Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:59:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 [1009] 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21867929 alkalommal)
0 Felhasználó és 258 vendég van a témában
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #50400 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:42:34 »

sziasztok van aki ismeri vagy használta a cég gyujtókábeleit, vélemények róla ?http://gyujtokabel.unas.hu/
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50401 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:16:37 »

sziasztok van aki ismeri vagy használta a cég gyujtókábeleit, vélemények róla ?http://gyujtokabel.unas.hu/

Korrekt fazon, Szentendrén van. Előttem rakta össze a V6-osnak a kábeleit. Semmilyen probléma nem volt azokkal.
A Mondeos szettet ma rendeltem meg tőle.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50402 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:18:37 »

Nem a szakadásra lennék kíváncsi. Feszültségértékekre.
Ha a hátsó szondának görbéje van, az nem jó.........


A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:


Kb 4 perc autózás után az alapjárat és 3000 rpm


3000-es fordulat utáni alapjárat
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50403 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:26:12 »

A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:

azért az ilyen fordításokra ne vegyél mérget jelenthet mást is típus specifikusan...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50404 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:27:34 »

azért az ilyen fordításokra ne vegyél mérget jelenthet mást is típus specifikusan...

Ez a 0-s ODB komb frame volt. Az 1-es Gyártóspec. lent ne tévesszen meg. Átkapcsoltam, mielőtt screenshot lett volna.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50405 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:27:48 »

A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:

p0420:
http://www.obd-codes.com/p0420
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50406 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:33 »

A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:
http://nebulon.hu/mondeo/m1.png

Kb 4 perc autózás után az alapjárat és 3000 rpm
http://nebulon.hu/mondeo/m2.png

3000-es fordulat utáni alapjárat
http://nebulon.hu/mondeo/m3.png

Volt garancia a katalizátorra?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50407 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:46 »

Ez a 0-s ODB komb frame volt. Az 1-es Gyártóspec. lent ne tévesszen meg. Átkapcsoltam, mielőtt screenshot lett volna.
közben én is rájöttem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50408 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:51 »

A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:


Nekem mondjuk igen furcsa a 99 kpa 3000-es fordulatnál ..... Az ugye szinte légköri nyomás.
Nem szívó motorod van?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50409 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:31:40 »

Nekem mondjuk igen furcsa a 99 kpa 3000-es fordulatnál ..... Az ugye szinte légköri nyomás.
Nem szívó motorod van?  vigyor3

De, szívó az. Mire tippelsz? MAF?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50410 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:31:59 »

Volt garancia a katalizátorra?

Gondolom Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50411 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:34:01 »

De, szívó az. Mire tippelsz? MAF?

Benzinesben nincs MAF csak MAP.

Nézd meg alapjáraton ezt az értéket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50412 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:35:26 »

Benzinesben nincs MAF csak MAP.

Nézd meg alapjáraton ezt az értéket.


Ok, MAP akkor Smiley Mit nézzek rajta?
Előfordulhat olyan, hogy mittomén olajos lesz és kisebb levegőmennyiséget mér mint kéne?

Mármint milyen nyomásadat "normális"?
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #50413 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:36:30 »

Helló!

Ez megfelel a mondimhoz?
http://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/jasz-akku/12v-72ah-640a-j-p45129347/
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50414 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:39:33 »

Ok, MAP akkor Smiley Mit nézzek rajta?
Előfordulhat olyan, hogy mittomén olajos lesz és kisebb levegőmennyiséget mér mint kéne?

Mármint milyen nyomásadat "normális"?

Meleg motornál, alapjáraton 25-35 kpa, ha abban adja meg. 100 kpa a légköri nyomás, tehát ilyen mértékű depresszió a megfelelő.
A 99 teljesen nyitott fojtószelepnél van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50415 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:40:48 »

Gondolom Smiley

Csak azért kérdezem, mert elvileg ez a kód olyankor jön elő, amikor a második lambda jele leköveti az elsőt, és az második képen eléggé ez látszik.
De azért várj profi ember véleményére is.


Túl magas, 175mm magasra megy csak fel a tető. Meg a saruk kábelei is elég rövidre vannak szabva (legalábbis nekünk a dízelben), 190-esre már nyújtózkodnia kell rendesen.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50416 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:42:07 »

Meleg motornál, alapjáraton 25-35 kpa, ha abban adja meg. 100 kpa a légköri nyomás, tehát ilyen mértékű depresszió a megfelelő.
A 99 teljesen nyitott fojtószelepnél van.

A freeze frame-ben 97%-os terheléshez van 99 kapa. Akkor ezek szerint ez jó?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #50417 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:44:02 »


A nagyautonál most van 24-ért 71 Ah-s Motorcraft, minusz a klubos kedvezmény. http://www.nagyauto.hu/
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #50418 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:46:40 »

A nagyautonál most van 24-ért 71 Ah-s Motorcraft, minusz a klubos kedvezmény. http://www.nagyauto.hu/

 party0038
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50419 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:51:00 »

A freeze frame-ben 97%-os terheléshez van 99 kapa. Akkor ezek szerint ez jó?

Ha ha.... ne tévesszen meg a sorrend.
A terhelés meghatározása adatokból történik. Tehát azért kapsz te 97 %-ot, mert 99 kpa-t mér, azaz szinte teljesen nyitott fojtószelepet.
Az meg biztos, hogy 3000-en 93 km/h-nál nincs a motor teljes terhelésen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50420 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:51:12 »

A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:


Kb 4 perc autózás után az alapjárat és 3000 rpm


3000-es fordulat utáni alapjárat



Folyamatosan haladva 3000-en nincs a második szenzorról mérés?
Alapjáraton előfordulhat, hogy kicsit másolja az elsőt.....de jó katalizátornál az sem szokott előfordulni.

A kipufogó tömített mindenhol? Flexi nem lyukas, tömítések rendben?
Ha oxigént szív be a második szonda előtt, akkor az az oxigén többlet elégetlen üzemanyag jelenségét adja és emiatt panaszkodik a katalizátorra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50421 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:54:08 »


Folyamatosan haladva 3000-en nincs a második szenzorról mérés?
Alapjáraton előfordulhat, hogy kicsit másolja az elsőt.....de jó katalizátornál az sem szokott előfordulni.

A kipufogó tömített mindenhol? Flexi nem lyukas, tömítések rendben?
Ha oxigént szív be a második szonda előtt, akkor az az oxigén többlet elégetlen üzemanyag jelenségét adja és emiatt panaszkodik a katalizátorra.

Igazándiból ott csaltam, hogy a 3000 rpm-et parkolóban nézettem vele, nem menet közben.
A tömítést tegnapelőtt vizsgáltattam végig, új flexit is kapott a rendszer.

(Nagyon nem szeretném, ha katalizátor probléma lenne ... mondjuk az az érdekes, hogy zöldkártyás mérés alapján meg tökéletesen megy a katalizátor)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50422 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:57:47 »

Igazándiból ott csaltam, hogy a 3000 rpm-et parkolóban nézettem vele, nem menet közben.
A tömítést tegnapelőtt vizsgáltattam végig, új flexit is kapott a rendszer.

(Nagyon nem szeretném, ha katalizátor probléma lenne ... mondjuk az az érdekes, hogy zöldkártyás mérés alapján meg tökéletesen megy a katalizátor)


A kontroll szonda és annak a kiértékelése elektromos jelek alapján történik. A CO mérő másképp.
Sok esetben az értékek jók mérve, de mégis katalizátor hatásfok alatt-ra panaszkodik. Mert az.

A flexinél a hegesztés 100 %-os, biztos nem szív valahol levegőt?

Ha minden 1000 %, akkor ebből katalizátor lesz, nagy eséllyel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50423 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:00:19 »

A flexinél a hegesztés 100 %-os, biztos nem szív valahol levegőt?
Ha minden 1000 %, akkor ebből katalizátor lesz, nagy eséllyel.

A flexire nem tudok még mit mondani, mert a flexi javítás előtt volt a legutolsó Check Engine. Most ütöttem ki. Ha visszajön, akkor a flexit is ki lehet húzni a listáról. Más helyen nem fúj.

Katalizátorból bontottat?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50424 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:03:39 »

A flexire nem tudok még mit mondani, mert a flexi javítás előtt volt a legutolsó Check Engine. Most ütöttem ki. Ha visszajön, akkor a flexit is ki lehet húzni a listáról. Más helyen nem fúj.

Katalizátorból bontottat?

Ehh........... hát akkor azért lehetett MIL lámpa, mert lyukas volt a flexi.  vigyor3


Reméljük csak ennyi.


Azért szép lassan, de elmondtál mindent.......... Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50425 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:05:24 »

Ehh........... hát akkor azért lehetett MIL lámpa, mert lyukas volt a flexi.  vigyor3

Aham, csak a flexi az 1. lambda előtt van. Annak a "szellőzése" hogyan befolyásolja a mérést?
Illetve most már jó a flexi, mégis ugrál a 2-es lambda.
Hogyisvanez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50426 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:15:00 »

Aham, csak a flexi az 1. lambda előtt van. Annak a "szellőzése" hogyan befolyásolja a mérést?
Illetve most már jó a flexi, mégis ugrál a 2-es lambda.
Hogyisvanez?


Hát úgy van, hogy a flexi az 1. szonda után van.  vigyor3
Írtam, hogy picit mozoghat a kontroll, de terhelésen menet közben kell nézni......nem állva felpörgetve.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50427 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:31:05 »


Hát úgy van, hogy a flexi az 1. szonda után van.  vigyor3
Írtam, hogy picit mozoghat a kontroll, de terhelésen menet közben kell nézni......nem állva felpörgetve.

Óhogya ... és tényleg. Ha visszagondolok, akkor az 1-es a leömlőn van, majd flexi, kat és 2-es Smiley
Holnap megnézem a normál üzem közbeni iszonyokat Smiley

Köszi
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #50428 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:39:12 »

Valaki megtudná mondani nekem hogy a műszerfalon bal oldalt van egy hópehely lámpa(sárga,) és kigyullad ,de nem mindig ,az mit jelent ?
Előre is köszönöm a válaszokat !
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50429 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:44:55 »

Valaki megtudná mondani nekem hogy a műszerfalon bal oldalt van egy hópehely lámpa(sárga,) és kigyullad ,de nem mindig ,az mit jelent ?
Előre is köszönöm a válaszokat !

A sárga a 4 fok vagy alatta, 0 foknál, vagy alatta piros lesz majd.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #50430 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:50:30 »

A sárga a 4 fok vagy alatta, 0 foknál, vagy alatta piros lesz majd.

De akkor ha ez ég akkor nincs hibája az autónak? ja és egész télen világítani fog?
Köszönöm a válaszod
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #50431 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:56:57 »

De akkor ha ez ég akkor nincs hibája az autónak? ja és egész télen világítani fog?
Köszönöm a válaszod

Az csak egy figyelmeztető lámpa. Ahogy írták, a sárga 4 foknál, a piros 0 foknál gyullad ki. http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
9. oldal. (pdf 5. lap)
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #50432 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:05:56 »

Köszönöm!

A kiegyenlítő tartálynál lévő gumi csöveket szeretném még kicserélni, tudnál rá adni tippet h ki lehet e cserélni másikra ami nem gyári vagy ez h lehet megoldani?


Az csak egy figyelmeztető lámpa. Ahogy írták, a sárga 4 foknál, a piros 0 foknál gyullad ki. http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
9. oldal. (pdf 5. lap)
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #50433 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:10:07 »

Köszönöm!

A kiegyenlítő tartálynál lévő gumi csöveket szeretném még kicserélni, tudnál rá adni tippet h ki lehet e cserélni másikra ami nem gyári vagy ez h lehet megoldani?



Szerintem hívd fel mk2-t. Ő 99%, hogy tud segíteni alkatrészügyben. Vagy nézz körül a keres-kínálban. Mi a bajod azzal a csővel?
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #50434 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:23:57 »

Eléggé ramaty állapotban van

Szerintem hívd fel mk2-t. Ő 99%, hogy tud segíteni alkatrészügyben. Vagy nézz körül a keres-kínálban. Mi a bajod azzal a csővel?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #50435 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:25:06 »

Eléggé ramaty állapotban van


Akkor mk2 a te embered. Amit tőle veszel, mégiscsak gyári cucc.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #50436 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:44:33 »

Köszönöm!


Akkor mk2 a te embered. Amit tőle veszel, mégiscsak gyári cucc.
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50437 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:13:18 »

Sziasztok!  Kérdésem lenne,a kiegyenlitő tartályban a kétcsapos kivitelnél mire szolgál a második csap? Beépithető e a sima egycsapos változat?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #50438 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:54:56 »


Szia! Ilyen van nekem is benn, pont egy éve, eseménytelenül.  Wink
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #50439 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:22:50 »

itthon minden drágább.ha úgy érzed,hogy kell,akkor vedd meg.
Koszi.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #50440 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:15:10 »

Sziasztok!
Valaki járt már úgy (rajtam kívűl), hogy a kesztyűtartó nyitógombja a "kezében maradt" mikor próbálta azt kinyitni?!
Már próbálkoztam a zárrendszerében piszkálódni mindenféle dologgal, de sehogy sem sikerült kinyitni!
Tudja valaki, hogy tudom kinyitni és kicserélni? help
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #50441 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:26:27 »

Sziasztok!
Valaki járt már úgy (rajtam kívűl), hogy a kesztyűtartó nyitógombja a "kezében maradt" mikor próbálta azt kinyitni?!
Már próbálkoztam a zárrendszerében piszkálódni mindenféle dologgal, de sehogy sem sikerült kinyitni!
Tudja valaki, hogy tudom kinyitni és kicserélni? help

HZsolt92 megoldása a FAQ-ban is megtalálható "MK3 / Kesztyűtartó zár megerősítése" topikból:

"Több mint egy órás küzdelem árán sikerült sérülésmentesen kinyitni a zárat egy keskeny spakli segítségével, melynek a végét kb. 5 mm hosszban kb. 60 fokban meg hajlítottam. Ezzel a szerszámmal sikerült a zárnyelvet annyira visszanyomni, hogy a zár kinyílt."

Nem túl bíztató, sok sikert hozzá!  szomoru1
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50442 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:59:07 »

Sziasztok!

Húgomék MKIII 2.0 TDCi-ből kivették az akksit mert xar volt.
Miután berakták az újat az alapjárat 900 körül van és a fogyi is felugrott 9,5l-re.
Van valami újraprogramozása a motorvezérlőnek amit ilyenkor el kell végezni?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50443 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:03:28 »

Sziasztok!

Húgomék MKIII 2.0 TDCi-ből kivették az akksit mert xar volt.
Miután berakták az újat az alapjárat 900 körül van és a fogyi is felugrott 9,5l-re.
Van valami újraprogramozása a motorvezérlőnek amit ilyenkor el kell végezni?
lenullázódott minden érték a fedkompba.a tank végére beáll normál állapotba.csak menni kell vele. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #50444 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:20:16 »

HZsolt92 megoldása a FAQ-ban is megtalálható "MK3 / Kesztyűtartó zár megerősítése" topikból:

"Több mint egy órás küzdelem árán sikerült sérülésmentesen kinyitni a zárat egy keskeny spakli segítségével, melynek a végét kb. 5 mm hosszban kb. 60 fokban meg hajlítottam. Ezzel a szerszámmal sikerült a zárnyelvet annyira visszanyomni, hogy a zár kinyílt."

Nem túl bíztató, sok sikert hozzá!  szomoru1

Köszönöm..., de közben találtam egy leírást képillusztrációval és sikerült kinyitnom! vigyor3
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Opening_With_Broken_Handle
Sajnos eltőrt a kis derékszög alkú pöcök ami a zár nyelvét mozgatja és a kilincs jobb oldali tengelye tőben...! szomoru1
Megragasztottam modellragasztóval és most várom hogy kössön a ragasztó...
Remélem sikerül...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #50445 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:11:32 »

Köszönöm..., de közben találtam egy leírást képillusztrációval és sikerült kinyitnom! vigyor3
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Opening_With_Broken_Handle
Sajnos eltőrt a kis derékszög alkú pöcök ami a zár nyelvét mozgatja és a kilincs jobb oldali tengelye tőben...! szomoru1
Megragasztottam modellragasztóval és most várom hogy kössön a ragasztó...
Remélem sikerül...

 eljen  taps
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #50446 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 01:03:01 »

Sziasztok!
Szeretnék megkérni egy fórumtársat aki használ vagy használt  katalizátor iktatót,hogy írjon rám egy privátot.Lenne pár kérdésem.
Előre is köszönöm.
Naplózva
David89
Vendég
« Új hozzászólás #50447 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 07:57:27 »

Sziasztok!

2002-es TDCI FMBA mondim (mióta lemerítettem az akksit) az alábbiakat produkálja:
- nem nyílik a csomagtartó, csak "kulcsal", távvezérelve
- automatikusan bezár indulás után (ami jó), de régen a motor leállításával kinyitott automatikusan. Most ezt nem csinálja meg. Ha kinyitoma  vezető oldali ajtót, azzal sem nyílik a  többi. Egyszóval valami központi zár gubanc van!

Tudok ezzel barkacsolni valamit otthon?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50448 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:17:19 »

Sziasztok!

2002-es TDCI FMBA mondim (mióta lemerítettem az akksit) az alábbiakat produkálja:
- nem nyílik a csomagtartó, csak "kulcsal", távvezérelve
- automatikusan bezár indulás után (ami jó), de régen a motor leállításával kinyitott automatikusan. Most ezt nem csinálja meg. Ha kinyitoma  vezető oldali ajtót, azzal sem nyílik a  többi. Egyszóval valami központi zár gubanc van!

Tudok ezzel barkacsolni valamit otthon?

Köszönöm a segítséget!

az auto zárást újra lehet programozni.Főoldal-programozások.vagy FAQ.

A csak kulccsal nyíló ajtó inkább a mikrokapcsi halálára utalhat,de lehet,hogy a gem vesztette el a beállításait az akku cserekor-pedig nem kéne....ezt biztos nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50449 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:49:08 »

Sziasztok!  Kérdésem lenne,a kiegyenlitő tartályban a kétcsapos kivitelnél mire szolgál a második csap? Beépithető e a sima egycsapos változat?  Bitte Danke!
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Oldalak: 1 ... 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 [1009] 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.