Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:56:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21945748 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #13800 Dátum: 2007.10.02 kedd, 06:44:50 »

igen! nagyon király reklám! engem biztosan jobban megfogna egy ilyen típusú reklám...  Grin
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13801 Dátum: 2007.10.04 csütörtök, 14:35:31 »


A külső kormányösszekötőben van egy gömbcsukló, az ha elkopik, úthibánál kopog. (1138313 cikkszámon fut)

Ahum, es mi penz egy ilyen ?

A gyári 9600-9700, utángyártott 2800-tól 6200-ig van. Mínusz a kedvezmények.

bocsi, csak most olvastam a valaszod. THX! Es mennyi km van a gepben, hogy elkopott ? Nekem is zordogel a futomuvem, de a futomuallitasnal nem talaltak hibat. Es hogy deritettek ki, hogy eza baja ?
Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #13802 Dátum: 2007.10.04 csütörtök, 15:01:50 »

bocsi, csak most olvastam a valaszod. THX! Es mennyi km van a gepben, hogy elkopott ? Nekem is zordogel a futomuvem, de a futomuallitasnal nem talaltak hibat. Es hogy deritettek ki, hogy eza baja ?

A km állást csak az Úr tudja, de kb170-180e lehet. Hallottam, hogy bukkanónál koppan valami (ez nem zörgő hang, kifejezetten koppanás), elvittem, felemelték és megmozgatták a kereket jobbra-balra gyorsan, és szépen lehetett hallani a kopogó hangot, mert lötyög a gömbcsukló a gumi alatt. Ez egy kis sz@r alkatrész, vagy 10cm az egész. A kormányműből a kerék felé jövő rúd végén van. Nevezhetnénk rúdvégnek is... Ez forgatja a kereket kormányzásnál jobbra-balra.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13803 Dátum: 2007.10.09 kedd, 08:37:12 »

bocsi, csak most olvastam a valaszod. THX! Es mennyi km van a gepben, hogy elkopott ? Nekem is zordogel a futomuvem, de a futomuallitasnal nem talaltak hibat. Es hogy deritettek ki, hogy eza baja ?

A km állást csak az Úr tudja, de kb170-180e lehet. Hallottam, hogy bukkanónál koppan valami (ez nem zörgő hang, kifejezetten koppanás), elvittem, felemelték és megmozgatták a kereket jobbra-balra gyorsan, és szépen lehetett hallani a kopogó hangot, mert lötyög a gömbcsukló a gumi alatt. Ez egy kis sz@r alkatrész, vagy 10cm az egész. A kormányműből a kerék felé jövő rúd végén van. Nevezhetnénk rúdvégnek is... Ez forgatja a kereket kormányzásnál jobbra-balra.

THX ! Majd megnezetem az eminyet is.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13804 Dátum: 2007.10.09 kedd, 08:41:30 »

Par napja kicsereltem az alapjarati mocit es megszunt nehany problema. Hideg moci inditasnal mar nem fullad le es nem ingadozik az alapjarat. A 2000 alatti rangatas ugy tunik megszunt. Es ami erdekes, hogy jobban megy a gep. Azota mar eljutott a tudatomig, hogy az alapjarati bizony menet kozben is besegit a pimpampo szelep mukodesebe oly modon, hogy ad nemi plussz luftot a mocinak. Igy valceg a pimpampon es az alapjaratin atszokello szello adja a szukseges levegomennyiseget nemcsak alapjaraton. Legalabbis ezaz elmeletem.
Szal most nagy az orom bodotag  Grin
Naplózva

blah blah blah
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13805 Dátum: 2007.10.09 kedd, 13:13:56 »

ez a pimpanpon a pillango szelep akart lenni Huh?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13806 Dátum: 2007.10.09 kedd, 13:24:32 »

ez a pimpanpon a pillango szelep akart lenni Huh?

Igen. 1ik usernek a gyereke hivta a pillango szelepet pimpamponak Cool
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13807 Dátum: 2007.10.09 kedd, 14:38:16 »

Kivéve az autópályások ST-i amiben van még egy kis okosítás is...a jendőjbácsik tavalyi elmondása alapján. Grin

Egyik autós műsorban tesztelték őket, és gyáriak(1-2 hete)...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13808 Dátum: 2007.10.09 kedd, 14:39:02 »

Sziasztok!

2003-as kombi hátsó futóműben a nagy lengőkarokban cserélhetők a szilentek? Ma megrendeltem a cromaxnál, de kiderült, hogy csak komplett lengőkar van, de azokban is csak a belső oldali szilent van benne, külső oldalra nem tudnak adni.

Köszi!

Arrabonus

Nézz tovább, mert már lehet ezeket külön is kapni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13809 Dátum: 2007.10.09 kedd, 14:40:18 »

Par napja kicsereltem az alapjarati mocit es megszunt nehany problema. Hideg moci inditasnal mar nem fullad le es nem ingadozik az alapjarat. A 2000 alatti rangatas ugy tunik megszunt. Es ami erdekes, hogy jobban megy a gep. Azota mar eljutott a tudatomig, hogy az alapjarati bizony menet kozben is besegit a pimpampo szelep mukodesebe oly modon, hogy ad nemi plussz luftot a mocinak. Igy valceg a pimpampon es az alapjaratin atszokello szello adja a szukseges levegomennyiseget nemcsak alapjaraton. Legalabbis ezaz elmeletem.
Szal most nagy az orom bodotag  Grin

Ezt már asszem a 3. vagy 4. helyen olvasom! Zacci!!!! Valld be hányadik KV-nál jársz?
És mi van, ha eddig akadályozott? Mert igazából az mást nem nagyon tud a rendes működésen kívül, ha koszos...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13810 Dátum: 2007.10.09 kedd, 14:42:21 »

Igen. 1ik usernek a gyereke hivta a pillango szelepet pimpamponak Cool

Mostantól hívjatok "1ik user"-nek... Undecided
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #13811 Dátum: 2007.10.10 szerda, 12:07:22 »

Sziasztok!

2003-as kombi hátsó futóműben a nagy lengőkarokban cserélhetők a szilentek? Ma megrendeltem a cromaxnál, de kiderült, hogy csak komplett lengőkar van, de azokban is csak a belső oldali szilent van benne, külső oldalra nem tudnak adni.

Köszi!

Arrabonus

Nézz tovább, mert már lehet ezeket külön is kapni!

Merre induljak?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13812 Dátum: 2007.10.10 szerda, 12:14:11 »

Igen. 1ik usernek a gyereke hivta a pillango szelepet pimpamponak Cool

Mostantól hívjatok "1ik user"-nek... Undecided

Huh?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13813 Dátum: 2007.10.10 szerda, 12:14:51 »

Sziasztok!

2003-as kombi hátsó futóműben a nagy lengőkarokban cserélhetők a szilentek? Ma megrendeltem a cromaxnál, de kiderült, hogy csak komplett lengőkar van, de azokban is csak a belső oldali szilent van benne, külső oldalra nem tudnak adni.

Köszi!

Arrabonus

Nézz tovább, mert már lehet ezeket külön is kapni!

Merre induljak?

Mondjuk egy szerviz fele.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13814 Dátum: 2007.10.10 szerda, 13:54:22 »

Merre induljak?

nagyauto.hu
Solymár Ford
Vik a fórumon...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13815 Dátum: 2007.10.10 szerda, 13:55:58 »

Huh?

Talán én írtam a cikkben?...... Huh?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13816 Dátum: 2007.10.10 szerda, 13:57:09 »

Huh?

Talán én írtam a cikkben?...... Huh?

Milyen cikkben ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13817 Dátum: 2007.10.10 szerda, 14:02:56 »

Milyen cikkben ?

Na jó: a levegőrendszer karbantartása címűben, és az én kisfiam mondta... Cool
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13818 Dátum: 2007.10.10 szerda, 14:37:35 »

Milyen cikkben ?

Na jó: a levegőrendszer karbantartása címűben, és az én kisfiam mondta... Cool

ahaaaam. Sorry ! Nekem csak az maradt meg a punnyadt agyamban, hogy valaki ecce rmeselte, hogy a kisfia pimpamponak hivta a pillango szelepet. Ez annyira aranyos volt, hogy bennem maradt Cool
Naplózva

blah blah blah
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #13819 Dátum: 2007.10.10 szerda, 21:43:40 »

Merre induljak?

nagyauto.hu
Solymár Ford
Vik a fórumon...
Köszi! Utánajárok!
Naplózva
dr
Vendég
« Új hozzászólás #13820 Dátum: 2007.10.13 szombat, 17:46:35 »

sziasztok!

nem akarok itt rinyalni, de leirom a tortenetem, hatha okul valaki belole.
van egy 2003-as TDCI auomata mondeom, majdnem full extras.  60ezer kilometerrel vettem 2 eve, azota beletettem meg 60at. nem volt semmi gond vele, 20ezrenkent becsuletesen csinaltam a kotelezoket, valag penzem ment rá. aztan elertem a 100ezredik kilomter korneyekre, amikor is bécs kellos kozepen ugy dontott a drága, hogy felforralja a vizet. persze hetvegen. ok. automento, hazahozas, szerviz, mar 100 ezer forintnal jartam, es szerelo meg nem nezett a kocsira. megszakertik, ok hello, a vizpumpa hello. csere lesz, de mivel ez ford fil do diferensz, csak ugy lehet cserelni, hogy ha a szervoszivattyut is cserelik. szoval nyissam a penztarcam. aztan nagy kedvesen kiötölték, hogy egy transit szivttyuja pont kompatibilis,es ugy csak 80 ezer lesz a 200 helyett. jolvan. kifizettem, legyen jo, szerettem a kocsit.
eltellt 1 honap, egyik naprol a masikra a kilometerora es a digitalis muszerek leparkoltak. hello, szerviz. 2 hetes kutatas, orszagosszes fordszervize felhiv, teljes muszerfal cserevel ijesztegetés, masik kocsibol muszarfal kiszedese, azzal is rossz, muszerfal csere elvetése, tovabbi fejvakarás. aztan vhol vmi fordszervizbe egy okos kitalalta: *** az akkumulator, az inditas utan nem tud a kompjuter bootolni. (teszem hozza gyujtasnal mukodot minden). oksa, uj akksi megvasarlasa.
kozben osszedobták a 100 ezres szervizt is, hoppa lengescsillapotok meg minden *** csere, de ez meg sem lepett.

aztan tegnap este, zuzok az autopalyan iszonytato 130-al, amikor is az izitas jelo kis lampa elkezd villogni. jajj nagy a baj, panikszeru telefonalgatas. menjek haza, nem fog meghalni, ez nem olyan gond. reggel feliv ford, persze csak hetkoznap, de kegyesen megnezik hetfon. kiolvassak a hibat. ok. (ha mindent nem a csaladom intezte volna, az oszes szabadnapomat a fordban toltottem volan iden). gondoltam ma elugorhatok a nemtulmessze levo boltba a géppel:
megyek, kerreg. gaztadok, megjobban kerreg. veritek izgalom para.
visszafordulok, motor elveszti a fonalat. auto kuszkodik, a kertbe mar 0,2km/h-val jovok be, dől a füst, iszonyat budos jon amotorbol. mindenzt 1 (egy) héttel a 120 ezres kotelezo utan.

mi lesz holnap? trler, szerviz, es latom, hogy 100 alatt nem uszom meg.
csak en szopok ennyit a mondeoval?Huh?? rossz napon szuletett a gép, vagy ez tenyleg allandoan elromlik??? vagy 120e km az mar sok? keressek tobbet es 100ezrenkent csereljek kocsit?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13821 Dátum: 2007.10.13 szombat, 17:56:10 »

sziasztok!

nem akarok itt rinyalni, de leirom a tortenetem, hatha okul valaki belole.
van egy 2003-as TDCI auomata mondeom, majdnem full extras.  60ezer kilometerrel vettem 2 eve, azota beletettem meg 60at. nem volt semmi gond vele, 20ezrenkent becsuletesen csinaltam a kotelezoket, valag penzem ment rá. aztan elertem a 100ezredik kilomter korneyekre, amikor is bécs kellos kozepen ugy dontott a drága, hogy felforralja a vizet. persze hetvegen. ok. automento, hazahozas, szerviz, mar 100 ezer forintnal jartam, es szerelo meg nem nezett a kocsira. megszakertik, ok hello, a vizpumpa hello. csere lesz, de mivel ez ford fil do diferensz, csak ugy lehet cserelni, hogy ha a szervoszivattyut is cserelik. szoval nyissam a penztarcam. aztan nagy kedvesen kiötölték, hogy egy transit szivttyuja pont kompatibilis,es ugy csak 80 ezer lesz a 200 helyett. jolvan. kifizettem, legyen jo, szerettem a kocsit.
eltellt 1 honap, egyik naprol a masikra a kilometerora es a digitalis muszerek leparkoltak. hello, szerviz. 2 hetes kutatas, orszagosszes fordszervize felhiv, teljes muszerfal cserevel ijesztegetés, masik kocsibol muszarfal kiszedese, azzal is rossz, muszerfal csere elvetése, tovabbi fejvakarás. aztan vhol vmi fordszervizbe egy okos kitalalta: *** az akkumulator, az inditas utan nem tud a kompjuter bootolni. (teszem hozza gyujtasnal mukodot minden). oksa, uj akksi megvasarlasa.
kozben osszedobták a 100 ezres szervizt is, hoppa lengescsillapotok meg minden *** csere, de ez meg sem lepett.

aztan tegnap este, zuzok az autopalyan iszonytato 130-al, amikor is az izitas jelo kis lampa elkezd villogni. jajj nagy a baj, panikszeru telefonalgatas. menjek haza, nem fog meghalni, ez nem olyan gond. reggel feliv ford, persze csak hetkoznap, de kegyesen megnezik hetfon. kiolvassak a hibat. ok. (ha mindent nem a csaladom intezte volna, az oszes szabadnapomat a fordban toltottem volan iden). gondoltam ma elugorhatok a nemtulmessze levo boltba a géppel:
megyek, kerreg. gaztadok, megjobban kerreg. veritek izgalom para.
visszafordulok, motor elveszti a fonalat. auto kuszkodik, a kertbe mar 0,2km/h-val jovok be, dől a füst, iszonyat budos jon amotorbol. mindenzt 1 (egy) héttel a 120 ezres kotelezo utan.

mi lesz holnap? trler, szerviz, es latom, hogy 100 alatt nem uszom meg.
csak en szopok ennyit a mondeoval?Huh?? rossz napon szuletett a gép, vagy ez tenyleg allandoan elromlik??? vagy 120e km az mar sok? keressek tobbet es 100ezrenkent csereljek kocsit?

Melyik szervízbe vitted az autót?
Alapvetően a többségnek nincsenek ilyen gondjai, de van pár "szerencsétlen" ember akinek szintén sok gondja van. Az érdekes az, hogy vagy teljesen tűnetmentes valakiknél az autó, vagy a másik véglet, hogy minden bexarik.... Szerencsére ez utóbbi a kevesebb.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
dr
Vendég
« Új hozzászólás #13822 Dátum: 2007.10.13 szombat, 18:13:15 »

mivel az egyetlen hivatalos ford a kozelemben a siófoki megnemmondom a nevét szalon, oda hordom, amióta megvettem.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #13823 Dátum: 2007.10.13 szombat, 19:21:46 »

mivel az egyetlen hivatalos ford a kozelemben a siófoki megnemmondom a nevét szalon, oda hordom, amióta megvettem.
Szia "dr"!
Itthoni az autó, vagy kinntről lett behozva? Valami itt nem okés! Ennyi évesen, és ennyi Km-el nem kellene ezeket a "tüneteket" produkálnia. Volt itt a fórumon, TDCi 270e Km-el, és semmi baja nem volt még!
Ha esetleg alkatrészek kellenének, van pénztárca-kímélő megoldás is. www.nagyauto.hu
Ha csalódtál egy szervízben tovább ne erőltesd! Biztos van elérhető távolságban Siófoktól másik Ford-szervíz is...
Azt tudni kell, egy évben legalább 1x kell hogy lássa a márkaszervíz valamelyike a Mondeót, így érvényes csak a 12 éves átrozsdásodási garancia, többek közt.
Kérdezd meg Zoli 79-et, Veszprém környékén hova érdemes vinni szervízre a Mondeót!
Üdv.
Naplózva
dr
Vendég
« Új hozzászólás #13824 Dátum: 2007.10.13 szombat, 19:35:07 »

németországban vettem, ismerős által, első tulajtól, egy idős bácsika volt, polgármester, és csak dolgozni járt vele. ha átvertek, akkor nagyon jól csinlálták, mert többszálon is ellenőriztem a dolgot.

a szervizben csalodas csak egy dolog, itt magaban az autoban kezdek nem hinni. szomoru, mert apukam pont par hete dontotte el, hogy vesz egy mk4-est, mert anynira tetszett neki az enyem.

van siofokon egy masik ford, ami nem szalon, de allitolag az is hivatalos szerviz. lehet beprobalom azt.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #13825 Dátum: 2007.10.13 szombat, 21:27:09 »

németországban vettem, ismerős által, első tulajtól, egy idős bácsika volt, polgármester, és csak dolgozni járt vele. ha átvertek, akkor nagyon jól csinlálták, mert többszálon is ellenőriztem a dolgot.

a szervizben csalodas csak egy dolog, itt magaban az autoban kezdek nem hinni. szomoru, mert apukam pont par hete dontotte el, hogy vesz egy mk4-est, mert anynira tetszett neki az enyem.

van siofokon egy masik ford, ami nem szalon, de allitolag az is hivatalos szerviz. lehet beprobalom azt.
Én veszprémi vagyok és általában ha kell alkatrész akkor vagy a nagykanizsai fordot zaklatom vagy a Wyctort a fórumról.
Köteező szervizeket általában nem szakszervízben csináltatom mert azok lehúzósak szerintem nagyon.
Ha mégis szakszervíz mellett maradsz akkor az anyagot érdemes magadnak vinni és az autó mellett állni.
Ha nem engedik?Akkor menj át egy másik szervízbe!!! Tárt karokkal várnak, hogy ott hagyd azt a pénzt amit munkadíjnak hívnak.
Az én autómban 191 ezer van és eddig a kötelezőn és féktárcsa és betét cserén kívűl nem nagyon volt semmi problémám vele.
Vagyis egyszer egy őzike beavart, de így legalább szebb lett az autóm(F2).
Röviden ennyi.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #13826 Dátum: 2007.10.14 vasárnap, 00:46:33 »

dr!

Azt irod, hogy a közelező szervizre otthagysz egy valag pénzt.

Legközelebb vásárolj be a nagyauto.hu-n.
Most vettem 6 liter gyári Ford olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Ez volt 22.000 ft.
A munkálatok elvégzése válasz lelkiismeretes maszekot, max. 3-5 ezerért megoldja a szervizt.
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13827 Dátum: 2007.10.14 vasárnap, 09:35:41 »

dr!

sztem nagyon jol csinálták az átverést... Undecided

én már nem bizok senkiben sem....
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13828 Dátum: 2007.10.14 vasárnap, 19:11:04 »

lenne egy kérdésem: a v6 motor hány loerös?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13829 Dátum: 2007.10.14 vasárnap, 19:24:23 »

lenne egy kérdésem: a v6 motor hány loerös?
kb170LE kb125KW 
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
greko
Vendég
« Új hozzászólás #13830 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 00:06:08 »

Sziasztok, egy gyors kérdés: a Mondeo III TDDI karosszériája horganyzott lemez vagy sem? Előre is köszi a választ.

Greko

MK3 TDDI kombi
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #13831 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 09:01:31 »

lenne egy kérdésem: a v6 motor hány loerös?

A 2.5 ös vagy 3.0 ás? az előbbi 170(ahogy Ragasits írja), utóbbi 204.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13832 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 09:20:45 »

Tegnap végre szétszedtem a zárakat, mielőtt a hideg idő bejön (jött).
Bal első ajtó, mivel ez szokta a gondot okozni. Csatlakozót lehúztam és WD 40-et adtam mindenhova ahol értem, holott a zár vezérlő egy zárt doboz. Csomagtartót is szétszedtem, minden csatlakozóba fújtam és leszigeteltem a rendzsámtáblavilágítás burkolatát (Fusim hiába figyelmeztetett mégis eltörtem a világítás egyik érintkezőjét)....ÉS LÁSS CSODÁT!!!!
Ma reggel, jó hideg párás volt az idő, és az eredmény magáért beszélt: simán nyíltak a zárak, nem zárt vissza (eddig ez szokásos volt) és a csomagtartó rögtön nyílt a kilinccsel és  belső nyitóval egyaránt!!! Grin Grin Grin
Ezek szerint megéri a macerát. Rendszámtáblavilágításért meg majd elmegyek a bontóba...akkor is megérte! Cool

Fusim!
Köszi a tanácsokat! wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13833 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 09:26:25 »

Tegnap végre szétszedtem a zárakat, mielőtt a hideg idő bejön (jött).
Bal első ajtó, mivel ez szokta a gondot okozni. Csatlakozót lehúztam és WD 40-et adtam mindenhova ahol értem, holott a zár vezérlő egy zárt doboz. Csomagtartót is szétszedtem, minden csatlakozóba fújtam és leszigeteltem a rendzsámtáblavilágítás burkolatát (Fusim hiába figyelmeztetett mégis eltörtem a világítás egyik érintkezőjét)....ÉS LÁSS CSODÁT!!!!
Ma reggel, jó hideg párás volt az idő, és az eredmény magáért beszélt: simán nyíltak a zárak, nem zárt vissza (eddig ez szokásos volt) és a csomagtartó rögtön nyílt a kilinccsel és  belső nyitóval egyaránt!!! Grin Grin Grin
Ezek szerint megéri a macerát. Rendszámtáblavilágításért meg majd elmegyek a bontóba...akkor is megérte! Cool

Fusim!
Köszi a tanácsokat! wave

Ne vegyél használt világítást mind rohad, nem drága az új, és mintha lenne mennyországos készletbe is belőle, hívd fel Áky-t Petrányi vagy Kosztyu Tommyt AutoFortnál megnézik. Lehet mintha MKI MKII MKIII ugyanaz lenne?
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13834 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 09:31:32 »


Ne vegyél használt világítást mind rohad, nem drága az új, és mintha lenne mennyországos készletbe is belőle, hívd fel Áky-t Petrányi vagy Kosztyu Tommyt AutoFortnál megnézik. Lehet mintha MKI MKII MKIII ugyanaz lenne?

Az a baj, hogy a burkolat is kellene, mert a 4 csavarból az egyik eltörte a műanyagot, mivel abba van beágyazva a csavar feje. Érdekes, hogy csak az egyik csavar volt összerohadva. Most meg nem fekszik fel rendesen a burkolat.

De ha lehet külön kapni csak azt a kis nyavajás műanyaglapot foglalattal akkor mindenképpen újat veszek. Köszi!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13835 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 09:38:20 »

sziasztok!

mi lesz holnap? trler, szerviz, es latom, hogy 100 alatt nem uszom meg.
csak en szopok ennyit a mondeoval?Huh?? rossz napon szuletett a gép, vagy ez tenyleg allandoan elromlik??? vagy 120e km az mar sok? keressek tobbet es 100ezrenkent csereljek kocsit?

Sajnos ebben benne van minden. A gep, az evek,a kilometerek es nemi pech. De ha ez vigasztal, akkor nem TE vagy az egyetlen, aki sokat koltott mar az autojara. MKIII dizlinel kulonosen ervenyes, hogy az auto 100-150e km-nel el kezdi visszakerni a fogyasztason megsporolt penzt.
1et tudni kell. Ezek az autok mar nem a regi megbizhato gepek. Persze van akinek elment mar 270e-ret gyari porlasztoval, de sajna egyaltalan nem eza jellemzo. A jellemzobb az, hogy 150-200e km-nel gyakorlatilag darabjaira hullik a gep, ha nem koltesz ra par 100 ezrest.
A muszerfal power off mondjuk egyaltalan nem jellemzo hiba. Azt nyugodtan irhatod a pech szamlajara. A tobbi sajna nem egyedi eset. 8(
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13836 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 09:46:59 »

Arra tud valaki valami jo megoldast (cseren kivul), hogy a frissen cserelt hatso fekjeim ne egjenek le 2sec alatt ? Eza rohadek feknyereg termeszetesen tipushibabol adodoan berohadt, es ha behuzom a kezifeket, majd kiengedem, nem old teljesen a fek es melegszik a tarcsa. A jobb oldalival van gond. A bal meg jo. Cserelni nem szeretnem, leven kb. 60e a komplett feknyereg, de akkor mar erdemesebb lenne az F2-es modositott feknyerget feltenni. Igen am, de ahhoz mas betet kell, meg masik nyereg tarto, ergo cserelhetnem mind2 oldali feknyerget+betetet nem kis osszegert. Ha meg a regit veszem, az meg ugyis be fog rohadni megint. A szervizben megjarattak, befujkaltak csavarlazitoval, meg adtak neki zsirt, de nem fuztek hozza sok remenyt.
A hatso tarcsak, betetek, kotelek es a kezifekkar vadi uj gyari.
Komolyan mondom a fax kivan mar a Mondeoval  Embarrassed
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13837 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 10:08:36 »

Az a baj, hogy a burkolat is kellene, mert a 4 csavarból az egyik eltörte a műanyagot, mivel abba van beágyazva a csavar feje. Érdekes, hogy csak az egyik csavar volt összerohadva. Most meg nem fekszik fel rendesen a burkolat.

De ha lehet külön kapni csak azt a kis nyavajás műanyaglapot foglalattal akkor mindenképpen újat veszek. Köszi!

sztem EZ! a bontóban felejtős alkatrész. többet mászkálsz utánna (főleg, ha rozsdás foglalatúak kerülnek az utadba) mint amenyibe kerül. én is megvettem az újat, mert nem világított, és a kis lemez foglalat volt eltörve. ha nem kérsz számlát még némi kedvezményt is számolnak.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13838 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 10:18:17 »

Az a baj, hogy a burkolat is kellene, mert a 4 csavarból az egyik eltörte a műanyagot, mivel abba van beágyazva a csavar feje. Érdekes, hogy csak az egyik csavar volt összerohadva. Most meg nem fekszik fel rendesen a burkolat.

De ha lehet külön kapni csak azt a kis nyavajás műanyaglapot foglalattal akkor mindenképpen újat veszek. Köszi!

sztem EZ! a bontóban felejtős alkatrész. többet mászkálsz utánna (főleg, ha rozsdás foglalatúak kerülnek az utadba) mint amenyibe kerül. én is megvettem az újat, mert nem világított, és a kis lemez foglalat volt eltörve. ha nem kérsz számlát még némi kedvezményt is számolnak.

Ennyiért persze, hogy újat veszek!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13839 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 10:24:52 »

Arra tud valaki valami jo megoldast (cseren kivul), hogy a frissen cserelt hatso fekjeim ne egjenek le 2sec alatt ? Eza rohadek feknyereg termeszetesen tipushibabol adodoan berohadt, es ha behuzom a kezifeket, majd kiengedem, nem old teljesen a fek es melegszik a tarcsa. A jobb oldalival van gond. A bal meg jo. Cserelni nem szeretnem, leven kb. 60e a komplett feknyereg, de akkor mar erdemesebb lenne az F2-es modositott feknyerget feltenni. Igen am, de ahhoz mas betet kell, meg masik nyereg tarto, ergo cserelhetnem mind2 oldali feknyerget+betetet nem kis osszegert. Ha meg a regit veszem, az meg ugyis be fog rohadni megint. A szervizben megjarattak, befujkaltak csavarlazitoval, meg adtak neki zsirt, de nem fuztek hozza sok remenyt.
A hatso tarcsak, betetek, kotelek es a kezifekkar vadi uj gyari.
Komolyan mondom a fax kivan mar a Mondeoval  Embarrassed

sajnos amit ki tudok venni a dologból, az csak felületi kezelés volt Sad egy berohadt féknyereg ettől sose fog meggyógyulni! utánna kell járni kicsit, h lehet e kapni hátsó féknyereg felújító készletet. bár cromax oldalán én nem találtam csak 2000 évjárat előttihez valót, ettől függetlenül nem hiszem, h ne lenne a későbbiekhez valahol. főleg ha ennyire nyűgös a dolog. szal le kell venni a nyerget komplett, és apróra szedni. minden 1es darabját külön külön megtisztítani, és 1 kis polírral (monnyuk 1000 szemcsesűrűségű csiszpapírral) tökéletesíteni a dolgot. aztán a felújítókészletben található dolgokat ki kell cserélgetni és összerakni jól Smiley a porvédőket sehonnan nem elfelejteni, különben az egész fáradtágos munka (ebben a jóidőben) mindössze max 1 hónapig tart. ha hozzáértő emberke lelkiismeretesen csinálja akkor a következő fékbetétezésig el is lehet felejteni, h ott valamikor probléma volt Smiley de lehet h akár tovább is. mindenesetre én a felújítás miatt a következő betétezésnél ajánlanám az ismételt szervízt neki.

hjahhh... és ne hagy magad, h a dugattyúhoz felesleges nyúlni, inkább keress másik embert a műveletre, mert pont ott van a kutya elásva!!!
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 10:28:15 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13840 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 10:33:00 »

Arra tud valaki valami jo megoldast (cseren kivul), hogy a frissen cserelt hatso fekjeim ne egjenek le 2sec alatt ? Eza rohadek feknyereg termeszetesen tipushibabol adodoan berohadt, es ha behuzom a kezifeket, majd kiengedem, nem old teljesen a fek es melegszik a tarcsa. A jobb oldalival van gond. A bal meg jo. Cserelni nem szeretnem, leven kb. 60e a komplett feknyereg, de akkor mar erdemesebb lenne az F2-es modositott feknyerget feltenni. Igen am, de ahhoz mas betet kell, meg masik nyereg tarto, ergo cserelhetnem mind2 oldali feknyerget+betetet nem kis osszegert. Ha meg a regit veszem, az meg ugyis be fog rohadni megint. A szervizben megjarattak, befujkaltak csavarlazitoval, meg adtak neki zsirt, de nem fuztek hozza sok remenyt.
A hatso tarcsak, betetek, kotelek es a kezifekkar vadi uj gyari.
Komolyan mondom a fax kivan mar a Mondeoval  Embarrassed

sajnos amit ki tudok venni a dologból, az csak felületi kezelés volt Sad egy berohadt féknyereg ettől sose fog meggyógyulni! utánna kell járni kicsit, h lehet e kapni hátsó féknyereg felújító készletet. bár cromax oldalán én nem találtam csak 2000 évjárat előttihez valót, ettől függetlenül nem hiszem, h ne lenne a későbbiekhez valahol. főleg ha ennyire nyűgös a dolog. szal le kell venni a nyerget komplett, és apróra szedni. minden 1es darabját külön külön megtisztítani, és 1 kis polírral (monnyuk 1000 szemcsesűrűségű csiszpapírral) tökéletesíteni a dolgot. aztán a felújítókészletben található dolgokat ki kell cserélgetni és összerakni jól Smiley a porvédőket sehonnan nem elfelejteni, különben az egész fáradtágos munka (ebben a jóidőben) mindössze max 1 hónapig tart. ha hozzáértő emberke lelkiismeretesen csinálja akkor a következő fékbetétezésig el is lehet felejteni, h ott valamikor probléma volt Smiley de lehet h akár tovább is. mindenesetre én a felújítás miatt a következő betétezésnél ajánlanám az ismételt szervízt neki.

hjahhh... és ne hagy magad, h a dugattyúhoz felesleges nyúlni, inkább keress másik embert a műveletre, mert pont ott van a kutya elásva!!!

A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
Felujito keszlet nincs. Az egesz konstrukcio el van szurva. Ezert is terveztek at a komplett feknyerget. Szal a Ford-nal meg a feknyereg is "kopo" alkatresz lett. kb. 4evet bir egy uj nyereg.
Most annyit csinaltak, hogy jol befujkaltak csavarlazitoval es megjarattak. Az ominozus csavart meg sem probaltak kitekerni. Valceg eselytelen lenne. Nem konkretan a dugattyuval van baj, hanem azzal a pici mechanikaval, amire a bowden csatlakozik. Van rajta egy rugo, ami vissza huzna a betetet, de annyira be van allva az egezs, hogy aza bazi eros rugos sem birja mozgatni, igy szepen hozza er a betet a tarcsahoz.
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 10:35:49 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13841 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 10:38:55 »

A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
Felujito keszlet nincs. Az egesz konstrukcio el van szurva. Ezert is terveztek at a komplett feknyerget. Szal a Ford-nal meg a feknyereg is "kopo" alkatresz lett. kb. 4evet bir egy uj nyereg.
Most annyit csinaltak, hogy jol befujkaltak csavarlazitoval es megjarattak. Az ominozus csavart meg sem probaltak kitekerni. Valceg eselytelen lenne. Nem konkretan a dugattyuval van baj, hanem azzal a pici mechanikaval, amire a bowden csatlakozik. Van rajta egy rugo, ami vissza huzna a betetet, de annyira be van allva az egezs, hogy aza bazi eros rugos sem birja mozgatni, igy szepen hozza er a betet a tarcsahoz.

erre csak azt mondom, h ne szervízzel egyeztess ezzel kapcs, hanem valami maszek szerelővel. a szervíz kevésbé javításcentrikus, mint 1 halandó szerelő. a karmantyúkat + le is lehet gyártatni, ha nincs más megoldás.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13842 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:04:16 »

Sajnos ebben benne van minden. A gep, az evek,a kilometerek es nemi pech. De ha ez vigasztal, akkor nem TE vagy az egyetlen, aki sokat koltott mar az autojara. MKIII dizlinel kulonosen ervenyes, hogy az auto 100-150e km-nel el kezdi visszakerni a fogyasztason megsporolt penzt.
1et tudni kell. Ezek az autok mar nem a regi megbizhato gepek. Persze van akinek elment mar 270e-ret gyari porlasztoval, de sajna egyaltalan nem eza jellemzo. A jellemzobb az, hogy 150-200e km-nel gyakorlatilag darabjaira hullik a gep, ha nem koltesz ra par 100 ezrest.
A muszerfal power off mondjuk egyaltalan nem jellemzo hiba. Azt nyugodtan irhatod a pech szamlajara. A tobbi sajna nem egyedi eset. 8(

Igyá KV-ét, és küldj vkit az elgurult gyógyszered után!
Majd felejtsd el a szervízt, és keress egy nem cukrász autószerelőt!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13843 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:04:25 »

A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
Felujito keszlet nincs. Az egesz konstrukcio el van szurva. Ezert is terveztek at a komplett feknyerget. Szal a Ford-nal meg a feknyereg is "kopo" alkatresz lett. kb. 4evet bir egy uj nyereg.
Most annyit csinaltak, hogy jol befujkaltak csavarlazitoval es megjarattak. Az ominozus csavart meg sem probaltak kitekerni. Valceg eselytelen lenne. Nem konkretan a dugattyuval van baj, hanem azzal a pici mechanikaval, amire a bowden csatlakozik. Van rajta egy rugo, ami vissza huzna a betetet, de annyira be van allva az egezs, hogy aza bazi eros rugos sem birja mozgatni, igy szepen hozza er a betet a tarcsahoz.

erre csak azt mondom, h ne szervízzel egyeztess ezzel kapcs, hanem valami maszek szerelővel. a szervíz kevésbé javításcentrikus, mint 1 halandó szerelő. a karmantyúkat + le is lehet gyártatni, ha nincs más megoldás.

milyaza karmantyu ? Merre talalom ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13844 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:05:15 »

milyaza karmantyu ? Merre talalom ?

Na itt kezdődnek a tapasztalati problémák...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13845 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:07:10 »

A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.

A probléma továbbra is az, hogy nem hozzáértő emberekkel szereltetsz!!!
Az én szakim egyáltalán nem ilyed meg egy látszólag belerohadt csavartól, hanem vagy 5 féle módszerrel nekiáll, és az egyikkel kiszedi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13846 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:09:37 »

milyaza karmantyu ? Merre talalom ?

Na itt kezdődnek a tapasztalati problémák...

Tapasztalati problemak ? En vagyok a szerelo vazzeg ? Nem ! Akkor miert is kene tudnom hol es merre talalom azta karmantyut ? Gondolom a tapasztalatlansagom miatt rohadt be az egesz ugy ahogy van.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13847 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:12:05 »

A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.

A probléma továbbra is az, hogy nem hozzáértő emberekkel szereltetsz!!!
Az én szakim egyáltalán nem ilyed meg egy látszólag belerohadt csavartól, hanem vagy 5 féle módszerrel nekiáll, és az egyikkel kiszedi...

Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13848 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:12:34 »

Tapasztalati problemak ? En vagyok a szerelo vazzeg ? Nem ! Akkor miert is kene tudnom hol es merre talalom azta karmantyut ? Gondolom a tapasztalatlansagom miatt rohadt be az egesz ugy ahogy van.

Nem! Ezért hiszel nekik!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13849 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:17:10 »

Tapasztalati problemak ? En vagyok a szerelo vazzeg ? Nem ! Akkor miert is kene tudnom hol es merre talalom azta karmantyut ? Gondolom a tapasztalatlansagom miatt rohadt be az egesz ugy ahogy van.

Nem! Ezért hiszel nekik!
Sajat szememmel lattam, hogy alig biiirt mozogni aza franya szerkezet. Most vagy megprobaljak kitekerni, szetszedni es ha beletorik a csavar, akkor ott marad a gep, vagy fujkaljak es lesz valami. Mindenkeppen xopas a vege, es ezaz amibol mar egy picit elegem van.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.