Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.04 kedd, 12:23:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 [1405] 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20108850 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #70200 Dátum: 2016.11.25 péntek, 09:14:19 »

így elsőre vákumlabdára megy a cső, szóval kb bármilyen vákumcsővel pótolható
Így már meg is találtam.  worship
http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_mondeo_st220_vacuum_pipe_f_4412599_c_524.htm
Egy univerzális tömlőt kapott 320Ft-ért. Már ki is cseréltem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.25 péntek, 11:17:09 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70201 Dátum: 2016.11.25 péntek, 11:50:27 »

Így már meg is találtam.  worship
http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_mondeo_st220_vacuum_pipe_f_4412599_c_524.htm
Egy univerzális tömlőt kapott 320Ft-ért. Már ki is cseréltem.
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #70202 Dátum: 2016.11.26 szombat, 18:36:11 »

Juhúú! Valaki megmondaná milyen xenon izzót vegyek a mondeomba? Számokat kérek, mert lövésem sincs, hogy milyen kell. Vannak azok a számok is, amik azt jelzik mennyire legyen kékes vagy lilás vagy meleg fehér, vagy valami ilyesmi. A mostaniakkal tompítottnál alig látni, nagyon gatya... :/  help
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70203 Dátum: 2016.11.26 szombat, 19:01:49 »

Juhúú! Valaki megmondaná milyen xenon izzót vegyek a mondeomba? Számokat kérek, mert lövésem sincs, hogy milyen kell. Vannak azok a számok is, amik azt jelzik mennyire legyen kékes vagy lilás vagy meleg fehér, vagy valami ilyesmi. A mostaniakkal tompítottnál alig látni, nagyon gatya... :/  help
d2s 4200-4300k. de tuti fog kelleni egy foncsor felújítás is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #70204 Dátum: 2016.11.26 szombat, 19:15:58 »

d2s 4200-4300k. de tuti fog kelleni egy foncsor felújítás is


És azt hogyan kell? És ez a 4200-4300-as mennyire kékes?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #70205 Dátum: 2016.11.26 szombat, 20:01:14 »

Sziasztok!

Nagyon nehezen melegszik az autó, vagyis a hőfok jelző szerint, városban, hosszú távon egyaránt, óra alatt se éri el a normális üzemhőmérsékletet amikor középen van a mutató, épp hogy eléri az első jelzést,pedig hosszú távonokn szoktam használni, városon kívül olyan 100km/h sebességgel, ez lehet a termosztát hibája vagy teljesen normális? Cheesy
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #70206 Dátum: 2016.11.26 szombat, 20:16:03 »

Sziasztok!

Nagyon nehezen melegszik az autó, vagyis a hőfok jelző szerint, városban, hosszú távon egyaránt, óra alatt se éri el a normális üzemhőmérsékletet amikor középen van a mutató, épp hogy eléri az első jelzést,pedig hosszú távonokn szoktam használni, városon kívül olyan 100km/h sebességgel, ez lehet a termosztát hibája vagy teljesen normális? Cheesy
Igen termosztát. Kettő van belőle. Az olajköri szokta inkább az efféle hibát csinálni. Csak gyári van belőle, vagy a Faq cikkek között van tuningolás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26987


E-mail
« Új hozzászólás #70207 Dátum: 2016.11.26 szombat, 20:36:32 »

Juhúú! Valaki megmondaná milyen xenon izzót vegyek a mondeomba? Számokat kérek, mert lövésem sincs, hogy milyen kell. Vannak azok a számok is, amik azt jelzik mennyire legyen kékes vagy lilás vagy meleg fehér, vagy valami ilyesmi. A mostaniakkal tompítottnál alig látni, nagyon gatya... :/  help

Bele kellene lesni a lámpás belsejébe, hogy áll a foncsor. Lehet, hogy előbb azt kellene újrafoncsoroztatni.

Azután D2S vagy D2C, 4300 kelvines. Bagórér' van kici kínaitól óccón:

https://www.aliexpress.com/item/1pc-Durable-35W-Car-Auto-Headlight-lamp-12V-HID-Xenon-bulb-D2S-4300K-5000K-6000K-8000K/32702053202.html?spm=2114.01010208.3.2.BhoD23&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_113_10000007_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10077_10073_10097_10100_10096_10070_10052_10050_424_10051,searchweb201603_1&btsid=5cc0b574-f2d2-4c39-80f1-039cc4d92cb1

Rendelj belőle kapásból két párat, akkor van tartalék is, ha mégsem olyan tartós, mint amilyennek mondják.

Mindenképpen 4300-ast vegyél, azzal látsz a legjobban (meg új foncsorral Smiley).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #70208 Dátum: 2016.11.26 szombat, 21:10:30 »

Bele kellene lesni a lámpás belsejébe, hogy áll a foncsor. Lehet, hogy előbb azt kellene újrafoncsoroztatni.

Azután D2S vagy D2C, 4300 kelvines. Bagórér' van kici kínaitól óccón:

https://www.aliexpress.com/item/1pc-Durable-35W-Car-Auto-Headlight-lamp-12V-HID-Xenon-bulb-D2S-4300K-5000K-6000K-8000K/32702053202.html?spm=2114.01010208.3.2.BhoD23&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_113_10000007_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10077_10073_10097_10100_10096_10070_10052_10050_424_10051,searchweb201603_1&btsid=5cc0b574-f2d2-4c39-80f1-039cc4d92cb1

Rendelj belőle kapásból két párat, akkor van tartalék is, ha mégsem olyan tartós, mint amilyennek mondják.

Mindenképpen 4300-ast vegyél, azzal látsz a legjobban (meg új foncsorral Smiley).

AndyA



Ok, vágom én azt a foncsoroztatás témát, de hogy is kezdjek hozzá?
Kapható hozzá foncsor, vagy a mostanival kell valamit csinálni??
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70209 Dátum: 2016.11.26 szombat, 21:24:39 »


És azt hogyan kell? És ez a 4200-4300-as mennyire kékes?

Inkább egy nagyon picit sárgás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #70210 Dátum: 2016.11.26 szombat, 22:07:37 »

Inkább egy nagyon picit sárgás.
img]http://lumina-auto.com/wp-content/uploads/color-temp-chart.jpg[/img]



Ajh, az nem tetszik... Inkább kékebbet szeretnék.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.26 szombat, 22:09:39 írta Zsolteey » Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70211 Dátum: 2016.11.26 szombat, 22:13:37 »



Ajh, az nem tetszik... Inkább kékebbet szeretnék.

Lehet, hogy jobban néz ki a kékes, de rosszabbul fogsz látni vele.
2.2-esben pár hete lett cserélve. 6000-es volt benne, 4200-as került a helyére (Xenarc Original). Kevésbé fárasztotta a szemem a sárgás árnyalat és (különösen vizes úton) jobban láttam vele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #70212 Dátum: 2016.11.26 szombat, 22:49:49 »

Lehet, hogy jobban néz ki a kékes, de rosszabbul fogsz látni vele.
2.2-esben pár hete lett cserélve. 6000-es volt benne, 4200-as került a helyére (Xenarc Original). Kevésbé fárasztotta a szemem a sárgás árnyalat és (különösen vizes úton) jobban láttam vele.



Akkor még is csak maradok a meleg fehérnél. Smiley
Köszönöm a jótanácsokat mindenkinek.  worship  Kiss
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #70213 Dátum: 2016.11.26 szombat, 22:59:02 »

Igen termosztát. Kettő van belőle. Az olajköri szokta inkább az efféle hibát csinálni. Csak gyári van belőle, vagy a Faq cikkek között van tuningolás.

köszi a választ, és ezt miből tudom hogy pontosan az lenne a hiba? olvastam már róla több dolgot hogy cseréld ezt + még ezt stb.. szóval kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban, eddig nem volt ilyen gondom az autóval,igazából nem is nagyon figyelgettem, mostani időszakba jött ez elő nála, átlagosan mennyi idő vagy megtett km alatt melegszik be az autó még eléri a normál hőfokot?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #70214 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 09:51:52 »



Ok, vágom én azt a foncsoroztatás témát, de hogy is kezdjek hozzá?
Kapható hozzá foncsor, vagy a mostanival kell valamit csinálni??

Szia!

A mostanival kellene kezdeni. Mégpedig azt, hogy ki kell operálni(operáltatni) a lámpatestből majd elküldeni, vagy elvinni a megfelelő helyre ahol újra foncsorozzák. Ezek után visszaépíteni a helyére.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70215 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 10:22:49 »

köszi a választ, és ezt miből tudom hogy pontosan az lenne a hiba? olvastam már róla több dolgot hogy cseréld ezt + még ezt stb.. szóval kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban, eddig nem volt ilyen gondom az autóval,igazából nem is nagyon figyelgettem, mostani időszakba jött ez elő nála, átlagosan mennyi idő vagy megtett km alatt melegszik be az autó még eléri a normál hőfokot?

Cseréltesd mindkettőt, akkor nem kell kétszer leengedni a fagyállót a rendszerből.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #70216 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 12:39:21 »

köszi a választ, és ezt miből tudom hogy pontosan az lenne a hiba? olvastam már róla több dolgot hogy cseréld ezt + még ezt stb.. szóval kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban, eddig nem volt ilyen gondom az autóval,igazából nem is nagyon figyelgettem, mostani időszakba jött ez elő nála, átlagosan mennyi idő vagy megtett km alatt melegszik be az autó még eléri a normál hőfokot?
tudni akkor fogod, ha kiszeded vagy szedeted.
Az olajköri termosztátról idővel lemállik/szakad a gumitömítés. ha kiveszed, látni fogod, hogy úgy vagy nem úgy néz ki, mint a gyári.
A főkörit nem tudod így tesztelni, max azt láthatod, hogy nyitott állapotban maradt.
A hideg bejöttével szokott ez a "nem melegszik a víz" téma előkerülni.
Az időt, km-t nem tudom megmondani, mert én rövid távokat megyek reggel. Ha elolvasod a  FAQ cikket ami ebben a témában készült, akkor ott van erre általános infó. Meg ott látsz fotót a jó meg a rossz meg a "pimpelt" termosztátról is.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70217 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 12:41:04 »

köszi a választ, és ezt miből tudom hogy pontosan az lenne a hiba? olvastam már róla több dolgot hogy cseréld ezt + még ezt stb.. szóval kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban, eddig nem volt ilyen gondom az autóval,igazából nem is nagyon figyelgettem, mostani időszakba jött ez elő nála, átlagosan mennyi idő vagy megtett km alatt melegszik be az autó még eléri a normál hőfokot?
Tisztelt Fótumtárs!
Mindenképp érdemes a termosztátokat cserélni, mert hidegebb időben csak rosszabb lesz és nem lesz megfelelő fűtőteljesítményed. A normál üzemi hőfok eléréséhez, télen bizony kell 10-15 km. Kiegészítő fűtéssel ez lerövidül 3-5 Km-re feltételezve, hogy mind a két termosztát jól működik. A főköri termosztát vagy gyári vagy Facet tipusú utána gyártott. Az olajköri viszont csak gyári. A termosztátok cseréjéhez nem kell leereszteni az össze vizet. Viszont a hűtővizet 3-5 évente ajánlatos cserélni a szivattyú miatt, mert a kenését a hűtővíz látja el. Évek alatt ez a képessége a hűtőfolyadéknak jelentősen lecsökken. Van aki a folyadékot van aki a szivattyút cseréli sűrűbben. nyes
Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26987


E-mail
« Új hozzászólás #70218 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 14:58:46 »



Ok, vágom én azt a foncsoroztatás témát, de hogy is kezdjek hozzá?
Kapható hozzá foncsor, vagy a mostanival kell valamit csinálni??

Ki kell szerelni, utána megfelelő cég megcsinálja postafordultával.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26987


E-mail
« Új hozzászólás #70219 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 15:01:53 »



Ajh, az nem tetszik... Inkább kékebbet szeretnék.

Nem akarsz kékebbet. (Ehhez tartozik egy jobb kezes, legyező mozdulat is, csak azt itt nem látni. vigyor3)

A 4300K már eleve "kékebb", bár inkább fehérebb, mint a hagyományos, sárgás színű halogén izzók fénye. Viszont látni meg ezzel látsz a legjobban, mert a 6-8-10 ezreseknek arányosan egyre jobban eltolódik a spektruma a kék-ibolya irányba, és egyre többet nyomnak ki a fényükből az UV-tartományban. (Az meg a foncsornak sem jó hosszú távon.)

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26987


E-mail
« Új hozzászólás #70220 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 15:03:56 »

köszi a választ, és ezt miből tudom hogy pontosan az lenne a hiba? olvastam már róla több dolgot hogy cseréld ezt + még ezt stb.. szóval kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban, eddig nem volt ilyen gondom az autóval,igazából nem is nagyon figyelgettem, mostani időszakba jött ez elő nála, átlagosan mennyi idő vagy megtett km alatt melegszik be az autó még eléri a normál hőfokot?

Város tilitoliban, alig alapjárat fölött nekem 5-6 km, mire megmozdul a mutató, és bőven félúton túl vagyok a reggeli 15 km-ből, mire a fűtést használni lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #70221 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 15:32:24 »

Nem akarsz kékebbet. (Ehhez tartozik egy jobb kezes, legyező mozdulat is, csak azt itt nem látni. vigyor3)

A 4300K már eleve "kékebb", bár inkább fehérebb, mint a hagyományos, sárgás színű halogén izzózk fénye. Viszont látni meg ezzel látsz a legjobban, mert a 6-8-10 ezreseknek arányosan egyre jobban eltolódik a spektruma a kék-ibolya irányba, és egyre többet nyomnak ki a fényükből az UV-tartományban. (Az meg a foncsornak sem jó hosszú távon.)

AndyA





Nem akarok kékebbet!  Grin
Akkor beszéljünk a foncsorról. Most akkor az cserélhető? Nem a lámpával együtt adják? Mondjuk ha azzal együtt, akkor így eszi meg a fene, biztos nem veszek 2 lámpát 100 ezerért a bontóból... Szóval kérem.a jobbnál jobb ötleteket a hogyan továbbra  angel
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70222 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 16:29:15 »

Sajnos még tanácstalanok vagyunk a  termosztáttal kapcsolatban... valaki azt mondja ha nem nyitna már megfőtt volna a motor. A hőfok jelző középen, bár tudom hogy akkor is középen áll ha hatvan fokos a víz, így lehet hogy 103-ig ki sem mozdul 90-ről. Az biztos hogy a ventilátor szinte mindig megy , illetve induláskor nem. Még azt is megfigyeltem hogy az erősebb fokozaton is ment már. Kivagyok teljesen. Nem akarok feleslegesen még1 termosztátot venni. Holnap computerre rakják. Meglátjuk . Jelentkezem. Köszi a válaszokat segitségeket. Uhh de hosszú lett.

Nem rég cseréltettem termosztátot. (Vernet TH6939.98J) Nem változott semmit, ugyan úgy megy a ventillátor ha bemelegszik. Műszerteszten 101-103 fokos szokott lenni a víz. A vízhőfok jelző középről meg se mozdul, hogy melegedne.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70223 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 16:41:03 »

Nem rég cseréltettem termosztátot. (Vernet TH6939.98J) Nem változott semmit, ugyan úgy megy a ventillátor ha bemelegszik. Műszerteszten 101-103 fokos szokott lenni a víz. A vízhőfok jelző középről meg se mozdul, hogy melegedne.

Középről nem is fog. Az gyárilag oda van szegelve.
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70224 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 17:12:48 »

Középről nem is fog. Az gyárilag oda van szegelve.

 nyes nyes
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #70225 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 08:39:27 »



Nem akarok kékebbet!  Grin
Akkor beszéljünk a foncsorról. Most akkor az cserélhető? Nem a lámpával együtt adják? Mondjuk ha azzal együtt, akkor így eszi meg a fene, biztos nem veszek 2 lámpát 100 ezerért a bontóból... Szóval kérem.a jobbnál jobb ötleteket a hogyan továbbra  angel
Én itt csináltattam a foncsorozást:
http://www.foncsorozas.hu/cim-telefon.html
Megérte szétszedni a lámpatestet.
Nekem az 5000K-es izzó vált be.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26987


E-mail
« Új hozzászólás #70226 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 08:40:53 »

Nem rég cseréltettem termosztátot. (Vernet TH6939.98J) Nem változott semmit, ugyan úgy megy a ventillátor ha bemelegszik. Műszerteszten 101-103 fokos szokott lenni a víz. A vízhőfok jelző középről meg se mozdul, hogy melegedne.

101-103 fok teljesen normális. A hűtőrendszer kicsi túlnyomással működik, nem fog még itt sem forrni benne a lé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70227 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 09:57:15 »

101-103 fok teljesen normális. A hűtőrendszer kicsi túlnyomással működik, nem fog még itt sem forrni benne a lé.

AndyA

Csak az idegesít, hogy megy folyamatosan a ventilátor.
Egyik fórum társ ajánlott másik termosztátot, hogy az való bele, nem pedig az ami most van benne. Utána majd kiderül. vigyor3
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26987


E-mail
« Új hozzászólás #70228 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 09:58:25 »

Csak az idegesít, hogy megy folyamatosan a ventilátor.
Egyik fórum társ ajánlott másik termosztátot, hogy az való bele, nem pedig az ami most van benne. Utána majd kiderül. vigyor3

Az viszont nem normális, az biztos. Klíma mellett lehet jogos, de ha nem klímázol egyfolytában, akkor nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70229 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 10:00:21 »

Csak az idegesít, hogy megy folyamatosan a ventilátor.
Egyik fórum társ ajánlott másik termosztátot, hogy az való bele, nem pedig az ami most van benne. Utána majd kiderül. vigyor3
A csatlakozót már nézted a ventinél? (mintha már írtam volna).Nálam volt hasonló hiba,csati nem volt teljes kontakt és nálam is indult 15-20 mp után.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70230 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 10:25:51 »

A csatlakozót már nézted a ventinél? (mintha már írtam volna).Nálam volt hasonló hiba,csati nem volt teljes kontakt és nálam is indult 15-20 mp után.

Illetve nem lehet még valami ellenállás hibás, ami a ventin van valahol. Ha nem csal az emlékezetem talán GSR cserélte egyszer valakinek hasonló tünetekkel. Tán Ultio volt.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70231 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:17:17 »

Az viszont nem normális, az biztos. Klíma mellett lehet jogos, de ha nem klímázol egyfolytában, akkor nem.

AndyA

Klíma nélkül is.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70232 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:18:26 »

A csatlakozót már nézted a ventinél? (mintha már írtam volna).Nálam volt hasonló hiba,csati nem volt teljes kontakt és nálam is indult 15-20 mp után.

Csak akkor megy ha már bemelegszik. Hidegen nem megy.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70233 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:25:23 »

Csak akkor megy ha már bemelegszik. Hidegen nem megy.
A régi és az új termosztátról nincs képed?Vagy másképpen kérdezem a kettő egyforma volt külsőre?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70234 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:31:01 »

Mivel nekem is ez a tünet a termosztáttal, valószínű a ventillátornak nincs semmi baja, mivel mikor rossz volt a termosztátorom akkor nyáron normálisan kapcsolt a venti.... csak saját vélemény.  falbav
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70235 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:40:13 »

Mivel nekem is ez a tünet a termosztáttal, valószínű a ventillátornak nincs semmi baja, mivel mikor rossz volt a termosztátorom akkor nyáron normálisan kapcsolt a venti.... csak saját vélemény.  falbav
Hát ez xar helyzet.. szomoru1 mikor nem tudni a miértet.Termosztátot nem próbáltad a melegvizes hőmérős kombó melletti ellenőrzést(hány foknál nyit).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70236 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:40:50 »

Ilyen nincs. Olyat csinál , hogy nem indul elsőre !!! Mi lehet? Most csinálta előszőr. Ilyet soha nem csinált egy éve van meg. Valakinek ötlet vagy inkább megoldás? A második termosztát csere után természetesen szólok. Ma este lesz.
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #70237 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:41:41 »

Sziasztok. Felszeretnék tenni egy kérdést és tudom jól, hogy ilyen meg olyan hangokból konkrétan nem lehet semmit megállapítani meg senki nem távgyógyító, de ha már nagyjából meglehet határozni a hiba vagy hibák forrásának a hangját én annak is nagyon örülnék. Igyekszem minden fontos dolgot leírni:

Adott egy fl előtti benzines 1.8as kombi mondeo a motorkód CHBB és a szívósor herélve lett Budapesten Faberteamnél.

Mostanában ha megyek az autóval és gyorsítok, akkor kerepelő hangot kezd el adni az autó, de amint elengedem a gázt a hang megszűnik. Ez általában 2-3as sebességi fogokozatban szokott jelentkezni. Nem hővédő lemez zörgést hallok hanem konkrétan kerepelő hangot. Ja és nem mindig van az a hang.

Ami nagyon fontos információ lehet még, hogy a kuplung szinte teljesen fent fog és ha menet közben picit ráteszem a lábamat a kuplung pedálra, akkor az elkezd remegni, de a kettős tömegű lendkerék nem csattog, de lehet az miatt remeg a pedál.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 12:46:19 írta Atta20 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70238 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:43:54 »

Hát ez xar helyzet.. szomoru1 mikor nem tudni a miértet.Termosztátot nem próbáltad a melegvizes hőmérős kombó melletti ellenőrzést(hány foknál nyit).
Ezt amit most teszünk bele teszteltem amennyire tudtam nyit 100 előtt 10-15 másodperccel hőmérőm nincs. Ez se gyári lesz mármint a termosztát de esküdösztek hogy jó lesz..... Én gyárit akartam de azt mondták ha nem lesz jó garancia nélkül us visszaveszi.... csak ugye a munkadíj...
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70239 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:49:03 »

Ezt amit most teszünk bele teszteltem amennyire tudtam nyit 100 előtt 10-15 másodperccel hőmérőm nincs. Ez se gyári lesz mármint a termosztát de esküdösztek hogy jó lesz..... Én gyárit akartam de azt mondták ha nem lesz jó garancia nélkül us visszaveszi.... csak ugye a munkadíj...
Akartam javasolni,hogy úgy vegyél(szerezzél) termót,ha nem jó cseréljék is vissza.Sajnos a munkadíj...
gondolom magad nem akarod megcsinálni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 12:50:42 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70240 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:57:21 »

Valakinek ötlete az elsőre nem indulással kapcsolatban?
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #70241 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 13:04:16 »

Ezt amit most teszünk bele teszteltem amennyire tudtam nyit 100 előtt 10-15 másodperccel hőmérőm nincs. Ez se gyári lesz mármint a termosztát de esküdösztek hogy jó lesz..... Én gyárit akartam de azt mondták ha nem lesz jó garancia nélkül us visszaveszi.... csak ugye a munkadíj...

 falbav
Az esküdözéssel tudod mit lehet nagyon jól és hatékonyan kitörölni?

Valakinek ötlete az elsőre nem indulással kapcsolatban?

Pl lehetne kezdeni egy üzemanyag nyomás méréssel
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70242 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 13:22:53 »

Valakinek ötlete az elsőre nem indulással kapcsolatban?
Tisztelt Fórumtárs!
Több oka is lehet a problémádnak. PL: Üzemanyag rendszeri tömítetlenségből adódó alacsony üzemanyag nyomás. Nem megfelelő akkumulátor. Nincs meg az indításhoz szükséges A/O kapacitása. Valamint nincs meg az indításhoz szükséges fordulatszám. Az indító motor szorul. stb...stb.
Az indítást célszerű mindig benyomott kuplung mellett végezni, ilyenkor kisebb nyomaték kell az indításhoz, mert nem kell megtörni az olajat a váltóban. wave
Tisztelettel László worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70243 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 13:23:42 »

Valakinek ötlete az elsőre nem indulással kapcsolatban?
Tele tanknál is csinálja,vagy minden elsőnél.
ezt olvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #70244 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 13:25:58 »

101-103 fok teljesen normális. A hűtőrendszer kicsi túlnyomással működik, nem fog még itt sem forrni benne a lé.

AndyA

Igaz, ha fűtött termosztát való bele.
Ha nem fűtött termosztát való bele, akkor egyáltalán nem normális.

Csak akkor megy ha már bemelegszik. Hidegen nem megy.

Mikori gyártású a kocsi? A termosztátra megy csatlakozó? Szerintem neked nem a 98 fokos termosztát kellett volna.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70245 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 14:31:00 »

Sziasztok. Felszeretnék tenni egy kérdést és tudom jól, hogy ilyen meg olyan hangokból konkrétan nem lehet semmit megállapítani meg senki nem távgyógyító, de ha már nagyjából meglehet határozni a hiba vagy hibák forrásának a hangját én annak is nagyon örülnék. Igyekszem minden fontos dolgot leírni:

Adott egy fl előtti benzines 1.8as kombi mondeo a motorkód CHBB és a szívósor herélve lett Budapesten Faberteamnél.

Mostanában ha megyek az autóval és gyorsítok, akkor kerepelő hangot kezd el adni az autó, de amint elengedem a gázt a hang megszűnik. Ez általában 2-3as sebességi fogokozatban szokott jelentkezni. Nem hővédő lemez zörgést hallok hanem konkrétan kerepelő hangot. Ja és nem mindig van az a hang.

Ami nagyon fontos információ lehet még, hogy a kuplung szinte teljesen fent fog és ha menet közben picit ráteszem a lábamat a kuplung pedálra, akkor az elkezd remegni, de a kettős tömegű lendkerék nem csattog, de lehet az miatt remeg a pedál.

"kuplung szinte teljesen fent fog és ha menet közben picit ráteszem a lábamat a kuplung pedálra, akkor az elkezd remegni,"  Ez bizony eléggé gyanús, hogy kettős tömegű probléma lesz. Az enyémen se csattogott, mégis cserés lett. Leállításkor (nem benyomott kuplungnál) egy csattanást lehetett hallani. A helyedben szereznék bele sima lendkereket és azt tetetném bele. Olcsóbb, és a lendkerék kibír két kuplung szettet legalább.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70246 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 15:01:24 »

Sziasztok. Felszeretnék tenni egy kérdést és tudom jól, hogy ilyen meg olyan hangokból konkrétan nem lehet semmit megállapítani meg senki nem távgyógyító, de ha már nagyjából meglehet határozni a hiba vagy hibák forrásának a hangját én annak is nagyon örülnék. Igyekszem minden fontos dolgot leírni:

Adott egy fl előtti benzines 1.8as kombi mondeo a motorkód CHBB és a szívósor herélve lett Budapesten Faberteamnél.

Mostanában ha megyek az autóval és gyorsítok, akkor kerepelő hangot kezd el adni az autó, de amint elengedem a gázt a hang megszűnik. Ez általában 2-3as sebességi fogokozatban szokott jelentkezni. Nem hővédő lemez zörgést hallok hanem konkrétan kerepelő hangot. Ja és nem mindig van az a hang.

Ami nagyon fontos információ lehet még, hogy a kuplung szinte teljesen fent fog és ha menet közben picit ráteszem a lábamat a kuplung pedálra, akkor az elkezd remegni, de a kettős tömegű lendkerék nem csattog, de lehet az miatt remeg a pedál.

Vidd vissza FaberTeamhez és GSRTibi megszakérti Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kokusz12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #70247 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 16:29:36 »

Helló!

Akadt egy kis problémám a fűtéssel és ebben szeretném segítségeteket kérni!

Előszöris a panasz:
- Jelenleg már egyáltalán nincs fűtés, csak hideg levegőt fúj. (nagyon de nagyon ritkán azért beindul a meleg is)
- Havonta kb egyszer random mód elkezd forró levegőt fújni a lábamra, miközben semmiféle fűtés vagy hűtés nincs bekapcsolva.

Eddig próbáltam:
- 2015 októberében elvittem először egy kisebb szervízbe, ahol azt mondták, hogy lefuttaták rajta a diagnosztikát + kicsit rásegítettek és helyreállt.
- 2016 májusban ugyanoda vittem ugyanazzal a gonddal és megint ugyanazt csinálták vele.
- 2016 októberben megint meghalt, ekkor már az Auto-fortba vittem, itt is ugyanazt csinálták, már aznap este meghalt.
- 2 hétre rá megint Auto-fort léptetőmotorokat cserélték fel, aznap este már megint meghalt.
- Elvittem újra oda, mert úgy volt hogy akkor most vezérlőegységet cserélnek benne, aztán ez valahogy elmaradt náluk és egy hónapja várok valami visszajelzésre, de semmi.

Kicsit elkeseredtem, mert úgy érzem hogy le lettem pattintva, miközben nem sajnáltam rá a pénzt, de mégse sikerült előrehaladni.

Kérdéseim:
- Van bármiféle ötlet, hogy mit tudnék tenni az ügyben házilag mondjuk?
- Hova vigyem esetleg?
- Ileltve hol/hogy tudom leolvasni a vezérlőegység sorszámát, hogy tudjak egy megfelelőt vadászni valahol?


2001-es Ford Mondeo MK3 2.0 benzin


+1: Ugyanitt a szélvédőmosó megadta magát, biztik rendben, mit tehetnék érte?

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 18:51:05 írta kokusz12 » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 Ghia Duratec HE benzin CJBA B4Y lépcsőshátú
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70248 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 16:39:27 »

Helló!

Akadt egy kis problémám a fűtéssel és ebben szeretném segítségeteket kérni!

Előszöris a panasz:
- Jelenleg már egyáltalán nincs fűtés, csak hideg levegőt fúj. (nagyon de nagyon ritkán azért beindul a meleg is)
- Havonta kb egyszer random mód elkezd forró levegőt fújni a lábamra, miközben semmiféle fűtés vagy hűtés nincs bekapcsolva.

Eddig próbáltam:
- 2015 októberében elvittem először egy kisebb szervízbe, ahol azt mondták, hogy lefuttaták rajta a diagnosztikát + kicsit rásegítettek és helyreállt.
- 2016 májusban ugyanoda vittem ugyanazzal a gonddal és megint ugyanazt csinálták vele.
- 2016 októberben megint meghalt, ekkor már az Auto-fortba vittem, itt is ugyanazt csinálták, már aznap este meghalt.
- 2 hétre rá megint Auto-fort léptetőmotorokat cserélték fel, aznap este már megint meghalt.
- Elvittem újra oda, mert úgy volt hogy akkor most vezérlőegységet cserélnek benne, aztán ez valahogy elmaradt náluk és egy hónapja várok valami visszajelzésre, de semmi.

Kicsit elkeseredtem, mert úgy érzem hogy le lettem pattintva, miközben nem sajnáltam rá a pénzt, de mégse sikerült előrehaladni.

Kérdéseim:
- Van bármiféle ötlet, hogy mit tudnék tenni az ügyben házilag mondjuk?
- Hova vigyem esetleg?
- Ileltve hol/hogy tudom leolvasni a vezérlőegység sorszámát, hogy tudjak egy megfelelőt vadászni valahol?


+1: Ugyanitt a szélvédőmosó megadta magát, biztik rendben, mit tehetnék érte?

Köszönöm!

Autód adatait kérjük az aláírásodban.
Hűtővíz szint rendben van?
Automata klímavezérlőd van? Hibakódot nem ad ki a klímadiag? Nekem akkor csinált pont ilyet amikor a belső hőmérséklet érzékelő rossz volt. Kormány alatt a jobb lábadnál a kis rács mögött.
Nekem is mindig egy diag+reset segített egy darabig, aztán mindig visszajött.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 16:42:07 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70249 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 16:46:09 »

A régi és az új termosztátról nincs képed?Vagy másképpen kérdezem a kettő egyforma volt külsőre?

Valószínűleg az előző tulaj is ezzel a problémával küzdött, amikor cseréltettem a termosztátot, ami benne volt előtte nem rég volt kicserélve, szinte mintha új lett volna. Fűtött van most benne (Vernet, 2 hónapja cseréltettem, Bárdinál 39 ezer volt, alvázszám, évjárat szerint lett hozzá rendelve és nem az kell bele) 2004. 03. hónapig jó is lenne csak az autóm 5. havi amibe másik fajta kell. (Tegnap írta le GSR.) Az lesz a következő, hogy kicserélem.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Oldalak: 1 ... 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 [1405] 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.