Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:27:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
758
759
760
761
762
763
764
[
765
]
766
767
768
769
770
771
772
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21480122 alkalommal)
edk
és 220 vendég van a témában
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38200 Dátum:
2012.07.07 szombat, 11:37:30 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.07 szombat, 11:35:30
Egy elm327 vagy valami hasonló egyszerűvel is lehet 10-15eft kb egy egyszerű codescanner. Szervizben meg 5eft alatt nem állnak veled szóba ezért. Hamar megtérül.
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38201 Dátum:
2012.07.07 szombat, 12:21:02 »
Tegnap du az egri MOL-nál tankoltam, de már nem tudtam onnan elhajtani.
Nem indult be, aksira gyanakodtunk, bikázva sem indult.
Aksi jó, önindító jó, de az inmobilizer nem ad rá üzemanyagot....
Köszönöm mindenkinek a telós segítséget, amit tegnap délutántól ma reggelig kaptam (Alf, Gin, Jobbikviktor, Relhist külön köszönet). Sajnos az autó a pótkulccsal sem indul, azt sem ismeri fel. Végig lett lámpázva az összes bizti, semmi.
A gyújtáskapcsoló I és II állásában a szokásos dolgok lezajlanak (izzítás, légzsák aktivizálás, stb.), de a III állásba fordításkor semmi sem történik, csak az inmobilizer lámpája veszettül villog. Többen is kijöttek segíteni, megálltak Mondeósok, de nem tudtuk megoldani.
Nem tárolt hibakódot sem, üres teljesen
Az éjjel benne aludtam, de ma haza kell jönnöm. Ott kellett hagynom egy szervizben, ahol hétfő reggelig pihen.
Akkor jön elektromos szaki, aki megkeresi a hibát.
Nem haragszom az autóra, mert nem ismer fel, ezért meggátolja hogy ellopjam.
(Mint a szigeten felejtett japán katona
....lő az övéire is, oszt nincs is háború)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.07 szombat, 12:24:10 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38202 Dátum:
2012.07.07 szombat, 14:30:40 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.07 szombat, 12:21:02
Tegnap du az egri MOL-nál tankoltam, de már nem tudtam onnan elhajtani.
Nem indult be, aksira gyanakodtunk, bikázva sem indult.
Aksi jó, önindító jó, de az inmobilizer nem ad rá üzemanyagot....
Köszönöm mindenkinek a telós segítséget, amit tegnap délutántól ma reggelig kaptam (Alf, Gin, Jobbikviktor, Relhist külön köszönet). Sajnos az autó a pótkulccsal sem indul, azt sem ismeri fel. Végig lett lámpázva az összes bizti, semmi.
A gyújtáskapcsoló I és II állásában a szokásos dolgok lezajlanak (izzítás, légzsák aktivizálás, stb.), de a III állásba fordításkor semmi sem történik, csak az inmobilizer lámpája veszettül villog. Többen is kijöttek segíteni, megálltak Mondeósok, de nem tudtuk megoldani.
Nem tárolt hibakódot sem, üres teljesen
Az éjjel benne aludtam, de ma haza kell jönnöm. Ott kellett hagynom egy szervizben, ahol hétfő reggelig pihen.
Akkor jön elektromos szaki, aki megkeresi a hibát.
Nem haragszom az autóra, mert nem ismer fel, ezért meggátolja hogy ellopjam.
(Mint a szigeten felejtett japán katona
....lő az övéire is, oszt nincs is háború)
reméljük nem lesz komoly baj.szerintem a patch modul dobta el az agyát.Újra progizzák,és ismét szól majd a 4lövetű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38203 Dátum:
2012.07.07 szombat, 14:45:43 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2012.07.07 szombat, 09:06:45
Help! Nem jár ma valaki Siófok felé? Elrepedt a kiegyenlitő tartályom. Vennék egyet. Benzines 2000 -es.
Mennyi viz kell egy üres rendszerbe?
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38204 Dátum:
2012.07.07 szombat, 14:54:09 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2012.07.07 szombat, 14:45:43
Mennyi viz kell egy üres rendszerbe?
6-7 liter körül van úgyrémlik, de mindenképp tölts bele fagyállót is, az ad kenést a vízpumpának.
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38205 Dátum:
2012.07.07 szombat, 15:08:28 »
Idézetet írta: Conor - 2012.07.07 szombat, 14:54:09
6-7 liter körül van úgyrémlik, de mindenképp tölts bele fagyállót is, az ad kenést a vízpumpának.
Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38206 Dátum:
2012.07.07 szombat, 15:21:25 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2012.07.07 szombat, 14:45:43
Mennyi viz kell egy üres rendszerbe?
Tisztelt Fórumtárs!
5 liter Ford -70° C -os fagyáló koncentrátum, és 5 liter ion cserélt viz keveréke.(pontosan 10.2 l diesel esetén)
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.07 szombat, 15:23:21 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38207 Dátum:
2012.07.07 szombat, 15:45:49 »
Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat. Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38208 Dátum:
2012.07.07 szombat, 17:01:17 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.07.07 szombat, 15:45:49
Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat. Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
Miénkben 350ezer van, és Ford Formula F 5W-30 megy bele. Kicsit csipeget, de nem vészes, olajfogyásnál úgysem olajat kell váltani, hanem
problémát megszüntetni.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38209 Dátum:
2012.07.07 szombat, 17:11:50 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.07.07 szombat, 15:45:49
Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat. Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
Tisztelt Fórumtárs!
A Fórumon nagyon sokan használjuk A Ford által ajánlott, Ford Formula 5W30 olajat. Minden probléma nélkül. Árban és minőségben elfogadható, és 10-15 ezer Km-ént cseréljük. Minden más minőségi 5W30 (nem TESCÓS) olaj megfelelő, de árban rosszabbul jössz ki mint a FORD olajjal. Teljes feltöltási mennyiség 6 liter.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38210 Dátum:
2012.07.07 szombat, 18:01:27 »
Sziasztok!
Beszart a gyújtáskapcsolóm,nem tudom elforditani a kulcsot.........tipp esetleg?
Cserélem is lassan,de jó lenne még pár napot használni...........járt már így valaki??
Naplózva
gyu1978
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38211 Dátum:
2012.07.07 szombat, 19:54:28 »
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?Miért ég folyamatosan a féklámpám?Ha kiveszem a biztosítékot akkor meg nem ég,de a ventilátort sem tudom bekapcsolni.
Ötlet esetleg?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38212 Dátum:
2012.07.07 szombat, 20:09:42 »
Idézetet írta: gyu1978 - 2012.07.07 szombat, 19:54:28
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?Miért ég folyamatosan a féklámpám?Ha kiveszem a biztosítékot akkor meg nem ég,de a ventilátort sem tudom bekapcsolni.
Ötlet esetleg?
szia
fékpedálnál a kapcsolóra gyanakodnék............
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38213 Dátum:
2012.07.07 szombat, 20:27:24 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.07.07 szombat, 18:01:27
Sziasztok!
Beszart a gyújtáskapcsolóm,nem tudom elforditani a kulcsot.........tipp esetleg?
Cserélem is lassan,de jó lenne még pár napot használni...........járt már így valaki??
Nem lehet, hogy csak a kormányzár makacsolta meg magát? Nekem szokott időnként csinálni olyat. Kicsit erősebben megmozgatom a kormányt, míg meg nem találom a pontot, ahol engedi elfordítani a kulcsot.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38214 Dátum:
2012.07.07 szombat, 20:35:35 »
Idézetet írta: Conor - 2012.07.07 szombat, 20:27:24
Nem lehet, hogy csak a kormányzár makacsolta meg magát? Nekem szokott időnként csinálni olyat. Kicsit erősebben megmozgatom a kormányt, míg meg nem találom a pontot, ahol engedi elfordítani a kulcsot.
sajnos nem......akadozott néha,de most totál beállt.....
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38215 Dátum:
2012.07.07 szombat, 21:34:26 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.07.07 szombat, 20:35:35
sajnos nem......akadozott néha,de most totál beállt.....
Át kell lamellázni. Én a motortér zárnál csináltam meg anno.
Hihetetlen primitív szerkezet.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38216 Dátum:
2012.07.07 szombat, 21:58:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.07 szombat, 21:34:26
Át kell lamellázni. Én a motortér zárnál csináltam meg anno.
Hihetetlen primitív szerkezet.
hmm....megpróbálkozom vele....de előtte ki kell szerelni.........igaz hogy kormányt szét kell bontani??
Kecskemét és környékén valaki nem tud zárszerelőt?
Naplózva
Akiee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38217 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 01:10:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.04 szerda, 15:15:20
Mennyit akarod használni? Ha nincs meg a 25-30 ezer km futás éves szinten, akkor ne vegyél dízelt.
Ha egy rommá hajtott és rosszul karbantartott szekeret sikerül kifognod, mindegy, milyen gyártmány, ugyanúgy széjjelhull hamar. Ha sikerül egy normális példányt kifognod, ezzel sem lesz több bajod, mint tetszőleges másik gyártó tetszőleges modelljével.
AndyA
Mindenképp dieselt akarunk venni. Családnak kellene, városba furikázás, vidéki mama látogatás, nyaralás, bevásárlás stb....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38218 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 01:11:09 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.07.07 szombat, 15:45:49
Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat. Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
motorolaj Ford 5W-30 5 literes .CROMAX ÁR.
Ár: 7 100 Ft-tól
És még veszel 1 litert mert pontosan 6 liter megy bele.Aztán Go szürő-légszürő csere is!!!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 08:07:53 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Akiee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38219 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 01:48:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.04 szerda, 17:12:52
Mindenki akit megfogsz kérdezni/kivéve minket/ leakar beszélni.Engem sem érdekelt.A kötelezőt kikell ezen is meg a másikon is cserélni és kész.A fő dolog:pcsúcs-kettőstömegü lendkerék-esetlegt ha kell turbó nem olcsó!!!de a másiknál sem.Én már cseréltem rajta az enyémen pcsúcs-nagynyomásu szivattyút mert tönkre ment.Nem káromköpodtam mert tudtam ha megveszem akkor ez bekövetkezhet.Tudod nagyon sokszor csak néázek megveszik ezt a kocsit és utána jön a hú de sok az alkatrész.Jól nézd át esetleg vigyél magaddal valakit aki ért hozzá és utána itt meg kérdezel és megtanulsz mindent.Amelyik elakar romlani az elis fog mindegy milyen márka!!!!
Rendben, köszi a választ
Nézegetjük a használtpiacot, bár lehet mire arra jutunk, hogy veszünk egy másikat a mostani Mk1 mellé arra már az Mk4 is elég olcsó áron lesz kapható
Naplózva
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38220 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 09:13:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.08 vasárnap, 01:11:09
motorolaj Ford 5W-30 5 literes .CROMAX ÁR.
Ár: 7 100 Ft-tól
És még veszel 1 litert mert pontosan 6 liter megy bele.Aztán Go szürő-légszürő csere is!!!!!!
Tisztelt fórumtársak!Köszönöm a válaszokat,részemről nagyon hasznos,és kielégítő volt.üdv
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38221 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 09:48:26 »
Idézetet írta: László - 2012.07.07 szombat, 17:11:50
Tisztelt Fórumtárs!
A Fórumon nagyon sokan használjuk A Ford által ajánlott, Ford Formula 5W30 olajat. Minden probléma nélkül. Árban és minőségben elfogadható, és 10-15 ezer Km-ént cseréljük. Minden más minőségi 5W30 (nem TESCÓS) olaj megfelelő, de árban rosszabbul jössz ki mint a FORD olajjal. Teljes feltöltási mennyiség 6 liter.
Tisztelettel László!
A Ford Formula 5w-30 és a Motorcraft XR Synth 5w-30 olaj között van valami különbség, vagy csak a matrica?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.09 hétfő, 09:41:14 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38222 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 11:39:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.07 szombat, 14:30:40
reméljük nem lesz komoly baj.szerintem a patch modul dobta el az agyát.Újra progizzák,és ismét szól majd a 4lövetű.
Bárcsak így lenne! Azért még aggódom, mert nem hivatalos Ford szervizben van a gép, hanem a kőhajításra lévőben, ahová be tudtuk vontatni - egy általános szervizben (Top Auto).
Patch modult ők is tudnak progizni???
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38223 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 12:01:21 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.08 vasárnap, 11:39:24
Patch modult ők is tudnak progizni???
Szerintem azt csak gyári célműszerrel lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38224 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 12:10:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 12:01:21
Szerintem azt csak gyári célműszerrel lehet.
akkó feleslegesen vagyunk abban a szervizbe. Nem tudom mennyi óradíj után derül ki
Viszont nekem van leírásom a pats programozásról, amit a gyári kulcsokkal lehet véghezvinni master(piros) kulcs nélkül.
Ezt a leírást ma hajnalban találtam meg itthon.
Ki kéne próbálni majd a helyszínen. Ez az 1-es kulcs és a 2-es kulcs felváltva történő behelyezésével indul. Ez a felprogramozás volna az amire te gondoltál?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38225 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 12:22:42 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.08 vasárnap, 12:10:01
akkó feleslegesen vagyunk abban a szervizbe. Nem tudom mennyi óradíj után derül ki
Viszont nekem van leírásom a pats programozásról, amit a gyári kulcsokkal lehet véghezvinni master(piros) kulcs nélkül.
Ezt a leírást ma hajnalban találtam meg itthon.
Ki kéne próbálni majd a helyszínen. Ez az 1-es kulcs és a 2-es kulcs felváltva történő behelyezésével indul. Ez a felprogramozás volna az amire te gondoltál?
szerintem az a kulcsok felprogizása az autóhoz(a patch modulhoz).Ha eddig 2 kulcs sem működtette az immot,akkor lehet,hogy nem a kulcsokat felejtette el,hanem a patch modul hülyült meg.Tehát a hiba nem a kulcsokkal van,hanem az autóval.Ehhez kellhet a gyári célműszer.
Amúgy kipróbálhatod,veszteni nem vesztesz vele,csak időt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38226 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 13:05:21 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.08 vasárnap, 12:10:01
akkó feleslegesen vagyunk abban a szervizbe. Nem tudom mennyi óradíj után derül ki
Viszont nekem van leírásom a pats programozásról, amit a gyári kulcsokkal lehet véghezvinni master(piros) kulcs nélkül.
Ezt a leírást ma hajnalban találtam meg itthon.
Ki kéne próbálni majd a helyszínen. Ez az 1-es kulcs és a 2-es kulcs felváltva történő behelyezésével indul. Ez a felprogramozás volna az amire te gondoltál?
Nekem hasonló volt,
http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg564767#msg564767
nem mindegyik Ford szerviz tudja programozni.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38227 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 14:40:24 »
Nah, nem elég, h a motort "felujitottam kicsit" erre a klímám is becart :S Mi lehet a gondja, mikor rákapcsolom a motortérből olyan hang jön mintha vmi műanyag csattogna vhol :S éna szivattyúra gyanakszom, vmikor a 7en majd klímás is megnézi de még nem tom mikor ér majd rá
vkinek vmi ötlete??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38228 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 15:27:46 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.07.08 vasárnap, 14:40:24
Nah, nem elég, h a motort "felujitottam kicsit" erre a klímám is becart :S Mi lehet a gondja, mikor rákapcsolom a motortérből olyan hang jön mintha vmi műanyag csattogna vhol :S éna szivattyúra gyanakszom, vmikor a 7en majd klímás is megnézi de még nem tom mikor ér majd rá
vkinek vmi ötlete??
a generátorszíj nem szakadt el?A klímakuplung hibája okozhat ilyesmit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38229 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 15:39:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 15:27:46
a generátorszíj nem szakadt el?A klímakuplung hibája okozhat ilyesmit.
az bizti nem, akkor lett öszerakva, na meg akk a töltésem jelezne, nemde?? ha nincs bekapcsolva kocsinak semmi hangja
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38230 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 15:41:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.08 vasárnap, 09:48:26
A Ford Formula 5w-30 és a Motorcraft 5w-30 olaj között van valami különbség, vagy csak a matrica?
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy jó kérdés. Szerintem nincs. Ha nem tévedek a FORD beszálitója a CASTROL. A FORD- nak nincs saját olajcége.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38231 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 15:51:51 »
Idézetet írta: László - 2012.07.08 vasárnap, 15:41:06
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy jó kérdés. Szerintem nincs. Ha nem tévedek a FORD beszálitója a CASTROL. A FORD- nak nincs saját olajcége.
Tisztelettel László!
Az tény hogy a ford nem gyárt olajat hanem csak "cimkéz" hol castrol-t hol BP-t hol egyebet. Ha a ford gyárinak befogadja ezeket akkor nem kell aggódni.
Naplózva
Yabu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38232 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 15:55:14 »
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
Naplózva
2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38233 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 16:31:22 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 15:55:14
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
a vízpumpa biztos nem játszik szerepet a hibában. Vagy ez csak simán poén volt.....
Több oldarlól is nézhetjük a problémát.
Első körben turbőcső lukadás esélyes,ezért az ingadozás.Diagnosztika javasolt-turbónyomás mérés menet közben.
És vagy a generátorral vagy az akkuval van gond,és a generátor emelgeti a fordulatszámot.Ellenőrizni kell a töltö feszt,és áramot.Illetve csekkolni kell az akkumlátort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Yabu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38234 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 16:43:38 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 16:31:22
a vízpumpa biztos nem játszik szerepet a hibában. Vagy ez csak simán poén volt.....
Több oldarlól is nézhetjük a problémát.
Első körben turbőcső lukadás esélyes,ezért az ingadozás.Diagnosztika javasolt-turbónyomás mérés menet közben.
És vagy a generátorral vagy az akkuval van gond,és a generátor emelgeti a fordulatszámot.Ellenőrizni kell a töltö feszt,és áramot.Illetve csekkolni kell az akkumlátort.
Mindenképpen ellenőriztetem a gépet! Amikor a bólógatást írtam lehet nem voltam egészen pontos, de olyan érzés mintha az autó megtorpanna (bekapcsol valami, aztán meg kikapcsol) és az autó újra megindul.
Naplózva
2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38235 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 16:47:52 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 16:43:38
Mindenképpen ellenőriztetem a gépet! Amikor a bólógatást írtam lehet nem voltam egészen pontos, de olyan érzés mintha az autó megtorpanna (bekapcsol valami, aztán meg kikapcsol) és az autó újra megindul.
...talán a ventillátor vesz fel túl nagy áramot....vagy valami hasonló nagy fogyasztó,pl a klíma kompresszor.Kikell méretni mindnek az áramfelvételét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38236 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 17:14:37 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 15:55:14
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
2005-ös TDCi-nél láttam már ilyet. (Az is 2.2-es volt) A klimakuplung kapcsolgatott ki-be feleslegesen. Ha tényleg ez a gyíkja akkor diagnosztika se kell, mert lehet alapjáraton is hallani mikor kapcsol ki-be a klimakuplung.
Naplózva
Yabu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38237 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 17:49:29 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.08 vasárnap, 17:14:37
2005-ös TDCi-nél láttam már ilyet. (Az is 2.2-es volt) A klimakuplung kapcsolgatott ki-be feleslegesen. Ha tényleg ez a gyíkja akkor diagnosztika se kell, mert lehet alapjáraton is hallani mikor kapcsol ki-be a klimakuplung.
Akkor is kapcsolgat ha nincs bekapcsolva a klima?
Naplózva
2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38238 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 18:40:16 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 15:55:14
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
Egyszer valami fura anyagot tankoltam. Szinte rögtön a tankolás után úgy csinált, mintha nyomkodtam volna a gázt (tempomattal). De nálam alapjáraton is gond volt, össze-vissza ugrált, felment 1200-ig is. Újratankolásnál minden helyrejött... azóta sem tudom, mi volt a baja.
Az eddigi tippek a motor terhelésével voltak kapcsolatosak, azaz hogy klíma, vagy egyéb fogyasztók be-ki kapcsolgatnak.
Én is megnézném a turbócső állapotát, de ezenkívül a cr nyomás is érdekelne, hátha ingadozik (persze ez dobna hibát), valamint a turbónyomást.
Ja, és ez hogy valósul meg? Szabályos időközönként, esetleg periodikus?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Yabu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38239 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 18:45:42 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.08 vasárnap, 18:40:16
Egyszer valami fura anyagot tankoltam. Szinte rögtön a tankolás után úgy csinált, mintha nyomkodtam volna a gázt (tempomattal). De nálam alapjáraton is gond volt, össze-vissza ugrált, felment 1200-ig is. Újratankolásnál minden helyrejött... azóta sem tudom, mi volt a baja.
Az eddigi tippek a motor terhelésével voltak kapcsolatosak, azaz hogy klíma, vagy egyéb fogyasztók be-ki kapcsolgatnak.
Én is megnézném a turbócső állapotát, de ezenkívül a cr nyomás is érdekelne, hátha ingadozik (persze ez dobna hibát), valamint a turbónyomást.
Ja, és ez hogy valósul meg? Szabályos időközönként, esetleg periodikus?
Szabályos időközönként. Megyek a kocsival autópályán 140km/h-val és kb. 3-5 mp-ént lassul a kocsi aztán megy aztán megint 3-5 mp és ugyan ezt csinálja. Akkor is ha kikapcsoltam mindent, (klima, világítás, ventillátor, ülléshütés, rádió). Viszont mint írtam 100km/h-val nem érezni ugyanezt szintén kikapcsolt fogyasztókkal.
Naplózva
2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38240 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 18:57:17 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 18:45:42
Szabályos időközönként. Megyek a kocsival autópályán 140km/h-val és kb. 3-5 mp-ént lassul a kocsi aztán megy aztán megint 3-5 mp és ugyan ezt csinálja. Akkor is ha kikapcsoltam mindent, (klima, világítás, ventillátor, ülléshütés, rádió). Viszont mint írtam 100km/h-val nem érezni ugyanezt szintén kikapcsolt fogyasztókkal.
A turbód asszem elektromos... akár ott is lehet bibi.
Ugyanaz a helyzet, 4-5-6-ban?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Yabu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38241 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:02:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.08 vasárnap, 18:57:17
A turbód asszem elektromos... akár ott is lehet bibi.
Ugyanaz a helyzet, 4-5-6-ban?
Ezt nem is tudom, mert nem néztem, de a városi forgalomban nem érezni. Viszont hazafele jövet volt egy kigyorsításom 2-ből és akkor szép nagy fekete füst jött belőle. Ilyet korábban nem csinált.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 19:04:18 írta Yabu
»
Naplózva
2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38242 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:10:38 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 19:02:05
Ezt nem is tudom, mert nem néztem, de a városi forgalomban nem érezni. Viszont hazafele jövet volt egy kigyorsításom 2-ből és akkor szép nagy fekete füst jött belőle. Ilyet korábban nem csinált.
EGR, Szivósor tisztitás kell, nekem is csinálta régebben, azt hiszem a koszos EGR miatt van a torpanás,
le lett dugózvan azóta nincs ilyen, van más gond helyette
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38243 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:15:19 »
rossz főtengely szijtárcsa okozhat olyat, hogy a fordulat szakaszosan emelkedik gyorsulás közben
és van egy ütemes lüktetés is, olyan érzés mint amikor centirazatlan kerék üt,
ezt érezni a kuplungon és a kormányon is???
Naplózva
Yabu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38244 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:19:38 »
Idézetet írta: polgab - 2012.07.08 vasárnap, 19:15:19
rossz főtengely szijtárcsa okozhat olyat, hogy a fordulat szakaszosan emelkedik gyorsulás közben
és van egy ütemes lüktetés is, olyan érzés mint amikor centirazatlan kerék üt,
ezt érezni a kuplungon és a kormányon is???
Nem ez nem ilyen. Alacsony sebességen szépen egyenletesen jár és gyorsul. Sem a kuplungon sem a kormányon nincs ez az érzés.
Naplózva
2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38245 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:21:49 »
Idézetet írta: Yabu - 2012.07.08 vasárnap, 19:19:38
Nem ez nem ilyen. Alacsony sebességen szépen egyenletesen jár és gyorsul. Sem a kuplungon sem a kormányon nincs ez az érzés.
ja bocs, ezt nem a füst-torpanásra irtam, hanem nekem most ez a hibajelenségem van
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38246 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:39:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.05 csütörtök, 14:39:19
a motor alján? az inkább főtengely szimmering probléma lesz. Vagy első vagy hátsó.
Ma voltam egy hosszabb túrán. Az autó nagyobb sebességnél illetve 2000rpm felett szépen viselkedett, viszont 1400-1900-ig nagyon lomha, nem volt vele egyszerű az indulás klíma mellett. Haveromét kipróbáltam és jóval nyomatékosabb alacsony fordulaton mint az enyém, tehát biztos valami nem jó!
Sokáig a turbó csőre gyanakodtam, de ma kaptam egy olyan választ, hogy lehetséges a légtömegmérő szarakodik vagy döglött meg. Véleményetekre lennék kíváncsi, előre is köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 19:45:05 írta farika84
»
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38247 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 21:02:45 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.07.08 vasárnap, 19:39:45
Ma voltam egy hosszabb túrán. Az autó nagyobb sebességnél illetve 2000rpm felett szépen viselkedett, viszont 1400-1900-ig nagyon lomha, nem volt vele egyszerű az indulás klíma mellett. Haveromét kipróbáltam és jóval nyomatékosabb alacsony fordulaton mint az enyém, tehát biztos valami nem jó!
Sokáig a turbó csőre gyanakodtam, de ma kaptam egy olyan választ, hogy lehetséges a légtömegmérő szarakodik vagy döglött meg. Véleményetekre lennék kíváncsi, előre is köszi!
Vedd ki és tisztítsd meg de óvatosan mert érzékeny! Próbáld ki, ha ugyanaz akkor húzd le a csatiját és úgy menj vele, ha nincs változás akkor az lesz a ludas. De lehet nincs is benne, Lászlóéba sincs+fix a turbója. A turbód fix vagy változó geos? Ha változós akkor ott is lehet gond. Padlózós gyorsításnál nincs fekete felhő mögötte? Egr-szívósor volt már takarítva, egr dugózva van? Nem olvastam vissza.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 21:58:27 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38248 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 21:53:51 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.06 péntek, 23:37:25
Amugy mi volt ami miatt cserelve lett a vezerles? Mennyibe kerultek az alkatreszek?
Nekem most volt a vezérlés cserélve (2.0 benzin, lánc + 3 fogaskerék). 85 EUR volt az anyag.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38249 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 21:54:51 »
Mk3-as lámpát hogy kell szétszedni? Van erre valamilyen FAQ, Wiki vagy valami?
Portalanítani kellene és nem tudom, hogy érdemes hozzákezdeni ...
Naplózva
Oldalak:
1
...
758
759
760
761
762
763
764
[
765
]
766
767
768
769
770
771
772
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ