Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:25:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 [1029] 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853056 alkalommal)
0 Felhasználó és 267 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #51400 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:08:28 »

hát sok variáció nincsen, max tréler de drága mulatság...na majd holnap okosabbak leszünk

Nagy a táv? Esetleg éjszaka, mikor 0 a forgalom?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51401 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:09:44 »

Te Tibi! Ez valami kabrió volt? Vagy hogy tudott ráfagyni a hó belülről is?  eplus2

Úgy, hogy annyira hideg volt, hogy belül is jég volt a szélvédőn (nem hó)....meg lihegtem is benne...aztán az is ráfagyott....... az ablakon kinyúltan néha és egy kefével lekotortam a havat amíg elértem.
Mindez Bécsben.....este.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51402 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:10:14 »

Nagy a táv? Esetleg éjszaka, mikor 0 a forgalom?

Írta, hogy 40 km.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #51403 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:11:00 »

Írta, hogy 40 km.

Hát vazzzz, az nem kevés...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51404 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:13:46 »

Hát vazzzz, az nem kevés...

Engem több, mint 110 km-et húztak egy kisbusszal.....én egy regata-ba ültem, 2 méteres kötél...nem láttam semmit előre.....fékrásegítés nuku....paráztam, de túléltem......ja és 90-100-at jött a kisbusz  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #51405 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:15:45 »

Nagy a táv? Esetleg éjszaka, mikor 0 a forgalom?

Vác-Budapest reggel 8 tól.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51406 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:16:43 »

Vác-Budapest reggel 8 tól.

Ha ügyesek vagytok, akkor nem lehet probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #51407 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:17:07 »

Engem több, mint 110 km-et húztak egy kisbusszal.....én egy regata-ba ültem, 2 méteres kötél...nem láttam semmit előre.....fékrásegítés nuku....paráztam, de túléltem......ja és 90-100-at jött a kisbusz  Shocked

Komoly. Akkor figyelted a féklámpát...Smiley
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #51408 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:17:51 »

ChuckTibi!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51409 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 15:20:17 »

Komoly. Akkor figyelted a féklámpát...Smiley

Pislogni sem mertem.......  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #51410 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 16:56:56 »

Pislogni sem mertem.......  Shocked

Sziasztok!
2 éve nyáron cseréltem szíjfeszítőt, görgőket, szíjat (1642mm), generátor szabadonfutót. KiIcsit úgy éreztem, hogy megnyúlt a szíj (lehet, hogy az új szíjfeszítő mellett könyebben megnyúlik), meg-megnyikkant. Alf is annak idején 1640mm-es szíjra esküdött. Kicseréltem 1640mm-es szíjra. Csere közben megnéztem a szíjtárcsát, de a gumirozás nem tűnt nagyon rossznak, a tárcsát eldöntve kövön egyhangúan puffant.
A bajom csak az, hogy csicseregni kezdett, meg-megnyikkan alacsony fordulaton. Ha ráteszem a klímát, akkor van hang, ha leveszem, akkor nem.
Szerintetek a ránézésre jónak tűnő szíjtárcsa a ludas, vagy a klímakompresszornál lehet a hiba? A klima tárcsáját is megmozgattam, igazán kb 1mm-es tengelymozgása volt. Az a tárcsa is kettőstömegű lenne? Nem rémlik...
Előre is köszi a segítséget. Üdv
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51411 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 17:02:19 »

Sziasztok!
2 éve nyáron cseréltem szíjfeszítőt, görgőket, szíjat (1642mm), generátor szabadonfutót. KiIcsit úgy éreztem, hogy megnyúlt a szíj (lehet, hogy az új szíjfeszítő mellett könyebben megnyúlik), meg-megnyikkant. Alf is annak idején 1640mm-es szíjra esküdött. Kicseréltem 1640mm-es szíjra. Csere közben megnéztem a szíjtárcsát, de a gumirozás nem tűnt nagyon rossznak, a tárcsát eldöntve kövön egyhangúan puffant.
A bajom csak az, hogy csicseregni kezdett, meg-megnyikkan alacsony fordulaton. Ha ráteszem a klímát, akkor van hang, ha leveszem, akkor nem.
Szerintetek a ránézésre jónak tűnő szíjtárcsa a ludas, vagy a klímakompresszornál lehet a hiba? A klima tárcsáját is megmozgattam, igazán kb 1mm-es tengelymozgása volt. Az a tárcsa is kettőstömegű lenne? Nem rémlik...
Előre is köszi a segítséget. Üdv

Klimánál egy elektromos kuplung szerkezet van, ami leválasztja/ráadja a hajtást a klima kompresszorra. Az a tárcsa nem kettőstömegű.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51412 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 17:07:49 »

Sziasztok!
2 éve nyáron cseréltem szíjfeszítőt, görgőket, szíjat (1642mm), generátor szabadonfutót. KiIcsit úgy éreztem, hogy megnyúlt a szíj (lehet, hogy az új szíjfeszítő mellett könyebben megnyúlik), meg-megnyikkant. Alf is annak idején 1640mm-es szíjra esküdött. Kicseréltem 1640mm-es szíjra. Csere közben megnéztem a szíjtárcsát, de a gumirozás nem tűnt nagyon rossznak, a tárcsát eldöntve kövön egyhangúan puffant.
A bajom csak az, hogy csicseregni kezdett, meg-megnyikkan alacsony fordulaton. Ha ráteszem a klímát, akkor van hang, ha leveszem, akkor nem.
Szerintetek a ránézésre jónak tűnő szíjtárcsa a ludas, vagy a klímakompresszornál lehet a hiba? A klima tárcsáját is megmozgattam, igazán kb 1mm-es tengelymozgása volt. Az a tárcsa is kettőstömegű lenne? Nem rémlik...
Előre is köszi a segítséget. Üdv

Az 1 mm-es klíma ékszíjtárcsa "lógás" sok. Gyakorlatilag nem szabadba mozognia.
Mikor lent volt a szíj nem forgattad meg, hogy van-e hangja?

Sajnos előfordul az, hogy hiába kerül fel új szíj akkor is nyikkan. Elinduláskor és/vagy leállításkor...esetleg alacsony fordulatszámnál.
Ezt a szíj anyag is okozhatja, de a fényesre kopott valamelyik ékszíjtárcsa bordái is.

Fújj rá gazdagon szilikon spray-t, attól biztos elhallgat. Ha kell ismételd meg többször is. Ha semmiképp nem javul meg és csak rövid ideig hallgat el szilikonra, akkor szíj csere elsőként.....és átnézni a tárcsákat, hogy nem-e kopottak (fényesek) a bordák. Mivel ha "beül" a szíj közé, akkor nem a bordák oldalánál tapad fel, ezért nyüszöghet, nyikkanhat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #51413 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 17:12:49 »

Az 1 mm-es klíma ékszíjtárcsa "lógás" sok. Gyakorlatilag nem szabadba mozognia.
Mikor lent volt a szíj nem forgattad meg, hogy van-e hangja?

Sajnos előfordul az, hogy hiába kerül fel új szíj akkor is nyikkan. Elinduláskor és/vagy leállításkor...esetleg alacsony fordulatszámnál.
Ezt a szíj anyag is okozhatja, de a fényesre kopott valamelyik ékszíjtárcsa bordái is.

Fújj rá gazdagon szilikon spray-t, attól biztos elhallgat. Ha kell ismételd meg többször is. Ha semmiképp nem javul meg és csak rövid ideig hallgat el szilikonra, akkor szíj csere elsőként.....és átnézni a tárcsákat, hogy nem-e kopottak (fényesek) a bordák. Mivel ha "beül" a szíj közé, akkor nem a bordák oldalánál tapad fel, ezért nyüszöghet, nyikkanhat.

Oki kipróbálom! Sajna a klímakompresszornál csak fél fordulatot tekertem, de az nem nyikkant. A szíj teljesen új, amit most feltettem. Hétvégén lekapom a kereket, meg a műanyagot, és meghallgatom közelről. Köszi
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51414 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:15:09 »


Oki kipróbálom! Sajna a klímakompresszornál csak fél fordulatot tekertem, de az nem nyikkant. A szíj teljesen új, amit most feltettem. Hétvégén lekapom a kereket, meg a műanyagot, és meghallgatom közelről. Köszi
csak gyanú.nézd meg.
ha leveszed a szíjat ellenőrizd a felső bordázott gorgő alatti alutraverz felületét.Ha benne vannak a szíj által felszántott hossz irányú kráterek,akkor az a nyikkanás oka.Nekem is az volt.gallyra ment feszítő okozza,illetve a szíj belengése.Szabadonfutó használatával jó feszítővel megszűnik a hiba. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #51415 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:26:43 »

csak gyanú.nézd meg.
ha leveszed a szíjat ellenőrizd a felső bordázott gorgő alatti alutraverz felületét.Ha benne vannak a szíj által felszántott hossz irányú kráterek,akkor az a nyikkanás oka.Nekem is az volt.gallyra ment feszítő okozza,illetve a szíj belengése.Szabadonfutó használatával jó feszítővel megszűnik a hiba. Wink
Szia! A szíjcserekor a travezt is  megnéztem, de az érintetlen. Szíjfeszítő 2 éves, SKF gyártmány a görgőkkel együtt vettem. Szabadonfutó is már rég fent van.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51416 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:28:05 »

Szia! A szíjcserekor a travezt is  megnéztem, de az érintetlen. Szíjfeszítő 2 éves, SKF gyártmány a görgőkkel együtt vettem. Szabadonfutó is már rég fent van.
értem.akkor ellenőrizd a klímakuplung csapágyát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #51417 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 19:05:36 »

értem.akkor ellenőrizd a klímakuplung csapágyát.
Sajnos van abban is ráció, mert csak akkor van hang, ha bekapcsolom a klímát.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51418 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 19:07:20 »

Sajnos van abban is ráció, mert csak akkor van hang, ha bekapcsolom a klímát.

A klímakompresszor csapágyazása (ékszíjtárcsa) mindig forog. Bekapcsolva nagyobb terhelés éri és a kuplungot is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51419 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 19:20:02 »

A klímakompresszor csapágyazása (ékszíjtárcsa) mindig forog. Bekapcsolva nagyobb terhelés éri és a kuplungot is.
igen és nyüszög is,de lehet,hogy akkor meg-meg szorul a csapágya és azért nyikkan a szíj.megcsúszik rajta.Amikor meg bekapcsolja a kompresszort annak is a csapágy miatt van hangja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #51420 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 19:51:10 »

igen és nyüszög is,de lehet,hogy akkor meg-meg szorul a csapágya és azért nyikkan a szíj.megcsúszik rajta.Amikor meg bekapcsolja a kompresszort annak is a csapágy miatt van hangja.
Szerintem először hallgatózok majd egy kicsit, hátha meghallom, hogy a főtengely szíjtárcsa felől, vagy kompresszor felől érkezik a hang. Aztán a főtengely szíjtárcsának adok szilikont. Ha megszűnik, akkor az lesz a ludas, ha nem, akkor kompresszor. Az a baj, hogy ha megy a klíma, akkor mind a főtengely szíjtárcsának, mind a kompresszor csapágynak nagyobb a terhelése.
Nagyobb kedvem lenne szíjtárcsát cserélni, mint a klímakompresszort kikapni...
Köszönöm a segítséget, hétvégén nekiállok, azt beszámolok, hogy mi volt.
Szép estét!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #51421 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 22:13:46 »

Ha kb emlékszel, hogy hol láttad, akkor örülnék neki, mert a Cromaxnál 10-től akár 50ezerig is vannak ilyenek.

Bocsánat..hazudtam..kedvezménnyel 3800ft nekem,  amugy 7000ft.
AKUSAN LCCF 01145 a tipusa...utángyártott, de kit érdekel ugyanolyan jó.
Naplózva
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #51422 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 22:51:18 »

Bocsánat..hazudtam..kedvezménnyel 3800ft nekem,  amugy 7000ft.
AKUSAN LCCF 01145 a tipusa...utángyártott, de kit érdekel ugyanolyan jó.

Köszi szépen, utána kérdeztetek egy maszek boltossal, akinél jó áron szoktak lenni alkatrészek, hátha tud segíteni. AC pumpát is kb 15ért tudott volna lengyelből, most meg ezt találtam a cikkszám alapján http://www.motointegrator.pl/produkty/475456-zamek-schowka-akusan-lccf-01145
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #51423 Dátum: 2014.01.07 kedd, 05:55:33 »

Nekem van mk3-hoz való immo chipem eladó, nem vagyonért.
Köszi,meglátom elvileg lesz a gyári kulcsban.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51424 Dátum: 2014.01.07 kedd, 12:38:42 »

Sziasztok!

Ezen a fórumon új vagyok, de a Ford márkában nem, mert eddig Focusaim voltak. Szóval márka hű maradtam, de most már Mondeoval.
Több kérdésem is van, de most arra várnék valami tippet tőletek, hogy a vezető ülés előtti lábtérbe honnan kerülhet be víz?
Ja és a váltógombot hogy lehet levenni? Nem olyan aminek az alján fel kell húzni a kis gyűrűt, hanem ami egyben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.07 kedd, 12:56:13 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #51425 Dátum: 2014.01.07 kedd, 12:55:15 »

Sziasztok!

Ezen a fórumon új vagyok, de a Ford márkában nem, mert eddig Focusaim voltak. Szóval márka hű maradtam, de most már Mondeoval.
Több kérdésem is van, de most arra várnék valami tippet tőletek, hogy a vezető ülés előtti lábtérbe honnan kerülhet be víz?

Legtöbbször a rosszul illesztett pollenszűrőfedél okoz ilyen problémát. Ezt az anyós ülés előtt van, a motorháztetőt felnyitva férsz hozzá. Az szélvédő alján van egy műanyag horony és ebbe a horonyban kellene a műanyag fedélen lévő bordának beleülnie. Ha ez nem így van akkor a szélvédőről a víz egyenesen a pollenszűrőházba folyik onnét a levegő bevezetésen keresztül a beltérbe.
A másik hibalehetőség az oldalüvegnél folyik be az ajtóba onnét pedig az utastérbe. Itt sokszor az a gond, hogy az ajtókárpiton beül az ajtóra van ragasztva egy párazáró szivacsos lap ha ez hiányzik, vagy levált akkor itt is be tud szivárogni a víz.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51426 Dátum: 2014.01.07 kedd, 12:58:07 »

Legtöbbször a rosszul illesztett pollenszűrőfedél okoz ilyen problémát. Ezt az anyós ülés előtt van, a motorháztetőt felnyitva férsz hozzá. Az szélvédő alján van egy műanyag horony és ebbe a horonyban kellene a műanyag fedélen lévő bordának beleülnie. Ha ez nem így van akkor a szélvédőről a víz egyenesen a pollenszűrőházba folyik onnét a levegő bevezetésen keresztül a beltérbe.
A másik hibalehetőség az oldalüvegnél folyik be az ajtóba onnét pedig az utastérbe. Itt sokszor az a gond, hogy az ajtókárpiton beül az ajtóra van ragasztva egy párazáró szivacsos lap ha ez hiányzik, vagy levált akkor itt is be tud szivárogni a víz.

Igen sajnos a Focusban is ezek a betegségek voltak. Köszi megnézegetem.
Ja és a váltógombot hogy lehet levenni? Nem olyan aminek az alján fel kell húzni a kis gyűrűt, hanem ami egyben van.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #51427 Dátum: 2014.01.07 kedd, 13:03:51 »

Igen sajnos a Focusban is ezek a betegségek voltak. Köszi megnézegetem.
Ja és a váltógombot hogy lehet levenni? Nem olyan aminek az alján fel kell húzni a kis gyűrűt, hanem ami egyben van.

Le kell tekerni amerre lejön:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51428 Dátum: 2014.01.07 kedd, 13:07:09 »

Le kell tekerni amerre lejön:)

Próbáltam tekerni mindkét irányba, de nem jön. A váltószoknyától se tudom elválasztani. Egybe jön le vajon?
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #51429 Dátum: 2014.01.07 kedd, 13:11:26 »

Próbáltam tekerni mindkét irányba, de nem jön. A váltószoknyától se tudom elválasztani. Egybe jön le vajon?
Egyél egy kis spenótot előtte, és le fog jönni  Wink
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #51430 Dátum: 2014.01.07 kedd, 13:14:46 »

Nem, nem automata.
úhh, nem lesz fékrásegítés sem...most esett le
Haverom kikészül.
Engem a szervó gondomnál 2 éve a XI. kerület végéről vontattak a XVI-ba, talán 20-25km. Full város, este 17-kor. Hát keményen tiporni kellett a féket, és még 40-nél is kétkezes volt a kormány kanyarban.

Annyit csaltam, hogy amikor már nagyon kemény volt a fék, akkor rá-ráindítottam üresben vontatés közben, hogy felpuhuljon, illetve ha lehetett, rajta tartottam kicsit a lábam, nem engedtem fel a pedált, hogy ne keményedjen be a pumpálástól.
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #51431 Dátum: 2014.01.07 kedd, 17:44:47 »

sziasztok úgy néz ki akkut kell vennem, de milyen kell az autómba? silver calcium vagy silver calcium plus? köszönöm a segítségeteket előre is.
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51432 Dátum: 2014.01.07 kedd, 17:46:26 »

sziasztok úgy néz ki akkut kell vennem, de milyen kell az autómba? silver calcium vagy silver calcium plus? köszönöm a segítségeteket előre is.

Elég a normál calcium.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51433 Dátum: 2014.01.07 kedd, 22:22:02 »

Próbáltam tekerni mindkét irányba, de nem jön. A váltószoknyától se tudom elválasztani. Egybe jön le vajon?
Ha neked olyan van ami egyben van a szoknyával akkor a váltószoknyát először lekell róla venni.Ez szorossan van rajta mert a gombon van egy perem abban van a szoknya beletéve.Ha ezt leszeded akkor lekell tekerni a gombot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #51434 Dátum: 2014.01.08 szerda, 09:44:26 »

Ha neked olyan van ami egyben van a szoknyával akkor a váltószoknyát először lekell róla venni.Ez szorossan van rajta mert a gombon van egy perem abban van a szoknya beletéve.Ha ezt leszeded akkor lekell tekerni a gombot.

Köszi a tippet megpróbálom.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #51435 Dátum: 2014.01.08 szerda, 12:41:12 »

Sziasztok,

az olajszűrő ház fedélben a fém rész mire való? 6os imbuszkulcs nyílás van rajta. https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530621-olajszuro-haz/142229-olajszuro-haz-also-resz-ford-mondeo-2000-2007-benzines
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #51436 Dátum: 2014.01.08 szerda, 13:29:37 »

Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy lehet kicserélni legegyszerűbb módon az ablakmosó tartályt. Nem bontanám le az elejét ha nem kell.
Illetve sikeresen vettem egy focus cd lejátszót ami téglalap alakú és nem trapéz. Van valami beépítő keret amivel azt be tudom tenni?
Köszi:
Petvi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51437 Dátum: 2014.01.08 szerda, 13:34:50 »

Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy lehet kicserélni legegyszerűbb módon az ablakmosó tartályt. Nem bontanám le az elejét ha nem kell.
Illetve sikeresen vettem egy focus cd lejátszót ami téglalap alakú és nem trapéz. Van valami beépítő keret amivel azt be tudom tenni?
Köszi:
Petvi

Első vészhárítót le kell venni a tartály cseréhez.
Nem tudok olyan "trapézzá" alakító keretről, ami mk3-hoz és egyébként márkán belüli fejegységhez megfelelne. Főleg, hogy az első formája a rádiónak a rádió előlapja....eléggé rászerelve. Tehát átcserélni sem lehet az előlapokat.

Ezt benézted.... Nem tudod visszacsinálni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #51438 Dátum: 2014.01.08 szerda, 15:50:36 »

Nekem Vik meg krampácsolta, hogy jó legyen, novemberben volt 2 éve, hogy hibátlan. Az új cső 40K lett volna.
Nálam a csőcsonk engedett el a hollanderrel, ahol belemegy a pumpába.

Nekem is Ő oldotta meg. profi lett 1/5 áron:)))))
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #51439 Dátum: 2014.01.08 szerda, 16:03:40 »

Engem a szervó gondomnál 2 éve a XI. kerület végéről vontattak a XVI-ba, talán 20-25km. Full város, este 17-kor. Hát keményen tiporni kellett a féket, és még 40-nél is kétkezes volt a kormány kanyarban.

Annyit csaltam, hogy amikor már nagyon kemény volt a fék, akkor rá-ráindítottam üresben vontatés közben, hogy felpuhuljon, illetve ha lehetett, rajta tartottam kicsit a lábam, nem engedtem fel a pedált, hogy ne keményedjen be a pumpálástól.

Végül nem volt veszélyes...Smiley
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #51440 Dátum: 2014.01.08 szerda, 16:17:25 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy a lámpamosó fej végén van egy lapos kör pici lyukkal.Ez szolgál valamire?Mert erre szeretném ráragasztani a takaró fedelet.
Előre is köszönöm.

Naplózva
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #51441 Dátum: 2014.01.08 szerda, 17:18:34 »


Na akkor lebontjuk az elejét.

Sajna nem tudom visszacsinálni. Keresgélek még egy kicsit és ha nem találok semmit akkor megpróbálom eladni.
Köszi.

Első vészhárítót le kell venni a tartály cseréhez.
Nem tudok olyan "trapézzá" alakító keretről, ami mk3-hoz és egyébként márkán belüli fejegységhez megfelelne. Főleg, hogy az első formája a rádiónak a rádió előlapja....eléggé rászerelve. Tehát átcserélni sem lehet az előlapokat.

Ezt benézted.... Nem tudod visszacsinálni?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #51442 Dátum: 2014.01.08 szerda, 18:12:24 »

Nem tudok olyan "trapézzá" alakító keretről, ami mk3-hoz és egyébként márkán belüli fejegységhez megfelelne. Főleg, hogy az első formája a rádiónak a rádió előlapja....eléggé rászerelve. Tehát átcserélni sem lehet az előlapokat.

Ezt benézted.... Nem tudod visszacsinálni?

A focus rádiója másféle??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51443 Dátum: 2014.01.08 szerda, 18:15:54 »

A focus rádiója másféle??

Előlap formája is és belsőben is van sok fajta, még ha külsőre azonosan is néz ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #51444 Dátum: 2014.01.08 szerda, 18:49:14 »

Sziasztok. A parklampa 5 ora alatt lemeritette az akksim. Behuztuk es most jar a motor. Nem tudjatok, hogy mennyit kell kocsikazzak vagy hagyjam járni,  hogy visszatoltodjon es holnap reggel tudjak menni dolgozni vele?
Mk3 1.8 benzin.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #51445 Dátum: 2014.01.08 szerda, 18:51:58 »

Sziasztok. A parklampa 5 ora alatt lemeritette az akksim. Behuztuk es most jar a motor. Nem tudjatok, hogy mennyit kell kocsikazzak vagy hagyjam járni,  hogy visszatoltodjon es holnap reggel tudjak menni dolgozni vele?
Mk3 1.8 benzin.

Tedd inkább töltőre az akksit, és reméld, hogy nem vitted mélykisülésbe. Elvileg az ólomakksi 1/10 C-vel tölthető (azaz a névleges Ah kapacitásának egy tizedével Amperben mérve), így a teljes feltöltéshez reggelig kellene autózz (papírforma szerint 10 órát).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51446 Dátum: 2014.01.08 szerda, 19:18:31 »

Sziasztok. A parklampa 5 ora alatt lemeritette az akksim. Behuztuk es most jar a motor. Nem tudjatok, hogy mennyit kell kocsikazzak vagy hagyjam járni,  hogy visszatoltodjon es holnap reggel tudjak menni dolgozni vele?
Mk3 1.8 benzin.
falbav

a mondeót nem szabad behúzni! szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #51447 Dátum: 2014.01.08 szerda, 19:20:00 »

falbav

a mondeót nem szabad behúzni! szomoru1

Benzinest sem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #51448 Dátum: 2014.01.08 szerda, 19:20:05 »

Nekem is Ő oldotta meg. profi lett 1/5 áron:)))))

 eljen  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #51449 Dátum: 2014.01.08 szerda, 19:25:38 »

Benzinest sem?

AndyA
az is láncos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 [1029] 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.