Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:10:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 [1403] 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21846715 alkalommal)
0 Felhasználó és 228 vendég van a témában
Buddha
Vendég
« Új hozzászólás #70100 Dátum: 2016.11.09 szerda, 07:15:24 »

ilyet használ valaki? http://www.lidl.hu/hu/ajanlatok.htm?action=showDetail&id=34064
nekem sincs emelőm, több helyen láttam krokodil emelőtt 5,5e körül, de ez még olcsóbb lenne



Köszi az info-t, keresek egybontót és eg, krokit!
Üdv!
Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #70101 Dátum: 2016.11.09 szerda, 08:21:15 »

1. Tényleg. Vegyél egy krokit vagy egy kis függőleges "palack" olajemelőt, jobban jársz.
2. Bontósoknál szokott lenni antenna, pl. mk2 (telefonszám a profiljában), motorcraft stb. Emelőt meg keress a neten, a Fordost meg felejtsd el. 7000 Ft körül van már használható kroki, kis palack emelő meg 4000 Ft.

AndyA

Mi a baj az mk3 trapéz emelőjével?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70102 Dátum: 2016.11.09 szerda, 08:31:41 »

Mi a baj az mk3 trapéz emelőjével?

Gyenge fhos. Nekem egyszer összeroggyant a kocsi alatt. Szerencse, hogy a pótkerék már fent volt 2 csavarral. A persely amibe a menet megy, az valami műanyag szhar ami megadta magát.
Nekem legalábbis ez volt.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70103 Dátum: 2016.11.09 szerda, 08:34:37 »

Mi a baj az mk3 trapéz emelőjével?

Áll a zászló, hogy 1-2-3 emelés után átszakad a menet a dióban, és mehet a kukába. Ne kérdezd, hogy honnan tudom...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #70104 Dátum: 2016.11.09 szerda, 09:33:40 »

Áll a zászló, hogy 1-2-3 emelés után átszakad a menet a dióban, és mehet a kukába. Ne kérdezd, hogy honnan tudom...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Akkor reménykedjek, hogy a következőnél nem szakad szét? Már emeltem vele jópárszor...
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70105 Dátum: 2016.11.09 szerda, 09:49:20 »

Akkor reménykedjek, hogy a következőnél nem szakad szét? Már emeltem vele jópárszor...

Mondjuk úgy, hogy én nem erőltetném... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #70106 Dátum: 2016.11.09 szerda, 09:50:59 »

ilyet használ valaki? http://www.lidl.hu/hu/ajanlatok.htm?action=showDetail&id=34064
nekem sincs emelőm, több helyen láttam krokodil emelőtt 5,5e körül, de ez még olcsóbb lenne

Nem ilyet de Lidlis krokit használok régóta.Hibátlan  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #70107 Dátum: 2016.11.09 szerda, 13:50:17 »

Mondjuk úgy, hogy én nem erőltetném... Smiley

AndyA

Én se nagyon, mert nekem is tönkrement. Emeltem az autót, kezdett emelkedni, majd hirtelen könnyen fordult az emelő tekerője és visszaesett az autó a kerékre. Azóta használok hidraulikus emelőt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70108 Dátum: 2016.11.09 szerda, 14:27:45 »

Én se nagyon, mert nekem is tönkrement. Emeltem az autót, kezdett emelkedni, majd hirtelen könnyen fordult az emelő tekerője és visszaesett az autó a kerékre. Azóta használok hidraulikus emelőt.
Sajnos nekem is már leesett a kocsi,még szerencse ,hogy földre és nem betonra.
Olyan emelőt is tudtok ajánlani ami befér a pótkerékbe?Mert ha defekt van nem tudom ,hogy cserélném mi a kereket,nem merném megemelni még 1x vele a kocsit alábakolás nélkül.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70109 Dátum: 2016.11.09 szerda, 15:13:47 »

Sajnos nekem is már leesett a kocsi,még szerencse ,hogy földre és nem betonra.
Olyan emelőt is tudtok ajánlani ami befér a pótkerékbe?Mert ha defekt van nem tudom ,hogy cserélném mi a kereket,nem merném megemelni még 1x vele a kocsit alábakolás nélkül.

Azokat a kisebb palackemelőket lehetne belepróbálni.

Vagy MK2-es emelőt kell szerezni, azok tartósabbak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70110 Dátum: 2016.11.09 szerda, 15:50:57 »

Azokat a kisebb palackemelőket lehetne belepróbálni.

Vagy MK2-es emelőt kell szerezni, azok tartósabbak.

AndyA

Hasonló a focusé, a fusioné, a galaxyé és a nem áruszállító escort/orioné is. https://cromax.hu/autofelszereles_tartozek/csomagter_rakodoter/emelo/
Naplózva
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70111 Dátum: 2016.11.09 szerda, 17:43:20 »

Hasonló a focusé, a fusioné, a galaxyé és a nem áruszállító escort/orioné is. https://cromax.hu/autofelszereles_tartozek/csomagter_rakodoter/emelo/
Cromaxnál aranyáron vannak Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Dozer
Vendég
« Új hozzászólás #70112 Dátum: 2016.11.09 szerda, 18:41:07 »

Elnézést amiért ide is betettem de a váltó topikban nem jött semmi reakció...

Sziasztok...

Vettem egy 2003 as de még nem faceliftes automata Tdci-t a váltója elszállt, találtam egy váltót a neten de az facelift utáni autóé. Van különbség, vagy a váltó maradt ugyanaz és megvehetem?

Köszi...
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #70113 Dátum: 2016.11.09 szerda, 19:57:32 »

Sziasztok!

Találtam leírást a kormányszervó cseréjéről de sajnos a képek már nem elérhetőek hozzá. Valakinek nincs meg véletlenül ? Mennyire macerás a csere ?
Naplózva
Fandl Attila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #70114 Dátum: 2016.11.09 szerda, 20:07:16 »

Sziasztok

Biztosan sokan feltették már a kérdést de én még új Ford-os vagyok (július óta), dízelem is ez az első egy 2.2TDCI motorkód: QJBA.
A NAGY és már KIBORÍTÓ  falbav problémám az, hogy jött a hideg és elkezdett ingadozni a motor hőmérséklet. Gondoltam kezd behalni a termosztát. Semmi gond akkor csere.  Wink
Olvastam és szóltak is, hogy 2 db van benne egy fő és egy olajköri és senki nem tudja megmondani, hogy melyik a hibás ezért mind kettőt cserélni kell. Mondom, rendben van.
Azért biztos ami biztos kezdtünk a fővel mert hátha  wave Kicserélve egy WAHLER típusú termoszra mert állítólag azzal nem volt soha gond. De nem javított semmit, sőt egy kicsit rosszabb. Akkor cseréljük ki az olajköri termoszt is. Meg is szereztem a GYÁRI Ford Original Parts meg minden tudó termoszt. Na mondom ennél jobbat nem is lehet.  taps
Erre kicserélve, a régit mutatja a szerelő hogy már volt cseszegetve mert szilóval volt megtuningolva. Mondom NA VÉGRE  hehe Megvan a hiba.  nyes
Beülök NAGY örömmel szívem csücske autómba (igen csípem a verdámat  Cheesy).
Elindulok 3 lakotterületen keresztül fel az autópályára, autópályáig 70-75 foknál kóvájog a mutató, na mondom érdekes. Felhajtok a pályára óvatosan megyek még amíg a hőfokjelző már egy ideje 90 fokon van akkor megindulok vele 130-140 átlaggal. Hőfok áll mint a cövek 90 fokon. Odaérek egy építkezésre (Hatvan után hídépítés) lassítok motorfékkel ÉS A VÍZHŐ SZÉPEN ARASZOL LEFELÉ MEGINT 75 FOKRA  falbav falbav falbav falbav MOST MEG MEGINT MIÉRT?Huh?Huh??
Lehajtok az autópályáról (Gyöngyös-Hort) Gyöngyös fele megyek és szépen visszamegy a vízhő 70-75 fokra  falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Viszont az én agyvizem elérte a forráspontot.  szomoru1

Röviden és tömören: eredetileg elkezdett kicsit mászkálni a hőfok amikor motorfékkel gurulok - termosztátok cserélve (nem gagyi) végeredmény MÉGROSSZABB
Az bosszant, hogy jót akarok az autómnak erre fordítva működik az egész, olyan mintha a jó cuccokat rosszra cserélek.
A szerelőm megbízható, régóta ismerem, a kiszerelt alkatrészeket is odaadta és én sem vagyok elveszve az autó világába.

Tehát kérdésem csak annyi lenne hozzátok, hogy mit rontottunk el? Mi a probléma? Mit csináltunk rosszul?

Ötleteket és válaszokat előre is NAGYON KÖSZÖNÖM!!!  worship

« Utoljára szerkesztve: 2016.11.09 szerda, 20:14:42 írta Fandl Attila » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70115 Dátum: 2016.11.09 szerda, 20:51:49 »

Sziasztok

Biztosan sokan feltették már a kérdést de én még új Ford-os vagyok (július óta), dízelem is ez az első egy 2.2TDCI motorkód: QJBA.
A NAGY és már KIBORÍTÓ  falbav problémám az, hogy jött a hideg és elkezdett ingadozni a motor hőmérséklet. Gondoltam kezd behalni a termosztát. Semmi gond akkor csere.  Wink
Olvastam és szóltak is, hogy 2 db van benne egy fő és egy olajköri és senki nem tudja megmondani, hogy melyik a hibás ezért mind kettőt cserélni kell. Mondom, rendben van.
Azért biztos ami biztos kezdtünk a fővel mert hátha  wave Kicserélve egy WAHLER típusú termoszra mert állítólag azzal nem volt soha gond. De nem javított semmit, sőt egy kicsit rosszabb. Akkor cseréljük ki az olajköri termoszt is. Meg is szereztem a GYÁRI Ford Original Parts meg minden tudó termoszt. Na mondom ennél jobbat nem is lehet.  taps
Erre kicserélve, a régit mutatja a szerelő hogy már volt cseszegetve mert szilóval volt megtuningolva. Mondom NA VÉGRE  hehe Megvan a hiba.  nyes
Beülök NAGY örömmel szívem csücske autómba (igen csípem a verdámat  Cheesy).
Elindulok 3 lakotterületen keresztül fel az autópályára, autópályáig 70-75 foknál kóvájog a mutató, na mondom érdekes. Felhajtok a pályára óvatosan megyek még amíg a hőfokjelző már egy ideje 90 fokon van akkor megindulok vele 130-140 átlaggal. Hőfok áll mint a cövek 90 fokon. Odaérek egy építkezésre (Hatvan után hídépítés) lassítok motorfékkel ÉS A VÍZHŐ SZÉPEN ARASZOL LEFELÉ MEGINT 75 FOKRA  falbav falbav falbav falbav MOST MEG MEGINT MIÉRT?Huh?Huh??
Lehajtok az autópályáról (Gyöngyös-Hort) Gyöngyös fele megyek és szépen visszamegy a vízhő 70-75 fokra  falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Viszont az én agyvizem elérte a forráspontot.  szomoru1

Röviden és tömören: eredetileg elkezdett kicsit mászkálni a hőfok amikor motorfékkel gurulok - termosztátok cserélve (nem gagyi) végeredmény MÉGROSSZABB
Az bosszant, hogy jót akarok az autómnak erre fordítva működik az egész, olyan mintha a jó cuccokat rosszra cserélek.
A szerelőm megbízható, régóta ismerem, a kiszerelt alkatrészeket is odaadta és én sem vagyok elveszve az autó világába.

Tehát kérdésem csak annyi lenne hozzátok, hogy mit rontottunk el? Mi a probléma? Mit csináltunk rosszul?

Ötleteket és válaszokat előre is NAGYON KÖSZÖNÖM!!!  worship



Többször előfordult már itt a fórumon, hogy az új termosztát is rossz volt Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Fandl Attila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #70116 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 06:11:01 »

Többször előfordult már itt a fórumon, hogy az új termosztát is rossz volt Sad
Én is erre gyanakszom, do hogy így kifogjam, hogy mind a 2.  falbav
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70117 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 07:10:54 »

Én is erre gyanakszom, do hogy így kifogjam, hogy mind a 2.  falbav
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátok cseréje után, javaslom még a motor háta mögött lévő függőlegesen felfelé haladó vízcső körében lévő visszacsapószelep alapos ellenőrzését. Szükség esetén tisztítását, és a ellenőrizni a biztonságos zárás nyitás folyamatát. A helytelen működése, sok kellemetlen meglepetést tud okozni. A szelep a mellékelt fotón látható. wave

[/url]

Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 07:48:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70118 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 07:25:46 »

A generátor oldalról baljós adagolósan csattogó hang jön ami gázadásra változik,halkabb és nagyobb fordulaton megszűnik.Ez konkrét hiba lesz vagy bármi lehet?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70119 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 07:43:10 »

A generátor oldalról baljós adagolósan csattogó hang jön ami gázadásra változik,halkabb és nagyobb fordulaton megszűnik.Ez konkrét hiba lesz vagy bármi lehet?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a generátorodon van szabadonfutó akkor lassan haldokolni készül. Ha cserélni kell, akkor az INA márkát javaslom. Az okozott hangjelenség fordulatszámfüggő, ahogy a szabadonfutó meg-meg csúszik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70120 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 08:13:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a generátorodon van szabadonfutó akkor lassan haldokolni készül. Ha cserélni kell, akkor az INA márkát javaslom. Az okozott hangjelenség fordulatszámfüggő, ahogy a szabadonfutó meg-meg csúszik. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm.Azt tudom ellenőrizni ha leakasztom a szijjat?Szabadon futós,vagy 50 ezer van benne minimum.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #70121 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 08:25:59 »

Szervószivattyú cserével kapcsolatban senki ?  help rinya
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70122 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 10:14:42 »

A generátor oldalról baljós adagolósan csattogó hang jön ami gázadásra változik,halkabb és nagyobb fordulaton megszűnik.Ez konkrét hiba lesz vagy bármi lehet?
Ez éjjel történt.Reggel ki akartam deríteni mi az oka viszont jelenled nem produkálta az oda nem illő hangot.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70123 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 10:19:38 »

A generátor oldalról baljós adagolósan csattogó hang jön ami gázadásra változik,halkabb és nagyobb fordulaton megszűnik.Ez konkrét hiba lesz vagy bármi lehet?

Lehet bármelyik csapágy ill. a kettős tömegű szíjtárcsa. Ha hangos, akkor inkább az utóbbi, pláne, hogy fordulaton megszűnik.

Lehet, hogy foszlik a szíjad. Ezt szemrevételezés útján könnyen ellenőrizeted. Ha teljesen elszakad, akkor már csak addig mész az autóval, amíg van villany az akksiban. Smiley Mivel fordulaton megszűnik, nem nagyon valószínű, mert ez mindig csattogna.

Legkisebb eséllyel a klíma kuplung csapágya.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70124 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 10:21:01 »

Ez éjjel történt.Reggel ki akartam deríteni mi az oka viszont jelenled nem produkálta az oda nem illő hangot.


Kettős tömegű szíjtárcsa, vagy szabadonfutó. Ez utóbbinak azért nem kellene 50 ezer km után meghalnia, úgyhogy látatlanban én az előbbire szavazok.

Idővel elő fog jönni újra, ha az, ne aggódj. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70125 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 11:09:33 »

Kettős tömegű szíjtárcsa, vagy szabadonfutó. Ez utóbbinak azért nem kellene 50 ezer km után meghalnia, úgyhogy látatlanban én az előbbire szavazok.

Idővel elő fog jönni újra, ha az, ne aggódj. Smiley

AndyA
A minden tavasszal lett cserélve ott.A szijjtárcsa az még soha.Ezért arra gyanakszom én is.Ez a helyén nem ellenőrizhető gondolom csak ha leveszem.Nem aggódom csak nem szeretem a nem oda illőhangok törnek elő bár ebből lehet tudni az előjelet.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #70126 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 11:47:26 »

Én is erre gyanakszom, do hogy így kifogjam, hogy mind a 2.  falbav

Heló, énis beleestem ebbe.
 2db olajkörit vettem : mindkettő gyárilag a dobozból kivéve és belefújva áteresztett nagyon (da forgattam 1 kicsit és találtam olyan pontot ahol jól zártak és így tettem be őket)
 4db főköri termosztát: olcsóbb/legdrágább ami a boltban volt (Gates/facet/vernet) mind áteresztett belefújva) (az eladó is nagyott nézett mit akarok ezekkel) (elkezdtem kicsit csiszolgatni a gates márkájút, annakis kerestem egy jólzáró pontját és így tettem be.

most 0-1c fokban 5-6 km után 70c felmegy a víz  (erőltetve felmegy középre) de van amikor lassan haladva visszamegy 70c re van mikor  ottmarad középen és nemmozdul
próbáltam a FAQ ban leírtakat az ó gyűrűs javítást de egy nagyobb gyorsítás (3000 fordulat után) levállik az ó gyűrű és látványosan visszaesik a vízhőfok (2 fajta ragasztóval is amire mondták hogy örökéletű)

most ott tartok hogy kereseg gumi zárófelületű termosztátot (de eddig nem találtam,csak valami japanparts névre halgatót) + az olajköribe valami különálló kicsi termosztát részt.

Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70127 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 13:09:09 »

A minden tavasszal lett cserélve ott.A szijjtárcsa az még soha.Ezért arra gyanakszom én is.Ez a helyén nem ellenőrizhető gondolom csak ha leveszem.Nem aggódom csak nem szeretem a nem oda illőhangok törnek elő bár ebből lehet tudni az előjelet.

Le kell venni, igen.

Ha figyeled a járását, és akár oldalt, akár magasságban üt, az már előjele lehet a romlásnak.

Ha leveszed, akkor kemény - beton, kő - padlón élére állítod, majd megpöckölöd, hogy felboruljon. Ha csúful zörög, akkor vége, cserés. Valahol van erről egy videóm, a saját döglöttemről csináltam. Ha érdekel, megkeresem.

Best regards,
Andy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70128 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 14:30:17 »

Le kell venni, igen.

Ha figyeled a járását, és akár oldalt, akár magasságban üt, az már előjele lehet a romlásnak.

Ha leveszed, akkor kemény - beton, kő - padlón élére állítod, majd megpöckölöd, hogy felboruljon. Ha csúful zörög, akkor vége, cserés. Valahol van erről egy videóm, a saját döglöttemről csináltam. Ha érdekel, megkeresem.

Best regards,
Andy
Köszönöm.Megfigyelem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70129 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 16:15:04 »

Köszönöm.Azt tudom ellenőrizni ha leakasztom a szijjat?Szabadon futós,vagy 50 ezer van benne minimum.
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen. Ha a hangjelenség megszűnik, a szabadonfutó sajnos kukába való, mert meg-meg csúszik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70130 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 17:16:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen. Ha a hangjelenség megszűnik, a szabadonfutó sajnos kukába való, mert meg-meg csúszik. wave
Tisztelettel László! worship

Ha meg meg csúszik az nem a töltés megszűnését eredményezi?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
LLJ666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #70131 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 20:00:12 »

sziasztok!

Az miért van hogy teletanknál  régebben 1100 kmer megtehető távolságot írt a computer, amióta lemerült az akksim egyszer be lett bikázva utána már teletanknál már csak 650 kmert-700 at ír ki, ( már vettem új akksit bosh s4

próbáltam mar 0-ra kifogyaasztani a gazolajat hogy 0 írjon ki utána akssit lehúztam rádugtam teletank megint 650km... valakinek volt már ilyen problémája?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70132 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 20:27:02 »

sziasztok!

Az miért van hogy teletanknál  régebben 1100 kmer megtehető távolságot írt a computer, amióta lemerült az akksim egyszer be lett bikázva utána már teletanknál már csak 650 kmert-700 at ír ki, ( már vettem új akksit bosh s4

próbáltam mar 0-ra kifogyaasztani a gazolajat hogy 0 írjon ki utána akssit lehúztam rádugtam teletank megint 650km... valakinek volt már ilyen problémája?
normál.kinullázódott a fogyimérő és az összes modul,és most a maximumról csökken a normál értékre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #70133 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 21:36:25 »

Ha faceliftes az autod és az eredeti kapcsolót tetted be , de a párnák meg nem faceliftesek, akkor nem jó a kapcsoló és a csatlakozó bekötése, mivel a facelifteseknél más a bekötés
ott a zöld a vezérlő csatlakozó és kék a 12V

pre-facelift

http://www.kephost.com/images/2016/10/27/ulesfuteskapcsolasirajza.md.jpg

facelift

http://www.kephost.com/images/2016/10/28/ulesfuteskapcsolasirajza1.jpg

Én ugyan ebbe a cipőbe leszek, ha rászánom magam, hogy betegyem az üléseket a kocsiba

de jó rajza van vkinek!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 22:15:12 írta AndyA » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70134 Dátum: 2016.11.11 péntek, 11:04:18 »

Ha meg meg csúszik az nem a töltés megszűnését eredményezi?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha meg-meg csúszik a futó attól még lesz töltésed. Magasabb fordulatnál már teljesen biztonságosan zár. Ha tovább így használod akkor egy későbbi folyamat eredménye lehet a töltéskimaradás. A másik hiba a futóknál, ha teljesen összezár és nem old. Ez viszont nem jár  azonnali hangjelenséggel. Ezt a hibát később veszed észre a generátor oldali elemek  sűrűbb meghibásodásából. wave
Tisztelettel László!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #70135 Dátum: 2016.11.11 péntek, 16:27:18 »

de jó rajza van vkinek!  eplus2

Kaptam valakitől  eplus2
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #70136 Dátum: 2016.11.12 szombat, 08:29:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha meg-meg csúszik a futó attól még lesz töltésed. Magasabb fordulatnál már teljesen biztonságosan zár. Ha tovább így használod akkor egy későbbi folyamat eredménye lehet a töltéskimaradás. A másik hiba a futóknál, ha teljesen összezár és nem old. Ez viszont nem jár  azonnali hangjelenséggel. Ezt a hibát később veszed észre a generátor oldali elemek  sűrűbb meghibásodásából. wave
Tisztelettel László!  worship

Értem akkor már csak azt hogyan szűrjem ki,hogy hibás e vagy sem.Futót kell venni vagy tárcsát?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70137 Dátum: 2016.11.12 szombat, 13:31:24 »

Értem akkor már csak azt hogyan szűrjem ki,hogy hibás e vagy sem.Futót kell venni vagy tárcsát?

Azt kell cserélni, ami rossz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #70138 Dátum: 2016.11.12 szombat, 13:33:34 »

Kaptam valakitől  eplus2

 taps eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70139 Dátum: 2016.11.12 szombat, 14:20:34 »

Értem akkor már csak azt hogyan szűrjem ki,hogy hibás e vagy sem.Futót kell venni vagy tárcsát?
Tisztelt Fórumtárs!
A tárcsa meghibásodása jól látható a síkbeli futásából és az oldalirányú ütéséből. Ha erőteljesen kóvályog, akkor meg van a bűnös. Ha még ez sem elég, akkor szereld le és próbáld meg csararhúzóval a két fém réteget egymástól elmozdítani. Ha könnyen megy akkor a tárcsa kuka. Minden más esetben a futó a bűnös. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #70140 Dátum: 2016.11.12 szombat, 15:57:12 »

Sziasztok !

Rég jártam, erre, de mostanában eléggé rám jár a rúd :S

Kisebb nagyobb gondok mellett nem telik el 1-2 hónap, hogy ne lenne valami, nyáron ugye klímakompresszor, ami eszembe jut most így nagyobb dolog.
Most nemrég az önindító romlott el. Megcsinálták 23 ezerért, szénkefe meg mágneskapcsoló csere volt. Eltelt kb 2-3 hónap megint nem indul, hát most meg a bendix ment tönkre az a fogaskerekes behúzóvillás bigyó, na sebaj 13 ezerért ez is megoldódott.

Igen ám most észrevették, hogy a szervószivattyú szimeringjéből folyik az olaj, rá az önindítóra és ez nyuvasztotta ki első körben a szénkeféket mert állt benne az olaj, azt mondták. Max jelzésen volt még pár hónapja a szervó olaj tartálya, most a minimumon áll. Amúgy működik rendesen, semmi darabos mozgás semmi recsegés stb. Csak hát szivárog az olaj...

Gondolom ezt megint csak egybe lehet cserélni, bontottat érdemes (?) Mennyire macerás a csere ? A klímakompresszor cserét megcsináltam egyedül ahhoz képest mennyire kivitelezhető ?

A másik elkezdett alapjáraton kívülről hallgatva ciripelni a kuplung, ha benyomom megszűnik a tücsök hang. De ha benyomom és indulok el alapjáraton gáz nélkül akkor belülről az utastérből hallható "krássogó" hangja van, de nem rángat, ha nem lenne hangja azt gondolnám semmi baja, minden normál.

A tünetek a kuplunggal mire utalhatnak ? Kéttőmegű, kuplungszett ? esetleg kinyomócsapágy ?

Ennyit már nem is tudom megér e ... :S

Bocsánat hosszúra nyúlt írásomért, de azért várom az ötleteket és ha valakinek voltak már hasonló bajai várom a hozzászólásokat....  worship

Hello! Sokakkal ellentétben az én autómon pl. nem a hollander hanem a tartály és a szervoszivattyú közötti O-gyűrű adta meg magát.
Nem tudom, hogy a dízelen milyen az egység kialakítása, de ez is lehet az egyik potenciális ok.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70141 Dátum: 2016.11.12 szombat, 18:33:02 »

Cromaxnál aranyáron vannak Smiley

Csak a képek miatt raktam be a linket.
Naplózva
Bekecsalàd
Vendég
« Új hozzászólás #70142 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 22:49:21 »

Sziasztok remélem jó helyre írok, a segítségetek kérném, 2004-es gyártása óta mostanra megadták magukat a teleszkópok a kombi mondeoban, merre, hol tudok beszerezni újat illetve mennyiért, mit javasoltok ? mindenképp erőset szeretnénk. Előre is köszi !
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #70143 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 06:13:58 »

Sziasztok remélem jó helyre írok, a segítségetek kérném, 2004-es gyártása óta mostanra megadták magukat a teleszkópok a kombi mondeoban, merre, hol tudok beszerezni újat illetve mennyiért, mit javasoltok ? mindenképp erőset szeretnénk. Előre is köszi !

Melyik teleszkóp ? motorháztető,csomagtérajtó vagy ép a lengéscsillapitók
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70144 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 14:45:35 »

Sziasztok remélem jó helyre írok, a segítségetek kérném, 2004-es gyártása óta mostanra megadták magukat a teleszkópok a kombi mondeoban, merre, hol tudok beszerezni újat illetve mennyiért, mit javasoltok ? mindenképp erőset szeretnénk. Előre is köszi !

Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen barkochbázni.

Lengéscsillapítókból a gyári pont jó, esetleg Bilsten B4 vagy ilyesmi, ami azzal egyenértékű.

Kombihoz meggondolandó egy légrugó a hátsó rugótekercs közepébe, de nem létszükséglet, ha nem cuccolsz sokat/nehezet rendszeresen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70145 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 19:05:25 »

Sziasztok
Vettem egy ODB2-es USB-s kábelt a tempomat piktogramm utólagós aktiválásához a FAQ-ban leírtakat gondoltam megcsinálom.
Mondták már elötte is ,hogy sok a clonozott darab természetesen ennyi pénzért nem is vártam mást. Forcan ki is írta ,hogy az.
Ezzel a kábellel nem is tudom akkor megcsinálni?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70146 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 19:34:34 »

Sziasztok
Vettem egy ODB2-es USB-s kábelt a tempomat piktogramm utólagós aktiválásához a FAQ-ban leírtakat gondoltam megcsinálom.
Mondták már elötte is ,hogy sok a clonozott darab természetesen ennyi pénzért nem is vártam mást. Forcan ki is írta ,hogy az.
Ezzel a kábellel nem is tudom akkor megcsinálni?
Sajnos nem.Ha van házi kedvenc,akkor annak odaadhatod. Max. próbáld meg egy sima progival (ScanMaster- Opel).Annak a protokolját esetleg tudja,és beszeráron elpasszolhatod. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70147 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 19:59:10 »

Sajnos nem.Ha van házi kedvenc,akkor annak odaadhatod. Max. próbáld meg egy sima progival (ScanMaster- Opel).Annak a protokolját esetleg tudja,és beszeráron elpasszolhatod. vigyor3
Más programmal működik hibakód olvasásra jó.
Milyen kábelt kell venni ami jó a Forscan-hez?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70148 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 20:17:47 »

Más programmal működik hibakód olvasásra jó.
Milyen kábelt kell venni ami jó a Forscan-hez?
Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg1083452;topicseen#msg1083452
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70149 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 20:54:14 »


https://www.aliexpress.com/item/ELM327-USB-V1-4-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-FT232RL-2480-chip-HS-CAN-MS-CAN/32704776980.html?spm=2114.01010208.3.11.dkK8WH&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10056_10065_10068_10055_10054_10059_10078_10079_10084_10083_10073_10080_10070_10082_10081_10060_423_10061_10052_10062_10050_10051,searchweb201603_1&btsid=e0483e70-373f-4dc8-8002-ce1dcdf509c6

Ez is olyan chip-es ,a kérdés ,hogy jó lehet-e....
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Oldalak: 1 ... 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 [1403] 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.