Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:51:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 [1452] 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19760891 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72550 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:23:11 »

Üdv,szeretnék pár kérdést feltenni Nektek a Mondeorol (MK3). Olyan 1.5Ml a keret az autóra.Kinéztem pár példányt 2006-2007 évjáratokat,és van pár szép darab köztük.Amit kérdeznék,hogy melyik jobb 2.0 TDCI 130Le vagy 2.2 TDCI 155Le motor? Illetve minden más is jöhet,mire kell figyelnem vásárláskor,mennyire rozsdásodnak stb..,volt egy Passat 5.5 mint alternatíva,de a mondeo valahogy jobbnak "tűnik" szóval ha segítene valaki kiagazodni rajta,nagyon hálás leszek.Előre is köszönöm a segítséget!

A 2.2-nek van pár előnye a 2.0-val szemben. Az első kapásból a plusz 25 lóerő meg a plusz Nm-ek...  vigyor3

Az sem mindegy, hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria állítása. Utóbbi sokkal finomabban dolgozik, az előbbi eléggé "semmi - hátbarúg" jellegű inkább, amikor erősebben lépsz a gázpedálra. Az elektromos viszont szeret megdögleni, és bár a javítása nem nagy ügy, bosszantó tud lenni. A vákuumosban nincs, ami elromoljon.

A 2.2 adagolórendszere elvileg tartósabb (legalábbis annak mondják), mint a 2.0-é. Erről tételes bizonyítékot nem tudok szolgáltatni, de az én 2.2-esemben még a gyári rendszer van 343 ezer km után, és egyelőre nem is nagyon mutat jeleket, hogy egyhamar el akarna döglendeni. Ehhez az is hozzátartozik, hogy ez az autó kb. 300 ezret a fenti futásból autópályán tett meg, és több, mint fele életében osztrák üzemanyaggal járt.

Ami valamennyire tételes bizonyíték lehet, hogy a 2.2-es CR-szivattyúja cikkszám szerint jó az összes 2.0 és 2.2 TDCi-be, míg a 2.0-hoz adott (azt hiszem) 3 különböző CR-szivattyú cikkszám egyike sem jó a 2.2-be, csak a 2.0-sokba, tehát valami más lakik bennük.

Viszont mindenképpen FL2-es autót keress (kb. 2004 második felétől, de 2005-től már biztosan). Azoknál sok bosszantó apróságot, többek között korróziós problémákat is, megoldottak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Johny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #72551 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:36:08 »

A 2.2-nek van pár előnye a 2.0-val szemben. Az első kapásból a plusz 25 lóerő meg a plusz Nm-ek...  vigyor3

Az sem mindegy, hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria állítása. Utóbbi sokkal finomabban dolgozik, az előbbi eléggé "semmi - hátbarúg" jellegű inkább, amikor erősebben lépsz a gázpedálra. Az elektromos viszont szeret megdögleni, és bár a javítása nem nagy ügy, bosszantó tud lenni. A vákuumosban nincs, ami elromoljon.

A 2.2 adagolórendszere elvileg tartósabb (legalábbis annak mondják), mint a 2.0-é. Erről tételes bizonyítékot nem tudok szolgáltatni, de az én 2.2-esemben még a gyári rendszer van 343 ezer km után, és egyelőre nem is nagyon mutat jeleket, hogy egyhamar el akarna döglendeni. Ehhez az is hozzátartozik, hogy ez az autó kb. 300 ezret a fenti futásból autópályán tett meg, és több, mint fele életében osztrák üzemanyaggal járt.

Ami valamennyire tételes bizonyíték lehet, hogy a 2.2-es CR-szivattyúja cikkszám szerint jó az összes 2.0 és 2.2 TDCi-be, míg a 2.0-hoz adott (azt hiszem) 3 különböző CR-szivattyú cikkszám egyike sem jó a 2.2-be, csak a 2.0-sokba, tehát valami más lakik bennük.

Viszont mindenképpen FL2-es autót keress (kb. 2004 második felétől, de 2005-től már biztosan). Azoknál sok bosszantó apróságot, többek között korróziós problémákat is, megoldottak.

AndyA

Köszönöm szépen,hasznos infó ez nekem. Mindenképp 2006-2007 évjáratot szeretnék,minnél fiatalabban venni. Még valami,honnan lehet tudni hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria? Illetve ha jól tudom láncos a vezérlése,ezt mikor illik cserélni? Köszönöm.
Naplózva
Johny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #72552 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:40:40 »

 integet2
Inkább rakj még hozzá 500-at és kezd el nézni az MK4-et, hidd el jobban jársz....
Igen,felmerült bennem is ez a megoldás,de ami tetszene MK4 ből,az inkább már 3 millához van közelebb sajnos,és ehhez sajnos most nincs "kedvem" Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72553 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:47:02 »

integet2 Igen,felmerült bennem is ez a megoldás,de ami tetszene MK4 ből,az inkább már 3 millához van közelebb sajnos,és ehhez sajnos most nincs "kedvem" Smiley

Szerintem most az észérvek kellenek, hogy dominánsak legyenek. Ha olyat akarsz venni, ami tetszik, annak mindig magasabb az ára.
Egy korai MK4-ben már kicseréltek sok mindent és az a motor rendesebb motor, mint az mk3 traktorja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72554 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:57:31 »

Köszönöm szépen,hasznos infó ez nekem. Mindenképp 2006-2007 évjáratot szeretnék,minnél fiatalabban venni. Még valami,honnan lehet tudni hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria? Illetve ha jól tudom láncos a vezérlése,ezt mikor illik cserélni? Köszönöm.

http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_02_2014/post-8463-0-14774500-1391627744.jpg

Akkor kell cserélni, amikor már nem az igazi. Smiley De ez olyan 400 ezer km-nél hamarabb nemigen esedékes.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72555 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:58:22 »

Szerintem most az észérvek kellenek, hogy dominánsak legyenek. Ha olyat akarsz venni, ami tetszik, annak mindig magasabb az ára.
Egy korai MK4-ben már kicseréltek sok mindent és az a motor rendesebb motor, mint az mk3 traktorja.


Az is elég észérv, hogy 1,5 misije van rá, és slussz...  wave

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72556 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 21:03:33 »

Az is elég észérv, hogy 1,5 misije van rá, és slussz...  wave

AndyA

Szerintem 1.5M-ért olyan 10-11 éves sokszázezretfutott traktormotoros mk3-at tud majd venni, amire nem kell költeni?  Ez egy vízió....  wave
Valamint akkor is egy elbaxott transit motoros kocsi marad. Akkor már inkább MK4.  Itt is hirdetnek egyet, 1.8-ért, fórumos....nem zsákmacica. https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-11571529


De itt van pl ez (és inkább ez), én inkább ebbe tennék 2-őt, mintsem egy mk3-ba 1.5-öt!  Cool

http://mondeo.hu/index.php?topic=25778.0
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.29 csütörtök, 21:08:39 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #72557 Dátum: 2017.06.30 péntek, 01:45:19 »

Sziasztok. Az miért van, hogy amikor a klímát bekapcsolom akkor a jobb oldalon hamar jön a hideg levegő, de a vezető oldalon meg elég sokára?  Shocked
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72558 Dátum: 2017.06.30 péntek, 07:16:49 »

Pár napja hangzott el ugyanez a kérdés. Egy minimális visszagörgetéssel meg van.
De leírom újra.
Az utasoldal közelebb van a párologtatóhoz és kevesebb meleg műanyaggal érintkezik a levegő mielőtt kilép a befúvó nyíláson.
Távolabbi helyekre több alkatrészt kell lehűtenie ahhoz, hogy már a hideg levegőt érezd. Egy kis idő után mikor már áthűlt minden, akkor mindenhol hideg jön.
Emellett érdemes a hűtőközeg mennyiséget is ellenőrizni, kevesebb szokott lenni már ilyenkor a kelleténél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Johny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #72559 Dátum: 2017.06.30 péntek, 08:38:34 »

Szerintem 1.5M-ért olyan 10-11 éves sokszázezretfutott traktormotoros mk3-at tud majd venni, amire nem kell költeni?  Ez egy vízió....  wave
Valamint akkor is egy elbaxott transit motoros kocsi marad. Akkor már inkább MK4.  Itt is hirdetnek egyet, 1.8-ért, fórumos....nem zsákmacica. https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-11571529


De itt van pl ez (és inkább ez), én inkább ebbe tennék 2-őt, mintsem egy mk3-ba 1.5-öt!  Cool

http://mondeo.hu/index.php?topic=25778.0
Most már teljesen elbizonytalanodtam a vásárlást illetően,igen jobb az MK4 biztos is,még olvasok utána,mert soha nem volt még fordom,és a környezetemben sem találni.De van itt egy remek Mondeo Club ahol remélem segítenek Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72560 Dátum: 2017.06.30 péntek, 08:47:24 »

Most már teljesen elbizonytalanodtam a vásárlást illetően,igen jobb az MK4 biztos is,még olvasok utána,mert soha nem volt még fordom,és a környezetemben sem találni.De van itt egy remek Mondeo Club ahol remélem segítenek Smiley

Az biztos, hogy ha veszel is egy MK3-at másfélért, nem ott lesz a vége a kiadásoknak. Akkor pedig egy ismert előéletű MK4 lehet jobb választás nem sokkal többért.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72561 Dátum: 2017.06.30 péntek, 08:49:15 »

Most már teljesen elbizonytalanodtam a vásárlást illetően,igen jobb az MK4 biztos is,még olvasok utána,mert soha nem volt még fordom,és a környezetemben sem találni.De van itt egy remek Mondeo Club ahol remélem segítenek Smiley

Figyelj, én a helyedben akárhonnan is megoldanám a különbözetet és gondolkodás nélkül a linkelt fórumos -ismert előéletű- kombit vásárolnám!  Cool


Nem tudom hova valósi vagy, de minden hónap első péntek, mini. Ha el tudsz jönni/menni egy olyanra ott simán lehet, hogy megszaglászhatod mindkét modellt......de úgyis az mk4 mellett fogsz dönteni, ha dízelt akarsz.

Minitalik topik.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 08:52:32 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72562 Dátum: 2017.06.30 péntek, 08:50:10 »

Az biztos, hogy ha veszel is egy MK3-at másfélért, nem ott lesz a vége a kiadásoknak. Akkor pedig egy ismert előéletű MK4 lehet jobb választás nem sokkal többért.

AndyA

Ezt magyarázom tegnap óta.....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 08:52:54 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72563 Dátum: 2017.06.30 péntek, 09:06:40 »

Le kell alkudni a rákba az MK4et 2 milláról 1.3ra. Probléma megoldva.  hehe  hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72564 Dátum: 2017.06.30 péntek, 09:28:25 »

Le kell alkudni a rákba az MK4et 2 milláról 1.3ra. Probléma megoldva.  hehe  hehe

Hajrá!

Ha sikerült, szólj nekem!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72565 Dátum: 2017.06.30 péntek, 09:50:56 »

Hajrá!

Ha sikerült, szólj nekem!  wave

Dehogy. Neked kell odamenni és a vérbe pocskondiázni a portékát, hogy a tulaj már inkább szabadulni akarjon tőle 1,3-ért, nehogy ráromoljon, ha nem adja el. Smiley

Az ilyesmiben jó vagy... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72566 Dátum: 2017.06.30 péntek, 10:00:35 »

Dehogy. Neked kell odamenni és a vérbe pocskondiázni a portékát, hogy a tulaj már inkább szabadulni akarjon tőle 1,3-ért, nehogy ráromoljon, ha nem adja el. Smiley

Az ilyesmiben jó vagy... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Na, van itt üzleti érzék kéremszépen. De be lehet dobni plussz értéket is a pikszisbe. 1.3 az autóért + a plazmatévé. Vagy kutya, macska, feleség, gyerek, kinek mi van.  hehe  eplus2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72567 Dátum: 2017.06.30 péntek, 10:04:35 »

Dehogy. Neked kell odamenni és a vérbe pocskondiázni a portékát, hogy a tulaj már inkább szabadulni akarjon tőle 1,3-ért, nehogy ráromoljon, ha nem adja el. Smiley

Az ilyesmiben jó vagy... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

 nyes nyes nyes
 taps taps taps

Először GSR szénné fikázza az autót, utána jön Bleky alkudni. Jó vétel lesz így egy MK4 500-ért Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 10:06:40 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72568 Dátum: 2017.06.30 péntek, 10:07:30 »

Na, van itt üzleti érzék kéremszépen. De be lehet dobni plussz értéket is a pikszisbe. 1.3 az autóért + a plazmatévé. Vagy kutya, macska, feleség, gyerek, kinek mi van.  hehe  eplus2

Ez már lefutott kör, réges-rég feltalálták:

http://forum.p24.hu/forumkep/29/284412/437/13107703/1.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72569 Dátum: 2017.06.30 péntek, 10:56:43 »

Ez már lefutott kör, réges-rég feltalálták:

http://forum.p24.hu/forumkep/29/284412/437/13107703/1.jpg

AndyA

 2funny
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #72570 Dátum: 2017.06.30 péntek, 12:52:00 »

Igen. Ha elforgatod a tükörlapot és belenézel zseblámpával világítva, meglátod a kis füleket. Hármat vékony csavarhúzóval ki tudsz pattintani. A negyediket csak akkor éred el, ha kiveszed a tükörlapot, de az rizikós mutatvány, hajlamos eltörni közben. De optimális esetben a három fül kipattintásával le tudod venni a színes burkolatot.

AndyA
Köszi a választ.
Eszembe jutott, hogy automatikusan behajlósra cserélném, adnak hozzá relét és kapcsolót is.
Olvastam korábbi hsz-t, hogy ha gyárilag nem volt benne, akkor a relénél kábelezni kell.
Relének van gyárilag helye? Bonyolult a kábelezése, esetleg van erről leírás?
Köszi ismét Smiley  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72571 Dátum: 2017.06.30 péntek, 12:57:07 »

Köszi a választ.
Eszembe jutott, hogy automatikusan behajlósra cserélném, adnak hozzá relét és kapcsolót is.
Olvastam korábbi hsz-t, hogy ha gyárilag nem volt benne, akkor a relénél kábelezni kell.
Relének van gyárilag helye? Bonyolult a kábelezése, esetleg van erről leírás?
Köszi ismét Smiley  worship

Felesleges dologba akarod ölni a pénzed és idődet.....
Télen meg majd parázol, hogy el ne törjön, tönkre ne menjen a fagyástól.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72572 Dátum: 2017.06.30 péntek, 13:11:40 »

Köszi a választ.
Eszembe jutott, hogy automatikusan behajlósra cserélném, adnak hozzá relét és kapcsolót is.
Olvastam korábbi hsz-t, hogy ha gyárilag nem volt benne, akkor a relénél kábelezni kell.
Relének van gyárilag helye? Bonyolult a kábelezése, esetleg van erről leírás?
Köszi ismét Smiley  worship

Pár szál madzag, nem nagy ügy. Nézd meg, hogy van-e barna reléfoglalatod a vezetőülés bal térdnél a biztosítéktábla aljára erősítve. Ha van, a madzagolás fele meg is van. Ha nincs, kell csinálni neki. Ha kilépőfényes a gyári tükröd, akkor jó eséllyel meglesz a vezetékelés is. Ha nagyonalap a tükröd, akkor az ajtónál is kell plusz vezetéket áthúzni. Egyik sem megoldhatatlan, ismert, hogy mit hová kell kötni, a többi csak vérmérséklet kérdése. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72573 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:31:49 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma újra gépre tettük a kocsit és ezúttal mutatott is valamit ami aggasztó. Az abs jeladó meg a hőmérő hibát azt eddig is tudtam, ma érkezett meg az egyik az ki lesz cserélve, de van ott 2 másik hiba amiből az egyik nekem azt jelenti, hogy porlasztó, a másik ismeretlen. Valaki lefordítaná nekem köznyelvre, vagy teljesen jól értelmeztem.

Hogy illesztek be képet?? help
Mert, h lefotóztam amit a gép kiadott. P
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #72574 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:35:00 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma újra gépre tettük a kocsit és ezúttal mutatott is valamit ami aggasztó. Az abs jeladó meg a hőmérő hibát azt eddig is tudtam, ma érkezett meg az egyik az ki lesz cserélve, de van ott 2 másik hiba amiből az egyik nekem azt jelenti, hogy porlasztó, a másik ismeretlen. Valaki lefordítaná nekem köznyelvre, vagy teljesen jól értelmeztem.

Hogy illesztek be képet?? help
Mert, h lefotóztam amit a gép kiadott. P
feltöltöd a kephost.hu ra és onnan a linket bemasolod ide.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72575 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:37:27 »

feltöltöd a kephost.hu ra és onnan a linket bemasolod ide.

Köszi. Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72576 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:44:36 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma újra gépre tettük a kocsit és ezúttal mutatott is valamit ami aggasztó. Az abs jeladó meg a hőmérő hibát azt eddig is tudtam, ma érkezett meg az egyik az ki lesz cserélve, de van ott 2 másik hiba amiből az egyik nekem azt jelenti, hogy porlasztó, a másik ismeretlen. Valaki lefordítaná nekem köznyelvre, vagy teljesen jól értelmeztem.

Hogy illesztek be képet?? help
Mert, h lefotóztam amit a gép kiadott. P


Nah sikerült  taps
https://kephost.com/image/0mmN
Szóval erről lenne szó.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72577 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:55:27 »


Nah sikerült  taps
https://kephost.com/image/0mmN
Szóval erről lenne szó.

A P0251 sajnos elég sok dolog lehet, komolyabban ki kell vizsgálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #72578 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:57:11 »


Nah sikerült  taps
https://kephost.com/image/0mmN
Szóval erről lenne szó.
az ismeretlen hiba fekpedal nullapont érzékelő hiba.a kapcsoló nincs a helyén biztos, vagy csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72579 Dátum: 2017.06.30 péntek, 18:01:13 »

az ismeretlen hiba fekpedal nullapont érzékelő hiba.a kapcsoló nincs a helyén biztos, vagy csere.

Milyen kapcsoló? És milyen helyén? És a másik hiba az porlasztó?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72580 Dátum: 2017.06.30 péntek, 18:07:09 »

Milyen kapcsoló? És milyen helyén? És a másik hiba az porlasztó?

Ha bemászol a pedálokhoz, látni fogod, hol van a fékpedál kapcsolója:

http://www.focusfanatics.com/albums/data/2/12clutch_switch.jpg

Ez ugyan angol autó, de a kapcsoló ugyanígy néz ki. A fékpedálhoz egy van gyárilag, a második a tempomaté, ami akkor van, ha van az autóban. Ha nincs, akkor csak a hűlt helye.

Fontos! Eből nem jó a bontott, mert amikor beszereled az autóba, akkor az első pedál lenyomásra áll be ez a bizonyos null pozíció. Éppen emiatt az újra nagyon vigyázz, hogy a tüskéjét be ne nyomd, amíg nincs a helyén, mert reteszel, és ha sikerül mélyebbre nyomni a kelleténél, azt is dobhatod ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72581 Dátum: 2017.06.30 péntek, 18:15:03 »

Ha bemászol a pedálokhoz, látni fogod, hol van a fékpedál kapcsolója:

http://www.focusfanatics.com/albums/data/2/12clutch_switch.jpg

Ez ugyan angol autó, de a kapcsoló ugyanígy néz ki. A fékpedálhoz egy van gyárilag, a második a tempomaté, ami akkor van, ha van az autóban. Ha nincs, akkor csak a hűlt helye.

Fontos! Eből nem jó a bontott, mert amikor beszereled az autóba, akkor az első pedál lenyomásra áll be ez a bizonyos null pozíció. Éppen emiatt az újra nagyon vigyázz, hogy a tüskéjét be ne nyomd, amíg nincs a helyén, mert reteszel, és ha sikerül mélyebbre nyomni a kelleténél, azt is dobhatod ki.

AndyA

Fúú de unom már ez az autót  falbav falbav
Bemásztam és láttam.is valamit, de nem vágom, h most mi van.  Huh? rinya rinya
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #72582 Dátum: 2017.06.30 péntek, 19:19:28 »

Fúú de unom már ez az autót  falbav falbav
Bemásztam és láttam.is valamit, de nem vágom, h most mi van.  Huh? rinya rinya

Vagy csatlakozó/vezeték kontakthiba, vagy rossz a kapcsoló.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72583 Dátum: 2017.06.30 péntek, 19:25:21 »

Vagy csatlakozó/vezeték kontakthiba, vagy rossz a kapcsoló.

AndyA

Nem lehet, hogy azért írja hibának mert rossz az abs jeladó?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #72584 Dátum: 2017.06.30 péntek, 21:04:37 »

Sziasztok!

PCV szelepre és az ahhoz tartozó gumicsőre hogyan találok rá pl. a Cromax-nál? Mert a keresőjükbe ha beírom, hogy "PCV" nekem nem hoz ki semmit erre a szóra. Előre is köszi!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72585 Dátum: 2017.06.30 péntek, 21:20:33 »

Sziasztok!

PCV szelepre és az ahhoz tartozó gumicsőre hogyan találok rá pl. a Cromax-nál? Mert a keresőjükbe ha beírom, hogy "PCV" nekem nem hoz ki semmit erre a szóra. Előre is köszi!

Nincs külön PCV szelep.
A cső pedig kartergáz részlegben van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #72586 Dátum: 2017.06.30 péntek, 21:39:48 »

Nincs külön PCV szelep.
A cső pedig kartergáz részlegben van.

Akkor a csövet azt hiszem megtaláltam köszi. A PCV szelepet (főleg hogy nem lehet külön kapni) amúgy is felesleges lenne cserélni? Abban meg tud valami hibásodni? Vagy ha arra jár az ember és kézközelségben van ez a szelep, akkor lehet ezen valamit tisztítani/pucolni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72587 Dátum: 2017.06.30 péntek, 21:54:32 »

Akkor a csövet azt hiszem megtaláltam köszi. A PCV szelepet (főleg hogy nem lehet külön kapni) amúgy is felesleges lenne cserélni? Abban meg tud valami hibásodni? Vagy ha arra jár az ember és kézközelségben van ez a szelep, akkor lehet ezen valamit tisztítani/pucolni?

Miért akarod piszkálni?
Egy labirint rendszer van a szelep előtt, nem igazán tud bármi is eljutni a szelepig az olajgőzön kívül. Milyen koszt keresnél benne?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #72588 Dátum: 2017.06.30 péntek, 22:27:30 »

Miért akarod piszkálni?
Egy labirint rendszer van a szelep előtt, nem igazán tud bármi is eljutni a szelepig az olajgőzön kívül. Milyen koszt keresnél benne?

Nem tudom mi "lakozhat" benne (még sosem láttam csak képen), csak azért kérdeztem, mert valószínűleg le lesz bontva a szívósorom a PCV cső miatt és gondoltam, ha már arra járunk akkor amit lehet kicserélnénk vagy megpucolnánk, hogy ne kelljen mostanában (vagyis jó sokáig) újra a szívósorhoz nyúlni. De akkor ezek szerint a PCV szelep nem ilyen  Wink Egyébként ugye nálam van ez a magas alapjárati probléma, amivel már kb. 1 hete küzdök. Kaptam is tőled sok hasznos tanácsot. És most úgy tűnik mégis a PCV csővel lesz a probléma, mert meghallgatta egy nálam jóval hozzáértőbb a motort alapjáraton, és erős szívóhangot vagy süvítő hangot hallott a szívósor mögül pontosan a PCV cső környékéről úgy, hogy én nem is mondtam neki, hogy hol van a PCV cső és hogy ez volt az egyik erős tipp itt a fórumon a jelenségre. Mikor mutatta, hogy honnan hallja ezt az erős szívóhangot, akkor döbbentem én is rá és mondtam el neki, hogy márpedig az a bizonyos PCV cső az pont ott helyezkedik el. Ekkor még biztosításképpen odafújtunk egy kis féktisztítót a cső környékére és láss csodát az alapjárat reagált rá, megváltozott. Ha jól gondoljuk, akkor ez így eléggé egyértelműen arra mutat, hogy ott fals levegő kap a motor.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #72589 Dátum: 2017.07.01 szombat, 00:10:52 »

Szevasztok  hogy milyen régen nem jártam erre... örülök, hogy megvagytok még, AndyA, HZsolt92, Scratch, meg a többiek! Mint máskor, most is szükségem lenne egy kis segítségre... Vik szerel még? Sajna elvesztettem a számát a sok telefoncsere közben. Meg tudná adni valaki privátban?
Hogy közben mi is történt velem? Először átnyergeltem egy Audi A6-ra, de az egy kalap fhosh volt, aztán meg egy Mazda 3-át hajtottam, mentségemre szolgáljon, hogy a Ford motorost, aztán most egy Nissan Murano V6-ot hajtok. És itt van a gond: a kocsit csak 1-1,5 évre terveztem, de megszerettem. Most van egy csomó baja, amit meg kellene csináltatnom, de nincs kivel. Augusztus 3-tól 14-ig szabin vagyok, azalatt kellene mindent elrendezni rajta, a karpitos munkától a mechanikai javításokig, de nem tudom, kiben bízhatok. Vik jutott először eszembe, de nem tudom, hogy egyáltalán elvállalná-e. Van valami ötletetek? Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #72590 Dátum: 2017.07.01 szombat, 01:50:38 »

Szevasztok  hogy milyen régen nem jártam erre... örülök, hogy megvagytok még, AndyA, HZsolt92, Scratch, meg a többiek! Mint máskor, most is szükségem lenne egy kis segítségre... Vik szerel még? Sajna elvesztettem a számát a sok telefoncsere közben. Meg tudná adni valaki privátban?
Hogy közben mi is történt velem? Először átnyergeltem egy Audi A6-ra, de az egy kalap fhosh volt, aztán meg egy Mazda 3-át hajtottam, mentségemre szolgáljon, hogy a Ford motorost, aztán most egy Nissan Murano V6-ot hajtok. És itt van a gond: a kocsit csak 1-1,5 évre terveztem, de megszerettem. Most van egy csomó baja, amit meg kellene csináltatnom, de nincs kivel. Augusztus 3-tól 14-ig szabin vagyok, azalatt kellene mindent elrendezni rajta, a karpitos munkától a mechanikai javításokig, de nem tudom, kiben bízhatok. Vik jutott először eszembe, de nem tudom, hogy egyáltalán elvállalná-e. Van valami ötletetek? Gabe

...elküldtem,  PÜ.
Good luck !   wave
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #72591 Dátum: 2017.07.01 szombat, 08:46:51 »

Nem tudom mi "lakozhat" benne (még sosem láttam csak képen), csak azért kérdeztem, mert valószínűleg le lesz bontva a szívósorom a PCV cső miatt és gondoltam, ha már arra járunk akkor amit lehet kicserélnénk vagy megpucolnánk, hogy ne kelljen mostanában (vagyis jó sokáig) újra a szívósorhoz nyúlni. De akkor ezek szerint a PCV szelep nem ilyen  Wink Egyébként ugye nálam van ez a magas alapjárati probléma, amivel már kb. 1 hete küzdök. Kaptam is tőled sok hasznos tanácsot. És most úgy tűnik mégis a PCV csővel lesz a probléma, mert meghallgatta egy nálam jóval hozzáértőbb a motort alapjáraton, és erős szívóhangot vagy süvítő hangot hallott a szívósor mögül pontosan a PCV cső környékéről úgy, hogy én nem is mondtam neki, hogy hol van a PCV cső és hogy ez volt az egyik erős tipp itt a fórumon a jelenségre. Mikor mutatta, hogy honnan hallja ezt az erős szívóhangot, akkor döbbentem én is rá és mondtam el neki, hogy márpedig az a bizonyos PCV cső az pont ott helyezkedik el. Ekkor még biztosításképpen odafújtunk egy kis féktisztítót a cső környékére és láss csodát az alapjárat reagált rá, megváltozott. Ha jól gondoljuk, akkor ez így eléggé egyértelműen arra mutat, hogy ott fals levegő kap a motor.
16:00 tól nézd meg (pcv szelep és a cső):
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY&t=1240s
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #72592 Dátum: 2017.07.01 szombat, 10:36:59 »

Sziasztok.
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi a színkódja?
Wf0wxxgbbw4c87970
Előre is köszönöm.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72593 Dátum: 2017.07.01 szombat, 10:41:27 »

Sziasztok.
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi a színkódja?
Wf0wxxgbbw4c87970
Előre is köszönöm.

Nézd meg az autón lévő táblán. Lehet egy színnek több árnyalata is...

Az etis ingyenes felszereltség lekérdezésnél is írja a szín nevét.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.01 szombat, 11:05:29 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #72594 Dátum: 2017.07.01 szombat, 11:33:18 »

Nézd meg az autón lévő táblán. Lehet egy színnek több árnyalata is...

Az etis ingyenes felszereltség lekérdezésnél is írja a szín nevét.
Sajnos nincs autó még, csak alvázszám. Azért köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.01 szombat, 11:38:19 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #72595 Dátum: 2017.07.01 szombat, 11:42:22 »

Sajnos nincs autó még, csak alvázszám.

Kérdezd meg,a linkelt képen karikázva azt mondja meg neked(betü-szám).

https://kephost.com/image/0HBA

részletesen:   http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.02 vasárnap, 09:02:11 írta AndyA » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72596 Dátum: 2017.07.01 szombat, 11:45:43 »

Sajnos nincs autó még, csak alvázszám. Azért köszönöm.




Az Euro IV fontos a regadónál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #72597 Dátum: 2017.07.01 szombat, 14:43:07 »

Nem lehet, hogy azért írja hibának mert rossz az abs jeladó?
nem.annak -mindennek saját hibakódja van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #72598 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 14:01:59 »

nem.annak -mindennek saját hibakódja van.

Az a gáz, hogy ahány gépre teszik annyi félét mutat. Akkor honnan tudjam, hogy mi van?
Pont 1 éve lettek a porlasztók felújítva. Kb 8-10 ezer km-t mentem el vele azóta, előfordulhat, hogy megint tönkrementek? A szerelő azt mondta, hogy minimum  50 ezret el kell menjen. Kb 7 éve ugyan ez újította, akkor kb 150 ezret mentem el újítás után.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #72599 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 14:17:19 »

Az a gáz, hogy ahány gépre teszik annyi félét mutat. Akkor honnan tudjam, hogy mi van?
Pont 1 éve lettek a porlasztók felújítva. Kb 8-10 ezer km-t mentem el vele azóta, előfordulhat, hogy megint tönkrementek? A szerelő azt mondta, hogy minimum  50 ezret el kell menjen. Kb 7 éve ugyan ez újította, akkor kb 150 ezret mentem el újítás után.


Előfordulhat. Főleg ha a nagynyomású nyírta ki őket legutóbb is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 [1452] 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.