Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.23 vasárnap, 05:14:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 [1415] 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20438374 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70700 Dátum: 2017.01.03 kedd, 10:26:29 »

Ennyi veszteség nincs ott. A felülethez képest relatív nagy a víztömeg, és ha rendesen működik, akkor van rendes áramlás is, plusz a közelben egy nagy, forró tömeg, a motor. Ha a termosztátok biztosan jók, akkor a dugulásra kellene kihegyezni a vizsgálatot.

AndyA

Neki éppen nem melegszik rendesen a gépsárkány. Ha dugulás van akkor inkább túlmelegszik nem? Mint Imrének fentebb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Imre
Vendég
« Új hozzászólás #70701 Dátum: 2017.01.03 kedd, 10:27:42 »

Szerintem dugulás van valahol.

Én is arra gondolok csak ne legyen hengerfejes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #70702 Dátum: 2017.01.03 kedd, 10:53:57 »

Neki éppen nem melegszik rendesen a gépsárkány. Ha dugulás van akkor inkább túlmelegszik nem? Mint Imrének fentebb.

Nem néztem, ki írta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoltesz
Vendég
« Új hozzászólás #70703 Dátum: 2017.01.03 kedd, 11:15:37 »

http://thomyka.web.elte.hu/turnier_back.jpg
A képen minek nevezik a 25. et
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70704 Dátum: 2017.01.03 kedd, 11:31:53 »

http://thomyka.web.elte.hu/turnier_back.jpg
A képen minek nevezik a 25. et

Ez nem MK1 vagy 2?
Annak van hasonlóan kinézője:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_1992-1997_hosszlengokar_6095

MK3-nál:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_tengelycsonk_ford_mondeo_2000-2007_kombi_bal_17710
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #70705 Dátum: 2017.01.03 kedd, 11:46:24 »


Biztos nem MK3, mert 4 csavaros a kerék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70706 Dátum: 2017.01.03 kedd, 13:14:16 »

Biztos nem MK3, mert 4 csavaros a kerék.

AndyA

Azt nem is figyeltem  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #70707 Dátum: 2017.01.03 kedd, 19:32:12 »

A 2.1 nem működik. V 1.5 a jó.
 PWM J1850.

Üdv ismét
A v 2.1-be is bennevan a J1850 PWM de viszont a zárójelben utána  a 41.6 van írva az lehet a bajja a dolgoknak uraim ? Ezért nem ismerheti fel az otot ?
Mivel lehetne itthon törölni ,átírni a porlasztók számát ?
Elegem van a nagyképű túl okos szerelőkből.
Valaki esetleg tud 101 vagy 301 csúcsokat ?
BUÉK mindenkinek és kedves családjának
THX 
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70708 Dátum: 2017.01.03 kedd, 20:08:45 »

Üdv ismét
A v 2.1-be is bennevan a J1850 PWM de viszont a zárójelben utána  a 41.6 van írva az lehet a bajja a dolgoknak uraim ? Ezért nem ismerheti fel az otot ?
Mivel lehetne itthon törölni ,átírni a porlasztók számát ?
Elegem van a nagyképű túl okos szerelőkből.
Valaki esetleg tud 101 vagy 301 csúcsokat ?
BUÉK mindenkinek és kedves családjának
THX  
Én ezt úgy tudom,hogy V1.4 és V1.5 a jó a magasabb szám nem tudja a Fordot.
Forscan progi laptop combóval és egy  USB-s elm 327.
A keres-kinál megfelelő topikjában érdeklődj.
Véletlenül van egy usb elm 327-em.  hehe http://mondeo.hu/index.php?topic=24756.0
http://www.kephost.com/images/2017/01/03/Prot.md.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.03 kedd, 20:24:06 írta Vagyokabajnok© » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #70709 Dátum: 2017.01.04 szerda, 09:04:29 »

Sziasztok!

Azt tapasztaltam, hogy a kocsival ha álló helyzetről gyorsulok, akkor 1-es és 2-es sebességben rángat kicsit oldalra. Aztán 3-ban és négyben nagyobb sebességnél ez már nem tapasztalható annyira. Arra gyanakszom, hogy a gumiköpeny megsérült, szálszakadás akár. De nem látok rajta semmit kívülről. Valami más ötletetek vagy tapasztalatotok van esetleg? ELőre is köszi!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #70710 Dátum: 2017.01.04 szerda, 09:22:08 »

Igen Zolibácsi...igazad volt...szét volt esve belül!Ez volt az oka a többi hangnak is(kuplung,váltó),úgyhogy megmaradt a kopogás,más minden oké Cheesy  Jöhet a vakolás Cheesy

És most visszaszerelve minden oké? Nem kopott annyira hogy kukás legyen?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70711 Dátum: 2017.01.04 szerda, 13:57:26 »

És most visszaszerelve minden oké? Nem kopott annyira hogy kukás legyen?
Szerencsére semmi hang,semmi remegés!Csak a kátyús kopogás maradt!
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70712 Dátum: 2017.01.04 szerda, 18:36:42 »

Szerencsére semmi hang,semmi remegés!Csak a kátyús kopogás maradt!



A kopogás lehet a kutyacsont miatt és, ha jobbról hallod, akkor a jobb oldali féltengely támasztó csapágyából is.
Naplózva
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70713 Dátum: 2017.01.04 szerda, 20:41:02 »


A kopogás lehet a kutyacsont miatt és, ha jobbról hallod, akkor a jobb oldali féltengely támasztó csapágyából is.
Nos...a kutyacsontok kicserélve,de lekötve is próbáltam már,akkor is van hang...lengőkar,toronycsapágy,teló,talpas új....a kormányösszekötőre azért nem gondolok mert nem lóg,és ha hirtelen rángatom a kormányt akkor sincs hang...igazából két dologra szükül...vagy a bölcsőszilent,vagy a toronycsapágy gumibak nem az igazi...pl túl kemény...főleg a gyárihoz képest....gondolkodta,hogy megcserélem a két oldalt....
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.04 szerda, 20:49:37 írta gabat » Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70714 Dátum: 2017.01.04 szerda, 22:19:13 »

Nos...a kutyacsontok kicserélve,de lekötve is próbáltam már,akkor is van hang...lengőkar,toronycsapágy,teló,talpas új....a kormányösszekötőre azért nem gondolok mert nem lóg,és ha hirtelen rángatom a kormányt akkor sincs hang...igazából két dologra szükül...vagy a bölcsőszilent,vagy a toronycsapágy gumibak nem az igazi...pl túl kemény...főleg a gyárihoz képest....gondolkodta,hogy megcserélem a két oldalt....

Az összekötő gömbfejnél hiába rángatod a kormányt, úgy nem fogod érezni. Nem kell annak lógnia, hogy kopogjon. Meg kell emelni a kocsit, 3-9 óránál megfogod a kereket és úgy megmozgatod. Ha érzel bármilyen kis kottyanást, legyen az 0.5mm, akkor az hallhatóan fog kopogni az utastérben. Mozgasd meg 12-6 óránál fogva is. Megnézni nem árt. Elöl nincs bölcsőszilent.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.04 szerda, 22:21:26 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70715 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 07:16:44 »

Az összekötő gömbfejnél hiába rángatod a kormányt, úgy nem fogod érezni. Nem kell annak lógnia, hogy kopogjon. Meg kell emelni a kocsit, 3-9 óránál megfogod a kereket és úgy megmozgatod. Ha érzel bármilyen kis kottyanást, legyen az 0.5mm, akkor az hallhatóan fog kopogni az utastérben. Mozgasd meg 12-6 óránál fogva is. Megnézni nem árt. Elöl nincs bölcsőszilent.
Ezt akartam is töletek kérdezni,hogy ha rángatom a kocsit akkor kellene e hallani ha kormányösszekötő.Igen,am ez a baj...hoghy vmi minimális dolog,mert am nem erős "fémes koppanó hang",hanem tompább vmi.Ezt a 12-6 órás dolgot már néztük,de megnézzük még 1x. A bőlcsőn akkor elől csak felfogatás van és kész?A tüzfal alatt van szilent?Az kopoghat?
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70716 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 07:36:49 »

Ezt akartam is töletek kérdezni,hogy ha rángatom a kocsit akkor kellene e hallani ha kormányösszekötő.Igen,am ez a baj...hoghy vmi minimális dolog,mert am nem erős "fémes koppanó hang",hanem tompább vmi.Ezt a 12-6 órás dolgot már néztük,de megnézzük még 1x. A bőlcsőn akkor elől csak felfogatás van és kész?A tüzfal alatt van szilent?Az kopoghat?

A 9-3 óràsat nézd meg. Az első bölcső csak fel van csavarozva. A tűzfal alatt a stabilizátor szilent van, kopoghat az is, azt rázópadon meg lehet nézni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70717 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 07:59:20 »

Sziasztok

egy kis segítséget szeretnék kérni:

A FAQ-ban leirtak szerint szeretném aktiválni a tempomat visszajelzést:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0

Forscan extended license megvan,a kocsi csatlakozva felismer mindent,majd leirtak szerint az IC module programozásának az indításánál,hibaüzenetet kapok.
Pl a GEM modul pedig elindul.





Van ötletetek?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #70718 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 08:00:38 »

Sziasztok

egy kis segítséget szeretnék kérni:

A FAQ-ban leirtak szerint szeretném aktiválni a tempomat visszajelzést:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0

Forscan extended license megvan,a kocsi csatlakozva felismer mindent,majd leirtak szerint az IC module programozásának az indításánál,hibaüzenetet kapok.

[img]http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_Gyari_tempomat_utolagos_beepitese/2_forscan_tempomat.jpg

[img]https://lh3.googleusercontent.com/zQnYBFkO1kM5hItjXKPqpoyEQ50RGB9TA6vzruFyzvcWOUV8cD3QaUYCyujyZtmi46HB_5p_gsvoCEl-tuplYmC_vMG1Uxf3o2GX5gdOUgvi9-ipW2v8q8GRFqviawh3bpl5C38qyvZSAmFKB3RQ76qD3RrCG0Y5k4bw3X4lQbzGsVGkWUZg0jCSDWgbWPi64Dd34S8w0tcOUHP2q8nVL1ORYQ5sIwycw7vqvUccG1tMzNPtxWSIlEjxtvDfyhtDDo-l44m4Ws7n2Zzt8hyzlw6JPxNpprq0h-7z4v_0v4c32-fSb13JnJeL9nNF9wcuQyZszhMzaHNGz0MWySq_713PctQXlfChqNXYIB0HuR5sv9NeUjnJBFCoWYoA0MH4_YFaIgGNOdOA4gLSnrSyFt8-fYrTBMgHcRoCXzXry1hxYlkWR0hpZV82MglAn6c0rkbptcYF40HKhxTZEu4BGhpKn2RYNXQ1DA23_mqyjsEOYiANwOp9Whpi0YyC0NTiBCtifGxHOe6sdfPH3wc1Rf4elgCe0S1ZXoniTjDxfpkop-oXGDmjgp_RbzIj6oHolAjZ25lskfAvcGEKhbk-XiUBXnlXDCO0o5xETaAJmzRrdx9lydp9=w782-h1042-no

Van ötletetek?

Ott írja. Vedd fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #70719 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 08:22:16 »

Sziasztok!

Azt tapasztaltam, hogy a kocsival ha álló helyzetről gyorsulok, akkor 1-es és 2-es sebességben rángat kicsit oldalra. Aztán 3-ban és négyben nagyobb sebességnél ez már nem tapasztalható annyira. Arra gyanakszom, hogy a gumiköpeny megsérült, szálszakadás akár. De nem látok rajta semmit kívülről. Valami más ötletetek vagy tapasztalatotok van esetleg? ELőre is köszi!

Esetleg valakinek ötlet vagy tapasztalat, hogy merre keressem a hibát?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70720 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 08:46:33 »

A 9-3 óràsat nézd meg. Az első bölcső csak fel van csavarozva. A tűzfal alatt a stabilizátor szilent van, kopoghat az is, azt rázópadon meg lehet nézni.
Az oké,de ha arról leoldom a kutyacsontot akkor végülis tehermentesítve van nem?Mert úgy már próbáltam...én a tüzfal alatti bölcsőfelfogatásra gondoltam...ott az szilent,vagy csak sima felfogatás?
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70721 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 08:49:28 »

Esetleg valakinek ötlet vagy tapasztalat, hogy merre keressem a hibát?
Én ezesetben megnézetném a kerekeket gumissal...azán a féltengelyeket,engem az szivatott,de nekem gáznyomásra mindig remegett.
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70722 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 09:06:01 »

Ott írja. Vedd fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel.

AndyA

Köszi,pont erre a válaszra voltam kíváncsi....
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Easy1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #70723 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 09:16:49 »


Sziasztok!

Még mindig a termosztáttal küzdünk.
Újból kicseréltük a főkörit, de továbbra sem éri el az üzemi hőmérsékletet. A diagon is menet közben 130-150km/h tempónál 83 °C a max amit elértünk.
Most legalább odáig eljutottunk, hogy lassú (50km/h) tempónál sem hűl jobban le mint 73°C.
A hőfokjeladó is cserélve lett - nem is írja hibának.

Van még valami amit érdemes megnézni?

Köszi

Easy
Naplózva

MK3 kombi 2.0TDCI 96KW Manual 6; GHIA_ N7BA
qufar
Vendég
« Új hozzászólás #70724 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 09:35:38 »

Üdv szép naposat . Nekem egy 2002 es 2di mondeo kombim van és felkeményedett a kormány mi lehet a hiba ? A szivatyú v kori mű szokott + halni 220 ekm van benne ...? előre is kösz a választ
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #70725 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 09:59:30 »

Sziasztok!

Még mindig a termosztáttal küzdünk.
Újból kicseréltük a főkörit, de továbbra sem éri el az üzemi hőmérsékletet. A diagon is menet közben 130-150km/h tempónál 83 °C a max amit elértünk.
Most legalább odáig eljutottunk, hogy lassú (50km/h) tempónál sem hűl jobban le mint 73°C.
A hőfokjeladó is cserélve lett - nem is írja hibának.

Van még valami amit érdemes megnézni?

Köszi

Easy
Nem áll be középre a hf kijelző, vagy mi a gond. A saját adatok nem hitelesek.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Easy1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #70726 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 10:17:17 »

Nem áll be középre a hf kijelző, vagy mi a gond. A saját adatok nem hitelesek.

Szia

Nem áll be középre és ingadozik. Menetközben a laptopon néztük, nem a "háttér menüből" hívtam elő.
Előzőleg már írtam, hogy 4x oljköri 3x főköri termosztát csere + hőfokjeladó, s még mindig nem működik megfelelően...
Naplózva

MK3 kombi 2.0TDCI 96KW Manual 6; GHIA_ N7BA
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #70727 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 10:48:19 »

Szia

Nem áll be középre és ingadozik. Menetközben a laptopon néztük, nem a "háttér menüből" hívtam elő.
Előzőleg már írtam, hogy 4x oljköri 3x főköri termosztát csere + hőfokjeladó, s még mindig nem működik megfelelően...
Szeva.
Nekem 1 hónapja csinálta hasonló kép, amikor a generátorom a vége felé járt az életének.
Nem termelt már elég áramot, hogy a kiegészítő fűtést meggyőze. Végén már az akkumulátort se győzte töltéssel. Generátor felújítás után, stabil üzemi hőfokot tart az autó. Ha van kiegészítő fűtésed érdemed ellenőrizni a generátort is. Ha nincs szerintem nem lesz jobb a géped üzemi hőmérséklete.
Űdv:Kacaj.         
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #70728 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 12:39:25 »

Én ezesetben megnézetném a kerekeket gumissal...azán a féltengelyeket,engem az szivatott,de nekem gáznyomásra mindig remegett.

Köszi a tanácsot!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70729 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 13:23:15 »

Sziasztok!

Még mindig a termosztáttal küzdünk.
Újból kicseréltük a főkörit, de továbbra sem éri el az üzemi hőmérsékletet. A diagon is menet közben 130-150km/h tempónál 83 °C a max amit elértünk.
Most legalább odáig eljutottunk, hogy lassú (50km/h) tempónál sem hűl jobban le mint 73°C.
A hőfokjeladó is cserélve lett - nem is írja hibának.

Van még valami amit érdemes megnézni?

Köszi

Easy
Tisztelt Fórumtárs!
A motor és a sebváltó alatt elhalad egy vízcső ami a motor hátulján " Y "alakban elágazik, és a motor mögött felfelé haladó vízcső, tartalmaz egy közbenső golyós visszacsapószelepet. Ezt a szelepet érdemes megvizsgálni, nem szorult e szennyeződés a golyó és a szelepfészek közé, ami végett nem zár tökéletesen. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
abnorby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #70730 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 13:43:34 »

Elsőnek, elnézést, h ide íron. Kihez  forduljak tempomattal kapcsolatos kérdéssel?
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva

MK3 Ghia 131 kombi
Easy1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #70731 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 13:46:46 »

Szeva.
Nekem 1 hónapja csinálta hasonló kép, amikor a generátorom a vége felé járt az életének.
Nem termelt már elég áramot, hogy a kiegészítő fűtést meggyőze. Végén már az akkumulátort se győzte töltéssel. Generátor felújítás után, stabil üzemi hőfokot tart az autó. Ha van kiegészítő fűtésed érdemed ellenőrizni a generátort is. Ha nincs szerintem nem lesz jobb a géped üzemi hőmérséklete.
Űdv:Kacaj.         

Szia!

Köszi az ötletet. A generátoros témán már túl vagyok kb. 1 éve lett felújítva, s rendesen is működik.

Üdv:
Easy
Naplózva

MK3 kombi 2.0TDCI 96KW Manual 6; GHIA_ N7BA
Easy1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #70732 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 13:50:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
A motor és a sebváltó alatt elhalad egy vízcső ami a motor hátulján " Y "alakban elágazik, és a motor mögött felfelé haladó vízcső, tartalmaz egy közbenső golyós visszacsapószelepet. Ezt a szelepet érdemes megvizsgálni, nem szorult e szennyeződés a golyó és a szelepfészek közé, ami végett nem zár tökéletesen. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László!

Köszönöm az ötletet, ezt még nem néztük. Holnap lesz a napja, hogy ezt is megvizsgáljuk.
Jelezni fogom, hogy mit sikerült elérni.

Üdv:
Easy
Naplózva

MK3 kombi 2.0TDCI 96KW Manual 6; GHIA_ N7BA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #70733 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 14:31:04 »

Szia

Nem áll be középre és ingadozik. Menetközben a laptopon néztük, nem a "háttér menüből" hívtam elő.
Előzőleg már írtam, hogy 4x oljköri 3x főköri termosztát csere + hőfokjeladó, s még mindig nem működik megfelelően...
Bosszantó!
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #70734 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:03:41 »

Elsőnek, elnézést, h ide íron. Kihez  forduljak tempomattal kapcsolatos kérdéssel?
Válaszokat előre is köszönöm

Ha a FAQ-ban található leírásban nem találsz megoldást akkor az "Elektromos dolgok" topikban tedd fel a kérdésed.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
abnorby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #70735 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:34:20 »

Ha a FAQ-ban található leírásban nem találsz megoldást akkor az "Elektromos dolgok" topikban tedd fel a kérdésed.

Köszönöm szépen]
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.05 csütörtök, 19:18:53 írta Zsolteey » Naplózva

MK3 Ghia 131 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70736 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 20:08:17 »

Nos...a kutyacsontok kicserélve,de lekötve is próbáltam már,akkor is van hang...lengőkar,toronycsapágy,teló,talpas új....a kormányösszekötőre azért nem gondolok mert nem lóg,és ha hirtelen rángatom a kormányt akkor sincs hang...igazából két dologra szükül...vagy a bölcsőszilent,vagy a toronycsapágy gumibak nem az igazi...pl túl kemény...főleg a gyárihoz képest....gondolkodta,hogy megcserélem a két oldalt....

Én a jobb oldali féltengely közepén található, nem éppen olcsó, támasztó csapágyra gondoltam.
Naplózva
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70737 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 22:03:25 »

Én a jobb oldali féltengely közepén található, nem éppen olcsó, támasztó csapágyra gondoltam.
Kátyú odacsaphat neki?
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70738 Dátum: 2017.01.06 péntek, 05:38:30 »

Sziasztok. Segíteni szeretnék , hogy nehogy abba a hibába essetek mint Én. Üzemanyagszivattyú problémám volt. Bárdiból szám alapján vettem egyet... beletettük de rosszabb lett mint volt. Utána vettem egy boscht is hátha az újnak volt csak baja , de a bosch-al már be sem indult. Szóval akinek 2004-es fl-es mondeója van , annak a szivattyún kell lennie egy nyomástartó szelepnek, másmilyet ki se hozzatok a boltból. 2003-ig ez a szelep elöl van a motortérbe aburkolat alatt bele akad a szemed egyből, abba jó a sima benzinszivattyú amin nincs szelep mert ugye elöl van. Remélem jó helyre írtam és segítettem. Szép napot.
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70739 Dátum: 2017.01.06 péntek, 05:40:23 »

Sziasztok. Egy kérdés. Vibrál az összes fényem a kocsban kint bent... Egyértelműen generátor?
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70740 Dátum: 2017.01.06 péntek, 07:56:44 »

Sziasztok. Egy kérdés. Vibrál az összes fényem a kocsban kint bent... Egyértelműen generátor?

Nagy valószínűséggel igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70741 Dátum: 2017.01.06 péntek, 08:01:19 »

Sziasztok. Egy kérdés. Vibrál az összes fényem a kocsban kint bent... Egyértelműen generátor?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen a generátor erősen haldoklik. Minél előbb javíttasd meg mert a nagy valószínűséggel szikrázásból adódó magas feszültségcsúcsok, komoly károkat okozhatnak az érzékeny elektronikai elemekben. Pl: PCM, ECU, világítás, stb...stb. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70742 Dátum: 2017.01.06 péntek, 09:28:46 »

Sziasztok. Segíteni szeretnék , hogy nehogy abba a hibába essetek mint Én. Üzemanyagszivattyú problémám volt. Bárdiból szám alapján vettem egyet... beletettük de rosszabb lett mint volt. Utána vettem egy boscht is hátha az újnak volt csak baja , de a bosch-al már be sem indult. Szóval akinek 2004-es fl-es mondeója van , annak a szivattyún kell lennie egy nyomástartó szelepnek, másmilyet ki se hozzatok a boltból. 2003-ig ez a szelep elöl van a motortérbe aburkolat alatt bele akad a szemed egyből, abba jó a sima benzinszivattyú amin nincs szelep mert ugye elöl van. Remélem jó helyre írtam és segítettem. Szép napot.

Mire gondolsz pontosan? Ami a nyomócsövön van?


Az nem nyomástartó, az csak egy lökéshullám csillapító. A nyomásszabályzó a szivattyún van a tankban minden benzinesben.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #70743 Dátum: 2017.01.06 péntek, 11:57:00 »

Sziasztok. Segíteni szeretnék , hogy nehogy abba a hibába essetek mint Én. Üzemanyagszivattyú problémám volt. Bárdiból szám alapján vettem egyet... beletettük de rosszabb lett mint volt. Utána vettem egy boscht is hátha az újnak volt csak baja , de a bosch-al már be sem indult. Szóval akinek 2004-es fl-es mondeója van , annak a szivattyún kell lennie egy nyomástartó szelepnek, másmilyet ki se hozzatok a boltból. 2003-ig ez a szelep elöl van a motortérbe aburkolat alatt bele akad a szemed egyből, abba jó a sima benzinszivattyú amin nincs szelep mert ugye elöl van. Remélem jó helyre írtam és segítettem. Szép napot.

Szia!Esetleg képet tudsz felrakni hogy milyen a szivattyú ami kikerült a kocsidból?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #70744 Dátum: 2017.01.06 péntek, 13:20:54 »

Sziaszotok,
Valaki leírná röviden mi kell a benzines mondeo fed comp-osításához?
Indexkar info gombbal az tiszta,LCD kijelő most is van ,de csak a hőfokot mutatja?Mit kell még bele tenni és kb milyen költségei vannak?
Található valami cikk már ezzel kapcsolatban?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #70745 Dátum: 2017.01.06 péntek, 17:51:04 »

Sziaszotok,
Valaki leírná röviden mi kell a benzines mondeo fed comp-osításához?
Indexkar info gombbal az tiszta,LCD kijelő most is van ,de csak a hőfokot mutatja?Mit kell még bele tenni és kb milyen költségei vannak?
Található valami cikk már ezzel kapcsolatban?

Szia!

Infós indexkar és fedcompos műszeregység.
Fedcompos műszeregységet ritkán találni, ha van  10 - 15 ezer forint körül mozog.

Figyelem!
Az angolban (mérföld) a napi számlálót és az össz számlálót nem lehet átállítani a európaira (kilométer)!
Az össz kilométert csak a műszeregység tartalmazza, ha cseréled a hozott kilométer lesz benne!
Szerelés ennek alapján: http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.06 péntek, 17:52:49 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #70746 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:13:25 »

Sziasztok!

Létezik olyan külső visszapillantó, ami fl-es, tehát nagyobb mint a 2001-es szérián megtalálható és mechanikus állítási lehetőségű (nem motoros)?!

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #70747 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:14:58 »

Sziasztok!

Létezik olyan külső visszapillantó, ami fl-es, tehát nagyobb mint a 2001-es szérián megtalálható és mechanikus állítási lehetőségű (nem motoros)?!

Köszönöm a segítséget!
nem.csak motoros volt a fl-esből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70748 Dátum: 2017.01.07 szombat, 13:08:21 »

Jön a baj csőstől. Végre sikerült kicseréltetnem a termosztátokat. Elhoztam, mentem vele kb 80 km-t, semmi szokatlan. Pénteken mennék reggel dolgozni, mentem vele kb 1 km-t, a békásmegyeri HÉV átjárótól elinduláskor jobb oldalról egy roppanó hang, és olyan a gép, mintha valami visszafogná. Csak gyorsításkor jön elő ez a jelenség. Hátrafelé nem csinálja. Mi csinálja eztetet.  falbav falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #70749 Dátum: 2017.01.07 szombat, 13:16:13 »

Jön a baj csőstől. Végre sikerült kicseréltetnem a termosztátokat. Elhoztam, mentem vele kb 80 km-t, semmi szokatlan. Pénteken mennék reggel dolgozni, mentem vele kb 1 km-t, a békásmegyeri HÉV átjárótól elinduláskor jobb oldalról egy roppanó hang, és olyan a gép, mintha valami visszafogná. Csak gyorsításkor jön elő ez a jelenség. Hátrafelé nem csinálja. Mi csinálja eztetet.  falbav falbav
talán a féltengellyel történt valami....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 [1415] 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.