Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 23:36:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 843 844 845 846 847 848 849 [850] 851 852 853 854 855 856 857 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20653229 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42450 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:04:28 »

Még egyenlőre nem kezdtem el összerakni, de a szétszereléskor a kilincs kivételekor kiesett egy fehér pöcök, amit nem tudom hova a fenébe kellene visszarakni! Majd ha a kocsiról szedem le a törött ajtót, jobban odafigyelek a kilincs szétszedésére!  wave
Ja mégvalami: azért kell ajtót (és első sárvédőt is) cserélnem, mert úgy vettem meg a kocsit, hogy az ajtó is és a sárvédő is össze volt törve! Az "A" oszlop nem sérült meg, csak elemcsere kell! A sárvédő még nem érkezett meg, de meg kell várnom ezt az ajtó felszereléséhez? Vagy fel tudom rakni az ajtót sárvédő nélkül is?

A kis fehér pöcök (ha ugyanarra gondolunk) az ajtón kívülről a kocsi eleje felőli lyukon keresztül megy be a kilincsszerkezet műanyag keretébe, és a belülről egy TX20-as csavar megy bele a fekete műanyag kereten keresztül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42451 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:03:49 »

ez igy van aki nem használja annak egy felesleges opció és pénzkidobás.   Grin

Még mindig nem értem az érvedet.Mindig muszáj,hogy dolgozzon kanyarban úgy kell bemenni,hogy annak megkell fogni a kocsit vagy a kipörgésgátlóval mindig kattogni kell mert úgy kell elindulni,hogy beavatkozzon???Ha kell beavatkozik.Ilyen az ABS is nem?Azzal is lehet fékezni úgyhogy ne kattogjon. taps
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 18:25:59 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #42452 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:14:49 »

Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget worship worship worship
Voltam délelőtt Ervinnél, megkaptam tőle az alkatrészt! party0038 Már be is szereltem, megy a kocsi, jöhet a karácsony pias
Kellemes karácsonyt minden fórumlakónak!
Kellemes ünnepeket jó utat Németbe Cheesy
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #42453 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:35:55 »

Helló!
Nekem ez az ülés alatti csatim. Ebbe akkor bentvan minden?

De ha bentvan minden vezeték az ülés felé akkor hogy-hogy nics bent a középkonzolnál a kapcsolók vezetékei.


Akár benne is lehet annyira nem vágom a témát. Érdekes, hogy a nem fűtött ülés csatija is annyi drótot tartalmaz. Viszont ha jól tudom az "A" oszlopnál van csatlakozó, és ott van bekötve a fűtéskapcsolónak egy szál vezetéke, meg még megy a belső bizti dobozba is a kapcsoló csatijától. Nem találtam bekötési rajzot, pedig biztos van , csak sekélyes angol tudásom nem engedi megtalálni szomoru1
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #42454 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:18:56 »

Minden forumtársamnak kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok. wave
Naplózva
Chef69
Vendég
« Új hozzászólás #42455 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:10:19 »

Kellemes ünnepeket jó utat Németbe Cheesy
Köszi Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42456 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:17:14 »

Helló!
Nekem ez az ülés alatti csatim. Ebbe akkor bentvan minden?
De ha bentvan minden vezeték az ülés felé akkor hogy-hogy nics bent a középkonzolnál a kapcsolók vezetékei.


szerintem csak össze kell dugni a csatit és kész. magasság állítósak az ülések?    nincs köteg a középkonzolnál?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #42457 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:59:45 »

szerintem csak össze kell dugni a csatit és kész. magasság állítósak az ülések?    nincs köteg a középkonzolnál?
Igen lehet magasságot álítani de csak a vezetőülést, a középkonzolnál sajnos hiányzik a kábelezés és a csatlakozó, vagy csak nagyon el van dugva?
Szeretném kinyomozni, hogy hova milyen kábelt kell potólni.
 
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42458 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:01:03 »

Igen lehet magasságot álítani de csak a vezetőülést, a középkonzolnál sajnos hiányzik a kábelezés és a csatlakozó, vagy csak nagyon el van dugva?
Szeretném kinyomozni, hogy hova milyen kábelt kell potólni.
 
nincs kizárva, h ott van az valahol.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42459 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:04:02 »

Igen lehet magasságot álítani de csak a vezetőülést, a középkonzolnál sajnos hiányzik a kábelezés és a csatlakozó, vagy csak nagyon el van dugva?
Szeretném kinyomozni, hogy hova milyen kábelt kell potólni.
 

Az is előfordulhat, hogy az üléshez ki van vezetékelve csak a kapcsoló és a biztosítéktábla szakasz nincs bent.
Valamint nem mindegy, hogy milyen fűtés van az ülésben, mert van a ki-be kapcsolható és van a sok fokozatban állítható. Ennek a vezérlője az ülés alatt van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #42460 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:04:15 »

nincs kizárva, h ott van az valahol.
Remélem, majd ha szétdöntöm a gépet jobban átnézem a közepét.
A kapcsolóknak a kábeleit és a csatlakozót is odaadod?
 wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42461 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:07:59 »

Az is előfordulhat, hogy az üléshez ki van vezetékelve csak a kapcsoló és a biztosítéktábla szakasz nincs bent.
Valamint nem mindegy, hogy milyen fűtés van az ülésben, mert van a ki-be kapcsolható és van a sok fokozatban állítható. Ennek a vezérlője az ülés alatt van.
gyári a fűtés+gyári kapcsolók
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42462 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:09:38 »

Remélem, majd ha szétdöntöm a gépet jobban átnézem a közepét.
A kapcsolóknak a kábeleit és a csatlakozót is odaadod?
 wave
lehet, h csak kapcsolókat kaptam szomoru1 megnézem majd.   ha igen akkor megkérem Pizzit, h küldje el!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42463 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:10:37 »

gyári a fűtés+gyári kapcsolók

Persze, nem arra gondoltam, hogy nem gyári.
De van az olyan ülésfűtés ahol csak egy lámpa van a kapcsoló alján és van az ahol piros csíkokat lehet kapcsolgatni a kapcsoló oldalán.
Ezeknek egész más a vezérlésük. Tehát más vezetékezés kell hozzájuk, gondolom.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42464 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:37:04 »

Hali!

Akinek ilyen a váltója, annak is felhúzós a rückverc?


Mert nekem 5 sebességes felhúzós van, de szeretnék valami mást rátenni.
Az igazat megvallva ez tetszik a legjobban, de ez sajnos 6oshoz van.  rinya


 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #42465 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:50:48 »

Sziasztok,

először is boldog karácsonyt mindenkinek Smiley
újdonsült Mondeo-tulajdonosként (2004, Trend, 1.8 benzin) lenne egy kérdésem: automata klíma van az autóban, a leírás szerint az A/C gomb kapcsolja ki-be a klímát. Valóban, a kijelzőn váltakozva jelenik meg az A/C és az ECO felirat, ez utóbbi jelenti a kikapcsolt állapotot. A kérdés arra vonatkozik, hogy A/C módban megy a klímakompresszor, míg ECO módban nem? És melyik milyen módon befolyásolja a fogyasztást? Eddig még csak egyszer tankoltam, miután hazahoztam az autót, akkor nagyrészt országúton használtam, végig A/C módban volt a fűtés - akkor még nem olvastam el a könyvét - és a következő teletankolásnál 7.15-ös fogyasztás jött ki, ami több mint megfelelő. Azóta csak városban használtam és mindössze 100 km megtétele után a benzinmutató már csak háromnegyed tankot mutat... ezen viszont megijedtem, mert az elég magas fogyasztás lenne... persze tudom, tél, város, szóval nyilván több lesz, de miután tegnap olvastam, hogy a klíma kikapcsolható, a fűtés megmarad, csak ha jól értettem, ekkor nem szabályozza a beállított hőmérsékletet, hanem csak nyomja a meleg levegőt, mint egy normál fűtésű autónál? Jól értettem? és ECO módban akkor nem megy a kompresszor? bocsi a láma kérdésekért, ez az első automata klímás autóm, pláne meg Fordom, úgyhogy még rá kell jönnöm néhány dologra Smiley

köszi előre a válaszokat Smiley
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #42466 Dátum: 2012.12.25 kedd, 13:06:34 »

Hali!

Akinek ilyen a váltója, annak is felhúzós a rückverc?

 integet2 integet2        nem
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 19:53:39 írta AndyA » Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #42467 Dátum: 2012.12.25 kedd, 13:50:50 »

lehet, h csak kapcsolókat kaptam szomoru1 megnézem majd.   ha igen akkor megkérem Pizzit, h küldje el!
Köszönöm. worship Szombaton megyek.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42468 Dátum: 2012.12.25 kedd, 13:52:05 »

Sziasztok,

először is boldog karácsonyt mindenkinek Smiley
újdonsült Mondeo-tulajdonosként (2004, Trend, 1.8 benzin) lenne egy kérdésem: automata klíma van az autóban, a leírás szerint az A/C gomb kapcsolja ki-be a klímát. Valóban, a kijelzőn váltakozva jelenik meg az A/C és az ECO felirat, ez utóbbi jelenti a kikapcsolt állapotot. A kérdés arra vonatkozik, hogy A/C módban megy a klímakompresszor, míg ECO módban nem? És melyik milyen módon befolyásolja a fogyasztást? Eddig még csak egyszer tankoltam, miután hazahoztam az autót, akkor nagyrészt országúton használtam, végig A/C módban volt a fűtés - akkor még nem olvastam el a könyvét - és a következő teletankolásnál 7.15-ös fogyasztás jött ki, ami több mint megfelelő. Azóta csak városban használtam és mindössze 100 km megtétele után a benzinmutató már csak háromnegyed tankot mutat... ezen viszont megijedtem, mert az elég magas fogyasztás lenne... persze tudom, tél, város, szóval nyilván több lesz, de miután tegnap olvastam, hogy a klíma kikapcsolható, a fűtés megmarad, csak ha jól értettem, ekkor nem szabályozza a beállított hőmérsékletet, hanem csak nyomja a meleg levegőt, mint egy normál fűtésű autónál? Jól értettem? és ECO módban akkor nem megy a kompresszor? bocsi a láma kérdésekért, ez az első automata klímás autóm, pláne meg Fordom, úgyhogy még rá kell jönnöm néhány dologra Smiley

köszi előre a válaszokat Smiley
ECO állásban egyáltalán nem kapcsol be a klímakompresszor. Csak a külső levegő befúvással próbálja meg tartani a hőmérsékletet.  A/C módban bekapcsolhat a klímakompresszor (egészen pontosan a klímakuplung kapcsolja rá szíjra)  a beállított és külső hőmérséklet függvényében. Nyilván ez azt jelenti hogy digitális klímánál nem fog állandóan menni a klímakompresszor.
Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42469 Dátum: 2012.12.25 kedd, 14:53:07 »

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt Mindenkinek.

Milyen nyitási hőmérsékletű termosztát kell a Mondeoba?
98-ast(behr) szereltek bele(ami benne volt az darabokban volt), és megy egészen a pirosig  a mutató, már félek hogy felrobban. Sad
A kezelési azt írja, hogy középállásban kell lennie, gondolom az a 90fok.
Mitől forr a vizem?A piros az már 115 fok lehet?

Segítsetek lsz.

Köszönöm.


Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42470 Dátum: 2012.12.25 kedd, 15:16:59 »

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt Mindenkinek.

Milyen nyitási hőmérsékletű termosztát kell a Mondeoba?
98-ast(behr) szereltek bele(ami benne volt az darabokban volt), és megy egészen a pirosig  a mutató, már félek hogy felrobban. Sad
A kezelési azt írja, hogy középállásban kell lennie, gondolom az a 90fok.
Mitől forr a vizem?A piros az már 115 fok lehet?

Segítsetek lsz.

Köszönöm.




Indítsd el a műszerteszten a hűtőfolyadék kijelzést és utána indítsd be a kocsit. Csalóka a műszer, mert 60°C -nál már középen áll majdnem.
98-as termosztát elég durva...... nem ilyet kellett volna beletenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #42471 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:34:35 »

Hali!

Akinek ilyen a váltója, annak is felhúzós a rückverc?
[img]http://www.mondeospares.co.uk/ekmps/shops/mondeospares/images/ford-mondeo-mk3-leather-5-speed-gear-stick-knob-2001-2007-1671-p.jpg[/img

Mert nekem 5 sebességes felhúzós van, de szeretnék valami mást rátenni.
Az igazat megvallva ez tetszik a legjobban, de ez sajnos 6oshoz van.  rinya
[img]http://i.ebayimg.com/t/Genuine-Ford-6-Speed-Aluminium-Gear-Knob-Mondeo-Focus-/00/s/NDAwWDQwMA==/$(KGrHqN,!psFBcucSFSQBQnRfyFGRw~~60_35.JPG[/img

 integet2 integet2

Nekem pont olyan mint az első képen és nekem nem felhúzhatós. Szerintem ha felhúzhatóaknál az R az a bal felső sarokban kéne lennie.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 19:53:55 írta AndyA » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42472 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:15:47 »

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt Mindenkinek.

Milyen nyitási hőmérsékletű termosztát kell a Mondeoba?
98-ast(behr) szereltek bele(ami benne volt az darabokban volt), és megy egészen a pirosig  a mutató, már félek hogy felrobban. Sad
A kezelési azt írja, hogy középállásban kell lennie, gondolom az a 90fok.
Mitől forr a vizem?A piros az már 115 fok lehet?

Segítsetek lsz.

Köszönöm.



Bizony, hogy 98 Celsius-foknál nyit a termosztát. Kb. két éve cseréltem termosztátot a kocsiban, és 98 fok volt ráírva az újra meg egy bontott termosztátra is. Ugyanaz a termosztát van az 1.8-as és a 2.0-s benzines motorokban. Nekem hibátlanul műxik. Hamar felmegy a mutató középre, és onnan csak akkor mozdul el, ha leállítom a motort.

Nálad valami gubanc lesz, lehet, hogy mégsem nyit a termosztátod! A nagyok itt az eredeti termosztátot ajánlják. Nekem Vernet márkájú van most bent, és gond nélkül dolgozik.  integet2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42473 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:45:24 »

Nekem pont olyan mint az első képen és nekem nem felhúzhatós. Szerintem ha felhúzhatóaknál az R az a bal felső sarokban kéne lennie.
nem. jobbra hátra van a rückverc nekem is, ahogy a képen van.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42474 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:46:25 »

nem. jobbra hátra van a rückverc nekem is, ahogy a képen van.

Akkor az nem felhúzós.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42475 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:57:21 »

Akkor az nem felhúzós.....  Cool

Facelift előtti ötsebességesnél felhúzós és jobbra hátra, első facelift után nem felhúzós és jobbra hátra (második facelift után nem tudom).
Hatsebességesnél van balra előre az egyes mellett, és nem felhúzós.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42476 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:57:32 »

Bizony, hogy 98 Celsius-foknál nyit a termosztát. Kb. két éve cseréltem termosztátot a kocsiban, és 98 fok volt ráírva az újra meg egy bontott termosztátra is. Ugyanaz a termosztát van az 1.8-as és a 2.0-s benzines motorokban. Nekem hibátlanul műxik. Hamar felmegy a mutató középre, és onnan csak akkor mozdul el, ha leállítom a motort.

Nálad valami gubanc lesz, lehet, hogy mégsem nyit a termosztátod! A nagyok itt az eredeti termosztátot ajánlják. Nekem Vernet márkájú van most bent, és gond nélkül dolgozik.  integet2
Dizelbe azért remélem senki nem rak be 98- C nyitási hőmérsékletű termosztátot.  A dizeleknél jó lesz az inkább 88 C-nak is, de benzinseknél se raknék be többet  Roll Eyes
Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42477 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:12:22 »

Indítsd el a műszerteszten a hűtőfolyadék kijelzést és utána indítsd be a kocsit. Csalóka a műszer, mert 60°C -nál már középen áll majdnem.
98-as termosztát elég durva...... nem ilyet kellett volna beletenni.
http://www.youtube.com/watch?v=-oOF_mBSWPo&feature=youtu.be

Feltöltöttem a videót amit csináltam.
Vízhőfok kijelzéssel érdekes.
A végén rá kellett nyomnom a fűtést, meg kirúgni az ajtót, mert főtt a kocsi.

Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42478 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:14:51 »

http://www.youtube.com/watch?v=-oOF_mBSWPo&feature=youtu.be

Feltöltöttem a videót amit csináltam.
Vízhőfok kijelzéssel érdekes.
A végén rá kellett nyomnom a fűtést, meg kirúgni az ajtót, mert főtt a kocsi.



Ne kínozd....... ott valami nem jó. Vidd vissza.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42479 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:15:58 »

Facelift előtti ötsebességesnél felhúzós és jobbra hátra, első facelift után nem felhúzós és jobbra hátra (második facelift után nem tudom).
Hatsebességesnél van balra előre az egyes mellett, és nem felhúzós.
f2 nél balra előre+felhúzós (6-os)
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42480 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:19:13 »

Dizelbe azért remélem senki nem rak be 98- C nyitási hőmérsékletű termosztátot.  A dizeleknél jó lesz az inkább 88 C-nak is, de benzinseknél se raknék be többet  Roll Eyes
A nyitási hőmérséklet nem volt választható, ez a nyitási érték és kész.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42481 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:21:41 »

http://www.youtube.com/watch?v=-oOF_mBSWPo&feature=youtu.be

Feltöltöttem a videót amit csináltam.
Vízhőfok kijelzéssel érdekes.
A végén rá kellett nyomnom a fűtést, meg kirúgni az ajtót, mert főtt a kocsi.


Néztem a videjót, szerintem ott gond lesz valamivel, járj utána mihamarabb a gubancnak, a motort meg ne járasd ilyen magas hőmérsékleten.

Ja és honnan van pénzed telitankra?  eplus2 integet2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42482 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:23:56 »

http://www.youtube.com/watch?v=-oOF_mBSWPo&feature=youtu.be

Feltöltöttem a videót amit csináltam.
Vízhőfok kijelzéssel érdekes.
A végén rá kellett nyomnom a fűtést, meg kirúgni az ajtót, mert főtt a kocsi.
nemértem, h mire vártál még 110 foknál.......      nem a vízpumpa lesz a hiba?    termosz csere előtt beállt középre a mutató?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 19:26:20 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42483 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:25:22 »


Ja és honnan van pénzed telitankra?  eplus2 integet2

A műszerteszt alatt a gage résznél beragadt a mutató. lama nyes
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42484 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:25:47 »

Néztem a videjót, szerintem ott gond lesz valamivel, járj utána mihamarabb a gubancnak, a motort meg ne járasd ilyen magas hőmérsékleten.

Ja és honnan van pénzed telitankra?  eplus2 integet2
A telitamk kérdés,hogy jön ide???Majdnem megfőtt a motor az fontossabb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42485 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:26:43 »

nem a vízpumpa lesz a hiba?
Akkor is visszahűlne?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 19:29:27 írta joxer » Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42486 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:27:13 »

nemértem, h mire vártál még 110 foknál.......      nem a vízpumpa lesz a hiba?

Rá volt dugva pc-re is, semmi hibát nem jelzett. Sad
Ezzel az erővel lassan lecserélhetem az egész hűtőrendszert.. Undecided
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42487 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:27:29 »

A telitamk kérdés,hogy jön ide???Majdnem megfőtt a motor az fontossabb.
Jóvanna, le ne toljál...  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42488 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:29:21 »

Jóvanna, le ne toljál...  integet2
Nem nem de viszont jó a szemed mert mindent észrevettél!!!!Én meg azt néztem ,hogy a hőfok mutató hogy megy fel worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42489 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:29:26 »

Akkor is visszahűlne?
ellenkezőleg, felmelegedne termosz nélkül is/rosszal, mert nem keringene a víz.   szerintem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42490 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:30:14 »

termosz csere előtt beállt középre a mutató?

Igen, ha nem nyomtam neki, és fűtöttem, ott is maradt.
130-nál 5.-ben egyszer csak elkezdett menni a piros felé.
De ahogy írtam, a régi termosztát darabokban jött ki.
Már arra is gondoltam, hogy abból egy darab csinálja a balhét, mert ugye a két kis fül már nem volt meg(tört)
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42491 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:31:12 »

Jogos a vízpumpa.....

Lehet megfogta a régi termosztát darabja vagy eldugaszolja a csövet...  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42492 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:31:41 »

Rá volt dugva pc-re is, semmi hibát nem jelzett. Sad
Ezzel az erővel lassan lecserélhetem az egész hűtőrendszert.. Undecided
semmi nem fogja írni, h rossz a vízpumpa.  
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #42493 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:31:42 »

Rá volt dugva pc-re is, semmi hibát nem jelzett. Sad
Ezzel az erővel lassan lecserélhetem az egész hűtőrendszert.. Undecided


Most cseréltem termosztátot, és én is megnéztem hasonló módon, de nekem ha jól emlékszem 105re ment fel, ekkor kapcsolt a venti, és szépen gyorsan vissza is hűlt.

Mivel álló helyzetben eszközölted a műveletet, ezért még ha jó is a termosztát nincs menetszél ami hűtse a vizet.  A ventilátor kapcsolt közben?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42494 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:32:01 »

Igen, ha nem nyomtam neki, és fűtöttem, ott is maradt.
130-nál 5.-ben egyszer csak elkezdett menni a piros felé.
De ahogy írtam, a régi termosztát darabokban jött ki.
Már arra is gondoltam, hogy abból egy darab csinálja a balhét, mert ugye a két kis fül már nem volt meg(tört)
Nekem is bentmaradt a motorban az a két kis pöcök. Neked az egész fül maradt bent, nem csak a vége?
Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42495 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:34:37 »


Most cseréltem termosztátot, és én is megnéztem hasonló módon, de nekem ha jól emlékszem 105re ment fel, ekkor kapcsolt a venti, és szépen gyorsan vissza is hűlt.

Mivel álló helyzetben eszközölted a műveletet, ezért még ha jó is a termosztát nincs menetszél ami hűtse a vizet.  A ventilátor kapcsolt közben?
Igen.
110 foknál bekapcsolt egy ventillátor, 117 nél egy másik is, 123 foknál kiakadt a mutató.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42496 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:35:20 »

Nekem is bentmaradt a motorban az a két kis pöcök. Neked az egész fül maradt bent, nem csak a vége?
Jajj, nem, nekem is csak a két pöcök.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42497 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:36:56 »

Igen.
110 foknál bekapcsolt egy ventillátor, 117 nél egy másik is, 123 foknál kiakadt a mutató.
És ezután most,hogy áll a vízszint,van benne elég???Ne értsd félre a kérdést de jártam már így off-al és az egyik csőnél szökött el a víz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #42498 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:37:08 »

Igen.
110 foknál bekapcsolt egy ventillátor, 117 nél egy másik is, 123 foknál kiakadt a mutató.

Akkor sanszos hogy nem nyit a termosztát...Vízpumpa is érdekes tipp, de szerintem akkor a régivel is forralta volna más kisebb tempónál is.

Vagy...A csatit visszadugtad rá? vigyor3 ( ez csak vicc )
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42499 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:37:53 »

Jogos a vízpumpa.....

Lehet megfogta a régi termosztát darabja vagy eldugaszolja a csövet...  fejvakaras

Azt én hogy tudom megállapítani hogy nem megy a vízpumpa?
Az is furcsa, hogy a hűtőre menő cső jég hideg.
Így ha nem menne a pumpa, gyakorlatilag nincs semmi keringetés?
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Oldalak: 1 ... 843 844 845 846 847 848 849 [850] 851 852 853 854 855 856 857 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.