 péntek, 16:52:49 »

Ennek igazán örülök!
köszi Smiley Smiley Smiley
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2007.09.21 péntek, 17:08:45 »

a másik dolgot féltve kérdezzem,van elég hütöviz a rendszerben?mert akkor szokott ilyet csinálni.ha nincs akkor nézd meg hol szivárog.?mennyi km van a kocsiba?


A víz rendben nem hiányzik,pont a max-on van.
Az előbb el kellett mennem vele valahová és most meg jóvolt. Ki érti ezt?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2007.09.21 péntek, 17:13:55 »

Sziasztok!

Már múltkor írtam, hogy érdekes dolgokat produkál a kocsim: Alapjárat ingadozik, alapjáraton villog a külső-belső világítás, menet közben néha bekapcsol a nem létező tempomatom. Ezek mind egyszerre jelentkeznek, és nem mindig. (Mostanában egyre többször)
Ma elvittem az esztergomi Fordba, kiolvasták, nem írt semmi hibát. Átnézték, és megállapították, hogy rossz a generátor. Azért, mert az akksi körül "kicsapódás" van, feszültséget mértek rajta, és ingadozott, vagy magas volt..(erre már nem is emlékszem) Szóval ebből azt mondták generátor, 81e Ft-ért tudnak újat rendelni.
A kérdéseim:
Ez lehetséges?
Ennyire egyértelmű a válasz a hibákra?
Ha nem jó a generátor, használhatom még a kocsit, nem árt neki? Egyszer csak le fog állni...?  Huh?
És végül, érdemes/lehet kockáztatni használttal? Honnan tudnék a legjobb árban újat/használtat beszerezni?  Embarrassed

Köszi előre is!
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2007.09.21 péntek, 17:29:43 »

a cromaxnál kb 60eft volt tavaly.ha nem tölt a generátor akkor csak addig megy a kocsi mig az akksi birja
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2007.09.21 péntek, 17:36:15 »

Átnézték, és megállapították, hogy rossz a generátor. Azért, mert az akksi körül "kicsapódás" van, feszültséget mértek rajta, és ingadozott, vagy magas volt..(erre már nem is emlékszem) Szóval ebből azt mondták generátor, 81e Ft-ért tudnak újat rendelni.
Ha túltölt, vagy nem tölt, akkor az nem fesszabályzó hiba?
Naplózva
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2007.09.21 péntek, 18:16:09 »

Mondjuk a  csepeli Autonettet kihagyom. Többet nem megyek!

Annyira xarok? vagy megpróbáltak átrázni? Apropó! A kerületből hova jársz szervízbe?
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2007.09.21 péntek, 20:48:03 »

ha nem tölt a generátor akkor csak addig megy a kocsi mig az akksi birja

Hát én már pár ezer km óta észlelem a hibát, szóval szeritem inkább tölt, csak nem úgy ahogy kell... Undecided


FeGa: Ez a fesszabályzó a generátor része, vagy egy külön alkatrész? És mennyibe kerül kb egy ilyen?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2007.09.21 péntek, 21:20:48 »

FeGa: Ez a fesszabályzó a generátor része, vagy egy külön alkatrész? És mennyibe kerül kb egy ilyen?

Igen, a generátor része, de külön cserélhető.
   www.kepfeltolto.hu/?img=5atu itt egy kép, hogy hogyan is néz ki. Bár ez mk1 - mk2 generátora de mind ugyanúgy műxik.
Az árát sajnos nem tudom.
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2007.09.21 péntek, 21:36:56 »

a mkiii-ba egybe van épitve a feszszabályzo a generátorral...
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2007.09.21 péntek, 21:50:05 »

a mkiii-ba egybe van épitve a feszszabályzo a generátorral...
Hát itt is, de ha szétszeded akkor a fesszabályzó kivehető és cserélhető. Ha az mk3-ba nem cserélhető az elég nagy tervezési baklövés lenne, mert a szénkefék abban is kopnak.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2007.09.22 szombat, 12:51:06 »

Hát akkor csak remélni tudom, hogy szét lehet szedni... Undecided Hétfőn hívok fel egy villamosságist, addig is ha valaki biztos benne, hogy szét lehet szedni írja meg, hogy ne izguljam szét magam...

És akkor ez összefüggésben lehet azzal is, hogy néha magától megtartja a tempót? Mert ez a hiba szorosan együtt jelentkezik a többivel. (alapjárat ingadozás, villogó fények)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.