Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 05:34:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 [1410] 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20307273 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70450 Dátum: 2016.12.13 kedd, 22:42:48 »

Sziasztok!
Elég összetett problémával fordulnék most hozzátok.
2005 5 ajtós sedan Mondeo Ambiente 2.0val kapcsolatban 260000 üó. körül több probléma is felmerült. Családi autó, 1. tulaja vagyok. Legnagyobb baja a kuplung kopogása, futóművek kopogása. Ford szervízbe vittem az autót ahol 500000 ft körüli végösszeg jött ki (olajcsere, pollen-, levegőszűrő csere~35000 ; kuplung szett csere~280000 segédberendezés hajtás javítása~20000 első hátsó futómű javítása~850000 pluszban hátsó fék javítás~55000) A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e valami olyan szervizet vagy mesterembert, aki emberi áron, de hatékonyan elvégzi a szerelést, szervizelést?! 2 másik probléma, de ez már tényleg csak apróság, de erre is remélem tudtok valami ötletet mondani: az egyik a szivargyújtó biztosítéka ment ki, erről valami útmutató jólenne h hogy tudom kicserélni magamnak itthon Smiley A másik a hűtőrács körüli krómozott díszcsíkról egy mosás alkalmával felpattogott a fényezés. Erre valami olcsó és akár itthonról megoldható javaslatokat várok. Cheesy
Válaszotokat előre is köszönöm!


Írd meg, hogy merre laksz, úgy nagyobb esély van szerelőt ajánlani Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #70451 Dátum: 2016.12.14 szerda, 08:11:45 »

Sziasztok!
Elég összetett problémával fordulnék most hozzátok.
2005 5 ajtós sedan Mondeo Ambiente 2.0val kapcsolatban 260000 üó. körül több probléma is felmerült. Családi autó, 1. tulaja vagyok. Legnagyobb baja a kuplung kopogása, futóművek kopogása. Ford szervízbe vittem az autót ahol 500000 ft körüli végösszeg jött ki (olajcsere, pollen-, levegőszűrő csere~35000 ; kuplung szett csere~280000 segédberendezés hajtás javítása~20000 első hátsó futómű javítása~850000 pluszban hátsó fék javítás~55000) A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e valami olyan szervizet vagy mesterembert, aki emberi áron, de hatékonyan elvégzi a szerelést, szervizelést?! 2 másik probléma, de ez már tényleg csak apróság, de erre is remélem tudtok valami ötletet mondani: az egyik a szivargyújtó biztosítéka ment ki, erről valami útmutató jólenne h hogy tudom kicserélni magamnak itthon Smiley A másik a hűtőrács körüli krómozott díszcsíkról egy mosás alkalmával felpattogott a fényezés. Erre valami olcsó és akár itthonról megoldható javaslatokat várok. Cheesy
Válaszotokat előre is köszönöm!


Szerelő: írd meg, hol laksz, úgy könnyebb lesz. Smiley
Biztosíték: Bal térdnél kinyitod a kis ajtócskát, kipattintod a tövénél a forgáspontot és kiveszed. Ha benézel, ott a tábla. A bal szélén lesz egy olyan biztosítékhely, ahol 3 érintkező van egymás alatt-fölött, és a biztosítékot a középső-felső vagy középső-alsó pozícióba tudod tenni. Az a szivargyújtó. Az egyik és a másik pozíció között az a különbség, hogy mindig legyen villany benne, vagy csak olyankor, ha a gyűjtást ráadtad.
Hűtőrács: mk2-t keresd, ahogyan Alf írta, de csak telefonon, mert nem fórumozik. Telefonszám az avatarjában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tributto4
Vendég
« Új hozzászólás #70452 Dátum: 2016.12.14 szerda, 13:12:07 »

Biztosíték pipa  worship
Nógrád megye, Szécsény környéke.
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #70453 Dátum: 2016.12.14 szerda, 16:12:12 »

Biztosíték pipa  worship
Nógrád megye, Szécsény környéke.

Szécsénytől viszonylag messze van, de akkor is leírom, hogy ami a 21-esen van a Lucfalvai kanyarban Tóth szerviz azt kerüld el messzire. Salgótarjánban az autóklubot tudnám neked mondani. Nekem vannak fenntartásaim velük kapcsolatban, de egy esélyt megérdemelnek.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.14 szerda, 20:19:25 írta Atta20 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
sum1elz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #70454 Dátum: 2016.12.14 szerda, 20:34:26 »

sedan csomagtérajtó zárszerkezetet akarom levenni, de a 2 nagy torx ami tartja, eléggé be van rohadva, csavarlazító meg wd40 se használ...
találkozott már valaki ezzel a problémával? szeretném roncsolásmentesen megoldani a dolgot (vagyis a csavarokat)  circling
Naplózva

MK3 2.5 V6 2001 Ghia B4Y sedan
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #70455 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 08:11:51 »

Sziasztok!

A kavicsfelverődés a fűtött szélvédőt ki tudja nyírni? A minap kaptam egy szép kavicsot a szélvédő legszélére. A fűtést rögtön kipróbáltam, de szerencsére ment szépen. Miután megálltam akkor néztem meg közelebbről a felverődés helyét és pont az utolsó fűtőszál mellett 1-2mm-el keletkezett a lyuk, tehát pont nem éri el még a fűtőszálat. Így szerencsésnek érzem magam, de nem tudom eldönteni, ha ezt telibe kapom a szélvédő közepére, akkor ezzel el tud szállni a fűtés? Vagy az annyira az üveg belső részén/rétegén van, hogy oda nem tud átütni a lyuk? Vagy amikor a szélvédős javítja az ilyen felverődéseket, akkor Ő nem tud a fűtőszálakban kárt tenni? Lehet hülyeséget beszélek, de úgy rémlik nekem mintha úgy javítanák a felverődés helyét, hogy picit megfúrják a lyukat és csak utána töltik ki a javító anyaggal. Erre a "fúrásra" gondolok (ha egyáltalán van ilyen), hogy ezzel nem tud elérni a fűtőszálig?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #70456 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:20:05 »

Sziasztok!

A kavicsfelverődés a fűtött szélvédőt ki tudja nyírni? A minap kaptam egy szép kavicsot a szélvédő legszélére. A fűtést rögtön kipróbáltam, de szerencsére ment szépen. Miután megálltam akkor néztem meg közelebbről a felverődés helyét és pont az utolsó fűtőszál mellett 1-2mm-el keletkezett a lyuk, tehát pont nem éri el még a fűtőszálat. Így szerencsésnek érzem magam, de nem tudom eldönteni, ha ezt telibe kapom a szélvédő közepére, akkor ezzel el tud szállni a fűtés? Vagy az annyira az üveg belső részén/rétegén van, hogy oda nem tud átütni a lyuk? Vagy amikor a szélvédős javítja az ilyen felverődéseket, akkor Ő nem tud a fűtőszálakban kárt tenni? Lehet hülyeséget beszélek, de úgy rémlik nekem mintha úgy javítanák a felverődés helyét, hogy picit megfúrják a lyukat és csak utána töltik ki a javító anyaggal. Erre a "fúrásra" gondolok (ha egyáltalán van ilyen), hogy ezzel nem tud elérni a fűtőszálig?

Azon az 1-2 csíkon, ahol beütötte, bizony nagyon is.

Nem javítható, általában csere a szokásos megoldás. Ha a törést havítják is, a fűtés "lyukas" marad örök életére.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #70457 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:33:19 »

sedan csomagtérajtó zárszerkezetet akarom levenni, de a 2 nagy torx ami tartja, eléggé be van rohadva, csavarlazító meg wd40 se használ...
találkozott már valaki ezzel a problémával? szeretném roncsolásmentesen megoldani a dolgot (vagyis a csavarokat)  circling

Önts rá Coca-Colát, várj vele egy kis időt /had marja/ és próbáld meg. Ej de sok esetnél segített nekem  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #70458 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:35:54 »

Azon az 1-2 csíkon, ahol beütötte, bizony nagyon is.

Nem javítható, általában csere a szokásos megoldás. Ha a törést havítják is, a fűtés "lyukas" marad örök életére.

AndyA

Akkor tényleg nagyon nagy szerencsém van, hogy pont az utolsó szál mellett kaptam a lyukat, már csak azon imádkozom, hogy míg eljutok a javítóhoz nem kezd "elfutni".
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #70459 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 10:10:24 »

sedan csomagtérajtó zárszerkezetet akarom levenni, de a 2 nagy torx ami tartja, eléggé be van rohadva, csavarlazító meg wd40 se használ...
találkozott már valaki ezzel a problémával? szeretném roncsolásmentesen megoldani a dolgot (vagyis a csavarokat)  circling

Pontos méretű fejjel elég nagy erőt elbír, pont erre tervezték a torxot Smiley Ha minden kötél szakad, melegítés, ablaktörlőkarnál is ez segített nekem, pedig aztán én is locsoltam mindennel...
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #70460 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 10:36:40 »

Sziasztok!

A kavicsfelverődés a fűtött szélvédőt ki tudja nyírni? A minap kaptam egy szép kavicsot a szélvédő legszélére. A fűtést rögtön kipróbáltam, de szerencsére ment szépen. Miután megálltam akkor néztem meg közelebbről a felverődés helyét és pont az utolsó fűtőszál mellett 1-2mm-el keletkezett a lyuk, tehát pont nem éri el még a fűtőszálat. Így szerencsésnek érzem magam, de nem tudom eldönteni, ha ezt telibe kapom a szélvédő közepére, akkor ezzel el tud szállni a fűtés? Vagy az annyira az üveg belső részén/rétegén van, hogy oda nem tud átütni a lyuk? Vagy amikor a szélvédős javítja az ilyen felverődéseket, akkor Ő nem tud a fűtőszálakban kárt tenni? Lehet hülyeséget beszélek, de úgy rémlik nekem mintha úgy javítanák a felverődés helyét, hogy picit megfúrják a lyukat és csak utána töltik ki a javító anyaggal. Erre a "fúrásra" gondolok (ha egyáltalán van ilyen), hogy ezzel nem tud elérni a fűtőszálig?

Nekem most javították, semmi baja nem lett a fűtésnek.
Az emberke elmondása szerint a fűtőszál a két üvegréteg között fut, így nem szokott gondot okozni.

Megjegyzem, nekem egy szál nem működik, pedig ott nincs sérülés az üvegen. A tünetek hasonlóak, mint a hátsó ablakon, a nem működő szálnál egy nagyon vékony oszlop mentén nem megy le a pára.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #70461 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 10:52:27 »

Sziasztok!

a nemrég vásárolt autónál megpróbáltam az ülésfűtés javítását, a tanácsotok és a leírás alapján (mert nagyon rossz nélküle), de a szétszedés után problémába ütköztem. A leírásban "csak sima" ülésfűtés található, és a kábel hosszának pótlásával lehetett javítani. Nekem viszont szellőztethető/fűthető ülésem van, aminek a szellőztető része szegecsel van az ülés aljához rögzítve. Ennél is nagy valószínűséggel a fűtőkábel szakadása lehet szerintetek? - Itt ha a szegecseket megfúrom, hogyan tudnám visszarögzíteni a szellőztető rendszert? - várom a tippeket, mert nem túl sok van nekem Sad

Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #70462 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 10:55:41 »

Sziasztok!

a nemrég vásárolt autónál megpróbáltam az ülésfűtés javítását, a tanácsotok és a leírás alapján (mert nagyon rossz nélküle), de a szétszedés után problémába ütköztem. A leírásban "csak sima" ülésfűtés található, és a kábel hosszának pótlásával lehetett javítani. Nekem viszont szellőztethető/fűthető ülésem van, aminek a szellőztető része szegecsel van az ülés aljához rögzítve. Ennél is nagy valószínűséggel a fűtőkábel szakadása lehet szerintetek? - Itt ha a szegecseket megfúrom, hogyan tudnám visszarögzíteni a szellőztető rendszert? - várom a tippeket, mert nem túl sok van nekem Sad

http://kephost.com/iages/2016/12/15/2016-12-1416.51.31.jpg
http://kephost.com/images/2016/12/15/2016-12-1416.51.39.jpg
http://kephost.com/images/2016/12/15/2016-12-1416.51.44.jpg

Ezek láthatóan popszegecsek. Lefúrod, másik popszegeccsel visszarakod, örülsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #70463 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 12:40:11 »

Nekem most javították, semmi baja nem lett a fűtésnek.
Az emberke elmondása szerint a fűtőszál a két üvegréteg között fut, így nem szokott gondot okozni.

Megjegyzem, nekem egy szál nem működik, pedig ott nincs sérülés az üvegen. A tünetek hasonlóak, mint a hátsó ablakon, a nem működő szálnál egy nagyon vékony oszlop mentén nem megy le a pára.

Közben én is megcsináltattam. Nekem is azt mondta a srác, hogy nem nagyon lehet gond a fűtőszállal kavicsfelverődés során. Csak nagyon extrém/durva esetben.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #70464 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 13:56:45 »

Akkor tényleg nagyon nagy szerencsém van, hogy pont az utolsó szál mellett kaptam a lyukat, már csak azon imádkozom, hogy míg eljutok a javítóhoz nem kezd "elfutni".
addig ragaszd le a sérülést celluxszal.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70465 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 18:05:50 »

addig ragaszd le a sérülést celluxszal.
sebtapasszal és meggyógyul alatta? vigyor3


felesleges ragasztani, ha repedni akar úgyis fog. por meg úgyse jut be ott(szélvédő javítós mondta)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #70466 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 18:18:56 »

Sziasztok!

a nemrég vásárolt autónál megpróbáltam az ülésfűtés javítását, a tanácsotok és a leírás alapján (mert nagyon rossz nélküle), de a szétszedés után problémába ütköztem. A leírásban "csak sima" ülésfűtés található, és a kábel hosszának pótlásával lehetett javítani. Nekem viszont szellőztethető/fűthető ülésem van, aminek a szellőztető része szegecsel van az ülés aljához rögzítve. Ennél is nagy valószínűséggel a fűtőkábel szakadása lehet szerintetek? - Itt ha a szegecseket megfúrom, hogyan tudnám visszarögzíteni a szellőztető rendszert? - várom a tippeket, mert nem túl sok van nekem Sad



ez ok, de miért akarod levenni a 2 ventit?

Ha leszeded az ülőlapról a kárpitot, látni fogod a szivacson a vezetékelést. A lemez és a szivacs alja között van egy kis vezérlő, azt szétpattintva vezetékszínek szerint ki tudod mérni, h van-e szakadás. de nagy valószínűséggel ott van elszakadva/törve több szál vezeték a bandázs alatt, ahol az ülőlap szivacsán kivágott kör alakú résznél jön fel a vezeték az ülésfűtés párnájához.



Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70467 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 22:02:35 »

ez ok, de miért akarod levenni a 2 ventit?

Ha leszeded az ülőlapról a kárpitot, látni fogod a szivacson a vezetékelést. A lemez és a szivacs alja között van egy kis vezérlő, azt szétpattintva vezetékszínek szerint ki tudod mérni, h van-e szakadás. de nagy valószínűséggel ott van elszakadva/törve több szál vezeték a bandázs alatt, ahol az ülőlap szivacsán kivágott kör alakú résznél jön fel a vezeték az ülésfűtés párnájához.
azért akarja levenni, mert különben nem fér hozzá a kábelhez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70468 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 22:03:32 »

Sziasztok!

a nemrég vásárolt autónál megpróbáltam az ülésfűtés javítását, a tanácsotok és a leírás alapján (mert nagyon rossz nélküle), de a szétszedés után problémába ütköztem. A leírásban "csak sima" ülésfűtés található, és a kábel hosszának pótlásával lehetett javítani. Nekem viszont szellőztethető/fűthető ülésem van, aminek a szellőztető része szegecsel van az ülés aljához rögzítve. Ennél is nagy valószínűséggel a fűtőkábel szakadása lehet szerintetek? - Itt ha a szegecseket megfúrom, hogyan tudnám visszarögzíteni a szellőztető rendszert? - várom a tippeket, mert nem túl sok van nekem Sad
rém egyszerűen, szegeccsel vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #70469 Dátum: 2016.12.16 péntek, 11:20:06 »

Sziasztok!

Most van a szezonja, ahogy olvasom a fórumot elég sokakat érint ( akár külön topicot is lehetne nyitni Wink) : termosztát!
Cserélnem kellene már megint. Nemrég cseréltem mindkettőt, de a jelek alapján most újra az olajköri rosszalkodik. (Pályán 85 fok, a lehajtónál már csak 74 fok rinya)
Gondoltam, megint veszek egyet, de előtte mindenképpen kipróbálom. Szerintem kiszerelve, szobahőmérsékleten zárva kéne lennie, nem lehetne átfújni rajta. Mikor elmondtam az eladónak, próbálta elmagyarázni, hogy nyitva kéne lennie, meg, hogy mindegy hogyan áll, beszerelve kell működnie. Fizikai ismereteim szerint meg kiszerelve zárva kéne lennie, főleg, hogy semmiféle nyomás, áramlás nem zavarja a jó működésben. Kipróbáltunk még kettőt, mindegyiken át lehetett fújni. Kollégája viszont egy másik városban talált olyat, amin nem lehetett átfújni.
Bocs a hosszú meséért, de szeretném tudni, szerintetek mi az igazság, meg lehet-e állapítani, és hogyan, hogy jó, vagy nem?

Üdv:
       Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70470 Dátum: 2016.12.16 péntek, 12:24:15 »

Sziasztok!

Most van a szezonja, ahogy olvasom a fórumot elég sokakat érint ( akár külön topicot is lehetne nyitni Wink) : termosztát!
Cserélnem kellene már megint. Nemrég cseréltem mindkettőt, de a jelek alapján most újra az olajköri rosszalkodik. (Pályán 85 fok, a lehajtónál már csak 74 fok rinya)
Gondoltam, megint veszek egyet, de előtte mindenképpen kipróbálom. Szerintem kiszerelve, szobahőmérsékleten zárva kéne lennie, nem lehetne átfújni rajta. Mikor elmondtam az eladónak, próbálta elmagyarázni, hogy nyitva kéne lennie, meg, hogy mindegy hogyan áll, beszerelve kell működnie. Fizikai ismereteim szerint meg kiszerelve zárva kéne lennie, főleg, hogy semmiféle nyomás, áramlás nem zavarja a jó működésben. Kipróbáltunk még kettőt, mindegyiken át lehetett fújni. Kollégája viszont egy másik városban talált olyat, amin nem lehetett átfújni.
Bocs a hosszú meséért, de szeretném tudni, szerintetek mi az igazság, meg lehet-e állapítani, és hogyan, hogy jó, vagy nem?

Üdv:
       Gyuri
Szia.
Csak azt lehet megállapítani,hogy xar vagy nem(kinyit-bezár).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70471 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:29:16 »

Sziasztok!

Most van a szezonja, ahogy olvasom a fórumot elég sokakat érint ( akár külön topicot is lehetne nyitni Wink) : termosztát!
Cserélnem kellene már megint. Nemrég cseréltem mindkettőt, de a jelek alapján most újra az olajköri rosszalkodik. (Pályán 85 fok, a lehajtónál már csak 74 fok rinya)
Gondoltam, megint veszek egyet, de előtte mindenképpen kipróbálom. Szerintem kiszerelve, szobahőmérsékleten zárva kéne lennie, nem lehetne átfújni rajta. Mikor elmondtam az eladónak, próbálta elmagyarázni, hogy nyitva kéne lennie, meg, hogy mindegy hogyan áll, beszerelve kell működnie. Fizikai ismereteim szerint meg kiszerelve zárva kéne lennie, főleg, hogy semmiféle nyomás, áramlás nem zavarja a jó működésben. Kipróbáltunk még kettőt, mindegyiken át lehetett fújni. Kollégája viszont egy másik városban talált olyat, amin nem lehetett átfújni.
Bocs a hosszú meséért, de szeretném tudni, szerintetek mi az igazság, meg lehet-e állapítani, és hogyan, hogy jó, vagy nem?

Üdv:
       Gyuri
Kedves György!
A termosztátoknak víz és olajkörinek egyaránt, szobahőmérsékleten már teljesen zárva kell lennie és nem szabad hogy átfújható legyen. Az eladó aki neked az ellenkezőjét állította, abszolúte analfabéta a termosztát működésével kapcsolatosan. Sajnos az utóbbi időben elég sok minőségi kifogás merült fel az olajköri termosztátokkal. Mindezek ellenére csak a termosztáttal lehet gond mégpedig az, hogy nem zár rendesen. Ezzel kapcsolatban elmondanék még egy gondolatot. A hűtővízben keringő apró darabos szennyeződés is okozhat hasonló tünetet ha megakad a termosztáton és nem engedi teljesen bezáródni. Ennek megoldása kiküszöbölése a hűtőrendszer teljes és alapos átöblítése és a hűtővíz cseréje. A rendszer működéséből adódóan csodák nem lehetnek. Én eddig mindig Ford márkaszervizben rendeltem a termosztátot és szerencsére ezidáig nem volt velük gond. Summa summarum, érdemes megjavítani a rendszert, mert a rendszeresen túlhűtött állapot nem kedvező a fogyasztást a motorkopásokat és a motorüzemet illetően. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.17 szombat, 07:18:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #70472 Dátum: 2016.12.17 szombat, 13:04:26 »

Sziasztok.

A kepeken lathato csonek ki lehet valahogy cserelni a tomiteset? Vagy van egyantalan neki? Ha megmozgatom szivarog belole az olaj, szervo olajtartalyabol fogy az olaj.http://www.kephost.com/image/vh5r
http://www.kephost.com/image/vh54
http://www.kephost.com/image/vh5W
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70473 Dátum: 2016.12.17 szombat, 13:08:39 »

Sziasztok.

A kepeken lathato csonek ki lehet valahogy cserelni a tomiteset? Vagy van egyantalan neki? Ha megmozgatom szivarog belole az olaj, szervo olajtartalyabol fogy az olaj.http://www.kephost.com/image/vh5r
http://www.kephost.com/image/vh54
http://www.kephost.com/image/vh5W
ez a te autód? ez nem tdci....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #70474 Dátum: 2016.12.17 szombat, 13:50:36 »

Hm az jó amikor vettem azt mondták az. Honnan tudhatom akkor mi ez?Smiley  d6ba a mototkód
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70475 Dátum: 2016.12.17 szombat, 14:05:46 »

Hm az jó amikor vettem azt mondták az. Honnan tudhatom akkor mi ez?Smiley  d6ba a mototkód
115le tddi. örülj neki vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70476 Dátum: 2016.12.17 szombat, 14:11:53 »

Hm az jó amikor vettem azt mondták az. Honnan tudhatom akkor mi ez?Smiley  d6ba a mototkód
átvágtak mert ez nem 130le-s tdci,hanem 115lovas tddi.A forgalmiban is ha ez van,akkor talán a teljesítmény szerint sem jól fizettél érte az átíráskor,és a teljesítmény adó sem annyi amit évente fizetsz,és  a biztosítás számolásakor sem annyi amennyi.
Tartósság szempontjából valszeg nem jártál rosszabbul.

https://www.google.hu/search?client=opera&q=mondeo+d6ba&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #70477 Dátum: 2016.12.17 szombat, 14:31:23 »

Smiley egy év alatt még időben kiderült ez is Cheesy
Köszönöm az észrevételt.

És a képek alapján meg tudjátok mondani azt tudom e itthon javitani? Szervohoz van köze. Tovénél szivárog az olaj.

Sziasztok.

A kepeken lathato csonek ki lehet valahogy cserelni a tomiteset? Vagy van egyantalan neki? Ha megmozgatom szivarog belole az olaj, szervo olajtartalyabol fogy az olaj.http://www.kephost.com/image/vh5r
http://www.kephost.com/image/vh54
http://www.kephost.com/image/vh5W
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.17 szombat, 14:59:52 írta GRzoli » Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #70478 Dátum: 2016.12.17 szombat, 15:41:41 »

Smiley egy év alatt még időben kiderült ez is Cheesy
Köszönöm az észrevételt.

És a képek alapján meg tudjátok mondani azt tudom e itthon javitani? Szervohoz van köze. Tovénél szivárog az olaj.


Szia!

Az a hollandi a kép alapján elég csúnyán elvan nyalva, de ha még sikerül kicsavarni, akkor annak a menetére teflon szalagot raksz és visszacsavarod. (Gyárilag egy teflon gyűrű van ott, szerintem kapható az is valahol, talán Cromaxban.)
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #70479 Dátum: 2016.12.17 szombat, 15:43:59 »

Köszönöm, nem mertem még hozzá nyúlni de akkor próbát teszek Smiley
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #70480 Dátum: 2016.12.17 szombat, 15:46:50 »

Köszönöm, nem mertem még hozzá nyúlni de akkor próbát teszek Smiley

Az igényesebb megoldásnak viszont ezt ajánlanám:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018
 Wink
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70481 Dátum: 2016.12.17 szombat, 17:20:43 »

mondjuk hogy inkább ez az egyetlen megoldás. láttam már olyat is, ahol co-val körbevarrták a csövet a hollanderrel hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #70482 Dátum: 2016.12.17 szombat, 17:23:02 »


Inkább ezt választom, elég sok tömítése elöregedett szegénykémnek, remélem ezt is megoldja a csere. Imádom a szerelőimet ilyen "apróságokkal" nem foglalkoznak. Ha nem magad találod meg a hibát meg sem csinálják....

Az adagolónak is van valami tömítése vagy annál honnét eresztheti a gázolajat? Mert sajnos egy ilyen problémám is van, csináltam róla egy videót is, hogy csöppen de sajnos így nem tudtam hozzá férni, hogy pontosabban megnézzem honnét eresztheti.
http://www.kephost.com/image/vjTQ
http://www.kephost.com/image/vjpB
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alpy79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


« Új hozzászólás #70483 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:06:43 »

Sziasztok!

Ma próbáltam elindítani az autót. Az aksi megforgatta ugyan a motort, de az összes visszajelző lámpa villogott és nem indult az autó. Miután befejeztem az indítózást, a motorhibakód lámpa villogott. Lehet ez aksi probléma, vagy komolyabb a baj?
Naplózva

2018/11 2.0 TDCi Turnier ECO Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70484 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:32:02 »

Sziasztok!

Ma próbáltam elindítani az autót. Az aksi megforgatta ugyan a motort, de az összes visszajelző lámpa villogott és nem indult az autó. Miután befejeztem az indítózást, a motorhibakód lámpa villogott. Lehet ez aksi probléma, vagy komolyabb a baj?
Szia.
Egy hibakód kiolvasást javasolok,a többi csak találgatás.Ha az akksi xarakodik,akkor a mutatók(fordulatszám,sebesség)teljesen kileng,majd alapállás.
Egy multiméterrel mérhető az akksi.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.17 szombat, 19:34:08 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alpy79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


« Új hozzászólás #70485 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:41:40 »

A mutatók kilengtek! Előkeresem a multimétert.

Szia.
Egy hibakód kiolvasást javasolok,a többi csak találgatás.Ha az akksi xarakodik,akkor a mutatók(fordulatszám,sebesség)teljesen kileng,majd alapállás.
Egy multiméterrel mérhető az akksi.
Naplózva

2018/11 2.0 TDCi Turnier ECO Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70486 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:42:54 »

A mutatók kilengtek! Előkeresem a multimétert.

Akkor lehet megúszod egy akksi cserével.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #70487 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:10:16 »

Ma reggel hidegindìtózàskor sajna sokàig ès többször próbàlkoztam, csak kerregès hallatszott, meghalt az akkum. Újat tettem be, valami lee azonban az elektromos rendszerrel:  minden intenzívebb fèkezèsnèl felvillan az akkulàmpa ès az olajlàmpa, majd ha nem lèpek a gàzra, megàll a motor, nincs alapjàratom. Segítene valaki, mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70488 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:17:51 »

Ma reggel hidegindìtózàskor sajna sokàig ès többször próbàlkoztam, csak kerregès hallatszott, meghalt az akkum. Újat tettem be, valami lee azonban az elektromos rendszerrel:  minden intenzívebb fèkezèsnèl felvillan az akkulàmpa ès az olajlàmpa, majd ha nem lèpek a gàzra, megàll a motor, nincs alapjàratom. Segítene valaki, mi lehet a baj?
talán nem véletlenül ment tönkre az akkud.ellenőrizzétek a töltést is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #70489 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:37:01 »

Töltèssel nem volt gond soha, öreg volt màr az akksi.  De a túl sok indítózàs odabaszott az alapjàratnak, csak nem èrtem hogy.
Fura, hogy a tolatókamera sem megy, kiment a szivargyújtó biztosítèka.
Naplózva
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #70490 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:37:39 »

Üdv!

Elindultam első "hosszabb" utamra 210km M5, 44-es út. kb 7 literre jött ki a fogyasztás. Ez jó? (Pálya 110-120, út 90-100, város 50-60)

Amit észrevettem hogy indulás után fűtök ugye, nyomatom a ventilátort kb közepesen meg 25-re beállítva a hőmérséklet és a vízhőfok nem nő, sőt van hogy lejjebb megy, de ha felmelegedett akkor ott cövekel egy helyben szépen ahogy kell. Ez normális szerintetek vagy azért nézessem meg?

Másik hogy frankón reggelre ragadt a gázpedál, amit eddig is nehezebb volt adagolni. Azt olvastam focusosoknál hogy pillangószelepet kell takarítani. Jól informálódtam? Köszi előre is. Olajfogyasztás 0 bár csak 210km-t mentem...
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70491 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:42:32 »

Üdv!

Elindultam első "hosszabb" utamra 210km M5, 44-es út. kb 7 literre jött ki a fogyasztás. Ez jó? (Pálya 110-120, út 90-100, város 50-60)

Amit észrevettem hogy indulás után fűtök ugye, nyomatom a ventilátort kb közepesen meg 25-re beállítva a hőmérséklet és a vízhőfok nem nő, sőt van hogy lejjebb megy, de ha felmelegedett akkor ott cövekel egy helyben szépen ahogy kell. Ez normális szerintetek vagy azért nézessem meg?

Másik hogy frankón reggelre ragadt a gázpedál, amit eddig is nehezebb volt adagolni. Azt olvastam focusosoknál hogy pillangószelepet kell takarítani. Jól informálódtam? Köszi előre is. Olajfogyasztás 0 bár csak 210km-t mentem...

Pár napja kérdezett valaki ugyanilyet, de nem emlékszem, hogy melyik topikban.  szomoru1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70492 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:43:04 »

Töltèssel nem volt gond soha, öreg volt màr az akksi.  De a túl sok indítózàs odabaszott az alapjàratnak, csak nem èrtem hogy.
Fura, hogy a tolatókamera sem megy, kiment a szivargyújtó biztosítèka.
kérdezed,hogy mi lehet a baj.
én mondom ,hogy ellenőrizzétek a töltést.
erre megcáfolsz egyből,hogy azzal soha nem volt gond.
nem értem,minek kérdezel? Roll Eyes

és használd a válasz gombot a jobb oldalon!
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.17 szombat, 21:46:35 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70493 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:45:38 »

Üdv!

Elindultam első "hosszabb" utamra 210km M5, 44-es út. kb 7 literre jött ki a fogyasztás. Ez jó? (Pálya 110-120, út 90-100, város 50-60)

Amit észrevettem hogy indulás után fűtök ugye, nyomatom a ventilátort kb közepesen meg 25-re beállítva a hőmérséklet és a vízhőfok nem nő, sőt van hogy lejjebb megy, de ha felmelegedett akkor ott cövekel egy helyben szépen ahogy kell. Ez normális szerintetek vagy azért nézessem meg?

Másik hogy frankón reggelre ragadt a gázpedál, amit eddig is nehezebb volt adagolni. Azt olvastam focusosoknál hogy pillangószelepet kell takarítani. Jól informálódtam? Köszi előre is. Olajfogyasztás 0 bár csak 210km-t mentem...
ha felfűtött és beáll,de onnan már nem megy lejjebb,akkor normál.
vagy a bowden szőrösödött ki vagy száradt ki,és azért akad a gázadagoláskor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #70494 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:51:41 »

Bírom a kiràlyi többest...ellenőrizzètek....kivel, a felesègemmel? vigyor3
Azèrt kèrdezek előbb itt, mert a szerelő nem csak vàlaszol, meg is csinàlja. Nincs mèrőm, nem èrtek hozzà stb
Az alapjàratot nem èrtem, hogy mièrt esik le lassítàskor annyira, hogy megàll az autó....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70495 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:59:34 »

Bírom a kiràlyi többest...ellenőrizzètek....kivel, a felesègemmel? vigyor3
Azèrt kèrdezek előbb itt, mert a szerelő nem csak vàlaszol, meg is csinàlja. Nincs mèrőm, nem èrtek hozzà stb
Az alapjàratot nem èrtem, hogy mièrt esik le lassítàskor annyira, hogy megàll az autó....
te rosszul vagy összerakva.
Mit lehet a mondandómon félreérteni?
Használd a válasz gombot a jobb oldalon,mert így a fekete semminek írsz!

Ellenőrizzétek=mondom mit jelenthet a legjobb jóindulat szerint: te,vagy haver aki ért hozzá,vagy egy szerelő akivel vagy olyan jóban,aki elfogadja a tippet tőled.
Ha a szerelőd nem csak válaszol,hanem meg is csinálja,akkor miért kérdezel itt?Mit vársz a fórumtől?
Én értem,hogy nem értesz hozzá,és mérőd sincs,ezt sehol nem vetettem a szemedre.
Azt nem értem,ha kapsz egy tippet,de te nem értesz hozzá,akkor miért akarod egyből megcáfolni?
Arra milyen választ adjak,hogy megáll az autó?Mondjuk az alapjárati motor hibája jól hangzik?De ha úgy érzed,hogy az nem tetszik,nyugodtan cáfold meg!

De biztosan bennem van a hiba.Én kérek elnézést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #70496 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:24:24 »

Ezen logika alapjàn itt semmi èrtelme semmiről beszèlgetni, hisz mèrnem viszi mindenki szerelőhöz az elbaszódott kocsijàt.
Hogy mit vàrok itt? Semmikèppen nem magas lóról adagolt arcoskodàst, főleg nem egy moderàtortól. Nem ìrok itt gyakran, ha igen, akkor tènyleg csak egy tàmpont kène, hogy mondjuk ne vigyem szerelőhöz a jàrgànyt, ha nem muszàj.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70497 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:26:41 »

Ezen logika alapjàn itt semmi èrtelme semmiről beszèlgetni, hisz mèrnem viszi mindenki szerelőhöz az elbaszódott kocsijàt.
Hogy mit vàrok itt? Semmikèppen nem magas lóról adagolt arcoskodàst, főleg nem egy moderàtortól. Nem ìrok itt gyakran, ha igen, akkor tènyleg csak egy tàmpont kène, hogy mondjuk ne vigyem szerelőhöz a jàrgànyt, ha nem muszàj.
Akkor egy multiméterrel mérj töltést simán és full terhelt állapotban
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #70498 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:28:50 »

Ezen logika alapjàn itt semmi èrtelme semmiről beszèlgetni, hisz mèrnem viszi mindenki szerelőhöz az elbaszódott kocsijàt.
Hogy mit vàrok itt? Semmikèppen nem magas lóról adagolt arcoskodàst, főleg nem egy moderàtortól. Nem ìrok itt gyakran, ha igen, akkor tènyleg csak egy tàmpont kène, hogy mondjuk ne vigyem szerelőhöz a jàrgànyt, ha nem muszàj.

a legjobban azt sajnálom,hogy nem tudod megnyomni a válasz gombot.
A magas lóról való arcoskodás eddig csak tőled jött.
Ne vidd szerelőhöz,mert a hibáid összessége othon is megjavítható.Ezt vártad?

Tanácsot kérni nem így kell barátom.És megköszönni sem,bár azt így inkább ne is tedd.Én kérek elnézést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70499 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:42:22 »

Töltèssel nem volt gond soha, öreg volt màr az akksi.  De a túl sok indítózàs odabaszott az alapjàratnak, csak nem èrtem hogy.
Fura, hogy a tolatókamera sem megy, kiment a szivargyújtó biztosítèka.

Nem volt gond <> most sincs gond.
Egy mérést megér a dolog. Legrosszabb esetben kiderül, hogy rendben van a töltés és egy lehetséges hibaforrás ki lett zárva. Tesco multiméter 2000 ft, ha nincs még. Vagy ismerős/szomszéd, stb.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 [1410] 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.