Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 16:04:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21924430 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6300 Dátum: 2006.03.17 péntek, 13:31:00 »

Muppet, félre ne érts, nem basztatni akartalak...  
Csak eddig működött és most nem működik.. Nem tudom csak sejtem, hogy most nem működik normálisan Cheesy
 
Sajnos, ha bármit állítasz, elugrik automatáról...
A kezelési útmutatóban próbáltam utánanézni, mit is ír. Ezzel kezdődik, na, azóta nem értem:
"Megjegyzés: Az elektronikus automatikus hőmérséklet-szabályozás csak +5°C hőmérséklet felett, járó motornál és bekapcsolt ventillátornál működik. Csukja be az összes ablakot."
 
Minden ablakot becsuktál?
 
Ha korábban ment, most meg nem megy, akkor lehet, hogy a belső hőmérővel van baj. Ott ketyereg (merthogy egy mini villanyos motor ventillálja a termisztorra a levegőt) a kormány alatt a jobb oldalon. Esetleg nézd meg azt, hátha fals infót kap az elektronika...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6301 Dátum: 2006.03.17 péntek, 15:04:00 »

Muppet, mi az a TIS?
Amúgy a helyzetjelző szerintem 3w-os, mert 5w-ost vettem, és mivel jobban világított az egyik oldal, kicseréltem a másikat is 5w-osra.
 
Más: Ne mondjátok már nekem, hogy ha automatán van - mondjuk HI hőmérsékleten - és üzemmeleg a verda, akkor normális, hogy SEMMI sem jön a középső szellőzőből...
 
Megaztán azt sem igazán értem, hogy miért van az, ha nem automatán van és HI fokozaton, akkor 23 fok fölé nem tudom fűteni a belső teret. Ha automatára rakom, akkor persze őnti a forró levegőt... De ha nem autómatán van, akkor csak langyosat fúj... Furi...
Hátsó helyzetjelző? az a kombinál, legalábbis az MKI ben 4w-os, anno én is megszívtam, de szerencsére kicserélték. Én csak néztem mint laci a moziban, mert ilyenről még nem is hallottam.
Üdv
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6302 Dátum: 2006.03.17 péntek, 16:54:00 »

Teljesen zár problémás vagyok, most meg a vezető mögötti hátsó ajtó nem mindig zár be, ha bezárom az autó. Sad
Kezdődött a kp. zárral, aztán a motorháztető zár, és most a hátsó ajtó. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6303 Dátum: 2006.03.17 péntek, 17:28:00 »

Teljesen zár problémás vagyok, most meg a vezető mögötti hátsó ajtó nem mindig zár be, ha bezárom az autó. Sad
Kezdődött a kp. zárral, aztán a motorháztető zár, és most a hátsó ajtó. Sad
Most majd az anyósajtó jön!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6304 Dátum: 2006.03.17 péntek, 19:31:00 »

Teljesen zár problémás vagyok, most meg a vezető mögötti hátsó ajtó nem mindig zár be, ha bezárom az autó. Sad
Kezdődött a kp. zárral, aztán a motorháztető zár, és most a hátsó ajtó. Sad
És megnyüstölted minden zárját kulccsal?
A hátsó ajtón is van valami gyerekzár dolog...
 
Most olvasgattam a gépkönyvben... A gépköny megmondjam mit ajánl?
 
Go Ford. Kitaláltad volna?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6305 Dátum: 2006.03.18 szombat, 00:20:00 »

Most majd az anyósajtó jön!
Az kéne még! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6306 Dátum: 2006.03.18 szombat, 00:21:00 »

És megnyüstölted minden zárját kulccsal?
A hátsó ajtón is van valami gyerekzár dolog...
 
Most olvasgattam a gépkönyvben... A gépköny megmondjam mit ajánl?
 
Go Ford. Kitaláltad volna?
Pimpa,
 
nem nyüstöltem semmit, csak szokás szerint néztem, hogy bezárta-e, és nyitva maradt. :/
Viszont most este meg jó volt...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6307 Dátum: 2006.03.18 szombat, 13:58:00 »

Pimpa,
 
nem nyüstöltem semmit, csak szokás szerint néztem, hogy bezárta-e, és nyitva maradt. :/
Viszont most este meg jó volt...
Namerilyenkor nem távirányítós-központis nyitós-csukós dolgot szoktak, hanem kézzel megmozgatóst, becsapkodóst, olajozgatóst wd40-ezőst.
 
Meg az ajtócsukást érzékelő gombokat is szokták nyomogatni, piszkálgatni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6308 Dátum: 2006.03.18 szombat, 14:56:00 »

Az kéne még! Smiley
Scratch!
Én ugyanígy jártam a bal hátsóval. Belső zárógombot párszor ki-be kapcsoltam, és azóta (2 hónap...) semmi. Persze most majd lesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6309 Dátum: 2006.03.18 szombat, 17:13:00 »

Mivel nincs kereső funkció és a sok visszaolvasás alatt nem találtam megoldást a gondomra, hát megírom.  
A hátsó ajtóknál nagyon nagy szélzaj jön be 80 km/h óra felett. Mit lehet ezzel kezdeni, mert nagyon idegesít a zaj. A jelenség mindig is volt, sérülve nem volt az autó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6310 Dátum: 2006.03.18 szombat, 17:27:00 »

Az előbb lemaradt, hogy 4 ajtós változatról van szó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6311 Dátum: 2006.03.18 szombat, 19:52:00 »

Megnéztem a TIS-ben, a sebváltó minden fokozata (a hátramenet is) szinkronizált.
 
Közös szinkrongyűrűje (sincroniser assembly) van:
1-2
3-4
5-R
Kisbér, az első helyzetjelző szerintem tuti 5w-os, csak az évek alatt besárgul, megfakul, sötétedik. Én is így jártam már 2* is, nem volt elég az egyiket cserélni, párosával kellett, annyira besötétedett a másik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6312 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:11:00 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Egy 2004-es évj. Mondeo tdci (115 Le, 50e km) tulajdonosa vagyok. A következő hiba merült fel: városban álltam egy rendőrlámpánál,amikor a műszerfalon az összes lámpa kigyulladt, valamint a fordulatszámmérő és a kilóméteróra mutatója a maximum értékig kilengett. Ez kb. 2 másodperc alatt zajlott le és ahogy jött a baj úgy el is múlt, anélkül, hogy a gyújtást le vettem volna vagy a motort újra indítottam volna.Az egész eredményeként pedig a napi kilóméteróra számláló lenullázódott. Valaki nem találkozott már hasonló jelenséggel? Ha igen, mi a baj forrása? Egyébként az egész olyan volt, mintha egy pillanatra a műszerfal áramellátása megszünt volna, habár a műszerfal világítása egy pillanatra sem hagyott ki, a műszerfal nem sötétedett el.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6313 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:15:00 »

Ez olyan mint amikor belép az ember tesztüzemmódba. Akkor is ezt csinálja.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6314 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:18:00 »

Namerilyenkor nem távirányítós-központis nyitós-csukós dolgot szoktak, hanem kézzel megmozgatóst, becsapkodóst, olajozgatóst wd40-ezőst.
 
Meg az ajtócsukást érzékelő gombokat is szokták nyomogatni, piszkálgatni.
Pimpa,
 
én is WD40-ezni akarom, az mindenre jó. Smiley Egyébként ma probléma mentesen működött.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6315 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:19:00 »

Scratch!
Én ugyanígy jártam a bal hátsóval. Belső zárógombot párszor ki-be kapcsoltam, és azóta (2 hónap...) semmi. Persze most majd lesz...
Megpróbálom, köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6316 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:20:00 »

Kisbér, az első helyzetjelző szerintem tuti 5w-os, csak az évek alatt besárgul, megfakul, sötétedik. Én is így jártam már 2* is, nem volt elég az egyiket cserélni, párosával kellett, annyira besötétedett a másik.
ZT,
 
igen 5W-os! Nekem LED van benne, ennek nem változik a szine. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6317 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:21:00 »

Ez olyan mint amikor belép az ember tesztüzemmódba. Akkor is ezt csinálja.
Meg akku levétel utána is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6318 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:29:00 »

Meg akku levétel utána is.
Akkor lehet hogy meg kellene szabadítani a zoxidált rétegtöl az akku sarukat, vagy csak meghúzni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6319 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:37:00 »

Akkor lehet hogy meg kellene szabadítani a zoxidált rétegtöl az akku sarukat, vagy csak meghúzni.
Ez se árt. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6320 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:49:00 »

Mivel nincs kereső funkció és a sok visszaolvasás alatt nem találtam megoldást a gondomra, hát megírom.  
A hátsó ajtóknál nagyon nagy szélzaj jön be 80 km/h óra felett. Mit lehet ezzel kezdeni, mert nagyon idegesít a zaj. A jelenség mindig is volt, sérülve nem volt az autó.
Nekem is hasonlo gondom van, de csak jobb hatul. Bar elolrol nem lehet hallani, csak annak idegesito, aki a jobb hatso ajto mellett ul. Torve en sem voltam soha.  
Elvittem karosszeria lakatoshoz, allitott az ajton, kicsit beljebb huzta: ugyanolyan maradt.
Elvittem megegyszer, levette a tomitest, extra tomito reteget rakott a gumi ala vegig, ujra allitott az ajton. Minden milimeterre beillesztve, tokeletes zarodas, tomites: semmi eredmeny, autopalyan ugyanugy idegesiti a hatul ulot a szelzaj. Nemtom mit tegyek, nekem is segitsetek!!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6321 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 07:48:00 »

azs,
 
Ez a jelenseg akkor fordult elo nalam, mikor bizonyos szerelesi munkalatok miatt le kellett vennem az aksi sarut. Mikor vissza raktam es raadtam a gyujtas, a muszerfal mint a karacsonyfa, a muszerek tokig kiakadnak stb. Aztan minden Lalszik, a mutatok vissza ternek nyugalmi allapotba. Ez 100%, hogy valami fesz kiamaradas, avgyis kontakthiba miatt lehetett nalad. Ilyenkor ha ujra kap feszt a muszer egyseg, vegez egy ontesztet. Nezd meg az aksi sarukat, ha kell huzd meg oket. Ha ez sem segit, akkor lehet a muszer egyseg csatlakozoja nincs rendesen ossze dugva. Sok sikert !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6322 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 07:49:00 »

jah, azt tudtatok, hogy a muszer egyseget is lehet programozni !? Legalabbis a FordTIS valami ilyesmirol zagyvalt...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6323 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 14:12:00 »

Nekem is hasonlo gondom van, de csak jobb hatul. Bar elolrol nem lehet hallani, csak annak idegesito, aki a jobb hatso ajto mellett ul. Torve en sem voltam soha.  
Elvittem karosszeria lakatoshoz, allitott az ajton, kicsit beljebb huzta: ugyanolyan maradt.
Elvittem megegyszer, levette a tomitest, extra tomito reteget rakott a gumi ala vegig, ujra allitott az ajton. Minden milimeterre beillesztve, tokeletes zarodas, tomites: semmi eredmeny, autopalyan ugyanugy idegesiti a hatul ulot a szelzaj. Nemtom mit tegyek, nekem is segitsetek!!!
En is hallottam mar, hogy eleg zajos a Mondeo karosszeria. Nem lehet, hogy nektek a zajt a ket ajto talalkozasanal felul levo res okozza? A felso par centin nincs mar gumitomites. Ide szoktak belulrol valami kis szivacsot, gumit ragasztani.
A szelzaj csokkentesere egyebkent meg fel szoktak toltani habbal a visszapillantok belsejet, es az elso szelvedo felso szelenel levo ujnyi rest is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6324 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 14:30:00 »

jah, azt tudtatok, hogy a muszer egyseget is lehet programozni !? Legalabbis a FordTIS valami ilyesmirol zagyvalt...
Szia Zacci!
Mire gondolsz? Hogy is van ez?
Kifejtenéd?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6325 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 15:04:00 »

En is hallottam mar, hogy eleg zajos a Mondeo karosszeria. Nem lehet, hogy nektek a zajt a ket ajto talalkozasanal felul levo res okozza? A felso par centin nincs mar gumitomites. Ide szoktak belulrol valami kis szivacsot, gumit ragasztani.
A szelzaj csokkentesere egyebkent meg fel szoktak toltani habbal a visszapillantok belsejet, es az elso szelvedo felso szelenel levo ujnyi rest is.
SZiasztok!
A Ford Solymárnál a srácok kitapasztalták, hogy hogy lehet megszüntetni a szélzajt az ajtóknál. Kimentek az autópályára és addig vizsgálták amíg meg nem találták. A felső-hátső sarokban kell a kitölteni a rést a gumcsík alatt valami gumis anyaggal, de állítólag még egy darab papírtörlő is megteszi..Én még nem jutottam el odáig, hog megnézzem, ú.h. saját tapasztalat nincs még sajnos...de jön a jó idő....  
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6326 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 15:19:00 »

Sziasztok
van 2db MkIII ködlámpám bontva ha érdekel valakit(2000-2003 tehát a kerek)
üdv mcgiver
06-20-422-97-99
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6327 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 18:39:00 »

ESU2 64,
 
Az kizart dolog, mert nemtudom, de a FORD Tis-ben turkalva raakadtam a muszer egyseg (ami a km ora-t stb. tartalmazza) leirasara, es ott valami olyasmit irtak, hogy fel kell programozni vagymi. Sajna az angol tudasom nem a legjobbabb. Mindenesetre meglepodtem. De majdhamarosan kiderul, merthogy a tempomat visszajelzo meg nem vilagit, pedig a tempo az faxan muxik. Valamikor begurulok fordosokhoz, es megkerem azta szakit, aki elozoleg is nyaggatott ezzel az ECU programozosdival, hogy nezzuk man meg miert nem vilagit a visszajelzo... A teszt soran megmutatja magat, szal lehet csak "aktivalni" kol, vagyis felporgizni a muszer egyseget vagymi. Osztan lehet nemis a muszert kell progizni, hanem az ECU-t. Mindenesetre a FordTIs leiras csak annyit kozolt nagy vonalakban, hogy progizni kell, ha uj muszer egyseget szerelunk be. Az, hogy konkretan a muszert egyseget, vagy azECU-t kell progizni, sajna nem derult ki.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6328 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 18:40:00 »

ESU2 64,
 
Esetleg az ECU-n keresztul a muszer egyseget... Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6329 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 00:21:00 »

Szevasztok,
 
Kérem nézze meg valaki, hogy computeres Mondeoban az átlagfogyasztás nullázása után a kijelzett érték az elején gyorsan, majd egyre ritkábban változik-e.  
Próbálom a CAN buszon közlekedő adatokat megfejteni,  ez eldöntené, hogy a motorvezérlő kiadja-e pillanatnyi benzinfogyasztást. (mint a MII-ben)
 
Köszönöm
 
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6330 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 01:28:00 »

En is hallottam mar, hogy eleg zajos a Mondeo karosszeria. Nem lehet, hogy nektek a zajt a ket ajto talalkozasanal felul levo res okozza? A felso par centin nincs mar gumitomites. Ide szoktak belulrol valami kis szivacsot, gumit ragasztani.
A szelzaj csokkentesere egyebkent meg fel szoktak toltani habbal a visszapillantok belsejet, es az elso szelvedo felso szelenel levo ujnyi rest is.
Apropo szelvedo tetejen vegigfuto res: en eloszor azt hittem, hogy onnan hianyzik valami. Olyan furcsa, hogy nem raktak oda semmit. Tenyleg csokkenti a szelzajt, ha kitolti az ember habbal? Mifele hab kell ehhez? Ja, es a visszapillanto belsejenek a feltoltese hallhato eredmenyt produkal?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6331 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 07:48:00 »

Szevasztok,
 
Kérem nézze meg valaki, hogy computeres Mondeoban az átlagfogyasztás nullázása után a kijelzett érték az elején gyorsan, majd egyre ritkábban változik-e.  
Próbálom a CAN buszon közlekedő adatokat megfejteni,  ez eldöntené, hogy a motorvezérlő kiadja-e pillanatnyi benzinfogyasztást. (mint a MII-ben)
 
Köszönöm
 
Sz.G.
Igen, mivel, ha lenullázod, akkor 99,9 mutat, hiszem nem mentél vele semmit, de ha jár a motor, akkor azért fogy az üzemanyag.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6332 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 08:22:00 »

Valaki megtudja mondani,hogy hol van a 2001-es mondeoban a víz hőfok mérő gomba?Ugyanis nem megy fel a víz üzemi hőfokra,ezért computer azt érzékeli hogy hideg a motor.Ezért elvezérli a fogyasztást 11,5L.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6333 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 08:49:00 »

ja, és diesel nagyon durva !!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6334 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 10:12:00 »

Valaki megtudja mondani,hogy hol van a 2001-es mondeoban a víz hőfok mérő gomba?Ugyanis nem megy fel a víz üzemi hőfokra,ezért computer azt érzékeli hogy hideg a motor.Ezért elvezérli a fogyasztást 11,5L.
Nem-e inkább a termosztátot kéne megnézni?Már többen is azt cseréltünk hasonló problémával.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6335 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 11:01:00 »

Termosztát jó nyit-zár rendesen,az érzékelő zárlatos.Csak nem tudom hogy hol van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6336 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 11:33:00 »

newens,
 
Valceg a motorterben. Ennel tobbet nem mondhatok. Kerem kaccsoja ki!
 
Este megprobalom megkeresni neked. De ha van FordTIS CD-d, akkor abbol ki lehet mazsolazni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6337 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 11:55:00 »

emberek!
merre van a maf szenzor az MKIII-ban (dizel, 115LE duratorq DI)
A kis  videon (maf szenzor tisztítása), a levegőszűrő után látszik, na de itt nálunk semmi!
máshova pakolták?
olyan, mintha a helye meglenne (két csavar furat, meg köztük egy nagyobb kör, de az nem utólag betapasztott cucc...)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6338 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 12:15:00 »

shiva74,
 
Akkor neked nincs MAF szenzorod. Ennek fenyeben feltennem az ominozus keredst, miszerint a szerelo emlitette a MAF szenzor lehetseges hibajat ? Ha igen, akkor feltetelezem, hogy fel sem nyitotta a motorhaztetot Cool
egyebknet ne aggodj, nem loptak ki azta szenzort, mert nekem sincs. Soot, nekem meg a helye sincs meg Cool Alapvetoen 2 fele vezerlo compu letezik. Az 1ik igenyli a MAF szenzor megletet. A masik ertelemszeruen nem. Neked ez utobbi lehet. Valahol mashol kell keresni a hiba okat. Levego szuro, turbo cso, turbo, porlaszto csucs stb. Mint mondottam ra kene szanni azta keves penzmagot egy WDS diagnosztikara. Valceg rogton kiderulne, hogy mi a baja.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6339 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 13:39:00 »

köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6340 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 14:04:00 »

Apropo szelvedo tetejen vegigfuto res: en eloszor azt hittem, hogy onnan hianyzik valami. Olyan furcsa, hogy nem raktak oda semmit. Tenyleg csokkenti a szelzajt, ha kitolti az ember habbal? Mifele hab kell ehhez? Ja, es a visszapillanto belsejenek a feltoltese hallhato eredmenyt produkal?
Igazabol en is csak hallottam egy sractol, akinek egy Ford szervizben mondtak.
A szelvedo fole inkabb valami atlatszo szilikont kell nyomni. Nem art szerintem szakember, mert nagyon latszik. A tukor moge mehet a hab.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6341 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 14:05:00 »

zacci


mivel szűken voltunk időben (baba meg mindenki)ment egy kört vele szivességből és tippelt. Akkor nekem csak annyi kellett, hogy biztosan tudjam nem megy a turbo. Az összes többi csak aztán jön. Ha rossz passz leszünk úgyis bemegy a tütü és kiderítenek mindent róla/benne/neki...
és persze akkor lököm ide is, hogy mi volt, ki mit tud újat és olcsón.
szűrő új, csöveken gondolkodtam... esetleg valamellik vezérlő cucc falsot szív valahol (van a turbom közelében egy kis vákumos szabályzó valami pl)
valaki tud többet az illen moci működéséről?
Turbo mikor és hogyan és mi alapján kapcsol be, ki hogy ellenőrzi...
A TIS mittudoménmiben nincs ilyesmi? (fent van itt valahol az?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6342 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 14:06:00 »

Hali Szendre,az mit jelent,hogy a felső hátsó sarok?A hátsó ajtó felső sarka leghátul?Vagy az első ajtó felső sarka hátul??Ja nekem is van valami szélzajom....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6343 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 15:21:00 »

nekem is van szelzajom...babot ettem
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6344 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 18:24:00 »

Hehe,már nincs, megcsináltam,és tök csendes lett a gép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6345 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 18:55:00 »

Norbu!
 
Mit csináltál meg? Az első szélvédőt, a tükröt vagy esetleg a hátsó ajtó szélzaját? Ha a hátsó ajtó szélzaját sikerült megoldani, akkor légyszi egy fényképet mellékelj, hogy hová került a tömítő anyag, és egy leírást is megköszönnék a műveletről.
Köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6346 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 19:50:00 »

Egyenlőre még csak kibéleltem a tükrör, és a tükör mögötti müanyagot,és B oszlopra felülre(ahol az első ajtó hátsó teteje,és a hátsó ajtó első teteje találkozik ott van 1 nagy rés)  ragasztottam gumis szivacsot vmi Viléda szerű parfis szivacs. ha vizes akkor is tartja a méretet,és az első ablak sarkain ahol találkozik a sárvédő tetejével oda raktam puha gumi lapot.Sokat segítettek ezek,de még nem tökéletes.A fejlesztés folyik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6347 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 19:54:00 »

Szerintem a hátsó ablak zaján is segített a "B"oszlopos megoldás.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6348 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:31:00 »

haj,
 
a kovetkezot vettem eszre par napja... Hidegen inditas utan valami halk bugo hangot hallok. Ha benyomom, vagyis kinyomom a kuplungot, akkor a bugo hang megszunik. Ez gondolom a kinyomo csapagy haldoklasat jelenti ugye ? Uzemmeleg allapotban mintha nem csinalna. Ez lenne a kezdeti stadium ?
Viszont ma hazafele jovet azt vettem eszre, hogy picit traktoros lett a gepjarmu. ?Beerve az utcankba, ahol csend van, lehuztam az ablaxot es halgatoztam. Gazadasra furcsa zorgo hangot hallottam. Lehet ezis a kinyomo csapagy muve ? Holnap tuzetesebben meghallgatom... Szerintetek meddig birja meg egy ilyen bugo csapagy ? Most nem igazan van lehetoseg cserelni, szal jo lenne, ha meg legalabb 1 honapot kibirna. Van valakinek tapasznyalata kinyomo cspaagy teren ? 160e van a verdaban, es arrol nincs infom, hogy csereltek e mar kuplungot. Erdemes ilyenkor komplett kuplung szerkezetet+tarcsat+ertelemszeruen kinyomo csapagyat is cserelni ?
Egyaltalan meddig birja egy kuplung+kinyomo csapagy ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6349 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:34:00 »

masik kerdes...Az ekszij vezeto gorgok kb. meddig birjak ? jojo, tudom addig, mig szet nem hullanak, de pont ezt szeretnem megelozni... Es ha mondjuk kicsereltetem az osszes vezeto gorgot, akkor erdemes a szijfeszitot is, vagy az tovabb birja ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.